Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρότυπα & Πειραματικά: ….και τώρα τι;

Δημοσίευση: 24/11/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το άρθρο του  Θ. Οτζάκογλου Εκπαιδευτικού του  Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου και Γ.Γ της Εταιρείας Οργάνωσης & Διοίκησης της Εκπαίδευσης (ΕΟΔΕ).

Σχόλια (1)

 
Συμεών Σταματελάτος
04 Δεκ 2017 12:50

Διαβάζοντας το (ενδιαφέρον κατά τα άλλα) άρθρο, σχημάτισα την ιδέα ότι ο συγγραφέας προτείνει να υιοθετηθούν για την επικείμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα & Πειραματικά σχολεία, κριτήρια που θα βοηθήσουν τον ίδιο προσωπικά να παραμείνει στο σχολείο που υπηρετεί
(ή γενικότερα σε κάποιο Πρότυπο/Πειραματικό σχολείο).

Νομίζω πως το βασικό κριτήριο στο οποίο θα πρέπει να βασίζεται μια τέτοια αξιολόγηση θα πρέπει να είναι η βαθιά και πλατιά γνώση του γνωστικού αντικειμένου των υποψηφίων, καθώς και η αποδεδειγμένη διάθεση και ικανότητα τους να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση αυτή στους μαθητές.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean