Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Οι «κινδυνολόγοι» συνδικαλιστές και η αφερέγγυα πολιτική ηγεσία

Αναξιόπιστοι και αφερέγγυοι είναι αυτοί που ψεύδονται και «αερολογούν».
Δημοσίευση: 20/01/2018
Alt Text: 
Παληγιάννης
Παληγιάννης
Title Text: 
Παληγιάννης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννη

Με έκπληξη παρακολουθήσαμε τις προηγούμενες ημέρες την επικοινωνιακή παράσταση της πολιτικής ηγεσίας και ιδιαίτερα του υφυπουργού Παιδείας, πρώην συνδικαλιστή της «αριστεράς», να πείσουν ότι οι κατ’ επάγγελμα κινδυνολόγοι συνδικαλιστές προκαλούν άσκοπη ανησυχία στους εκπαιδευτικούς για, δήθεν, αύξηση του εκπαιδευτικού ωραρίου τους και για συγχωνεύσεις σχολείων.

Όσο κι αν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας υποτιμά τη νοημοσύνη των εκπαιδευτικών κι επιμένει στο ψέμα και τον άκρατο λαϊκισμό, κανέναν δεν πείθει. Η αλήθεια είναι πως και αύξηση του εργασιακού ωραρίου και συγχωνεύσεις σχολείων θα έχουμε και μάλιστα άμεσα. Με βάση την απλή λογική, δεν θα υπήρχε λόγος να ψηφιστούν νέες νομοθετικές ρυθμίσεις αν δεν διαφοροποιούνταν σε σχέση μ’ αυτά που έως χθες ίσχυαν.

Όλοι γνωρίζουν πως οι παραπάνω ρυθμίσεις είναι αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς στο πλαίσιο της σύγκλισης με τις βέλτιστες – πρακτικές του ΟΟΣΑ. Οι ρυθμίσεις για την αύξηση του εργασιακού ωραρίου και τις συγχωνεύσεις σχολείων αποτελούν την αρχή μιας σειράς μέτρων που συμφώνησε η κυβέρνηση με τους θεσμούς.

Δυστυχώς όσο κι και αν κάποιοι προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια όλοι πλέον γνωρίζουν πως η κυβέρνηση εφαρμόζει τις πιο σκληρές μνημονιακές πολιτικές. Πολιτικές που οδήγησαν την οικονομία σε κατάρρευση, την κοινωνία σε φτωχοποίηση, σε κατάργηση ιστορικών κατακτήσεων, σε υπερφορολόγηση, σε υποβάθμιση της εκπαίδευσης, σε ταπείνωση και γενικευμένη ανησυχία όλων μας για το αύριο.

Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου μας αδυνατώντας να επιλύσει τα καίρια ζητήματα της εκπαίδευσης καταφεύγει σε απανωτές, πρόχειρες, ατεκμηρίωτες και αποσπασματικές ρυθμίσεις και στα πλαίσια των μνημονιακών δεσμεύσεών της εξαγγέλλει  ρυθμίσεις που απορρυθμίζουν και υποβαθμίζουν την εκπαίδευση. Οι ρυθμίσεις για την ειδική αγωγή, για το ολοήμερο δημοτικό σχολείο, για το ολοήμερο νηπιαγωγείο, για τις επιλογές στελεχών, για τις δομές της εκπαίδευσης, για την αξιολόγηση, το ΠΔ 79 κτλ αποδεικνύουν την έλλειψη σχεδιασμού και την απύθμενη ανευθυνότητα των κυβερνώντων που άλλα θέλουν άλλα κάνουν κι άλλα λένε πιστοποιώντας την κατ’ εξοχήν αξιακή και εκπαιδευτική κρίση και, κυρίως, την αφερεγγυότητα της πολιτικής ηγεσίας.

Επομένως δεν είναι κινδυνολόγοι όσοι λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Αναξιόπιστοι και αφερέγγυοι είναι αυτοί που ψεύδονται και «αερολογούν».

Ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να προασπίσουμε την παιδεία ως ύψιστο κοινωνικό αγαθό και ταυτόχρονα να διεκδικήσουμε την έμπρακτη αναγνώριση του ρόλου και της αποστολής  μας ως λειτουργών της εκπαίδευσης και να αγωνιστούμε  για την αναγέννηση της ελπίδας στις ζωές όλων μας.

 

Σχόλια (2)

 
Λευτέρης
21 Ιαν 2018 10:09

Αγαπητέ Συνάδελφε
Πολλά από το επιχειρήματα που παραθέτεις δεν έχουν σχέση με το κυρίως θέμα που είναι η υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία!
Σχετικά με τα άλλα επιχειρήματα, το κακό μνημόνιο περιέχει πολλές ρυθμίσεις που έπρεπε να υπήρχαν από χρόνια ώστε το κράτος να είναι αποτελεσματικό και τα χρήματα του πολίτη να πιάνουν τόπο! (Δες Σκανδιναβικές Χώρες)
Όσον αφορά το τριαντάωρο ο κύριος προβληματισμός έπρεπε να είναι αν η διάταξη αυτή θα λύσει ή όχι πολλά προβλήματα που αφορούν την καθημερινή λειτουργία του σχολείου και θέματα σχετικά με την ασφάλεια των μαθητών. Κατά την ταπεινή μου γνώμη η απάντηση είναι ΝΑΙ, αρκεί η πολιτεία να συμπεριφερθεί σωστά και να εφαρμόσει με αυστηρότητα το νόμο, που έχει ψηφιστεί από ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή. Επιπλέον, να μην διαδίδουν κάποιοι ότι θα κοροϊδέψουμε για μία ακόμη μία φορά τους «κουτόφραγκους».
Η παρούσα κυβέρνηση είναι αναξιόπιστη, γιατί τάζει προς όλους και μετά κάνει άμυνα και ντρίπλες. Αυτές οι πολιτικές, που εφαρμόζονται χρόνια τώρα, έφεραν την κατάσταση ως εδώ και τις επιπτώσεις τις πληρώνουμε εμείς και θα τις πληρώνουν, για πολλές δεκαετίες τα παιδιά και τα εγγόνια μας!
Ειλικρινά, λυπάμαι γιατί τα σχετικά επιχειρήματα εδώ και σε άλλες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες όχι μόνο είναι προσχηματικά, αλλά δίνουν λαβές για αρνητικά σχόλια εναντίον όλων μας και ο κλάδος βλάπτεται Δεν ήμαστε όλοι ίδιοι και είναι καιρός να το καταλάβετε!

 
Ναντια
24 Ιαν 2018 23:49

Αγαπητε Συναδελφε,εσυ που βλεπεις και θελεις να συγκρινεις την παιδεια με τις Σκανδιναβικες Χωρες,βλεπεις να εχουν καποια σχεση με τα δικα μας σχολεια;Τι συγκρινεις χρυσε μου;Και σε τι χρησιμευει η παραμονη των εκπ/κων,χωρις λογο στο σχολειο;Που αποβλεπει;στην σπαταλη της ενεργειας τους εις βαρος του διδ/κου τους εργου; ΚΑΙ ΤΙ ΜΙΣΘΟΥΣ παιρνουν οι εκπ/κοι στις Χωρες αυτες;Κι αν εσυ υποστηριζεις το ΝΑΙ, σου προτεινω να στησεις ενα ραντζο και και να εγκατασταθεις στο Σχολειο σου,αμισθι σκυβε και το καφαλι ...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean