Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΕΜΠ: Το Παν. Δυτικής Αττικής οικειοποιείται ονομασίες

“Σε κάθε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο ειδικότητας μηχανικού πρέπει να αντιστοιχεί ένας τίτλος σπουδών και όχι περισσότεροι, διαφορετικών επιπέδων, που οδηγούν σε κατατμήσεις και διασπάσεις”
Δημοσίευση: 22/01/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Θέμα ονομασίας τμημάτων  και ακαδημαικότητας στο υπό ίδρυση  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής θέτει η Σύγκλητος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Η  Σύγκλητος του ΕΜΠ μετά από διεξοδική συζήτηση σχετικά με το σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις» εκφράζει την έντονη αντίθεσή της για το γεγονός ότι ι προωθούμενες αλλαγές στον ακαδημαϊκό χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης σε σχέση με τη λειτουργία των ΤΕΙ και τη λειτουργία νέων Πανεπιστημιακών τμημάτων, δεν στηρίζονται σε μια τεκμηριωμένη ακαδημαϊκή ανάλυση, αλλά ικανοποιούν κατά βάση ανάγκες συγχώνευσης εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τμημάτων και εισάγουν, εμμέσως πλην σαφώς, σε σειρά γνωστικών αντικειμένων, λογικές διάσπασης των σπουδών.

Ειδικότερα , τονίζει η Σύγκλητος στον τομέα των σπουδών των μηχανικών η υιοθέτηση των παραπάνω λογικών οδηγεί στην δημιουργία νέων πανεπιστημιακών τμημάτων, που οικειοποιούνται ονομασίες σημερινών γνωστικών αντικειμένων ειδικότητας μηχανικού, χωρίς τα προωθούμενα προγράμματα σπουδών να μπορούν να καλύψουν, εκ των πραγμάτων, ούτε το εύρος ούτε τη δομή των αντίστοιχων ειδικοτήτων, προκαλώντας σύγχυση στους φοιτητές και συνολικά στην ελληνική κοινωνία.

Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει το ΕΜΠ, έχει επιβεβαιωθεί η αναγκαιότητα των ενιαίων και αδιάσπαστων προγραμμάτων σπουδών μηχανικού πενταετούς διάρκειας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Σύγκλητος του ΕΜΠ επαναλαμβάνει την θέση της, ότι σε κάθε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο ειδικότητας μηχανικού πρέπει να αντιστοιχεί ένας τίτλος σπουδών και όχι περισσότεροι, διαφορετικών επιπέδων, που οδηγούν σε κατατμήσεις και διασπάσεις και συνακόλουθα σε μια συνολική υποβάθμιση όλων των τίτλων σπουδών των μηχανικών.

Η Σύγκλητος του ΕΜΠ σημειώνει  επίσης την πάγια θέση της, ότι η ένταξη σε Πανεπιστημιακά Τμήματα, είτε υπάρχοντα είτε νέα, οποιασδήποτε κατηγορίας εκπαιδευτικού προσωπικού πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις αντίστοιχες ακαδημαϊκές διαδικασίες επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, που ισχύουν σήμερα για τα Πανεπιστήμια.

Τέλος σε σχέση με τις ρυθμίσεις για την λειτουργία κέντρων επαγγελματικής εκπαίδευσης στα Πανεπιστήμια, η Σύγκλητος του ΕΜΠ επαναλαμβάνει ότι η πρόσθεση αντικειμένων χωρίς την εξασφαλισμένη μεταφορά των πραγματικά απαραίτητων πόρων δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί, ειδικά στη σημερινή περίοδο της έντονης υποχρηματοδότησης των πανεπιστημίων.

 Σε κάθε περίπτωση η Σύγκλητος του ΕΜΠ θεωρεί απαραίτητο να παραμείνει η διατύπωση του νόμου 4485/2017, που ψηφίσθηκε πρόσφατα και προϋποθέτει την σύμφωνη γνώμη της Συγκλήτου για την λειτουργία τέτοιων κέντρων, ώστε να προκύπτει σαφώς ότι η παροχή διετούς επαγγελματικής εκπαίδευσης αποτελεί κατ' αρχήν επιλογή του Πανεπιστημίου.

 

 

Σχόλια (26)

 
Ιακωβίδης Αντώνιος
23 Ιαν 2018 07:38

Κε Μουντζούρη ,

Αγαπητέ τέως Πρύτανη του ΕΜΠ και μελλοντικέ πρόεδρε της Διοικούσας επιτροπης του νεου Ιδρύματος τώρα τα ακούς απο τους συναδέλφους σου ,αυτα λέγαμε και στην διαβούλευση αλλά πέρα βρέχει ..... (δείτε την διαβούλευση και τις σχετικές θέσεις των συναδέλφων εκει)

Σας παρακαλώ να πάρετε θέση και να εξηγήσετε στου συναδέλφους σας την ''πρωτοποριακή'' σχολή μηχανικών ( 4ετους φοιτήσεως ) και τα αντιστοιχα τμήματα που δημιουργούνται συμφωνα με τα γραφόμενα σας αλλά και τις δηλώσεις σας περι δημιουργίας '' πολυτεχνικής σχολής'' ,τους ''πατήσατε τον κάλο και ετσι αυτοι αντέδρασαν και τά λένε χύμα''

Θα σημειώσω την δήλωση του κ. Βρυζίδη '' η λειτουργία του νεου ΠΔΑ '' αρχίζει με προβληματικό τρόπο εαν δεν λυθούν συγκεκριμένα θέματα.

θέλουμε να ακούσθουν τώρα οι θέσεις - αποψεις των καθηγητών των σχολών τεχνολόγων μηχανικών για αυτά που επισημαίνει το πολυτεχνείο για την δομή τηε σχολής μηχανικών

Εδώ θα ''μετρηθουν'' ολοι και όλα

Με εκτίμηση

 
Γιάννης
23 Ιαν 2018 08:53

"Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει το ΕΜΠ, έχει επιβεβαιωθεί η αναγκαιότητα των ενιαίων και αδιάσπαστων προγραμμάτων σπουδών μηχανικού πενταετούς διάρκειας."

Συμβαίνει το ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Οι αδιασπαστες σπουδές έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Από τη στιγμή που παρακολουθείς ΡΟΕΣ και παίρνεις ειδικότητα, σημαίνει αυτομάτως ότι άνοιξες μία πόρτα και έκλεισες μία άλλη. Όσα ΦΕΚ και να βγουν αυτό το βασικό νόμο της ζωής δεν τον αλλάζουν.

 
Κωνσταντίνος
23 Ιαν 2018 09:24

@Γιάννης

Μην το ψάχνεις, το Ε.Μ.Π. (ως "ανηψάκι" του Τ.Ε.Ε.) θα είναι για πάντα κολλημένο στη "σύγχρονη (τάχα μου) Ελληνική πραγματικότητα" που αυτό επιθυμεί...
Τι να πει κανείς για ένα ίδρυμα 100+ χρόνων που έχει λάβει (κι εξακολουθεί να λαμβάνει) μεγαλύτερη κρατική υποστήριξη (οικονομική κ.α.) από κάθε άλλο πολυτεχνείο παγκοσμίως (!!!) και δεν καταφέρνει να βρίσκεται καν στα πρώτα 200 πολυτεχνικά ιδρύματα στις λίστες αξιολόγησης!

 
panos
23 Ιαν 2018 10:32

Η παρακατω θεση:

΄΄Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει το ΕΜΠ, έχει επιβεβαιωθεί η αναγκαιότητα των ενιαίων και αδιάσπαστων προγραμμάτων σπουδών μηχανικού πενταετούς διάρκειας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Σύγκλητος του ΕΜΠ επαναλαμβάνει την θέση της, ότι σε κάθε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο ειδικότητας μηχανικού πρέπει να αντιστοιχεί ένας τίτλος σπουδών και όχι περισσότεροι, διαφορετικών επιπέδων, που οδηγούν σε κατατμήσεις και διασπάσεις και συνακόλουθα σε μια συνολική υποβάθμιση όλων των τίτλων σπουδών των μηχανικών΄΄

ερχεται σε αντιθεση με τους μηχανικους αποφοιτους των Αλλοδαπων Πανεπιστημιων με ετη σπουδων 3 χρονια, 4 χρονια συν 1 χρονο ή 2 χρονια ΜΠΣ. Με αποτελεσμα να εχει επιτευχθει (προκυψει) ενας μεγαλος αριθμος μηχανικων, δεκαδες χιλιαδες, μεσω ενοποιησης του προπτυχιακου πτυχιου με το μεταπτυχιο διπλωμα.

 
Ε.Μ.Π.
23 Ιαν 2018 13:02

είμαστε από άλλο πλανήτη, Κρύπτον και βάλε

 
bob mastoras
23 Ιαν 2018 14:01

Η φράση « ενιαίων και αδιάσπαστων σπουδών» είναι ένα παγιωμένο σχήμα και σημαίνει οι δικές μας σπουδές. Είναι παρανόηση να το αντιλαμβάνεται κανείς ως όντος ενιαίες. Είναι απλά οι απρόσιτες, παντελώς διαφορετικές, μη προσεγγίσιμες. Γιατί αλλιώς πώς θα βγάζεις ενεργειακά πιστοποιητικά, χωρίς « ενιαίες και αδιάσπαστες σπουδές».
Όπου οι συσχετισμοί είναι διαφορετικοί (πχ στο υπουργείο παιδείας) τα πράγματα είναι αλλιώς. Οι απόφοιτοι της ΣΕΜΦΕ πρέπει να αποκαλύψουν την κατεύθυνση τους όταν διαγωνίζονται π.χ. για μια θέση στην μέση εκπαίδευση. Οι απόφοιτοι των καθηγητικών σχολών το πέτυχαν αυτό. (Εδώ που τα λέμε αυτό είναι και το σωστό)

 
Ανώνυμος
23 Ιαν 2018 14:12

Είναι πάντως εντυπωσιακό το ότι βγαίνουν διάφοροι τεϊτζήδες και ισχυρίζονται ότι ξέρουν καλύτερα τα των μηχανικών από το ΕΜΠ...

 
Ελεος
23 Ιαν 2018 16:27

Το Ε.Μ.Π. έχει κατοχυρώσει σαν τίτλους ιδιοκτησίας ότι αναφέρεται σε ειδικότητες μηχανικού;
Δεν επιτρέπετε η χρήση ονομασιών από άλλα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ;
Αυτά τα λένε οι άνθρωποι στον 21ο αιώνα; Το 2018;

 
Ribopaido
23 Ιαν 2018 16:43

@Ανώνυμος

Λογική η ανωνυμία.. καλύπτει την έλλειψη επιχειρημάτων που σε διακατέχει

 
Giorgos
23 Ιαν 2018 17:10

Πολύ σωστά τα θέτει το ΕΜΠ. Με βάση τις απόψεις της συγκλήτου:

1) Θα πρέπει να ιδρυθεί πολυτεχνική σχολή στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

2) Τα τμήματα της πολυτεχνικής σχολής του ΠΑΔΑ θα πρέπει να προσφέρουν 5ετείς σπουδές και όχι 4ετείς (ώστε να είναι πλέον ενιαία η Ελληνική πραγματικότητα όσον αφορά τις σπουδές μηχανικών).

3) Όσον αφορά την ένταξη του προσωπικού, πράγματι πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις αντίστοιχες ακαδημαϊκές διαδικασίες επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού, που ισχύουν σήμερα για τα Πανεπιστήμια. Όμως επειδή δεν υπάρχει κανένας νόμος που να ορίζει τα "ουσιαστικά" προσόντα κάθε βαθμίδας, ας εξεταστούν τα "τυπικά" προσόντα που αναφέρονται στο νόμο 1268/82.

 
@Ανώνυμος
23 Ιαν 2018 17:48

Κύριε ανώνυμε δεν πρέπει να μπερδεύετε την ιστορία ενός ιδρύματος με τη ποιότητα σπουδών. Για παράδειγμα το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ αποτελεί εξέλιξη των σχολών υπομηχανικων του ΕΜΠ με τις σχολές Σιβιτανιδείου και Αναστασιάδη. Σχολές οι οποίες καταξιώθηκαν και οι εργαζόμενοι που βγήκαν από αυτές τις σχολές όσους βρεις σήμερα βέβαια είναι από τους πιο αξιόλογους μηχανικούς. Τώρα όσο αφορά το επίπεδο σπουδών γίνεται τεράστια προσπάθεια τουλάχιστον στη σχολή μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Πειραιά οι απόφοιτοι να μην έχουν να ζηλέψουν πολλά από αυτούς πολυτεχνικών σχολών για δυο λόγους: Οι καθηγητές τουλάχιστον στη πλειονότητα τους ασχολούνται με μεράκι για να προσφέρουν γνώση και πολλές φορές ως φοιτητές διαβάσαμε σημειώσεις από το ΕΜΠ για να περάσουμε μαθήματα. Και δεύτερον στη πλειονότητα τους οι καθηγητές είναι απόφοιτοι από το ΕΜΠ. Σίγουρα λοιπόν υπάρχει διαφορά στο επίπεδο σπουδών η οποία υπάρχει επειδή κάποιοι το θέλουν αναγκάζοντας καθηγητές να κάνουν συμπτύξεις μαθήματος και να πιέζουν την ύλη . Και τέλος εφόσον η πενταετία είναι αναγκαία για να γίνει κάποιος μηχανικός όλες αυτές οι ροές τι δουλειά έχουν στα προγράμματα σπουδών τους, πιο συγκεκριμένα ένα ηλεκτρολόγος μηχανικός για να λάβει δίπλωμα θέλει 54 μαθήματα όπου 50 θα έχουν τα νέα πανεπιστημιακά τμήματα. Μάλλον σε κούρασα αλλά καλό θα ήταν να μας πεις λίγο για την δίκη σου εκπαίδευση κύριε ανώνυμε.
Με εκτίμηση
Φοιτητής ΤΕΙ Πειραιά

 
Παναγιωτόπουλος Νικόλαος
23 Ιαν 2018 17:49

Μήν αμφισβητούμε στο πολυτεχνείο να εχει θέση για το καινούργιο Πανεπιστήμιο και για την σχολή μηχανικών .

Σχολή μηχανικών ετσι οπως παει να δομηθεί δεν υπάρχει πουθενά
τωρα σας αναφέρω καποιες σκέψεις για την δομη των τμήματων

-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΏΝ και ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ του νέου ΠΔΑ
γιατί 2 σχολές και οχι 1 με τις διεθνως καταξιωμένες ροες μαθηματων

Δεν προβληματισθηκατε γιατι το πολυτεχνειο και οι πολυτεχνικές σχολές δεν εχουν προβεί σε αντιστοιχο διαχωρισμο.Προσφατως, το τμημα Ηλεκτρονικων Μηχανικών του Πολυτεχνείου της κρήτης ζητησε και πετυχε την μετονομασία του σε σχολή Ηκεκτρολογων μηχανικών και μηχανικών Η/Υ και πολυ καλά έκανε για τους αποφοίτους του και την επαγγελματικη τους αποκατασταση και την προστασία των επαγγελματικων τους δικαιωματων.

-Υπάρχει, επαγγελματική δραστηριοτητα, στο κύκλο εργασιων του ηλεκτρολογου μηχανικου που δεν περιλαμβάνει τις επιστημες των Η/Υ ? ,προφανως οχι,οι αποφοιτοι της σχολης ηλεκτρολογων του ΠΔΑ ,δεν θα εχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοιτων του πολυτεχνείου που ακολουθεί την διεθνώς καταξιωμένη λογική της ροής μαθηματων (Επαγγελματικα δικαιώματα είναι η αιτία !!!!!,κανε εσυ εάν μπορεις την δουλειά αλλα την τελικη υπογραφη θα την παρεις από εμένα στην Ηλεκτρολογιία στα ηλεκτρονικα και τους Η/Υ ,δηλαδή όλα (για αυτό δημιουργούνται δύο σχολές που εχουν μεγαλο μερος κοινων μαθηματων).
Εδώ αγαπητοί φίλοι πρέπει να σημειώσω την τοποθέτηση του κ. Μουτζούρη ότι αυτό (ΟΙ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΣ ΔΗΛΑΔΗ) αποτελεί την μεγάλη καινοτομία στο νέο ΠΔΑ

και πάμε τώρα στους Μηχανικούς Βιοϊατρικής, του νέου ΠΔΑ.Δέν γνωρίζε το Υπουργείο, εαν ειναι ποτέ δυνατόν, οτι η συγκεκριμένη ειδικότητα προυποθέτει σπουδές ηλεκτρολόγου ηη μηχανολογου μηχανικου πρώτα και μετα ακολουθει η συγκεκριμένη εξειδίκευση (δηλαδη 6-7 χρόνια σπουδών)

Για να ονομασθεί ενα ιδρυμα Πολυτεχνείο ΗΗ πολυτεχνική σχολη, προυποθέτει συγκεκριμενη δομη στο εκπαιδευτικό της προσωπικο δηλαδή συγκεκεριμενη αναλογία καθηγητών -μηχανικών οπωσδήποτε ως προς τις υπολοιπες ειδικοτητες που υπηρετουν ).

Τελειώνοντας με ενα ερώτημα στον κ. τέως Πρύτανη του ΕΜΠ , γιατί οταν διοικούσε το πολυτεχνείο δεν προέβη στο διαχωρισμό αυτό

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

 
Το Ε.Μ.Π. έχει δίκιο
23 Ιαν 2018 17:59

Εδώ έχει απόλυτο δίκιο το Ε.Μ.Π.

 
stefanos
23 Ιαν 2018 18:54

Οι 4ετείς σπουδές του ΠΑΝ.Δ.Α. θα είναι προτιμότερες από τους υποψηφίους φοιτητές έναντι των 5ετών του ΕΜΠ. Η Αττική θα έχει 2 σχολές μηχανικών. Το ΕΜΠ απλά προσπαθεί να μην βρεθεί σε δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των φοιτητών που θα επιλέξουν να σπουδάσουν στην Αθήνα. Φανταστείτε την εικόνα: Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΠΑΝ.Δ.Α. στα 19.500 και το ΕΜΠ να ακολουθεί δεύτερο. Θα καταρρεύσει όλο το "χρηματιστήριο" των πανελλαδικών.

 
Κωνσταντίνος
23 Ιαν 2018 19:34

@Giorgos

Το Ε.Μ.Π. καλά κάνει κι έχει τις απόψεις του αλλά ούτε καμία σχέση με το όλο θέμα έχει, ούτε το έχρισε κανείς "σύμβουλο"!

 
nikos
23 Ιαν 2018 22:40

Το έτος 2018 βρίσκονται ανώτατα ιδρύματα στην Ελλάδα που προσφέρουν 5 έτη σπουδών στα αντικείμενα του μηχανικού το λεγόμενο integrated master. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία η 5ετής φοίτηση για το δίπλωμα του Μηχανικού . Μήπως θα πρέπει η σύγκλητος τού ΕΜΠ αλλά και των άλλων Πολυτεχνικών σχολών να εναρμονιστούν με τη συνθήκη της Μπολόνια έτσι ώστε να μην αποτελούν το μαύρο πρόβατο της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης παγκοσμίως ; Να βρίσκονταν κιόλας και στην πρώτη δεκάδα παγκοσμίως θα μπορούσαν να πουν ότι πράγματι παρήγαγαν και παράγουν σημαντικό έργο και άρα διατηρούν το σημερινό status αλλά δεν βρίσκονται ούτε στα 250 καλύτερα. Αλλάξτε κύριοι ,σε λίγο τα μαθήματα θα δίνονται μέσω Η/Υ όπως κάνει το ΜΙΤ και θα παρέχεται online πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων και εσείς αρνείστε να δεχθείτε τη πραγματικότητα .

 
Θανάσης
23 Ιαν 2018 23:51

1. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά
2. Δεν είναι ενιαία η Ελληνική πραγματικότητα οι 5ετής σπουδές. Περίπου οι μισοί που εγγράφηκαν στο ΤΕΕ από τα μέσα του 90 και μετά είναι απόφοιτοι 4ετών σπουδών.
3. Οι καθηγητές των ΤΕΙ κρίνονται με τα ίδια κριτήρια με τους καθηγητές πανεπιστημίων και επιπλέον ζητείται προϋπηρεσία

 
thodoros
24 Ιαν 2018 01:53

@stefanos
Φίλε μου έχεις δίκιο. Εάν τα πράγματα μείνουν ως έχουν με το ΠΔΑ, το ΕΜΠ και οι σχολές μηχανικών θα κλείσουν. Γιατί ποιός θα πάει να σπουδάσει στα πολυτεχνεία 5 δύσκολα χρόνια και με υψηλότατες βάσεις εισαγωγής, όταν μπορεί να μπει σε ένα πρώην ΤΕΙ με βαθμούς χαμηλούς στις πανελλήνιες και σε 4 χρόνια να πάρει πτυχίο "μηχανικού". Οπότε ναι θα πέσουν οι βάσεις στα πολυτεχνεία, μέχρι εξαφανίσεως. Τώρα, αν αυτό είναι "αναβάθμιση" της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αφήνεται σαν άσκηση...

@nikos
H Μπολόνια έχει αποτύχει και πάει για αναθεώρηση. Που την ξέθαψες?
Όσο για τα rankings πρόκειται πλέον για ανέκδοτο ο τρόπος και τα ψιλά γράμματα που γίνεται η κατάταξη. Σε κάθε περίπτωση, θύμισε μου κάποιο τμήμα ΤΕΙ σε καλύτερη θέση από το ΕΜΠ; Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
Τέλος, γιατί δεν πάς να πάρεις πτυχίο ΜΙΤ από το internet και χάνεσαι σε κάποιο ΤΕΙ; Ήμαρτον δηλαδή... Άλλο η διάθεση μαθημάτων απο το internet και άλλο η φοίτηση και αποφοίτηση από το ΜΙΤ...

 
ΑΓ
24 Ιαν 2018 04:20

@ Ιακωβίδης Αντώνιος
@Παναγιωτόπουλος Νικόλαος

κύριοι, έχετε απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφετε,τα σημειώναμε και στην διαβούλευση αλλά ποιός ... τότε να βγεί να απαντήσει ηη να πάρει θέση.

ευχαριστώ

 
ΚΔ
24 Ιαν 2018 09:32

Eγώ φίλοι αγαπητοί που τσακώνεστε ειμαι αποφοιτος Στρατιωτικής σχολής (ΣΜΑ) και συνεργάστηκα αρμονικότατα και παραγωγικότατα με εφεδρους αποφοιτους των σχολων τεχνολογων μηχανικών των τμηματων ηλεκτρονικων (του Πειραιά ειδικώτερα) γιατι στην Αεροπορία πιστεύουμε (λογω εμπειρίας νομίζω ) οτι οι του Πειραιά ακολουθουν ενα πιο βαρύ προγραμμα (εστω και αν εχουν τα ιδια σχεδόν μαθήματα με αλλα ιδρύματα) που είναι συνεχεια των περιφημων σχολων ηλεκτρονικων του Σιβιτανιδειου Ιδρύματος και του Καθηγητή Αναστασιάδη.

η ιστορική συνέχεια βλέπετε .... !!!

Με τον προσήκοντα σεβασμό στην διαφορετικότητα των αποψεων-θεσεων σας

ΚΔ

 
bob mastoras
24 Ιαν 2018 11:53

Και το MIT πώς και την γλύτωσε και το εκτιμάς thodoros? Γιατί στα rankings φαίνεται σε πάρα πολύ καλή θέση. Μήπως εν τέλει κάτι λένε τα rankings? Αλλά και για να την «πεις» στον nikos καλά ήταν τα rankings.
Τεσπα το ΠΔΑ εκτιμώ ότι θα αργήσει να κατακτήσει ΕΔ για τους αποφοίτους του οπότε μην ανησυχείς το ΕΜΠ θα έχει ακόμα την πρωτοκαθεδρία. Δέστε την νοοτροπία που φαίνεται από το κείμενο του κ. Παναγιωτόπουλου Νικόλαου. «Επαγγελματικα δικαιώματα είναι η αιτία !!!!!,κανε εσυ εάν μπορεις την δουλειά αλλα την τελικη υπογραφη θα την παρεις από εμένα στην Ηλεκτρολογιία στα ηλεκτρονικα και τους Η/Υ ,δηλαδή όλα …» Αυτό δηλαδή που αποτελεί το ανομολόγητο αντικείμενο του καυγά δεν είναι η ικανότητα να εκτελείς μία σύνθετη εργασία και να παίρνεις μία δίκαιη αμοιβή για αυτό το έργο. Είναι το δικαίωμα για ιδιωτικούς φόρους. Το Δικαίωμα να σε πληρώνουν για την υπογραφή ανεξάρτητα έργου.
Μόνο μικρή βελτίωση στο prestige θα φέρει η «πανεπιστημιοποίηση» των ΤΕΙ Αθήνας – Πειραιά. Μικρή αλλά όχι ασήμαντη.

 
nikos
24 Ιαν 2018 18:38

@thodoros
Χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν μπορείς να μού βρεις ένα, έστω, ένα πρόγραμμα σπουδών 5ετούς φοίτησης μηχανικών στο κόσμο; Αν το βρεις στείλε μου σε παρακαλώ το link. Για να γίνω κατανοητός θέλω ενιαίο πρόγραμμα σπουδών για απόκτηση βασικού πτυχίου ή undergraduate όπως το εμφανίζουν τα πανεπιστήμια της αλλοδαπής, για μηχανικούς.

 
thodoros
25 Ιαν 2018 23:55

@bob mastoras
Δεν περίμενα τα rankings για να εκτιμήσω το ΜΙΤ.
Γενικότερα (επειδή αναφέρεσαι και στο prestige...) τα πτυχία δεν τα παίρνουμε για να αποκτήσουμε prestige, αλλά για να μπορούμε να αποδείξουμε ότι κατέχουμε ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων, τις οποίες φυσικά θα πρέπει να αποδείξουμε και στην πράξη.
Το ΜΙΤ το ΕΜΠ και το όποιο άλλο ίδρυμα, απέκτησαν την όποια φήμη τους όχι κατ' απονομήν, αλλά από το αποτέλεσμα της δουλειάς των αποφοίτων τους. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

@nikos
Όλα τα προγράμματα σπουδών στα ελληνικά πολυτεχνεία...
Αν πιστεύεις οτι δεν χρειάζονται σχολές μηχανικών 5ετους φοίτησης, ζήτησε να καταργηθούν. Μέχρι τότε, μηχανικοί θα πρέπει να λέγονται οι απόφοιτοι 5ετούς φοίτησης.
Δεν μπορεί να ισχύει 4=5, φαντάζομαι το ξέρεις...

 
bob mastoras
26 Ιαν 2018 10:09

@thodoros
Κατάλαβα. Το ΜΙΤ προσφέρει 44 προπτυχιακά πτυχία και έχει 5 σχολές. Νόμιζα ότι εκτιμούσες το ερευνητικό έργο των διδασκόντων. Φυσικά δειγματοληπτικά μόνο μπορείς να το αποτιμήσεις και φαντάζομε μόνο σε 1 – 2 τομείς που σου είναι οικείοι. Αλλά εσύ βάζεις ως λυδία λίθο «το αποτέλεσμα της δουλειάς των αποφοίτων τους.». Θα έχεις συνεργαστεί με πολλούς σίγουρα. Αλλά και όλοι οι άλλοι που απορρίπτουν τα rankings το ίδιο. Μα τόσοι πολλοί απόφοιτοι ΜΙΤ κυκλοφορούν; Παραμένει πάντως ανεξήγητο ότι τα rankings συμπίπτουν με την εκτίμηση σου για το υψηλό επίπεδο του ΜΙΤ!
«Μέχρι τότε, μηχανικοί θα πρέπει να λέγονται οι απόφοιτοι 5ετούς φοίτησης. Δεν μπορεί να ισχύει 4=5, φαντάζομαι το ξέρεις» Κατά την γνώμη μου μηχανικός δεν μπορείς να αυτοαποκαλείσαι. Το ελληνικό κράτος δίνει πτυχία και κάποια από αυτά έχουν και τον προσδιορισμό μηχανικός. (πχ ηλεκτρονικός μηχανικός ΤΕ, ΣΜΑ) Σαφώς και αυτοί οι άνθρωποι δικαιούνται να αποκαλούνται μηχανικοί.
Ακόμα και τα ξένα κράτη και επιμελητήρια δίνουν πτυχία και χαρακτηρισμούς. Στον βαθμό που οι αρχές του ελληνικού κράτους (ΔΟΑΤΑΠ - ΣΑΕΠ) κάνουν αντιστοίχιση έχουμε και κάποιους ακόμα μηχανικούς και με την βούλα. Αν εσύ πιστεύεις ότι δεν πρέπει να τους λέμε μηχανικούς , ιδου πεδίον δόξης λαμπρό. Να κατέβεις σε εκλογές ή ζήτα το από τον υποψήφιο βουλευτή σου. Παρεμπιπτόντως τον απόφοιτο του ΜΙΤ που είναι 4ετούς φοίτησης δεν θα τον πεις μηχανικό, έτσι; Διότι «Δεν μπορεί να ισχύει 4=5, φαντάζομαι το ξέρεις...» Αλλά και οι απόφοιτοι με σπουδές μικρότερες των 4 ετών αλλά με συναφές μάστερ; Εδώ θα πρέπει να ισχύει 4 +2 < 5. Μπορεί να πείθει απόφοιτους ΕΜΠ. Εμένα με δυσκολεύει.

 
newton
26 Ιαν 2018 10:44

@thodoros
Χωρις να θελω να σε προσβαλλω αλλα εισαι η ιδια η παραπληροφορηση. Το 5ο ετος ειναι Μeng. Κριμα που δεν γνωριζεις οτι ολες οι σχολες μηχανικων εκτος Ελλαδας ειναι 4 ετη.Φανταζομαι ομως οτι γνωριζεις οτι υπαρχουν παρα πολλα ατομα στο ΤΕΕ αποφοιτοι 4ετους σχολης. Ποιος σου ειπε οτι οι σχολες μηχανικων ειναι μονο 5ετους φοιτησης?

 
thodoros
28 Ιαν 2018 13:48

@bob mastoras
Φίλε μου διάβασε λιγο πιο προσεκτικά αυτά που γράφω και μην ξεχειλώνεις τη λογική για να χωρέσουν αυτά που θέλεις. Πουθενά δεν είπα αυ΄τα που λές.
Μιλάω για ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ τίτλους σπουδών μηχανικού. Τώρα, σοφιστείες του τύπου "Αλλά και οι απόφοιτοι με σπουδές μικρότερες των 4 ετών αλλά με συναφές μάστερ; Εδώ θα πρέπει να ισχύει 4 +2 < 5. Μπορεί να πείθει απόφοιτους ΕΜΠ. Εμένα με δυσκολεύει." εσένα χαρακτηρίζουν, όχι εμένα.

@newton
Φίλε μου επίσης, διάβασε λίγο καλύτερα αυτά που γράφω και κυρίως το κείμενο στο link. Εκεί θα δείς πόσα κράτη δίνουν πτυχία σε πόσα χρόνια.
Εγώ λέω τι θα έπρεπε να γίνεται, εσύ μου απαντάς τι γίνεται στη Ελλάδα. Στο ΤΕΕ γράφονται και απόφοιτοι 3ετούς φοίτησης...
Εν πάσει περιπτώσει μην ξεχνάτε όλοι ότι εδώ συζητούμε με επιχειρήματα. Ούτε ψυχανάλυση κάνουμε ο ένας στον άλλο ούτε διαγωνισμό εξυπνακισμού.
OVER AND OUT

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean