Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το άρθρο του Θ. Οτζάκογλου Εκπαιδευτικού του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου και Γ.Γ της Εταιρείας Οργάνωσης & Διοίκησης της Εκπαίδευσης (ΕΟΔΕ).
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Εγκύκλιος για τις ποινές για παραβάσεις Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών
- Ν. Κεραμέως : Η Κυβέρνηση , αναστατώνει την εκπαιδευτική κοινότητα
- Προβληματισμός στο υπ. Παιδείας για την ισοτίμηση πτυχίων ΤΕΙ με αντίστοιχα Πανεπιστημίων
- Aντίθετος με τον Πρύτανη του ΤΕΙ Κρήτης ο Δήμαρχος Ιεράπετρας: Ας σταματήσει επιτέλους ο ακαδημαϊκός σχεδιασμός να αποτε...
- Αυξήθηκε κατά 5.9% το εκπαιδευτικό προσωπικό στα Πανεπιστήμια το ακ. έτος 2016-17
- Αυξήθηκε κατά 6,2% το εκπαιδευτικό προσωπικό στα TΕΙ το ακ. έτος 2016-17
- Υποτροφίες χωρών της αλλοδαπής σε Έλληνες υπηκόους
- Επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα Κλήρωσης Α’ Φάσης και Έναρξη Β’ Φάσης Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής
- Αιφνιδιάστηκαν οι μαθητές από τη νέα απόφαση για την εισαγωγή τους σε Πανεπιστημιακά Τμήματα Μουσικών Σπουδών
- Εξ αποστάσεως προετοιμασία για απόκτηση πιστοποίησης ΤΠΕ, απαιτητή για συμμετοχή σε προκηρύξεις
Σχόλια (1)
Διαβάζοντας το (ενδιαφέρον κατά τα άλλα) άρθρο, σχημάτισα την ιδέα ότι ο συγγραφέας προτείνει να υιοθετηθούν για την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα & Πειραματικά σχολεία, κριτήρια που θα βοηθήσουν τον ίδιο προσωπικά να παραμείνει στο σχολείο που υπηρετεί
(ή γενικότερα σε κάποιο Πρότυπο/Πειραματικό σχολείο).
Νομίζω πως το βασικό κριτήριο στο οποίο θα πρέπει να βασίζεται μια τέτοια αξιολόγηση θα πρέπει να είναι η βαθιά και πλατιά γνώση του γνωστικού αντικειμένου των υποψηφίων, καθώς και η αποδεδειγμένη διάθεση και ικανότητα τους να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση αυτή στους μαθητές.