Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Πως θα κατανέμονται οι ώρες διδασκαλίας στη Β Λυκείου από το επόμενο σχολικό έτος

Η πρόταση του υπουργείου Παιδείας
Δημοσίευση: 17/10/2017
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έτοιμο έχει το υπουργείο Παιδείας το ωρολόγιο πρόγραμμα της Β' Λυκείου που θα ισχύσει από το επόμενο σχολικό έτος.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σχόλια (38)

 
Θανάσης Δρίβας
19 Οκτ 2017 21:13

@Πληροφορικάριος-Πεζικάριος

1. Είναι πληροφορικός, όχι πληροφορικάριος
2. Η αλγοριθμική, οι λογικές πύλες, τα αριθμητικά συστήματα, η υπολογισιμότητα κτλ μπορούν να διδαχθούν και με μαρκαδόρο. Προφανώς, η υλικοτεχνική ενίσχυση θα βοηθούσε, αλλά τα έχουμε καταφέρει και έτσι ως τώρα.

 
Πληροφορικάριος-Πεζικάριος
19 Οκτ 2017 13:21

@Μέλλον
Ποιό STEM φίλε μου σηκώνει το κεφάλι του; Εδώ έχουμε υπολογιστές από το 2002, το STEM μας έλειπε. Και καλά οι μαθηματικοί που τα κάνουν όλα ακόμα με μαρκαδόρο δεν ενοχλούνται. Οι πληροφορικοί που απαιτούν συνέχεια νέο εξοπλισμό πως θα κάνουν μάθημα; Με cs-unplugged και φωτοτυπίες; Έλεος.

 
Jon (χωρίς PhD)
19 Οκτ 2017 13:19

@ Μαριος PhD
Δηλαδή, με βάση την πρότασή σου, οι μαθητές της Β' Λυκείου θα κάνουν: Αρχαία, Μαθηματικά και Έκθεση από ~7 ώρες το καθένα! Φυσικές Επιστήμες (Χημεία, Βιολογία, Φυσική), Πληροφορική, Ιστορία, και "Νομικά" (sic) από από ~2 ώρες το καθένα. Γυμναστική ~7 ώρες ("για να ξυπνήσουν λίγο τα κοιμισμένα"!!!). Και σύμφωνα με την απόλυτα τεκμηριωμένη και δημοκρατική άποψή σου "Ξένες Γλώσσες και λοιπά κομμένα"!!! Φαντάζομαι, σύμφωνα με τη λογική σου, είναι περιττά! Τι να πει κανείς; Αν ακούγονται τέτοιες απόψεις, με τέτοιο ύφος, από εκπαιδευτικούς (;) με PhD (?) ...

 
Κων/νος
19 Οκτ 2017 11:46

Πού είναι η γενική παιδεία που θα παρέχει το Λύκειο σε όλους τους μαθητές;
Πολύ γλώσσα πολύ θεωρητικά αντικείμενα και υποβάθμιση των Φυσικών Επιστημών στον 21ο αιώνα!
Άντε να ξαναγυρίζουμε σιγά στις σπηλιές μας...
Εκεί δε θα έχουμε ούτε μνημόνια...

 
Κώστας
19 Οκτ 2017 00:34

Τα οικονομικά στον καιάδα; Όταν ο μαθητής της Β γενικού λυκείου στην Κύπρο μαθαίνει για το bitcoin!!! και λογιστική!!! από τα σχολικό βιβλία , στο Ελλαδιστάν διδάσκεται γνωστικά αντικείμενα του 19 αιώνα. Όταν είσαι οικονομικά απαίδευτος (λίγα, μαζί με κοινωνιολογία) είσαι εύκολο θύμα των καρεκλοκενταύρων που σου "τάζουν" πρόγραμμα 100 ημερών (που τον θυμήθηκα τον ΓΑΠ) και 1.600 στον ανειδίκευτο εργάτη με "οικονομικό πρόγραμμα, έκθεση ιδεών-Τόση γλώσσα/έκθεση τσάμπα θα πάει; " και μπόλικη ελπίδα. Καλά μνημόνια σύντροφοι!!!

 
baylech
18 Οκτ 2017 19:17

ας ελπίσουμε η υλη της χημείας να ανανεωθεί και να εμπλουτιστεί το κεφάλαιο 3 στις αιθανόλες με εργαστηριακό μέρος, προσομοιώσεις, επίδειξη κλπ

 
Μαριος PhD
18 Οκτ 2017 17:15

Αρχαια, Μαθηματικα και Εκθεση θα επρεπε να καταλαμβανουν ισοποσα το 60% του προγραμματος. Φυσικες Επιστημες (Χημεια, Βιολογια, Φυσικη) , Πληροφορικη, Ιστορια, και Νομικα ισοποσα το υπολοιπο 20%. Τα υπολοιπο ολο Γυμναστικη για να ξυπνησουν λιγο τα κοιμισμενα. Ξενες Γλωσσες και λοιπα κομμενα.

 
Προγραμματιστής...
18 Οκτ 2017 16:39

Οι μαθητές θα επιλέγουν ελεύθερα ή οι επιλογές θα είναι σε συγκεκριμένες τριάδες, όπως ήταν οι κατευθύνσεις;;
Γιατί αν η επιλογή είναι ελεύθερη θα υπάρξουν και άλλα προβλήματα...
Ας πάρουμε μια απλουστευμένη περίπτωση να είναι τα μαθήματα εμβάθυνσης 4 και όχι 10. Επίσης οι μαθητές να δηλώνουν δύο μαθήματα και όχι 3. Ακολουθεί ένα σενάριο:
Ο μαθητής Α δηλώνει ΑΡΧΑΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ο μαθητής Β δηλώνει ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ και ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ο προγραμματιστής του σχολείου έχει καταλήξει την ώρα που γίνονται οι κατευθύνσεις να τρέξουν παράλληλα η μία ομάδα μαθητών με ΑΡΧΑΙΑ και η άλλη με ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Την άλλη ώρα θα τρέξουν παράλληλα ΙΣΤΟΡΙΑ για μια ομάδα και ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ για την άλλη. Ο Α και ο Β παρακολουθούν χωρίς προβλήματα. Όμως ο μαθητής Γ έχει δηλώσει ΑΡΧΑΙΑ και ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ/ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ που γίνονται την ίδια ώρα... Πώς θα παρακολουθήσει;
Κι αυτό ήταν το απλό σενάριο. Φαντάζομαι τι θα γίνει για 10 μαθήματα και για 3 επιλογές του κάθε μαθητή...

 
che-m
18 Οκτ 2017 15:26

Ερευνητικά Προβλήματα Φ. Ε
Ιστορία Κοινωνικών Επιστημων..
Έρχεται κι ο κλάδος ΠΕ33 (απόφοιτοι του ΜΙΘΕ)!

 
Τσιου
18 Οκτ 2017 12:58

Δεν ειναι το ιδιο τα μαθηματικα, μην τρελαθουμε. Η επιστημη υπολογιστων ειναι φοβερα αναγκαια και οριζει καθε επαγγελματικο τομεα αλλα η βαση ειναι τα μαθηματικα. Εκτος αν δεν μπορουν καποιοι να διδακουν Python.

 
@Τσιου
18 Οκτ 2017 12:00

Με την ίδια λογική ούτε γεωμετρία ούτε φυσικές επιστήμες να διδάσκονται γιατί είναι μαθήματα κατεύθυνσης.....

 
Ian
17 Οκτ 2017 23:30

Η ξένη γλώσσα χρειάζεται να είναι στα υποχρεωτικά μαθήματα στη Β' Λυκείου! Στη σύγχρονη εποχή είναι απαραίτητο προσόν και εφόδιο για το μέλλον των παιδιών, εκπαιδευτικό και επαγγελματικό. Επιπλέον, με τη ψήφιση, φέτος, του Νόμου για τη σύνδεση του Κρατικού Πιστοποιητικού γλωσσομάθειας (ΚΠγ) με το σχολείο, θα δοθεί ευκαιρία και διέξοδος σε πολλά παιδιά (και στις οικογένειές τους στη δύσκολη εποχή που ζούμε) να αποκτήσουν πιστοποιητικό στη ξένη γλώσσα μέσα στο σχολείο! Με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας θα γίνει εφικτή η κατάκτηση και η πιστοποίηση της γλωσσομάθειας στο ανώτερο δυνατό επίπεδο, κάτι που μόνο θετικό θα αποβεί για τους μαθητές! Δεν μπορεί το Υπουργείο να κάνει ένα βήμα μπρος και δύο πίσω στο θέμα της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης!

 
Τσιου
17 Οκτ 2017 22:20

@kostas pe19
Διαφωνω οτι πρεπει να ειναι στα υποχρεωτικα. Η αλγοριθμικη και ο προγραμματισμος ή η επιστημη υπολογιστων γενικοτερα ειναι μαθημα κατευθυνσης και μαλιστα θετικης. Οχι γενικης παιδειας απλα για να εξασφαλισουν ωρες καποιοι.

 
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕ19
17 Οκτ 2017 20:13

@@ Δεν βλέπω την πληροφορική στα υποχρεωτικά μαθήματα;

 
διοπτρα
17 Οκτ 2017 20:11

τόσα σχόλια με έναν μόνο παρονομαστη: τα φροντιστήρια

 
@κωστας
17 Οκτ 2017 18:47

Τοτε η πληροφορικη τι ειναι βρε κωστα;

 
@
17 Οκτ 2017 18:25

Τι θα γινει μ αυτο το πραμα με τα θρησκευτικα.... ποτε θα γινουμε συγχρονη χωρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

 
Δημοσθενης Μαρκ.
17 Οκτ 2017 18:07

ΦΥΣΙΚΟΣ ο νεκροθάφτης των Φυσικών ΅Επιστημών...Ολυμπιακόγλου

 
ΚΩΣΤΑΣ ΠΕ19
17 Οκτ 2017 18:03

Χρειάζονται οι γλώσσες προγραμματισμού και η αλγοριθμική στον 21ο αιώνα;;;
Σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας όχι...

 
Λευτέρης
17 Οκτ 2017 17:56

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας υποψήφιος για Ιατρικές, κλπ σχολές πρέπει να διδάσκεται έξι ώρες Φυσικής και πολύ λιγότερες ώρες Βιολογίας και Χημείας που θα είναι στο αντικείμενο των σπουδών του. Αυτά, δε σε πλήρη αντίθεση με το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, όπου η Βιολογία έχει πρωτεύοντα θέση.
Οι στρεβλώσεις συνεχίζονται !

 
Λέανδρος
17 Οκτ 2017 17:55

Οι δημιουργικές δραστηριότητες, θα είναι μάλλον κάτι σαν την χαρτοκοπτική;
Ή μήπως είναι οι Ερευνητικές Εργασίες που φαίνεται πως λησμονήθηκαν πλέον; (Ο θεός να αναπαύσει και αυτές και εμάς...).

 
τασος
17 Οκτ 2017 15:58

ας μου εξηγησει καποιος ακριβως τι θα γινει.Δεν μπορω να παρακολουθησω τετοιους εγκεφαλους

 
Προβοκατσια
17 Οκτ 2017 15:48

@giorgio
Α ναι οντως. Αρα και οι μαθητες θα εχουν διδαχθει αρκετη χημεια μεχρι τη β λυκειου.

 
sotiris70
17 Οκτ 2017 15:39

H τέλεια υποβάθμιση των φυσικών επιστημών και κυρίως της χημείας και της βιολογίας.
Όλο φιλοσοφία και κοινωνικές επιστήμες !
Έλεος!

 
Giorgio
17 Οκτ 2017 15:18

Με το ισχύον σύστημα διδάσκονται ΑΕΕΠ και Βιολογία.Απλά δεν εξετάζονται πανελλαδικώς

 
pk
17 Οκτ 2017 15:11

Οι ώρες πάντως βγαίνουν 34 και όχι 32.

 
Νίκος
17 Οκτ 2017 15:05

Απορία: Πώς γίνονται οι ώρες του προγράμματος 32;
Τα υποχρεωτικά είναι 22 ώρες και εκείνα της εμβάθυνσης είναι από 4 ώρες. Οπως και να επιλέξει κανείς, θα έχει ή 30 ώρες (με δύο εμβάθυνσης) ή 34 ώρες (με τρία).
Κάνω λάθος;

 
Ανώνυμος
17 Οκτ 2017 13:50

Το συγκεκριμένο ωρολόγιο πρόγραμμα οδηγεί σε 34 ώρες την εβδομάδα ( 22 γενικής παιδείας και 12 εμβάθυνσης). Από τη στιγμή που η πρόταση είναι 32 ώρες κάτι ( ακόμη και από αυτά) δεν θα υπάρχει!!! Οι δημιουργικές δραστηριότητες θα είναι ενταγμένες στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και ποιο μάθημα είναι ο σύγχρονος κόσμος;Τι θα πει Ιστορία ......... ( με αποσιωπητικά);

 
Χρήστος Τ.
17 Οκτ 2017 13:47

Τα πρώτα σημάδια της υποβάθμισης των Μαθηματικών και της Φυσικής -
Χημείας εμφανίζονται. Οι 22 ώρες υποχρωτικών μαθημάτων + οι 12 ώρες μαθημάτων εμβάθυνσης γίνονται 32 και όχι 34 !!!

 
Άνιση μεταχείριση για τους υποψηφίους
17 Οκτ 2017 13:16

Μπορεί κάποιος από το ΙΕΠ να μας διευκρινίσει γιατί η Χημεία δεν είναι ξεχωριστό 2 ώρο μάθημα και η Βιολογία επίσης ξεχωριστό 2ωρο και μπαίνει 1 μάθημα 4ωρο με τον τίτλο Χημεία/Βιολογία?
Δηλ. την ίδια μέρα θα εξετάζονται και η Χημεία και η Βιολογία?
Αν αυτό δεν είναι υποβάθμιση δύο σημαντικών επιστημών τότε τι είναι?

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ