Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα ονόματα των νέων Διευθυντών Σχολείων

Η ανάληψη υπηρεσίας των Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα γίνει την 1η Αυγούστου.
Δημοσίευση: 28/07/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε  δημοσιοποίηση των καταλόγων με τους νέους Διευθυντές Σχολείων προχώρησαν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ

Η ανάληψη υπηρεσίας των Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα γίνει την 1η Αυγούστου.

Σχόλια (17)

 
demis
29 Ιουλ 2017 22:06

@domspa
Συνάδελφε, δεν δίνεις κάτι συγκεκριμένο για να απαντηθεί. Ένας εκπ/κός μη συνεργάσιμος δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Ούτε παρατήρηση δεν μπορεί ο διευθυντής να του κάνει. Το δημιουργεί προβλήματα σε συναδέρφους και διευθυντή θέλει διευκρίνηση.

 
domspa
28 Ιουλ 2017 17:35

Συνάδερφοι, έκανα μια ερώτηση εχτές, σας πληροφορώ ότι εγώ δεν είμαι διευθυντής, αν ένας δάσκαλος/καθηγητής δεν είναι συνεργάσιμος και δεν έχει πνεύμα αλληλεγγύης και δημιουργεί προβλήματα σε συναδέρφους και διευθυντή ποιος έχει αρμοδιότητα να διευθετήσει το θέμα;

 
Εκπαιδευτικός
28 Ιουλ 2017 10:46

Θα ηθελα να εκφράσω την αποψη μου για την δικη μου περιπτωση, για το δικό μου σχολείο το όποιο υπηρετω. Η διευθύντρια μου είναι μια αξιόλογη γυναικα, ικανη να διοικησει και να φέρει εις πέρας ότι κ αν συμβει. Είναι μια γυναίκα που τα τελευταια χρόνια αλλαξε το σχολείο μέσα κ έξω. Πήρε 100% στον σύλλογο διδασκόντων ακομα και απο συναδέλφους που δεν τους αρεσε το προσωπό της αλλα σεβαστηκαν το εργο της. Δεν έχει μεταπτυχιακό ούτε την ξενη γλώσσα, είναι ικανά αυτα τα προσόντα να δείξουν αν κάποιος έχει το προσον της διοικησης;...είμαστε όλος ο σύλλογος σκασμενοι και θέλουμε να δουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα γιατι οι περισσοτεροι απο μας θα ζητήσουμε αποσπάσεις ή μεταθέσεις ειδικά αν έρθει η παλια διευθύντρια, η οποία καταψηφίστηκε στις προηγουμενες εκλογες διοτι επικρατουσε ενα χαος στην θητεία της και δεν υπηρχε συνεργασία ενώ έχει όλα τα άλλα προσόντα, όλα αυτα δεν θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη; τι έχει δημιουργησει ο καθένας στο σχολείο;....δεν με ενδιαφερουν τα κομματικα,ουτε τα συνδικαλιστικα, αυτο που ξέρω απο την δική μου εμπειρία, μετα απο 18 χρόνια στα σχολεία είναι πως την ικανότητα διοικησης, εκπαιδευτικό έργο και στο μεγαλύτερο ποσοστό συνεργασία είχαν 4 διευθυντες και οι 4 αυτοι είναι χαμηλά στην λιστα...κρίμα!!!!...θα έπρεπε να υπάρχουν διαφορετικά κριτηρια επιλόγης των διευθυντών, το μεταπτυχιακο και το διδακτορικο κτλ δεν θεωρω πως είναι ικανα να ενωσουν ενα σχολειο και ειδικα ένα ΕΚ που συνεργαζεται με περισσοτερα σχολεια και όλα είναι σε ευχαριστο κλιμα και με διαθεση εργασίας!...

 
rk
28 Ιουλ 2017 01:14

Μήπως η λύση για αξιοκρατικες επιλογες στελεχων ειναι πολύ απλή και μπροστά στα μάτια μας; Ήτοι (1) να αποδεκνυεται οτι υπάρχουν οι ελάχιστες προϋποθέσεις για να ειναι κανείς υποψήφιος Δ/ντης, (2) να ακολουθεί η συνέντευξη και η δημοσιοποίηση της βαθμολογίας των υποψηφίων και τελος (3) να κατατίθενται τα επιπλέον μοριοδοτουμενα προσόντα (ξένες γλώσσες κλπ). Λοιπόν;

 
Πάκης
27 Ιουλ 2017 23:31

@rip
Διάβασες πως τι έγινε στην Καρδίτσα; Το ρίσκο είναι μεγάλο....

 
domspa
27 Ιουλ 2017 21:34

Όταν ο εκπαιδευτικός δεν είναι είναι συνεργάσιμος και δεν επιδεικνύει πνεύμα αλληλεγγύης ποιος τον κρίνει;

 
@Εκπαιδευτικός
27 Ιουλ 2017 21:21

@Εκπαιδευτικός.Επρεπε να ευγνωμωνείται το ΣτΕ για αυτήν την απόφαση γιατί η απόφαση εννοούσε συμβούλια επιλογής ανεξάρτητα και αξιοκρατικά.Επομένως έπρεπε να αδράξετε την ευκαιρία και να προχωρήσετε,βάσει της απόφασης,σε σύσταση μη κομματικών και διορισμένων από τους Περιφερειακούς συμβουλίων.Συμβουλίων όπου τα μέλη τους θα τοποθετούνταν βάσει διαφανών διαδικασιών,με αξιοκρατία,προσόντα και εμπειρία,με πρόσκληση ενδιαφέροντος.Το αναγράφει εξ άλλου και ο Στράτος στην διαπίστωση 2 "...οι δικαστές δεν μπήκαν στον κόπο...κατά πόσο εξασφαλίζονται οι αρχές της αξιοκρατίας και ισοτιμίας...".Δηλ.οι δικαστές δεν γνώριζαν τι γίνονταν στα συμβούλια επιλογής .Επομένως το ΣτΕ έδωσε μια ευκαιρία για αξιοκρατικά συμβούλια την οποία το Υπουργείο δεν εκμεταλεύτηκε και αγνόησε προσχορώντας στις παλιές γνώριμες τακτικές.Μήπως όμως αυτό βέλευε και το ίδιο;Άρα το ΣτΕ όχι μόνο δεν φταίει αλλά άνοιξε τον δρόμο για την αξιοκρατία και μη κομματοκρατία που αγνοήθηκε πανηγυρικά.Θα μπορούσε εξ άλλου το Υπουργείο να προκηρύξει και εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ σαν κορωνίδα της διαφάνειας που κόπτεσε,Ή θα μπορούσε για μεγαλύτερη διαφάνεια να προσλάβει αξιολογητές εκτός δημοσίου.Θα μπορούσε να κάνει πολλά αλλά δεν έκανε.Όσο για το σύστημα της αριστεράς που λες δεν εφαρμόσθηκε πουθενά στον κόσμο και ούτε και στα τότε κομμουνιστικά συστήματα των οποίων η παιδεία διακρίνονταν από σοβαρότητα και επίπεδο και δεν θα την κατέστρεφαν με τέτοια.Όσο για τη φράση σου στην τελευταία σειρά ότι"αναγκαστικά επιστρέψατε στα κομματικά συστήματα του παρελθόντος"λυπάμαι αλλά είσαι πλήρως ανακριβής.Όλοι ήξεραν την απόφαση ένα χρόνο πριν την δημοσιοποίηση της.Το Υπουργείο είχε το χρόνο να επεξεργαστεί άπειρα αξιοκρατικά συστήματα επιλογής.Αδιαφόρησε πλήρως,όπως και για τις επιλογές των σχολικών συμβούλων που είναι στο τρίτο έτος παράτασης της τετραετούς θητείας τους, και δεν έκανε τίποτα.Θα μπορούσε όπως και στους συμβούλους να παρατείνει τη θητεία μέχρι την ψήφιση ενός αξιοκρατικού νόμου.Άρα δεν αναγκαστήκατε.Απλά αδιαφορήσατε ή το επιδιώξατε να γίνει έτσι.Σε μορφωμένους απευθύνεσαι και δεν χρειάζεται να υποτιμάς την νοημοσύνη μας.Μας προσβάλεις.

 
ΚΩΣΤΑΣ
27 Ιουλ 2017 20:34

Υποψ Διευθυντή Ε , Συνάδελφε , ο νόμος που εφαρμόστηκε ήταν απλά ένα γονατογράφημα...Έδωσε πολλά μόρια στα τυπικά προσόντα και έδειξε το δρόμο προς τα αζήτητα σε συναδέλφους με πολλά χρόνια υπηρεσία . Τα μόρια που πήρε ένας πρώην διευθυντής με 32 χρόνια υπηρεσία και 18+ χρονια διευθυντής - υποδιευθυντής είναι 2,5 την ίδια στιγμή ένας συνάδελφος με 18 χρόνια υπηρεσία , 0 χρόνια ( μηδέν ) διευθυντής-υποδιευθυντής και μεταπτυχιακό στο νευρικό σύστημα της ακρίδας ( πραγματικό ) το λιγότερο 3,3 μόρια γιατί έχει τουλάχιστον ένα πτυχίο Αγγλικών ...από τα 14 του... και φυσικά από 10 μόρια και οι δυο λόγω προϋπηρεσίας ....Επομένως το νευρικό σύστημα της ακρίδας σε κάνει διευθυντή...Τόσο απλά τ ...Φυσικά την απόλυτη ευθύνη έχει ο Υπουργός...Όσο για τους συναδέλφους των επιτροπών τους σε πολλές διευθύνσεις λειτούργησαν με τον φόβο των προσφυγών των συναδέλφων στα δικαστήρια...

 
rip
27 Ιουλ 2017 17:22

Υποψ Διευθυντής Ε@ Εχεις απολυτο δικαιο στο νομο Μαγνησιας ολοι οι υποψηφιοι Δ/ντες της Π.Ε ελαβαν το απιστευτο ολοι αριστοι με μικροτερο βαθμο το 7.59 Το διαβασα και ειπα ΕΛΕΟΣ

 
Εκπαιδευτικός
26 Ιουλ 2017 20:19

@ Υποψ Διευθυντής Ε

Φίλε μου, μεταξύ πρώτης και δεύτερης παραγράφου δεν νομίζεις πως υπάρχει κραυγαλέα αντίφαση; Κι εγώ υποστηρίζω αναφανδόν το σύστημα του 2015 με τον καθοριστικό ρόλο του συλλόγου για αυτονόητους λόγους. Όμως η δικαιοσύνη τον ακύρωσε κι έτσι επανήλθαν στο αμαρτωλό ολιγομελές συμβούλιο του παρελθόντος. Δεν είναι όμως δίκαιο αυτό να το προσάπτεις τόσο απαξιωτικά στην αριστερά με κριτήριο την πιθανή αδικία που υπέστησαν προσωπικά. Ή αριστερά επιδίωξε να εφαρμόσει άλλο σύστημα, αλλά δυστυχώς επιστρέψαμε αναγκαστικά στα κομματικά συστήματα του παρελθόντος.

 
Ν
26 Ιουλ 2017 14:38

@Αμερόληπτος
Γράφεις συνάδελφε "Ασφαλώς τα συμβούλια επιλογής σε αρκετές περιπτώσεις ανέτρεψαν τη σειρά του προσωρινού πίνακα και αυτό είναι απόλυτα κατακριτέο " Γιατί είναι κατακριτέο; Η μοριοδότηση των δεύτερων πτυχίων, μεταπτυχιακών κλπ μετρά το ακαδημαϊκό επίπεδο. Η μοριοδότηση των χρόνων υπηρεσίας μετρά την εμπειρία. Στη μελέτη του φακέλου, τα μέλη του συμβουλίου βαθμολογούν τα μη μετρήσιμα τυπικά προσόντα π.χ. γνώση της νοηματικής γλώσσας ή άλλης γλώσσας που δεν υπάρχει στον πίνακα με τις μοριοδοτούμενες, σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων, επιμορφώσεις μικρής ή μακράς διάρκειας, κλπ. Η βαθμολόγηση της συνέντευξης αφορά στην προσωπικότητα του υποψήφιου. Τέλος η γνώμη του συλλόγου συνιστά στην ουσία αξιολόγηση του έργου του υποψηφίου. Επομένως κάθε "βήμα" της διαδικασίας αξιολογεί κάτι διαφορετικό και η σύνθεση των επιμέρους δίνει την τελική κατάταξη. Γιατί λοιπόν να μην ανατραπεί ο αρχικός πίνακας; Μήπως έμμεσα προτείνεις για την επιλογή των διευθυντών να λαμβάνονται υπόψιν μόνο τα μετρήσιμα;

 
Υποψ Διευθυντής Ε
26 Ιουλ 2017 13:40

Για οσους αμφισβητουν τη γνωμοδοτηση του συλλογου:Στο καθηκοντολογιο του διευθυντη αναφερεται η συνεργασια που πρεπει να επιδεικνυει ισοτιμα και με πνευμα αλληλεγγυης με το συλλογο. Αν δεν υπαρχει συνεργασια τοτε παραβιαζεται το καθηκοντολογιο του διευθυντή. Αυτο ποιος πρεπει να το κρινει; Μηπως ο Προισταμενος η ο
Περιφερειαρχης; η ο Πρωθυπουργος; Μονο ο συλλογος που ζει καθε στιγμη μπορει να κρινει τον Διευθυντη. Ο Διευθυντής που είναι οργανωτικός, μεθοδικός, δίκαιος, που ενισχύει τη συλλογικότητα, που συνεργάζεται με όλους ισότιμα και που δίνει λύσεις, μπορεί να κριθεί μόνο από αυτούς που τον ζούν κάθε μέρα και όχι από ένα μεταπτυχιακό στη κβαντικομηχανική ή από μία επιτροπή διορισμένων κομματικών διάρκειας 15 λεπτών!

Η γνωμοδοτηση του πολυπληθους συλλογου διδασκοντων του σχολείου μου μου έδωσε το απιστευτο ποσοστο 100%. Στη συνεντευξη αν και απαντησα αριστα σε ολες τις ερωτησεις ελαβα 5 και κατι ψιλα με αριστα το 8!!! Ωστε κ. Γαβρογλου οι διορισμένοι από σας στα συμβουλια ελαβαν υποψη την αποψη του συλλογου ε; Δηλαδη κ. Γαβρογλου ποσο επρεπε να παρω στη γνωμοδοτηση του συλλογου για να παρω το αριστα, 300% η μηπως και 1000%; Αυτη ειναι η πρωτη φορα Αριστερα. Παραμυθια, ψεμματα και λογια του αερα! Αηδια σκετη.

 
εκπ/κός
26 Ιουλ 2017 11:38

@Αμερόληπτος

Οργανισμοί που επιλέγονται οι επικεφαλής με ψηφοφορία είναι τα ΑΕΙ (Πρυτάνεις, Κοσμήτορες σχολών, Προέδροι τμημάτων) -και στα ΑΤΕΙ το ίδιο-
(έχει αναφερεθεί πολλές φορές ως παράδειγμα εδώ σε σχόλια στο esos)

@Νίκος
Σχετικά με το παράδειγμα με το τμήμα καθαριότητας των Δήμων (προϊστάμενοι, εργάτες κλπ)
Το σχολείo λειτουργεί διαφορετικά από πολλές άλλες υπηρεσίες του δημοσίου στο θέμα διοίκησης.
Στο σχολείο και ένας περίπατος να πρόκεται να πραγματοποιηθεί, πόσο μάλλομ (και) για άλλες αποφάσεις, πρέπει να το αποφασίσει ο σύλλογος, δεν αρκεί η απόφαση του διευθυντή. Στο Δήμο και σε πολλές άλλες υπηρεσίες δεν είναι έτσι, πχ για να βγει το απορριματοφόρο στο δρόμο δεν χρειάζεται (συλλογική) απόφαση όσων εργάζονται στον φορέα (δήμο).

 
εκπ/κός
26 Ιουλ 2017 10:03

Αυτό που έγραψες " Η παλαιότητα είναι τελικά το ισχυρότερο κριτήριο επιλογής Διευθυντών σχολείων" βρίσκει και την ΟΛΜΕ σύμφωνη.

Όταν το 2015 με τον τότε νόμο επιλογής διευθυντών αυξήθηκαν τα απαιτούμενα χρόνια υπηρεσίας από 8 σε 10, όπως και με το νόμο του 2017 η ΟΛΜΕ δεν είπε κουβέντα. Δεν είπε κουβέντα γιατί αυτό δεν έθιγε τους παλιούς.
Όταν όμως στον τωρινό νόμο είχαν πει αρχικά για το όριο των 2 συνεχόμενων θητειών στο ίδιο σχολείο μια χαρά η ΟΛΜΕ έβγαλε τις ανακοινώσεις της (και πολλοί άλλοι πέρα από την ΟΛΜΕ)

 
Αμερόληπτος
26 Ιουλ 2017 10:01

Οι Διευθυντές σχολείων είναι η κατώτατη βαθμίδα στελεχών εκπαίδευσης. Είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί με αυξημένες ευθύνες. Όποιος δεν το γνωρίζει καλό είναι να το μάθει ώστε να μην απαξιώνει τον κόπο όσων κάνουν πράξη τη δια βίου μάθηση. Αυτό συνέβη το 2015. Σε κανένα ευνομούμενο κράτος δεν επιλέγεται ο επικεφαλής ενός οργανισμού δια ψηφοφορίας. Ασφαλώς τα συμβούλια επιλογής σε αρκετές περιπτώσεις ανέτρεψαν τη σειρά του προσωρινού πίνακα και αυτό είναι απόλυτα κατακριτέο. Απείχε όμως πολύ από τα έκτροπα του 2015 όπου με τη μυστική ψηφοφορία στην πλειονότητα των σχολείων της επικράτειας έγιναν διευθυντές με μηδενικά μόρια οι τρίτοι ή τέταρτοι υποψήφιοι, όχι στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης αλλά στο ίδιο το σχολείο που ήταν υποψήφιοι. Και το χειρότερο δεν δίνονταν η δυνατότητα ένστασης ή προσφυγής στη δικαιοσύνη και αυτό γιατί οι κυβερνώντες έχοντας αλλεργία στη δικαιοσύνη μεθόδευσαν έτσι τα πράγματα ώστε το δίκαιο να απέχει από τη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων. Αυτό αποκατέστησε ως όφειλε το ΣτΕ. Τώρα ασφαλώς και θα πρέπει να εξευρεθεί ένα σύστημα επιλογής δικαιότερο, χωρίς παρεμβάσεις ελεγχόμενων συμβουλίων που προφανώς θα πρέπει να περιέχει εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ.

 
ΝΙΚΟΣ
26 Ιουλ 2017 08:41

Στράτο,
δεν υπήρχε γνωμοδότηση συλλόγου γιατί δεν είχαν δικαίωμα έκφρασης γνώμης οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι καθώς και όσοι συμπληρώνουν ωράριο (συμμετείχαν στο σχολείο με τις περισσότερες ώρες).
Η έκφραση γνώμης των συνυπηρετούντων δεν ήταν αιτιολογημένη σύμφωνα με το Νόμο 4473/2017 και 2690/1999 και καλώς τα συμβούλια δεν την έλαβαν υπόψη τους. Τα όποια συμβούλια την έλαβαν υπόψη τους έκαναν λάθος. Ακόμη δεν εφαρμοστηκαν οι αρχές της αντικειμενικότητας και της ισότητας από τους συνυπηρετούντες και οι αρχές της αντικειμενικότητας, της ίσης μεταχείρησης, της ισότητης και της διαφάνειας από συμβούλια επιλογής.
Η μη αιτιολογημένη έκφρασης γνώμης οδηγεί πολλούς εκπαιδευτικούς σε αίθουσες δικαστηρίων όπου θα κριθούν οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί.
Θεωρώ ότι δεν είναι πρέπον να επιλέγονται οι διευθυντές από τους συλλόγους διδασκόντων όπως δεν επιλέγονται και οι επόπτες καθαριότητας από τους συνοδούς απορριμματοφόρων και τους εργάτες σάρωσης. Ο διεθυντής πρέπει να έχει διοικητικό και εποπτικό ρόλο και πάνω από όλα να έχει γνώσεις δημόσιας διοίκησης. Η διοίκηση με το να μην απαντά στα ερωτήματα συναδέλφων και μην χορηγεί έγγραφα που αφορούν τον ενδιαφερόμενο, για υπόθεσή του που μάλιστα εκρεμμεί από αυτές, ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ. Από την όλη διαδικασία κατάλαβα ότι δεν γνωρίζουν δημόσια διοίκηση πολλοί εκ των διευθυντών και λυπάμαι για αυτό.

 
Στράτος
25 Ιουλ 2017 21:59

Καθώς η διαδικασία ολοκληρώνεται και έχοντας υπόψη τους τελικούς πίνακες και όσα καταγράφηκαν σχετικά με τη μοριοδότηση της συνέντευξης (σε κάποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης άριστα σε όλους αδιακρίτως, σε άλλες μεγάλες διαφορές, διαμαρτυρίες υποψηφίων, διαμαρτυρίες συλλόγων γονέων κλπ) θα ήθελα να καταγράψω δύο σκέψεις:

1. Η επαναφορά της συνέντευξης έφερε μαζί της όλα τα παλιά "προβλήματα". Τα ολιγομελή Συμβούλια επιλογής έκαναν τους υπολογισμούς τους και σε πολλές περιπτώσεις το "θαύμα" τους! Για το λόγο αυτό η αντικατάσταση της συνέντευξης από μία κρίση του Συλλόγου διδασκόντων αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Εάν η μυστικότητα της ψηφοφορίας κρίθηκε αντισυνταγματική θα πρέπει να αναζητηθεί ένα πλαίσιο συνταγματικό (π.χ. φανερή και τυπικά αιτιολογημένη μοριοδότηση από τα μέλη του Συλλόγου διδασκόντων).

2. Το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματική τη μυστική ψηφοφορία του Συλλόγου διδασκόντων. Οι δικαστές όμως δεν μπήκαν στον κόπο να μελετήσουν βαθύτερα εάν και κατά πόσο διασφαλίζονται οι αρχές της αξιοκρατίας και ισοτιμίας από τη μοριοδότηση μέσω συνέντευξης από τα μέλη ενός Συμβουλίου επιλογής. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τα μέλη του Συμβουλίου επιλογής καμία πρόβλεψη στοιχειωδών προσόντων ως προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στα Συμβούλια υπάρχει (π.χ. κάτοχοι μεταπτυχιακού ή τουλάχιστον ξένης γλώσσας ή ΤΠΕ ή θητεία σε θέση Διευθυντή ή, ή, ή...) παρά μόνο η 15ετής εκπαιδευτική υπηρεσία και αυτή όχι για όλα τα μέλη (π.χ. όχι για τα αιρετά μέλη).

3. Ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι η απόφαση του ΣτΕ ήταν αυστηρή και ότι του έδενε τα χέρια. Έτσι σε μια προσπάθεια να διασώσει κάποιο ρόλο του Συλλόγου διδασκόντων πέρασε στο νόμο τη γνωστή Γνωμοδότηση του Συλλόγου. Μόνο που αυτή τελικά δεν είχε καμία ουσιαστική σημασία αφού δεν συνοδευόταν από συγκεκριμένη μοριοδότηση. Υπουργικές εκκλήσεις προς τα Συμβούλια να λάβουν υπόψη τους την άποψη των Συλλόγων διδασκόντων δεν έχουν καμία δεσμευτική αξία. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα μέλη των Συμβουλίων αγνόησαν τη γνώμη των Συλλόγων διδασκόντων. Έτσι, θέλοντας και μη, επιστρέψαμε στο παλιό πλαίσιο με τα Συμβούλια να παίζουν το καθοριστικό ρόλο και τους Συλλόγους διδασκόντων να είναι ουσιαστικά απλοί θεατές των αποφάσεων των Συμβουλίων (περιμένουν ποιον Διευθυντή θα τους στείλει στο σχολείο τους το Συμβούλιο επιλογής).

Πρακτικά, και αυτό έχει σημασία, πολλοί Διευθυντές της προ του νόμου Κουράκη εποχής (2015) επιστρέφουν στις θέσεις τους και αναλαμβάνουν Διευθυντές σχολείων και επικεφαλής Συλλόγων διδασκόντων οι οποίοι πριν 2 χρόνια δεν τους είχαν ψηφίσει. Πολλοί δε από τους Διευθυντές που επελέγησαν το 2015 κυρίως λόγω της ψήφου των συναδέλφων τους επιστρέφουν στα σχολεία ως απλοί μάχιμοι εκπαιδευτικοί.

Όταν οι οριστικοί πίνακες Διευθυντών σχολείων ανακοινωθούν στο Υπουργείο μπορούν να κάνουν συγκρίσεις με τους πίνακες Διευθυντών του 2011. Θα ανακαλύψουν όλους τους τότε Διευθυντές (εκτός όσων συνταξιοδοτήθηκαν) να είναι και σήμερα Διευθυντές σχολείων! Η παλαιότητα είναι τελικά το ισχυρότερο κριτήριο επιλογής Διευθυντών σχολείων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.