Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2017 – 2018

Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας
Δημοσίευση: 18/12/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στις σχολικές μονάδες εγκύκλιο με  τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2017 – 2018.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Οι κατά προσέγγιση 64 ώρες Φυσικής Αγωγής ετησίως προτείνεται να καλυφθούν, όπως αναφέρεται παρακάτω:

Α ́ Γυμνασίου

Εισαγωγικά μαθήματα (2 ώρες)

Ποδόσφαιρο (8 ώρες)

Πετοσφαίριση (9 ώρες)

Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) (10 ώρες)

Ενόργανη-Ρυθμική Γυμναστική (6 ώρες)

Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)

Καλαθοσφαίριση (9 ώρες)

Φυσική κατάσταση-Καταγραφή δεικτών ΦΚ (10 ώρες)

Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)

Β ́ Γυμνασίου

Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)

Πετοσφαίριση (8 ώρες)

Παραδοσιακοί χοροί (6 ώρες)

Ποδόσφαιρο (6 ώρες)

Κλασσικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις)-Φυσική κατάσταση (14 ώρες)

Χειροσφαίριση (8 ώρες)

Ενόργανη Γυμναστική (6 ώρες)

 

Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)

Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα: Γνωριμία με μη διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού στίβου (έως 4 ώρες)

Γ ́ Γυμνασίου

Πετοσφαίριση (9 ώρες)

Κλασικός αθλητισμός (άλματα, δρόμοι, ρίψεις) – Φυσική κατάσταση - Καταγραφή δεικτών ΦΚ (15 ώρες)

Παραδοσιακοί χοροί (5 ώρες)

Χειροσφαίριση (8 ώρες)

Ποδόσφαιρο (5 ώρες)

Γυμναστική (6 ώρες)

Καλαθοσφαίριση (8 ώρες)

Σχέδιο εργασίας με ενδεικτικά θέματα: Γνωριμία με μη διαδεδομένα αθλήματα, παραολυμπιακά αγωνίσματα, αθλήματα υγρού στίβου (έως 4 ώρες)

Ενδοσχολικές διοργανώσεις προσαρμοσμένων αθλοπαιδιών (4 ώρες)

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Οι οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στις Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεις του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου αναλύονται στο ΦΕΚ Β ́ 197/23-01-2015.

Επισημαίνεται ότι:

Οι ανωτέρω οδηγίες αποτελούν ένα γενικό πλαίσιο δράσης για τη Φ.Α., δίνοντας αδρές κατευθυντήριες γραμμές που θα βοηθήσουν τους/τις διδάσκοντες/-ουσες να θέσουν στόχους, να σχεδιάσουν και να επιλέξουν τα περιεχόμενα για το μάθημα της Φ.Α., που είναι αναγκαία για τους/τις μαθητές/-τριες και κατάλληλα για τις συνθήκες του σχολείου τους.

Κάθε σχολική μονάδα έχει ουσιαστικά την ευχέρεια να προσαρμόσει το Aναλυτικό Πρόγραμμα της Φ.Α., με βάση τις ανάγκες, την υλικοτεχνική υποδομή και τα χαρακτηριστικά των μαθητών/-τριών που φοιτούν σε αυτή.

Επίσης, σημαντικές πληροφορίες μπορούν να βρουν οι διδάσκοντες/-ουσες στα Α.Π.Σ. και ΔΕΠΠΣ 2003 για τη Φ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 304/13-03-2003), καθώς επίσης και στο εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα προγράμματα της Ολυμπιακής Παιδείας, Καλλιπάτειρα και Παραολυμπιακών Αγώνων και υπάρχει στα σχολεία.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ