Πως θα κατανέμονται οι ώρες διδασκαλίας στη Β Λυκείου από το επόμενο σχολικό έτος
Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας
Δημοσίευση: 17/10/2017

Alt Text:
Υπουργείο παιδείαςTitle Text:
Υπουργείο παιδείαςΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Έτοιμο έχει το υπουργείο Παιδείας το ωρολόγιο πρόγραμμα της Β' Λυκείου που θα ισχύσει από το επόμενο σχολικό έτος.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Διόφαντου
- Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Αναζητώντας τους λόγους της μεγάλης συμμετοχής
- Απόφαση: Διαδικασίες υποβολής προτάσεων των ΕΛΚΕ για την υλοποίηση έργων/προγραμμάτων
- Σε ποιες περιοχές αναστέλλεται η δια ζώσης εκπαίδευση για όλα τα σχολεία
- Κλειστά τα σχολεία στη Φαρκαδόνα για όλη την εβδομάδα
- Πρόσκληση και αιτήσεις από το Ε.Κ.Π.Α. Σχολική Ψυχολογία και Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση
- Ιntegrated master θα χορηγεί το Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικη...
- Έφυγε σήμερα από κοντά μας η συνταξιούχος εκπαιδευτικός Σπυριδούλα Σιμωτά - Βαβάση
- Υφ. Παιδείας:Ευελπιστώ οι εξετάσεις των φοιτητών να γίνουν δια ζώσης- Αν χρειαστεί , θα παρατείνουμε το εαρινό εξάμην...
- Τα μικρά παιδιά έχουν πια ιδρυματοποιηθεί μέσα στο σπίτι
Σχόλια (38)
@Πληροφορικάριος-Πεζικάριος
1. Είναι πληροφορικός, όχι πληροφορικάριος
2. Η αλγοριθμική, οι λογικές πύλες, τα αριθμητικά συστήματα, η υπολογισιμότητα κτλ μπορούν να διδαχθούν και με μαρκαδόρο. Προφανώς, η υλικοτεχνική ενίσχυση θα βοηθούσε, αλλά τα έχουμε καταφέρει και έτσι ως τώρα.
@Μέλλον
Ποιό STEM φίλε μου σηκώνει το κεφάλι του; Εδώ έχουμε υπολογιστές από το 2002, το STEM μας έλειπε. Και καλά οι μαθηματικοί που τα κάνουν όλα ακόμα με μαρκαδόρο δεν ενοχλούνται. Οι πληροφορικοί που απαιτούν συνέχεια νέο εξοπλισμό πως θα κάνουν μάθημα; Με cs-unplugged και φωτοτυπίες; Έλεος.
@ Μαριος PhD
Δηλαδή, με βάση την πρότασή σου, οι μαθητές της Β' Λυκείου θα κάνουν: Αρχαία, Μαθηματικά και Έκθεση από ~7 ώρες το καθένα! Φυσικές Επιστήμες (Χημεία, Βιολογία, Φυσική), Πληροφορική, Ιστορία, και "Νομικά" (sic) από από ~2 ώρες το καθένα. Γυμναστική ~7 ώρες ("για να ξυπνήσουν λίγο τα κοιμισμένα"!!!). Και σύμφωνα με την απόλυτα τεκμηριωμένη και δημοκρατική άποψή σου "Ξένες Γλώσσες και λοιπά κομμένα"!!! Φαντάζομαι, σύμφωνα με τη λογική σου, είναι περιττά! Τι να πει κανείς; Αν ακούγονται τέτοιες απόψεις, με τέτοιο ύφος, από εκπαιδευτικούς (;) με PhD (?) ...
Πού είναι η γενική παιδεία που θα παρέχει το Λύκειο σε όλους τους μαθητές;
Πολύ γλώσσα πολύ θεωρητικά αντικείμενα και υποβάθμιση των Φυσικών Επιστημών στον 21ο αιώνα!
Άντε να ξαναγυρίζουμε σιγά στις σπηλιές μας...
Εκεί δε θα έχουμε ούτε μνημόνια...
Τα οικονομικά στον καιάδα; Όταν ο μαθητής της Β γενικού λυκείου στην Κύπρο μαθαίνει για το bitcoin!!! και λογιστική!!! από τα σχολικό βιβλία , στο Ελλαδιστάν διδάσκεται γνωστικά αντικείμενα του 19 αιώνα. Όταν είσαι οικονομικά απαίδευτος (λίγα, μαζί με κοινωνιολογία) είσαι εύκολο θύμα των καρεκλοκενταύρων που σου "τάζουν" πρόγραμμα 100 ημερών (που τον θυμήθηκα τον ΓΑΠ) και 1.600 στον ανειδίκευτο εργάτη με "οικονομικό πρόγραμμα, έκθεση ιδεών-Τόση γλώσσα/έκθεση τσάμπα θα πάει; " και μπόλικη ελπίδα. Καλά μνημόνια σύντροφοι!!!
ας ελπίσουμε η υλη της χημείας να ανανεωθεί και να εμπλουτιστεί το κεφάλαιο 3 στις αιθανόλες με εργαστηριακό μέρος, προσομοιώσεις, επίδειξη κλπ
Αρχαια, Μαθηματικα και Εκθεση θα επρεπε να καταλαμβανουν ισοποσα το 60% του προγραμματος. Φυσικες Επιστημες (Χημεια, Βιολογια, Φυσικη) , Πληροφορικη, Ιστορια, και Νομικα ισοποσα το υπολοιπο 20%. Τα υπολοιπο ολο Γυμναστικη για να ξυπνησουν λιγο τα κοιμισμενα. Ξενες Γλωσσες και λοιπα κομμενα.
Οι μαθητές θα επιλέγουν ελεύθερα ή οι επιλογές θα είναι σε συγκεκριμένες τριάδες, όπως ήταν οι κατευθύνσεις;;
Γιατί αν η επιλογή είναι ελεύθερη θα υπάρξουν και άλλα προβλήματα...
Ας πάρουμε μια απλουστευμένη περίπτωση να είναι τα μαθήματα εμβάθυνσης 4 και όχι 10. Επίσης οι μαθητές να δηλώνουν δύο μαθήματα και όχι 3. Ακολουθεί ένα σενάριο:
Ο μαθητής Α δηλώνει ΑΡΧΑΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο μαθητής Β δηλώνει ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ και ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ο προγραμματιστής του σχολείου έχει καταλήξει την ώρα που γίνονται οι κατευθύνσεις να τρέξουν παράλληλα η μία ομάδα μαθητών με ΑΡΧΑΙΑ και η άλλη με ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Την άλλη ώρα θα τρέξουν παράλληλα ΙΣΤΟΡΙΑ για μια ομάδα και ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ για την άλλη. Ο Α και ο Β παρακολουθούν χωρίς προβλήματα. Όμως ο μαθητής Γ έχει δηλώσει ΑΡΧΑΙΑ και ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ που γίνονται την ίδια ώρα... Πώς θα παρακολουθήσει;
Κι αυτό ήταν το απλό σενάριο. Φαντάζομαι τι θα γίνει για 10 μαθήματα και για 3 επιλογές του κάθε μαθητή...
Ερευνητικά Προβλήματα Φ. Ε
Ιστορία Κοινωνικών Επιστημων..
Έρχεται κι ο κλάδος ΠΕ33 (απόφοιτοι του ΜΙΘΕ)!
Δεν ειναι το ιδιο τα μαθηματικα, μην τρελαθουμε. Η επιστημη υπολογιστων ειναι φοβερα αναγκαια και οριζει καθε επαγγελματικο τομεα αλλα η βαση ειναι τα μαθηματικα. Εκτος αν δεν μπορουν καποιοι να διδακουν Python.
Με την ίδια λογική ούτε γεωμετρία ούτε φυσικές επιστήμες να διδάσκονται γιατί είναι μαθήματα κατεύθυνσης.....
Η ξένη γλώσσα χρειάζεται να είναι στα υποχρεωτικά μαθήματα στη Β' Λυκείου! Στη σύγχρονη εποχή είναι απαραίτητο προσόν και εφόδιο για το μέλλον των παιδιών, εκπαιδευτικό και επαγγελματικό. Επιπλέον, με τη ψήφιση, φέτος, του Νόμου για τη σύνδεση του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας (ΚΠγ) με το σχολείο, θα δοθεί ευκαιρία και διέξοδος σε πολλά παιδιά (και στις οικογένειές τους στη δύσκολη εποχή που ζούμε) να αποκτήσουν πιστοποιητικό στη ξένη γλώσσα μέσα στο σχολείο! Με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας θα γίνει εφικτή η κατάκτηση και η πιστοποίηση της γλωσσομάθειας στο ανώτερο δυνατό επίπεδο, κάτι που μόνο θετικό θα αποβεί για τους μαθητές! Δεν μπορεί το Υπουργείο να κάνει ένα βήμα μπρος και δύο πίσω στο θέμα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης!
@kostas pe19
Διαφωνω οτι πρεπει να ειναι στα υποχρεωτικα. Η αλγοριθμικη και ο προγραμματισμος ή η επιστημη υπολογιστων γενικοτερα ειναι μαθημα κατευθυνσης και μαλιστα θετικης. Οχι γενικης παιδειας απλα για να εξασφαλισουν ωρες καποιοι.
@@ Δεν βλέπω την πληροφορική στα υποχρεωτικά μαθήματα;
τόσα σχόλια με έναν μόνο παρονομαστη: τα φροντιστήρια
Τοτε η πληροφορικη τι ειναι βρε κωστα;
Τι θα γινει μ αυτο το πραμα με τα θρησκευτικα.... ποτε θα γινουμε συγχρονη χωρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΦΥΣΙΚΟΣ ο νεκροθάφτης των Φυσικών ΅Επιστημών...Ολυμπιακόγλου
Χρειάζονται οι γλώσσες προγραμματισμού και η αλγοριθμική στον 21ο αιώνα;;;
Σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας όχι...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας υποψήφιος για Ιατρικές, κλπ σχολές πρέπει να διδάσκεται έξι ώρες Φυσικής και πολύ λιγότερες ώρες Βιολογίας και Χημείας που θα είναι στο αντικείμενο των σπουδών του. Αυτά, δε σε πλήρη αντίθεση με το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, όπου η Βιολογία έχει πρωτεύοντα θέση.
Οι στρεβλώσεις συνεχίζονται !
Οι δημιουργικές δραστηριότητες, θα είναι μάλλον κάτι σαν την χαρτοκοπτική;
Ή μήπως είναι οι Ερευνητικές Εργασίες που φαίνεται πως λησμονήθηκαν πλέον; (Ο θεός να αναπαύσει και αυτές και εμάς...).
ας μου εξηγησει καποιος ακριβως τι θα γινει.Δεν μπορω να παρακολουθησω τετοιους εγκεφαλους
@giorgio
Α ναι οντως. Αρα και οι μαθητες θα εχουν διδαχθει αρκετη χημεια μεχρι τη β λυκειου.
H τέλεια υποβάθμιση των φυσικών επιστημών και κυρίως της χημείας και της βιολογίας.
Όλο φιλοσοφία και κοινωνικές επιστήμες !
Έλεος!
Με το ισχύον σύστημα διδάσκονται ΑΕΕΠ και Βιολογία.Απλά δεν εξετάζονται πανελλαδικώς
Οι ώρες πάντως βγαίνουν 34 και όχι 32.
Απορία: Πώς γίνονται οι ώρες του προγράμματος 32;
Τα υποχρεωτικά είναι 22 ώρες και εκείνα της εμβάθυνσης είναι από 4 ώρες. Οπως και να επιλέξει κανείς, θα έχει ή 30 ώρες (με δύο εμβάθυνσης) ή 34 ώρες (με τρία).
Κάνω λάθος;
Το συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα οδηγεί σε 34 ώρες την εβδομάδα ( 22 γενικής παιδείας και 12 εμβάθυνσης). Από τη στιγμή που η πρόταση είναι 32 ώρες κάτι ( ακόμη και από αυτά) δεν θα υπάρχει!!! Οι δημιουργικές δραστηριότητες θα είναι ενταγμένες στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και ποιο μάθημα είναι ο σύγχρονος κόσμος;Τι θα πει Ιστορία ......... ( με αποσιωπητικά);
Τα πρώτα σημάδια της υποβάθμισης των Μαθηματικών και της Φυσικής -
Χημείας εμφανίζονται. Οι 22 ώρες υποχρωτικών μαθημάτων + οι 12 ώρες μαθημάτων εμβάθυνσης γίνονται 32 και όχι 34 !!!
Μπορεί κάποιος από το ΙΕΠ να μας διευκρινίσει γιατί η Χημεία δεν είναι ξεχωριστό 2 ώρο μάθημα και η Βιολογία επίσης ξεχωριστό 2ωρο και μπαίνει 1 μάθημα 4ωρο με τον τίτλο Χημεία/Βιολογία?
Δηλ. την ίδια μέρα θα εξετάζονται και η Χημεία και η Βιολογία?
Αν αυτό δεν είναι υποβάθμιση δύο σημαντικών επιστημών τότε τι είναι?
Σελίδες