Το Πολυτεχνείο Κρήτης κόντρα στην πανελλαδική πτώση των βάσεων

Βασίλης Διγαλάκης, Πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης
Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης των Βάσεων Εισαγωγής για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18, η Πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης καλωσορίζει και συγχαίρει τους νέο-εισαχθέντες φοιτητές του Ιδρύματος.
Παρά τη γενική πτώση που καταγράφηκε φέτος στις βάσεις των περισσοτέρων πολυτεχνικών σχολών της χώρας, αυτές σε όλες τις σχολές του Πολυτεχνείου Κρήτης κινήθηκαν ανοδικά. Η συγκεκριμένη επιτυχία είναι απόρροια του γεγονότος ότι το Πολυτεχνείο Κρήτης διαρκώς ενδυναμώνει τη θέση του ως ένα από τα σημαντικότερα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας για Μηχανικούς, με υψηλό επίπεδο σπουδών και ισχυρό ερευνητικό έργο σε διεθνές επίπεδο. Αυτό αποδεικνύεται, μέσα από τις διακρίσεις και την Αριστεία, τόσο των μελών της ακαδημαϊκής του κοινότητας, όσο και των επιτευγμάτων των αποφοίτων του.
Κατόπιν ολοκλήρωσης της διαδικασίας εξωτερικής αξιολόγησης από την ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση των (36) τριάντα έξι Α.Ε.Ι. της χώρας, το Πολυτεχνείο Κρήτης διακρίθηκε ως ένα από τα (7) επτά Πανεπιστήμια (σε σύνολο 22 Πανεπιστημίων) που απέσπασε την υψηλότερη δυνατή επίδοση «Άξιο Θετικής Μνείας» ("Worthy of Merit"), επιβεβαιώνοντας την κορυφαία ποιότητα της εκπαίδευσης, καθώς και το υψηλής στάθμης ερευνητικό έργο που παρέχονται από το Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα των Χανίων. Αξίζει να καταγραφούν ενδεικτικά δύο από τα σχόλια της Επιτροπής Εξωτερικών Εμπειρογνωμόνων:
«Το Πολυτεχνείο Κρήτης διαθέτει σύγχρονα προγράμματα σπουδών, βασισμένα σε υψηλά διεθνή πρότυπα. Εφαρμόζει την περιοδική αξιολόγησή τους, ώστε να παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις. Προσφέρει υψηλού επιπέδου θεωρητική αλλά και πρακτική εξάσκηση, με αποτέλεσμα οι προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων του να είναι εξαιρετικές.»
«Η Έρευνα είναι βασική αποστολή του Πολυτεχνείου Κρήτης και ως αποτέλεσμα το Ίδρυμα παράγει μεγάλο όγκο ερευνητικών αποτελεσμάτων υψηλού επιπέδου. Το Πολυτεχνείο Κρήτης είναι ένα από τα πιο παραγωγικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα στην έρευνα και μπορεί να συγκριθεί θετικά με αντίστοιχα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Βορείου Αμερικής.»
To video για τις Σπουδές και την Έρευνα στο Πολυτεχνείο Κρήτης: https://youtu.be/uzdpFTBLNhU
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Κέρκυρας: Και σήμερα κάτω η Τράπεζα Θεμάτων
- Τράπεζα Θεμάτων: "Κατέρρευσε" και σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα
- Εκδήλωση για την ονοματοδοσία του Γεωργικού Μουσείου «Λεωνίδας Λουλούδης» του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
- Παν. Κρήτης: Απονομή Βραβείου Εξαίρετης Πανεπιστημιακής Διδασκαλίας
- Παγκόσμια Ημέρα Καπνίσματος
- Η εγκύκλιος μετά την "κατάρρευση" της Τράπεζας Θεμάτων
- Τράπεζα Θεμάτων: Οι τέσσερις οδηγίες του υπ. Παιδείας προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, μετά την την "κατάρρευση...
- Εγκύκλιος υποβολής δικαιολογητικών αναγνώρισης και εκκαθάρισης δαπανών μετακινούμενων εντός και εκτός επικρατείας, Ηλεκτ...
- Τράπεζα Θεμάτων: Πως το esos κινητοποίησε το μηχανισμό του υπ. Παιδείας και του ΙΕΠ για την "κατάρρευση" της η...
- Οι οδηγίες του υπ. Παιδείας για τα σχολεία που δεν έγιναν οι εξετάσεις λόγω "κατάρρευσης" της Τράπεζας Θεμάτων...
Σχόλια (3)
Εννοείται πως οι προτιμήσεις και οι βάσεις διαμορφώνονται και με την απόσταση τόπου καταγωγής και σπουδών. Στο Παν. Θεσσαλίας πιν λίγα χρόνια το Τμ. Πληροφορικής μετονομάσθηκε σε ΗΜΜΥ και πιθανότατα έχει ελλείψεις σε βασική κατεύθυνση (ενέργεια).
Το ίδιο και στα Χανιά, οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί έγιναν ΗλεκτρολόγοιΜΜΥ πρόσφατα, φαντάζομαι δεν εξοπλίζονται εργαστήρια δικτύων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ηλεκτρικών μηχανών κ.λ.π. σε δύο χρόνια και κυρίως δε στελεχώνονται σε καιρούς μνημονίων.
Παρόλα αυτά και τα δύο αυτά τμήματα ξεπέρασαν το ΔΠΘ λόφω εγγύτητας στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Όμοιες σχολές έχει το ΔΠΘ που είναι και περιφερειακό πανεπιστήμιο. Με αυτές θα πρέπει να γίνε ιη σύγκριση
Αξιότιμε Κε Πρυτανη,
λέτε, ως συνήθως , την ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Οι βασεις στο Πολυτεχνείο Κρήτης είναι απελπιστικά ΧΑΜΗΛΕΣ. Μερικές φορές συγκρίσιμες ή και κατω απο το ΤΕΙ Αθηνας
Πληροφοριακά
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 14.094, (μαζί με τα 2 σχέδια) Χωρίς αυτά περίπου 11.000
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ) 12,300
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΑΝΙΑ) 13,843
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 11,288
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΧΑΝΙΑ) 15,730
Αντίθετα το γειτονικό σας Πανεπιστήμιο (σοβαρό και διεθνώς καταξιωμένο Ιδρυμα) δεν "κοκορεύεται".
Οι βασεις στα συναφή Τμήματα του
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 12,412
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 13,055
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 13,974
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 17,275
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 17,910
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 10,794
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) 13,872\
κρείττον του λαλείν το σιγάν