Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τι αλλάζει στη διάταξη για την ενοποίηση των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 22/02/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σχετικά με τη διάταξη για την ενοποίηση των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, που περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής που ψηφίζεται τη Δευτέρα, ο υφυπουργός Παιδείας Δ. Μπαξεβανάκης, ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή τα εξής:

Α. Για ορισμένες παρατηρήσεις που έγιναν σχετικά με την ενοποίηση των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, που υλοποιούνται με το άρθρο 29. Ακούσαμε πολύ προσεκτικά πάρα πολλές από αυτές τις παρατηρήσεις, παρότι ήδη έχουμε ενσωματώσει πολλές από αυτές που έγιναν στη διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης τους προηγούμενους μήνες. Νομίζουμε ότι υπάρχουν μία - δύο ακόμα περιπτώσεις, που μπορούμε με νομοτεχνική βελτίωση να τις παρουσιάσουμε στην Ολομέλεια.

Β. Αυτές είναι οι εξής, το λέω από τώρα για να μην υπάρχει ανησυχία. Η μια είναι η περίπτωση που αφορά τον Τομέα του Φυσικού Περιβάλλοντος, τους  Δασολόγους, τους Δασοπόνους και τους Μηχανικούς Περιβάλλοντος, οι οποίοι, ως ξεχωριστή ειδικότητα, θα ενταχθούν στον κλάδο Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, όπως θα ονομαστεί.

Γ. Επίσης, αναφορικά με την παρατήρηση που έγινε, σχετικά με τους Ραδιοηλεκτρολόγους, από τον Εισηγητή της Ένωσης Κεντρώων, είναι βάσιμο το αίτημα για όσους από αυτούς τους συναδέλφους επιλέξουν την ένταξή τους στον κλάδο των Φυσικών να μην υπάρξει εξ αυτού του λόγου υπεραριθμία σε εκπαιδευτικούς Φυσικούς και αυτή η πρόβλεψη θα υπάρξει στη νομοτεχνική βελτίωση που θα φέρουμε.

Σχόλια (6)

 
kostas
23 Φεβ 2018 05:50

Δεν θα υπάρξει υπεραριθμία σε φυσικούς, γιατί κάνουν και χημεία - βιολογία.

 
kp
23 Φεβ 2018 08:50

Γίνεται ρύθμιση για τους ραδιοηλεκτρολόγους και δεν γίνεται για τους Πληροφορικούς που είναι διορισμένοι με άλλα πτυχία;
Επιτέλους, τί περιμένουν; Ειδικά εφόσον υπάρχουν και αιτήματά τους για μετάταξη στο "βασικό" τους όπως λένε πτυχίο (και μοναδικό κατά το διορισμό).
Έχουν καταλάβει οργανικές θέσεις πληροφορικών, πολλοί από αυτούς συμπληρώνουν το ωράριό τους με μαθήματα τις πραγματικής τους ειδικότητας ή διεκδικούν ώρες σε κοντινά σχολεία με βάση αυτή και από την άλλη οι πτυχιούχοι Πληροφορικής που διορίστηκαν με διαδικασίες ΑΣΕΠ βολοδέρνουν στα όρη, στα άγρια βουνά, σε δημοτικά (γιατί αυτοί με άλλα πτυχία έχουν τελειώσει καθηγητικές σχολές και δε καταδέχονται να πάνε) ή σε ΕΠΑΛ (γιατί αυτοί με άλλα πτυχία δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των μαθημάτων)
Επιτέλους κάντε κάτι.

 
George
23 Φεβ 2018 16:30

εξοντώνετε την ειδικότητα των φυσικών-ραδιοηλεκτρολόγων.
Ενώ στην κατάθεση του νομοσχεδίου η παραπάνω ειδικότητα συγχωνεύεται όπως και όλες οι άλλες, στη συνέχεια δήθεν για νομοτεχνικές βελτιώσεις (και μάλιστα μόλις μια ημέρα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου ώστε να μην προλάβει κανείς να αντιδράσει) α) καταργείτε την ειδικότητα και β) οδηγείτε όλους τους φυσικούς-ραδιοηλεκτρολόγους σε υπεραριθμία

 
Βλάχος Κων/νος
23 Φεβ 2018 23:09

Οι ΠΕ04.01 και οι ΠΕ12.10 έχουν Ά ανάθεση τη φυσική, με την οποία καθορίζονται οι οργανικές θέσεις. Γιατί με το νέο νόμο να αλλάξει η οργανικότητα και η υπεραριθμία υπέρ του ενός κλάδου;

 
George
24 Φεβ 2018 13:58

#Βλάχος Κων/νος
εάν διαβάσεις το νομοσχέδιο όπως εισάγεται προς ψήφιση θα καταλάβεις. Με έντεχνο "τρικ" που το είχαν σίγουρα προσχεδιάσει, καταργούν την ειδικότητα ΠΕ12.10 και αναγκάζουν εκπαιδευτικούς με οσοδήποτε χρόνια προϋπηρεσίας να βγουν υπεράριθμοι.

 
aaaa
24 Φεβ 2018 17:40

Γιατί δεν ονομάζετε τον κλάδο Περιβάλλοντος, διατροφής και Γεωπονίας. Από μικρές λεπτομέρειες ξεκινά η αλλαγή νοοτροπίας. Το Περιβάλλον φυσικό και ανθρωπογενές καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από τους αγρούς. Χώρια που επιτέλους πρέπει να αρχίσουμε να το θεωρούμε σημαντικό

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ