ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση - επιμόρφωση. Τι να προσέξω, τρόπος μοριοδότησης

Δημοσίευση: 12/10/2017
Alt Text: 
Σχολείο
Σχολείο
Title Text: 
Σχολείο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο χώρος της Εκπαίδευσης Ενηλίκων αποτελεί έναν πολλά υποσχόμενο χώρο, που προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες  εργασίας σε ήδη εργαζόμενους στην εκπαίδευση αλλά και σε νέους εν δυνάμει εκπαιδευτικούς.

 Το ήδη εργαζόμενο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας μεγαλώνει αλλά ταυτόχρονα η ανεργία παραμένει σε τεράστια υψηλά ποσοστά ακόμα. Ως αποτέλεσμα αυτού, προκύπτει η ανάγκη πολλοί από τους ενηλίκους να μετεκπαιδευτούν αποκτώντας συγκεκριμένες δεξιότητες με απώτερο στόχο να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, διατηρώντας μια θέση εργασίας  ή διεκδικώντας μια καινούργια .

Όλοι οι παραπάνω (εργαζόμενοι & άνεργοι) αναγκαστικά θα στραφούν για την εκπαίδευση – ειδίκευσή τους στις δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου στο άμεσο μέλλον αναμένεται να παρουσιάσουν ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ προς κάλυψη των ενηλίκων μαθητών τους.  

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΩ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;

Στις παραπάνω δομές μοριοδοτούνται οι επιμορφώσεις. Παρακολουθώντας οπότε μία ή και συνδυασμό από τις παρακάτω επιμορφώσεις μπορείτε αθροιστικά να συγκεντρώσετε περισσότερα μόρια και να διεκδικήσετε θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών σε προκηρύξεις που ανακοινώνονται.

**Απαραίτητη προϋπόθεση για να εργαστείτε ως εκπαιδευτής ενηλίκων είναι να έχετε ενταχθεί στο επίσημο μητρώο εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ. δείτε εδώ πως μπορείτε να ενταχθείτε: http://www.easy-education.gr/%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%BF%...

Δείτε τους θεματικούς τίτλους των εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενων σεμιναρίων & ενδεικτικά που μπορείτε να τα αξιοποιήσετε για επιπλέον μοριοδότηση.

Για σεμινάρια γενικής μοριοδότησης όπως Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Θεσμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Και Κατάρτισης, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Διδακτική της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας, Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Σχολική Ψυχολογία, Συμβουλευτική Επαγγελματικός Προσανατολισμός & Mentoring, Φύλαξη Μουσείων & Αρχαιολογικών Χώρων κάντε κλικ εδώ (http://www.easy-education.gr/sholi/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%... )

Τέλος, σημαντικότατη μοριοδότηση αποδίδουν, αθροιστικά, πολλά επιμορφωτικά προγράμματα σε υποψηφίους στο πεδίο της επιμόρφωσης στο ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. Κάποια από τα σεμινάρια αυτά ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Εκπαίδευση Συνοδών Παράλληλης Στήριξης, Διδακτική και Μεθοδολογία της Αγγλικής Γλώσσας, Διδακτική και Μεθοδολογία των Θετικών Επιστημών, Πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή, Πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή και τις Νέες Τεχνολογίες, Πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή, τη διαφοροποίηση και την ανάπτυξη προγραμμάτων,  Πρόγραμμα επιμόρφωσης στη Διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή με έμφαση στη συνεργασία επαγγελματιών και φορέων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (δες εδώ: http://www.easy-education.gr/sholi/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%... )

Όλα τα παραπάνω εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενα σεμινάρια υλοποιούνται από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Easy Education με Κωδ Αδείας ΕΟΠΠΕΠ 6603

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΣΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ;

Το κέντρο που παρέχει την επιμόρφωση να είναι αδειοδοτημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ (φορέας του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας & θρησκευμάτων.

Όλοι οι εκπαιδευτές να έχουν συνάφεια με το διδασκόμενο αντικείμενο.

Τα διδασκόμενα αντικείμενα πρέπει να υλοποιούνται σε κύκλους συγκεκριμένων τμημάτων με ημερομηνία έναρξης και λήξης.

Η τηλεκατάρτιση πρέπει να υλοποιείται μέσω ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεκατάρτισης (Ο.Σ.Τ.Κ.), το οποίο να έχει κατ’ ελάχιστον τις παρακάτω λειτουργικές δυνατότητες:

 • Ολοκληρωμένη διαχείριση χρηστών (διαχειριστών, εκπαιδευτών, εποπτών τηλεκατάρτισης, καταρτιζομένων), ελεγχόμενη πρόσβαση αυτών στο σύστημα με διαδικασίες ταυτοποίησης (userauthentication), απόδοση ρόλων και δικαιωμάτων χρηστών, οργάνωση καταρτιζομένων σε ψηφιακή τάξη

• Εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών, πλήρως ενσωματωμένα στο περιβάλλον διεπαφής του συστήματος

• Εργαλεία εξαγωγής αναφορών χρήσης του συστήματος (reports) Το Ο.Σ.Τ.Κ. θα πρέπει να αποτελείται από ένα Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης και από ένα Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης σε κατάσταση πλήρους διαλειτουργικότητας (integrated).

Όλα τα παραπάνω πρέπει να τηρούνται έτσι ώστε να αποδεικνύεται η πορεία των μαθητών και η παραγωγή μετρήσιμου μαθησιακού αποτελέσματος.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ;

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), Δημόσια και τα Ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ και ΙΙΕΚ), Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης του ΟΑΕΔ (ΙΕΚ του ΟΑΕΔ), Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής (ΔΙΕΚ Ειδικής Αγωγής), Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ), Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ), Κέντρα Δια Βίου Μάθησης κ.ά.

Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Easy Education

www.easy-education.gr

info@easy-education.gr

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ