Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Μ. Χαρακόπουλος προς Κ. Γαβρόγλου: Ανακαλέστε τις αποφάσεις για σημαιοφόρους και έπαρση σημαίας

“Έρχονται σε αντίθεση με τα πιστεύω της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων”
Δημοσίευση: 09/08/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Κάθε Έλληνας που υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία -ως ελάχιστη εκπλήρωση χρέους προς την πατρίδα- και ορκίστηκε να υπερασπίζεται "με πίστιν και αφοσίωσιν, μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός μου, τας Σημαίας. Να μην τας εγκαταλείπω, μηδέ να αποχωρίζομαι ποτέ απ’ αυτών" είναι βαθύτατα προσβεβλημένος από την συστηματική απαξίωση των εθνικών συμβόλων και παραδόσεων του λαού μας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που εσχάτως λαμβάνει χώρα με συνεχείς και στοχευμένες παρεμβάσεις, κυρίως, στην εκπαίδευση».

Τα παραπάνω υπογραμμίζει ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, Μάξιμος Χαρακόπουλος, με ερώτησή του προς τον υπουργό Παιδείας  Κώστα Γαβρόγλου.

Το στελεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζει ότι «οι Έλληνες πολίτες έχουν γίνει μάρτυρες, το τελευταίο διάστημα, μιας ομοβροντίας αποφάσεων εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας, που καταφανώς βάλλουν εναντίον της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης του λαού μας. Η αρχή έγινε με την κατάργηση της επιλογής των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου με κριτήριο τις μαθητικές τους επιδόσεις. Αντ’ αυτού προκρίνεται η πρωτοφανής πρακτικής της κλήρωσης.

Ιδεοληπτικές εμμονές...

Πρόκειται για μια διαδικασία που υπονομεύει εμφανώς την αξία της αριστείας και την χρησιμότητα της ευγενούς άμιλλας, που τις αντικαθιστά με την επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας και της ψευδοϊσότητας προς τα κάτω. Η αντιπαιδαγωγική αυτή απόφαση αντανακλά τις ιδεοληπτικές εμμονές των συντακτών της, οι οποίοι αδυνατούν να αντιληφθούν την σημασία που έχει η πράξη επιβράβευσης των αρίστων με την τιμή να φέρουν το εθνικό σύμβολο.

Επιπλέον, επιβάλλεται η κατάργηση της έπαρσης και της υποστολής της σημαίας στα σχολεία, η οποία έως τώρα γινόταν την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα, καθώς και στις εθνικές επετείους και στις τοπικές εορτές. Τούτο συνεπάγεται ότι και οι μαθητές πλέον δεν θα ψάλλουν τον εθνικό ύμνο, που είναι μάλλον και ο βασικός στόχος της συγκεκριμένης αλλαγής που προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Φαίνεται ότι οι στίχοι του Διονυσίου Σολωμού θεωρούνται για κάποιους συντηρητισμός.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ στο ‘‘πακέτο’’ που το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εφαρμόσει συμπεριλαμβάνεται και η κατάργηση της πρωινής προσευχής, όπως επίσης και του εκκλησιασμού».

Ο κ. Χαρακόπουλος σημειώνει ότι «όλα τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια των αποφάσεων για την κατάργηση της διδασκαλίας της Γενοκτονίας των Ποντίων από το βιβλίο της Ιστορίας της Γ΄ Λυκείου, την απάλειψη του Επιταφίου του Περικλέους του Θουκυδίδη, την πρόθεση για την αλλαγή των βιβλίων της ιστορίας υπό ένα πρίσμα αλλοίωσης της εθνικής μας ιστορικής συνέχειας, αλλά και αυτών των θρησκευτικών, στα οποία θα μειωθεί η σημασία της Ορθοδοξίας».

Απαράδεκτες αποφάσεις

Ο Θεσσαλός πολιτικός συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι «είναι καθολική η διαπίστωση ότι στο μοναδικό πεδίο που αυτή η κυβέρνηση έχει επιδείξει συνέπεια είναι στην προσπάθειά της να πλήξει οτιδήποτε συγκροτεί την εθνική και θρησκευτική συνείδηση του λαού μας. Θεωρεί δε ότι ο χώρος της Παιδείας είναι ο ιδανικότερος για την εφαρμογή των μειοψηφικών τους αντιλήψεων, κι αυτό φάνηκε από τις αποφάσεις και δηλώσεις όλων όσων βρέθηκαν από τον Ιανουάριο του 2015 στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι απαράδεκτες αυτές αποφάσεις έρχονται σε αντίθεση με τα αισθήματα και τα πιστεύω της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας, και ως εκ τούτου θα πρέπει άμεσα να αποσυρθούν από τους ίδιους τους εμπνευστές τους».

Ο κ. Χαρακόπουλος καταλήγει ζητώντας να πληροφορηθεί από τον κ. Γαβρόγλου αν μετά το σάλο που προκλήθηκε θα ανασκευάσει τις αποφάσεις του:

α) για την επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για κατάθεση στεφάνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κατόπιν κληρώσεως, και

β) για την απαγόρευση της έπαρσης και υποστολής της σημαίας στα σχολεία.

 

Σχόλια (8)

 
Αναρωτιέμαι
10 Αυγ 2017 11:41

Να μας πει ο κ. Βουλευτής ποιο σχολείο γνωρίζει στο οποίο μια φορά τον μήνα γίνεται έπαρση σημαίας και τα παιδιά ψάλλουν τον Εθνικό Ύμνο;

 
Ξερόλας
10 Αυγ 2017 12:27

@Αναρωτιέμαι

Στην Ελλάδα όλοι πετούν πειροτεχνήματα χωρίς να ξέρουν τι λένε, όπως δυστυχώς κανείς και εσύ.

Το κακό είναι ότι διαβάζοντας κάποιος άλλος αυτό που λες σίγουρα συμφωνεί διότι και αυτός δε γνωρίζει.

Μπράβο θα πουν όλοι που διαβάζουν το σχόλιό σου.

Επειδή όμως ρωτάς μάθε ένα από τα σχολεία που το πράττουν -4ο ΔΣ Καματερού - και στο οποίο υπηρετώ, διότι εμείς υπηρετούμε την εκπαίδευση και εφαρμόζουμε τους νόμους και δεν ποδοπατούμε το Σύνταγμα.

 
TL
10 Αυγ 2017 16:59

Επειδή η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει εμπειρία από δημοψηφίσματα και δημοκρατικές διαδικασίες στην εκπαίδευση, γιατί δεν τολμά ένα δημοψήφισμα για όλα αυτά; (σημαία, πρωινή προσευχή...)

 
Απορών
10 Αυγ 2017 22:13

Αρμόδια Τομεάρχης για αυτά τα θέματα είναι η καΚεραμέως.Εσείς ήσασταν και επί της θητείας σας πέρασε ο νόμος Κουράκη που τον έβγαλε αντισυνταγματικό το ΣτΕ.Δεν θυμάμαι να αντιδράσατε.Αντίθετα η ΔΑΚΕ έτρεχε στα σχολεία για να υποστηρίξει τους υποψηφίους της ,αποδεχόμενη πλήρως τον αντισυνταγματικό νόμο.Εσείς απλά παρατηρούσατε σιωπών.Το αυτό και για την ψηφοφορία των Διευθυντών Εκπαίδευσης.Πάλι σιωπών.Τώρα θυμηθήκατε να μιλήσετε για θέματα που αφορούν την κα.Κεραμέως;Ακόμη δεν το ξεπεράσατε;

 
Κοντογιάννης Κωνσταντίνος
11 Αυγ 2017 10:46

Κύριε Χαρακόπουλε τόσο πολύ αγαπάτε τον ΣΥΡΙΖΑ που δεν θέλετε να φύγει, ή είσαστε πράγματι τόσο κολλημένος στον οπισθοδρομικό σας κόσμο, ώστε να αδυνατείτε να αντιληφθείτε ότι το θέμα δεν είναι αν θα επιβραβεύουμε τον καλό στα μαθηματικά με τη σημαία (κατάσταση αδιανόητη κατά την άποψή μου που έπρεπε να έχει αλλάξει εδώ και χρόνια και όχι μόνο για το δημοτικό αλλά και για τη δευτεροβάθμια), αλλά αν θα καταφέρουμε να αξιολογήσουμε τους μαθητές μας, σεβόμενοι τις επιταγές της παιδαγωγικής επιστήμης και όχι με τις διαδικασίες που υπερασπίζεστε. Η πίεση προς το υπουργείο θα έπρεπε να είναι η αξιολόγηση να γίνει ολιστική, να επεκταθεί σε όλες τις ευφυΐες και όχι μόνο στις δύο εξ αυτών, να είναι διαρκής, να είναι διαμορφωτική, να αποτελεί στοιχείο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, να είναι απόρροια των διδακτικών στόχων και της διδακτικής πρακτικής και χίλια άλλα πράγματα που μάλλον τα αγνοείτε ή τα παρακάμπτετε, μπροστά στην αγωνία σας να υπηρετήσετε το προχτές στην εκπαίδευση. Αν η άποψή σας είναι το καλύτερο που έχει να προτείνει ο φιλοευρωπαϊσμός σήμερα στην Ελλάδα, πολύ φοβάμαι ότι είμαστε ηττημένοι από χέρι.

 
παρέλαση
12 Αυγ 2017 11:11

Πότε θα καταργήσουμε επιτέλους τις μαθητικές παρελάσεις; Μαθητές έχουμε όχι στρατιώτες! Αν όμως θέλετε παρελάσεις τότε ας κρατάνε όλοι οι μαθητές από μία μικρή σημαία. Τα εθνικά σύμβολα και η πατρίδα ανήκουν σε όλους όχι μόνο στους άριστους! Διαφορετικά , σε περίπτωση ανάγκης να πηγαίνουν μόνο οι άριστοι να υπερασπίζονται την πατρίδα!

 
Εκπαιδευτικός
13 Αυγ 2017 16:24

Η αντιπολίτευση δυστυχώς σπεκουλάρει ανερυθρίαστα πάνω στην παντελώς αναχρονιστική της παιδαγωγική φιλοσοφία, την οποία γνωρίσαμε άλλωστε πολύ καλά επί εποχής Κοντογιαννόπουλου και πρόσφατα Αρβανιτόπουλου. Ένα δευτερεύον θέμα, που όντως θα έπρεπε να είχε λυθεί εδώ και χρόνια, ξαφνικά το αναδεικνύει σε εθνικό ζήτημα, δίχως κάποιο σοβαρό επιχείρημα που να μπορεί να αντικρούσει την ισχυρή επιχειρηματολογία του υπουργείου.
Δυστυχώς η αριστεία της επίδοσης καταπνίγει συστηματικά την πραγματική αριστεία, την αριστεία, δηλαδή του ήθους! Κι όμως, ο πρώτιστος σκοπός του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η αγωγή και η διαμόρφωση ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων με κοινωνική προσαρμοστικότητα και όχι η υπερπαραγωγή αριστούχων, οι οποίοι μόλις απομακρυνθούν από το σχολείο αγνοούν τα στοιχειώδη! Η έννοια λοιπόν της αριστείας θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει το περιεχόμενό της, ώστε να μετατραπεί σε μια ευγενή άμιλλα συμπεριφοράς, ανθρωπισμού κι ευαισθησίας. Οι επιδόσεις στα γνωστικά αντικείμενα έρχονται δεύτερες και αφορούν αποκλειστικά το άτομο και τις περαιτέρω φιλοδοξίες του, αλλά είναι αδιανόητο να αποτελούν κριτήριο επιβραβεύσεων με το εθνικό σύμβολο! Νομίζετε πως άριστοι είναι μονάχα αυτοί που βαθμολογούνται με άριστα; Και, τέλος, τι φρικαλέος ρατσισμός είναι αυτός που αναγκάζει ένα παιδί αδικημένο από τη φύση με κάποια μαθησιακή δυσχέρεια να αποκλείεται από την τιμή να σηκώσει το εθνικό σύμβολο;

 
NIK
15 Αυγ 2017 16:00

Όπως φαίνεται ο κύριος βουλευτής δεν γνωρίζει το τι ακριβώς γίνεται στα σχολεία....Ποτέ δεν γίνεται έπαρση σημαίας... και στα δημοτικά ο σημαιοφόρος προκύπτει με κλήρωση ...αφού υπάρχουν αρκετοί μαθητές με άριστα..

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ