“Ξεσπάθωσε” η ΔΑΚΕ Π.Ε κατά του Κ. Μητσοτάκη: Επικίνδυνη η εξαγγελία για επιλογή διδακτικού προσωπικού… Όχι κ. Μητσοτάκη… Αυτό δεν είναι το δικό μας όνειρο για το σχολείο!

Δεν πρόκειται για κυρίαρχη ευρωπαϊκή πολιτική (γιατί δεν είναι) αλλά ακραία αντιλαϊκή πολιτική κάποιων, λίγων, αποτυχημένων κυβερνήσεων που με τον τρόπο αυτό διέλυσαν τη δημόσια εκπαίδευση.

20/09/2017

Άκουσε το άρθρο

Σκληρή γλώσσα κατά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη για τις εξαγγελίες του για την παιδεία στη ΔΕΘ χρησιμοποιεί η παράταξη προσκείμενη στη ΝΔ , η ΔΑΚΕ ΠΕ, μερος των οποίων μάλιστα τις χαρακτηρίζει επικίνδυνες.

“Όχι κ. Μητσοτάκη… Αυτό δεν είναι το δικό μας όνειρο για το σχολείο!” σχολιάζει η ΔΑΚΕ Π.Ε στην ανακοίνωσή της και υπογραμμίζει τα εξής:

Στοχεύσεις και των προθέσεις του κ. Μητσοτάκη: Αποκαλυπτικό των στοχεύσεων και των προθέσεων του κ. Μητσοτάκη στο ευαίσθητο κομμάτι της Παιδείας είναι τα όσα δήλωσε τόσο κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της 82ης Δ.Ε.Θ. το Σάββατο 16/9/2017 όσο και στη συνέντευξη τύπου την επόμενη μέρα.

Φίλης-Γαβρόγλου-Μητσοτάκης: Κάπου ανάμεσα στο «άριστα 20» του κ. Φίλη, στην «κανονικότητα» του κ. Γαβρόγλου και στο «όραμα» του κ. Μητσοτάκη βρίσκεται η σκληρή πραγματικότητα και τα οξύτατα προβλήματα που βιώνουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί στο σημερινό σχολείο για το οποίο κανένας δεν μιλά αληθινά και δεν επιδιώκει να στηρίξει και να ενισχύσει ουσιαστικά.

Ο Κ. Μητσοτάκης δεν αναφέρθηκε στις μεγάλες περικοπές: Είναι αλήθεια ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν αναφέρθηκε σε κανένα σημείο των πολλών λόγων του στις μεγάλες περικοπές που έχουν επιβληθεί στη χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης, στην παντελή έλλειψη και επιτακτική ανάγκη πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών, στο ολοήμερο σχολείο που «μικραίνει» και υποβαθμίζεται μέσα από το Π.Δ. 79/2017 και τις Υ.Α. των Υπουργών Παιδείας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, στους για χρόνια καθηλωμένους, μετά από τις συνεχείς μειώσεις, μισθούς μας, στην ηρωική προσφορά των, ακόμα και άστεγων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, στις εσχατιές της Ελλάδας, στην παντελή έλλειψη επιμόρφωσης και στήριξης του εκπαιδευτικού στο έργο του, στην ανάγκη στήριξης του τόσο ευαίσθητου τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στην ανάγκη καθιέρωσης της δίχρονης υποχρεωτικής δημόσιας και δωρεάν προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.  

Ο Κ. Μητσοτάκης κατέδειξε  μια καθόλα επικίνδυνη θεώρηση:  Αντίθετα κατέδειξε  μια καθόλα επικίνδυνη θεώρηση που βρίσκεται πίσω από τις  απόψεις δηλώνοντας: «Δεν τρέφω αυταπάτες για μια κοινωνία χωρίς ανισότητες.  Κάτι τέτοιο είναι αντίθετο στην ανθρώπινη φύση και όσοι το επιχείρησαν καταστρατήγησαν τελικά την ίδια τη Δημοκρατία και τα ατομικά δικαιώματα…» Την ίδια ώρα που αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο η προσπάθεια επίτευξης καλύτερων αποτελεσμάτων στον τομέα της άμβλυνσης των ανισοτήτων μέσω της παρεχόμενης εκπαίδευσης που ενσωματώνει ευκαιρίες ανάπτυξης για όλους τους μαθητές.

Ο Κ. Μητσοτάκης υποστηρίζει με   πάθος την αναπαραγωγή μιας ελιτίστικης νοοτροπίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα: Και προχώρησε ακόμα πιο πέρα, επιλέγοντας να οριοθετήσει ως ένα βασικό στόχο της πολιτικής που προτίθεται να εφαρμόσει στο κομμάτι της Παιδείας, όταν και αν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, την ίδρυση «ενός πρότυπου σχολείου σε κάθε περιφερειακή ενότητα για τους καλύτερους μαθητές. Αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε ιδιωτικό σχολείο.» Αλήθεια, γιατί υποστηρίζει με τόσο πάθος την αναπαραγωγή μιας ελιτίστικης νοοτροπίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, όταν διαφωνεί με αυτήν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας; Η αντίληψη ότι οι καλοί μαθητές βρίσκονται και, το χειρότερο, πρέπει να βρίσκονται στα ιδιωτικά σχολεία ενώ στα δημόσια «στοιβάζονται» όλοι οι υπόλοιποι, ευνοεί τις διακρίσεις, συμβάλλει στην ένταση των κοινωνικών ανισοτήτων και έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της σύγχρονης παιδαγωγικής «ένα σχολείο για όλους».

Δεν ακούσαμε  για  δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση: Δεν ακούσαμε το παραμικρό για συγκεκριμένα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για να στηριχθεί η δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση.

Ιδιωτικά σχολεία: Η ελληνική οικογένεια που δοκιμάζεται από τη βαθιά οικονομική, αξιακή και κοινωνική κρίση, θέλει το παιδί της να μετέχει μιας ποιοτικής δημόσιας εκπαίδευσης. Δεν  μπορεί να θεωρείται μονόδρομος για την επιτυχία η φοίτηση στα ιδιωτικά σχολεία. Το δημόσιο σχολείο αποτελεί τον βασικό πυλώνα του εκπαιδευτικού μας συστήματος και την μοναδική ελπίδα για την έξοδο από την κρίση. Οι εκπαιδευτικοί δεν επιτρέπουμε και δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να στερήσει την ελπίδα αυτήν από τους μαθητές μας.

Επικίνδυνη είναι η, στο όνομα της αυτονομίας και δημιουργικότητας των σχολείων, εξαγγελία:  Εξίσου αποκαλυπτική και επικίνδυνη είναι η, στο όνομα της αυτονομίας και δημιουργικότητας των σχολείων, εξαγγελία για «μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση, τη διαχείριση πόρων, την επιλογή διδακτικού προσωπικού…».

Διαρκές κυνήγι πόρων από την κάθε σχολική μονάδα: Δεν αποτελεί εξέλιξη το διαρκές κυνήγι πόρων από την κάθε σχολική μονάδα, γιατί όταν δεν υπάρχει επαρκής δημόσια χρηματοδότηση, η αυτονομία, μοιραία, σημαίνει όχι μόνο διαχείριση αλλά και αναζήτηση πόρων.

Επιλογή   διδακτικού προσωπικού   κατά το δοκούν: Δεν αποτελεί εξέλιξη η επιλογή του διδακτικού προσωπικού να γίνεται κατά το δοκούν (αδιαφάνειας και ρουσφετιού πεδίο δόξης λαμπρό) από τους διευθυντές, τις σχολικές επιτροπές, τους δήμους, τους χρηματοδότες κάθε σχολείου…

Σχολείο δεξιοτήτων αποκομμένο: Δεν αποτελεί καινοτομία η στόχευση σ’ ένα σχολείο δεξιοτήτων αποκομμένο από τις αρχές και το πλαίσιο εφαρμογής της ανθρωπιστικής παιδείας.

Αξιολόγηση παντού: Και ασφαλώς δεν αποτελεί πανάκεια το σύνθημα «αξιολόγηση παντού», όταν η ίδια η πολιτεία δεν αυτοαξιολογείται και επιμένει στην εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών πολιτικών αγνοώντας επιδεικτικά τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Θα βρεθούν πρόθυμοι: Στον δρόμο που χαράζουν τέτοιου είδους εξαγγελίες και πολιτικές είναι σίγουρο ότι θα βρεθούν πρόθυμοι, αυλοκόλακες και συνοδοιπόροι που θα προσδοκούν μερίδιο εξουσίας.

Θα σταθούμε απέναντι στα σχέδια υποβάθμισης και διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης:  Εμείς, οι εκπαιδευτικοί – μέλη της Δημοκρατικής Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που χρόνια τώρα αγωνιζόμαστε για δυνατό και υγιές δημόσιο, δωρεάν σχολείο, επιλέγουμε να σταθούμε απέναντι στα σχέδια υποβάθμισης και διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης που υλοποιεί η σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ καθώς και τη συνέχιση της εφαρμογής τους από την όποια μελλοντική κυβέρνηση.

Στο  δρόμο που χάραξε η κ. Διαμαντοπούλου: Περιμένουμε από τον κύριο Μητσοτάκη σαφή και ξεκάθαρη τοποθέτηση για το αν επιλέγει  να βαδίσει στον δρόμο που χάραξε η κ. Διαμαντοπούλου. Ο κ. Σημίτης πριν από τρεις μήνες δήλωσε: «Χρειάζεται αυτονομία των εκπαιδευτικών μονάδων και σύνδεσή τους με την τοπική κοινωνία». Πρόκειται για τον ίδιο πυρήνα σκέψης. Το θολό, δίχως σαφές και ελεγχόμενο πλαίσιο αναφοράς, αλλά εύηχο εφεύρημα της αυτονομίας οδηγεί στην κατηγοριοποίηση και μοιραία στο κλείσιμο σχολείων. Αυτό που αποκρύπτεται είναι ότι δεν πρόκειται για κυρίαρχη ευρωπαϊκή πολιτική (γιατί δεν είναι) αλλά ακραία αντιλαϊκή πολιτική κάποιων, λίγων, αποτυχημένων κυβερνήσεων που με τον τρόπο αυτό διέλυσαν τη δημόσια εκπαίδευση.

Εμείς βαδίζουμε στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση: Επιλέγουμε να ανοίγουμε τους ορίζοντες για την εκπαίδευση των μαθητών μας.
Αυτών που είναι «καλοί» και υπερήφανοι μαθητές παρά την φτώχεια στην οποία τους έχουν καταδικάσει οι πολιτικές που εφαρμόζουν όλες οι κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια.
Αυτών που είναι «καλοί» και υπερήφανοι μαθητές μέσα στο ελεύθερο και δημοκρατικό δημόσιο σχολείο.
Αυτών που κάνουν περήφανους όλους εμάς όταν μας συναντούν μετά από χρόνια και μας αποκαλούν ακόμα… «δάσκαλε»!

 

 

Σχόλια (27)

george
|

Καλά να πάθουμε. Αφού η ΔΑΚΕ βγαίνει ακόμα πρώτη στις εκλογές είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Καρτέσιος
|

Μα και γω θέλω την αξιολόγηση άσχετα αν κάνω τα πάντα για να μην γίνει. (χαχαχα)

Δημήτρης
|

Αγαπητέ συγγραφέα της ανακοίνωσης! Ποιανού συλλογικού οργάνου είναι αυτή η απόφαση και πότε αυτό συνεδρίασε; Την ιδεολογική πορεία της παράταξης τη χαράζουμε στα συνέδρια και δε τη χαράζουν 2-3. Αλήθεια, αν ο γραμματέας της ΔΟΕ (ΣΥΡΙΖΑ) σας μιλήσει για αυτονομία της σχολικής μονάδας θα ταυτιστείτε μαζί του ή θα παραιτηθείτε;

Ράπτης Ηλίας, πρώην σχολικός σύμβουλος Π.Ε.
|

Κατ' αρχήν να συγχαρώ τους φίλους της ΔΑΚΕ Π.Ε. που είχαν την τόλμη να εκφράσουν δημόσια τη διαφωνία τους για τις εξαγγελίες του αρχηγού της Ν.Δ. πριν από λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Είθε η κίνησή τους αυτή να βρει μιμητές και σ' άλλες παρατάξεις που ακολουθούν το κόμμα κι "ό,τι πει ο αρχηγός". Είναι λυπηρό βέβαια το γεγονός ότι η συζήτηση, τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τα παραπάνω σχόλια, γίνεται στο επίπεδο " εσείς" και "εμείς" ή " όποιος διαφωνεί... αποχωρεί" κι αυτό τόσο σε ενδο - όσο και σε διαπαραταξιακό επίπεδο. Έτσι, φίλοι μου, δεν γίνεται χωριό, όταν το ζητούμενο είναι το "εμείς" του Μακρυγιάννη κι όχι το "εγώ" του αρχηγού του κόμματος, του κάθε κόμματος, κι ας καεί το χωριό ή ό,τι έχει απομείνει απ΄αυτό! Όποιος πραγματικά αγαπάει αυτόν τον τόπο, αυτήν την τόσο "όμορφη και παράξενη" κοινή μας πατρίδα, θα πρέπει να βγάλει τα κομματικά γυαλιά και τις παρωπίδες για να μπορέσει να δει την αλήθεια γυμνή. Δυστυχώς η πολιτική και κομματική κουλτούρα στην πατρίδα μας - αυτοί του μνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ βγάζουν φλύκταινες στο άκουσμα και μόνο της λέξης "πατρίδα" - ήταν, είναι και θα είναι, τουλάχιστο αυτό δείχνουν τα πράγματα στην επωαζόμενη Κεντροαριστερα, αδιόρθωτη και ανεπίδεκτη μαθήσεως με αποτέλεσμα στον τόπο μας να διαφεντεύουν και να κάνουν κουμάντο οι ξένοι... Εύχομαι στους φίλους της ΔΑΚΕ δύναμη και κουράγιο για να αντέξουν στην καταιγίδα των πιέσεων που έπεται...

ΣΑΚΗΣ
|

Δεν κατάλαβα καλά, γιατί να φύγουν παρακαλώ οι ΔΑΚΙΤΕΣ από τη ΝΔ και να μη φύγει ο κ. Μητσοτάκης;

george
|

ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΙΣ ΔΑΚΕ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΗ ΠΟΥ ΑΠΕΛΥΣΕ 2500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΕΣΕΙΣ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΤΕΡΗ

Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
|

Αναζήτηση στο google το "δημόσια αγαθά". Αρκετά με την αριστερίστικη προπαγάνδα από τους ημιμαθείς. Εφόσον σας καλύπτουν οι Μπαλτάδες, οι Κουράκηδες, οι Φίληδες και οι Γαβρόγλου, είσαστε άξιοι της μοίρας σας και πρέπει πράγματι ο κόσμος να πάει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία...

Εκπαιδευτικός
|

Ο Κυριάκος πετάει κάθε λίγο ό,τι του 'ρχεται στο μυαλό αυτοσχεδιάζοντας ανεύθυνα πάνω στα πιο σοβαρά εθνικά ζητήματα, όπως είναι η παιδεία. Αν αυτό εννοεί ως "αριστεία", τότε τάσσομαι αναφανδόν κατά της αριστείας! Αλλά τι είδους αριστεία είναι ο ρατσισμός, οι διακρίσεις, η επιδειξιομανία νεοπλουτισμού, ο αναχρονιστικός ελιτισμός και ό,τι άλλο βάλει ο νους από τα πιο ταπεινά ένστικτα του ανθρώπου;
Το σχολείο πρέπει να είναι δημόσιο! Γιατί αποτελεί ύψιστο δημόσιο αγαθό που το δικαιούνται εξίσου όλοι οι πολίτες. Ας διαβάσει επιτέλους κι ο Κυριάκος τον κορυφαίο Έλληνα στοχαστή, τον Αριστοτέλη, στα "Πολιτικά" του, για να βρει την ακαταμάχητη επιχειρηματολογία για την ανάγκη του δημόσιου σχολείου!
Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι παρά οι μύχιες επιθυμίες των νεοφιλελεύθερων γερακιών που οσμίζονται την εξουσία με αδηφάγο βουλιμία.

jimmys_b
|

Μαλιστα, οποιος δε συμφωνει με τα παραδοξα του Μητσοτακη για την εκπαιδευση πρεπει να ειναι ΣΥΡΙΖΑ η αν ειναι ΝΔ, πρεπει να παει στον ΣΥΡΙΖΑ. Και μετα απορουνε καποιοι ενω τρωνε το σανο που μοιραζουν οι ιδιοι!

Stelios
|

O Κυριάκος πριμοδοτεί την ανισότητα με την απαξίωση των δημόσιων σχολείων. Δεν είναι μόνο λάτρης των ιδιωτικών ( που είναι γι' αυτόν τα μόνα καλά ) θα δώσει την ευκαιρία και σε μερικούς να παίξουν καλό μπασκετ και να ξεφύγουν από τη μαύρη μοίρα τους μέσα από τα πρότυπα. Οι υπόλοιποι μαθητές και δάσκαλοι να πιούνε μέλανα ζωμό και να περιμένουν ήσυχα το τέλος τους.

Ηλίας
|

Σκεφτείτε πως τα λέει όλα αυτά τη στιγμή που "φλερτάρει" με την καρέκλα... αν την πάρει θα κάνει πολλά περισσότερα (όσα δεν τολμάει να πει).

Θα δώσει ευελιξία στα σχολεία προφανώς με το "πορεύεστε με ό,τι έχετε" και έτσι θα δημιουργήσει μερικά καλά δημόσια σχολεία, που θα έχουν τα πάντα, στις μεγάλες πόλεις (προσωπικό, υποδομές, πολλά διδακτικά αντικείμενα κτλ) και εκατοντάδες υποβαθμισμένα σχολεία στην επαρχία όπου ο μαθητής θα παρακολουθεί όποια μαθήματα μπορούν να κάνουν οι καθηγητές που είναι διαθέσιμοι.

Διαθεσιμότητες χωρίς αξιολόγηση και αξιολόγηση με προαποφασισμένο ελάχιστο ποσοστό ανεπαρκών υπαλλήλων. Ε, αφού αυτόν θέλετε... υπομονή και θα έρθει!

PE19
|

Δεν ξέρω ποιος τον συμβουλεύει πάντως τέτοιες βλακείες δεν λέγονται. Ευτυχώς γι’ αυτόν που οι ανικανότητα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γέμισε πετρέλαιο την Αττική αλλιώς στην εκπαίδευση θα γίνονταν επανάσταση. Είναι δυνατόν !!! Ιδιωτικά τα πάντα αυτονομία, επιλογή εκπαιδευτικών κατά το δοκούν. Έλεος ορισμένοι άνθρωποι δεν μαθαίνουν από τα λάθη τους.
Αυτά κάνει και θα δούμε πάλι τον Τσίπρα Πρωθυπουργό.

AD
|

Μπραβο στη ΔΑΚΕ!!!!

Θανασης
|

Αρκεί να θυμηθείς ότι στον νόμο για την αξιολόγηση ως υπουργός είχε εξαιρέσει τους αποσπασμένους σε πολιτικά γραφεία οι όποιοι δεν θα έμπαιναν σε καμία ποσόστωση και θα προάγονταν αυτόματα.
Καλό μάσημα και πέτα την κορτιζόνη και τα αντισταμινικά, δεν σου χρειάζονται.

Στράτος
|

Εάν μετά τις εκλογές ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρεθεί "τάν" (νικητής με την ασπίδα όρθια) είναι βέβαιο ότι οι εκπαιδευτικοί των δημόσιων σχολείων θα βρεθούν "επί τας" (τραυματίες ή "νεκροί" πάνω στις ασπίδες). Ας αντιληφθούν λοιπόν οι εκπαιδευτικοί τους κινδύνους της επικείμενης (αργά ή γρήγορα) εκλογικής μάχης.

etsi einai
|

Να προτείνω κάτι άλλο. Οι Δακίτες που υπογράφουν την ανακοίνωση, να προσχωρήσουν και επίσημα στο ΣΥΡΙΖΑ και τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Άτυπα κύριοι μαζί τους είστε, σας βολεύει το καθεστωτικό κρατικίστικο ελεγχόμενο εκπαιδευτικό σύστημα . Σας βολεύει ο εξισωτισμός προς τα κάτω, να είστε λοιπόν όλοι μαζί και τυπικά πλέον, Δακίτες (δεν είναι όλοι ίδιοι) και Συριζαίοι και λοιπές αναχρονιστικές δυνάμεις που κόπτονται... για την παιδεία να φτιάξετε μια παράταξη. Εξάλλου και στις κρίσεις των στελεχών μια χαρά έγιναν οι ανταλλαγές...Κυριάκο περί κρίσεων, στον ΑΣΕΠ και επιτροπές που να συμπεριλαμβάνουν Ακαδημαϊκούς ειδικούς στη διοίκηση και νομικούς και οχι άσχετους κομματικούς και συνδικαλιστές, μόνον έτσι αλλάζουν τα πάντα. Κύριοι, το παιχνίδι το χάσατε από τη στιγμή που ο οικονομικός έλεγχος πέρασε στους ξένους και οι αξιολογήσεις αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση επιβίωσης του ελληνικού κράτους. Οι νέες γενιές στο μέλλον θα λένε καλά που κάποτε μπήκε το ΔΝΤ στην Ελλάδα, η φράση του Παπανδρέου «θα τα αλλάξουμε όλα» κυριολεκτούσε απολύτως. Τα προνόμια των εργατοπατέρων και των πατέρων συνδικαλιστών της παιδείας τέλος κύριοι, ο χρόνος μετράει αντίστροφα.

DK
|

Τι εγινε παιδιά το γυρίσαμε τώρα σε αριστερούτσικο κρατισμο? Δεν πάτε στο ΣΥΡΙΖΑ να τα βρείτε? Σας φοβίζει η αυτονομία των σχολείων? Ξερετε πως προχώρησαν άλλες χώρες στην ανοιχτή οικονομία? Το πάρτυ τελείωσε...... μια χαρα τα λεει ο ΚΜ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ
|

Σε ποια χώρα εφαρμόζονται αυτά που είπε ο Μητσοτάκης; να πάμε να τα δούμε από κοντά;

Και που είστε ακόμα...
|

Και που να ακουστούν αυτά ..... που δεν ειπώθηκαν.....

Αλλεργικος στο σανο
|

Στο καλο να πατε κυριοι μπλε συριζαιοι! Κυριακο ή ταν ή επι τας!

kmap
|

Μάλιστα αυτό είναι. Δεν συμφωνείς φεύγεις ακριβώς δηλαδή ο ορισμός του φασίζων. Άμα βγεί χειρότερα να περιμένουμε;

Παναγιώτης
|

Η ΔΑΚΕ ΠΕ, όπως φαίνεται, βολεύεται μια χαρά με τους τριτοκοσμικούς σοσιαλιστές που έχουν βαλθεί να διαλύσουν την παιδεία! Επομένως ο Μητσοτάκης πρέπει να βάλει βαθιά το μαχαίρι !

Τάσος
|

Κατ' αρχήν δεν φαίνεται ποίοι υπογράφουν την ανακοίνωση. Κατά δεύτερον όπως το κράτος επενδύει στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, στα Μουσικά Σχολεία, στα Καλλιτεχνικά κ.ο.κ. γιατί να θεωρείται ελιτίστικο να επενδύει στα Πρότυπα Σχολεία για τα παιδιά που έχουν δίψα για μάθηση. Ισχύει το ακριβώς αντίθετο διότι έτσι υποστηρίζεται το Δημόσιο σχολείο ώστε να καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο όλες τις ανάγκες.

ΒΛΑΣΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ
|

Όποιος έχει σπουδάσει σε ιδιωτικό ίδρυμα το νοσταλγεί για το όμορφο περιβάλλον ,τις ζεστές αίθουσες κλιματιζόμενες το χειμώνα ,το βοηθητικό προσωπικό,τους επιλεγμένους άριστους μαθητές ,το ερευνητικό κέντρο και τις διδακτικές επισκέψεις με ιδιόκτητα πούλμαν ,τις εκδρομές στο εξωτερικό κλπ.
Κ .πρόεδρε εμείς τελειώσαμε το δημόσιο σχολείο με τη κιμωλία,τα σπασμένα μονά τζάμια,το τσιμεντένιο προαύλιο,το χαλασμένο προτζέκτορ,τις συχνές διαρρήξεις του σχολικού χώρου,τους διαδρόμους που στην ανάγκη γίνονται αίθουσες διδασκαλίας,στην αναζήτηση χορηγών ελεημοσύνης κλπ.κλπ
Έχω την εντύπωση ότι ονειρεύεστε ...

etsi einai
|

Ετσι ειναι φίλε ΔΝ, υποκριτικές οι φωνές σας κύριοι της ΔΑΚΕ, σας ενοχλέι που θα χάσετε την πρόσβαση μαζί με τους φίλους σας Συριζαίους κρατιστές, σιγά τη δωρεάν παιδεία που εχουμε. Φροντιστήρια και κόντρα φροντιστήρια. Αυτό θέλετε, να καθορίζετε τα της εκπαίδευσης, αν αναφερθούμε δε στις κρίσεις στελεχών εκεί .... Μπράβο Κυριάκο, οι δημοσκοπήσεις άλλα λένε σε σχέση με οσα απαιτούν οι της ΔΑΚΕ. Μη κάνεις πίσω ούτε χιλιοστό κύριε Μητσοτάκη.

ΔN
|

Όποιος διαφωνεί με τον εκλεγμένο αρχηγό κύριοι της ΔΑΚΕ αποχωρεί.Κανείς δεν έχει την ανάγκη σας.Εσείς δεν είστε που ταχτήκατε με τον ΣΥΡΙΖΑ υπερ του νόμου Κουράκη για την αντισυνταγματική ψηφοφορία;Εσείς δεν τρέχατε για ψήφους στα σχολεία με το σύνθημα "ψηφίζουμε πρώτα διευθυντές σχολείων και μετά για διευθυντές εκπαίδευσης";Εσείς δεν κατεβάσατε υποψήφιους διευθυντές εκπαίδευσης σε κάθε διεύθυνση γνωρίζοντας ότι η ψηφοφορία είναι αντισυνταγματική;Τι σχέση έχει η φιλελεύθερη ιδεολογία με ψηφοφορία για προισταμένους;Εσείς καταπατήσατε με αυτές σας τις πράξεις την ιδεολογία της ΝΔ και των φιλελεύθερων ευρωπαικών κομμάτων.Και μόνο για αυτό έπρεπε ή να παραιτηθείτε ή να διαγραφείτε γιατί πήγατε να κάνετε τη ΔΑΚΕ σοβιετ.Ποτέ δεν είναι αργά αφού διαφωνείτε με τον αρχηγό να πάτε στα σπίτια σας και να έρθουν νέοι άνθρωποι με νέες ιδέες.Αν δεν γίνει ας προχωρήσει ο κος Μητσοτάκης στη διάλυσή σας.Καλό θα κάνει και δεν θα μας λείψετε.Κάντε το πρώτο βήμα εσείς υποστηρικτές και ένθερμοι οπαδοί μιας αντισυνταγματικής ψηφοφορίας συνοδοιπόροι του ΣΥΡΙΖΑ που είχατε καταντήσει τη ΔΑΚΕ συνιστώσα του Φίλη.

ΔN
|

Όποιος διαφωνεί με τον εκλεγμένο αρχηγό κύριοι της ΔΑΚΕ αποχωρεί.Κανείς δεν έχει την ανάγκη σας.Εσείς δεν είστε που ταχτήκατε με τον ΣΥΡΙΖΑ υπερ του νόμου Κουράκη για την αντισυνταγματική ψηφοφορία;Εσείς δεν τρέχατε για ψήφους στα σχολεία με το σύνθημα "ψηφίζουμε πρώτα διευθυντές σχολείων και μετά για διευθυντές εκπαίδευσης";Εσείς δεν κατεβάσατε υποψήφιους διευθυντές εκπαίδευσης σε κάθε διεύθυνση γνωρίζοντας ότι η ψηφοφορία είναι αντισυνταγματική;Τι σχέση έχει η φιλελεύθερη ιδεολογία με ψηφοφορία για προισταμένους;Εσείς καταπατήσατε με αυτές σας τις πράξεις την ιδεολογία της ΝΔ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ