Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Σε καλό κλίμα η συνάντηση υπουργού με τους Σχολικούς Συμβούλους μετά τις δηλώσεις ότι “Πολλοί δεν δουλεύουν”

Ο Κ. Γαβρόγλου για τις συνεχείς παρατάσεις της θητείας των Σχολικών Συμβούλων υποστήριξε πως “είναι πολιτικό λάθος δικό μας”.
Δημοσίευση: 28/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η σημερινή συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου με τους Σχολικούς Συμβούλους (ΠΕΣΣ), η οποία έγινε υπό τη “σκιά” των προχθεσινών δηλώσεων ότι “Πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι δεν δουλεύουν”.

Μάλιστα το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε ανακοινωθέν με το οποίο χαρακτήρισε τη συνάντηση εποικοδομητική.

Η συνάντηση με τον υπουργό έγινε σε δύο δόσεις.

Η πρώτη συνάντηση που έγινε σε “παγωμένη” ατμόσφαιρα σε αίθουσα στον 3ο όροφο κράτησε μόνο για 5 λεπτά και στη συνέχεια ο υπουργός αποχώρησε, αφήνοντας τοΝ Διευθυντή Ειδικής Αγωγής Παναγιώτη Κασσιανό για να συνεχίσει τη συζήτηση, η οποία κράτησε περίπου  20 λεπτά .

Στη συνέχεια οι  Σχολικοί Σύμβουλοι ειδοποιήθηκαν ότι τους περιμένει ο υπουργός στο γραφείο του.

Ακολούθησε η δεύτερη “δόση” της συνάντησης η οποία κράτησε για 40 λεπτά περίπου και έγινε σε πολύ καλό κλίμα.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι έθεσαν εμμέσως στον υπουργό το θέμα των προχθεσινών δηλώσεων περί Σχολικών Συμβούλων που δεν δουλεύουν.

Ο υπουργός απέφυγε να απαντήσει  λέγοντας ωστόσο ότι “Εμπιστεύεται τον θεσμό του Σχολικού Συμβούλου και στόχος είναι η αναβάθμισή του.

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου , είπε ο Κ. Γαβρόγλου, και τόνισε πως ακόμη ακόμη δεν είναι έτοιμος να   ανακοινώσει κάποιο Σχέδιο για το νέο θεσμικό πλαίσο του Σχολικού Συμβούλου.

Ο υπουργός Παιδείας υπογράμμισε επίσης ότι πιέζεται   από τους θεσμούς να ενσωματωθεί η Ελλάδα στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική (σ.σ. αξιολόγηση)  

Ο Κ. Γαβρόγλου για τις συνεχείς παρατάσεις της θητείας των Σχολικών  Συμβούλων υποστήριξε πως “είναι πολιτικό λάθος δικό μας”.

O κ. υπουργός χαρακτήρισε δίκαιο το αίτημα των Σχολικών Συμβούλων για επαρκή αποζημίωση των μετακινήσεών γιαν να μπορούν να επιτελέσουν το έργο τους.

Ο υπουργός πρότεινε και η Ένωση Σχολικών Συμβούλων δέχθηκε την οργάνωση επιστημονικής ημερίδας εντός του Οκτωβρίου, όπου με βάση τις προτάσεις του υπουργείου θα γίνει η σύνθεση των απόψεων που θα οδηγήσει στη θεσμοθέτηση της υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου.

Το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του αναφέρει πως “ στη συνάντηση   συζητήθηκαν εκτενώς ζητήματα που αφορούν στην υποστήριξη και αναβάθμιση τόσο του εκπαιδευτικού έργου όσο και του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων”.

Δήλωση υπουργού Παιδείας

Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε: «Στη σημερινή συνάντηση με την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων μπήκαν οι βάσεις για έναν χρήσιμο διάλογο που θα συνεχιστεί σε επιστημονικό επίπεδο και μέσα από την ημερίδα που διοργανώνουμε. Το εθνικό σχέδιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αναβάθμιση της λειτουργίας του θεσμού του σχολικού συμβούλου αποτελούν τους δύο πυλώνες της μεταρρύθμισής μας για το σχολείο. Οφείλουμε όλοι να δούμε ποια είναι τα προβλήματα που υπάρχουν και να βρούμε λύσεις που θα είναι εφαρμόσιμες με ρεαλιστικούς  όρους . Συζητήσαμε εκτενώς τα θέματα αυτά, συμφωνώντας ότι στη θεσμοθέτηση της υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, ο θεσμός του σχολικού συμβούλου θα είναι παρών».

Ο Πρόεδρος της ΠΕΣΣ

Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων Γιώργος Αλεξανδράτος δήλωσε: «Συζητήσαμε σε πολύ εποικοδομητικό κλίμα, γενικότερα θέματα της Εκπαίδευσης και κυρίως αναφερθήκαμε στον θεσμό του Σχολικού Συμβούλου, στις αρμοδιότητες και στις διαδικασίες αναβάθμισης του θεσμού. Ο υπουργός αναγνώρισε τη σημαντικότητα του ρόλου μας και συναποφασίσαμε η σημερινή συνάντηση να είναι η απαρχή για έναν κύκλο συναντήσεων και συζητήσεων».

 

Σχόλια (3)

 
ekpaideytikos
29 Σεπ 2017 11:25

λυπούμαστε Υπουργέ μου αλλά είναι πλέον φανερό πως όταν εκλεχθήκατε κυβέρνηση δεν είχατε κανένα σχέδιο, μόνο αντιδράσεις, και έκτοτε αυτοσχεδιάζεται, με απλά ελληνικά ΜΠΑΧΑΛΟ. Τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης τα πληρώνουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι του Υπουργείου σας, που φροντίσατε για όλους να πειτε έναν "καλό" λόγο, οι καθηγητές δεν δουλεύουν γιατί τα παίρνουν απο τα ιδιαίτερα, οι ΣΣ δεν δουλεύουν, τους "μάχιμους εκπαιδευτικούς" όπως λέτε, τους ταϊζετε σανό λέγοντάς τους πως δεν θα αξιολογηθούν μόνο θα αξιολογούν κλπ.

 
M
29 Σεπ 2017 15:54

Τα πολιτικά λάθη ως γνωστόν κε Υπουργέ δεν έχουν ποινικές ή διοικητικές ή αστικές συνέπειες.Είναι γνωστό ότι με ένα "mea culpa" Πρωθυπουργός αυτοαθωώθηκε για τη συμφωνία που έκανε με τους Τούρκους να μη μπορούμε να κάνουμε γεωτρήσεις έξω από το ...Θερμαικό ή σε όλο το Αιγαίο και ιδιαίτερα στη θέση' Μπάμπουρας'.2,5 χρόνια όμως στην εξουσία και δηλώνει ότι ακόμη δεν είναι έτοιμος να ανακοινώσει κάποιο σχέδιο.Μέχρι που να ετοιμαστεί θα πάμε και για εκλογές.Τελικά με το ΣΥΡΙΖΑ ποιο εύκολα θα φύγουν οι Τούρκοι από την Κύπρο παρά να ετοιμάσουν αυτοί ένα νομοσχέδιο για τους ΣΣ.Εκτός και αν ψάχνουν να βρούν ένα νόμο που θα αποκλείει όλους τους παλιούς και θα ευνοεί τους νέους αλλα αυτονόητα τους δικούς τους νέους.

 
ΗΡΑ*
30 Σεπ 2017 17:49

Τελικά, κυριε Υπουργέ κι εσείς κυρίες και κύριοι σχολικοι/-ες σύμβουλοι δεν κατάλαβα τι ακριβώς διεμείφθη κατά τη χθεσινή "παρθενική" σας συνάντηση και μένω ακόμη με την απορία: Δουλεύουν ή δε δουλεύουν οι σχολικοί σύμβουλοι; Πόσοι είνα αυτοί που δε δουλεύουν; Πολλοί, λίγοι, ορισμένοι, μερικοί; Τι στο καλό συμβαίνει; Κι εσείς κ. Υπουργέ, πώς βγαίνετε και πετάτε τέτοιες κουβέντες χωρίς στοιχεία, κοτζάμ υπουργός και μάλιστα ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου; Μήπως τελεικά μας δουλεύετε ψιλό γαζί; Κα εν πάση περιπτώσει δεν είναι καθόλου δύσκολο να μάθουμε από "πρώτο χέρι" αν, πόσοι και ποιοι από τους σχολικούς συμβούλους δουλεύουν και τι ακριβώς κάνουν. Η πλέον αρμόδια και αξιόπιστη πηγή άντλησης των σχετικών πληροφοριών είναι τα ίδια τα σχολεία (οι εκπαιδευτικοί στο σύνολό τους). Δεν πιστεύω να έχουν αντίρρηση οι κύριοι και οι κυρίες σχολικοί σύμβουλοι. Με ένα απλό ερωτηματολόγιο με καμιά 15ριά - είκοσι ζουμερές ερωτήσεις κατά τομείς αρμοδιοτήτων χωρισμένες μπορουν να έχουν χειροπιαστά στοιχεία για την ποσότητα, την ποιότητα και αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους. ΄Η μήπως δεν εμπιστεύονται τους εκπαιδευτικούς τους οποίους οι πλείστοι εξ αυτών με ιδιαίτερη ζέση βιάζονται να αξιολογήσουν; Αυτό το τελευταίο, την απουσία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, φέρουν διαρκώς ως ισχυρό επιχείρημα για τους λόγους απαξίωσης τρου θεσμού του σχολιοκού συμβούλου, λες κι αυτή μόνο (θα πρέπει να) είναι η αρμοδιότητά τους. Και τι πρότεινε ο κ. Υπουργός, παρακαλώ; Τη διοργάνωση... ημερίδας , λέει,για το ρόλο του σχολικού συμβούλου και την αναβάθμιση του θεσμού γενικότερα!!! Αυτό τι άλλο δείχνει παρά μόνο προχειρότητα και παντελή έλλειψη σχεδίου; Πού είναι ο επιτελικός ρόλος του Υπουργείου; Θα μου πείτε τι ψάχνω σε μια χώρα - αποικία....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.