Placeholder

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Υπουργός:Γιατί δεν θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί της τάξης

Δημοσίευση: 18/12/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τους λόγους για τους οποίους ο νέος νόμος για την αξιολόγηση δεν προβλέπει την αξιολόγηση  των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στην  τάξη, παρά μόνο τα στελέχη εκπαίδευσης, εξηγεί ο υπουργός, σε συνέντευξη στο Κανάλι της Βουλής.

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

Σχόλια (12)

 
Spiros
18 Δεκ 2017 11:08

Δήλωση: Δεν αυξάνονται οι φόροι. Πράξη: Αυξήθηκαν.
Δήλωση: Προσλήψεις σε εκπαίδευση, υγεία κλπ. Πράξη: Μηδενικοί.
Δήλωση: Σκίζουμε το μνημόνιο. Πράξη: Μεσοπρόθεσμο (ή όπως αλλιώς το λένε τώρα, μπερδεύτηκα με τους τίτλους)
Δήλωση: Διώχνουμε την τρόικα. Πράξη: Υποδεχόμαστε τους θεσμούς.
Δήλωση: Δεν θα αξιολογηθούν. Πράξη: ........................................................... (ότι θέλετε να σκεφτείτε εσείς).

 
Ανεφάρμοστο
18 Δεκ 2017 12:26

Και γιατί οι εκπαιδευτικοί της τάξης δεν πρέπει να αξιολογούνται?
Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει?

 
Αλλεργικός στο σανό
18 Δεκ 2017 14:22

Αν αλλάξουμε την λέξη "εκπαιδευτικοί τάξης" με "Διευθυντές, κλπ" και πάλι με τα ίδια επιχειρήματα ΔΕΝ πρέπει να γίνει αξιολόγηση.

 
TZEX
18 Δεκ 2017 15:05

Πως αλλιώς θα χαιδέψουμε αυτιά και θα εκμαυλίσουμε συνειδήσεις, ολοκληρώνοντας το έργο της διάλυσης της Παιδείας που άρχισαν οι προκάτοχοι μας?

 
δασκάλα
18 Δεκ 2017 15:21

Οι Διευθυντές σχολείων αξιολογήθηκαν μόλις το καλοκαίρι από συμβούλια του κ. Υπουργού. Αλλά δεν μας αρκεί κι ας έγινε η συνέντευξη λες και θα διοικούνταν η Αμερική.
Ωστόσο δεν απαιτείται αξιολόγηση για όσους έρχονται σε άμεση επαφή με τον τελικό αποδέκτη της εκπαίδευσης, το μαθητή. Φαίνεται η εκπαίδευση πάσχει από τους Διευθυντές που επέλεξαν αυτοί που αποφασίζουν.
Ανακρίβειες σε λόγια και έργα!

 
Κώστας Δ
18 Δεκ 2017 15:29

Για πρώτη φορά ένας υπουργός παιδείας (πέρα από τα λάθη του ως τώρα) μιλάει σωστά και ακουμπάει κάπως την καρδιά του εκπαιδευτικού.
Θα πρέπει να αναρωτηθεί ο εκάστοτε επίδοξος ελεγκτής των εκπαιδευτικών ότι οι εκπαιδευτικοί μέχρι σήμερα δεν είχαν υποχρεωτικό ωράριο, αλλά εργαζόντουσαν αρκετές ώρες στο σπίτι τους για ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ καθήκοντα, χωρίς να αμοίβονται για αυτό (έχει κοπεί το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας). Πλέον, μετά το υποχρεωτικό 30ωρο (που ανάγεται σε πλέον των 40 ωρών διοικητικής εργασίας) ποιος άραγε μπορεί να υποχρεώσει τον εκπαιδευτικό να εργαστεί στο σπίτι; Ποιος άραγε μπορεί να αξιολογήσει εκπαιδευτικό έργο (απουσία επιμορφώσεων) και χρόνου αποκλειστικά αφιερωμένου σε διδακτική προετοιμασία;
Οι εκπαιδευτικοί έχουν από 18 ως 23 ώρες διδακτικό ωράριο. Το 8 με 2 εμπεριέχει μέσα και τις διδακτικές ώρες, συνεπώς μένουν γύρω στις 10-12 ώρες (με τα διαλείμματα) για διδακτική προετοιμασία αλλά ΚΑΙ διοικητικά καθήκοντα (εφημερίες, καταχώρηση απουσιών σε βιβλίο και myschool, υπηρεσιακά σημειώματα, καρτέλες, μητρώα, συντήρηση εργαστηρίων κτλ κτλ).
Να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί μόνο ως προς τα διοικητικά τους καθήκοντα (τήρηση ωραρίου, άδειες κτλ κτλ). Ο αξιολογητής μπορεί να παραμείνει και εκτός της αίθουσας, γιατί εντός δεν έχει κανένα λόγο. Δεν μπορεί να αξιολογήσει έναν εκπαιδευτικό όταν του συμπεριφέρεται και τον πληρώνει ως διοικητικό υπάλληλο
Όταν ο εκπαιδευτικός αμοιφθεί ως εκπαιδευτικός, διευκολυνθεί να επιμορφωθεί ως εκπαιδευτικός, τότε να αξιολογηθεί και ως εκπαιδευτικός

 
Ζιγκφριντ
18 Δεκ 2017 15:38

ΠΡΟΦΑΝΩΣ...ΤΟ ΤΟΝΙΖΕΙ....ΠΡΟΦΑΝΩΣ...
Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ! ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...

 
dircorfu
18 Δεκ 2017 16:19

Εντάξει, συμφωνούμε να μην αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί της τάξης.
Αλλά, γιατί είναι στην ίδια μοίρα:
1) Όποιος έχει πρώτη ώρα μάθημα και είναι σχολείο στις 08.10 με όποιον έχει πρώτη ώρα και έρχεται 08.30' (και μην πει κάποιος ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι. Λίγοι μεν αλλά υπάρχουν δε)
2) Όποιος εκτελεί με συνέπεια την ταλαίπωρη εφημερία με όποιον την ώρα της εφημερίας ξεκουράζεται στο γραφείο του συλλόγου.
3) Όποιος μπαίνει στην τάξη με 15 λεπτά καθυστέρηση από το χτύπημα του κουδουνιού με όποιον μπαίνει στην τάξη 3-4 λεπτά μετά.
4) Όποιος αφήνει τα παιδιά 5 (και βάλε κάποιες φορές) λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα με όποιον περιμένει το κουδούνι.

Όποιος διευθυντής ή υποδιευθυντής διανοηθεί να κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις παρατήρηση, αντιμετωπίζει κατά κανόνα ... ευγενικά σχόλια του τύπου: φασίστας, αντισυναδελφικός, ευθυνόφοβος και άλλα συναφή.
Να μην πούμε για τη στάση ορισμένων -ελαχίστων ευτυχώς- συνδικαλιστών.
Κατά τα άλλα πολλοί κόπτονται για την κατάργηση του ΦΕΚ 1340/2002 (το λεγόμενο καθηκοντολόγιο) ώστε κανένας πλέον να μην ξέρει τι οφείλει να κάνει.
Να μην πούμε και για την περίπτωση απουσίας συναδέλφου οπότε καλείται κάποιος που έχει κενό να κάνει "παιδοφύλαξη". Ομηρικό ζήτημα γίνεται μερικές φορές. Αλλά τα ζητήματα ασφαλείας των παιδιών τα κάνουν γαργάρα οι διαμαρτυρόμενοι και μερικοί συνδικαλιστές. Φυσικά φταίει το ... σύστημα.

 
rip
18 Δεκ 2017 17:44

Ανεφάρμοστο@γιατί είναι ψηφοφόροι....

 
Βασίλης
18 Δεκ 2017 17:56

Πολύ σωστά τα είπε!

 
Γιώργος
18 Δεκ 2017 19:45

"Υπουργός:Γιατί δεν θα αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί της τάξης". Μα... επειδή ... δε θέλουμε να χάσουμε τα ψηφαλάκια... Είναι προφανές!

 
Mr Νίκος
19 Δεκ 2017 02:09

Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που καλωσόρισαν το Σύριζα γιατί σταμάτησε την αξιολόγηση, αφού πρώτα τους είχε πείσει (ο Σύριζα) πως η αξιολόγηση ήταν κόλπο για να τους απολύσουν. Τώρα πρέπει να κάνει την αξιολόγηση την οποία έχει ήδη υπογράψει, βρήκε όμως το πολιτικό κόλπο να αλλάξει τον ορισμό, να πει ότι (η κατά Σύριζα) αξιολόγηση σημαίνει ότι οι καθηγητές θα αξιολογούν και δεν θα αξιολογούνται. Στη συνέχεια θα πει ότι προσπάθησε και δεν τον άφησαν, οπότε τότε θα διευκρινίσει ότι θα εξασφαλίσει "δίκαια" και "μη τιμωρητική" αξιολόγηση και θα κλείσει το μάτι ότι όλοι θα πάρουν καλό βαθμό. Μετά, πάλι οι κακοί δεν θα τον αφήσουν....
Μέχρι τότε θα περνάει ο καιρός, έρχεται και το σαρβάιβορ, όλα καλά

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ