Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Live/Βουλή : Συζήτηση επί του Σ/Ν για το Παν. Δυτ. Αττικής

Τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου η ψήφιση του Σ/Ν για το Παν. Δυτ. Αττικής
Δημοσίευση: 20/02/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα σήμερα   η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής επί του Σχεδίου Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Το esos  συνδέθηκε με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε απευθείας τη συζήτηση.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 Η επόμενη συζήτηση έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου (10:30 π.μ.)   

Τη επόμενη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου θα συζητηθεί και θα ψηφιστεί το Σχέδιο Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

1. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

2. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

3. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

 

Σχόλια (21)

 
CARAVAGGIO
20 Φεβ 2018 09:52

Πρόταση:
Εμείς οι απόφοιτοι ΤΕΙ Πειραιά μέσω ενός νομικού συμβούλου να απευθυνθούμε στον Επίτροπο Παιδείας της ΕΕ Tibor Navracsics .
Δεν είναι δυνατόν μετά από τριάντα πέντε χρόνια να μην έχουν εκδοθεί επαγγελματικά δικαιώματα στους Μηχανικούς ΤΕΙ.

 
V
20 Φεβ 2018 10:16

και τι να σου κάνει επίτροπος παιδείας;;;

το θέμα ΔΕΝ είναι του υπουργείου παιδείας και γι αυτό δεν θα λυθεί και ποτέ. Το υπουργείο είναι υπέυθυνο μόνο για την ακαδημαική πλευρά του θέματος. Τα επαγγελματικά δικαιώματα αποδίδονται από τους επαγγελματικούς φορείς δηλαδή τα επιμελητήρια.

 
homo faber et ludens
20 Φεβ 2018 11:15

Και εγώ νομίζω ότι η πλειονότητα αυτών που λέμε ΕΔ είναι θέματα άλλων υπουργείων και επιμελητηρίων, επαγγελματικών συλλόγων κλπ..

Όμως η πανεπιστημιοποίηση των πτυχίων είναι θέμα του υπ. Παιδείας. Και αυτό το βήμα συνεπάγεται ΕΔ στο κράτος και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Μετά από αυτό ακολουθούν και άλλα βήματα. Ένας προϊστάμενος με βασικό πτυχίο ΤΕΙ κρίνει και ερμηνεύει εγκυκλίους των συναδέλφων ελεύθερων επαγγελματιών (ΕΕ). Το όλο σύστημα αρχίζει και κινείται. Η πανεπιστημιοποίηση έτσι ωφελεί και τους ΕΕ

 
Μιχάλης
20 Φεβ 2018 12:09

@V20 Φεβ 2018 10:16

Δεν γίνεται ένα επιμελητήριο που προασπίζει μόνο τα συμφεροντα μια μερίδας μηχανικών να αποδώσει δικαιώματα σε όλους...

Συμφωνώ και εγώ να απευθυνθούμε στην ΕΕ...με σωστό και εμπεριστατωμένο τρόπο...δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση και ειδικά αυτά που ετοιμάζουν στο άμεσο μέλλον...ήδη υπάρχουν καταδικαστικές αποφάσεις του ΣΤΕ για το δημόσιο για το θέμα των επ. δικαιωμάτων όπως και πορίσματα απο τον συνήγορο του πολίτη...

ενδιαφέρον παρουσιάζει η συζήτηση στο esos για ''την παρέμβαση του ΤΕΕ'' που έχει και τα περισσοτερα σχόλια: https://www.esos.gr/arthra/55538/paremvasi-tee-sti-voyli-gia-ns-idrysi-p...

 
απόφοιτοι
20 Φεβ 2018 13:19

Ενημερώστε την ΝΔ (κα. Κεραμέως) τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι άλλου Υπουργείου!!!!

ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΩΡΑ!!!!

Για την ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ!!!!

ΕΛΕΟΣ!!!!!

 
Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
20 Φεβ 2018 14:18

Όταν συμπληρώνατε μηχανογραφικό ΞΕΡΑΤΕ ότι οι συγκεκριμένες σχολές ΤΕΙ δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ή ότι δεν είναι ισότιμες με τα Πολυτεχνεία. Δεν σας το έκρυψε κανείς. Εσείς τελικά επιλέξατε να σπουδάσετε και να ολοκληρώσετε στις συγκεκριμένες σχολές με δική σας ευθύνη. Δεν μπορείτε τώρα αναδρομικά να ζητάτε ισοτίμηση ή ΕΔ. Τώρα καταλλάβατε ότι κάνατε λάθος επιλογή? Είχατε την δυνατότητα να ξαναδώσετε εξετάσεις ή να δώσετε κατατακτήριες. Νομικά δεν ευσταθούν τα επιχειρηματά σας.

 
Panos
20 Φεβ 2018 20:23

Αυτοι που δεν εδωσαν κατατακτήριες η απετυχαν και εφυγαν για σπουδες στο εξωτερικο κτλ γιατι εχουν Ε.Δ? Θελω τουλαχιστον το ελαχιστο ΙΣΟΤΗΜΙΑ

 
Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
21 Φεβ 2018 00:24

@Panos

Μόνο 5ετή ή 4ετη+μαστερ πτυχία εξωτερικού αναγνωρίζονται ως ισότιμα με πτυχία Πολυτεχνείων. Κάτι που επίσης όλοι γνώριζαν όταν έδιναν εξετάσεις. Έχω γνωστούς που ενώ πέρασαν στα ΤΕΙ τα άφησαν και έφυγαν στο εξωτερικό επειδή ήξεραν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ με τα επαγγελματικά δικαιώματα. Άλλοι επέλεξαν να μείνουν και απαιτούν ισοτίμηση με το έτσι θέλω. Η ισοτίμηση είναι μια Ακαδημαική υπόθεση και θα πρέπει το ΠΔΑ να αποφασίσει ποιους θα ισοτιμήσει και με ποια διαδικασία. Δεν είναι θέμα του υπουργείου να κρίνει. Και πολύ κακώς έγινε με άλλα ιδρύματα παλαιότερα.

 
bob mastoras
21 Φεβ 2018 11:24

@Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
Κατ αρχάς αφού απευθύνεστε μόνο στους ΤΕ το χρηστώνυμο σας είναι λάθος.
Με την λογική σας και οι απόφοιτοι των πολυτεχνείων δεν θα έπρεπε να ζητούν αναγνώριση integrated master και το υπουργείο δεν θα έπρεπε να τους την δώσει. Αφού ξέρανε …
Ως ισότιμοι και αντίστοιχοι αναγνωρίζονται και απόφοιτοι εξωτερικού 3ετών σπουδών + μάστερ.
« Έχω γνωστούς που ενώ πέρασαν στα ΤΕΙ τα άφησαν και έφυγαν …» λοιπόν; Οι απόφοιτοι επίσης ήξεραν σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο των ΤΕΙ ότι θα έβγαιναν ΕΔ ένα εξάμηνο μετά από την πρώτη αποφοίτηση. Αυτό απλά δεν θα έπρέπε να το λάβουν υπόψη μάλλον;
«Η ισοτίμηση είναι μια Ακαδημαική υπόθεση και θα πρέπει το ΠΔΑ να αποφασίσει…» Και ναι και όχι. Για απόφοιτους της αλλοδαπής δεν αποφασίζει το εκάστοτε πανεπιστήμιο ποιος είναι ισότιμος. Υπάρχει εξωτερικό όργανο το ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ. Εκεί υπάρχει η ευελιξία να αναγνωριστεί το πτυχίο όχι μόνο ως ισότιμο και αντίστοιχο αλλά και ως ισότιμο μόνο. Ακόμα μπορεί να δοθεί η δυνατότητα συμπλήρωσης αριθμού μαθημάτων με επιβολή αντισταθμιστικών. Τι έγινε στα ΤΕΙ; Απάντηση ΤΙΠΟΤΑ. Χρησιμοποιείται το υπάρχων θεσμικό πλαίσιο των κατατακτηρίων. Για να δούμε τις διαφορές κατατακτηρίων - ΔΟΑΤΑΠ.
• Εισαγωγή με το σταγονόμετρο από την μία, κρίση ισοτίμισης (στο ΔΟΑΤΑΠ) από την άλλη χωρίς αριθμητικούς περιορισμούς.
• Μαθήματα του πρώτου έτους, μαθήματα που συμπληρώνουν τυχούσες ελλείψεις από την άλλη.
• Καμία ευελιξία. Δεν υπάρχει διάκριση του ισότιμου και αντίστοιχου από το ισότιμο.
• Καμία δυνατότητα συνεκτίμησης μάστερ, δυνατότητα συνεκτίμησης μάστερ από την άλλη.
Κατατακτήριες σημαίνει ότι το υπουργείο αποφάσισε να μην κάνει τίποτα.

 
λελέας
21 Φεβ 2018 13:40

προς ολους, επειδη μπερδευτηκα: οι πτυχιουχοι του Π.Δ.Α. (τετραετεις θα ειναι δυστυχως) , αν φροντισουν να αποκτησουν πτυχιο master θα εγγραφονται στο ΤΕΕ ως διπλωματουχοι? λογικα ναι......
το δυστυχως το λεω διοτι ειναι η βλακεια του αιωνα να δημιουργησει ξαφνικα το Υπουργειο μια νεα κατηγορια μηχανικων: τους τετραετεις με πτυχιο ΑΕΙ.....
'η θα λειτουργησει 5-ετης η νεα σχολη ή ας παραμεινουν ΑΤΕΙ....και στο σημειο αυτο, διαφωνω με τον φιλο "προς Μηχανικους ΤΕ και ΠΕ"....
διοτι αν και οι μελλοντικοι πτυχιουχοι του ΠΔΕ -και καλως θα γινει- θεωρουνται διπλωματουχοι λογω της καλης συγκυριας, οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΩΝ ΤΕΙ.....

ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ " Π

 
λελέας
21 Φεβ 2018 13:42

προς ολους, επειδη μπερδευτηκα: οι πτυχιουχοι ντου Π.Δ.Α. (τετραετεις θα ειναι δυστυχως) , αν φροντισουν να αποκτησουν πτυχιο master θα εγγραφονται στο ΤΕΕ ως διπλωματουχοι? λογικα ναι......
το δυστυχως το λεω διοτι ειναι η βλακεια του αιωνα να δημιουργησει ξαφνικα το Υπουργειο μια νεα κατηγορια μηχανικων: τους τετραετεις με πτυχιο ΑΕΙ.....
'η θα λειτουργησει 5-ετης η νεα σχολη ή ας παραμεινουν ΑΤΕΙ....και στο σημειο αυτο, διαφωνω με τον φιλο "προς Μηχανικους ΤΕ και ΠΕ"....
διοτι αν και οι μελλοντικοι πτυχιουχοι του ΠΔΕ -και καλως θα γινει- θεωρουνται διπλωματουχοι λογω της καλης συγκυριας, οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΩΝ ΤΕΙ.....

ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ " Προς μηχανικους ΤΕ και ΠΕ" ηξεραν μεν οι των ΤΕΙ οταν περασαν στις σχολες αυτες οτι δεν θα εχουν επαγγελματικα δικαιωματα, δεν ηξεραν ομως οτι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΙΤΙΑ η πολιτεια θα δημιουργησει σφηνα μια νεα κατηγορια μηχανικων....

αρα κατι πρεπει να γινει, δε συμφωνεις?

με καθε σεβασμο.

 
Μηχανικός
21 Φεβ 2018 14:32

@Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ : ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ 3ετους+μάστερ αναγνωρίζονται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΧΤΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ :ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

 
Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
21 Φεβ 2018 16:14

@bob mastoras + @λελέας

Σύμφωνα με αυτά που έχει πει το Υπουργείο την δουλειά της ισοτίμησης θα την αναλάβει το ΠΔΑ και δεν χρειάζονται επιπλεόν νόμοι. Θα δίνει κάποιος κατατακτήριες και θα υποχρεούται να εξεταστεί σε μαθήματα του νέου προγράμματος σπουδών που ΔΕΝ είχε διδαχθεί στο προηγούμενο πτυχίο του. Κανονικά μάλιστα δεν θα πρέπει να λαμβάνει νέο πτυχίο αλλά μια βεβαίωση ισοτιμίας. Η διαδικασία θα είναι απλή και θα διαρκεί το πολύ ένα έτος. Κάθε παλιό πτυχίο θα έχει την δική του απόκλιση από τα νέα ΠΕ. Αυτό που θα πρέπει να γίνει πρώτα είναι να γραφούν οι εσωτερικοί κανονισμοί που θα προσδιορίζουν τις λεπτομέρειες. Εγώ αυτό βλέπω ως πιο δίκαιο.

 
Ribopaido
21 Φεβ 2018 16:32

@μηχανικος

Ειναι σιγουρο αυτο ;χωρις εξελιξη θα ναι;

 
bob mastoras
21 Φεβ 2018 18:33

@Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
Ο υπουργός άλλα είπε στην αρχή, άλλα στην μέση, άλλα στο τέλος. Νομοθετική ρύθμιση καμία (εννοώ για τις κατατακτήριες). Το ποσοστό τώρα είναι 5%. Δηλαδή με 35 χρόνιες απόφοιτους θα τελειώσουμε με την βιολογική αποχώρηση των αποφοίτων. Τον θάνατο. Το ξαναέγραψα αυτό. Αφού δεν υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη οι απόφοιτοι θα δίνουν ότι και οι υπόλοιποι. Δηλαδή μαθήματα του πρώτου έτους. Το ΠΔΑ αναλαμβάνει όταν μπουν.

 
Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
21 Φεβ 2018 20:54

@bob mastoras

Συγνώμμη αλλά κάνεις λάθος. Αυτή την στιγμή αν δώσεις κατατακτήριες στην Ιατρική ως απόφοιτος πχ Πληροφορικής πας στο 1ο εξάμηνο, αν όμως είσαι πτυχιούχος Οδοντιατρικής μπαίνεις στο 5ο εξάμηνο, και αν είσαι από Βιολογία-Φαρμακευτική-Κτηνιατρική, μπαίνεις στο 3ο εξάμηνο. Αυτά με απόφαση του τμήματος κάθε χρόνο. Ξεχωριστές κατηγορίες. Το ίδιο μπορεί να γίνει και στην περίπτωση του ΠΔΑ. Να μπαίνεις στο 7ο ή στο 8ο εξάμηνο ανάλογα πόσο παλαιό είναι το πτυχίο σου και την κατευθυνσή σου.
Καλό θα ήταν να υπάρχει σαν πρόβλεψη στο σημερινό νομοσχέδιο αλλά δεν πρέπει να τα βλέπουμε όλα μαύρα.
Και ο διαχωρισμός ΠΕ/ΤΕ στο δημόσιο μπορεί και πρέπει να το παλέψουμε μέσα από το ΕΠΠ το οποίο τελικά θα πρέπει να επικρατεί έναντι όλων των άλλων.

 
ΑΓ
21 Φεβ 2018 23:22

@Δογματικούς

Και η συγχωρεμένη η προγιαγιά μου όταν έγινε 18 ετών δεν είχε δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθε. Λάθος που γεννήθηκε στην Ελλάδα;
Ή καλύτερα που αγωνίστηκε και κέρδισε το αυτονόητο δικαίωμά της;

Ντροπή σε όσους καλλιεργούν τις καταστροφικές συντεχνιακές λογικές!!!

Ντροπή στον Υπουργό που δεν έχει το πολιτικό σθένος να αλλάξει τα κακώς κείμενα!!!

Εν τέλει, ΔΕΝ ντρέπομαι που πήρα πρώτο πτυχίο από ΤΕΙ...απλά λυπάμαι που ζω και εργάζομαι σε αυτήν την παλιοΧώρα που σκοτώνει τα παιδιά της!

 
bob mastoras
22 Φεβ 2018 11:03

@Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
Τα ξέρω αυτά που λες και τα αναφέρω/υπαινίσσομαι κιόλας. Λέω « Το ΠΔΑ αναλαμβάνει όταν μπουν.» Δηλαδή αναγνωρίζει όποια μαθήματα θεωρεί σωστό να αναγνωρίσει.
Για να μπορεί να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχει μπει ο απόφοιτος όμως ξανά στην σχολή που τελείωσε. Και αν αποφασίσουν 20% των αποφοίτων να δώσουν κατατακτήριες δεν θα τελειώσουν ποτέ! Δεν θα τελειώσουν γιατί το ποσοστό 5% των φοιτητών δεν επιτρέπεται να ξεπεραστεί σύμφωνα με τον περσινό νόμο (για ισοβαθμήσαντες).
Ακόμα θα βάλεις απόφοιτους να διαβάσουν ξανά μαθήματα του πρώτου έτους αντί να διαβάσουν κάτι καινούργιο και να το κατοχυρώσουν αν πάρουν προβιβάσιμο βαθμό.
Οι φοιτητές από κατατακτήριες επιφέρουν ένα βάρος στα τμήματα. Τυπικά θα πρέπει να δώσουν και να περάσουν στην σχολή το 90% των μαθημάτων αν προέρχονται από άλλο τμήμα. Το βάρος ενός απόφοιτου που πρέπει να συμπληρώσει μία χούφτα μαθημάτων είναι άλλης τάξης μεγέθους. Αυτό δεν συνυπολογίζεται και αφήνουν το 5%. Γιατί; Η δικιά μου απάντηση είναι ότι δεν τους νοιάζει. Οι ψήφοι των αποφοίτων είναι λίγες σε σχέση με τους αμύντορες της αριστείας και τους περισσότερους ΠΕ που θεωρούν να απειλούνται.
Για παράδειγμα όσοι δάσκαλοι το επέλεξαν υποβλήθηκαν σε προγράμματα εξομοίωσης των σπουδών τους. Αυτά οργανώθηκαν έτσι ώστε να είναι ευχερής η πρόσβαση. Ας πούμε από δασκάλους που υπηρετούσαν στην Κρήτη και αποφοίτησαν στην Τρίπολη. Πως το αποτιμάμε αυτό; Εγώ λέω ότι ως γονιός θα έχω κερδίσει από τις παραπάνω γνώσεις που πήραν αυτοί οι άνθρωποι όταν διδάσκουν το παιδί μου. Άλλοι λένε «κακώς δόθηκε η δυνατότητα.» Φαντάζομαι θα έπρεπε να παρατήσει την δουλειά του και να πάει να δώσει κατατακτήριες στη Τρίπολη. Βλέπεις υπάρχουν άλλες προσεγγίσεις.

 
Προς Μηχανικούς ΤΕ και ΠΕ
22 Φεβ 2018 11:31

@bob mastoras

Συμφωνώ ότι αν δεν μεταβληθεί το ποσοστό 5% των κατατακτηριων ή ακόμα καλύτερα αν δεν προβλεφθεί ειδικό ποσοστό για τους αποφοίτους ΤΕΙ-Α και ΤΕΙ-Π θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα.

Γιαυτό και λέω ότι καλύτερα είναι να καταργηθεί ο διαχωρισμός ΠΕ/ΤΕ μιας και υπάρχει το ΕΠΠ και τότε δεν θα χρειαστεί ούτε ειδική ισοτιμία ούτε κατατακτήριες. Εξάλλου δεν νομίζω τώρα ότι απόφοιτοι με μεταπτυχιακά και πολύ περισσότερο με διδακτορικά να έδιναν κατατακτήριες μόνο και μόνο για να πάρουν το ΠΕ.

Πάντως κατά εμέ πάντα υπήρχε πρόβλημα με τα ΤΕΙ και φταίνε αυτοί που τα έφτιαξαν χωρίς ΕΔ και με την ρετσινιά των ΚΑΤΕ και των κατώτερων ιδρυμάτων στα μάτια της ελληνικής κοινωνίας. Η Αγγλία από το 1990 είχε μετατρέψει τα polytechnics σε universities χωρίς το παραμικρό κιχ, αλλά εδώ εξακολουθεί ο διαχωρισμός ΠΕ/ΤΕ.

Το μόνο θετικό που βλέπω είναι η ενοποίηση κλάδων ΠΕ και ΤΕ στην εκπαίδευση, αν τελικά γίνει και δεν αλλάξει τελευταία στιγμή!

 
λελέας
22 Φεβ 2018 16:35

@ Προς Μηχανικους ΤΕ και ΠΕ

"γιαυτό και λέω ότι καλύτερα είναι να καταργηθεί ο διαχωρισμός ΠΕ/ΤΕ" αυτο αντικειται (νομικα) στο αρθρο 16 του Συνταγματος. θα εκπεσει στα δικαστηρια. ουτε το καθεστως των ΚΑΤΕΕ και των ΤΕΙ ηταν το (νομικο) προβλημα. αυτες ηταν οι αναγκες της οικονομιας τοτε, μεταπολεμικα. ετσι,λοιπον εξελιχθηκαν τα πραγματα...το προβλημα ηταν ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΤΕΕ. διοτι αρμηθηκε επαγγελματικα δικαιωματα τοτε (στα ΚΑΤΕΕ) και μετεπειτα (στα ΤΕΙ). σκεφθειτε οτι οσοι εσιναν κατατακτηριες εξετασεις στο ΕΜΠ, αρχιχαν τις σπουδες απο το Β΄ ετος.... άλλα 4 χρονια, δηλαδη.... το ΤΕΕ και τωρα ειναι πισω απ ολα αυτα....και ποιο ειναι το αποτελεσμα? οιονει διαιρει και βασιλευε....

και τι εξυπηρετει αυτη η κατασταση στη συγχρονη εποχη? ...τιποτε ουσιαστικο...μονο τη ματαιοδοξια...

διοτι (οικονομικα) ολοι δεν επιβιωνει κανεις μηχανικος σημερα...ουτε των ΚΑΤΕΕ, ουτε των ΤΕΙ, ουτε του ΕΜΠ...αρα μόνο ματαιοδοξια.

 
Παρεμβαση ΤΕΕ
22 Φεβ 2018 17:21

@λελέας

Σωστος,συμφωνω απολυτα μαζι σας. Να γνωριζουν ολοι τι εχει γινει.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean