Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Κ. Μητσοτάκης: Οι νόμοι Μπαλτά - Φίλη - Γαβρόγλου καταργούνται

Υπουργείο : Οι μπαλωθιές και οι αφορισμοί του Κ. Μητσοτάκη
Δημοσίευση: 16/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι νόμοι Μπαλτά - Φίλη - Γαβρόγλου καταργούνται.

Αυτή θα είναι μία από τις προτεραιότητες της Νέας Δημοκρατίας, όταν γίνει  Κυβέρνηση, ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος της   Κυριάκος Μητσοτάκης,   από το βήμα της 82ης Δ.Ε.Θ.

Ειδικότερα ο    κ. Μητσοτάκης, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη νέα γενιά και την Παιδεία, τόνισε  πως  αποτελεί τον τρίτο πυλώνα του σχεδίου του.

Ανέφερε συγκεκριμένα:

Αυτόνομα σχολεία- Αξιολόγηση

Αξίζουμε αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία. Με ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού. Αλλά και ελευθερία στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών και επιλογή διδακτικών μεθόδων. Με αξιολόγηση παντού. Με νέα αντικείμενα. Να διδάσκουν προγραμματισμό, τη γλώσσα του μέλλοντος.  Αλλά και δεξιότητες, όπως η ομαδική δουλειά, αντί για στείρα παπαγαλία. Επιβραβεύουμε τον αγώνα να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Αυτό είναι αριστεία, αξιοσύνη, προκοπή. Αξίζουμε σχολεία που ο επαγγελματικός προσανατολισμός δεν θα είναι κενό γράμμα, αλλά μια πραγματική προσπάθεια να καταλάβουμε τις δεξιότητες, τα ταλέντα, τις επιθυμίες των νέων μας.

Πρότυπα Σχολεία

Ιδρύουμε ένα πρότυπο σχολείο σε κάθε περιφερειακή ενότητα, ξεκινώντας από τις υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Για τους καλύτερους μαθητές. Αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε ιδιωτικό σχολείο. Οι νόμοι Μπαλτά - Φίλη - Γαβρόγλου καταργούνται.

Χρηματοδότηση ΑΕΙ ανάλογα με την απόδοσή τους

Τα Πανεπιστήμια θα αξιολογούνται από Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας. Και μέρος της χρηματοδότησής τους θα εξαρτάται από την απόδοσή τους.

Ασυλο  -φοιτητοπατέρες- αφίσες- Εθνικό Συμβούλιο Φοιτητών

Το άσυλο θα αποκτήσει ξανά το πραγματικό του νόημα. Και το δημόσιο Πανεπιστήμιο θα σταματήσει να είναι άντρο βίας και ανομίας. Και οι φοιτητοπατέρες θα βγουν από τα Πανεπιστήμια. Οι φοιτητές δεν θα ψηφίζουν στις εκλογές των πρυτανικών οργάνων. Η Δ.Α.Π. θα επανιδρυθεί σε άλλη λογική. Δεν θα ξανακολληθεί καμία αφίσα σε κανένα Πανεπιστήμιο. Η Δ.Α.Π. θα σταματήσει να συμμετέχει σε εκλογές που αφορούν λίγους και διώχνουν τους πολλούς. Η έμφαση θα δοθεί στη δημιουργία ενός Εθνικού Συμβουλίου Φοιτητών, όπου οι εκλογές θα γίνονται με ενιαίο ψηφοδέλτιο.
 
Καλά Πανεπιστήμια

Στόχος μου είναι μέσα σε μια δεκαετία να δημιουργήσουμε τα καλύτερα Πανεπιστήμια της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Και από πρωταθλητές στην εξαγωγή φοιτητών να γίνουμε ένα διεθνές ανταγωνιστικό κέντρο εκπαίδευσης και κατάρτισης. Όπου τα κορυφαία Πανεπιστήμια του κόσμου θα θέλουν να έχουν παράρτημα.  Θέλω σε συνεργασία με τις εργοδοτικές οργανώσεις να υλοποιήσουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μαθητείας για απόφοιτους πανεπιστήμιων εξάμηνης διάρκειας. Παρότι η ανεργία στους νέους και τις νέες αγγίζει το 50%, ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων δυσκολεύεται να βρει σήμερα το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Και είναι έγκλημα να υπάρχουν διαθέσιμοι σημαντικοί ευρωπαϊκοί πόροι για κατάρτιση και να λιμνάζουν.        Γι’ αυτό δίνουμε σημαντική ώθηση σε προγράμματα ριζικής επανειδίκευσης σε ειδικότητες με υψηλά ποσοστά ανεργίας. Αλλά και στοχευμένα προγράμματα επανειδίκευσης για εργαζόμενους και στελέχη.

Η νέα γενιά

Όχι στην παλιά λογική των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης, τα οποία απέτυχαν οικτρά. Αλλά αξιοποιώντας την σύγχρονη τεχνολογία και προσφέροντας ταχύρρυθμα προγράμματα κατάρτισης με πιστοποίηση σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Όπως η ταχύρρυθμη εκπαίδευση ανέργων με πτυχία θετικών επιστημών (μαθηματικών, φυσικών) σε δεξιότητες προγραμματισμού. Αντί να ελπίζουν να διοριστούν σε 10 χρόνια μέσω ΑΣΕΠ σε κάποιο σχολείο ως καθηγητές, να βρουν δουλειά τώρα ως προγραμματιστές. Θα πω μόνο το εξής: Η κρίση άλλαξε τις προτεραιότητες της νέας γενιάς.  Περισσότεροι νέοι θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες και λιγότεροι δημόσιοι υπάλληλοι και εισοδηματίες. Δίνει ευκαιρίες σε όλους και δεν αφήνει πίσω κανέναν».
 
Καταλήγοντας, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι η πρόταση που κατέθεσε είναι «ρεαλιστική αλλά συνάμα οραματική» και πρόσθεσε «μια πρόταση που σπάει τις αλυσίδες που κρατούν τη χώρα μας καθηλωμένη στο παρελθόν. Σας κοιτάω στα μάτια και σας λέω δυνατά. Δώστε μου τη δυνατότητα να οδηγήσω την πατρίδα μας μακριά από τον κακό της εαυτό.  Πιστέψτε μαζί μου ότι υπάρχει ένα διαφορετικό μέλλον, ένα καλύτερο μέλλον μιας Ελλάδας στην οποία θα χαιρόμαστε να ζούμε και να δημιουργούμε σε συνθήκες ελευθερίας, ευημερίας και ισονομίας. Κυρίως όμως πιστέψτε στις δικές σας δυνατότητες. Ελάτε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να κάνουμε μαζί το μεγάλο άλμα στο μέλλον. Διότι οι Έλληνες αξίζουμε καλύτερα. Και μπορούμε καλύτερα. Ας προχωρήσουμε με το κεφάλι ψηλά. Ας γράψουμε την δική μας ιστορία».

Υπουργείο : Οι   μπαλωθιές και οι αφορισμοί του Κ. Μητσοτάκη

Για μπαλωθιές , αφορισμούς και αποσπασματικές εξαγγελίες, κατηγορεί   τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κ. Μητσοτάκη, το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Παιδείας απαντώντας στις   ανακοινώσεις του αρχηγού τις αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις προτεραιότητές του στο χώρο της Παιδείας  .

Ειδικότερα το υπουγείο Παιδείας στην απάντησή του τονίζει τα εξής:

Ο κ. Μητσοτάκης ως άλλος Λουδοβίκος  

Αφού ο κ. Μητσοτάκης ως άλλος Λουδοβίκος  επανέλαβε τον αφορισμό περί της ματαιότητας των κοινωνικών αγώνων για ισότητα και ελευθερία, επιχείρησε να παρουσιάσει το μη σχέδιό του για την Παιδεία με μπαλωθιές.

Αφορισμοί  και   αποσπασματικές  εξαγγελίες

Παρότι είχε υποσχεθεί να παρουσιάσει συγκεκριμένο σχέδιο για το Λύκειο και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, δεν είπε λέξη και προτίμησε τον εύκολο δρόμο των αφορισμών και των αποσπασματικών εξαγγελιών.

Η Κυβέρνηση έχει εξαγγείλει ένα συγκεκριμένο σχέδιο για την αναβάθμιση του Λυκείου και η σιωπή του κ.Μητσοτάκη δείχνει είτε ότι αγνοεί το αίτημα για αναβάθμιση του Λυκείου είτε ότι δεν έχει να πει κάτι ουσιαστικό. 

Και στις δύο περιπτώσεις, όπως έγινε σαφές και με τις δηλώσεις του τις τελευταίες μέρες,  φαίνεται να έχει μία ανησυχητική άγνοια για τα προβλήματα της Παιδείας.

Ολα στους νόμους της αγοράς

Αλλά και όσα αποσπασματικά ανέφερε δείχνουν το στίγμα των προθέσεών του: όλα υπόκεινται στους νόμους της αγοράς και οι «πελάτες» θα πρέπει να το γνωρίζουν.

Τι στόχο έχει άραγε η αναφορά περί αξιολόγησης παντού, όταν γνωρίζει  ότι μόλις τα τελευταία δύο χρόνια ανακόπηκε η περιστολή των δαπανών για την Παιδεία μετά από την λαίλαπα των περικοπών ύψους 30% από τις κυβερνήσεις  στις  οποίες ο ίδιος συμμετείχε και είχαμε μετά από 7 χρόνια αύξηση 5% των δαπανών για την Παιδεία ;

Δηλαδή πώς είναι δυνατόν να γίνουν αξιολογήσεις όταν η ίδια η πολιτεία δεν ήταν καθόλου συνεπής στις υποχρεώσεις της;

Το  τέλος της εποπτείας της Πολιτείας για τους εκπαιδευτικούς θεσμούς

Ανέφερε ότι οι σχολικές μονάδες θα έχουν ελευθερία στην επιλογή διδακτικού προσωπικού και στην κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών.

Απίστευτο αλλά αληθινό: Προαναγγέλει, με άλλα λόγια, το τέλος της εποπτείας της Πολιτείας για τους εκπαιδευτικούς θεσμούς δηλώνοντας για μία ακόμη φορά την έμπρακτη απόκλιση του από τα Ευρωπαϊκά κεκτημένα.

Τα σχολεία θα γίνουν επιχειρηματικές μονάδες

Προχθές καλούσε τους καθηγητές Πανεπιστημίου να γίνουν επιχειρηματίες.

Χθες ανακοίνωνε ότι τα σχολεία θα γίνουν επιχειρηματικές μονάδες.

Τώρα καταλαβαίνουμε γιατί υπήρξε τόση μεγάλη αντίδραση από την Ν.Δ. σε κάθε νομοσχέδιο που ψηφίστηκε από την κυβερνητική πλειοψηφία, μιας και η φιλοσοφία των νομοσχεδίων ήταν να σταματήσει η απορρύθμιση και να καθιερωθούν ακαδημαϊκοί κανόνες.  

Να αρχίσει η ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης

Είναι εμφανής ο στόχος του κ. Μητσοτάκη έστω κι αν δεν τον περιγράφει στη δήθεν «συμφωνία αλήθειας»: Να απαξιωθεί πλήρως ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης και να αρχίσει η ιδιωτικοποιησή της.

Η ελληνική κοινωνία θα συνεχίσει να απαιτεί

Δυστυχώς για τον κ. Μητσοτάκη η ελληνική κοινωνία θα συνεχίσει να απαιτεί ακόμη καλύτερη δημόσια εκπαίδευση και η κυβέρνηση, όπως άλλωστε έδειξε και η άψογη αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, να βελτιώνει κάθε μέρα την δημόσια εκπαίδευση.

Ας μην έχει αυταπάτες.

 

 

Σχόλια (24)

 
Αλλεργικος στο σανο
19 Σεπ 2017 12:16

Η παιδεια ΔΕΝ ειναι δημοσιο αγαθο,ανοιξτε και κανενα βιβλιο.Αποδειξη οτι δεν ειναι δημοσιο αγαθο ειναι η υπαρξη και αναγνωριση των ιδιωτικων σχολειων.

 
kmap
19 Σεπ 2017 07:56

Απίστευτα πράματα.Όπως τα είπε δεν γίνονται πουθενά στον κόσμο.Κατάργηση δηλαδή του αγαθού της δημόσιας παιδείας.Αυτόνομα σχολεία και όποιο αντέξει ,να βρίσκουν πόρους μόνα τους από σπόνσορες...δηλαδή τα σχολεία στα νησιά να κλείσουν ...να παίρνουν προσωπικό ποιοι; Οι δήμοι; Οι διευθυντές; Γιατί κάποιος δεν του λέει κάτι.Ακόμα δεν έγινε! Η μισδθοδοσία σε ιδιωτικές εταιρείες ξεπούλημα του όποιου κράτους.Κρίμα!

 
Αμερόληπτος
18 Σεπ 2017 18:01

@Προς όλους τους αρνητικούς σχολιαστές των δηλώσεων Μητσοτάκη:
Δηλαδή αγαπητοί μου τα αυτονόητα θεωρούνται "ανοησίες" ενώ τα τερατουργήματα-νόμοι των συριζαίων υπουργών "Παιδείας" που όλα κρίθηκαν ή θα κριθούν αντισυνταγματικά είναι ορθά; Το κουτόχορτο περί απολύσεων αντί άλλων επιχειρημάτων δεν περνάει πλέον όπως έγινε το 2015. Επιλέξτε αν η ανάπτυξη θα έρθει με εσάς ή χωρίς εσάς!

 
Πληροφορικός
18 Σεπ 2017 17:57

Σχετικά με τις δηλώσεις για τη Πληροφορική έχω να πω τα εξής:

1. Η Πληροφορική δεν είναι δεξιότητα, δεν είναι χόμπι, δεν το μαθαίνεις οικιακά, ούτε σε σεμινάρια μερικών ωρών. Η Πληροφορική είναι μηχανική, είναι επιστήμη και διδάσκεται στο Πολυτεχνείο ή το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ μετά από πολυετείς σπουδές.

2.Είναι μύθος & επικίνδυνη γενίκευση η συνάφεια άλλων ειδικοτήτων με την Πληροφορική.

3. Οι μεταπτυχιακές σπουδές (Master ή Διδακτορικό) αποτελούν εξειδίκευση σε ένα τομέα κάποιας ειδικότητας και δεν σημαίνει ότι ο κάτοχος αποκτά την επαγγελματική ιδιότητα του τομέα των μεταπτυχιακών σπουδών.

4. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Πληροφορική έχει ανάγκη από άριστα καταρτισμένους καθηγητές, ικανούς να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις του συνεχώς εξελισσόμενου χώρου της πληροφορικής, ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να ικανοποιήσουν κάθε μαθησιακή ανάγκη της νέας γενιάς.

Συνοπτικά:

Το να κάνει κάποιος σεμινάρια προγραμματισμού δεν οδηγεί σε λύση στην ανεργία των μαθηματικών , φυσικών κλπ Χρειάζεται κάποιος να έχει σπουδάσει το αντικείμενο σε βάθος, και όχι με σεμινάρια ...

 
george
18 Σεπ 2017 16:41

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΤΕΡΗΣ 2500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Απελυσε σε μια βραδια
ο λαοσ τον αξολογησε

 
Γιώργος
18 Σεπ 2017 09:31

Πρόχειρες εκθέσεις ιδεών εν είδει σανού για πρόθυμους.

 
newton
17 Σεπ 2017 21:13

Εισαι οτι χειροτερο εχει περασει τις τελευταιες δεκαετιες

 
Στράτος
17 Σεπ 2017 20:09

Σαν να μην πέρασε μια μέρα από την εποχή που ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης και ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος Υπ. Παιδείας. Το χειρότερο; Ο Κυριάκος Μητσοτάκης φαίνεται πως καθόλου δεν μετανιώνει για την πολιτική που ακολούθησαν τότε υπογράφοντας διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών και σχεδιάζοντας τις απολύσεις τους. Καμία αλλαγή και στην πολιτική του θέση για αξιολόγηση παντού!

Τι περιμένει λοιπόν τους εκπαιδευτικούς σε περίπτωση πρωθυπουργίας Κυριάκου Μητσοτάκη; Αξιολόγηση, διαθεσιμότητες και στο βάθος απολύσεις και μία άνευ προηγουμένου αμφισβήτηση του έργου, της αξίας τους, της καθημερινής τους εργασίας... Πιθανές πολιτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης; Υποχρεωτικές αποσπάσεις ή μεταθέσεις, αύξηση διδακτικού ωραρίου, αύξηση των μαθημάτων ανάθεσης, διαθέσεις εκπαιδευτικών σε πολλά σχολεία κ.α. Δεδομένες και οι συγχωνεύσεις / καταργήσεις σχολικών μονάδων.

Υπερβάλλω; Ποιος δεν διαβλέπει τα παραπάνω μέσα στις δηλώσεις Κυριάκου Μητσοτάκη;

 
Προγραμματισμός
17 Σεπ 2017 17:32

Από κει που κάποιοι μελετούσαν τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για να τεκμηριώσουν την εξαφάνιση της Πληροφορικής από το σχολείο, έχουμε καταλήξει στο "Να διδάσκουν προγραμματισμό, τη γλώσσα του μέλλοντος" από κυβέρνηση και αντιπολίτευση.
Ποιός θα το κάνει αυτό; Τα επιτελεία Αρβανιτόπουλου και Μπαλτά;

Ούτε η μέθοδος Bayle δε μας σώζει σε αυτή τη χώρα.

 
ελα τωρα
17 Σεπ 2017 15:52

ναι τελεια τα ειπε και εγω είμαι Κινέζος αστροναύτης

 
gone with the wind
17 Σεπ 2017 15:42

ελεος!!!!!!!!!!!! ολα ιδιωτικα να τα κανεις!!! βαλε μαναντζερ παντου σε ολα μαναντζερ ........ζητω οι μαναντζερ μαναντζερ μαναντζερ!!! να γινουμε ολοι μαναντζερ

 
Δημήτρης
17 Σεπ 2017 15:05

Και ο κάθε π.χ. Δήμαρχος θα επιλεγεί υο προσωπικό των σχολικών μονάδων;
Ξεχνάτε κ. Μητσοτάκη οτι οι προσλήψεις στους ΟΤΑ μέχρι και σήμερα είναι αμφίβολης αξιοκρατιας; Ξεχνάτε ότι υφίσταται το ΑΣΕΠ; Ξεχνάτε ότι το πρόβλημα δεν είναι το πως άλλα το πότε θα διοριστούν εκπαιδευτικοί, ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία; Ή μήπως στοχεύετε στην κατάργηση της μονιμότητας και τη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε αναπληρωτών που θα προσλαμβάνονται τον Σεπτέμβριο και θα απολύονται τον Ιούνιο; Επίσης ποιός εξασφαλίζει την αντικειμενικότητα στην αξιολόγηση της ΑΔΙΠ στην Τριτοβάθμια; Αφού τα μέλη της ΑΔΙΠ επιλέγονται από τη Βουλή, την οποία ελέγχει η πλειοψηφία, δηλαδή η Κυβέρνηση.
Οι θέσεις σας είναι πολύ ριψοκίνδυνες, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη το παρελθόν σας, ως Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, θέση από την οποία υλοποιήσετε 15.000 απολύσεις, μεταξύ αυτών και 2.500 εκπαιδευτικούς...
Λυπάμαι κύριε Πρόεδρε, αλλά δε μπορώ να σας εμπιστευτώ τη ζωή μου, πολλώ δε μάλλον την εργασία μου.

 
Ιωάννης Κ.
17 Σεπ 2017 13:17

Καιρός να ξυπνήσουμε από το λήθαργο και την κοροϊδία των εκάστοτε κυβερνώντων. Στο θέμα της παιδείας που σε μία σοβαρή χώρα θα ήταν πεδίο συναίνεσης και μέγιστης εθνικής στρατηγικής, έχουμε το θλιβερό φαινόμενο των αμέτρητων και συνεχών αλλαγών. Ο στόχος είναι ένας: μία παιδεία αλαλούμ και η απαιδευσία του νέου Έλληνα για να είναι ένα υπάκουο πρόβατο - ψηφοφόρος στα σχέδια άλωσης της χώρας. Ένα κοινό, επίσης, που έχουν όλοι τους, αριστεροί και δεξιοί είναι η σταδιακός αφελληνισμός της παιδείας. Αν δεν καταλάβουμε αυτά τα απλά πράγματα, η κατρακύλα θα συνεχίζεται και μάλιστα με ταχύτατους πλέον ρυθμούς. Δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών για το κατάντημα το οποίο οδηγούν συστηματικά τη χώρα όλοι τους.

 
poli kala ta eipe
17 Σεπ 2017 12:42

Τι σας ανησυχεί; Μια χαρά τα είπε, έτσι είναι στην Ευρώπη, αλλά δεν είναι έτσι στη Βενεζουέλα, γιατί φοβάστε την αξιολόγηση ελληναράδες μου; ΑΤΜ χωρίς αξιολόγηση δεν υπάρχει πουθενά, πολύ καλά τα είπε, εκτός και σας αρέσει η Βενεζουέλα, τα παιδιά σας όμως δεν τα αρέσει, θέλουν Ευρώπη. Αντί για εκλογές…άντε να υπάρξει αξιολόγηση, τι ψάχνετε είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός, τον ψηφίζετε η όχι. Γιατί θα τον βγάλει ο ιδιωτικός τομέας που τώρα πληρώνει συνεχώς .

 
ΝΚ
17 Σεπ 2017 12:30

Η κεντρική ιδέα βρίσκεται στην ακόλουθη εξαγγελία για τα σχολεία: "Με ελευθερία στην επιλογή διδακτικού προσωπικού".
Το ρουσφετολογικό κράτος είναι εδώ και μας κλείνει πονηρά το μάτι.

 
εκπαιδευτικός λυκείου
17 Σεπ 2017 11:10

Πρόεδρε της Ν.Δ. είπατε:
"1. Αξίζουμε αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία. Με ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού. Αλλά και ελευθερία στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών και επιλογή διδακτικών μεθόδων.
2. Με αξιολόγηση παντού.
3. Με νέα αντικείμενα. Να διδάσκουν προγραμματισμό, τη γλώσσα του μέλλοντος.
4. Αλλά και δεξιότητες, όπως η ομαδική δουλειά, αντί για στείρα παπαγαλία."
Κ. Μητσοτάκη τι ακριβώς εννοείται; Είμαι εκπαιδευτικός και δεν καταλαβαίνω τις προτάσεις σας και όποιες καταλαβαίνω με προβληματίζουν.
Ως προς το πρώτο, πώς στα πλαίσια της δημόσιας εκπαίδευσης μπορούν να γίνουν αυτά που λέτε;
Ως προς το δεύτερο δεν πρέπει πρώτα να βρούμε τον τρόπο να ισχύει για τους μαθητές και μετά να μιλήσουμε πως θα γίνει και για τους εκπαιδευτικούς;
Ως προς το τρίτο πραγματικά πιστεύετε ότι η προτεραιότητα μας για έναν 16 μαθητή είναι να μάθει γλώσσα προγραμματισμού και όχι τις βασικές επιστήμες που θα του δώσουν τα εφόδια να συνεχίσει όπου επιθυμεί; Μήπως εννοούσατε ότι πρέπει να έχει ικανότητα χρήσης των υπολογιστών;
Ως προς το τέταρτο φαίνεται ότι αναφέρεστε στις δημιουργικές εργασίες. Μπορείτε να μας εξηγήσετε πως θα αποφύγουμε αυτό που χρόνια τώρα γίνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της κατά παραγγελία εκπόνησης εργασιών;
Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι εάν δεν αλλάξει ριζικά το λύκειο τότε δεν έχει νόημα να παραμείνει στα πλαίσια της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης. Και ενώ είμαι τόσο ρεαλιστής και φιλελεύθερος, πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω τις θέσεις της Ν.Δ. για την μέση εκπαίδευση. Και εάν εγώ δεν ξέρω τι λέτε μπορώ να συμπεράνω ότι πιθανώς και άλλοι πολίτες στις δικές τους δουλειές δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι προτάσεις της Ν.Δ. στα δικά τους αντικείμενα. Ένα σύγχρονο κόμμα και ένας νέος πρόεδρος πρώτα από όλα φέρνουν την ελπίδα ότι"η πολιτική" θα μιλήσει μια νέα γλώσσα, κατανοητή, αληθινή. Αναμένουμε αυτό να συμβεί προεκλογικά και όχι αργότερα..

 
PdV-VdT
17 Σεπ 2017 11:04

"Για τους καλύτερους μαθητές. Αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε ιδιωτικό σχολείο."
Δηλ. κ. Μητσοτάκη, οι καλύτεροι μαθητές πάνε στα ιδιωτικά; Σύμφωνα με τα λεγόμενα σας επομένως, τα ιδιωτικά έχουν τους καλύτερους μαθητές.

"Τα Πανεπιστήμια θα αξιολογούνται από Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας. Και μέρος της χρηματοδότησής τους θα εξαρτάται από την απόδοσή τους."
Και η ΑΔΙΠ τι ρόλο βαράει έως τώρα τόσα χρόνια;
Τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια που θέλετε να ιδρυθούν, από ποια αρχή θα αξιολογούνται; Ή μήπως αυτά δε θα χρειάζονται αξιολόγηση;
Την απόδοση πως θα τη μετράτε;
Η ισχύουσα νομοθεσία προβλέπει την δημιουργία προγραμμάτων σπουδών στην αγγλική ώστε να είναι ελκυστικά για ξένους φοιτητές, και όχο μόνο. Με τον τρόπο θα μπορούσε να επαναπατριστεί αξιολογότατο επιστημονικό προσωπικό του εξωτερικού, ενώ παράλληλα να αποφευχθεί διαρροή κεφαλαίου στο εξωτερικό. Άσχημα θα ήταν;

"Στόχος μου είναι μέσα σε μια δεκαετία να δημιουργήσουμε τα καλύτερα ΙΔΙΩΤΙΚΑ Πανεπιστήμια της νοτιοανατολικής Ευρώπης. "... και να διαλύσουμε τη δημόσια εκπαίδευση.
Τι γνωρίζετε εσείς κ. Μητσοτάκη για την παιδεία στην Ελλάδα που έχετε σπουδάσει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού με αστρονομικά δίδακτρα;
Κοιτάξτε πρώτα να φτιάξετε την πολυπαθούσα δημόσια εκπαίδευση και μετά φροντίστε να φέρετε και την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Δεν διαλύουμε οτιδήποτε δημόσιο για να αναδείξουμε στη συνέχεια την "υγιή" ιδιωτική εκπαίδευση.

 
Baa Iaa
17 Σεπ 2017 09:50

Καλά όλα αυτά. Ανθρώπους έχεις να τα κάνεις? Για δείξε μας να χαρούμε και εμείς λίγο !

 
καημένη Ελλάδα
17 Σεπ 2017 09:34

Η μόνη χώρα όπου κάθε νέος υπουργός παιδείας έχει ως πρώτο μέλημα να γκρεμίσει τα προηγούμενα και να αρχίσει από το μηδέν για να μείνει το όνομά του ως μεταρρυθμιστή. Η παράδοση συνεχίζεται μιας και υπόσχεται να κάνει ακριβώς ό,τι και οι προηγούμενοι τους οποίους κατηγορεί : να ακυρώσει κάθε έργο που με κόπο πετύχαμε σε δύσκολες συνθήκες και χωρίς ουσιαστική βοήθεια από πάνω. Η παιδεία χρειάζεται συνέχεια, συναίνεση και μικρές διορθωτικές αλλαγές κατόπιν αξιολόγησης. Χρειάζεται ένα υπουργείο παιδείας που θα έχει σαν γραμμή του να βελτιώσει και να χτίσει χωρίς να απαξιώνει τη δουλειά μας. Μια εθνική πολιτική παιδείας επιτέλους.

 
Νικόλας
17 Σεπ 2017 08:53

Μήπως να αναφέρατε κι ότι θα δώσει τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών σε ιδιωτικές εταιρίες; Ότι θα δώσει τις προσλήψεις σε τοπικό επίπεδο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για μια χώρα σαν την Ελλάδα; Ότι μίλησε για το ότι η αδικία είναι φυσικό πράγμα;

 
γεοργιος
17 Σεπ 2017 08:52

ΕΣΕΝΑ ΤΕΡΗ ΣΕ ΑΞΙΟΛΓΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟ
ΖΟΡΙ ΜΗΔΕΝ

 
Σπάρτακος
17 Σεπ 2017 08:32

Ωχ,ωχ,ωχ! Από τη σκύλα στη Χάρυβδη θα πηγαίνουμε συνεχώς!

 
Καθηγητής ΑΕΙ
17 Σεπ 2017 01:49

Αυτό είναι λοιπόν το πρόγραμμα για την Παιδεία που θα πάει τη χώρα μας μπροστά;;;
Σεμινάρια από ......
"ιδιωτικά κέντρα σπουδών"
ώστε σε..... έξι μήνες
να γίνουν .....προγραμματιστές ηλεκτρονικών υπολογιστών.....
οι μαθηματικοί και οι φυσικοί!!!!!!!!!!!
Και που θα εργαστούν αυτοί οι ταχύρυθμης εκπαίδευσης βαφτισμένοι "προγραμματιστές";;;
Και οι κανονικοί προγραμματιστές ηλεκτρονικών υπολογιστών που θα πάνε;;;
Μήπως να πάνε και αυτοί στα ιδιωτικά αυτά κέντα να κάνουν σεμινάρια .....Φυσικής ;;;;;

Τελικά καλά λένε ότι κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν....

 
Εκπαιδευτικός
16 Σεπ 2017 23:34

Τους νόμους τους θα τους καταργήσετε.Με αυτούς που ζημιώθηκαν από αυτούς τους νόμους,και μερικών οι υποθέσεις βρίσκονται στα δικαστήρια ,τι θα κάνετε;
Το πολύ του χρόνου το φθινόπωρο θα είστε κυβέρνηση.Αν αυτοί κάνουν επιλογές με αυτούς τους νόμους Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων θα τις δεχτείτε ή θα τις ακυρώσετε;Δέχεστε τις επιλογές Διευθυντών σχολείων που έγιναν από μη νομιμοποιημένους Διευθυντές Εκπαίδευσης που ήταν και Πρόεδροι των συμβουλίων επιλογής;Και μόνο η συμμετοχή τους τις καθιστά συνταγματικά λόγω της ψηφοφορίας άκυρες.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.