Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρότυπα & Πειραματικά: ….και τώρα τι;

Δημοσίευση: 24/11/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το άρθρο του  Θ. Οτζάκογλου Εκπαιδευτικού του  Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου και Γ.Γ της Εταιρείας Οργάνωσης & Διοίκησης της Εκπαίδευσης (ΕΟΔΕ).

Σχόλια (1)

 
Συμεών Σταματελάτος
04 Δεκ 2017 12:50

Διαβάζοντας το (ενδιαφέρον κατά τα άλλα) άρθρο, σχημάτισα την ιδέα ότι ο συγγραφέας προτείνει να υιοθετηθούν για την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα & Πειραματικά σχολεία, κριτήρια που θα βοηθήσουν τον ίδιο προσωπικά να παραμείνει στο σχολείο που υπηρετεί
(ή γενικότερα σε κάποιο Πρότυπο/Πειραματικό σχολείο).

Νομίζω πως το βασικό κριτήριο στο οποίο θα πρέπει να βασίζεται μια τέτοια αξιολόγηση θα πρέπει να είναι η βαθιά και πλατιά γνώση του γνωστικού αντικειμένου των υποψηφίων, καθώς και η αποδεδειγμένη διάθεση και ικανότητα τους να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση αυτή στους μαθητές.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ