Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ο υπουργός κράτησε “κλειστά τα χαρτιά” για την αξιολόγηση στη συνάντηση με τη ΔΟΕ

ΔΟΕ: Συναντήσεις, όπως αυτή, δίχως ουσιαστικό σχεδιασμό και δεσμεύσεις (από πλευράς Υπουργείου), δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κλάδου της εκπαίδευσης και δεν συμβάλλουν στην επίλυση των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση.
Δημοσίευση: 29/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κλειστά τα χαρτιά κράτησε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου  στη συνάντηση με το ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας ως προς το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης.

Στο αίτημα για κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης (του ΠΔ 152), που έθεσε για μια ακόμη φορά το Δ.Σ. ο υπουργός δεν έδωσε συγκεκριμένη απάντηση, αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΟΕ.

“Το θεσμικό πλαίσιο θα καταργηθεί με τη θεσμοθέτηση του νέου”, είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας και τόνισε πως θα θέσει σε διάλογο σχετικό Σχέδιο που θα ανακοινώσει στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σχετικά με τη συνάντηση πως “Στον γόνιμο διάλογο που αναπτύχθηκε, ο υπουργός έθεσε ένα πλαίσιο συζήτησης και συνεργασίας με την ΔΟΕ για μείζονα θέματα της εκπαίδευσης, όπως είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, η αναβάθμιση της υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου και συνολικά της σχολικής μονάδας, καθώς και η εξεύρεση του βέλτιστου τρόπου για την έγκαιρη κάλυψη κενών σε διδακτικό προσωπικό κάθε χρόνο πριν από την έναρξη του σχολικού έτους”.

Ως προς την φετινή χρονιά, ο υπουργός τόνισε ότι οι σχολικές μονάδες λειτουργούν με επάρκεια σε διδακτικό προσωπικό και τα όποια κενά υπάρχουν, θα καλυφθούν άμεσα.

Συμφωνήθηκε, τονίζει το υπουργείο,  ο διάλογος να συνεχιστεί με συναντήσεις σε τακτικά διαστήματα και με ειδική θεματολογία.

Η ΔΟΕ

Η ΔΟΕ στην ανακοίνωση σημειώνει τα εξής:

 Α. Ως Δ.Ο.Ε. αναμέναμε ότι ο Υπουργός θα προχωρούσε σε συγκεκριμένες ανακοινώσεις για ζητήματα κομβικής σημασίας για τον κλάδο (διορισμοί, κάλυψη των κενών-προσλήψεις αναπληρωτών, αποσπάσεις εκπαιδευτικών, εκπαίδευση προσφύγων, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων κ.α.). Τελικά τα θέματα τα έθεσε, για μια ακόμα φορά, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δίχως να λάβει, ουσιαστικά, απαντήσεις.

Β. Αντίθετα ο κ. Υπουργός εμφανίστηκε να υπαναχωρεί σε καίρια ζητήματα όπως των πιστώσεων που πρόκειται να διατεθούν για την Α/βάθμια εκπαίδευση και της στελέχωσης των τμημάτων υποδοχής για τα προσφυγόπουλα. Η δέσμευση για εξάντληση όλων των διαθέσιμων, για την Α/βάθμια, πιστώσεων μετατρέπεται σε επανεξέταση των κενών, τη στιγμή που υπάρχει τεράστια διάσταση ανάμεσα στην εκτίμηση των κενών από τις υπηρεσίες του υπουργείου και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία.

Γ. Ο κ. Υπουργός έκανε μια σύντομη αναφορά, δίχως συγκεκριμένες προτάσεις, για το θέμα των σχολικών συμβούλων (αναβάθμιση του θεσμού δίχως περαιτέρω διευκρινήσεις) και για την πρόθεση υλοποίησης προγραμμάτων επιμόρφωσης (δίχως να αναφέρει συγκεκριμένο πλάνο). Επίσης, στο αίτημα για κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης, που έθεσε για μια ακόμη φορά το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ο Υπουργός δεν έδωσε συγκεκριμένη απάντηση.

Δ. Ως Δ.Σ. εκτιμούμε ότι συναντήσεις, όπως αυτή, δίχως ουσιαστικό σχεδιασμό και δεσμεύσεις (από πλευράς Υπουργείου), δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κλάδου της εκπαίδευσης και δεν συμβάλλουν στην επίλυση των οξυμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση.

 

Σχόλια (1)

 
Anti
01 Οκτ 2017 00:38

Αξιολόγηση και των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου θα γίνει ότι και να κάνετε επαναστατες του γλυκού νερου ....απλά θα τα περάσετε ...νύχτα ....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ