Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών Ενοποίηση κλάδων εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 20/02/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με το άρθρο 29 του Σχεδίου Νόμου «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και άλλες διατάξεις», επέρχεται ένας αναγκαίος εξορθολογισμός στο εκπαιδευτικό προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με βάση τις προβλέψεις του συγκεκριμένου άρθρου ενοποιούνται οι κλάδοι εκπαιδευτικών ίδιων κατηγοριών που διδάσκουν ομοειδή μαθήματα στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η διάκρισή τους αφορούσε μόνο το πτυχίο διορισμού τους και τίποτα περισσότερο.

Αναφορικά με τις ενστάσεις στην ενοποίηση κλάδων εκπαιδευτικών κατηγορίας ΠΕ με διαφορετικούς τίτλους σπουδών πρέπει να αναφερθεί ότι με το Ν. 1566/1986 εδώ και 32 χρόνια όλοι οι εκπαιδευτικοί με πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια (εξαμηνιαία ή ετήσια) για όσες σχολές δεν την καλύπτουν στο πρόγραμμα σπουδών τους, εντάσσονται σε κλάδους ΠΕ.

Όλα τα μισθολόγια – βαθμολόγια του δημοσίου μέχρι σήμερα αναγνώριζαν και συνεχίζουν να αναγνωρίζουν αυτή την πραγματικότητα για τους εκπαιδευτικούς και η εξέλιξή τους τόσο η μισθολογική όσο και η βαθμολογική ακολουθεί την κατηγορία ΠΕ για όλους τους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σ’ αυτή ως πτυχιούχοι σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Η διάκριση αυτή λοιπόν σε πολλούς ομοειδείς κλάδους αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την κατανομή των οργανικών θέσεων και τίποτα άλλο αφού ακόμη και οι αναθέσεις μαθημάτων ήταν κοινές. Έτσι είχαμε τεράστια προβλήματα με την κατανομή των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες χωρίς να υφίσταται ουσιαστικός λόγος δημιουργώντας ένα πολύ μεγάλο διαχειριστικό πρόβλημα στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Πολλές φορές μάλιστα οι διάφορες συντεχνιακές πιέσεις ευνοούσαν τον ένα κλάδο έναντι του άλλου στις μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών δημιουργώντας συνθήκες άνισης και προνομιακής μεταχείρισης.

Με βάση λοιπόν αυτή την πραγματικότητα η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών πιστεύει ακράδαντα ότι η ενοποίηση των κλάδων των εκπαιδευτικών κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και θα αποφέρει μεγάλη εξοικονόμηση πολύτιμων πόρων που πιστεύουμε ότι πρέπει να διατεθούν στην ανάπτυξη της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης την οποία έχει μεγάλη ανάγκη σήμερα η χώρα μας.

Για το Δ.Σ. της ΕΤΕ

Ο Πρόεδρος                            Ο Γ. Γραμματέας

Καλτσάς Κωνσταντίνος                    Παπάζογλου Μιχαήλ

 

Σχόλια (2)

 
ΣΤΡΙΠΙΚΛΟ
21 Φεβ 2018 10:24

Είναι δυνατόν κλάδοι ΠΕ διαφορετικού επιπέδου (6 και 7) να είναι μαζί;
Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν όλοι στο επίπεδο 6. Τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα. Όποιος προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας θα δικαιωθεί.

 
Γαβριήλ Ζώτος
21 Φεβ 2018 15:58

Αρχικά να παρατηρήσω πως είναι ο Ν. 1566 / 85 ( όχι 86 ). Σε ότι αφορά το '' διαφορετικό '' επίπεδο που κάποιοι - επίμονα , πονηρά και σκόπιμα - επικαλούνται θα τους έλεγα πως , το να επιλέξεις από την αρχή τη σχολή - τμήμα να εκπαιδευτείς για να γίνεις εκπαιδευτικός , απαντώντας στη '' λογική τους '' είναι σε άλλο ( μεγαλύτερο ) επίπεδο, από αυτό του να τελειώσεις μια σχολή - τμήμα ενός πολυτεχνείου και μετά να πας σε " κατώτερο '' επίπεδο , πάντα με την λογική τους , να κάνεις παιδαγωγικές σπουδές ( εκ των υστέρων ) προκειμένου να έχεις μία ακόμα επαγγελματικής πόρτα ανοιχτή. Ας το καταλάβουμε ( αν θέλουμε ) όλοι μας, άλλα είναι τα προβλήματά μας.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ