Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η εγκύκλιος για την επιλογή Υποδιευθυντών όλων των τύπων Σχ. Μονάδων

Δηλώσεις υποψηφίων από την 1η έως και την 4η Σεπτεμβρίου
Δημοσίευση: 29/08/2017
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εγκύκλιο για την  επιλογή των υποψηφίων Υποδιευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εργαστηριακών Κέντρων και Υπευθύνων Τομέων Ε.Κ., με την οποία ορίζονται  οι προϋποθέσεις επιλογής και τοποθέτησης εξέδωσε σήμερα το υπουργείο παιδείας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Ειδικότερα:

Προκήρυξη - Χρόνος υποβολής αιτήσεων

Α) Ο οικείος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, να υποβάλουν σχετική αίτηση υποψηφιότητας για τη σχολική μονάδα όπου ανήκουν οργανικά στον Διευθυντή της εν λόγω σχολικής μονάδας, από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 έως και την 4η Σεπτεμβρίου 2017.

Β) Ο οικείος Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, καθώς και υποδιευθυντή Ε.Κ. και υπεύθυνου τομέα Ε.Κ., να υποβάλουν σχετική αίτηση υποψηφιότητας για τη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. όπου ανήκουν οργανικά ή έχουν διατεθεί αντίστοιχα, στον Διευθυντή της εν λόγω σχολικής μονάδας ή Ε.Κ., από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 έως και την 4η Σεπτεμβρίου 2017.

Η  πρόσκληση αναρτάται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και κοινοποιείται σε όλες τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. αρμοδιότητάς της.

Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών μονάδων και Ε.Κ. καθώς και Υπευθύνων Τομέων Ε.Κ. θα πραγματοποιηθεί από την 5η Σεπτεμβρίου 2017 έως και την 11η Σεπτεμβρίου 2017.

Επισημαίνουμε επίσης την ανάγκη προσεκτικής μελέτης και απαρέγκλιτης τήρησης των ρυθμίσεων των ν. 4327/2015 και ν. 4473/2017, έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στη διαδικασία επιλογής.

Δήλωση προτίμησης

Οι υποψήφιοι υποδιευθυντές σχολικών μονάδων καταθέτουν δήλωση προτίμησης για τις θέσεις στις σχολικές μονάδες που κατέχουν οργανική θέση και δεν έχουν κριθεί υπεράριθμοι, στον διευθυντή της οικείας σχολικής μονάδας

Οι υποψήφιοι υποδιευθυντές και υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. καταθέτουν δήλωση προτίμησης για τις αντίστοιχες θέσεις σε Ε.Κ., τα οποία εξυπηρετούν τις σχολικές μονάδες στις οποίες κατέχουν οργανική θέση και δεν έχουν κριθεί υπεράριθμοι, στον διευθυντή του οικείου Ε.Κ. με την προϋπόθεση να έχουν υπηρετήσει σε Ε.Κ., για δύο (2) τουλάχιστον σχολικά έτη είτε ως στελέχη, είτε ως εκπαιδευτικοί, με ωράριο τουλάχιστον οκτώ (8) διδακτικές ώρες την εβδομάδα.

Σε κάθε περίπτωση, οι επιλεγέντες ως  υποδιευθυντές και υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ., θα πρέπει να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης στο Ε.Κ. που έχουν τοποθετηθεί με την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής και δεν πρέπει να έχουν κριθεί υπεράριθμοι.

Εκπαιδευτικοί οι οποίοι πληρούν τις προϋποθέσεις να είναι υποψήφιοι για θέσεις υποδιευθυντών ΕΠΑΛ και υποδιευθυντών ή υπευθύνων τομέων Ε.Κ. έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση μόνο για μία θέση, είτε για θέση υποδιευθυντή ΕΠΑΛ, είτε για θέση υποδιευθυντή Ε.Κ., είτε για θέση υπεύθυνου τομέα Ε.Κ..

Προκηρυσσόμενες θέσεις

Α) Οι θέσεις των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκηρύσσονται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις.  Από τις διατάξεις αυτές προκύπτει ότι ο νομοθέτης καθορίζει την προϋπόθεση της ύπαρξης θέσης υποδιευθυντή με βάση τις ανάγκες λειτουργίας των σχολείων σύμφωνα με τον αριθμό των τμημάτων, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών. Επομένως, για την προκήρυξη θέσης υποδιευθυντή σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως αυτές διαμορφώνονται με βάση το μαθητικό δυναμικό της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.   

Β) Οι θέσεις των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ε.Κ. προκηρύσσονται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις  Από τις διατάξεις αυτές προκύπτει ότι ο νομοθέτης καθορίζει τον αριθμό των υποδιευθυντών με βάση τις ανάγκες λειτουργίας των σχολείων σύμφωνα με τον αριθμό των τμημάτων, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών. Επομένως, για τον καθορισμό του αριθμού των υποδιευθυντών λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας, όπως αυτές διαμορφώνονται με βάση το μαθητικό δυναμικό της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.   .   

Προϋποθέσεις επιλογής

Ως υποδιευθυντές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οκταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε οργανική θέση, την οποία αφορά η επιλογή και δεν έχουν κριθεί υπεράριθμοι.

Ειδική προϋπόθεση για την επιλογή σε θέση υποδιευθυντή και υπεύθυνου τομέα Ε.Κ. είναι ο εκπαιδευτικός να ανήκει σε κλάδο ή ειδικότητα που προβλέπεται για το Ε.Κ..

Ως υποδιευθυντές Ε.Κ., στα οποία ασκούνται διακόσιοι πενήντα (250) τουλάχιστον μαθητές και τα οποία εξυπηρετούν τουλάχιστον δύο (2) ΕΠΑ.Λ. που λειτουργούν σε διαφορετικό κύκλο λειτουργίας (πρωινό κύκλο, απογευματινό κύκλο, εσπερινό κύκλο), καθώς και ως Υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οκταετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία, οι οποίοι υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε σχολική μονάδα, η οποία εξυπηρετείται από το Ε.Κ. και δεν έχουν κριθεί ως υπεράριθμοι.

Ειδικά για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ως υποδιευθυντές μπορούν να επιλέγονται και μέλη Ε.Ε.Π. με οκταετή (8) τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε οργανική θέση ή θέση επί θητεία στη Σ.Μ.Ε.Α.Ε., την οποία αφορά η επιλογή.

Αν οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας δεν πληρούν την προϋπόθεση της οκταετούς διδακτικής υπηρεσίας, υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο υπηρεσίας.

Δεν επιλέγεται ως στέλεχος της εκπαίδευσης εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για πειθαρχικό παράπτωμα με την ποινή της προσωρινής ή της οριστικής παύσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 109 του Υπαλληλικού Κώδικα (κ.ν. 3528/2007, Α΄ 26) ή για τον οποίον συντρέχουν τα κωλύματα διορισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του ίδιου Κώδικα. Επίσης, δεν επιλέγεται ως στέλεχος της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός, του οποίου τα πιστοποιητικά των αντικειμενικών κριτηρίων που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά ή αναληθή με σκοπό την παραπλάνηση της υπηρεσίας, καθώς και εκπαιδευτικός που έχει απαλλαγεί από τα καθήκοντά του σύμφωνα με την περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 26 του ν. 3848/2010.

Όπου στις ισχύουσες διατάξεις προβλέπεται εκπαιδευτική υπηρεσία, υπολογίζεται η προϋπηρεσία τόσο στη δημόσια όσο και στην ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς και η προϋπηρεσία των υποψηφίων ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων με αναγωγή στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας.

Όπου στις διατάξεις προβλέπεται διδακτική υπηρεσία , λογίζεται: α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, β) οι άδειες κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου, γ) η διδακτική υπηρεσία σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), σε δημόσια Ι.Ε.Κ. και σε σχολές Επαγγελματικής κατάρτισης (ΣΕΚ) , δ) η διδακτική υπηρεσία  σε Α.Ε.Ι., εφόσον έχει ασκηθεί αυτόνομο διδακτικό έργο σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον έξι (6) μηνών, ε) η υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου, του υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή Αγωγής Υγείας ή Πολιτιστικών Θεμάτων στη Δ/νση Εκ/σης, του Υπευθύνου Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), Γραφείου Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.) , Εργαστηριακού Κέντρου φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), Συμβουλευτικού Σταθμού νέων (Σ.Σ.Ν.), Κέντρου περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) και του Υπευθύνου Σχολικών Βιβλιοθηκών, οι οποίες λειτούργησαν στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού προγράμματος « Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση» (Ε.Π.Ε.Α.Κ.Κ.).

Όπου στις ίδιες διατάξεις προβλέπεται εκπαιδευτική ή διδακτική υπηρεσία σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., υπολογίζεται η υπηρεσία των υποψηφίων σε Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., σε αυτοτελείς Σ.Μ.Ε.Α.Ε., σε Τμήματα Ένταξης, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης, σε προγράμματα διδασκαλίας στο σπίτι ή στις εκπαιδευτικές δομές Ε.Α.Ε. που προβλέπονται στην περίπτωση β΄ της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199).

Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων. Τα κωλύματα επιλογής της παραγράφου 6 του άρθρου 17 του ν.4327/2015 όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 4473/2017 (Α 78) δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης υποψηφιότητας όσο και κατά το χρόνο τοποθέτησης από το αρμόδιο όργανο.

Κριτήρια επιλογής

Κριτήρια επιλογής των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των υποδιευθυντών και υπευθύνων τομέων Ε.Κ είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.), να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Βασικό κριτήριο είναι η γνώση του αντικειμένου του προς άσκηση έργου, η οποία συνάγεται από: α) την επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση του υποψηφίου και κυρίως το επίπεδο των σπουδών και γενικότερα τις σπουδές του, την ύπαρξη σπουδών ή επιμορφώσεων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών και Τ.Π.Ε., υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και β) την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει από τη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου αλλά και την προϋπηρεσία σε άσκηση διοικητικού έργου.

Κρίση και επιλογή

Ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας, σε συνεδρίασή του και με βάση τα κριτήρια του άρθρου 20 του ν. 4327/2015, αφού συγκροτήσει εφορευτική επιτροπή, προβαίνει στη διαδικασία διατύπωσης γνώμης μέσω μυστικής ψηφοφορίας και συντάσσει αιτιολογημένη απόφαση επιλογής υποδιευθυντή ή όπου απαιτείται υποδιευθυντών της σχολικής μονάδας ή του Ε.Κ. καθώς και υπευθύνων των τομέων του Ε.Κ.

Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ή  Ε.Κ. που προβλέπεται εκλογή περισσότερων του ενός υποδιευθυντή, οι εκλογείς  σημειώνουν στο ψηφοδέλτιο μέχρι τόσους σταυρούς όσες και οι θέσεις των υποδιευθυντών που προβλέπονται.

Η απόφαση του συλλόγου διδασκόντων μαζί με το πρακτικό της επιλογής διαβιβάζονται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Ε.Κ. στο οικείο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ της παρ. 13 του άρθρου 21 του ν. 4327/2015, το οποίο μετά από έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων, και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της απόφασης, επικυρώνει με πράξη του την τοποθέτηση.

Σε περίπτωση που το οικείο ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ της παρ. 13 του άρθρου 21 του ν. 4327/2015 δεν εγκρίνει την επιλογή του συλλόγου των διδασκόντων θα πρέπει να αιτιολογήσει πλήρως την απόφασή του αυτή προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο οποίος παίρνει και την τελική απόφαση.

Αν ο σύλλογος των διδασκόντων παραλείψει να υποβάλει πρόταση, η τοποθέτηση γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ της παρ. 13 του άρθρου 21 του ν. 4327/2015, το οποίο λαμβάνει υπόψη τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων

Ο σύλλογος βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.

Εκπαιδευτικός που διδάσκει σε περισσότερες της μιας σχολικές μονάδες ή Ε.Κ., όσον αφορά τη διαδικασία της μυστικής ψηφοφορίας για την επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. , ψηφίζει στη σχολική μονάδα ή στο Ε.Κ. όπου έχει τις περισσότερες ώρες, με βάση την απόφαση διάθεσης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

Ο σύλλογος διδασκόντων συγκαλείται σε συνεδρίαση ύστερα από πρόσκληση του διευθυντή (προέδρου). Επειδή η συγκεκριμένη συνεδρίαση είναι έκτακτη, η γνωστοποίηση γίνεται ή με ανάρτηση της πρόσκλησης στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου ή με προφορική ειδοποίηση.

Οι αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων. Όταν οι προτάσεις είναι περισσότερες και καμιά δε συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ανάμεσα στις δυο επικρατέστερες. Το μέλος που απέχει από την ψηφοφορία θεωρείται απόν.

Οι αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων καταχωρούνται στο βιβλίο πράξεων του συλλόγου και υπογράφονται υποχρεωτικά από τον πρόεδρο, τον γραμματέα και τα παρόντα μέλη. Στην ίδια πράξη καταχωρούνται και οι απόψεις της μειοψηφίας, αν ζητηθεί.

 

Σχόλια (8)

 
ph
29 Αυγ 2017 16:32

Νομίζω ότι η ψηφοφορία για δ/μτές/υ/ντές είναι αντισυνταγματική. Μπορεί όμως και να κάνω λάθος.

 
Tatiana
29 Αυγ 2017 16:46

Περιμένουμε οδηγίες απο τη ΔΟΕ: συμμετέχουμε στην αντισυνταγματική μυστική ψηφοφορία ή δηλώνουμε απόντες; Μας καλύπτει η ΔΟΕ σε περίπτωση αγωγής ότι κρίναμε με παράνομη διαδικασία;

 
Φιλόλογος
30 Αυγ 2017 14:00

Μα τόσα χρόνια οι υποδιευθυντές με εκλογή έβγαιναν, τώρα γιατί η κάψα για τη διαβόητη αντισυνταγματικότητα; Μήπως να ακυρωθούν και οι θητείες όλων των υποδιευθυντών που είχαν εκλεγεί για να είμαστε σίγουροι ότι θα αποκατασταθεί και η παραμικρή αδικία της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα;

 
dim
30 Αυγ 2017 15:06

Το συμβούλιο επικρατείας έκρινε αντισυνταγματική τη μυστική ψηφοφορία για την επιλογη στελεχών από όσο γνωρίζουμε και για αυτό το λόγο άλλωστε άλλαξε και ο σχετικός νόμος. Επίσης αυτός ήταν ο λόγος που δεν καθόριζε ρητά μοριοδότηση στη μυστική έκφραση γνώμης του συλλογου διδασκόντων (στην οποία κήρυξε αποχή η ΔΟΕ). Εδω τώρα στην επιλογή των υποδιευθυντών υπάρχει κάποια αντίφαση σε σχέση με το τελευταίο ψηφισμένο νόμο. Καθορίζεται ρητά μυστική ψηφορία για να επιλεγεί ο υποδιευθυντής (όπως και στο νόμο Διαμαντοπούλου) και μάλιστα επιβάλλεται να πάρει την πλειοψηφία των ψηφων των συναδέλφων. Το διερυμένο υπηρεσιακό, απλώς επικυρώνει την αποφαση του πρακτικού του συλλόγου.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν στέκεται( συμφωνα με την προηγούμενη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας) η διαδικασία επιλογής γιατί :α) στηρίζεται σε μυστική ψηφοφορία και β) ο σύλλογος διδασκόντων δεν αποτελεί όργανο επιλογής στελεχών.
Νομίζω πως εάν ξενικήσουν διαδικάσιες εντάσεων και προσφυγών από υποψηφίους θα έχουν νόμιμη βάση!

 
diathesim
30 Αυγ 2017 15:24

Από που προκύπτει ότι είναι αντισυνταγματική.
Να θυμίσω πως η εκλογή υποδιευθυντών προβλέπεται και είναι κατάκτηση του κλάδου εδώ και 18 χρόνια περίπου.

Οι πασοκάνθρωποι , γνωρίζοντας ότι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ πιθανότητα σε εκλογικές διαδικασίες ανακάλυψαν "αντισυνταγματικότητες" και άλλα παραμύθια. Αλήθεια όλες οι προηγούμενες ψηφοφορίες δεν ήταν αντισυνταγματικές;

 
dim
30 Αυγ 2017 15:49

προς diathesim

Δεν ανήκω σε κανένα κομματικό μαντρί!! και ειδικότερα σε αυτά που αναφέρεις!!

1) Μία τεκμηριωμένμη άποψη εξέφρασα για την εγκύκλιο. Μήπως απαγορευεται να πούμε την άποψή μας;
2) Εδώ και 18 χρόνια κυβερνούν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
3. Η εγκύλιος για τους υποδιευθυντές είναι σχεδόν ίδια με αυτή της προ ΣΥΡΙΖΑ εποχής.
4) Θα σου πρότεινα να διαβάσεις προσεκτικά και χωρίς δογματισμούς την απόφαση του συμβουλίου της επικρατείας, τους 2 τελευταιους νόμους για την επιλογή στελεχών και την παρούσα εγκύκλιο.
Φιλικά

 
diathesim
02 Σεπ 2017 12:31

προς dim

Χαίρομαι που δεν ανήκεις σε κανένα κομματικό μαντρί:

1)Από που φαίνεται απαγορεύω να πει κάποιος την άποψή του
2)Συμφωνούμε και σου θυμίζω ότι η ψηφοφορία είναι απαίτηση και κατάκτηση του κλάδου(στον οποίο είμαι πάνω από 20 χρόνια)
3)Συμφωνούμε
4)Το μοναδικό δόγμα μου είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Τις αποφάσεις τις έχω διαβάσει. Σου θυμίζω όμως πως οι δικαστικές αποφάσεις ΔΕΝ είναι πολιτικά ουδέτερες.(βλπ. απόφαση για τη συνταγματικότητα της διαθεσιμότητας το 2013).

 
Jole
02 Σεπ 2017 14:21

Καλησπέρα σε όλους! Με βάση τον Ν.1566/85, προβλέπονται 2 υποδιευθυντές για σχολικές μονάδες με πάνω από 12 τμήματα. Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος κάτι διαφορετικό; Ευχαριστώ πολύ!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.