Εγκύκλιος ΥΠΠΕΘ: «Μπροστάρηδες» οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης στην αξιολόγηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, Διευθυντών Εκπαίδευσης και διοικητικών υπαλλήλων

ΠΟΣΥΠ:Η εφαρμογή της εγκυκλίου καθιστά διαβλητή και παράτυπη τη διαδικασία αξιολόγησης σε όλες τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης.

01/10/2017

Άκουσε το άρθρο

Ως «μπροστάρηδες» στην αξιολόγηση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, Διευθυντών Εκπαίδευσης και διοικητικών υπαλλήλων, ορίζει τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, η εφαρμοστική εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις

Στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης


ΠΟΣΥΠ: Να αποσυρθεί η εγκύκλιος

Την άμεση απόσυρση της εγκυκλίου  και την ορθή εφαρμογή των διατάξεων για την αξιολόγηση στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης, ζητά με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας.

Η εγκύκλιος, τονίζει η ΠΟΣΥΠ, δημιουργεί μια τεράστια αναστάτωση στις Περιφερειακές  Υπηρεσίες Εκπαίδευσης, μπερδεύοντας υπαλλήλους και προϊσταμένους,  αξιολογούμενους και αξιολογητές, αποσπάσεις και θητείες, συστήματα αξιολόγησης διοικητικών και εκπαιδευτικών και όλα αυτά 2 εργάσιμες μέρες πριν την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου αξιολόγησης των υπαλλήλων που λήγει στις 2 Οκτωβρίου 2017, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 4489/2017 (ΦΕΚ 140/τ.Α’/21.09.2017).

Η εφαρμογή της , σημειώνει η Ομοσπονδία, καθιστά διαβλητή και παράτυπη τη διαδικασία αξιολόγησης  σε όλες τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η   ΤΗΣ ΠΟΣΥΠ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ

Κε  Γενικέ,

Με αγανάκτηση διαβάσαμε την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 162092/Γ1/28-09-2017 που αφορά στην υλοποίηση της διαδικασίας αξιολόγησης του Ν.4369/2016 στο ΥΠΠΕΘ και ειδικότερα στις Περιφερειακές του Υπηρεσίες, που συνέταξε η Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και υπογράψατε εσείς.

Η εγκύκλιος που υπογράψατε αποτελεί προκλητική ενέργεια αυθαιρεσίας, της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού του ΥΠΠΕΘ. που την συνέταξε και η οποία έρχεται να προστεθεί σε σειρά ανάλογων ενεργειών, λόγω πλημμελούς γνώσης των ιδιαιτεροτήτων  και των θεμάτων των Περιφερειακών Υπηρεσιών και την οποία άμεσα θα πρέπει να αποσύρετε, διότι:

1)  Η εγκύκλιος εισάγει αυθαίρετες διακρίσεις στους διοικητικούς υπαλλήλους και τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, αντιμετωπίζοντας διαφορετικά όσους υπηρετούν στα Τμήματα Α΄ και Β΄ της Υπηρεσίας Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης από όσους υπηρετούν στα Τμήματα Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, έτσι:

Α) Σύμφωνα με την εγκύκλιο, για τους πρώτους Α΄ αξιολογητής είναι ο (διοικητικός) Προϊστάμενος του αντίστοιχου Τμήματος και Β΄ αξιολογητής ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης, ενώ για τους δεύτερους Α΄ αξιολογητής  είναι ο (εκπαιδευτικός) Προϊστάμενος Επιστημονικής Καθοδήγησης και Β΄ αξιολογητής ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.

Ωστόσο, από τον συνδυασμό της Υ.Α. για τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης (αρ. πρωτ. 39672/Δ4/31-3-2008, ΦΕΚ 609, Β΄/09-04-2008), των άρθρων 2 και 3 του Ν. 2986/2002 και των άρθρων 5 και 6 του «καθηκοντολογίου» (ΦΕΚ 1340, Β΄/16-10-2002) προκύπτει ότι το σύνολο του προσωπικού (διοικητικοί και αποσπασμένοι) των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης υπάγεται στην αρμοδιότητα της υπηρεσίας Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης και συνεπώς Α΄ αξιολογητής τους  είναι ο (διοικητικός) Προϊστάμενος του αντίστοιχου Τμήματος Διοικητικού ή Οικονομικού και Β΄ αξιολογητής ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης.

Επισημαίνεται ότι στις αρμοδιότητες των Προϊσταμένων Επιστημονικής Καθοδήγησης δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε θέματα προσωπικού.

Επίσης, δεν είναι τυχαίο ότι μέχρι σήμερα, ούτε ο Περιφερειακός Διευθυντής, ούτε οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης δεν συμμετείχαν κατά κανέναν τρόπο στη διαδικασία αξιολόγησης των διοικητικών υπαλλήλων και των αποσπασμένων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Β) Οι διοικητικοί υπάλληλοι υπάγονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Τα Τμήματα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης δεν αποτελούν τυπική οργανική μονάδα κατά τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, δεν βρίσκονται σε αντιστοιχία με αυτές, γι’ αυτό άλλωστε και το επίδομα θέσης ευθύνης είναι διαφορετικό.

2)  Η εγκύκλιος εισάγει ανάλογο πρόβλημα, στους διοικητικούς υπαλλήλους και τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, αντιμετωπίζοντας διαφορετικά όσους υπηρετούν στα Τμήματα Διοικητικών Θεμάτων, από όσους υπηρετούν στα Τμήματα Εκπαιδευτικών Θεμάτων, έτσι :

Α) Σύμφωνα με την εγκύκλιο, για τους πρώτους Α΄ αξιολογητής είναι ο (διοικητικός) Προϊστάμενος του Τμήματος Διοικητικών Θεμάτων και Β΄ αξιολογητής ο Διευθυντής Εκπαίδευσης, ενώ για τους δεύτερους Α΄ αξιολογητής  είναι ο (εκπαιδευτικός) Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων και Β΄ αξιολογητής ο Διευθυντής Εκπαίδευσης.

Ωστόσο, σύμφωνα με το άρθρο 26, παρ. Β΄, παρ. 33 του καθηκοντολογίου (ΦΕΚ 1340, Β’/ 2002), το τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων, λειτουργεί όχι με προσωπικό τοποθετημένο σε αυτό αλλά με διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη που του παρέχεται από το τμήμα Διοικητικών Θεμάτων.

Δηλαδή όλο το προσωπικό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης υπάγεται στο Τμήμα Διοικητικών Θεμάτων και συνεπώς Α΄ αξιολογητής είναι ο (διοικητικός) Προϊστάμενος Διοικητικών Θεμάτων.

Β) Οι διοικητικοί υπάλληλοι υπάγονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Το Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων  δεν αποτελεί τυπική οργανική μονάδα κατά τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, δεν βρίσκεται σε αντιστοιχία με αυτές, γι’ αυτό άλλωστε και το επίδομα θέσης ευθύνης είναι διαφορετικό.
Επισημαίνεται ότι στις αρμοδιότητες των Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε θέματα προσωπικού.
Επίσης, δεν είναι τυχαίο ότι μέχρι σήμερα, οι Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων, δεν συμμετείχαν κατά κανέναν τρόπο στη διαδικασία αξιολόγησης των διοικητικών υπαλλήλων και των αποσπασμένων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις  Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

3)     Η εγκύκλιος εισάγει αυθαίρετες διαδικασίες αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών που κατέχουν θέσεις ευθύνης, όπως των Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών θεμάτων, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, έτσι:

Α) Θεωρεί ότι οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων υπηρετούν

ως αποσπασμένοι στις Περιφερειακές Διευθύνσεις και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ενώ αυτοί υπηρετούν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε θέσεις ευθύνης  με θητεία.
Βάσει αυτού, αυθαίρετα εφαρμόζει την εγκύκλιο  που εξέδωσε  το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ.Φ.32.14/776/12486, 17684/ 31-07-2017), σύμφωνα με την οποία οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στις Υπηρεσίες Εκπαίδευσης, που ασκούν διοικητικά καθήκοντα εμπίπτουν στην αξιολόγηση του Ν. 4369/2016.

Έτσι, λοιπόν εξαιρεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης από την αξιολόγηση, διότι σύμφωνα με το Ν.2817/200 ¨είναι μετακλητοί δημόσιοι υπάλληλοι…..¨ και άρα δεν είναι αποσπασμένοι και συνεπώς εξαιρούνται.

Β)  Θεωρεί ότι οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αποτελούν οργανικές μονάδες των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και άρα οι Διευθυντές Εκπαίδευσης αξιολογούνται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές προφανώς στο πλαίσιο του άρθρου 15, παρ. 1 του Ν. 4369/2016 που προβλέπει ότι «Αξιολογητές των υπαλλήλων και των προϊσταμένων οργανικών μονάδων κατά τις διατάξεις του παρόντος είναι οι δύο ιεραρχικά προϊστάμενοι τους κατά τη σειρά της οργανικής διάρθρωσης»

Ωστόσο, η οργανική δομή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης  περιγράφεται στο άρθρο. 16 παρ. 5 του Ν. 3467/2006 και περιλαμβάνει α) την επιπέδου Διεύθυνσης Υπηρεσία Διοικητικής & Οικονομικής Υποστήριξης με δύο τμήματα και β) τα τμήματα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας.

Γ)    Η εγκύκλιος προβλέπει ότι οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης αξιολογούνται από τον Περιφερειακό Διευθυντή. Είναι προφανές ότι αυτό θα συμβεί, αλλά όχι εντός της τρέχουσας αξιολόγησης και όχι με το σύστημα του Ν. 4369/2016, αλλά στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών του ΠΔ 152/2013 όπου σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. γ) Οι προϊστάμενοι των τμημάτων επιστημονικής – παιδαγωγικής καθοδήγησης (ΕΠΚΑ) αξιολογούνται στα κριτήρια της διοικητικής αξιολόγησης από τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης και στα κριτήρια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης από τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π.

Δ)    Η εγκύκλιος προβλέπει ότι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης  αξιολογούνται από τον Περιφερειακό Διευθυντή. Είναι προφανές ότι αυτό θα συμβεί, αλλά όχι εντός της τρέχουσας αξιολόγησης και όχι με το σύστημα του Ν. 4369/2016, αλλά στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών του ΠΔ 152/2013 όπου σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. ε) Oι διευθυντές διεύθυνσης εκπαίδευσης αξιολογούνται στα κριτήρια της διοικητικής αξιολόγησης από τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης και στα κριτήρια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης από τον προϊστάμενο ΕΠΚΑ.

Ε)    Η εγκύκλιος προβλέπει ότι οι Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  αξιολογούνται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Είναι προφανές ότι αυτό θα συμβεί, αλλά όχι εντός της τρέχουσας αξιολόγησης και όχι με το σύστημα του Ν. 4369/2016, αλλά στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης

των εκπαιδευτικών του ΠΔ 152/2013 όπου σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ ια) Οι προϊστάμενοι των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των διευθύνσεων εκπαίδευσης, ………………., αξιολογούνται στα κριτήρια της διοικητικής αξιολόγησης από τους οικείους διευθυντές εκπαίδευσης και στα κριτήρια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης από σχολικό σύμβουλο που ορίζεται, για κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις φορέων, από τον περιφερειακό διευθυντή.

Κε Γενικέ,

Η εγκύκλιος δημιουργεί μια τεράστια αναστάτωση στις Περιφερειακές  Υπηρεσίες Εκπαίδευσης, μπερδεύοντας υπαλλήλους και προϊσταμένους,  αξιολογούμενους και αξιολογητές, αποσπάσεις και θητείες, συστήματα αξιολόγησης διοικητικών και εκπαιδευτικών και όλα αυτά 2 εργάσιμες μέρες πριν την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου αξιολόγησης των υπαλλήλων που λήγει στις 2 Οκτωβρίου 2017, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 4489/2017 (ΦΕΚ 140/τ.Α’/21.09.2017).

Η εφαρμογή της καθιστά διαβλητή και παράτυπη τη διαδικασία αξιολόγησης  σε όλες τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης.

Αποτελεί μνημείο άγνοιας, αυθαιρεσίας και σύγχυσης των συντακτών της.  

Ζητάμε την άμεση απόσυρση της και την ορθή εφαρμογή των διατάξεων για την αξιολόγηση στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης.

Κε Γενικέ,

Όλα τα ανωτέρω ενισχύουν τα επιχειρήματα  της Ομοσπονδίας μας για την συμμετοχή της στην απεργία  - αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης του Ν. 4369/2016, που έχουμε προκηρύξει από τις αρχές Απριλίου 2017.

Έτσι,  εκτός από τα βασικά ζητήματα που υπάρχουν για όλες τις υπηρεσίες στο δημόσιο (πελατειακές σχέσεις, κομματισμός, υποστελέχωση, υποχρηματοδότηση, κ.ά.)   στις υπηρεσίες της διοίκησης της εκπαίδευσης και ειδικότερα στις Περιφερειακές μας υπηρεσίες, επικρατούν ιδιότυπες  συνθήκες οργάνωσης και λειτουργίας, εξαιτίας της έλλειψης οργανισμού, αλλά και της τοποθέτησης εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις ευθύνης, για τους οποίους ισχύουν  ειδικές διατάξεις για όλα τα θέματά τους.

Αν όλα αυτά συνδεθούν και με την κεντρική διοίκηση του Υπουργείου, η οποία αγνοεί βασικά θέματα, βρίσκεται σε γενικευμένη σύγχυση και εκδίδει τέτοιες εγκυκλίους, τότε μιλάμε για τις τελευταίες υπηρεσίες όλου του Δημοσίου που λειτουργούν σε περιβάλλον ¨μπανανίας¨, μέσα στο οποίο ζητάμε να αξιολογηθούν οι υπάλληλοι του.

 

 

Σχόλια (10)

Γραικύλος
|

Δεν ξέρω πολλές χώρες που δεν έχουν αξιολόγηση. Πάντως μια από αυτές είναι η Φινλανδία.
Από την άλλη, η Ελληνική κοινωνία δεν δείχνει την ίδια εμπιστοσύνη που δείχνει η Φινλανδική κοινωνία προς τους δικούς της δασκάλους.
Πάντως, μια ολόκληρη γενιά δασκάλων/καθηγητών να έχει συνταξιοδοτηθεί χωρίς να γνωρίσει μια στοιχειώδη ....αποτίμηση του έργου που προσφέρει, είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να το πιστέψει. Σε πολλές από τις χώρες που δεν έχουν αξιολόγηση (επιθεωρητές), ο διευθυντής μελετά τα σχέδια μαθήματος των εκπαιδευτικών, πριν μπουν στην τάξη. Υπάρχει μια στοιχειώδης παρακολούθηση του μαθήματος/των μαθημάτων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ που έσχιζε τα ρούχα του εναντίον της αξιολόγησης, αν και δεν κυβέρνησε για πολλά χρόνια, είναι (συν) υπεύθυνος, όσο και το ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, για την κατάσταση αυτή. Ας κοιμηθούν όπως έστρωσαν, αλλά το χάλι της παιδείας (και μην ακούω ανοησίες σχετικά με ποιοτική παιδεία κτλ) είναι πασιφανές.

Στέλιος
|

Εξαιρετικούς μας βρίσκω. Θέλουμε εξωτερική αξιολόγηση γιατί δεν εμπιστευόμαστε τους Συριζαίους. Πριν λίγα χρόνια δεν εμπιστευόμασταν τον Αρβανιτόπουλο και πιο πριν τη Διαμαντοπούλου. Δεν εμπιστευόμασταν ούτε τους σχ.συμβούλους, δεν θυμάμαι γιατί, ίσως γιατί έγιναν σύμβουλοι. Δεν θέλαμε εξωτερική αξιολόγηση, ούτε την ίδια αξιολόγηση με το Δημόσιο, γιατί αυτοί "δεν θα μπορούσαν να μας νοιώσουν". Τελικά όλα αυτά είναι άσχετα, απλά δεν θέλουμε να μας κρίνουν γιατί φοβόμαστε ότι δεν είμαστε όπως πρέπει να είμαστε

@AAA KAI @NAI
|

Θέλετε αξιολόγηση με κομματικούς πλήρως αξιολογητές;Τους εμπιστεύεστε;Έχουν την απαιτούμενη πείρα και θέληση να υπερβούν τον κομματικό τους εαυτό και να δράσουν αμερόληπτα και χωρίς κομματικούς διαχωρισμούς και ιδεοληψίες;Όχι βέβαια και για αυτό δεν θέλω την αξιολόγησή τους και θα αντιδράσω.Δεν τους έχω εμπιστοσύνη.Δε θα ήταν προτιμότερο οι αξιολογητές να μην ανήκαν στο δημόσιο και να ήταν σώμα αξιολογητών ανεξάρτητο ,όπως γίνεται σε όλες τις πολιτισμένες και μη κομματικές χώρες;Αυτούς θα τους εμπιστευόμουν.Τώρα ξεκινά εξ αρχής μια αξιολόγηση,λόγω αυτών των λόγων,που δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη σχεδόν σε όλους.Αρα μεμπτή και διαβλητή και θα έχει έντονες αντιδράσεις και αμφισβητήσεις και συνεπώς έχασε εκ των προτέρων το νόημά της.Θα γίνει όμως γιατί είναι μνημονιακή υποχρέωση και απαραίτητη για την 3η αξιολόγηση.

ΑΑΑ
|

Όποιος δεν αξιολογήσει, ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ και απόλυση.

ΑΠΟΡΊΑ
|

Εκείνος ο μπροστάρης Περιφερειακός Διευθυντής που το 2014 υπέγραψε σαν έβδομος σε κείμενο ότι αρνείται να αξιολογήσει την μνημονιακή και κακή σαμαροβενιζελική αξιολόγηση, την ανάρτησε στο διαδίκτυο,την έβαλε με υπερηφάνεια στο βιογραφικό του και έγινε και Περιφερειακός πάμε στοίχημα ότι θα αξιολογήσει πρώτος -πρώτος;Τώρα η αξιολόγηση είναι καλή ,αριστερή και την κάνει ο ίδιος που δεν δέχτηκε να αξιολογηθεί και δεν αξιολογήθηκε ποτέ.Έχει ο τροχός γυρίσματα.

Γιώργος
|

"Μπροστάρης"!!! Μου αρέσει! (Αυτό που λέμε: Αριστερή φρασεολογία και δεξιά πρακτική).

Γιώργος
|

Οι περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης θα είναι ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ;;;;; Μα αυτοί το 2014 ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να αξιολογηθούν και το 2015 στην "επιλογή" περιφερειακών διευθυντών (επί των αλήστου μνήμης Μπαλτά - Κουράκη) το έγραψαν και στο βιογραφικό τους ως ΠΡΟΣΟΝ!!! Τι άλλαξε τώρα και θα αξιολογήσουν;

ΝΑΙ
|

Στην Αξιολόγηση λέμε ΝΑΙ.
Δεν είναι δουλειά των συνδικάτων.
Δεν αφορά μόνο τους αξιολογούμενους υπαλλήλους. Αφορά όλη την κοινωνία.
Αξιολόγηση; ΝΑΙ
Έστω ... και τώρα. Όχι άλλα τερτίπια...
ΝΑΙ!!!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Τη λεξη μπροσταρης που τη θυμηθηκαν;Γυριζουμε ολοταχως δεκαετιες πισω και σε ιδεοληψιες και σε φρασεολογια.Θυμαμαι οτι μπροσταρηδες αποκαλουσαν στα κρατη τους τον Σταλιν,το Μαο,το Χοτζα.Που τη θυμηθηκαν αυτην την ξεχασμενη λεξη; Αληθεια εκεινος ο Περιφερειακος που το 2014 υπεγραψε με αλλους οτι αρνειται την αξιολογηση και το εχει σαν τιτλο τιμης στο βιογραφικο του τωρα εννοειται οτι θα αξιολογησει γιατι τωρα κυβερνα ο ΣΥΡΙΖΑ και η αριστερη αξιολογηση ειναι καλη.

N
|

Άρχισε λοιπόν οι αξιολόγηση με ..."μπροστάρηδες" τους Περιφερειακούς Διευθυντές δηλαδή με αυτούς που ήταν εναντίον της αξιολόγησης,είχαν υπογράψει δηλώσεις εναντίον της,συμμετείχαν στις διαμαρτυρίες μπροστά στις Περιφέρειες και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εναντίον των προκατόχων τους που θα τις έκαναν και το βασικότερο τη θέση τους εναντίον της αξιολόγησης την είχαν και στα βιογραφικά τους σαν τίτλο τιμής και λαικών εκπαιδευτικών αγώνων ,την δημοσίευσαν και τους βοήθησε σφόδρα να καταλάβουν αυτές τις θέσεις και τις κατέλαβαν και χάρις σε αυτή την άρνηση.Δίπλα τους και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης .Δηλαδή σύσσωμος ο ΣΥΡΙΖΑ εκπαιδευτικών που μέχρι τέλη του 2014 ήταν σφοδρός πολέμιος της τότε κακής μνημονιακής δεξιάς αξιολόγησης θα αξιολογήσει προς όφελος της καλής πια αριστερής αξιολόγησης.Πρόκειται περί παράνοιας.Τέτοια δραματική αλλαγή απόψεων και ιδεολογίας σε τόσο λίγο χρόνο μόνο στους αριστεροδεξιούς ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ τη συναντάμε.Τώρα πόση εμπιστοσύνη μπορεί να υπάρχει σε μια αξιολόγηση που θα γίνει από αμιγώς μονοκομματικά όργανα μιας και μόνο ιδεολογίας είναι το ζητούμενο.Και πόσες ενστάσεις και μηνύσεις θα ακολουθήσουν εξ αιτίας αυτής της μονοκομματικής σύνθεσης των αξιολογητών.Για αυτό είναι επίκαιρο όσο ποτέ το ζήτημα οι αξιολογήσεις να γίνονται,όπως στα ευρωπαικά κράτη,από ανεξάρτητο και εκτός δημοσίου,άρα και εκτός κομματικών και ιδεολογικών ιδεοληψιών,σώμα αξιολογητών.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ