Υπουργός: Με το βαθμό του απολυτηρίου η εισαγωγή σε πολλά τμήματα ΑΕΙ από το 2020

Από το 2020 μπορούμε να περιμένουμε σε αρκετά τμήματα --το μελετάμε αυτό-- να μπαίνουν απλώς με τον βαθμό του απολυτηρίου.Προοδευτικά ελπίζουμε να γενικευτεί. Εκτός από τις σχολές μεγάλης ζήτησης.
Αυτό δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου σε συνέντευξη στο κρατικό πρακτορείο ΑΠΕ, ενώ για τη χρονική στιγμή που θα ανακοινώασει το Σχέδιο πρόσβασης στα ΑΕΙ τόνισε: ¨”μόλις τελειώσουμε τις συζητήσεις που κάνουμε σε διαφορετικά επίπεδα, θα προχωρήσουμε σε αυτό το πακέτο που έχουμε ήδη πει. Θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές, δευτερεύουσες κατά τη γνώμη μου”.
ΔΗΜ. Δηλαδή το γενικό πλαίσιο είναι αυτό που γνωρίζουμε ήδη; Η καθυστέρηση θα είναι μεγάλη;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όχι, προφανώς τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν. Πάντως, επειδή θα αυξηθεί ο αριθμός των εισακτέων και λόγω δημιουργίας νέων τμημάτων, επειδή θα αυξηθεί ο αριθμός αυτών που θα γράφονται στα ΕΠΑΛ και λόγω των διετών σπουδών, νομίζω ότι τα πράγματα θα αποδραματοποιηθούν πάρα πολύ, μέχρι το 2020. Τα έχουμε υπολογίσει και βλέπουμε ότι αν κανείς επικεντρωθεί στο σχολείο και στην τρίτη λυκείου, θα τα καταφέρει μια χαρά.
ΔΗΜ. Μιας και είπατε για τον αριθμό των εισακτέων, η πρόθεσή σας για να υπάρχει ανοικτός αριθμός εισακτέων, θα είναι μέσα στον ίδιο χρονικό ορίζοντα;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βεβαίως. Κάνουμε τώρα μία μελέτη, ένα-ένα τα τμήματα, να δούμε σε ποια τμήματα χρειάζονται πρόσθετο διδακτικό προσωπικό, γιατί πολλά τμήματα έχουν καλές εγκαταστάσεις, αλλά υπολειτουργούν, να δούμε τις προτιμήσεις των παιδιών, προφανώς δε μιλάμε για την Ιατρική και τους Μηχανικούς, Και αυτό ας ανοίξουμε τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ μας να σπουδάσουν τα παιδιά αυτό που θέλουν. Ποιος είναι ο λόγος να μη σπουδάζουν αυτό που θέλουν;
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- “Παρθενική” σύσκεψη με Κ. Γαβρόγλου για το “πάντρεμα” ΑΣΠΑΙΤΕ- Παν. Δυτ. Αττικής
- ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Τι μας είπε ο υπ. Παιδείας για την προκήρυξη μονίμων διορισμών
- 93 Βουλευτές ψήφισαν υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος
- Τι ειπώθηκε στις συναντήσεις Κ. Γαβρόγλου με την ΔΟΕ και ΠΟΣΕΕΠΕΑ
- Τι είπε ο υπ. Παιδείας για την προκήρυξη του ΑΣΕΠ, την κατανομή των 4.500 θέσεων, τη σύσταση οργανικών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π....
- Τα 120 σχολεία που θα συμμετάσχουν στο : «Open Schools for Open Societies-OSOS»
- Υπουργός: Τα περισσότερα Κολέγια κοροϊδεύουν τα παιδιά
- Οι διαδικασίες εισαγωγής σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης με ειδικές πανελλαδικού επιπέδου...
- Υφ. Παιδείας: Εγκύκλιο για τη διαγραφή απουσιών λόγω γρίπης ετοιμάζει το υπ. Παιδείας
- Ο υπ. Παιδείας για τον Άγιο Βαλεντίνο
Σχόλια (9)
Το οτι δεν μπορει να σπουδαζει ο μαθητης του 5 μηπως; ή οτι το κρατος δεν ειναι Καταρ να εχει τοσα τμηματα; ή οτι δεν εχει νοημα να βγαζεις τοσους δικηγορους; κλπ κλπ.
Μήπως ο μαθητής του 5 δεν θα πρέπει να παίρνει απολυτήριο λυκείου;
Παιρνει με 9,5.Κατα τον Γαβρογλου πρεπει να σπουδασει και αυτος στη Νομικη..Επιπλεον αυτες οι ανοησιες περι ελευθερης εισαγωγης σε καποια τμηματα εναντι αλλων ειναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ανοησιες.
Ποιος του δίνει το απολυτήριο;
Το ότι αυτός που στις πανελλαδικές πιάνει 5 παίρνει και απολυτήριο αλλά βρίσκει και ένα τμήμα να σπουδάσει μας λέει κάτι?
Όταν 7 στους 10 μπαίνουν σε κάποια σχολή τότε έχουμε σχεδόν ελεύθερη πρόσβαση. Δηλαδή το 7 στους 10 είναι καλά, αλλά το 10 στους 10 είναι απαράδεκτο!!! Για σκεφτείτε πόσα χρήματα πηγαίνουν στη δωρεάν τριτοβάθμια εκπ/ση των εισακτέων με βαθμό πρόσβασης κάτω από 10...
Ο μαθητής του 5 δεν πρόκειται να πάει Νομική γιατί απλά δεν θα μπορεί να την τελειώσει. Πρέπει να είναι πιο αυστηρά τα πανεπιστήμια σε αυτό. Τώρα σήμερα μπαίνεις σε σχολή με μέσο όρο στις πανελλήνιες 2 και πάνω, μια χρονιά μπήκαν με 1.5 στη Γαλλική φιλολογία. Πρακτικά όλοι μπαίνουν, το σημαντικό είναι να δηλώνουν τελικά μία σχολή όχι 100 και να παλεύουν να την τελειώσουν κάνοντας αυτό που αγαπούν όχι αυτό που τους έτυχε (να σημειώσω ότι υπάρχει μια μερίδα μαθητών που πάνε στις πανελλήνιες και δίνουν λευκή κόλα - δεν ενδιαφέρονται να σπουδάσουν αλλά ανεβάζουν το ποσοστό αυτών που αποτυγχάνουν). Ενώ δεν μπορεί με μια ατυχία, λίγο άγχος παραπάνω την ημέρα των εξετάσεων να βλέπουμε το φαινόμενο μαθητές άριστοι να αποτυγχάνουν να εκπληρώσουν τα όνειρα τους. Να μη μιλήσω για πόσα παιδιά κάνουν απόπειρα αυτοκτονίας στην τρίτη Λυκείου. Και να θυμίσω πως μαθητής που είχε 20 μαθηματικά, 18 χημεία, 20 φυσική και 14 έκθεση δεν πέρασε στη σχολή που ήθελε αλλά ήρθε το Harvard και του έδωσε υποτροφία διότι απλά ήταν από τους πρώτους στους διαγωνισμούς μαθηματικών και φυσικής!!!!!!
Παμε ενα στοιχημα οτι θα μαζευτει στην Αθηνα και Θεσ/κη το 70% και οι υπολοιποι θα κοιτανε το ταβανι; Ας ειμαστε σοβαροι λιγο ολοι εμεις που δεν τρωμε ΣΑΝΟ.
Αν συνοδεύεται από αλλαγές και στον τρόπο λειτουργίας των σχολών, πολεμώντας τους αιώνιους φοιτητές, δεν είναι ασχημη πρόταση. Έχω φίλους που έκαναν εισαγωγή σε υψηλόβαθμες σχολές είτε λογω αθλητικής διάκρισης είτε λόγω ασθένειας, αλλά ποτέ δεν τις ολοκλήρωσαν... Επίσης, ειμαι από τους μαθητές που έγραψα 20 μαθηματικά ( μοναδικό δυτικής Αττικής) και 10 ιστορία και δεν μπορούσα να εισαχθω στο μαθηματικό... χρειάζονται αλλαγές...
Το ότι κάποιοι μαθητές έχουν τόσο χαμηλες επιδόσεις που ΔΕΝ είναι για ΑΕΙ το έχουν σκεφτεί;