Placeholder

ΒΟΥΛΗ

“Βροχή” νομοθετικών ρυθμίσεων για την παιδεία το πρώτο εξάμηνο του 2018

Με τη μορφή αυτόνομων νομοσχεδίων, πολυνομοσχεδίων, ή τροπολογιών
Δημοσίευση: 30/12/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την κατάθεση πολλών νομοθετικών ρυθμίσεων με τη μορφή αυτόνομων νομοσχεδίων, πολυνομοσχεδίων, ή  τροπολογιών, αναμένεται να κατατεθούν, προς ψήφιση, στη Βουλή το πρώτο εξάμηνο του 2018 από τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Ειδικότερα οι νομοθετικές ρυθμίσεις που ήδη έχουν μπει στο πρόγραμμα του υπουργού Παιδείας είναι οι εξής:

Νομοσχέδιο για 30ωρο, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και αυτοαξιολόγηση

Εντός του Γενάρη ο υπουργός Παιδείας θα καταθέσει, προς ψήφιση στη Βουή νομοσχέδιο που θα ορίζει:

i) την υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία έως 30 ώρες την εβδομάδα

ii) τα κριτήρια και το χρονοδιάγραμμα για τη συγχώνευση των σχολικών μονάδων από το σχολικό έτος 2018-2019 και

iii) τον αποκλεισμό της ώρας του γεύματος από τις ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών.

Διαβάστε εδώ

Νέο Λύκειο-Νέο σύστημα προσβασης στα ΑΕΙ

Μέσα στο Γενάρη ο υπουργός Παιδείας θα ανακοινώσει το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, το οποίο θα “εγκαινιάσουν” οι σημερινοί μαθητές της Α Λυκείου

1. Διαβάστε εδώ το Αρχικό Σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που ήδη έχει ανακοινωθεί 

Νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και επιλογή τους μέσω ΑΣΕΠ

Μέχρι   το Μάρτιο  ο υπουργός Παιδείας θα προωθήσει στη Βουλή νομοσχέδιο που θα αφορά  

Α. Την αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, της σχολικής αυτοαξιολόγησης και της ορθολογικής χρήσης των πόρων.

Β. Τους μελλοντικούς διορισμούς και την αξιολόγηση των διευθυντών των σχολείων με στόχο να εξασφαλίσει μια αποπολιτικοποιημένη, διαφανή και αξιοκρατική διαδικασία συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής του AΣΕΠ στις αρμόδιες επιτροπές και την αναβάθμιση του ρόλου τους μέσα στις σχολικές μονάδες και προσδιορίζοντας τις προοπτικές σταδιοδρομίας τους

Β. Να  εγκρίνει νόμο για την αναβάθμιση των φορέων που είναι υπεύθυνοι για τις αξιολογήσεις

Νομοσχέδιο για την Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Το  Μάιο θα ακολουθήσει άλλο νομοσχέδιο που θα αφορά τη στρατηγική για την αρχική και συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ρυθμίσεις  για τη διδακτική επάρκεια

Νέο πλαίσιο διδακτικής και παιδαγωγικής επάρκειας όλων των εκπαιδευτικών, ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας βασισμένο στις εισηγήσεις του ΙΕΠ και της ΑΔΙΠΔΕ

1. Διαβάστε εδώ την εισήγηση του ΙΕΠ

2. Διαβάστε εδώ την εισήγηση της ΑΔΙΠΔΕ

Δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο

Τη θεσμοθέτηση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο δημόσιο νηπιαγωγείο δεσμεύτηκε ο υπουργός Παιδείας.

Διαβάστε εδώ

Νομοσχέδιο για τα Πειραματικά Σχολεία

Ο υπουργός Παιδείας  ανακοίνωσε στη Βουλή ότι προτίθεται να προωθήσει νομοσχέδιο για τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία.

Νομοσχέδια για τις συγχωνεύσεις ΤΕΙ με Πανεπιστήμια

Πριν το καλοκαίρι θα έχουν δρομολογηθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή   Σχέδια Νόμου, για τις συγχωνεύσεις:

Α. Του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Β. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας

Γ. Το ΤΕΙ Ηπείρου  με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Δ. Το ΤΕΙ Αν. Μακεδονίας- Θράκης με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Ε. Το ΤΕΙ Πελοποννήσου με  το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Το Σχέδιο Νόμου για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το οποίο θα προκύψει από τη συγχώνευση του  ΤΕΙ Αθήνας με το ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ , που βρίσκεται σε διαβούλευση μέχρι 4 Ιανουρίου θα κατατεθεί, προς ψήφιση στη Βουλή μέχρι και τις 15 του Γενάρη.

Ρυθμίσεις για τα  διετή Προγράμματα των ΑΕΙ

Τον τίτλο «Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» φέρουν τα διετή Προγράμματα Σπουδών , οι διατάξεις των οποίων είναι ενταγμένες στο Σχέδιο Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Διαβάστε εδώ

Νομοσχέδιο για τις μετεγγραφές φοιτητών

Άμεση νομοθετική ρύθμιση για μετεγγραφή στα αδέλφια που σπουδάζουν στα Πανεπιστήμια προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του 2018.

Διαβάστε εδώ

Κολλέγια

Ο υπουργός Παιδείας  ήδη έχει ανακοινώσει πως θα καταθέσει προς ψήφιση στη Βουλή ρυθμίσεις για τους πτυχιούχους των Κολλεγίων.

Διαβάστε εδώ

Αλλαγές στο νόμο για τα ιδιωτικά σχολεία

Το πλαίσιο απολύσεων που θεσπίστηκε με τον νόμο περί ιδιωτικής εκπαίδευσης  με το νόμο νόμος 4472/2017, ο υπουργός Παιδείας συμφώνησε με τους θεσμούς να    αξιολογηθεί έως τον Μάρτιο του 2018 και, εφόσον απαιτείται, θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις να συμφωνηθεί με τα θεσμικά όργανα και να νομοθετηθεί μέχρι τον Απρίλιο του 2018 και να τεθεί σε εφαρμογή για το σχολείο το έτος 2018-19

Νομοθετικές ρυθμίσεις για ΑΔΙΠ και ΑΔΙΠΔΔΕ

Ο υπουργός Παιδείας πριν το Μάιο θα φέρει, προς ψήφιση, στη Βουλή νομοθετικές ρυθμίσεις για τη θεσμιμή  αναβάθμιση της ΑΔΙΠ και ΑΔΙΠΔΔΕ

 

 

Σχόλια (18)

 
ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ;
30 Δεκ 2017 23:02

Παρατηρήσατε το κυριότερο;Το ΑΣΕΠ είναι ΜΟΝΟ για τους Διευθυντές σχολείων και όχι για τους σχολικούς συμβούλους ,τους διευθυντές εκπαίδευσης και τους περιφερειακούς.Δηλαδή διαχρονικά μια από τα ίδια στην κομματοκρατία,την ημετεροκρατία και την αναξιοκρατία που οδηγούν στην φαυλοκρατία.Κρίμα τους.Θα μπορούσαν να κάνουν την διαφορά από τους προηγούμενους αλλά είναι ακριβώς ίδιοι ,σαν να βγήκαν από καρμπόν.Δεν αλλάζει τίποτε σε αυτόν τον τόπο .Τα ίδια και οι ίδιοι με άλλα ονόματα αλλά ίδιες πρακτικές.Κρίμα στις επόμενες γενιές.Θέλω να δω τους διευθυντές εκπαίδευσης και τους περιφερειακούς τι θα κάνουν στις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων το 2018, γιατί το 2012 ήταν οι ίδιοι τους με τον ΣΥΡΙΖΑ και τις λοιπές αριστερές ,αυτόνομες,ριζοσπαστικές κινήσεις και λοιπές αριστερές πολύ επαναστατικές και πολύ ριζοσπαστικές δυνάμεις που ξεσήκωναν γονείς και μαθητές και καταλάμβαναν τις περιφέρειες και τις διευθύνσεις,κλείναν τους δρόμους και τα γεφύρια κλπ.Θα κάνουν κατάληψη στους ... εαυτούς τους ;Δηλαδή στις διευθύνσεις τους και τις περιφέρειές τους;Πάντως φαίνεται θα κάνουν και εδώ τα αντίθετα από ότι έκαναν στις συγχωνεύσεις του 2012.Ξέχασα όμως .Τότε ήταν οι κακές συγχωνεύσεις της "ανάλγητης' Διαμαντοπούλου και τώρα οι ίδιες είναι οι καλές του μη ανάλγητου Γαβρόγλου και του ΣΥΡΙΖΑ.Και αυτοί θέλουν και να μας αξιολογήσουν και από πάνω γιατί ως γνωστόν η αριστερή αξιολόγηση είναι η καλή αξιολόγηση.Επόμενο τους βήμα αμέσως μετά η υπαγωγή μας στους Δήμους.Για αυτό το κάνουν.Για να παραδώσουν λιγότερα σχολεία με πλεονάζοντες από τις συγχωνεύσεις χιλιάδες εκπαιδευτικούς με ζοφερό μέλλον και καθόλου διορισμούς στον αιώνα τον άπαντα με τόσους υπεράριθμους.Επειδή ο κλάδος τους ψήφισε μαζικά και ενδεχομένως να τους έδωσε και την συντριπτική νίκη είναι άξιος της τύχης του.Μόνος του αυτοπυροβολήθηκε.Οι υπόλοιποι που δεν τους πιστέψαμε τι φταίμε να πληρώνουμε;Ας βγούν υπεράριθμοι μόνο αυτοί που τους ψήφισαν.

 
Απορια
31 Δεκ 2017 02:26

Δεν γραφει πουθενα αν κατατεθει νομοσχεδιο για την επιλογη σχολικων συμβουλων και διευθυντων εκπαιδευσης.Τι θα γινει με αυτους;Με την αξιολογηση θα τους κανει ισοβιους;Και αν θελει καποιος καινουργιος να γινει και δεν εχει αξιολογηση αφου αυτη ειναι μονο για στελεχη τι θα γινει;Μεσω ΑΣΕΠ δεν θα γινουν και αυτων οι επιλογες η οχι ;Τι θα γινει και με την περιβοητη συναφεια σπουδων ως προς το αντικειμενο διδασκαλιας;Τι θα γινει με τους αμετρητους υπεραριθμους που θα προκυψουν απο τις συγχωνευσεις;Τα σκεφτηκαν στο Υπουργειο αυτα;Οι περιφερειακοι θα διοριζονται η θα ειναι μεσω ΑΣΕΠ;

 
bet
31 Δεκ 2017 15:57

Ούτε κουβέντα για το ΤΕΙ Κρήτης. Τα υπόλοιπα ΑΕΙ της Κρητης δεν συναινούν σε αλλαγές. Συνεπώς, ή θα εξελιχθεί το ΤΕΙ Κρήτης σε Μινωικό πανεπιστήμιο ή η θα καταλήξει να είναι το μοναδικό ΤΕΙ στην Ελλάδα!

 
Newton
01 Ιαν 2018 14:09

@bet Γιατί δεν συναινούν σε αλλαγές ; Δεν υπάρχει περίπτωση να παραμείνει το μοναδικό Τει στην Ελλάδα. Είναι τελείως ηλιθιο.Καλη χρονια!

 
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ
01 Ιαν 2018 23:25

Μπραβο στον αριστρο ΣΥΡΙΖΑ και τον υπουργο του γιατι κανει πραγματα που δεκαετιες δεν τολμησε να τα κανει ουτε η "κακια" δεξια ,ουτε και το ΠΑΣΟΚ γιατι: 1.Βαζει τους εκπαιδευτικους να καθονται 30 ωρες στο σχολειο υποχρεωτικα εχουν δεν εχουν δουλεια.
2.Τους βαζει να κανουν το αλλοτριο εργο του τραπεζοκομου χωρις να υπολογιζεται σαν διδακτικο.
3.Βαζει ΑΣΕΠ μονο για τους διευθυντες σχολειων και οχι για τους σχολικους συμβουλους,τους διευθυντες εκπαιδευσης και τους περιφερειακους .
4.Συγχωνευει απειρα σχολεια χωρις να υπολογισει τους χιλιαδες υπεραριθμους που θα προκυψουν
5.Δεν προκειται να κανει ποτε για αυτον τον λογο διορισμους.
6.Μας παραδινει στους Δημους γιατι ειναι το επομενο βημα.
7.Εμπλεκει την εκπαιδευση και τους εκπαιδευτικους σε εφιαλτικες περιπετειες αλλα ολα αυτα μονο η αριστερα θα μπορουσε να τα περασει χωρις αντιδρασεις και για αυτο τους στηριζουν με μανια ολοι οι ξενοι.
Ευχομαι να φυγουν πριν τα κανουν και ας σκεφτουν οι χιλιαδες συναδελφοι που τους ψηφισαν τι κακο μας εκαναν ολους με την ψηφο τους.

 
Δημήτρης
01 Ιαν 2018 23:25

@Απορία
Αγαπητή/-έ συνάδελφε, Σας υπενθυμίζω πως:
α) Οι νυν Σχολικοί Σύμβουλοι αξιολογήθηκαν τον Αύγουστο του 2014, άρα -πλέον- δεν μιλάμε για αξιολόγηση Σχολικών Συμβούλων αλλά για επαναξιολόγηση και
β) Αυτοί που τώρα υπηρετούν τη 2η θητεία τους έχουν ήδη κριθεί με διαδικασίες ΑΣΕΠ το 2006.

 
@ΔΗΜΗΤΡΗΣ
02 Ιαν 2018 09:18

Και οι διευθυντες σχολειων αξιολιγηθηκαν απο τους σχολικους συμβουλους το 2014 και απο τοτε εγιναν δυο επιλογες.Και οι διευθυντες εκπαιδευσης αξιολογηθηκαν το 2014 και εγιναν επιλογες το 2015.Οι μονοι που μενουν αεναα στη θεση τους εφτα χρονια χωρις επιλογες ειναι οι συμβουλοι.Οσο για τις...αξιολογησεις του 2014 αστο καλυτερα.Ολοι αριστευσαν.Τι ειδους αξιολογηση ηταν αυτη που ολοι οι συμβουλοι πηραν απο 87-100;Και ποια επαναξιολογηση εννοεις αφου βρισκονται σε 7ετη παραταση της θητειας τους;Θητεια 7 ετων που ακουστηκε;Οσο για για τις εξετασεις του 2006 που γραφεις δεν εγιναν απο τον ΑΣΕΠ αλλα απο το Υπουργειο.Για την δε 2η θητεια τους που λες απο το το 2007 ως σημερα ειναι στα 11 χρονια και παει για 12 .Τι ισοβιες θητειες ειναι αυτες;Οι διευθυντες σχολειων στα ιδια χρονια απο το 2007 επιλεγηκαν 4 φορες ,οι διευθυντες εκπαιδευσης 3 και πανε για 4 και οι σχολ.συμβουλοι κολλησαν στις δυο.

 
Αμερόληπτος
02 Ιαν 2018 11:49

@ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ
Σωστό το σχόλιό σου. Θα ήθελα μόνο να μας πει ξεκάθαρα και η ΝΔ τι απ' όλα αυτά υιοθετεί και θα εφαρμόσει; Διότι στο ζήτημα της μυστικής ψηφοφορίας το 2015 για τους διευθυντές σχολικών μονάδων η ΔΑΚΕ μάλλον υποστήριζε τον αντισυνταγματικό νόμο των Κουράκη Μπαλτά. Ευτυχώς η επίσημη ΝΔ όχι.

 
kapoios
02 Ιαν 2018 12:18

Πολλά θέματα ανοιγουν χωρίς λύση.
Οι αποφοιτοι ΕΠΑΛ της Αττικής (η μισή χωρα) δεν θα μπορουν να εισαχθούν σε ΤΕΙ στον τόπο τους, δεν θα υπάρχει πλεον ΤΕΙ στην Αθήνα. Τα μελη διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ γινονται μελη ΔΕΠ ΑΕΙ σε μια μέρα, αρα μεγαλύτεροι μισθοι και λιγοτερες διδακτικές ώρες. Πώς θα καλυφθουν αυτές οι ώρες? Προσλήψεις προσωπικού? Φυσικά, λεφτά υπάρχουν.
Πως θα πληρωθούν οι αυξήσεις του προσωπικού? Φυσικά λεφτά υπάρχουν.
Και οι οικογένειες που έστειλαν τα παιδιά τους σε αλλή πολη ώστε να μπορέσουν να σπουδάσουν σε Πανεπιστήμιο αντί για ΤΕΙ, (ή ΑΤΕΙ ή όπως τα λεει ο καθένας αναλογα την πλευρά που βλέπει το ζήτημα) ενώ οσοι έμειναν θα βρεθούν ξαφνικά με ισοτιμο πτυχίο? Ας πρόσεχαν.
Και οι διαδικασίες ανωτατοποιησης με τι κριτήρια γίνονται? Δημοσιευσεις, αναφορές, έρευνα, βαθμος εισαγωγής εισαχθέντων? Πολλοι θα πουν ότι και στα ΤΕΙ γίνεται ερευνα, φυσικά κατι γινεται, ειναι στο ίδιο επιπεδο ποσοτικά και ποιοτικά με τα Πανεπιστήμια? Και να μιλάμε με στοιχεία σε επιπεδο ιδρύματος και συγκριτικά με τα πανεπιστήμια και όχι λογια του αέρα. Ούτε να βρισκονται μερικά μελη προσωπικού των ΤΕΙ με εργο και αυτο να αποτελει δικαιολογία για να παρουν αυξήσεις ολοι. Και αν καποια ΤΕΙ ξεπερνουν ΑΕΙ μήπως θα επρεπε αντιθετα εκεινα τα ΑΕΙ να γινουν ΤΕΙ αν δεν παραγουν επαρκες ερευνητικό εργο? Και τα γνωστικά αντικείμενα με βάση πάντα τα ακαδημαικά κριτήρια?
Η αντιπολιτευση τι θα κανει? Θα καταργήσει άραγε αυτούς τους νόμους ή πιστεύει οτι λεφτά υπάρχουν?

 
Death by Chocolate
02 Ιαν 2018 14:09

Αυτό με τη ρύθμιση για τα κολέγια είναι πλέον ιστορική φαιδρότητα.. 4 χρόνια αναμονή για μια απάντηση από το ΣΑΕΠ δεν υφίσταται πλέον ούτε στο Μπαγκλαντές.. Τέτοιο (διαχρονικό, διακομματικό) μένος ενάντια στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν εξηγείται ούτε με όρους ψυχολογίας πλέον.

Το καλοκαίρι είχε κατατεθεί τροπολογία για τα Αμερικάνικα αλλά τελευταία στιγμή την πήρε πίσω ο ίδιος ο Υπουργός..

Τι έγινε, την έβαλε στο άλας και μέστωσε?

Υπάρχει ψηφισμένος νόμος και τροπολογία από την Ελληνική βουλή, που δεν εφαρμόζεται από το 2014.. Άρα αρχίσανε τα δικαστήρια και σφίξανε τα γάλατα..

Δεν θα αποποιηθεί κανείς των νομίμων δικαιωμάτων του, λεβέντες.

 
Δημήτρης
02 Ιαν 2018 15:10

@ @ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Αγαπητή/-έ συνάδελφε,
Αναφέρετε πως "Και οι διευθυντες σχολειων αξιολιγηθηκαν απο τους σχολικους συμβουλους το 2014...". Σε ποιο μέρος της Ελλάδας συνέβη αυτό; Πού ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες; Πού αναρτήθηκαν βαθμολογίες; Πού κοινοποιήθηκαν; Πού έγιναν ενστάσεις; Πού, τέλος πάντων, ολοκληρώθηκαν όλες οι προβλεπομενες διαδικασίες. Ενημερώστε μας, αν γνωρίζετε με στοιχεία. Αντίθετα, η αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων έγινε πανελλαδικά (εν μέσω, μαλιστα, θέρους) και ολοκληρώθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες μέσω ΑΔΙΠΔΕ.
Αναφέρετε πως "Τι ειδους αξιολογηση ηταν αυτη που ολοι οι συμβουλοι πηραν απο 87-100;" Αν έχετε να καταθέσετε κάτι που να αποδευκνύει πως η αξιολόγησή τους δεν ήταν αμερόληπτη και αντικειμενική, δεν έχετε παρά να το καταθέσετε τεκμηριωμένα στην ΑΔΙΠΔΕ.
Αναφέρεστε σε επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης το 2014. Κι αυτό γιατί θα πρέπει να απασχολεί τους Σχολικούς Συμβούλους, αφού η θητεία τους έληγε στις 31/7/2015.
Αναφέρεστε σε επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων. Παραβλέπετε, ωστόσο, το γεγονός των νομικών ζητημάτων που δημιουργήθηκαν με τους 2 νόμους επιλογής (βλ. απόφαση ΣτΕ και επικείμενες αποφάσεις), ενώ ο 3848 (με όλα του προβλήματα) βάση του οποίου υπηρετούν οι νυν Σχολικοί Σύμβουλοι δεν εξέπεσε στο ΣτΕ.
Αναφέρετε πως οι Σχολικοί Σύμβουλοι "βρισκονται σε 7ετη παραταση της θητειας τους". Σε ποια 7ετη παραταση θητειας αναφέρεστε, αφού οι 3 τελευταίες κρίσεις έγιναν το 2003, το 2007 και το 2012. Από την 31/7/2015 που έληξε η θήτεια (που τώρα είναι σε παράταση) έχουν περάσει σχεδόν 2,5 χρόνια.
Αναφέρετε πως "για τις εξετασεις του 2006 που γραφεις δεν εγιναν απο τον ΑΣΕΠ αλλα απο το Υπουργειο". Μήπως δεν διαβάσατε καλά τι έγραψα; Αναφέρθηκα σε "διαδικασίες ΑΣΕΠ" και όχι σε διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ. Σε κάθε όμως περίπτωση, και εκείνη η διαδικασία διαφύλασσε την αντικειμενικότητα. Αν, ωστόσο, έχετε να προσάψετε κάτι στην τότε διαδικασία υπάρχουν fora και υπηρεσίες που μπορείτε τεκμηριωμένα να το καταθέσετε.
Αναφέρεστε σε "ισοβιες θητειες" και πως "σχολ.συμβουλοι κολλησαν στις δυο" επιλογές, ενώ οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Διευθυντές Σχολείων είχαν περισσότερες. Ξεχνάτε βέβαια πως οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν ασκούν νομοθετική/εκτελεστική εξουσία για να επιλέξουν τον χρόνο και τον τρόπο που θα κριθούν καθώς και πως πήρε στο ΥΠΠΕΘ πάνω από 2,5 χρόνια να συναντηθεί με την ΠΕΣΣ και να τεθούν όλα τα θέματα επί τάπητος. Άρα, αλλού πρέπει να απευθυνθείτε για να βρείτε λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

 
ALEXANDROS
02 Ιαν 2018 16:46

Αν κάνει αυτό με το 30ωρο, θα διαλύσει τα σχολεία. Όσοι δούλευαν ευσυνείδητα θα τα παρατήσουν. Επιπλέον, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθεί 3ο κόμμα ίσως και 4ο.

 
Πε19
02 Ιαν 2018 19:31

@Δημήτρης
Σε ότι αφορά τους σχολικούς συμβούλους, για να έχει νόημα η όποια συμβουλή που θα δώσουν στους εκπαιδευτικούς, θα πρέπει στο τέλος της σχολικής χρονιάς να λήξει η θητεία τους να επαναπροκηρυχθούν οι θέσεις τους χωρίς να έχουν το δικαίωμα επιλογής σύμβουλοι που έχουν φύγει από την τάξη για περισσότερο από 12 χρόνια (2 θητείες +). Δεν είναι δυνατόν να έχουμε μόνιμους συμβούλους με 6-7 χρόνια στην τάξη και σχεδόν χωρίς καθόλου διευθυντική εμπειρία. Τι θα συμβουλέψει ο Σύμβουλος με 7 χρόνια στην τάξη 3 στο γραφείο και 15 σύμβουλος με 1 μάστερ ένα συνάδελφό του με 25 χρόνια στην τάξη και διδακτορικό πως θα κάνει μάθημα όταν αυτός δεν έχει ούτε το 1/3 των χρόνων του στην τάξη?
Τώρα για τις αξιολογήσεις του 14 καλό θα να δοθούν στην δημοσιότητα και οι αξιολογήσεις των διευθυντών. Τότε οι διευθυντές αξιολογήθηκαν (όπως τέλος πάντων προέβλεπε το 152/13) και πουθενά δεν βγήκε αυτή η αξιολόγηση. Ίσως μετά και από την δικαστική απόφαση για γνωστοποίηση της αξιολόγησής ορισμένων διευθυντών θα πρέπει για όλους να βγουν αυτά τα αποτελέσματα.

 
Ελένη
02 Ιαν 2018 20:11

Πρέπει να ψηφισθεί το 30ωρο για να λειτουργούν επιτέλους τα σχολεία με τους πολλούς και όχι με τη καμπούρα των λίγων. Επίσης για να σταματήσει η μάχη του τετράωρου!

 
ελενη
03 Ιαν 2018 00:46

Πε19 έγραψες

« … Δεν είναι δυνατόν να έχουμε μόνιμους συμβούλους με 6-7 χρόνια στην τάξη και σχεδόν χωρίς καθόλου διευθυντική εμπειρία. Τι θα συμβουλέψει ο Σύμβουλος …»

Καταλαβαίνεις αυτά που γράφεις και ψέγεις σχολικούς συμβούλους οι οποίοι δεν ήταν προηγουμένως διευθυντές?

Τι νόημα έχει η διευθυντική εμπειρία που πιθανόν να μην έχει ένας σχολικός σύμβουλος ο οποίοι δεν κατείχε θέση διευθυντή

Οταν

Ο σχολικός σύμβουλος, έστω και αυτός που έγινε με τις κρίσεις του 2012, πολύ δε περισσότερο οι παλαιότεροι, έχει υπό την επίβλεψη του πάνω από 15 σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης, επομένως και πάνω από 15 διευθυντές σχολείων, με τους οποίους συνεργάζεται και συμμετέχει στα προβλήματα τουλάχιστον 15 διαφορετικών σχολικών μονάδων.

Επιπλέον αυτών των σχολείων, έχει και πάνω από 100 σχολικές μονάδες, στις οποίες ανήκουν οι καθηγητές της επιστημονικής τους ευθύνης, με τους διευθυντές αυτών των σχολείων, επίσης να συνεργάζεται κατά την διάρκεια των επισκέψεων του σε αυτά.

Σε αυτά να προσθέσουμε τις συνεργασίες με την διοίκηση της εκπαίδευσης, από το επίπεδο του υπουργείου μέχρι και όλες τις δομές της εκπαίδευσης (ΚΕΔΔΥ, ΚΠΕ, κλπ, κλπ) ή τις συνεργασίες με πανεπιστήμια.

Επομένως η εμπειρία που αποκομίζει από αυτήν την τεράστια αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφορετικών διευθυντών, των διαφορετικών σχολικών μονάδων των περιφερειακών διευθύνσεων των γονέων , αλλά και των μαθητών είναι ασύγκριτα ανώτερη από την πείρα που έχει ένας μόνο διευθυντής σχολείου, που πιθανόν να είναι μια μικρή σχολική μονάδα, με λίγους μαθητές και καθόλου προβλήματα.

Επομένως για ποιον Θανάση συζητάς … !!!!

 
Αμερόληπτος
03 Ιαν 2018 10:09

@Ελένη Η λύση της μάχης του τετράωρου, αγαπητή Ελένη, βρίσκεται στην ισότιμη μεταχείριση όλων των εκπαιδευτικών από αυτόν/ήν που δημιουργεί το ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Δυστυχώς οι προγραμματίστριες/ές σε πολλές περιπτώσεις μεροληπτούν υπέρ συγκεκριμένων . Θα πρέπει λοιπόν να παρεμβαίνει ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας και να αφαιρεί το πρόγραμμα άμεσα από τον άδικο προγραμματιστή και να το αναλαμβάνει ο ίδιος. Ο διευθυντής μου το έκανε και τότε να έβλεπες τη "λύσσα" της άδικης προγραμματίστριας . Αλλά οι περισσότεροι διευθυντές, εκτός από ελάχιστους, δεν έχουν το σθένος να έρθουν σε κόντρα

 
Αιμιλία Τζάφου
13 Ιαν 2018 09:31

Τι ακούμε και τι διαβάζουμε εδώ! Είναι όλα υπογεγραμμένα από τους προκατόχους (51 σελίδες στα Αγγλικά) και οι τωρινοί απλά τα εφαρμόζουν.
Το σχεδιάγραμμα δεν είναι ολόκληρο. Το επόμενο βήμα είναι ότι οι Δήμοι θα αξιολογούν (για την Ελλάδα μιλάμε τώρα) και θα διορίζουν εκπαιδευτικούς κατά βούληση. Επίσης θα απολύουν κατά βούληση. Μαλώστε άνετα για τις 30 ώρες το δικαίωμα στην απεργία κομμένο οι μισθοί της πείνας σε εφαρμογή ας μην μας απασχολήσουν Το ποιος έκανε 4/ωρο και ποιος όχι ποιος κάνει σωστά τη δουλειά του και ποιος όχι εν είδη κουτσομπολιού αυτά είναι κυρίαρχα θέματα. Πάλι χάσαμε το δάσος και μαλώνουμε για το δέντρο.

 
ΠΙΤΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
24 Ιαν 2018 09:36

ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΕΝΩ Η ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ