Εγγραφο Διευθυντή Εκπαίδευσης προς υπουργό: Επιχειρείται παραγκωνισμός των εκπαιδευτικών από θέσεις Διοίκησης της Εκπαίδευσης

Το “έλα να δεις “ γίνεται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις με τις τοποθετήσεις θέσεις Διοίκησης της Εκπαίδευσης, αν λάβουμε υπόψιν το επίσημο έγγραφο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Σωκράτη Σαβελίδη προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.
Σας ενημερώνουμε, επισημαίνει στον υπουργό Παιδείας ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ότι από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/Θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας ζητήθηκε να υποδείξουμε με σχετική εισήγησή μας ονόματα υπαλλήλων του φορέα μας με σκοπό την τοποθέτησή τους σε νέα τμήματα όπως αυτά προβλέπονται από το ΠΔ18/23-02-2018 (ΦΕΚ31 τ.Α ́).
“Έχουμε γίνει ήδη αποδέκτες εκφράσεων δυσαρέσκειας και αιχμών περί αδιαφάνειας, αδικαιολόγητης βιασύνης, απαξίωσης των θεσμικών οργάνων, όπως τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ελλείψει συγκεκριμένου θεσμοθετημένου πλαισίου”, τονίζει ο κ, Σαβελίδης στο έγγραφό του και υπογραμμίζει: “Επιπλέον δεχόμαστε εντονότατες αντιδράσεις οι οποίες υποστηρίζουν ότι επιχειρείται παραγκωνισμός των εκπαιδευτικών από θέσεις Διοίκησης της Εκπαίδευσης”.
Εκτιμώντας ότι θα προκληθούν σοβαρότατα υπηρεσιακά, διοικητικά έως και νομικά προβλήματα, στην επιλογή και πρόταση προσωπικού λόγω έλλειψης συγκεκριμένων προβλεπόμενων εφαρμοστικών διαδικασιών, θεωρούμε σημειώνει ο Διευθυντής Εκπαίδευσης προς τον Κ. Γαβρόγου, επιτακτική την αναγκαιότητα υπόδειξής τους ώστε να υλοποιηθεί από μέρους μας το εν λόγω αίτημα της Περιφερειακής Διεύθυνσης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα ζητούν οι ιδιοκτήτες Ιδιωτικών Σχολείων
- Εγκύκλιος: Οδηγίες και χρονοδιάγραμμα για την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων
- Με μικρό αριθμό σχολίων ολοκληρώνεται σήμερα η διαβούλευση επί του Σχεδίου Νόμου για τη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ,ανώτατο...
- Σε ποιες περιοχές είναι κλειστά σήμερα τα σχολεία λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών
- Covid Free το ΕΑΠ!
- Το Σωματείο Εργαζομένων του Παν. Μακεδονίας για το Σχέδιο Νόμου του υπ. Παιδείας
- Ο Συλ. Διοικητικού Προσωπικού του Παν.Θεσσαλίας για το Σχέδιο Νόμου του υπ. Παιδείας
- H παρέμβαση του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη στη τηλεδιάσκεψη των Πρυτάνεων με τον Αλ. Τσίπρα
- Επιστολή φοιτητών των επτά Ιατρικών Σχολών
- Με e-mail θα σταλούν στους γονείς οι έλεγχοι Α΄ τετραμήνου των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου
Σχόλια (6)
Και με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας στα φροντιστήρια από τα ΠΥΣΔΕ τι γίνεται; Πότε με το καλό; Πριν 10 μήνες πρωτοκολλήθηκαν τα δικαιολογητικά!
Ο κ. Σαβελίδης, για λόγους που μόνο αυτός γνωρίζει, τον τελευταίο καιρό (νομίζω) ότι ερμηνεύει την νομοθεσία κατά το δοκούν ή αναφέρει νομοθεσία που έχει τροποποιηθεί ή καταργηθεί. Να θυμίσω προηγούμενο άρθρο - καταγγελία σχετικά με "παράνομη κεραία εταιρίας κινητής τηλεφωνίας" κοντά σε σχολική μονάδα!
Αλήθεια τι έγινε με αυτό; Μήπως η καταγγελία τότε όπως και τώρα έγινε για λόγους άλλους, χωρίς νομική υπόσταση;
Και κάτι τελευταίο κ. Σαβελίδη....
Γνωρίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στα σχολεία και στην εκπαιδευτική διαδικασία;
Αν έχετε εκπαιδευτικούς, κ. Διευθυντά, που πλεονάζουν και έχουν διοικητική εμπειρία και σπουδές και είναι στα γραφεία, καλό θα είναι να τους προτείνετε να προχωρήσουν σε μετάταξη και να απελευθερώσουν και τη θέση για κάποιον άλλο νέο (για πρόσληψη) και όχι να προσπαθούν να γλιτώσουν την δουλειά για την οποία έχουν προσληφθεί που στη θέση τους τώρα προσλαμβάνεται αναπληρωτής.
Και που να δείς τι γίνεται στο νεοσύστατο Π.Δ.Α.
Κάτι συμβαίνει εκεί στο Βόλο με τον αγαπητό Σωκράτη που κάθε τόσο κάνει αισθητή την παρουσία του με κάποιο θέμα, υπαρκτό ή ανύπαρκτο, που ανακινεί!
Σχολιασμός εγγράφου κ.Δ/ντή ΔΕ Μαγνησίας
Όπως φαίνεται, ο κ.Δ/ντής ΔΕ Μαγνησίας "αδυνατεί"(;!) να συντάξει πρόταση προσωρινής τοποθέτησης προς τον Περιφερειακό Δ/ντή καθώς προτιμά να μη δυσαρεστήσει κάποιους, αντί να εφαρμόσει τις κείμενες διατάξεις, οι οποίες είναι κρυστάλλινα καθαρές, για όσους τουλάχιστον γνωρίζουν τα στοιχειώδη. Επιπλέον, προφασιζόμενος ότι υπάρχει νομικό κενό (που δεν υπάρχει) ανοίγει θέμα περί τοποθέτησης και εκπαιδευτικών σε θέσεις τμηματαρχών...
Είναι προφανές ότι ο κ.Δ/ντής ΔΕ Μαγνησίας, πρέπει να εφαρμόσει τα νόμιμα, επιτελώντας το ρόλο του ως Δ/ντής Δ/θμιας Μαγνησίας και να αφήσει κατά μέρος τα posts και τις "προτάσεις" προς την πολιτική ηγεσία, που ταιριάζουν σε "συνδικαλιστικό" στέλεχος και ΟΧΙ σε στέλεχος της εκπαίδευσης. Ίσως, επίσης γνωρίζει ότι συντάσσει πρόταση-εισήγηση προς τον ΠΔΕ, η οποία ΔΕΝ δεσμεύει τον Περιφερειακό Δ/ντή του. Γιατί δεν του πετάει λοιπόν, το μπαλάκι, αφού ακόμα και αν υπήρχαν νομικά κενά, μόνο ο ΠΔΕ θα ήτο υπόλογος;;
Σε επόμενη ανάρτησή μου, θα σχολιάσω, καταρρίπτοντας ένα προς ένα τα σαθρά "συνδικαλιστικά" επιχειρήματα ....
Μηπως πρεπει να προκυρηχθουν οι θεσεις το καλοκαιρι ωστε να ειναι ανοικτη με αιτησεις και αξιολογικη διαδικασια;