Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Πιέζουν οι θεσμοί (τρόικα) για αξιολόγηση και αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών

Δυσαρεστημένοι οι θεσμοί από την καθυστέρηση εφαρμογής του μνημονίου για την παιδεία
Δημοσίευση: 30/11/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη δυσαρέσκειά τους εξέφρασαν οι θεσμοί σε κλιμάκιο του υπουργείου Παιδείας, σχετικά με την καθυστέρηση εφαρμογή  του μνημονίου για την παιδεία που ψηφίστηκε στη Βουλή πριν δυο χρόνια και υπογράφηκαν συμπληρωματικές δεσμεύσεις πέρσι.

Ειδικότερα η Κυβέρνηση  δεσμεύτηκε μέσω του μνημονίου:

Α. Να ευθυγραμμιστεί ο αριθμός   διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018.

Β. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης. Οι αρχές θα διασφαλίσουν τη δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

Οι θεσμοί φέρεται να είναι ενοχλημένοι από τη θέση που διατύπωσε ο υπουργός Παιδείας Κ.  Γαβρόγλου ότι “Οι «μάχιμοι» εκπαιδευτικοί δεν θα αξιολογηθούν θα αξιολογούν”, και πιέζουν να προχωρήσει η αξιολόγηση. (Δείτε εδώ τι είχε δηλώσει ο υπουργός Παιδείας).

1. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

2. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ

Σχόλια (30)

 
ασεπιτης
01 Δεκ 2017 07:06

Τώρα ταιριάζει και πρέπει να το φωνάξουμε δυνατά:

Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε (τρις)

Είναι φανερό ότι με άλλον Υπουργό ΟΛΟΙ οι μάχημοι εκπαιδευτικοί θα είχαμε φάει ενα τρίωρο στην κεφάλα μας αλλά τώρα υπάρχει κίνδυνος να τσακωθούν για πάρτη μας γι'αυτό κι εμείς λέμε:

Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε
Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε
Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε

 
kmap
01 Δεκ 2017 07:54

Καμένη γη θα παραδώσει ο κ.Γαβρόγλου φεύγοντας.!

 
palios
01 Δεκ 2017 08:15

ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΑΡΙΣΤΕΡΆ ΜΕ 27 ΏΡΕΣ ΜΆΘΗΜΑ,10 ΏΡΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΊΑ, 10 ΏΡΕΣ ΔΙΌΡΘΩΣΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 
geo
01 Δεκ 2017 09:08

Aπορω με το esos που δημοσιευει σχολια του επιπεδου "Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε". Η ποδοσφαιροποιηση της καθημερινης μας ζωης εχει προχωρησει πια τοσο πολυ σε βαθος;

 
Αλλεργικος στο σανο
01 Δεκ 2017 09:39

Νομιζε οτι θα μας ταιζει σανο ανενοχλητος. Για να σε δω τωρα...

 
Nikos
01 Δεκ 2017 09:44

Mε τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ , λέει το κείμενο. Σε άλλες χώρες εκπαιδευτικοί με 15 χρόνια υπηρεσίας λαμβάνουν 900E μόνο όπως στην Ελλάδα;
Αν γίνει κάτι τέτοιο ετοιμαστείτε για πολύμηνες απεργίες.

 
ΧΑΪΔΕΥΩΝ ΑΦΤΙΑ
01 Δεκ 2017 10:15

Κάποια στιγμή σταματά ο λαϊκισμός και το χάιδεμα αφτιών και αρχίζει το νοικοκύρεμα.
Εκεί που κρεμούσαν οι καπετάνιοι τ’ άρματα, κρεμάν οι τσιγγάνοι τα νταούλια!

 
ΠΕ19
01 Δεκ 2017 11:15

Ωραία όλα αυτά, αλλά για άλλα θέματα δε βλέπω να πιέζουν! πχ. γιατί η φορολογία είναι τόσο υψηλή σε σχέση με τις αποδοχές των εκπαιδευτικών, γιατί οι υποδομές πάνε από το κακό στο χειρότερο, γιατί τα αντικείμενα διδασκαλίας είναι υποβαθμισμένα κλπ κλπ

 
ΠΕ19
01 Δεκ 2017 11:42

Αύξηση στις 40 ώρες - τμήματα των 35 μαθητών/τριών - το καλοκαίρι σε δασοπυρόσβεση/συγκομιδή

 
ασεπιτης
01 Δεκ 2017 13:10

@geo

Φίλε μου καλέ...συνάδελφε(;) ικανέ το δικό σου σχόλιο που πρέπει να μπαίνει στην κορυφή ποιο είναι άραγε(ς);;

 
Christos
01 Δεκ 2017 13:16

Η συγκριση με τις αλλες χωρες στο θεμα του διδακτικου ωραριου μας μαρανε...
Το γεγονος οτι σε ΟΛΕΣ τις ερωπαικες χωρες τα σχολεια εχουν διοικηση και διοικητικο προσωπικο ενω εδω ασκείται χωρις να λογαριαζεται πουθενα απο τους εκπαιδευτικους το αναφερει ο ΟΟΣΑ;;;

 
BG
01 Δεκ 2017 14:30

O ΟΑΣΑ θα πρέπει να πιέσει και για εναρμονισμό του μισθού με τις άλλες χώρες αλλά και των άλλων λειτουργιών στα σχολεία πχ γραμματειακή υποστήριξη ώστε ο καθηγητής να κάνει αποκλειστικά και μόνο το μάθημά του.

Όσο για τα παιδιά στην αίθουσα νομίζω με 50 στην ίδια ή 200 αν πρόκειται για στάδιο, γίνεται πιο καλό μάθημα αλλά θα πρέπει να παραδώσει στους εκπαιδευτικούς μηχανές τηλεβόων (μικροφωνικές) και ηλεκτροσόκ για τους άτακτους στο βάθος τελευταίο θρανίου που θα είναι στα 10 μέτρα από την έδρα.

Πέρα από την πλάκα. Το δημοσίευμα εξυπηρετεί και το υπουργείο που προκειμένου να περάσει (νέα) αύξηση 2 ωρών αρχίζει να μιλάει για "30 ώρες" ώστε οι 2 επιπλέον (από 23-25) να σου φανούν μια χαρά.

Θα πρέπει να γίνει χαμός και απεργία διαρκείας δυστυχώς και σε ότι πονάει ακόμα (πχ πανελλαδικές) και ας μας ξανα-επιστρατεύσει η "πρώτη φορά αριστερά" για να πέσουν και οι τελευταίες μάσκες.

Το επόμενο μέτρο είναι κατάργηση των σχολείων και εκπαίδευση από το ιντερνετ με youtube.

 
TSIFLIKAS
01 Δεκ 2017 14:37

ΟΛΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Η ΔΟΕ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΕΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ - ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ Σ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ. ΟΙ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ( 1-2 ΩΡΕΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ¨" ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ" ΜΑΘΗΤΕΣ. ΟΙ ΠΟΛΥΜΗΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ. Η ΘΕΣΗ ''ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ, ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ'' ΕΙΝΑΙ... ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

 
Αλλεργικος στο σανο
01 Δεκ 2017 15:26

Εχει πλακα ο Ελληνας,θελει αποδοχες Ελβετιας και ψηφιζει οπαδους του Σταλιν!

 
Χρύσα Κ.
01 Δεκ 2017 15:31

Να ευχόμαστε να είναι κυβέρνηση της Αριστεράς όταν θα γίνει η αύξηση του ωραρίου κατά 2 ώρες γιατί με κυβέρνηση της Δεξιάς θα έχουμε αύξηση από 3 ώρες και πάνω...

 
George
01 Δεκ 2017 15:36

Αν δουλεύει ο εκπαιδευτικός 30 ώρες την εβδομάδα,θα είναι πραγματικά αποδοτικός?Ή απλα τους ενδιαφέρει να καλύπτονται οι τρύπες όπως όπως,χωρίς προσλήψεις αναπληρωτών και στην συνέχεια απολύσεις μονίμων?Ρητορικό το ερώτημα....

 
@TSIFLIKAS
01 Δεκ 2017 15:42

Μπορεις να μας πεις γιατι πρεπει να αξιολογηθουν μονο οι εκπαιδευτικοι; Σε αλλους κλαδους του πιο ... σκληρου δημοσιου ειναι ολοι τελειοι; Γιατι ΑΡΑΓΕ εκει δε δειχνεις την ιδια ευαισθησια;;;

 
Β. T:
01 Δεκ 2017 16:20

Μάθαμε τώρα οι θεσμοί τάχα η τρόικα σιγά να μην ασχολείται η τρόικα με τις ώρες εξάλλου και στην Ευρώπη τόσο δουλεύουν

 
palios
01 Δεκ 2017 16:40

@Χρυσα Κ . σε παρακαλώ κάνε κάτι στο κόμμα σου ΝΑ προλάβουμε τις 2 ΏΡΕΣ αύξηση γιατί οι πληροφορίες μου λένε ότι η....ΔΕΞΙΆ ΘΑ τις ΚΆΝΕΙ 4. ΑΝ δε μπορείς ΜΕ τους αριστερούς μιλά με τους της εξοκοινοβουλευτικης αριστεράς ΑΝ.ΕΛ.

.

 
Dircorfu
01 Δεκ 2017 16:42

Όταν ο υπουργός έλεγε ότι "ο μαχιμός εκπαιδευτικός δεν αξιολογείται αλλά αξιολογεί", ενώ πριν λίγους μήνες όλο και κάτι μουρμούριζε για αξιολόγηση, γιατί δεν έκανε καθόλου εντύπωση;
Δεν ήταν φανερό ότι κάτι μαγειρεύεται (σε σιγανή φωτιά μάλιστα) και κάποια στιγμή θα ξεσπάσει;
Πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν πίστη σε ότι ανακοινώνει φανερά ή παρασκηνιακά το υπουργείο σε κάθε επίπεδο;
Οι yesmen του ΟΟΣΑ και των κάθε λογής μνημονίων δεν έχουν μπέσα.
Είναι ικανοί να φέρουν τα σχολεία σε επίπεδο 1960 και να λένε ότι αυτό επιβάλλει η σύγχρονη διδακτική παιδαγωγική. Δηλαδή σχολεία με τμήματα των 40 μαθητών, καθηγητές με ωράριο 35 την εβδομάδα, Σάββατο μάθημα και μοναδικές ειδικότητες ΠΕ01-02-03 άντε και 04 και 11.
Και έχουν το θράσος να λένε ακόμα για "πρώτη φορά αριστερα".

 
Μάχιμος
01 Δεκ 2017 19:42

Αν όλα αυτά εφαρμοστούν με τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου, θα είμαστε πολύ τυχεροί κι ας ξεφύγουμε λίγο από τις εμμονές μας. Αν όμως τύχει αυτά να συμβούν με μια δεξιά κυβέρνηση και με κανένα υπουργό τύπου Αρβανιτόπουλου, θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ. Εκτός αν ξεχνάμε τόσο εύκολα. Φυσικά έχουν δίκιο όσοι σχολιαστές αναφέρονται στη μονοκόμματη οπτική των θεσμών χωρίς να συνυπολογίζουν την ήδη δυσμενέστατη θέση του Έλληνα εκπαιδευτικού σε σχέση με τους συναδέλφους του σε κάθε πολιτισμένη χώρα της Ευρώπης.

 
ασεπιτης
01 Δεκ 2017 19:42

@Χρυσα Κ

Να υποθέσω....Κυριακού;;;;
πάμε λοιπόν το σύνθημα:

Χρύσα οεοεοε οεοεοε οεοεοε (τρις)
τι μόνο για τον Υπουργό μας θα ποδοσφαιροποιούμαστε;;;;

 
Σπάρτακος
01 Δεκ 2017 21:42

Μάλλον χρειάζεται εκτός από την αύξηση ωραρίου στις 30 ώρες και την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στους 50 μαθητές,και κατάργηση σχολικών μονάδων στο μισό! Έτσι ούτε διορισμούς θα έχουμε ,ούτε συνταξιούχους εκπαιδευτικούς!

 
geo
01 Δεκ 2017 22:01

Ασεπιτη εισαι διορισμενος ή απλά (μονιμος) υποψηφιος που φωναζει μπας και διοριστει καποτε;

 
Σπάρτακος
02 Δεκ 2017 07:21

Για τους σχολιαστές που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους υπέρ της αξιολόγησης,καλό είναι να βάζουν τη λέξη σε εισαγωγικά!Επειδή στην Ελλάδα δεν έχει το περιεχόμενο που έχει στις πολιτισμένες χώρες! Και ο νοών νοείτω:-)

 
ασεπιτης
02 Δεκ 2017 18:49

@geo
Το δικό σου σχόλιο επί του θέματος;;;
Θα ακούσεις λοιπόν κι εσύ το συνθηματάκι σου μπας και μας το πεις:

γράψε το σχόλιο οεοεοε οεοεοε οεοεοε (τρις)

 
ΗΡΑ*
03 Δεκ 2017 11:22

Με ποιον να αρχίσεις και με ποιον να τελειώσεις από τους "προλαλήσαντες" : Ένας ένας λοιπόν και με αλφαβητική σειρά,,,

@ Αλλεργικός στο σανό: Αγαπητέ μου, έχεις κάθε δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεσαι ως αλλεργικός στο σανό αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι αυτά που νομίζεις ότι μας ταϊζεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά μουχλιασμένος σανός...

@ ασεπίτης : Ποιοι είστε "εσείς" που λέτε "Κώστας Γαβρόγλου οεοεοε οεοεοε οεοεοε και πόσοι ; Και πώς μεταφράζεται αυτό το "οεοεοε οεοεοε οεοεοε" στην πράξη; Για να στο κάνω πιο λιανά: Για το "δια ταύτα" έχεις να πεις κάτι και αν "ναι" τι συγκεκριμένα;
@ B.G. : Φίλε μου, μην μπερδεύεις τούς στον ΟΑΣΑ σε βάρδιες εργαζόμενους στο χάος των Αθηνών με τους τεχνοκράτες του νεοφιλελευθερισμού στον ΟΟΣΑ ...

@ Christos : Τι σας πιάνει, βρε παιδιά, και χρησιμοποιείτε το λατινικό αλφάβητο ακόμα και για να γράψετε το όνομά σας ! Και να σκεφτεί κανείς ότι το ελληνικό αλφάβητο θεωρείται ως μια από τις πλέον ιδιοφυείς εφευρέσεις από συστάσεως του ανθρώπινου πολιτισμού... Τόσο πολύ μισείτε αυτήν την πανέμορφη και υπέροχη ελληνική γλώσσα; Μια γλώσσα που, παρά τη συνεχιζόμενη φτωχοποίηση του ελληνικού λαού που βιώνουμε, η ίδια (η γλώσσα μας) δεν παύει να τροφοδοτεί από τον ανεξάντλητο πλούτο της όλες τις επιστήμες κι όλες τις γλώσσες του κόσμου !!!

@ Dircorfu : Συμφωνώ μαζί σου( επί της ουσίας) και διορθώνω - συμπληρώνω : Αντί " πρώτη φορά Αριστερά" προτείνω " μια φορά κι έναν καιρό Αριστερά...". Ωστόσο καλού - κακού (ξανα-) διάβασε κι εσύ το αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου...

@ geo : Αγαπητέ συνάδελφε, όντας πιστός φίλαθλος της ΑΕΚάρας από τη 10ετία του '70 μέχρι.... θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με τον όρο
" ποδοσφαιροποίηση". Το πιο ορθό θα ήταν "οπαδοποίηση", γιατί το ποδόσφαιρο, ως καθαρά λαϊκό άθλημα, δεν φταίει σε τίποτα για τα όσα γίνονται στο όνομά του...Και για να σου δώσω ένα παράδειγμα : Αν Χριστιανισμός σημαίνει αγάπη - ειρήνη - ελευθερία, τι φταίει ο Χριστιανισμός για όλα τα εγκλήματα που έγιναν και γίνονται στο όνομά του;

Τέλος. δυο λόγια για την περιβόητη αξιολόγηση, μια που στην πατρίδα μας το θέμα αυτό έχει καταντήσει ανέκδοτο! Κατ' αρχήν θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε τούτο είτε αφορά μαθητές είτε εκπαιδευτικούς είτε καθηγητές Πανεπιστημίου: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ. Σ' αντίθετη περίπτωση μπορούμε να μιλάμε για στείρο πρακτικισμό, δηλ. πράξη για την πράξη και σε δουλειά να βρισκόμαστε ! ΄Ούτε τα "δεκάρια" των δασκάλων σχεδόν σ' όλους τους μαθητές μιας τάξης του Δημοτικού ούτε τα "εικοσάρια" στους μαθητές του Γυμνασίου/Λυκείου στη Δευτεροβάθμια ( και να γράφουν για "τρία" (3) στις Πανελλήνιες) ούτε μια ολόκληρη σαρανταετία - 40 ολόκληρα χρόνια !!! - χωρίς κανενός είδους αξιολόγηση στη εκπαίδευση. Ακόμα κι όταν πρωτομπαίνει κανείς στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού, είναι δεν είναι κατάλληλος είναι δεν είναι επαρκής, ξέρει δεν ξέρει την τύφλα του από παιδιά - Παιδαγωγτική - Διδακτική - Σχολείο - Παιδαγωγική Ψυχολογία κ.λπ. κ.λπ...Σημειωτέον ότι στο όνομα του φόβητρου της αξιολόγησης εκατοντάδες - για να μην πω χιλιάδες - επαγγελματίες συνδικαλιστές επί σαράντα και πλέον χρόνια έκαναν και κάνουν καριέρα ως στελέχη της εκπαίδευσης - τρομάρα της της Εκπαίδευσης !b Ας σοβαρευτούμε επί τέλους κι ας αρχίσουμε να μιλάμε επί της ουσίας ΚΑΙ για την αξιολόγηση... Γνωρίζω αρκετά καλά το θέμα της αξιολόγησης σε επιστημονικό επίπεδο. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις : Όχι βέβαια αξιολόγηση να 'ναι κι ό,τι να 'ναι ! Αλλά δεν είναι δυνατόν να αφυπηρετούν δάσκαλοι/-ες και καθηγητές/ριες χωρίς να τους δει "ένα τρίτο μάτι", βρε αδερφέ, για το τι δουλειά κάνουν μέσα στην τάξη και ιδιαίτερα οι νεοδιοριζόμενοι... ΄Ελεος ! Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ να είστε σίγουροι πως θα την κάνει ΚΑΙ αυτήν την κωλοτούμπα, χωρίς βέβαια αυτή να είναι και η τελευταία του...

 
Mr Νίκος
03 Δεκ 2017 12:34

Φυσικά και θα γίνει αξιολόγηση, κάθε εκπαιδευτικός που σέβεται τη δουλειά του θα έπρεπε να την απαιτεί, πιστέψαμε όμως τους φοβισμένους (από τους τότε αντιπολιτευόμενους συριζαίους) πως τάχα αξιολόγηση σημαίνει απόλυση. Απόλυση για αντικατάσταση από ποιούς; τους (τότε συμπολιτευόμενους) δεξιούς; Τώρα τι φοβόμαστε, μήπως οι συριζαίοι διώξουν τους δεξιούς για να προσλάβουν συριζαίους; Δεν είναι γελοία αυτά τα πράγματα; Από την έλλειψη αξιολόγησης κερδίζουν μόνο οι ανεπαρκείς και οι διαπλεκόμενοι, όχι οι συνεπείς εκπαιδευτικοί

 
Πέτρος Λ.
03 Δεκ 2017 21:37

Δεν έχω πρόβλημα να δουλεύω όσο και οι βόρειοι ευρωπαίοι συνάδελφοί μου και να πληρώνομαι μόνο τα 2/3 του μισθού τους...Αλλιώς τα περί ΟΟΣΑ να τα βάλουν εκεί που...ξέρουν.

 
Εκπαιδευτικός
03 Δεκ 2017 22:15

@Μr.Νίκος και λοιποί υποστηρικτές της αξιολόγησης.Και εγώ συμφωνώ με την αξιολόγηση αρκεί να ζω ουσιαστικά και όχι μόνο γεωγραφικά σε ευρωπαικό κράτος.Ποιοί θα κάνουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που κόπτεσθε;Οι σχολικοί σύμβουλοι που έχουν να επιλεγούν -αξιολογηθούν από το 2011 και που είναι στις θέσεις στον 3ο χρόνο παράτασης της θητείας τους;Υπάρχει σε άλλο κράτος τέτοια ατέλειωτη παράταση; Οι διευθυντές Εκπαίδευσης που έγιναν το 2016;Να σας θυμίσω ότι σχεδόν σε όλες τις Διευθύνσεις κάθε κόμμα κατέβασε τον δικό του υποψήφιο;Να σας παραπέμψω στα δημοσιεύματα του εσος εκείνης της εποχής με τις δεκάδες καταγγελίες για το τι έγινε στις συνεντεύξεις;Να σας θυμίσω το παράδειγμα του κου Πλατάρου που διαβάζετε τα σχόλια του;Με το χέρι στην καρδιά ας πει κάποιος ότι στην συνέντευξη άξιζε το 10,60 που του έβαλαν;Αν εσείς εμπιστεύεστε αξιολογητές που έχουν να επιλεγούν από το 2011 ή Διευθυντές Εκπαίδευσης μετά από όσα διαβάσατε στο εσος εκείνης της εποχής δικαίωμά σας.Εγώ δεν θέλω αυτήν την αξιολόγηση γιατί δεν παρέχει εχέγγυα σε όλους τους τομείς της αξιολόγησης.Προτιμότεροι δεν είναι αξιολογητές από τον ιδιωτικό τομές που δεν θα έχουν καμία σχέση με τα κόμματα και το δημόσιο;Που δεν θα εξαρτούνται από κανέναν κομματικό ή συνδικαλιστή;Οι εκπαιδευτικοί που ξέρω δεν φοβούνται την αξιολόγηση.Τους αξιολογητές αυτής της γεωγραφικά μόνο ευρωπαικής χώρας χωρίς κανένα άλλο στοιχείο της Ευρώπης(ακομματοκρατία,αξιοκρατία,δικαιοσύνη κλπ) φοβούνται.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean