Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρόταση του τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Αθήνας για το Παν. Δυτ. Αττικής

Να δημιουργηθεί μια νέα σχολή στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την ονομασία «Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών», στην οποία να ενταχθούν τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας.
Δημοσίευση: 03/01/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ε. Κάκουρος Καθηγητής Πρόεδρος Τμήματος Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Αθήνας

Η Γενική Συνέλευση του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθήνας εκφράζει την ικανοποίησή της για την αυτόνομη ένταξη του Τμήματος στο υπό ίδρυση Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, όπως προβλέπεται στο σχετικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που τέθηκε σε διαβούλευση.

Θεωρούμε ότι η απόφαση αυτή, υποδηλώνει την ευαισθησία και την υποστήριξη της πολιτικής ηγεσίας στο παιδί και την οικογένεια.

Επισημαίνεται το γεγονός ότι οι απόφοιτοι των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των ΤΕΙ έχουν ως μοναδικό χώρο επαγγελματικής απασχόλησης τους Παιδικούς Σταθμούς, οι οποίοι σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία τους (ΦΕΚ. 4249/5-12-2017) αποτελούν δομές αγωγής και διαπαιδαγώγησης των παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Η Προσχολική Αγωγή είναι γνωστό ότι εντάσσεται στον χώρο των Παιδαγωγικών Επιστημών και, με την ευρύτερη έννοια, στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες.

Θεωρούμε ότι η προβλεπόμενη ένταξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Επιστημών Υγείας του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, αποδυναμώνει τον εγγενή παιδαγωγικό χαρακτήρα του και παραπέμπει στην υιοθέτηση της άποψης ότι η Προσχολική Αγωγή είναι Επιστήμη Υγείας και όχι Παιδαγωγική Επιστήμη.

Για τους παραπάνω λόγους και προκειμένου να προληφθεί η σύγχυση και τα προβλήματα που προβλέπεται να δημιουργηθούν από την τοποθέτηση του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στη Σχολή Επιστημών Υγείας, προτείνεται:

Να δημιουργηθεί μια νέα σχολή στο πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την ονομασία «Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών», στην οποία να ενταχθούν τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Εργασίας.

Εκτιμούμε πως αυτή θα ήταν η καλύτερη επιλογή επειδή:

Α) Θα επιτευχθεί η αποφυγή της διάχυσης των επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και της Κοινωνικής Εργασίας με μη συναφείς επιστήμες, όπως είναι οι Επιστήμες Υγείας καθώς και οι Επιστήμες Διοίκησης και Οικονομίας.

Β) Η συγγένεια των Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας και Προσχολικής Αγωγής είναι σαφώς αρκετά μεγάλη ώστε να δικαιολογεί την ένταξή τους στην ίδια Σχολή.

Γ) Θα εξασφαλιστεί η δυνατότητα για μελλοντική ίδρυση και άλλων Τμημάτων που θεραπεύουν σχετικά γνωστικά αντικείμενα, έτσι ώστε η Σχολή αυτή να αποτελέσει τον χώρο στον οποίο θα μπορέσουν μελλοντικά να στεγαστούν και άλλες Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Δ. Αττικής, εφόσον προκύψει ανάγκη γι’ αυτό.

Σχόλια (122)

 
Πιπίνα Κουνέλη
02 Ιαν 2018 12:16

Σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής ουδεμία σχέση έχει με τα επαγγέλματα Υγείας. Είναι λογικό, λοιπόν, να ενταχθεί στο Τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα παρά θα θεραπεύσει τα ήδη υπάρχοντα.

 
Δεσλη Κορνηλια
02 Ιαν 2018 13:19

Η σχολή πρέπει να διατηρήσει το κύρος της και να το ενισχύσει με την ένταξη στο τμήμα κοινωνικών Και ανθρωπιστικών Επιστημών. Είναι απαραίτητο για την ποιοτική αντιμετώπιση του Παιδιού και της οικογένειας

 
Ζαφειροπουλου Δώρα
02 Ιαν 2018 13:50

Είναι πολύ σημαντικό να ενταχθεί η σχολή εκεί που πραγματικά ανήκει , στο τμήμα δηλαδή κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών. Η φροντίδα των βρεφών και νηπίων , αλλά και η αγωγή τους δεν πρέπει να υποτιμάται καθώς αποτελεί τον πρώτο αποχωρισμό από την οικογένεια και την πρώτη ένταξή τους σε σχολικό περιβάλλον ενώ ταυτόχρονα μπαίνουν τα θεμέλια για την μετέπειτα σχολική τους ζωή . Η ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού στα πρώτα χρόνια ζωής του βρίσκεται στα χέρια μας και δεν είναι σωστό να απαξιώνεται ...

 
Καλαϊτζή. Ευαγγελία
02 Ιαν 2018 14:07

Η ένταξη του τμήματος Προσχολικής Αγωγής στην Σχολή Υγείας υποβαθμίζει το ακαδημαϊκό κύρος του Πανεπιστημίου Δυτ Αττικής και την εμβληματική πρωτοβουλία της κυβέρνησης Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ,δεδομένου ότι προέρχεται απο την ακαδημαϊκή κοινότητα, ,οφείλει να ανταποκριθεί στην ιστορικη της ευθύνη και πρόκληση για την αποκατάσταση της επιστημονικής δεοντολογίας εντασσοντας το τμημα Π.Α στην προτεινομενη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών

 
Τζένη Παρασκευοπούλου
02 Ιαν 2018 14:09

Σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα λειτουργίας των παιδικών σταθμών της χώρας που πρόσφατα ψηφίστηκε, οι παιδικοί σταθμοί ορίζονται πρωτίστως, ως χώροι διαπαιδαγώγησης παιδιών βρεφικής και νηπιακής ηλικίας.Ως εκ τούτου οι υπάλληλοι που αναλαμβάνουν την εκπαίδευση αυτή λογικό θα ήταν να φοιτούν σε σχολές κλάδων ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν ,και εφόσον έχουμε ως κοινωνία αποδεχθεί, ότι αυτή την ηλικία χρήζει εκπαίδευσης κατά κύριο λόγο,παρά φροντίδας να ενταχθεί η σχολή Προσχολικής Αγωγής στον προαναφερθέντα κλάδο.

 
Πιπίνα Κουνέλη
02 Ιαν 2018 14:10

Σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής ουδεμία σχέση έχει με τα επαγγέλματα Υγείας. Είναι λογικό, λοιπόν, να ενταχθεί στο Τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του υπό ίδρυση Πανεπιστημίου. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα παρά θα θεραπεύσει τα ήδη υπάρχοντα.

 
Μαρία Ιωαννιδου
02 Ιαν 2018 14:17

Εννοείται οτι το τμημα προσχολικής Αγωγής δεν έχει καμοια μα καμοια σχέση με τα επαγγέλματα υγείας οπότε επιβάλλεται η ένταξη της στο νέο τμήμα κοινωνικών ανθρωπιστικών επιστημων

 
ΑΝΝΑ ΣΤΑΣΗ
02 Ιαν 2018 14:33

Η σχολή αδιαμφισβήτητα πρέπει να ενταχθεί στο τμήμα κοινωνικών και Ανθρωπιστικών σπουδών τόσο βάσει των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών και μαθημάτων ,Παιδαγωγικά,Ψυχολογία κ.α. που περιλαμβάνει ως βασικά για την σωστή ,ολοκληρωμένη και αναγκαία επιστημονική κατάρτιση των Παιδαγωγών ,όσο και στην αποτελεσματικότητα και το κύρος που πιστοποιούν τα χρόνια ύπαρξης και προσφοράς της στους Παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, στην αγωγή και εκπαίδευση παιδιών 0-6 και στις πραγματικές ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας . Ταυτόχρονα η εξέλιξη της στη πορεία των χρόνων με μια διαρκή αναζήτηση καινοτόμων παιδαγωγικών προσεγγίσεων και πρακτικών που αφορούν αυτή την τόσο ευαίσθητη ηλικία παιδιών οδηγούν αυτόματα ,ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ στην ένταξη της στο Τμήμα κοινωνικών και Ανθρωπιστικών σπουδών.

 
ΤΣΙΤΣΕΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
02 Ιαν 2018 14:44

Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Αθήνας.Είναι καταφωρο, πως το τμήμα μας δεν θα πρέπει,να υπάγεται στη Σχολή Επιστημών της Υγειας!!! Ο παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας ουδεμία σχέση έχει με τα επαγγέλματα υγείας και ειλικρινά απορώ,που δεν θεωρείται αυτο... αυτονόητο!!!!!

 
Eleni Xandri
02 Ιαν 2018 14:49

Το τμήμα Προσχολικής Αγωγής δεν έχει καμία σχέση με τα Επαγγέλματα Υγείας ,αντικείμενό του είναι το ίδιο το παιδί ,θα πρέπει λοιπόν να ενταχθεί στο τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών επιστημών.

 
Μαρία Νταλάκου
02 Ιαν 2018 15:06

Το τμήμα Προσχολικής Αγωγής έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα αναμφισβήτητα. Η ένταξη του στη Σχολή Δημόσιας Υγείας κάθε άλλο παρά υποστηρίζει κάτι τέτοιο. Απεναντίας τον αποδυναμώνει. Επιβάλεται η ένταξη του τμήματος στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές επιστήμες του Πανεπιστημίου Δ. Αττικής!

 
Καμάτσος Ιωάννης
02 Ιαν 2018 15:14

Η αξία της προσχολικής αγωγής στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών έχει αναγνωρισθεί από την διεθνή επιστημονική κοινότητα. Το έργο των Βρεφονηπιοκόμων είναι σημαντικό για να δώσουν τις πρώτες γερές βάσεις, στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μελλοντικών πολιτών τις χώρας. Ένα έργο καθαρά διαπαιδαγώγησης και διαμόρφωσης σωστών κοινωνικών συμπεριφορών. Είναι επιτακτική, λοιπόν ανάγκη, το τμήμα Βρεφονηπιοκομίας να κρατήσει τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα και να συνεχίζει να βγάζει παιδαγωγούς αξιόλογους με επιστημονικό υπόβαθρο, που θα στελεχώνουν τους παιδικούς σταθμούς της χώρας μας, προσφέροντας τις πρώτες γνώσεις και τις πιο σημαντικές στα παιδιά προσχολικής ηλικίας.

 
Ελένη Κουτσουράκη
02 Ιαν 2018 15:31

Το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής από την αρχή της λειτουργίας του πρόσφερε 3,6 χρόνια σπουδών. Σε κάθε εξάμηνο υπήρχαν στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματα παιδαγωγικών και ψυχολογίας. Ως εκ τούτου δεν έχει καμία σχέση με τα επαγγέλματα Υγείας. Πρέπει λοιπόν, στο νεοϊδρυθέν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, να ενταχθεί στην Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών καθώς οι απόφοιτοι του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής δεν θα παρέχουν υπηρεσίες υγειονομικού αλλά παιδαγωγικού ενδιαφέροντος.

 
Αιμιλία Παπαδοπούλου
02 Ιαν 2018 15:38

Συμφωνώ με την πρόταση του τμήματος προσχολικής αγωγής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας. Θεωρώ σωστή πρόταση την ίδρυση σχολής κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών, και την ένταξη σε αυτή του Τ.Ε.Ι. προσχολικής αγωγής. Η ένταξη μιας καθαρά παιδαγωγικής σχολής στα επαγγέλματα υγείας, ήταν λάθος το οποίο δεν πρέπει να διαιωνιστεί. Δημιουργεί σύγχυση και έμμεση υποβάθμιση.
Με εκτίμηση
Αιμιλία Παπαδοπούλου
Νηπιαγωγός
Προϊσταμένη Δημοτικού Βρεφονηπισκού Σταθμού

 
ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΚΗ
02 Ιαν 2018 15:42

Το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής από την αρχή της ίδρυσής του πρόσφερε 3,6 χρόνια σπουδών. Σε ΟΛΑ τα εξάμηνα υπήρχαν στο πρόγραμμα σπουδών τα μαθήματα παιδαγωγικών και ψυχολογίας. Ως εκ τούτου δεν έχει σχέση με τα επαγγέλματα υγείας. Στο νεοϊδρυθέν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής πρέπει να ενταχθεί στη Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών καθώς οι απόφοιτοι του δεν θα παρέχουν υπηρεσίες υγειονομικού αλλά παιδαγωγικού ενδιαφέροντος.

 
Καμάτσος Ιωάννης
02 Ιαν 2018 15:45

Η αξία της προσχολικής εκπαίδευσης και η σημασία της στην σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού έχει αναγνωρισθεί από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα .Το μεγαλύτερο μέρος των γνώσεων αποκτώνται σε αυτή την ηλικία, όπου τίθενται οι βάσεις για την διαμόρφωση του χαρακτήρα του κάθε παιδιού. Οι παιδικοί σταθμοί είναι το πρώτο σχολείο κάθε παιδιού, αυτό που θα δώσει τις πρώτες γνώσεις και τα πρώτα ερεθίσματα για σωστή κοινωνική ένταξη. Είναι επιτακτική , λοιπόν, ανάγκη το τμήμα Βρεφονηπιοκομίας να διατηρήσει τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα, που οι απόφοιτοί του θα συνεχίσουν να έχουν το κατάλληλο επιστημονικό υπόβαθρο, ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν τη σωστή διαπαιδαγώγηση στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, διαμορφώνοντας σωστούς και με κοινωνική συνείδηση πολίτες. Θεωρείται επιβεβλημένη η ένταξη του στη σχολή Κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών, καθώς το επιστημονικό του πεδίο είναι καθαρά παιδαγωγικό και αφορά την αγωγή και εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας.

 
Γεωργία Μουζεβιρη
02 Ιαν 2018 16:17

Το Τμήμα Προσχολικής αγωγής σαφώς και πρέπει να ενταχθεί στο Τμήμα Κοινωνικών Επιστημών εδραιώνοντας έτσι τον εκπαιδευτικό ρολο των συναδέλφων βρεφονηπιοκομων.Οποιαδηποτε ανάμειξη με Τμήματα Επιστημών Υγείας αναγάγει αυτομάτως το έργο μας σε απλή φυλαξη και παροχή κοινωνικών υπηρεσιών.

 
Ζηνοβία Χριστοδούλου
02 Ιαν 2018 16:23

Ειναι καιρος η σχολη προσχολικης αγωγης να αντιμετωπιστει απο την πολιτεια ως ενας χωρος που εκπαιδευονται επαγγελματιες που θα ασχοληθουν με την αγωγη των παιδιων και οχι επαγγελματιες υγειας

 
ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΕΒΑΝΙΔΟΥ
02 Ιαν 2018 16:27

Συμφωνώ απόλυτα όμως η αλλαγή πρέπει να γίνει σε όλες της σχολές προσχολικής Αγωγής και όχι μόνο στα ΤΕΙ Αθήνας!!!!!

 
Βετουλη Μαριλενα
02 Ιαν 2018 16:33

Ουδεμία σχέση έχει το τμήμα προσχολικής αγωγής με τις σχολές υγείας και πρόνοιας τι πιο λογικό από το να ενταχθεί στο τμήμα των κοινωνικών και ανθρωπιστική επιστημών...

 
Βασιλική Κατσούδα
02 Ιαν 2018 16:36

Δεν μπορεί να μην γνωρίζει ο υπουργός το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος προσχολικής αγωγής καθώς και τους παιδαγωγικούς στόχους των βρεφονηπιακών σταθμών, όπως αυτοί ορίζονται στον κανονισμό λειτουργίας τους.Είναι βέβαιο ότι ουδεμία σχέση έχουμε με τα επαγγέλματα υγείας και φυσικά το τμήμα προσχολικής αγωγής δεν πρέπει να τοποθετηθεί στην σχολή επιστημών υγείας του υπό ίδρυση πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

 
ΑΘΗΝΑ ΧΑΡΑΜΗ
02 Ιαν 2018 16:37

Να ενταχθει το Τει Προσχολικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Αττικης στο τμημα Κοινωνικων και Ανθρωπιστικων Επιστημων καθως δεν ειμαστε υγειονομικοι προσφερουμε αγωγη και φροντιδα σε παιδια 0-6 ετων με το δεδομενο λοιπον οτι χτιζουμε τα πιο σημαντικα χρονια της ζωης του παιδιου μαζι με το οικογενειακο του περιβαλλον ειναι σωστο να ανηκουμε στο κλαδο ανθρωπιστικων και κοινωνικων επιστημων!!!

 
ΓΕΩΡΓΙΑ
02 Ιαν 2018 16:41

Τα τμήματα προσχολικής αγωγής των ΤΕΙ πρέπει συνολικά επιτέλους να ενταχθούν στα Πανεπιστήμια ως παιδαγωγικές σχολές. Αρκετά μας κούρασε όλους αυτός ο διχασμός κι αυτή η επίθεση που γίνεται από τον ένα κλάδο στον άλλο. Ασχολούμαστε με παιδιά, οπότε γιατί προσπαθούμε να πείσουμε για το αυτονόητο; Εκπαίδευση είναι και στους Παιδικούς Σταθμούς (που κακώς κατά τη γνώμη μου ονομάζονται έτσι) και πρέπει το κράτος να μας στηρίξει, να ακούσει τα αιτήματά μας και να μην μας στερήσει και την ηλικία των προνηπίων. Τολμώ να πω ότι θέλουμε πίσω και τα νήπια. Έως 6 ετών σπόυδασα. Τέσσερα χρόνια σπουδών και να δέχεται ο κλάδος τέτοιο υποβιβασμό.... Πρέπει να προοδεύουμε κι όχι να πηγαίνουμε κι άλλο πίσω. Αγαπάμε τη δουλειά μας και θέλουμε το καλύτερο και για μας και για τα παιδιά. Προσωπικά επιθυμώ να θεωρούμαι εκπαιδευτικός όπως φυσικά αρμόζει σε κάποιον που ασχολείται με τα παιδιά και την ολόπλευρη ανάπτυξή τους με βάση σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους (δεν είμαστε παιδότοποι) και το κράτος να φροντίζει για τη συνεχή επιμόρφωσή μου όπως και να παρέχει κάθε χρόνο στις δασκάλες των παιδικών κάποιο εγχειρίδιο βοηθητικό αντίστοιχο μ' αυτό που δίνεται κάθε χρόνο στις νηπιαγωγούς.

 
Χαραλάμπους Παναγιώτα
02 Ιαν 2018 16:42

Η ένταξη του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής στο Τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών στο υπό ίδρυση Πανεπιστήμιο, είναι πιστεύω η ιδανική επιλογή, καθώς υπάρχει πραγματική συνάφεια στα αντικείμενα Σπουδών.

 
Χριστοπούλου Ειρήνη
02 Ιαν 2018 16:50

Το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθήνας, εξαρχής ήταν ενταγμένο σε λάθος Σχολή. Το αντικείμενο εργασίας των αποφοίτων του τμήματος είναι αμιγώς εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό. Η ένταξή του στο Τμήμα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει προκειμένου να πάψει πλέον η παράλογη ταύτιση του επαγγέλματος των Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας με τα επαγγέλματα υγείας.

 
Κουτρακου Ηλιανα
02 Ιαν 2018 16:56

Συμφωνω το πιο συνετο ειναι καθε σχολη προσχολικης αγωγης να ενταχθει στις κοινωνικες και ανθρωπιστικες επιστημες και οχι στις επιστημες υγειας και προνοιας.

 
Δήμητρα Γλυνού
02 Ιαν 2018 17:01

Πράγματι μία Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών θα αναβάθμιζε και θα συμπλήρωνε τον ρόλο του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Εκ των πραγμάτων ,η Προσχολική Αγωγή είναι επιστήμη πολύ σημαντική για το παιδί ,την οικογένεια και την κοινωνία γενικότερα. Εντάσσεται στις Παιδαγωγικές επιστήμες και όχι στις επιστήμες υγείας.
Αυτό εξάλλου προκύπτει και από το Πρόγραμμα Σπουδών το οποίο περιλαμβάνει μαθήματα παιδαγωγικών και ψυχολογίας. Οι απόφοιτοι του τμήματος είναι επιστήμονες που στοχεύουν στην αγωγή παιδιών προσχολικής ηλικίας. Και αυτό σχετίζεται περισσότερο με την εκπαίδευση παρά με την υγεία....Η δημιουργία λοιπόν Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών και η ένταξη του τμήματος Προσχολικής Αγωγής σε αυτήν ,θεωρείται αυτονόητη και επιβεβλημένη.

 
Τζαννετή Παρασκευή
02 Ιαν 2018 17:10

Είναι αδιανόητο το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής να συγχέεται με τα Τμήματα
Υγείας.Τόσο το πρόγραμμα μαθημάτων όσο και το αντικείμενο του πτυχιούχου επαγγελματία αφορά στην προσχολική αγωγή.
Η ενταξή του στο Τμήμα Κοινωνικών κι Ανθρωπιστικών Επιστημών είναι ενέργεια που προσδίδει την αυτονόητη ευαισθησία κι αξία κυρίως στα ΠΑΙΔΙΑ , που δέχονται αγωγή από τους πτυχιούχους επαγγελματίες , στους χώρους των Παιδικών Σταθμών.

 
ΤΖΟΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
02 Ιαν 2018 17:19

Η αγάπη για τα παιδιά είναι ένα συναίσθημα που αποσκοπεί στον υπέρμετρο σεβασμό προς το πρόσωπο και τις ανάγκες του παιδιού (την ψυχή του, την κίνησή του, τον συναισθηματικό του κόσμο). Δίνεται ώθηση στο παιδί να εξερευνήσει το περιβάλλον του ξεκινώντας πρώτα από τον εαυτό του. Όλα αυτά επιβεβαιώνονται με την προσωπική προσπάθεια του κάθε Παιδαγωγού, το μεράκι του για την επίτευξη αυτού του στόχου. Η σχολή είναι αρωγός σε αυτή την προσπάθεια και δεν πρέπει με κανένα τρόπο να υποβαθμιστεί και να πάψει να υφίσταται.

 
Χατζακου Ελένη
02 Ιαν 2018 17:37

Η προσχολικη αγωγή υπάρχει και στους παιδικους σταθμούς και δεν θα έπρεπε να υποβαθμιζεται η δουλειά μας!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ