Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Δήλωση “βόμβα” υπουργού: Πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι δεν δουλεύουν

Πρόεδρος Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) στο esos: Η ΠΕΣΣ επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί επί όλων των διακινούμενων προτάσεων, φημών και κατηγοριών, όλο το τελευταίο διάστημα, και δημόσια, μετά την επικείμενη συνάντηση του ΔΣ με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου
Δημοσίευση: 22/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δήλωση “βόμβα” για τους Σχολικούς Συμβούλους έκανε ο πολιτικά προιστάμενός τους υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, παρουσία όλων των στελεχών της Κρήτης.

“Πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι δεν δουλεύουν", είπε ο υπουργός Παιδείας απευθυνόμενος στα στελέχη εκπαίδευσης.

"Είναι βαριά κουβέντα το “πολλοί”… κάποιοι Σύμβουλοι δε δουλεύουν", απάντησαν στον υπουργό οι παρόντες Σχολικοί Σύμβουλοι.

"Δεν συμφωνώ , δεν μπορώ να πω κάποιοι , είναι περισσότεροι από κάποιοι", ανταπάντησε ο Κώστας Γαβρόγλου.

Σε ερωτήσεις Σχολικών Συμβούλων για το μέλλον του θεσμού ο κ. Γαβρόγλου απάντησε:

Α. Υπάρχει έτοιμο Σχέδιο για το καθηκοντολόγιο και τη διαδικασία των νέων “κρίσεων”, το οποίο θα τεθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα σε διαβούλευση.

Β. Οι νυν Σχολικοί Σύμβουλοι θα ολοκληρώσουν τη θητεία στο τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς

Γ. Από τη νέα σχολική χρονιά 2018-19 θα αναλάβουν οι   Σχολικοί Σύμβουλοι που θα προκύψουν από τις νέες “κρίσεις”.

Σε παρατήρηση ότι ο υπουργός δεν έχει συναντήσει ποτέ του την Πανελλήνια Ενωση Σχολικών Συμβούλων παρά τα σχετικά αιτήματα, ο Αν. Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Γ. Αγγελόπουλος δήλωσε ότι προγραμματίζεται συνάντηση προς το τέλος του μήνα , η οποία θα γίνει παρουσία του Κ. Γαβρόγλου.

Ο κ. Γαβρόγλου είπε πως πρέπει να γίνει αποτίμηση του έργου του Σχολικού Συμβούλου.

Σημειώνεται ότι η συνάντηση έγινε κατόπιν Πρόσκλησης που απηύθυνε ο υπουργός Παιδείας στους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Σχολικούς Συμβούλους με κοινοποίηση στους υπεύθυνους των Δομών.

Τέτοια πρόσκληση τα στελέχη εκπαίδευσης, τελευταία φορά είχα λάβει επί υπουργίας “Στυλιανίδη”.

Τι δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΕΣΣ στο esos

Σε τηλεφωνική επικοινωνία,  ρωτήθηκε από το esos ο πρόεδρος των Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) Γιώργος Αλεξανδράτος τι έχει να πει για τα όσα λέγονται τελευταία για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου.   “Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων , μας είπε ο κ. Αλεξανδράτος,  επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί επί όλων των διακινούμενων προτάσεων, φημών και κατηγοριών, όλο το τελευταίο διάστημα, και δημόσια, μετά την επικείμενη συνάντηση του ΔΣ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου,  σύμφωνα με τη δέσμευση του ιδίου του Υπουργού”.  

Ταυτόχρονα, ο κ. Αλεξανδράτος τόνισε ότι “η ΠΕΣΣ δηλώνει απερίφραστα τη βούληση της να διαφυλάξει στο ακέραιο το κύρος των ΣΣ και να καταδείξει, εκ νέου, την προσφορά τους στο πλαίσιο του θεσμικού τους ρόλου”.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΕΣΣ ΣΤΟ ESOS

Σχόλια (57)

 
Ηλίας
26 Σεπ 2017 15:40

Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το σύμβουλο του κλάδου μου αλλά τον βλέπω περίπου 1 φορά κάθε πέντε χρόνια. Διοργανώνει επιμορφωτικές δράσεις που διεξάγονται στην έδρα της περιφέρειάς μου στην οποία δε μπορώ να μεταβώ λόγω κόστους, επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων. Γιατί δεν έρχεται ο σύμβουλος σε 'μας? Δεν του δικαιολογεί η υπηρεσία τα έξοδα μετακίνησης-διαμονής? Δεν ξέρω...

 
ΓΣ
26 Σεπ 2017 15:20

αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ είναι για υπουργός. Αυτά τα "πολλοί δεν δουλεύουν" είναι για τα καφενεία - εκεί ανήκουν. Εχει τη συνήθεια να πετάει τέτοια και να κακοχαρακτηρίζει ολόκληρα επαγγέλματα ή κλάδους, χωρίς ποτέ να παρουσιάσει κάποια στοιχεία, μελέτη, νουμερα, αξιολογήσεις, ΚΑΤΙ.

Ετσι ακριβώς μιλάνε και στα καφενεία όταν παίζουν πρέφα. Είστε ο πολιτικός προϊστάμενος όλων αυτών ΚΥΡΙΕ. Περιμένουμε να μιλάτε εμπεριστατωμένα και αν κάποιοι δε δουλεύουν να κάνετε τα δέοντα. Αλλιως, λεω εγώ λες εσύ, το μόνο που θα κάνετε είναι να παίζετε την κολοκυθιά με τους συνδικαλιστες. Εκτός αν αυτό είναι το ζητούμενο.

 
ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ
25 Σεπ 2017 19:07

Ρίξε-ρίξε λάσπη στο τέλος κάτι μένει.

 
καθηγητής
25 Σεπ 2017 18:34

@ΕΚ

γιατί τώρα κάνουν όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι δειγματικές διδασκαλίες;

και μια παρατήρηση:
στα σχολεία άλλων υπουργείων πχ ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ δεν υπάρχουν σχολικοί σύμβουλοι

 
ΕΚ
25 Σεπ 2017 15:55

Μα αν κάνουν 10 ώρες μάθημα ,άρα δυο την ημέρα,πότε θα προλάβουν να κάνουν δειγματικές σε άλλο σχολείο που θέλει και προετοιμασία στο σχολείο της δειγματικής,συν η ώρα μετακίνησης.Απλά και δικαίως δε θα προλαβαίνουν και δε θα κάνουν τίποτε.Δεν μπορείς να παύσεις κάποιον από τα καθήκοντα του επειδή αντικειμενικά δεν προλαβαίνει.όσο για αυτούς που αναφέρουν για να λένε σε φόρμα του Υπουργείου τη γνώμη τους για τους συμβούλους πολύ ευχαρίστως να γίνει αρκεί να υπάρχει και η γνώμη των μαθητών,των γονέων ,του συλλόγου κλπ για τους ίδιους.Να καρφώνει ο ένας τον άλλο.Μόνο έτσι μερικές εξουσίες μπορούν να σταθούν.

 
iremias
25 Σεπ 2017 12:13

Αυτά τα λόγια πρέπει να σας ξεφεύγουν κ.Υπουργέ.Τους τσουβαλιάζεται όλους σε ένα καζάνι.Ας πω εγώ και θα μείνει η ρετσινιά.Εσάς ποιος σας αξιολογεί;Ο Πρωθυπουργός; Μάλιστα.Ο λαόςς θα σας αξιολογήσει!Θα προβιβαστείτε λέτε;

 
Άγγελος
25 Σεπ 2017 08:49

Η άμεση προκήρυξη κρίσεων Σχολ. Συμβούλων και η ανάρτηση του καθηκοντολογίου τους καθώς και των κριτηρίων επιλογής τους θα μπορέσουν να κλείσουν ένα ζήτημα, που άνοιξε, ως μη όφειλε, το 2011 η τότε αλήστου μνήμης υπουργός παιδείας. Το να κατηγορούνται εργαζόμενοι από τον προϊστάμενό τους μάλλον θυμηδία προκαλεί. Ας στείλει τους Συμβούλους σε ένα σχολείο να κάνουν δειγματική διδασκαλία, ας βάλει παρουσιολόγια και ας τους ορίσει ένα υποχρεωτικό ωράριο κάθε ημέρα. Δεν είναι ωραίες οι κρίσεις χωρίς να λαμβάνονται και μέτρα για θεραπεία.

 
Eva Vitsa
24 Σεπ 2017 22:58

Πολλοί δημόσιοι λειτουργοί, δεν δουλεύουν, γενικά. Εσείς, όμως, πώς το ξέρετε, αφού επί 30 χρόνια δεν έχει αξιολογηθεί κανένας εκπαιδευτικός;

 
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
24 Σεπ 2017 21:39

Επί των ημερών σας αναθέσατε 30-40 σχολεία με 2-4 περιφέρειες και 1200 εκπαιδευτικούς και μετά λέτε κιόλας ότι δεν δουλεύουν;Κόψατε οδοιπορικά από παντού. Κάποιοι βάζουν από την τσέπη τους βενζίνες κλπ.Εσείς όταν μετακινήστε φαντάζομαι είναι όλα πληρωμένα!!Δεν ξέρετε τι θέλετε θέλετε μόνο να εκδικηθείτε ένα σώμα επειδή στην αξιολόγηση λειτούργησε θεσμικά αλλά και με αντιρρήσεις.Επειδή σας τα λένε οι συνδικαλιστές που έχετε δίπλα σας.Αύριο θα πείτε ότι οι Διευθυντές εκπαίδευσης δεν δουλεύουν ,οι περιφερειακοί, οι καθηγητές που μας είπατε ότι το 25% κάνει ιδιαίτερα στους μαθητές τους.Εσείς πώς τα γνωρίζετε αυτά με τόση ακρίβεια; Τελικά μόνο εσείς στο Υπουργείο δουλεύετε που ακόμα δεν έχουν έρθει στα σχολεία οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη!!

 
Εκπαιδευτικός χωρίς ελπίδα
24 Σεπ 2017 21:14

Η βασική επισήμανση από αυτά που είπε ο Υπουργός είναι ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι παίρνουν παράταση θητείας για μία ακόμη χρονιά. Το ερώτημα που τίθεται είναι πως θα αντέξει η εκπαίδευση έναν ακόμη χρόνο στελέχη που καταγγέλλονται από τον προϊστάμενό τους, ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους; Και γιατί παρακαλώ-και το θέμα δεν είναι καθόλου λαϊκιστικό στους καιρούς που ζούμε-, αφού δεν προσφέρουν, να παίρνουν επίδομα και να ζημιώνουν τον ελληνικό λαό;
Νομίζω ότι οι ίδιοι οι Σύμβουλοι, αν έχουν ευθιξία, πρέπει να παραιτηθούν αυτή τη στιγμή σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Διαφορετικά αναρωτιέμαι πως θα διδάξουν τη νέα γενιά με τη στάση τους και πως θα κοιτάζουν κατάματα τους δάσκαλους και καθηγητές.
Το Υπουργείο, από την άλλη πρέπει να σταματήσει αυτή τη στιγμή τα "ηξεις αφίξεις" γύρω από το θεσμό, να "ανοίξει" άμεσα τα χαρτιά του, και να παρουσιάσει το καθηκοντολόγιο των Συμβούλων που το έχει ήδη έτοιμο, όπως και τα κριτήρια επιλογής. Μέσα στον Οκτώβρη να προκηρύξει τις κρίσεις (που στην ανάγκη να περιλαμβάνουν και γραπτό διαγωνισμό για επιτάχυνση των διαδικασιών) και πριν τα Χριστούγεννα να τοποθετήσει τους νέους Σχολικούς Συμβούλους. Μόνο έτσι θα κλείσει ένα τραύμα που κακοφορμίζει, και κάνει πολύ κακό στην παιδεία.

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
24 Σεπ 2017 20:03

Στο Υπουργειο Παιδειας δηλ στο Υπουργειο της γνώσης και της ερευνας, ο πολιτικος προισταμενος μιλα με πνευμα μεσαιωνικό.
"Ποναει δοντι, κοβει κεφαλι".
Αραγε δεν μπορουσε να βρεθει το δοντι που πονάει και ή να διορθωθεί ή να απομακρυνθει;
Τινος ευθυνη ηταν;

 
Στέργιος
24 Σεπ 2017 19:19

Δηλαδή ο Υπουργός λέει ότι υπάρχουν Σύμβουλοι οι οποίοι αμείβονται χωρίς να εργάζονται και δεν έχει διατάξει ακόμη τουλάχιστον ΕΔΕ ώστε να αποδοθούν ευθύνες τόσο στους ίδιους όσο και στους Προϊσταμένους Παιδαγωγικής Καθοδήγησης αλλά και στους Περιφερειακούς Διευθυντές οι οποίοι προΐστανται; Δεν είναι δημοσιογράφος να μιλάει ή αντιπολιτευόμενος βουλευτής ώστε να καταγγέλλει κάτι. Ο Υπουργός είναι.

 
Γιώργος
24 Σεπ 2017 19:01

Δεν μπορώ να θυμηθώ κάποιο υπουργό παιδείας που να μην σχολιάζει αρνητικά τους εκπαιδευτικούς. Όλοι οι υπουργοί άμυνας όμως θαυμάζουν τους στρατιωτικούς. Θα πρότεινα να αλλάζαμε υπουργείο!!!

 
geothe
24 Σεπ 2017 18:36

@ΜΙΧΑΗΛ
Αγαπητέ ολόψυχα μαζί σας.
Α και κάτι που ξέχασα, ο ίδιος υπουργός που υπέγραψε ανάθεση 25, 37, 49 σχολείων σε σχολικούς συμβούλους την επόμενη ημέρα είπε πως δεν δουλεύουν, οι περισσότεροι.

 
ΜΙΧΑΗΛ
24 Σεπ 2017 13:40

Βλέπω κάποιους καθηγητες να θελουν ν αξιολογούν τους ΣΣ ακόμα κ ανά Τρίμηνο! Όσον αφορά τη δική τους αξιολόγηση, όμως, η απόλυτη σιωπή/ενοχή! Για τους εαυτούς τους αποδέχονται μόνο τον όρο του Αξιολογητή κ επ ουδενί του αξιολογούμενου!!! Κ κάτι για τους ΣΣ. Με βάση τη δήλωση του Υπουργού θα έπρεπε μαζικά, άμεσα κ σε ένδειξη διαμαρτυρίας να είχαν παραιτηθεί όλοι!!! Μόνον έτσι θα φαινόταν η αναγκαιότητα ύπαρξής τους!!!

 
Θανος Γιώργος
24 Σεπ 2017 13:00

ΣΤΡΑΤΗΓΕ, ΤΟ ΤΑΝΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ
Θερίζει δάση ολόκληρα, κι εκατοντάδες άντρες αφανίζει.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα:
Χρειάζεται οδηγό.

Στρατηγέ, το βομβαρδιστικό σου είναι πολυδύναμο.
Πετάει πιο γρήγορα απ' τον άνεμο, κι απ' τον ελέφαντα σηκώνει
βάρος πιο πολύ.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα:
Χρειάζεται πιλότο.

Στρατηγέ, ο άνθρωπος είναι χρήσιμος πολύ.
Ξέρει να πετάει, ξέρει και να σκοτώνει.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα:
Ξέρει να σκέφτεται.

 
alkis
24 Σεπ 2017 11:53

Αναρωτιέμαι σε τι εξυπηρετούν οι συγκεκριμένες αφοριστικές και γενικόλογες δηλώσεις για τους ΣΣ, σε μία συνάντηση συνεργασίας και επικοινωνίας στελεχών εκπαίδευσης… όπως φαίνεται οι παραπάνω αναφορές επιχειρούν ‘’να βάλουν στο κάδρο’’, αυτή τη φορά, τους σχολικούς συμβούλους, όταν χθες ανάλογες αναφορές είχαν ως αποδέκτες τους διευθυντές και τους υποδιευθυντές ως προς το διδακτικό τους ωράριο, και προχθές άλλες δηλώσεις αφορούσαν τους καθηγητές λυκείου, που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα…. Νομίζω ότι ο καθένας από εμάς έχει προσωπική εμπειρία, εάν ο οικείος σχολικός του σύμβουλος, στην περίπτωσή μας, ασκεί με επιμέλεια και ευσυνειδησία τα καθήκοντά του, σύμφωνα με το καθηκοντολόγιο, όπως έχει διαμορφώσει ανάλογη ιδία άποψη τόσο για το Διευθυντή του Σχολείου του όσο και για τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς. Και φυσικά όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν εργαζόμαστε με τον ίδιο ζήλο, την ίδια διάθεση, τον ίδιο κόπο… αυτό δεν καταγράφεται μόνο στον κλάδο μας, αλλά και σε όλες τις επαγγελματικές ομάδες του πληθυσμού. Όμως στην παρούσα φάση, οι παραπάνω αφοριστικές διατυπώσεις πιθανώς να αφήνουν μόνο άσχημες εντυπώσεις σε εκείνη τη μεγάλη πλειοψηφία των σχολικών συμβούλων που συνεχίζουν να λειτουργούν με τη μέγιστη συνέπεια, ευσυνειδησία και υπευθυνότητα στα σχολεία ευθύνης τους. Άραγε είναι φρόνιμο να καίγονται μαζί με τα ξηρά και τα χλωρά;… Άλλωστε όλοι θα συμφωνήσουμε ότι τέτοιου είδους αναφορές επιδρούν, μόνο, αρνητικά στην οικοδόμηση ενός κλίματος συναίνεσης, συνεργασίας και αμοιβαιότητας μεταξύ όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, που είναι και το πρώτο ζητούμενο στην παρούσα χρονική συγκυρία. Τέλος, παρόμοιες αναφορές, από όπου και εάν αυτές προέρχονται (πολιτική ηγεσία, εκπαιδευτική διοίκηση, κόμματα, ενώσεις γονέων, συνδικαλιστικές/επαγγελματικές οργανώσεις, ΟΟΣΑ), φαίνεται να έχουν περιορισμένα τεκμήρια αξιοπιστίας και εγκυρότητας ως προς το βαθμό διάψευσης ή επιβεβαίωσής τους, όσο δεν υφίσταται ένα καθολικό θεσμικό σύστημα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών με βάση καθορισμένα κριτήρια και σαφείς εμπειρικούς δείκτες που προσαρμόζονται στις συνθήκες του υφιστάμενου κοινωνικο- πολιτισμικού πλαισίου του δημόσιου σχολείου.

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
24 Σεπ 2017 09:25

Δεν μας ενημερώσατε όμως πόσοι είναι οι σχολικοί σύμβουλοι?

 
Κωνσταντίνος Δαραής
23 Σεπ 2017 20:35

επί τόπου αλλά και μέσω σύγχρονης ή ασύγχρονης επικοινωνίας...κρίσεις στις σχέσεις εκπαιδευτικών (σχολικό κλίμα)!... μαθητές με δυσκολίες μάθησης ή δυσκολίες συμπεριφοράς!..... σχέσεις με γονείς, παράπονα και καταγγελίες γονέων!.... δυσκολίες οργάνωσης της τάξης!.... μαθητές από ξένες χώρες στην κοινή τάξη!.... οργάνωση διδασκαλίας σε τάξεις όλο και περισσότερο ανομοιογενείς!.... στήριξη εκπαιδευτικών με στοιχεία burning out..... διδασκαλία μπροστά σε εκπαιδευτικούς με στοχευμένες αστοχίες... ψυχοκοινωνικά ζητήματα....παράλληλα με το διοικητικό έργο και την προώθηση της εκπαιδευτικής πολιτικής.... και πολλά άλλα... και όχι με αυτοσχεδιασμούς αλλά με συνεχή επικαιροποίηση των γνώσεων μέσα από προσωπική μελέτη και με τρόπο που να συνάδει με συγκεκριμένη συμβουλευτική προσέγγιση, που κάνει αυτόν που υποστηρίζεται να επιλέγει την πιο ενδεδειγμένη κατά περίπτωση λύση χωρίς να την αποδίδει στο σύμβουλο (στα πλαίσια της στήριξης της αυτοπεποίθησής του)....

Εάν υποθέσουμε ότι πολλοί σχολικοί σύμβουλοι δεν δουλεύουν, τότε κάποιοι λίγοι δουλεύουν! Το δικό μου όμως ερώτημα είναι, "πώς εδώ και τόσα χρόνια, επιτρέπει η σημερινή κυβέρνηση μια τέτοια κατάσταση σε βάρος της ελληνικής οικονομίας και κατ' επέκταση της κοινωνίας και δεν προέβη σε κατάλληλες ενέργειες που θα υποχρεώσουν και τους πολλούς να δουλεύουν"; "Γιατί δεν επενέβη δραστικά"; Εύλογα επίσης τίθεται το ερώτημα "από ποιους έχουν δοθεί αυτές οι πληροφορίες ή βάσει ποιων στοιχείων κατέληξε ο κ. Υπουργός σε αυτή τη διαπίστωση; Να υποθέσω μέσα από τις τριμηνιαίες ή ετήσιες εκθέσεις έργου και δραστηριοτήτων τους"; Η δική μου εκτίμηση είναι ότι είναι τέτοια η φύση των θεμάτων που καλούνται να υποστηρίξουν καθοδηγητικά οι Σχολικοί Σύμβουλοι παράλληλα με εκείνα που έχουν (πιο) διοικητικό χαρακτήρα, που είναι πολύ πιθανόν να υπάρχουν και χρονικά διαστήματα που να να μην σταματούν καθόλου να δουλεύουν. Και μάλιστα κάποιοι, χωρίς καμία τεχνική υποστήριξη! Θα μπορούσα να αναφέρω μια σειρά δυναμικά θέματα συμβουλευτικού και καθοδηγητικού χαρακτήρα, που δεν μπορούν να προσμετρηθούν καθόλου με τα κριτήρια προσμέτρησης των ωρών παραμονής σε ένα γραφείο. Λυπάμαι για τη δήλωση του κ. Υπουργού, δήλωση αξιολόγησης και απαξίωσης μιας ομάδας εκπαιδευτικών σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που αυτούς τους πολλούς που δεν δουλεύουν, θα τους θεωρήσει άμεσα αξιόπιστους και παραγωγικούς, επαρκείς και εξαιρετικούς, αμέσως μόλις μπουν στις τάξεις των σχολείων που πηγαίνουν τα παιδιά μας! Δεν μπορεί να μην στενοχωριέσαι...

Κωνσταντίνος Α. Δαραής
Κολινδρός Πιερίας

 
ΚΑΡΑΜΠΑΡΜΟΥΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΗΣΙΑΛΟΣ
23 Σεπ 2017 19:17

Λυπάμαι ειλικρινά και ντρέπομαι με όλα αυτά που γίνονται και γράφονται για ένα τόσο ευαίσθητο τομέα που είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ. Η παιδεία είναι η διαδικασία κτισίματος μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας και όχι η δημιουργία ενός ταξικά κατευθυνόμενου κοινωνικού αυτοματισμού.

 
καθηγητής
23 Σεπ 2017 19:09

@Mr Νίκος

Ο διευθυντής στο σχολείο που εργάζομαι (β/θμια) έχει υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο 3 ώρες (λόγω χρόνων υπηρεσίας και αριθμού τμημάτων του σχολείου).
Μάντεψε πόσες ώρες κάνει μάθημα.
απάντηση: 0 (μηδέν)

Αυτές τις 3 ώρες απαιτώ να κάνει, δεν λέω να κάνουν περισσότερες αλλά τις ώρες που πρέπει, γιατί κάποιοι δεν τις κάνουν.

 
Δημήτρης
23 Σεπ 2017 17:06

Απαπα! Αυτά τα έλεγε ο Άδωνις και εσείς κάνατε τον κακό χαμό... Αλλά τότε ήσασταν αντιπολίτευση....Ξαφνικά ξυπνήσατε ή υπηρετείτε την ίδια πολιτική ;

 
Θοδωρής
23 Σεπ 2017 16:56

O Υπουργός μόλις ανακάλυψε τη φωτιά

 
DK
23 Σεπ 2017 15:37

Τρεις λαλούν και δυό χορεύουν κε υπουργε. Οι σύμβουλοι, όταν δουλευουν ,συμβουλεύουν... Κατπληκτικη ξενερωτη θεση αργομισθίας που σκεφτομαι να "κτυπήσω", ενεκα διδακτορικού ναούμε.. κλπ. Μην μου τα χαλάτε τώρα... Ο κόσμος τοχει τούμπανο...

 
Mr Νίκος
23 Σεπ 2017 15:33

Ο εκπαιδευτικός νομίζει ότι ο διευθυντής κάθεται, θέλει να τον βάλει πολλές ώρες στην τάξη, νομίζει ότι μόνο αυτόέχει σημασία καθώς είναι το μόνο που ο εκπαιδευτικός ξέρει. Ακόμα περισσότερο νομίζει ότι ο σύμβουλος κάθεται επειδή δεν τον βλέπει ο ίδιος, βλέπει μόνο τις εξαιρετικά σπάνιες εμφανίσεις στη (δική του) τάξη, τις οποίες μάλιστα με κάθε τρόπο θέλει να αποφύγει. Ο σύμβουλος όμως έχει στην ευθύνη του πολλά σχολεία, και πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς, μερικούς μάλιστα που χρειάζονται πολλή βοήθεια, δεν περιμένει κανείς να μπαίνει στην τάξη του καθένα. Ο περιφερειακός διευθυντής έχει στην ευθύνη του μερικά χιλιάδες σχολεία και εκπαιδευτικούς, αλλά και αυτός κάθεται, δεν κάνει μάθημα, δεν αναπνέει κιμωλία, διαβάζω ότι πρέπει να γυρίσει και αυτός στην τάξη και τη δουλειά του να την κάνει μία επιτροπή που θα αλλάζει κάθε μήνα...
Ο υπουργός όμως δε διακιολογείται, αυτός δεν κάθεται σίγουρα, αλλά και δεν έχει ιδέα για τη δουλειά των άλλων, ακούει μόνο την τηλεόραση και κάποιους που ο ίδιος έχει διορίσει δίπλα του με μοναδικό καθήκον τους να τον προστατεύουν

 
Baa Iaa
23 Σεπ 2017 15:33

Μα πως το κατάλαβε αυτό!!!!
Άρα τους αξιολόγησε! Να φύγει γρήγορα, δημιουργεί ψυχολογικά προβλήματα. Ο Μπαλτάς δεν θα το έλεγε ΠΟΤΕ ...

Μήπως όμως λέει για τους συμβούλους που έχει δίπλα του ... ή για τους συμβούλους του Κουρουμπλή? Τότε αλλάζει το πράμα ...

Σάββατο σήμερα να πάμε και για κάνα ποτάκι, μη το ξεχνάμε ..

 
Και γιατί να δουλέψουν ;
23 Σεπ 2017 15:30

Τους ελέγχει κανείς ; Αφού είπατε οτι είστε εναντίον της αξιολόγησης, κύριε υπουργέ μου ! Όχι να λέμε και να ξελέμε δηλαδή. Εκεί που είχαν αρχίσει όλοι να κινητοποιούνται και να αναβαθμίζουν τη δουλειά τους, βγήκατε και είπατε οτι όποιος παλεύει για το καλύτερο έχει ψυχολογικά προβλήματα ή είναι φιλελεύθερος ή ρατσιστής ή συντηρητικός ή κατά της προόδου ή... Και πέσαμε πάλι στην πρότερη νιρβάναααα.

 
Παναγιώτης
23 Σεπ 2017 15:25

Είναι γεγονός πως πολλοί σχολικοί σύμβουλοι δεν κάνουνε τίποτα και δυσφημίζουν και αυτούς που δουλεύουν.

Επίσης, είναι γεγονός πως ο υπουργός θέλει να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον των δημοσίων υπαλλήλων.

 
Pe19
23 Σεπ 2017 14:47

Και πολλοί πολιτικοί είναι ανέντιμοι. Με τέτοιες εκφράσεις σπιλώνονται επαγγελματικές ομάδες χωρίς να λες κάτι σοβαρό.
Φτάνουμε στις εκφράσεις του συγχωρεμένου του Στ. Ψάλτη :
«Οι μισοί από εσάς είσαστε ηλίθιοι»
Και η ανάκληση
«Οι μισοί από εσάς δεν είσαστε ηλίθιοι»
Στην θέση του ηλίθιος ο συμπαθής ηθοποιός έλεγε τον πλέον συνηθισμένο ελληνικό χαρακτηρισμό.

 
Θανάσης
23 Σεπ 2017 14:04

Τέτοιοι ατεκμηρίωτοι χαρακτηρισμοί είναι πρωτάκουστο να εκτοξεύονται από Υπουργό προς υπαλλήλους του. Αυτόματα και συλλήβδην απαξιώνεται, χλευάζεται και δυσφημείται ένα προσοντούχο κομμάτι υπαλλήλων. Αυτή η προσβολή και η δυσφήμηση, ωστόσο, σηκώνει και μήνυση. Πώς θα αντιμετωπίσουν οι Σ.Σ. μεθαύριο Δευτέρα τους συναδέλφους τους, στα σχολεία που θα επισκεφτούν, μετά και την επισήμως εκπεφρασμένη και τοποθετημένη στο κούτελό τους ρετσινιά του τεμπέλη; Και στο κάτω κάτω, από πού τεκμαίρεται ότι οι Σ.Σ δε δουλεύουν, … τι δεν κάνουν σωστά, δηλαδή; Γιατί δε συγκεκριμενοποιεί ο Υπουργός τις αιτιάσεις του; Και το σημαντικότερο, ποιος αξιολόγησε το (μηδαμινό, κατά τον υπουργό) έργο τους και μετέφερε τα σχετικά στοιχεία στον Υπουργό. Πώς στοιχειοθετείται, βρε αδελφέ, αυτή η υποτίμηση και η χολή προς τους Σ.Σ; Εκπαιδευτικοί είναι και αυτοί. Υπάρχει αξιολόγηση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα; Αλλά βέβαια, οι σύμβουλοι του Υπουργού, που αυτοί (ως φαίνεται, εν αντιθέσει με τους Σ.Σ.) δουλεύουν σκληρά, αντλούν τα αδιάσειστα στοιχεία των ερευνών τους από τις ευλύγιστες τιράντες, που συγκρατούν και ισχυροποιούν τις αξιολογικές κρίσεις τους. Από όσο γνωρίζω, οι Σ.Σ χωρίς κονδύλια, χωρίς γραμματείες χωρίς οδοιπορικά, με ψαλιδισμένο επίδομα, τουλάχιστον προσπαθούν στα πλαίσιο της αξιοπρέπειας (που μάλλον, έστω και ένα κομματάκι της θα έχουν), να λειτουργούν κατά τη συνείδησή τους, ώστε να αμύνονται, κιόλας, και στον βομβαρδισμό των αμφιστρεφὠν, ηθικών κολάφων που δέχονται, κατά ριπάς, τελευταία. Φυσικά, όλα είναι προσχεδιασμένα, μελετημένα και στοχευμένα. Αφήνουμε το μήλο στη μηλιά. Με τα γενικευμένα αρνητικά, βρόμικα και αποκαθηλωτικά σχόλια επιταχύνουμε το σάπισμα. Και τελικά, με περίσσια ανακούφιση και αλαλάζουσες επευφημίες, υποδεχόμαστε την πτώση του αποσυνθεμένου μήλου στον ηθικό και αξιακό καιάδα.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.