Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Η απόφαση της Συγκλήτου του ΤΕΙ Αθήνας για το Πανεπιστήμιο Δυτ. Αττικής

Η Σύγκλητος Θεωρεί απόλυτα θετική την εξαγγελία – «εμβληματική πρωτοβουλία», όπως ο ίδιος ανέφερε (9 Μαϊου 2017), του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα σχετικά με τη δημιουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Δημοσίευση: 23/08/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Σύγκλητος του ΤΕΙ Αθήνας, με την προβλεπόμενη σύνθεσή της, σύμφωνα με το άρθρο 13 του νόμου 4485/2017 (Α΄ 114), στην 1η Συνεδρίασή της, την 23 Αυγούστου 2017 και ώρα 11:00 π.μ., στο Αμφιθέατρο Φυσικής του Ιδρύματος και μετά από εισήγηση του Πρύτανη Καθηγητή κ. Μιχαήλ Μπρατάκου, ομόφωνα, αποφάσισε τα ακόλουθα:

1.    Θεωρεί απόλυτα θετική την εξαγγελία – «εμβληματική πρωτοβουλία», όπως ο ίδιος ανέφερε (9 Μαϊου 2017), του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα σχετικά με τη δημιουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής ως μετεξέλιξη των δύο ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, του ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά, που από το παρελθόν, τα δυο αυτά ΑΕΙ συνεργάζονται αρμονικά  για την επίτευξη των στόχων τους στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

2.    Εκτιμά ότι, αυτή η απόφαση αποτελεί δικαίωση των πολυετών άοκνων ακαδημαϊκών προσπαθειών του ΤΕΙ Αθήνας στην εκπαιδευτική, ερευνητική και αναπτυξιακή διαδικασία, όπως και στη διεθνοποίηση και την εξωστρέφειά του. Οι προσπάθειες αυτές άλλωστε έχουν ήδη αποτυπωθεί στην Εξωτερική Αξιολόγηση του ΤΕΙ Αθήνας λαμβάνοντας την υψηλότερη προβλεπόμενη κατηγοριοποίηση: «άξιο θετικής μνείας» («worthy of merit») από την ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ).

3.    Χαιρετίζει την πρωτοβουλία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου για την άμεση συγκρότηση και λειτουργία γνωμοδοτικής επιτροπής σχετικά με τα προαπαιτούμενα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, υπό την Προεδρία του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Γιώργου Αγγελόπουλου, επαινεί τη συνεχή και παραγωγική συμμετοχή του Υπουργού στις εργασίες της, όπως και την ταχύρρυθμη και εποικοδομητική πρόοδο αυτών.

4.    Ως κατευθυντήριους άξονες για τη δημιουργία του νέου Πανεπιστημίου, η Σύγκλητος του ΤΕΙ Αθήνας, υιοθετεί τους ακόλουθους:

•    το επιστημονικά δόκιμο των νέων Τμημάτων του Πανεπιστημίου,

•    η υποστήριξη των νέων Τμημάτων από τα υπάρχοντα μέλη ΔΕΠ κλπ. προσωπικό μέσα σε πλαίσιο απρόσκοπτης ένταξης και κατά βούληση μετακίνησής του,

•    η διευκόλυνση ένταξης των υφιστάμενων φοιτητών στα νέα Τμήματα, και

•    η ύπαρξη διαδικασίας ισοτίμησης των αποφοίτων με τα νέα Πανεπιστημιακά πτυχία.

Στη νέα πρόκληση, που διανοίγεται, η Σύγκλητος του ΤΕΙ Αθήνας, καλεί το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του Ιδρύματος να συνδράμει καθοριστικά, σε αγαστή συνεργασία με τους συναδέλφους του ΤΕΙ Πειραιά, για τη διαμόρφωση των προϋποθέσεων του νέου Πανεπιστημίου, δημιουργώντας ένα σύγχρονο μοντέλο βιώσιμης ακαδημαϊκής ανάπτυξης, που αναμένεται να καταξιωθεί στη χώρα και διεθνώς.

 

 

 

Ετικέτες: 
ΤΕΙ Αθήνας

Σχόλια (27)

 
Αλεργικος στο σανο
23 Αυγ 2017 20:26

Δηλαδη ο αλλος θα μπει σε ΤΕΙ και θα βγει απο Πανεπιστημιο....

 
Ena duo tria
24 Αυγ 2017 00:06

Βρε Αλεργικέ τα ΤΕΙ είναι πανεπιστήμια ανέκαθεν !!!

 
dr
24 Αυγ 2017 08:40

@ Αλεργικος στο σανο
σιγά τη διαφορά...

 
Ribopaido
24 Αυγ 2017 10:30

@αλεργικος

Σοβαρά? Τα θεωρείς του πεταματου τα τει?
Περνά μια μέρα από το τει Αθηνών να τα πούμε...

 
Giorgos
24 Αυγ 2017 12:10

@Αλεργικος στο σανο
1) Δες τις βάσεις του ΤΕΙ Αθήνας και τις βάσεις περιφερειακών (και όχι μόνο) Πανεπιστημίων. Το επίπεδο των φοιτητών άνετα συγκρίνεται με φοιτητές πολλών Πανεπιστημίων
2) Τόσο τα ΤΕΙ όσο και τα Πανεπιστήμια χορηγούν Bachelor 6ου επιπέδου => οι απόφοιτοι των ΤΕΙ έχουν ακριβώς τα ίδια ακαδημαϊκά προσόντα

 
GM
24 Αυγ 2017 13:20

Όπως π.χ. η ΑΒΣΠ και οι διετείς σχολές Δασκάλων που έγιναν ΚΑΤΟΠΙΝ Πανεπιστημιακές ...

 
@Αλλεργικος στο σανό
24 Αυγ 2017 14:05

Γιατί αναρωτιέστε;;; Με βάση το νόμο Διαμαντοπούλου (και όλους τους επόμενους) υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ των δύο ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων;;;;
Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στο επίπεδο των φοιτητών που μπαίνουν γιατί οι βάσεις στα ΤΕΙ είναι ακόμα χαμηλές μιας και πολλοί όπως εσείς δε γνωρίζουν ότι πλέον όλα είναι ανώτατα ιδρύματα. Και αυτό το θέμα σιγά σιγά θα αλλάξει με την πανεπιστημιοποιηση των ΑΕΙ τεχνολογικού τομέα (πρώην ΤΕΙ)

 
Θωμάς Πασχάλης
24 Αυγ 2017 14:52

@ Αλεργικος στο σανο
Και ποιο είναι το πρόβλημα? Bachelor είναι το πτυχίο του ΤΕΙ, bachelor και του πανεπιστημίου. Μήπως είναι ισότιμα και δεν το ξέρεις?

 
Δημήτρης Ριμπάς
24 Αυγ 2017 15:46

Πολλοί σαν εσένα έχουν την γνώμη αυτή για το τει... Πέρνα ''αλεργικέ'' απο τα εργαστήρια του τει αθηνών που μέχρι και οι έκτακτοι δίνουμε την ψυχή μας να δείς αν υπάρχει όντως διαφορά με τα πανεπιστήμια..
Bachelor και τα 2 πτυχία.. ...

 
Αλεργικος στο σανο
24 Αυγ 2017 15:55

Νομιζω ημουν σαφης,δεν μιλησα για ανωτατα μη ανωτατα.Η μετατροπη αυτη δεν θα γινει ποτε,τουλαχιστον οχι οπως την ονειρευονται καποιοι.

 
@ribopaidaki
24 Αυγ 2017 16:28

Δεν περνας καλυτερα καμια βολτα σε ενα απο τα παρακατω;

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΛΑΜΙΑ) 10035
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) 8513
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΛΑΡΙΣΑ) 9862
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΣΠΑΡΤΗ) 8619
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) 8221
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ) 8890

 
Δημήτρης
24 Αυγ 2017 16:33

Έχω υπάρξει φοιτητής σε ΤΕΙ(τεχνολόγος ιατρικών εργαστηρίων) και φοιτητής σε ΑΕΙ (Ιατρική Αθηνών).
Εργαστηριακά, το ΤΕΙ ήταν πιο μπροστά.
Κλινικά,η Ιατρική ήταν πιο μπροστά.
Γνωστικά, η ιατρική πιο μπροστα.
Επίσης,στα ΤΕΙ κάναμε πιο πολλά μαθηματικά από την Ιατρική.

 
THOMAS
25 Αυγ 2017 08:12

Σε ποιες σχολές των ΑΕΙ εισάγονται με βαθμό κάτω από τη βάση

Γαλλικής Γλώσσας Θεσσαλονίκης με βαθμό 6,7
Γερμανικής Αθήνας με βαθμό 5,02
Γερμανικής Θεσσαλονίκης με βαθμό 3,88
Ισπανικής Αθήνας με βαθμό 7,87
Ιταλικής Θεσσαλονίκης με βαθμό 3,37
Γεωγραφίας Μυτιλήνης με βαθμό 8,77
Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης Ιωαννίνων με βαθμό 7,35
Επιστημών Θάλασσας Μυτιλήνης με βαθμό 9,1
Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων Θράκης με βαθμό 9,18
Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Σπάρτης με βαθμό 8,68
Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων Αγρίνιο με βαθμό 9,69
Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων Πάτρας με βαθμό 8,97.

 
THOMAS
25 Αυγ 2017 08:15

Πρωταγωνιστές στην πτώση τα Πολυτεχνεία

Πρωταγωνιστές στην βουτιά αναδεικνύονται οι πολυτεχνικές σχολές, με τους Πολιτικούς Μηχανικούς της Αθήνας να πέφτουν κατά 1.321 μόρια και η βάση τους να διαμορφώνεται στα 16.785, οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών του Βόλου σημειώνουν πτώση 1.195 μόρια (βάση 16.301), και οι Χημικοί Μηχανικοί πτώση 844 μορίων (βάση 17.456).

 
Ribopaido
25 Αυγ 2017 13:45

Συγκρίνεις τις σχολές με γνώμονα την βάση? Πόσο λίγος είσαι..
Γελάω..

 
Δημήτρης Ριμπάς
25 Αυγ 2017 13:51

Συνονόματε δημήτρη συμφωνούμε , αλλα μιλάς για λίγο διαφορετικές σχολές...Πάντως το επίπεδο των ΤΕΙ έχει ανέβει αρκετά , γι΄αυτό λέμε οτι αξίζουν αναβαθμίσεις και στα ονόματα και στα phd. Βεβαίως όσο υπάρχουν άτομα που κρίνουν τις σχολές απο τις βάσεις δεν πάει η ελλαδα πουθενά...Λυπούμαι

 
Ηλεκτροκαποιος
26 Αυγ 2017 00:12

Το κακό είναι πως δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να απεγκλωβιστούμε απο τις ιδεοληψίες του παρελθόντος, ώστε να μπορεσουμε να αφήσουμε θεατές των ταμπελων αυτούς που δεν μπορούν να δουν πιο βαθιά απο το εξώφυλλο, ακουσιους σχεδιαστές του χαους και πρεσβευτές της σημερινής κοινωνικής κατάλυσης. Να δούμε πέρα απο τις ταμπέλες.
Να εστιάσουμε στη αμοιβή απο την προσφορά και όχι απο την ιδιότητα. Να αντιληφθούμε πως η επιβίωση δεν είναι ατομικό παιχνίδι ώστε να σπάσουμε τα κοινωνικά συρματοπλέγματα που βάζουν οι βάσεις των σχολών και τότε ισως πάψει το εκπαιδευτικό σύστημα να θέτει τις βάσεις του κοινωνικού ρατσισμού, μιας και ο πιο πλούσιος φίλος μου δεν εχει μεγάλη μόρφωση, ο πιο ευτυχισμένος δεν εχει χρήματα, και ο πιο μορφωμένος δεν εχει δουλειά

 
Κώστας
26 Αυγ 2017 12:34

@Δημήτρης

Κύριοι αυτό το σπούδασα και σε ΤΕΙ και σε Πανεπιστήμιο δεν παίζει σαν επιχείρημα.

Είναι πολύ γενικό.

Πότε σπούδασες;

Πριν 5, 10 , 20 χρόνια;

Η αξιολόγηση ενός τμήματος αλλάζει σχεδόν κάθε χρόνο;

Μπορεί από τότε που σπούδασες το επίπεδο να έχει πέσει ή ανέβει με δραματικό τρόπο...

Γι' αυτό δεν μπορούμε να βασιστούμε σε τέτοια επιχειρήματα..

Ούτε φυσικά και στις βάσεις..

Ωστόσο οι βάσεις είναι μιαν ένδειξη...

Κρίμα που καταργήθηκε εκείνος ο υπέροχος νόμος για την βάση του ''10''

Υπήρχε ένα επίπεδο βρε παιδί μου δεν έμπαινες με 3...

Τόσο στα Παν/μια όσο και στα ΤΕΙ..

 
Δημήτρης Ριμπας
26 Αυγ 2017 14:15

Κώστα δεν διαφωνώ με τα λεγόμενα σου,ειδικά για την βάση άπειρα συμφωνώ...αλλά μιλάμε για βάθος 5τιας για τους παλιούς δεν ξέρω...

 
Καποιος
27 Αυγ 2017 17:59

Ειναι αστειο πραγματικα να λεγεται οτι η βαση εισαγωγης δεν παιζει κανενα ρολο!!! Κυριοι τα ΤΕΙ δεν δημιουργηθηκαν για να κανετε εσεις το κεφι σας αλλα για να σπουδαζουν νεοι ανθρωποι. Αν καποιος εχει γενικο μεσο ορο κατω απο 10 πολυ απλα σημαινει οτι δεν πρεπει να εισαχθει πουθεαν αλλα αντιθετα πρεπει να ξαναπροσπαθησει. Αυτο ισχυει κυριως για τα ΤΕΙ αλλα και για ταΠανεπιστημια. Η επιβραβευση της ησσονος προσπαθειας ειναι αυτο που κατεστρεψε την Ελλαδα. Ας καταργησουμε τοτε και το 5 ως βαση για την επιτυχη εξεταση στα πανεπιστημια! Γιατι οχι; Ας εχουμε πτυχιουχους με μεσο ορο κατω απο 5. Αυτο θελετε; Οπως εγραψε και καποιος παραπανω εχουμε απειρους "μηχανικους πληροφορικης" με μεσο ορο γραπτων 6, 7 ή 8. Θελετε να μου πειτε οτι αυτοι θα μεταμορφωθουν επειδη τα ΤΕΙ απεκτησαν Πρυτανεις, Καθηγητες και Λεκτορες; Θελετε να μου πειτε οτι αυτη η ελαχιστη προσπαθεια δεν θα συνεχιστει ριχνοντας στα ταρταρα το επιπεδο των θεματων στις εξετασεις των εξαμηνων; Αυτο ειναι ντροπη κυριοι. Καμια αναβαθμιση δεν μπορει να γινει αν δεν εκλειψει αυτη η παθογενεια!!!!

 
ΘΩΜΑΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
28 Αυγ 2017 09:40

@ Καποιος
Καλά πως είναι δυνατό να κρίνεις κάποιον από το βαθμό στις εισαγωγικές εξετάσεις? Αν μια σχολή έχει μέσο όρο το βαθμό 10 γιατί αυτός να πρέπει να αριστεύσει? Αν είναι έτσι τότε και στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο θα έπρεπε να βάλουν εξετάσεις. Επίσης με τη δική σου λογική η πολιτεία θα έπρεπε να απαγορεύει σε αυτούς που έχουν μέσο όρο κάτω από 10 να φεύγουν για σπουδές στο εξωτερικό! Πως σου φαίνεται?

 
Καποιος
28 Αυγ 2017 10:59

@ΠΑΣΧΑΛΗΣ
Κυριε μου τι δεν καταλαβαινετε; Οποιος αποτυγχανει πρεπει να ξαναπροσπαθει και οχι να επιβραβευεται. Δεν σημαινει οτι καποιος που εγραψε σε μια σειρα γραπτων εξετασεων μεσο ορο κατω απο 10 οτι ειναι ανικανος. Σημαινει οτι πρεπει να προετοιμαστει καλυτερα και να ξαναπροσπαθησει. Σας το ξαναλεω. Η λογικη της ησσονος προσπαθεια και του ωχαδερφισμου ειναι αυτη που κατεστρεψε την Ελλαδα. Λυπαμαι για τη λογικη σας.

 
Καποιος
28 Αυγ 2017 11:08

@Πασχαλης (συνεχεια)
Κατα τα αλλα κοπτομεθα για την αριστεια και γκρινιαζουμε ως κοινωνια γιατι ο σημαιοφορος βγαινει με κληρωση!!! Και εσεις θελετε να μπαινουν απαντες στα Ανωτατα Ιδρυματα, χωρις κανενα περιορισμο και ασχετα αν αξιζουν ή ακομα και αν δυνανται να ολοκληρωσουν τον κυκλο μαθηματων!!!

 
Κώστας
28 Αυγ 2017 13:30

@Κάποιος

Δεν υπάρχει σωτηρία.
Υπάρχουν χώρες που η ανώτατη παιδεία είναι εμπόριο.
Όλοι το γνωρίζουν..

Θα σας πω μια γρήγορη ιστορία.
Όταν πέρασα στις πανελλαδικές και βγήκαν τα αποτελέσματα είδα ένα συμμαθητή μου στο δρόμο και μου ανέφερε ότι έγραψε πολύ κάτω από την βάση και δεν πέρασε πουθενά.

Μετά από 2 μήνες τον ξαναείδα.
Του λέω γράφτηκες σε ΙΕΚ;
Μου λέει φεύγω για Αγγλία σε γνωστό πανεπιστήμιο (ας μη πούμε ποιο).

Πρόσφατα τον ξανασυνάντησα και έχει ένα ύφος ας μη πούμε πόσο..

Τα συμπεράσματα δικά σας κύριοι...

 
ΘΩΜΑΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
28 Αυγ 2017 13:39

@ Καποιος
Η Λογική που χρησιμοποιείς δυστυχώς είναι η λογική που επικρατεί σήμερα και μας έχει οδηγήσει σ αυτό το σημείο. Δεν μου απάντησες όμως σε αυτό που σε ρώτησα. Η πολιτεία θα έπρεπε να απαγορεύει σε αυτούς που έχουν μέσο όρο κάτω από 10 να φεύγουν για σπουδές στο εξωτερικό? Αφού με τη λογική σου είναι αποτυχημένοι, τότε η Ελληνική πολιτεία θα έπρεπε να πάρει κάποια μέτρα. Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως αν κάποιος είναι ικανός το δείχνει μέσα στη σχολή ανεξάρτητα με το βαθμό που έγραψε για να μπει σε αυτή τη σχολή. Το ότι «απέτυχες» σε ένα αποτυχημένο σύστημα δε σημαίνει πως είσαι αποτυχημένος ή είσαι υποχρεωμένος να συμβιβαστείς με αυτό το σύστημα.
Όσο για την αριστεία άριστος δεν είναι απαραίτητα αυτός που έχει καλές επιδόσεις. Άριστος μπορεί να είναι και ένας μαθητής που έχει ήθος και δεν είναι τόσο «καλός» στην παπαγαλία, άριστος μπορεί να είναι ένας μαθητής που εργάζεται και δεν του μένει τόσο χρόνος για τα μαθήματα, όπως άριστος μπορεί να είναι και ένας μαθητής ο οποίος δεν μπορούμε εμείς να αξιολογήσουμε τις ικανότητές του. Το σχολείο πάντως δεν πρέπει να είναι χώρος ανταγωνισμού που να προάγει τον ατομικισμό. Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος συνεργασίας και χαράς που προάγει τη συλλογικότητα και το «εμείς». Ο ανταγωνισμός ανήκει στο χώρο των επιχειρήσεων, όχι στα σχολεία. Με τη δική σου λογική ήρωες της επανάστασης σαν τον Κολοκοτρώνη δεν θα ήταν ποτέ σημαιοφόροι!

 
Καποιος
28 Αυγ 2017 20:39

@Πασχαλης
Παρακαλω σταματηστε κυριε να διαστρεφετε κατ αυτο τον τροπο τα λογια μου. Ειπα εγω πουθενα οτι οποιος γραφει κατω απο τη βαση ειναι αποτυχημενος; Ισα ισα ειπα το αντιθετο. Οτι εχει ολα τα προσοντα να ξαναπροσπαθησει για να επιτυχει. Η λογικη σας κυριε του "μπατε σκυλοι αλεστε" για να συντηρουμε ΤΕΙ και να ζουνε τα τυροπιταδικα, τα σουβλατζιδικα και οι γκαρσονιερες της περηφανης επαρχιας εχει χρεωκοπησει. Σε ολους τους τομεις υπαρχουν εξετασεις. Οι εξετασεις ειναι συνωνυμες με τη βαση επιτυχιας. Αλλιως δεν εχουν νοημα να γινονται!!! Αν σας ενδιαφερει η πραγματικη αναβαθμιση των ΤΕΙ (αμφιβαλλω) θα δεχτειτε τα επιχειρηματα μου. Αν συντασσεστε με τη λογικη του "ας τρουπωσω" και θα δουμε πως θα παρω το πτυχιο μου σε καμια 10αρια χρονια που θα βαρεθουν να με βλεπουν τοτε λυπαμαι αλλα διαφωνω μαζι σας.

 
Καποιος
28 Αυγ 2017 20:46

@Πασχαλης (συνεχεια)
Αυτα που λετε για την αριστεια αντιβαινουν πασα λογικη και καταλυουν ακομα και το νοημα των λεξεων!!! Ωστε αριστος δεν ειναι αυτος που αριστευει!!! Εχει δικιο ο Θουκυδιδης "καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει."!!! Αξιος κε Πασχαλη!!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ