Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Παν. Δυτικής Αττικής: Στον υπουργό το πόρισμα της Επιτροπής από την Τετάρτη το βράδυ

Σύμφωνα πληροφορίες, στο Σχέδιο Νόμου δεν περιλαμβάνονται διατάξεις με κριτήρια αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
Δημοσίευση: 15/12/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με τις τελικές παρατηρήσεις από την οκταμελή Επιτροπή κατατέθηκε στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου την Τετάρτη   το βράδυ, το τελικό πόρισμα  για την ίδρυση και λειτουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής που θα προκύψει από τη συνένωση των τμημάτων του ΤΕΙ Αθήνας με το ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ.

Με βάση το τελικό πόρισμα , το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του esos, έχει επιμέρους διαφοροποιήσεις μεταξύ των οκτώ μελών, το επιτελείο του υπουργού ήδη έχει ετοιμάσει το Σχέδιο Νόμου και το έχει διαβιβάσει στο γραφείο του πρωθυπουργού.

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, την Κυριακή το απόγευμα, θα ανακοινώσει στο Αναπτυξιακό Συνέδριο στην Ελευσίνα, τη λειτουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής από το νέο ακαδημαικό έτος.

Η νέα  απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας-εκτός απροόπτου- είναι το Σχέδιο Νόμου να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τη Δευτέρα, δηλαδή μετά τις σχετικές ανακοινώσεις που θα κάνει ο πρωθυπουργός.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos το Σχέδιο Νόμου περιλαμβάνει περίπου 22-24 τμήματα, ενώ δεν αποκλείεται αυτά να αυξηθούν μετά τη διαβούλευση και τη συζήτηση που θα γίνει στη Βουλή, μετά την κατάθεσή του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στο Σχέδιο Νόμου δεν περιλαμβάνονται διατάξεις με κριτήρια αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Προσωπικού.

Για τους 'ηδη φοιτητές δίνεται η δυνατότητα στις Συνελεύσεις για να ορίσουν τα επιπλέον μαθήματα που θα πρέπει να "π'αρουν" , για να τους χορηγηθεί πτυχίο Πανεπιστημίου και όχι ΤΕΙ.

Το esos μόλις παραλάβει το τελικό Σχέδιο Νόμου θα το δημοσιεύσει άμεσα.

Σχόλια (25)

 
Γιώργος Καλόπουλος
15 Δεκ 2017 09:13

Πραγματικά είναι αστείο να παρακολουθεί κανείς τις διατυπώσεις για το πότε θα τεθεί σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου. Εδώ και ένα μήνα περίπου πάει από μέρα σε μέρα/εβδομάδα σε εβδομάδα.. Τώρα έχουμε άλλη μια αναβολή: θα "βγει" σε διαβούλευση μετά την ομιλία του Πρωθυπουργού τη Δευτέρα! Η οργάνωση που μαρτυρούν όλες αυτές οι αναβολές για ένα τόσο σημαντικό θέμα μας αφήνει για άλλη μια φορά άφωνους.. Τι να περιμένει κανείς όμως από τη σημερινή αξιολύπητη κατάσταση/διαχείριση?

 
Γιάννης Μ.
15 Δεκ 2017 10:33

Δεν είναι μόνο οι φοιτητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό των δύο ΤΕΙ, που χρειάζονται ενημέρωση με πληροφορίες, αλλά και οι απόφοιτοί τους.

 
dr
15 Δεκ 2017 11:33

@ Γιάννης Μ
οι απόφοιτοι για ποιο λόγο χρειάζονται ενημέρωση;; έχουν πτυχίο ΤΕΙ με ότι συνεπάγεται αυτό..τόσο απλό

 
Θωμάς Πασχάλης
15 Δεκ 2017 12:18

@ dr
Αυτοί και αν δε χρειάζονται ενημέρωση. Τους αφορά όσο κανέναν η ισοτιμία με τα νέα πτυχία. Θα είναι ντροπή αν τους βάλουν σε διαδικασία εξετάσεων. Η ισοτιμία πρέπει να γίνει αυτόματα όπως έγινε στο παρελθόν με διάφορες σχολές που πανεπιστημιοποιήθηκαν, όπως Χαρικόπειος σχολή, Πάντειος, ΑΣΟΕΕ κλπ.

 
bob mastoras
15 Δεκ 2017 12:19

@dr
Μα για να δουν αν έχουν δυνατότητα συμπλήρωσης σπουδών με σκοπό την μετατροπή του πτυχίου ΤΕΙ σε πτυχίο πανεπιστημίου.

 
Γιάννης Μ.
15 Δεκ 2017 12:22

@dr
Γιατί:
1) ο Ν.4485/2017 στο άρθρο 5 παρ.3 αναφέρει ότι "Με το προεδρικό διάταγμα της παραγράφου 1 ρυθμίζονται θέματα που συνδέονται με την ίδρυση, συγχώνευση, κατάτμηση, μετονομασία, μεταβολή έδρας ή κατάργηση Α.Ε.Ι., όπως ιδίως τα σχετικά με την προσωρινή διοίκηση των μη αυτοδύναμων Α.Ε.Ι. από Διοικούσα Επιτροπή και την πλήρωση των πρώτων θέσεων των μελών Δ.Ε.Π., την κατανομή και την ένταξη φοιτητών και προσωπικού, το χρόνο έναρξης της λειτουργίας των νέων Ιδρυμάτων, την προθεσμία έκδοσης του Οργανισμού και του Εσωτερικού Κανονισμού τους, τον παρεχόμενο τίτλο σπουδών και τα θέματα αντιστοιχίας και επαγγελματικών προσόντων των παλαιών και νέων πτυχίων" Το ότι, αντί για ΠΔ ο Υπουργός θα καταθέσει ν/σ προκειμένου να πετύχει τη μέγιστη κοινοβουλευτική συναίνεση στο νέο εγχείρημα, δεν αναιρεί την υποχρέωση να καθορίσει αυτά που προβλέπει ο νόμος που ο ίδιος έφερε για ψήφιση στη Βουλή το καλοκαίρι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...
2) οι ακαδημαϊκές καριέρες δεν "χτίζονται" και δεν εξελίσσονται σε άδειες ακαδημαϊκές αίθουσες, άρα το διδακτικό επιστημονικό προσωπικό (ενεργό και συνταξιοδοτημένο), καλό θα ήταν να δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον για το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού το οποίο εκπαίδευσε, εκπαιδεύει και θα εκπαιδεύει, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...
3) οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ, όταν εργάζονται ή αποκτούν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους σπουδών, τιμούν έμμεσα το ίδρυμα, από το οποίο πήραν τα πτυχία και "καλλιεργούν" τις συνθήκες εκείνες στην κοινωνία μέσα στην οποία λειτουργούν, ώστε να μπορεί να προχωράει όλα αυτά τα χρόνια η ακαδημαϊκή τους εξέλιξη, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...
Τόσο απλά!

 
Solwn
15 Δεκ 2017 12:56

@dr
Δεν είμαι απόφοιτος των παραπάνω ΤΕΙ ,αλλά ο τρόπος που απαντάς στον Γιάννης μ. Είναι λες και το νέο Πανεπιστήμιο θα προέλθει από παρθενογένεση, και δεν θα είναι δύο συγχωνευμενα ΤΕΙ με διαφορετική ονομασία. Να σου θυμίσω ότι η διαφοροποίηση στα προγράμματα σπουδών είναι μικρή και δεν θα έχουν διαφορές μεγάλες απ'τα ήδη προγράμματα σπουδών σαν ΤΕΙ (αυτές που έχουν προαναγγείλει έως τώρα τουλάχιστον). Εσύ πιστεύεις ότι σαν Πανεπιστήμιο θα έχει πανεπιστημιακά δικαιώματα? Αυτό πρέπει να λύσετε. Τα δικαιώματα και την κατοχύρωση διδακτορικών .

 
dr
15 Δεκ 2017 13:23

γιατί εξαγριώνεστε με την αλήθεια που είπα;; εδώ προσπαθούν να διαχωρίσουν τους αποφοίτους ΤΕΙ σε προ και μετά το 2001, παρόλο που ο 2916/01 είναι ξεκάθαρος ως προς την ισοτιμία τους και παρόλο που αναφερόμαστε σε αποφοίτους ΤΕΙ (είτε πριν 2001 είτε μετά 2001)...λέτε να κολλήσουν τώρα;;

 
Σοφια
15 Δεκ 2017 15:12

@dr

Κάνεις μεγάλο λάθος. Δεν ''θα την βολέψουν'' οι πτυχιούχοι απ'το '18 και ύστερα στην Πανεπιστημιοποίηση των πτυχίων τους. Είναι χρέος της πολιτείας να αναγνωρίσει επαγγελματικά δικαιώματα και ονομασία Πανεπιστημιακή σε όλα σχεδόν τα ΤΕΙ καθώς οι περισσότερες σχολές παντού βρίσκονται σε πανεπιστήμια εκτός απ'την καθυστερημένη Ελλάδα.Αν ένας π.χ. που πήρε το 2017 πτυχίο δεν πρέπει να ζητήσει αλλαγή εφόσον το τμήμα του μετονομάστηκε;

 
Πτυχιούχοι ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΑΘΗΝΑΣ
15 Δεκ 2017 15:18

Διαβάστε όλοι (αναζήτηση στο Εθνικό τυπογραφείο) το ακόλουθο Προεδρικό Διάταγμα υπ' αριθμ. ΦΕΚ 376 1989, στο οποίο περιγράφονται μετονομασίες Ιδρυμάτων και μετονομασία τμημάτων (ΑΒΣΠ, Γεωπονική σχολή κ.α.) από Ανώτατα σε Πανεπιστημιακά. Δύσκολα θα θυμάται το μεγαλύτερο μέρος της Ακαδημαϊκής κοινότητας!! Και μιλάμε για εποχές που δεν υπήρχαν απόφοιτοι με Μάστερ και Διδακτορικά όπως έχουν στις μέρες μας πολλοί πτυχιούχοι ΤΕΙ...

 
Σούτασς Κωνσταντίνος
15 Δεκ 2017 15:28

Αστεία όσα προαναγγέλλονται και όσα θα επακολουθήσουν. Δύο λέξεις τα χαρακτηρίζουν ...φαιδρότητα και λαϊκισμός. Τα ΤΕΙ έχουν τον ιδιαίτερο και πλήρως καταξιωμένο ρόλο στο χώρο της Ανωτάτης εκπαίδευσης της χώρας μας. Ολες οι μεγαλόπνοες και αμφιλεγόμενες μεταβολές απλά θα επιφέρουν ένα ακόμη αλαλούμ στο ήδη ταλαίπωρο και φαιδρό εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας. Και σας θυμίζω καλύτερα πρώτος το χωριό παρά τελευταίος στην πόλη. Μην σας παρασύρει ο τίτλος Πανεπιστημιακός ..... είναι το δόλωμα στη φάκα για το διδακτικό προσωπικό. Οι δύο νόμοι που καταξίωσαν τα ΤΕΙ ήταν σε πρώτη φάση ο νόμος του Ευθυμίου και στην συνέχεια ο καθοριστικός για την Συνταγματική κατοχύρωση του θεσμού των ΤΕΙ και πλήρως αποδεκτός νόμος Γιαννάκου !!

 
άσχετος
15 Δεκ 2017 16:07

Δηλαδή κάποιοι θέλουν/ονειρεύονται να βρεθούν με πτυχίο πανεπιστημίου, χωρίς να έχουν φοιτήσει ούτε μια μέρα σε πανεπιστήμιο;
Επίσης μερικοί ισχυρίζονται, ότι οι διαφορές στα προγράμματα σπουδών ΤΕΙ & Πανεπιστήμια (προφανώς ομοειδών κλάδων) είναι μικρή (ποιοτικά & ποσοτικά & δυσκολία εξετάσεων). ΟΚ, σίγουρα... σε όσους έχουν πάει και στα δύο, ομολογούν πάντως τεράστιες διαφορές!

 
Giorgos
15 Δεκ 2017 17:18

@Σούτασς Κωνσταντίνος
"Τα ΤΕΙ έχουν τον ιδιαίτερο και πλήρως καταξιωμένο ρόλο στο χώρο της Ανωτάτης εκπαίδευσης της χώρας μας"
Να θυμίσω ότι τα τμήματα μηχανικών δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα. Να θυμίσω τα προβλήματα των αποφοίτων ΤΕΙ με τα επιμελητήρια (ΤΕΕ, ΓΕΩΤΕ, Οικονομικό επιμελητήριο κλπ). Να θυμίσω το ΤΕ και ΠΕ στο δημόσιο. Καιρός να τελειώσει αυτό το ανέκδοτο.
Ότι δεν κατάφεραν άλλες κυβερνήσεις, θα το καταφέρει η παρούσα (αν και με συγχωνεύσεις και συρρίκνωση της Παιδείας). Κατά τη γνώμη μου κάθε ΤΕΙ θα έπρεπε να μετονομαστεί σε Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια διορισμοί επιστημόνων ώστε να σταματήσει λίγο το brain drain.

 
Φοιτήτρια
16 Δεκ 2017 08:47

Ας μην γελιόμαστε....το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής...Δεν θα φέρει την πανεπιστημιοποιηση..

 
@Σιουτας
16 Δεκ 2017 10:00

Έχετε απόλυτο δίκιο κε Σιουτα, αλλά δυστυχώς τα ΤΕΙ για την ελληνική κοινωνία είναι και υποβαθμισμένο. Δυστυχώς στη χώρα μας οι λέξεις μετράνε, επομένως είναι θετική η μετονομασία των ΤΕΙ σε πανεπιστήμια. Και μόνο από τη αλλαγή της ονομασίας θα έρθουν καλύτεροι φοιτητές και το επίπεδο θα ανέβει ραγδαία τα αμέσως επόμενα χρόνια.

 
Giorgos
16 Δεκ 2017 11:26

@Φοιτήτρια
Πράγματι ένας τίτλος δεν φέρνει την άνοιξη. Όμως με αυτό τον τίτλο θα πάψουν επιτέλους οι φοιτητές να χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: ΤΕ (2ας κατηγορίας) και ΠΕ (1ης κατηγορίας).

 
Φοιτητης
16 Δεκ 2017 13:58

@Giorgos
Ονειρα θερινης νυκτος. Δηλαδη σε ολο το δημοσιο ολοι οι ΤΕ θα γινουν αυτοματως ΠΕ και το μισθολογικο κοστος θα εκτοξευτει στα ουρανια. Και μετα ξυπνησατε αγαπητε.

 
jimmys_b
16 Δεκ 2017 14:00

@ασχετος, μα πραγματικά....

 
bob mastoras
16 Δεκ 2017 14:02

@ άσχετος
Πάντως εγώ έχω συναντήσει το αντίστροφο. Απόφοιτο και ΤΕΙ (ηλεκτρονικών) και του ΕΜΠ (ηλεκτρολόγων) ο οποίος ισχυριζόταν ότι τα ΤΕΙ έχουν πολύ καλό επίπεδο.

«Δηλαδή κάποιοι θέλουν/ονειρεύονται να βρεθούν με πτυχίο πανεπιστημίου, χωρίς να έχουν φοιτήσει ούτε μια μέρα σε πανεπιστήμιο;»
Αυτήν την στιγμή όσες σπουδές μετά το ΤΕΙ και να κάνεις ένα ή και δύο μάστερ ή ακόμα και διδακτορικό θεωρείσαι τειτζής. Το παράλογο αυτού δεν το βλέπεται;

 
Solwn
16 Δεκ 2017 14:14

@ασχετος

Οι περισσότερες σχολές ΤΕΙ είναι παντού σε όλη την επικράτεια της Ευρώπης σε Πανεπιστήμια. Τα μαθήματα και το επίπεδο πολλών φοιτητών ίδιο. Δεν περνάμε όλοι οι φοιτητές με 5 και 6 χιλιάδες μόρια όπως νομίζει πολύς κόσμος, το επίπεδο έχει ανέβει πολυ πλέον και δεν ζηλεύει κάτι από ένα Πανεπιστήμιο παρά μόνο τα δικαιώματα που μας αξίζουν.
Η αλλαγή ονομασίας που θα αλλάξει την εικόνα του ΤΕΙ στην κοινωνία τους φοιτητές και τους αποφοίτους
,τα δικαιώματα, ή πλήρης ισοτίμηση και η δυνατότητα διεξαγωγής διδακτορικών είναι τα βασικότερα πράγματα που ενδιαφέρει τα ΤΕΙ.

Επίσης στο εξωτερικό τα 4ετη ΤΕΙ αναγνωρίζονται σαν τεχνολογικα πανεπιστήμια ή και Πανεπιστήμια απλά. Δεν είναι 3ετη για να μην λέγονται πανεπιστήμια. Διοργανώνουν μαστερ και σύντομα πολλά ΤΕΙ θα διοργανώνουν διδακτορικά.Θα αλλάξουν πολλά φέτος.

Όσο αναφορά με αυτό που ανέφερες ότι πολλοί που φοίτησαν σε ΤΕΙ και μετά σε Πανεπιστήμιο είδαν την διάφορα επιπέδου κάνεις λάθος.. Εγώ ο ίδιος τελείωσα τεχνολογία Τροφίμων στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης , σε ένα απ'τα πιο αναγνωρισμένα τμήματα της χώρας , με υψηλό ακαδημαϊκό υπόβαθρο μαθημάτων και μεγάλη απορρόφηση στην αγορά εργασίας. Όταν ξεκίνησα μάστερ στο Γεωπονικό, είδα ότι το επίπεδο είναι χαμηλότερο απ'τα αντίστοιχα μεταπτυχιακά των ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και Αθήνας και πολλές φορές τα μαθήματα ήταν άσχετα για τον σκοπό του μεταπτυχιακού.
Παρόλα αυτά η απάντηση στο επίπεδο δίνεται από βιομηχανίες Τροφίμων που ζητάνε τεχνολόγους και όχι χημικούς Τροφίμων και γεωπόνους που με αστείο αριθμό μαθημάτων παρουσιάζονται ως ειδήμονες του κλάδου λόγω ΠΕ.

 
Φοιτήτρια
16 Δεκ 2017 14:57

@Giorgos
Συγκεκριμένα είμαι φοιτήτρια φυσικοθεραπειας...Και με την δημιουργία του ΠΑΔΑ όχι μόνο δεν αναβαθμιζομαι αλλά συγχωνευομαι με την εργοθεραπεια ένα τελείως διαφορετικό κλάδο από το δικο μου..Και ονομάζομαι θεραπευτής αποκατάστασης...Κάτι γενικό κάτι αόριστο....καταλαβαίνεις γτ σ λεω ότι πανεπιστημιοποιηση δεν δίνετε.....απλά δίνει ένα όνομα...Ευχαριστώ πολυυ αλλά δεν θα πάρω....γτ η σχολή μου θα έπρεπε ν είναι πανεπιστημιακή και κυρίως αυτόνομη όταν πλέον η πρόσβαση κυμαίνεται στο 17 μισο με 18 μισο...

 
Θωμάς Πασχάλης
16 Δεκ 2017 17:03

@ άσχετος
Τόσο τα ΤΕΙ όσο και τα πανεπιστήμια , με εξαίρεση πενταετών και άνω, έχουν 240 πιστωτικές μονάδες που αυτό σημαίνει ίδιο φόρτο εργασίας όπως και ίδιο βαθμό δυσκολίας.
Όσο για το σχόλιό σου: «σε όσους έχουν πάει και στα δύο, ομολογούν πάντως τεράστιες διαφορές!» σε διαβεβαιώνω ότι εγώ προσωπικά που έχω φοιτήσει τόσο σε ΤΕΙ όσο και σε πανεπιστήμιο, στο ΤΕΙ δυσκολεύτηκα περισσότερο διότι είχε πολλές ώρες υποχρεωτικής παρακολούθησης και πολλές εξετάσεις.

 
@Πτυχιούχοι ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΑΘΗΝΑΣ
16 Δεκ 2017 18:18

Πολλοί σωστά αναφέρεις τις εν λόγω μετονομασίες, στο πλαίσιο της "ονομαστικής συνένωσης" και μόνο των ταυτόσημου χαρακτήρα ανώτατης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Ιδρύματα (π.χ. επί ενός χαρακτηριστικού, όλα τα Τμήματα της τότε Ανωτάτης Γεωπονικής/Γεωργικής Σχολής Αθηνών, ΑΓΣΑ, είχε περίπου 340 ECTS με τα σημερινά δεδομένα). Όπως, επίσης, θυμάται το μεγαλύτερο μέρος της ακαδημαϊκής κοινότητας ότι και τότε, όπως και τώρα, τα ΤΕΙ έχουν διαφορετικό πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών με τα πανεπιστήμια ή άλλα ιδρύματα εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης και ουχί το ίδιο (και λογικό φυσικά). Τέλος, όπως και για εκείνες τις εποχές, έτσι και σήμερα τα master (εκτός π.χ. τύπου ΜΒΑ) και διδακτορικά δεν οδηγούν στο επάγγελμα (και κατ' επέκταση στα επαγγελματικά προσόντα) όπως τα πτυχία, αλλά σε ακαδημαϊκές εξειδικεύσεις. Το αυτό με το επάγγελμα & επαγγελματικά δικαιώματα εννοείται ισχύει για όλων των κατηγοριών πτυχιούχους, ανάλογα (επας-λύκειο-ιεκ-τει-πανεπιστήμια, κ.λπ.) ανάλογα με το "μέγεθος" των σπουδών του.

 
Σκ
16 Δεκ 2017 20:08

Τα παιδια που τελειωνουν τα επαλ μετα απο τοσο διαφιμηση που εγινε με τι ποσοστο θα μπαινουνε? Θα κοπουν τα ονειρα αυτων των παιδιων που ηθελαν να μπουν σε καποιο τει?

 
DIM-LEK
17 Δεκ 2017 15:24

Ωραία ΘΑ γίνει το Παν. Δυτικής Αττικής κάποτε... Μήπως εν τω μεταξύ να ασχοληθούν οι υπεύθυνοι με το ΤΕΙ Αθήνας που δεν λειτουργεί? με τους κανονισμούς του που εγκλωβίζουν φοιτητές επί σειρά ετών χωρίς λογική? βγάζουν αποφοίτους χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα, δεν μιλάνε γι αυτό δε αγγίζουν την ουσία μένουν στα μεγάλα λόγια και τις απαιτήσεις.
Τι θα γίνει με το τρέχον εξάμηνο? Τι θα γίνει με τους σπουδαστές που είναι στο πτυχίο, θα χάσουν ένα έτος? ποιος τελικά έχει την ευθύνη????????

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean