"166" διαφωνούν με τη συγχώνευση του ΤΕΙ Ηπείρου με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Η ενσωμάτωση του ΤΕΙ Ηπείρου στο Πανεπιστήμιό μας όχι μόνο θα ανέκοπτε βίαια την ανοδική πορεία του για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά θα έπληττε καίρια το κύρος του και θα οδηγούσε σε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών σε αυτό.

22/12/2017

Ενημερώθηκε: 22/12/2017, 17:56

Άκουσε το άρθρο

Την έντονη την αντίθεσή τους  στην επιχειρούμενη ενσωμάτωση του ΤΕΙ Ηπείρου στο Πανεπιστήμιό Ιωαννίνων διατυπώνουν με επιστολή τους στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου 166 πανεπιστημιακοί δάσκαλοι του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Κατά την υπερπεντηκονταετή διαδρομή του, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ακολούθησε συνεχώς ανοδική πορεία, κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες προσέλκυσης προσωπικού του υψηλότερου δυνατού επιπέδου και απέκτησε κύρος, που το οδήγησε σε αξιοζήλευτη θέση μεταξύ των Πανεπιστημίων της χώρας αλλά και διεθνώς τονίζουν οι καθηγητές και υπογραμμίζουν τα εξής:

Α. Η καταξίωση αυτή επιτεύχθηκε με πολύ μεγάλο μόχθο διδασκόντων και διδασκομένων και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις ερευνητικές δραστηριότητες των μελών του.

Β.Η ενσωμάτωση του ΤΕΙ Ηπείρου στο Πανεπιστήμιό μας όχι μόνο θα ανέκοπτε βίαια την ανοδική πορεία του   για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά θα έπληττε καίρια το κύρος του και θα οδηγούσε σε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών σε αυτό.

Γ. Ταυτόχρονα θα το απαξίωνε στη συνείδηση της κοινωνίας, θα είχε οδυνηρές συνέπειες στην προσέλκυση ικανών στελεχών και φοιτητών στο άμεσο μέλλον και θα οδηγούσε σε απώλειες εκλεκτών μελών του.

Δ. Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το ΤΕΙ Ηπείρου ιδρύθηκαν και λειτουργούν με διαφορετικές προδιαγραφές, έχουν διαφορετικούς στόχους και διακριτούς ρόλους, στελεχώθηκαν με προσωπικό με τελείως διαφορετικά προσόντα, ανάλογα με τις επιδιώξεις τους, και έχουν προγράμματα σπουδών με διαφορετικό προσανατολισμό.

Ε. Σε κάθε περίπτωση είναι αδιανόητο να ληφθούν βεβιασμένες αποφάσεις για ένα τόσο σημαντικό θέμα που θα κρίνει το μέλλον της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ήπειρο, χωρίς ανοικτές διαδικασίες, διαβούλευση και την έγκριση των Τμημάτων.

Μαζική αντίδραση

Η επιστολή  στάλθηκε με κουριερ και ηλεκτρονικά  στον υπουργό Παιδείας καθώς  και  τα ακόλουθα ψηφίσματα 6 Γενικών Συνελεύσεων Τμημάτων :

Βιολογικών Εφαρμογών & Τεχνολογιών (2/11/2017),

Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης (20/11/2017),

Η/Υ & Πληροφορικής (28/11/2017),

Οικονομικών Επιστημών (6/12/2017),

Μηχανικών Επιστήμης Υλικών (20/12/2017),

 Μαθηματικών (21/12/2017).

Επιπλέον όλα τα κείμενα έχουν γνωστοποιηθεί στην Πανεπιστημιακή κοινότητα του Π.Ι. με ηλεκτρονική αποστολή.

Ποιοι καθηγητές υπογράφουν την επιστολή στον υπουργό Παιδείας

Ονοματεπώνυμο Υπογραφή Τμήμα

1. Αδαμίδης Κωνσταντίνος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

2. Αδαμοπούλου Αρετή, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

3. Ακρίβης Γεώργιος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

4. Αλεξάκης Αλέξανδρος, Τμήμα Φιλολογίας

5. Αναστασιάδης Στέργιος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

6. Αναστασόπουλος Δημήτριος, Τμήμα Ιατρικής

7. Αντωνόπουλος Παναγιώτης, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

8. Αποστόλου Μαίρη, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

9. Αρτέμης Νικόλαος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

10. Ασλάνογλου Ξενοφών, Τμήμα Φυσικής

11. Αυγερινός Χαρίλαος, Τμήμα Φιλολογίας

12. Αυγερόπουλος Απόστολος, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

13. Βαρβούνης Γεώργιος, Τμήμα Χημείας

14. Βασιλειάδης Παναγιώτης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

15. Βλαχόπουλος Ανδρέας, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

16. Βλάχος Δημήτριος, Τμήμα Φυσικής

17. Βλάχος Θεόδωρος, Τμήμα Μαθηματικών

18. Βλάχος Κωνσταντίνος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

19. Γαϊτάνης Γεώργιος, Τμήμα Ιατρικής

20. Γαλάρης Δημήτριος, Τμήμα Ιατρικής

21. Γεργίδης Λεωνίδας, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

22. Γεωργακόπουλος Δημήτριος, Τμήμα Φιλολογίας

23. Γεωργιάδης Λουκάς, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

24. Γιαννάκης Δημήτριος, Τμήμα Ιατρικής

25. Γιαννόπουλος Σωτήριος, Τμήμα Ιατρικής

26. Γιαννούλης Ιωάννης, Τμήμα Μαθηματικών

27. Γκαλντέμης Χριστόδουλος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

28. Γκόκας Ευάγγελος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

29. Γκότοβος Αθανάσιος, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

30. Γλυνός Νικόλαος, Τμήμα Μαθηματικών

31. Δέδες Αθανάσιος, Τμήμα Φυσικής

32. Δέδος Ζήκος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

33. Δεληγιαννάκης Ιωάννης, Τμήμα Φυσικής

34. Δερμεντζόπουλος Χρήστος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

35. Δικέφαλος Κωνσταντίνος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

36. Δούβαλης Αλέξιος, Τμήμα Φυσικής

37. Ελισάφ Μωυσής, Τμήμα Ιατρικής

38. Εμφιετζόγλου Δημήτριος, Τμήμα Ιατρικής

39. Ευαγγελάκης Γεώργιος, Τμήμα Φυσικής

40. Ευαγγέλου Ευάγγελος, Τμήμα Φυσικής

41. Ευαγγέλου Ιωάννης, Τμήμα Φυσικής

42. Ευθυμίου Αριστείδης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

43. Ζάρρας Απόστολος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

44. Ζαφειρόπουλος Νικόλαος, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

45. Ζωγράφος Κωνσταντίνος, Τμήμα Μαθηματικών

46. Θρουμουλόπουλος Γεώργιος, Τμήμα Φυσικής

47. Θυφρονίτης Γεώργιος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

48. Θωμά Απόστολος, Τμήμα Μαθηματικών

49. Καβουσιανός Χρυσοβαλάντης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

50. Καλέφ–Εζρά Τζων, Τμήμα Ιατρικής

51. Καλτσογιάννη Ελένη, Τμήμα Φιλολογίας

52. Καμαράτος Ματθαίος, Τμήμα Φυσικής

53. Κασσωμένος Παύλος, Τμήμα Φυσικής

54. Καταπόδης Πέτρος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

55. Κατή Βασιλική, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

56. Κατσάνος Δημήτριος, Τμήμα Φυσικής

57. Κατσάρης Εμμανουήλ, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

58. Κατσικούδης Νικόλαος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

59. Κεχαγιάς Επαμεινώνδας, Τμήμα Μαθηματικών

60. Κόμης Κωνσταντίνος, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

61. Κονιτσιώτης Σπυρίδων, Τμήμα Ιατρικής

62. Κόντης Λυσίμαχος–Παύλος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

63. Κοντογιάννης Σπυρίδων, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

64. Κοσμίδου Μαρία, Τμήμα Ιατρικής

65. Κούκλης Παναγιώτης, Τμήμα Ιατρικής

66. Κουλακιώτης Ηλίας, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

67. Κουρκουμέλης Νικόλαος, Τμήμα Ιατρικής

68. Κυρίτσης Αθανάσιος, Τμήμα Ιατρικής

69. Κωνσταντή Μαρία, Ιατρικής

70. Κωσταράκης Παναγιώτης, Τμήμα Φυσικής

71. Λαγαρής Ισαάκ, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

72. Λαμπρακάκης Χαράλαμπος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

73. Λέκκα Χριστίνα, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

74. Λεοντάρης Γεώργιος, Τμήμα Φυσικής

75. Λουκάς Σωτήριος, Τμήμα Μαθηματικών

76. Λύκας Αριστείδης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

77. Λώλης Χρήστος, Τμήμα Φυσικής

78. Μαγκούτης Κωνσταντίνος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

79. Μαμουλής Νικόλαος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

80. Μανής Γεώργιος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

81. Μαντάς Απόστολος, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

82. Μαραγκός Πέτρος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

83. Ματίκας Θεόδωρος, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

84. Μαυρέας Βενετσάνος, Τμήμα Ιατρικής

85. Μαυρίδης Κυριάκος, Τμήμα Μαθηματικών

86. Μαχαιρά Άννα, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

87. Μελισσάς Βασίλειος, Τμήμα Χημείας

88. Μερσινιάς Σταμάτης, Τμήμα Φιλολογίας

89. Μηλιένιος Φώτης, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

90. Μισαηλίδη Πλουσία, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

91. Μιχαηλίδης Άδωνις, Τμήμα Χημείας

92. Μιχαηλίδης Θεολόγος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

93. Μπάκας Θωμάς, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

94. Μπάκας Νικόλαος, Τμήμα Φυσικής

95. Μπαλτζής Σωκράτης, Τμήμα Μαθηματικών

96. Μπαρτζώκας Αριστείδης, Τμήμα Φυσικής

97. Μπασάνος Κωνσταντίνος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

98. Μπασούκας Ιωάννης, Τμήμα Ιατρικής

99. Μπατσίδης Απόστολος, Τμήμα Μαθηματικών

100. Μπεληγιάννης Απόστολος, Τμήμα Μαθηματικών

101. Μπενής Εμμανουήλ, Τμήμα Φυσικής

102. Μπήτσικας Ξενοφών, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

103. Μπλέκας Κωνσταντίνος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

104. Μπουρλίνος Αθανάσιος, Τμήμα Φυσικής

105. Μπρούζος Ανδρέας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

106. Νικολάου Γεώργιος, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

107. Νικολόπουλος Σταύρος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

108. Νίκου Χριστόφορος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

109. Νομικός Χρήστος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

110. Νούτσος Δημήτριος, Τμήμα Μαθηματικών

111. Ξένος Μιχαήλ, Τμήμα Μαθηματικών

112. Παληός Λεωνίδας, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

113. Παπαγεωργίου Δημήτριος, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

114. Παπαδάκης Σταύρος, Τμήμα Μαθηματικών

115. Παπαδημητρόπουλος Παναγιώτης, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

116. Παπαδόπουλος Ιωάννης, Τμήμα Φυσικής

117. Παπαδόπουλος Περικλής, Τμήμα Φυσικής

118. Παπαδόπουλος Χάρης, Τμήμα Μαθηματικών

119. Παπαδοπούλου Χρυσάνθη, Τμήμα Ιατρικής

120. Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

121. Παπαλουκάς Κωνσταντίνος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

122. Παπανικολάου Νικόλαος, Τμήμα Φυσικής

123. Παπαπέτρου Ευάγγελος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

124. Παπαστεφανάκη Λήδα, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

125. Παρσόπουλος Κωνσταντίνος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

126. Πατσουράκος Σπυρίδων, Τμήμα Φυσικής

127. Πελίδου Συγκλητή, Τμήμα Ιατρικής

128. Περιβολαρόπουλος Λέανδρος, Τμήμα Φυσικής

129. Πέτσιος Κωνσταντίνος, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

130. Πιτουρά Ευαγγελία, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

131. Πουρναράς Ιωάννης, Τμήμα Μαθηματικών

132. Σαββαΐδης Ιωάννης, Τμήμα Χημείας

133. Σιάκαρης Κωνσταντίνος, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας

134. Σκαλκώτος Χρήστος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

135. Σκομπρίδης Κωνσταντίνος, Τμήμα Χημείας

136. Σκούλικα Σταυρούλα, Τμήμα Χημείας

137. Σκούρη Κωνσταντίνα, Τμήμα Μαθηματικών

138. Σμύρης Γεώργιος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

139. Σολομών Εσθήρ, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

140. Σταθοπούλου Ουρανία, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

141. Σταμάτης Χαράλαμπος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

142. Σταυράκος Χρήστος, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

143. Σωτηρόπουλος Κωνσταντίνος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

144. Ταμβάκης Κυριάκος, Τμήμα Φυσικής

145. Τζαβάρας Θεόδωρος, Τμήμα Ιατρικής

146. Τόλιας Ανδρέας, Τμήμα Μαθηματικών

147. Τρογκάνης Αναστάσιος, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

148. Τσαπάρας Παναγιώτης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

149. Τσέκερης Περικλής, Τμήμα Ιατρικής

150. Τσελέπης Αλέξανδρος, Τμήμα Χημείας

151. Τσιάρα Σταυρούλα, Τμήμα Ιατρικής

152. Τσιατούχας Γεώργιος, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

153. Τσιόδουλος Στέφανος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

154. Φερεντίνου Βικτώρια, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

155. Φλιτούρης Λάμπρος, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας

156. Φλούδας Γεώργιος, Τμήμα Φυσικής

157. Φουντάς Κωνσταντίνος, Τμήμα Φυσικής

158. Φούντος Ιωάννης, Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής

159. Φωκά Αμαλία, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

160. Φωτιάδης Δημήτριος, Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών

161. Χαρίσης Χρήστος, Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

162. Χατζηαναστασίου Νικόλαος, Τμήμα Φυσικής

163. Χατζηαράπογλου Λάζαρος, Τμήμα Χημείας

164. Χριστοφυλάκης Βασίλειος, Τμήμα Φυσικής

165. Χωρίκης Θεόδωρος, Τμήμα Μαθηματικών

166. Ψαρροπούλου Αικατερίνη, Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών

 

Σχόλια (32)

Καθηγητής ΤΕΙ
|

*LI
Προφανώς και με τέτοιες αντιλήψεις ούτε εμείς θέλουμε να γίνουμε Πανεπιστήμιο μαζί σας.

Γιώργος
|

Η άρνηση κατάθεσης της βαθμολογίας των φοιτητών έχετε δίκιο... όντως

όχι μόνο θα ανέκοπτε βίαια την ανοδική πορεία του για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά θα έπληττε καίρια το κύρος του και θα οδηγούσε σε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών σε αυτό.

Ετσι δεν είναι συνάδελφοι του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης ?

Καθηγητής ΤΕΙ
|

Πολλά γράφονται για τον h index. Είμαι Καθηγητής σε ΤΕΙ και εχω h index 20. Καθηγητές στην ηλικία μου σε πανεπιστήμια εχουν h index μικρότερο του 10 οπότε μάλλον ανυπόστατα είναι όσα γράφονται παραπάνω. Ας κάνουμε μια μικρή έρευνα πριν γράφουμε ο καθένας τη γνώμη του.

Ll
|

@ Καθηγητής ΤΕΙ

Συμφωνώ με όλα όσα αναφέρετε. Κανένα όμως από αυτά δεν αφορά συνένωση Πανεπιστημίου με ΤΕΙ. Συνεπώς, ας γίνετε και εσείς Πανεπιστήμιο όπως το θέλετε αλλά όχι μαζί μας.

ΛΛ
|

@KK
Η αξιολόγηση είναι πολύ καλή για ΤΕΙ οπότε παραμείνετε όπως είστε.

Ιωάννης Κ.
|

Μία χώρα των μόλις 10 εκ. στην οποία ζούμε όλοι με βιλαέτια. Αυτό που διάβασα από τους "166" είναι ένα προσβλητικό κείμενο προς συναδέλφους των ΤΕΙ. Το ΕΠ των ΤΕΙ αποτελείται στην πλειονότητά του από συναδέλφους που μπήκαν και εξελίσσονται σύμφωνα με τα όσα ισχύουν στα Πανεπιστήμια. Και οι συνθήκες για αυτούς είναι πολύ πιο δυσχερείς καθώς το ωράριο διδασκαλίας είναι τουλάχιστον το διπλάσιο, δεν υπάρχει το προσωπικό που θα στελεχώσει και θα υποβοηθήσει το έργο τους κ.ά. Παρόλες τις αντιξοότητες, το έργο ιδίως των νέων επιστημόνων είναι πολύ σημαντικό και σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά αυτό καθηγητών πανεπιστημίων. Φαίνεται ότι μερικοί πανεπιστημικοί θέλουν να ξεχάσουν το παρελθόν τους, από που ξεκίνησαν και διάφορα άλλα. Προσωπικά, δεν βλέπω καμία προοπτική συνεργασίας των ΤΕΙ με τα υφιστάμενα πανεπιστήμια . Τα ΤΕΙ να στραφούν προς συνενώσεις ευρύτερων περιοχών, να ισχυροποιηθούν και να διεκδικήσουν το ρόλο τους σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε και ούτε χρειάζεται να γίνουν επαίτες.

KK
|

Το να διαφωνούν οι κύριοι ¨166¨ με το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης του ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ στο Π.Ι. είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους. Όταν όμως εναντιώνονται με γενικόλογες και ιδιάιτερα προσβλητικές απόψεις χωρίς συγκεκριμένα επιχειρήματα, είναι κάτι που δεν τους τιμά καθόλου. Αλήθεια, οι συνάδελφοι ¨166¨ μπήκαν στο κόπο να ρίξουν ¨μια ματιά¨ στα εκπαιδευτικά και ερευνητικά αποτελέσματα των Τμημάτων του ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ? Επειδή είμαι σίγουρος ότι δεν το έκαναν, τους παραπέμπω στην εξωτερική αξιολόγηση του Ιδρύματος, η οποία πραγματοποίηθηκε το 2016 από αναγνωρισμένου κύρους εξωτερικούς αξιολογητές .
Είναι σημαντικό οι υπόλοιποι 400 συνάδελφοι του Π.Ι. να πιστέψουν ότι, από μια πιθανή ενσωμάτωση και τα δύο Ιδρύματα μόνο κερδισμένα μπορούν να βγουν, καθώς ο νέος Οργανισμός θα εμπλουτιστεί με νέα Τμήματα και ανθρώπους που θα συμβάλουν θετικά και θα ενισχύσουν την αναπτυξιακή πορεία του Π.Ι.
Εξάλου η ιστορία του Π.Ι. γράφτηκε με γενναίες πρωτοβουλίες .

A
|

Μην συγκρίνουμε δεκαετίες '60 και '80.
Άλλα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία είκοσι χρόνια. Δεν είναι δυνατόν όμως το 2020 να σπουδάζουν φοιτητές σε κάθε πόλη και χωριό!

Το υπουργείο πρέπει να σταματήσει τους άσκοπους πειραματισμούς.
Δεν αναβαθμίζονται τα ΤΕΙ ούτε ευνοείται η ανάπτυξη των πανεπιστημίων έτσι.

Προέχει η ΣΥΝΕΝΩΣΗ των πανεπιστημίων ώστε να προκύψουν ισχυρά προγράμματα σπουδών και να εξοικονομηθούν πόροι.

Για παράδειγμα:

Ένωση παν. Ιωαννίνων - παν. Δυτικής Μακεδονίας - Ιονίου Πανεπιστήμιο.
Μετά το νέο ίδρυμα θα απορροφήσει οργανωμένα τα τμήματα των ΤΕΙ,

Impact Factor
|

Συμφωνώ απόλυτα με τον bob mastoras

Είναι λυπηρό να χρησιμοποιούνται τέτοια επιχειρήματα!!!

Αυτό δείχνει την έλλειψη ουσιαστικών επιχειρημάτων εναντίον της συγχώνευσης των 2 ιδρυμάτων.

GK
|

Υπαρχουν ή όχι "λεκτορες" στα ΤΕΙ χωρις διδακτορικο; Αυτοι τι H-index εχουν;

Ribopaido
|

H index ειναι για ερευνητες , η ενσωματωση των τει δεν θα επηρεασει την ερευνα. Αν ειναι δυνατον

Θωμάς Πασχάλης
|

«…οδήγησε σε αξιοζήλευτη θέση μεταξύ των Πανεπιστημίων της χώρας αλλά και διεθνώς τονίζουν οι καθηγητές…»

Διεθνώς? Μαζί με το Harvard και το MIT? Ρωτάω γιατί δεν βλέπω το ΠΙ να φιγουράρει σε κάποια λίστα κατάταξης

Παύλος
|

@καθηγητής ΤΕΙ

Στα παραδείγματα που αναφέρετε, δεν εμπλεκόταν κάποιο υπάρχον πανεπιστήμιο. Το ΤΕΙ Ηπείρου μπορεί να πανεπιστημιοποιηθεί όπως γίνεται με τα ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά. Γιατί να εμπλακεί το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων εφόσον υπάρχει ισχυρή αντίδραση και ενώ πολλά άλλα πανεπιστήμια δεν εμπλέκονται καθόλου σε συζητήσεις συγχωνεύσεων (ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, ΑΠΘ, Πάτρα, Κρήτη, κλπ);

bob mastoras
|

@H-index

Το h index είναι δείκτης που χαρακτηρίζει έναν ερευνητή με βάση ένα σώμα δημοσιεύσεων Επαναλαμβάνω ¨ΕΝΑΝ ερευνητή.

Μπορεί να νοηθεί γενίκευση του h index που χαρακτηρίζει ένα ίδρυμα. Πχ ο ελάχιστος αριθμός ερευνητών που έχουν ελάχιστο h index. Είναι στοιχειώδες ότι ούτε ο ατομικός ούτε ο γενικευμένος συλλογικός h index επηρεάζονται από τις ουρές στην συγκεκριμένη περίπτωση επιπλέον ερευνητές ή επιπλέον papers.

«H-index κυρίες και κύριοι. Ας ξεκινήσουμε από αυτό.» Μπα δεν νομίζω ότι ξεκινήσατε από αυτό...

καθηγητής ΤΕΙ
|

Οι 166 του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μια επιστολή μνημείο αμοραλισμού και ιδιοτέλειας διατυπώνεται η ύβρις ως εξής: "η ενσωμάτωση του ΤΕΙ Ηπείρου στο πανεπιστήμιό μας όχι μόνο θα ανέκοπτε βίαια την ανοδική πορεία του για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά θα έπληττε καίρια το κύρος του και θα οδηγούσε σε υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών σε αυτό".
Αλήθεια κύριοι; Πού ήσασταν όλοι εσείς για να υπερασπίσετε από την υποβάθμιση το υψηλό κύρος των πανεπιστημίων όταν:
α) το 1982 με το νόμο πλαίσιο σε μια νύχτα οι βοηθοί των καθηγητών μ' ένα απλό πτυχίο βαπτίστηκαν λέκτορες;
β) το 1990 μετατράπηκε σε Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο η Χαροκόπειος Ανώτατη Σχολή Οικιακής Οικονομίας εν μια νυκτί;
Γνωρίζετε μήπως ότι :α) το Πάντειο Πανεπιστήμιο μέχρι τη δεκαετία του 1960 ήταν μια απλή τριετής σχολή;
β)η βιομηχανική σχολή Θεσσαλονίκης και Πειραιώς που σήμερα ονομάζονται αντίστοιχα Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Πανεπιστήμιο Πειραιώς μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '60 ήταν τριετής σχολές;
Οι παραπάνω βέβαια αλλαγές ορθώς έγιναν και εξελικτικά βοήθησαν στην ανάπτυξη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι σίγουρο ότι αν εσείς βρισκόσασταν στα κέντρα λήψης αποφάσεων, με βάση τη λογικής σας, θα είχατε εμποδίσει τις παραπάνω ορθές μεταρρυθμίσεις όπως επιδιώκεται να κάνετε σήμερα με τα ΤΕΙ.

George M
|

Με λύπη διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι απόφοιτοι δεν γνωρίζουν ότι τα ΤΕΙ είναι ήδη ΑΕΙ (τουλάχιστον από το 2001). ΑΕΙ = πανεπιστήμια + ΤΕΙ. Οι καθηγητές σίγουρα το γνωρίζουν, αλλά επιμένουν . Το κορυφαίο είναι ότι αυτ'ο υπάρχει μόνο για τα εγχώρια ΤΕΙ...για τους απόφοιτους ΤΕΙ άλλων χωρών του μπείτε ψιλοκομμένο...

H-index
|

H-index κυρίες και κύριοι. Ας ξεκινήσουμε από αυτό.

H-index
|

@newton
Δεν απαξιώνουμε κάποιον. Εμείς απλά δε ζητήσαμε την ενσωμάτωση με τα ΤΕΙ. Εσείς την επιδιώκετε και παραπονιέστε γιατί οι άλλοι δε σας θέλουν.

Hindex
|

@Κατερίνα
Ονόματα δεν έδωσες για τους πολλούς.
Επίσης, το γεγονός ότι υποβλήθηκαν προτάσεις σε προσκλήσεις που συμπεριλαμβάνονται τα ΤΕΙ πρέπει να θεωρηθεί ως εξίσωση των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια;

@ Ακαδημαϊκός
Η προφανής πτώση του h-index σου λέει κάτι;
Ούτε η συγχώνευση με ΙΕΚ ή με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευςη θα μας παρεμπόδιζε στη συγγραφή ερευνητικών προτάσεων. Πρέπει να τα ενσωματώσουμε και αυτά;

H-index
|

@Ribopaido
Μία μόνο παράμετρος στην απορία σου είναι το h-index. Η ενσωμάτωση- απορρόφηση των ΤΕΙ θα βυθίσει τον δείκτη.

ΤΚ
|

Κρίμα ...αυτά που γράφετε πραγματικά υποβαθμίζουν το ΠΙΩΑΝ, αλλά φυσικά αντανακλούν την Ελληνκή συντεχνιακής πραγματικοτητα

Κακομοιριά
|

Όταν συμφέρον της κοινωνίας απαιτεί τις συγχωνεύσεις (για πολλούς και διάφορους λόγους), τέτοιες θέσεις μόνο ως οπισθοδρόμηση μπορούν να χαρακτηριστούν!

Reverse
|

Επίσης 473-166 = 307 μέλη ΔΕΠ, ΔΕΝ υπέγραψαν αυτό το ΠΕΡΗΦΑΝΟ κείμενο

Dimitra
|

Πολύ ορθά επισημαίνεται ότι το επίπεδο της πλειονότητας των ΤΕΙ δεν είναι ίδιο με το μέσο επίπεδο των Πανεπιστημίων και σε πολλές περιπτώσεις η κατάργηση ιδρυμάτων (πανεπιστημίων και ΤΕΙ) θα ήταν η ενδεδειγμένη λύση.

Θα ήταν όμως πιο έντιμο να επισημανθούν στην ίδια επιστολή και τα χαμηλού επιπέδου τμήματα των πανεπιστημίων.

Όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα παντελώς απαξιωμένα και προβληματικά, όπως αντίστοιχα υπάρχουν περιπτώσεις τμημάτων ΤΕΙ που με ελάχιστες παρεμβάσεις μπορούν να ενσωματωθούν ομαλά σε ένα πανεπιστήμιο.

Μετά από τόσα χρόνια όμως το μόνο που καταγράφεται είναι η συντεχνιακή κόντρα: οι μεν θέλουν να προστατέψουν τα κεκτημένα ενώ οι δε προσπαθούν να εξασφαλίσουν καλύτερη θέση στο τραπέζι.

Τα πανεπιστήμια δεν μπορούν να γίνουν η "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για όλα τα γνωστικά αντικείμενα που αυτονομήθηκαν σε τμήματα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που προέχει να καθαρίσουν την δική τους "Κόπρο του Αυγεία".

Κρίμα για όλη την κοινωνία αυτές οι επιστολές-παρεμβάσεις από καθηγητές πανεπιστημίων και ΤΕΙ που το μόνο που δείχνουν να τους ενδιαφέρει είναι τα προνόμια της θέση τους στη νέα ακαδημαϊκή δομή.

Ribopaido
|

Ντροπή , ούτε ενα επιχείρημα...
Τι εννοείτε την ανοδική πορεία και πως θα την ανέκοπτε..
Συντεχνιακο κείμενο

Tragic
|

Τραγικό κείμενο από ακαδημαϊκούς χωρίς καμία ακαδημαϊκή τεκμηρίωση και επιχειρηματολογία! Κρίμα για το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Πανος
|

Στα Πανεπιστημια οι καθηγητες μπηκαν ολοι με διδακτορικα κατοπιν κρισεων, στα ΤΕΙ οι μισοι καθηγητες τα πηραν μετα τα διδακτορικα και οσοι τα ειχαν διοριστηκαν ως καθηγητες στα ΤΕΙ χωρις να περασουν τη βασανο των συνεχων κρισεων που περασαν οι καθηγητες των ΑΕΙ

Κατερίνα
|

Πολλοί και πολλές από εσάς κάνατε τα πρώτα βήματα σας με τη βοήθεια των ΤΕΙ, συμμετείχατε σε προγράμματα στα οποία επιστημονικοί υπεύθυνοι ήταν ΕΠ των ΤΕΙ. Όταν βρήκατε θέση - και μπράβο σας - σε ΑΕΙ ξεχάσατε τα πάντα. Όταν υποβάλετε ερευνητικές προτάσεις με τα ΤΕΙ είναι καλά.

ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
|

Γιατί να θέλουν να συγχωνευτούν; Είδαν τι έγινε με το ΠΔΑ. Καταργούν τα ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά και οι παλαιοί απόφοιτοι μένουν με ένα πτυχίο χωρίς αξία (ή όπως το λέει ο κ. υπουργός "χωρίς κύρος"), τους αφαιρούν το δικαίωμα να έχουν πτυχίο από το ΠΔΑ.
Τι είναι το ΠΔΑ; Από το μηδέν γεννήθηκε; Δεν προέρχεται από την ένωση των δύο ΤΕΙ; Πώς ο κ. υπουργός αφαιρεί το δικαίωμα από τους αποφοίτους των δύο ΤΕΙ να πάρουν πτυχίο από το ΠΔΑ;
Άλλα έταζε ο κ. υπουργός στα ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά και άλλα έκανε. Γιατί, λοιπόν, να τον εμπιστευτούν τα υπόλοιπα ΤΕΙ;

Ακαδημαϊκός
|

To Β´έχει ενδιαφέρον «...θα ανέκοπτε βίαια την ανοδική πορεία...».
Η συνένωση με τα ΤΕΙ, δηλαδή θα τους «χαλάσει» την έμπνευση και θα σταματήσουν ξαφνικά να γράφουν δημοσιεύσεις, παντέντες και ερευνητικά προγράμματα!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ