Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Παρέμβαση του esos: Δέκα ερωτήματα απλής λογικής προς τον υπ. Παιδείας για το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης

Πολλές από τις διατάξεις του νομοσχεδίου όχι μόνο δεν θεραπεύουν αλλά χειροτερεύουν την υπάρχουσα κατάσταση στην εκπαίδευση
Δημοσίευση: 17/03/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επειδή διαβάζοντας κανείς το νομοσχέδιο για τις Δομές Εκπαίδευσης  φαίνεται ότι συντάχθηκε  από ερασιτέχνες που φόρεσαν άσπρες μπλούζες, πήραν φαλτσέτες και νόμισαν ότι είναι χειρουργοί, το esos θέτει προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου δέκα ερωτήματα – προβληματισμούς.

Το συμπέρασμα   είναι ότι πολλές από τις διατάξεις του νομοσχεδίου   μόνο δεν θεραπεύουν αλλά  χειροτερεύουν την υπάρχουσα κατάσταση στην εκπαίδευση.

ΤΑ ΔΕΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1.    Πώς θα υπάρχει η στοιχειώδης στήριξη στις σχολικές μονάδες, ως προς το διδακτικό και επιστημονικό επίπεδο, από στελέχη που είναι συγκεντρωμένα στις έδρες των Περιφερειακών Διευθύνσεων και άρα μακριά από το σχολείο; Πώς δηλαδή ένα στέλεχος που βρίσκεται στη Λαμία, ή τα Γιάννενα θα μπορεί να υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες στη Χαλκίδα ή την Πρέβεζα αντίστοιχα;

2.    Με ποια λογική τίθεται όριο για δύο θητείες στα στελέχη; Πώς μπορεί να καταργείται το δικαίωμα ενός δημοσίου υπαλλήλου για την επαγγελματική του εξέλιξη; Υπάρχει πουθενά αλλού στη δημόσια διοίκηση; Ασφαλώς όχι.

3.    Με ποια λογική θεσπίζονται διατάξεις αναδρομικού χαρακτήρα και δεν λογίζεται ως διδακτική η υπηρεσία στελεχών, όταν τα στελέχη αυτά επελέγησαν με θεσμικό πλαίσιο που ανέφερε ρητά ότι η θητεία τους είναι διδακτική; Τιμωρούνται γιατί είχαν υψηλά επιστημονικά προσόντα;

4.    Με ποια λογική μοριοδοτείται μόνο η διδακτική υπηρεσία και δεν μοριοδοτείται καθόλου η γενικότερη εκπαιδευτική υπηρεσία; Δηλαδή αν κάποιος εκπαιδευτικός απέκτησε εμπειρία αποσπασθείς στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το ΙΕΠ, ή άλλους επιτελικούς εκπαιδευτικούς φορείς, πρέπει να τιμωρηθεί για την εμπειρία του αυτή, που όχι μόνο δεν αποτελεί μειονέκτημα αλλά αντίθετα πλεονέκτημα;

5.    Με ποια λογική η θητεία ενός στελέχους που τοποθετείται από το υπάρχον νομοσχέδιο σε υψηλή θέση στην ιεραρχία, μοριοδοτείται όσο και η θητεία ενός υποδιευθυντή σχολείου;

6.    Σε ποια άλλη θέση του δημοσίου, τίθεται ως προαπαιτούμενο προσόν η γλωσσομάθεια; Και πως δικαιολογείται, να τίθεται ως προαπαιτούμενο το προσόν αυτό μόνο για τη  θέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου αλλά όχι και για τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, που είναι ιεραρχικά ανώτερος;

7.    Πως είναι δυνατό να αξιολογούνται τα στελέχη από εκπαιδευτικούς που αξιολογούν μαθητές αλλά οι ίδιοι δεν θα αξιολογούνται;

8.    Πως μπορεί να γίνεται επιλογή στελεχών με διαφορετικές προϋποθέσεις για τη διεκδίκηση της ίδιας θέσης. Πώς δηλαδή ένας εκπαιδευτικός θα διεκδικεί θέση στελέχους εκπαίδευσης χωρίς να έχει αξιολογηθεί ενώ την ίδια θέση θα διεκδικεί και ένας άλλος εκπαιδευτικός, που είναι ήδη στέλεχος και μάλιστα αξιολογημένο;

9.    Πόσο λογικό είναι να μετέχει Διευθυντής σχολείου σε ένα Συμβούλιο που θα επιλέγει τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, στέλεχος που στη συνέχεια θα αξιολογεί αυτόν τον διευθυντή;

10.    Αφού η αξιολόγηση τώρα υιοθετείται και συνεπώς είναι καλή, γιατί οι Σχολικοί Σύμβουλοι, τα μόνα εν ενεργεία στελέχη που έχουν αξιολογηθεί, καρατομούνται; Εκείνοι που κατά το πρόσφατο παρελθόν ξεσήκωναν τον εκπαιδευτικό κόσμο κατά της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης και τώρα την θεσμοθετούν οι ίδιοι, αισθάνονται την ανάγκη να ζητήσουν συγγνώμη ή τουλάχιστον να πουν ότι έκαναν λάθος;

 

Σχόλια (70)

 
Αντι-Αστερίξ
17 Μαρ 2018 12:44

Πολύ σωστά τα ερωτήματα. Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο επιχείρειται ρεβανσισμός έναντι των νυν στελεχών (δεν μπόρεσαν να τα διώξουν με τη μυστική ψηφοφορία) και ποδηγέτηση της εκπαίδευση με την εκ παραθύρου επιλογή δικών μας παιδιών που θ ομιλούν και τη δική μας ξύλινη γλώσσα.

 
σχολιαστής
17 Μαρ 2018 12:55

Και οι προηγούμενοι Διευθυντές Εκπαίδευσης είχαν αξιολογηθεί, αλλά τότε δεν είδαμε να χύνεται μελάνη για την καρατόμησή τους, μάλιστα στα Συμβούλια Επιλογής υπήρχαν Σχολικοί Σύμβουλοι, που καρατόμησαν άτομα με πολύ υψηλά μόρια και αριθμούς ψήφων.

 
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
17 Μαρ 2018 13:10

Μα πότε Αντι - Αστερίξ έγινε ψηφοφορία για τους Σχολικούς Συμβούλους και δεν το θυμάμαι;
Ψηφοφορία για Διευθυντές Εκπαίδευσης έγινε, ψηφοφορία για Διευθυντές Σχολείων έγινε, ψηφοφορίες για Υποδιευθυντές Σχολείων έγιναν, ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ για το "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ και ΔΑΣΚΑΛΟΓΕΝΝΗΤΟ" θεσμό του Σχολικού Συμβούλου ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ.
Παρέμειναν στο απυρόβλητο και με ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ σχεδόν ΔΕΚΑ χρόνια.
ΕΛΕΟΣ πια, ας γυρίσουν απλοί εκπαιδευτικοί, ό,τι είχαν να δώσουν το έδωσαν. Ας τους δούμε και στην καθημερινότητα του σχολείου.

 
Μαρια
17 Μαρ 2018 13:15

Μπράβο στον Υπουργό, έτσι να νιώσουν και άλλες κοινωνικές ομάδες αυτά που τόσο καιρό γράφαμε για ιδεοληψιες και πολλοί αδιαφορούσαν. Τώρα ;;;;

 
Αυθαίρετος
17 Μαρ 2018 13:17

Εκτός των άλλων οι αιρετοί των ΚΥΣΔΕ/ΚΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΠΕ_ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δε μοριοδοτούνται. Μήπως η θητεία τους δε συνιστά θητεία σε θέση ευθύνης; Μήπως τιμωρούνται επειδή εκλέγονται και εκπροσωπούν τους καθηγητές και τους δασκάλους. Μήπως έτσι απαξιώνεται η συμμετοχή στους συνδικαλιστικούς αγώνες και η δημοκρατική εκπροσώπηση των εργαζομένων εκπαιδευτικών; Φαίνεται πως η διαφορετική φωνή ενοχλεί και ο στόχος είναι η σιωπηλή και "ύπουλη" κατάργησή τους.

 
ΕΝΕΟΣ
17 Μαρ 2018 13:24

Πολύ εύστοχα ερωτήματα. Θα τα απαντήσει κανείς ;

 
2018
17 Μαρ 2018 13:34

Ειναι ντροπη για μια Ευρωπαϊκη χωρα να εχει τετοιους υπουργους και τετοια νομοσχεδια παρωδια. Βεβαια καποιος τους ψηφισε...για εναν ΕΝΦΙΑ,για ενα 50αρικο αυξηση,κλπ. Ε, θα μαθετε με τον ασχημο τροπο οτι στις εκλογες δεν κανουμε πλακα,οι λαθος επιλογες ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ.

 
γιωργος
17 Μαρ 2018 13:36

Πολύ σωστές και δίκαιες οι επισημάνσεις. Δύο μέτρα και σταθμά σε πολλά σημεία του νομοσχεδίου.Όχι μόνο η γλώσσα δεν είναι προαπαιτούμενο , για τον περιφερειακό αλλά ούτε και για Πανεπιστημιακό, υπουργό πρωθυπουργό που του είναι απαραίτητο. Το διδακτορικό έπρεπε να είναι προϋπόθεση για τα ανώτερα στελέχη. Ποιό μήνυμα στέλνουμε στους μαθητές όταν τους λέμε οι σπουδές και η γνώση δεν μετρά και τόσο;

 
Νίκος
17 Μαρ 2018 13:53

Δεν είναι 10 ερωτήματα αλλά 10 σημεία σκαστής αντισυνταγματικότητας.
Η λογική του ισοπεδοτισμού και της ήσσονος προσπάθειας για εξυπηρέτηση των κομματικών στελεχών δεν έχει τέλος...
Πρώτη φορά σε μια κυβέρνιση κρίνονται τόσο πολλά αντισυνταγματικά νομοσχέδια. Το αποφασίζουμε και διατάσσουμε και το κάνουμε νόμο δεν έχει καμιά διαφορά από την δικτατορία των συνταγματαρχών ή τη δικτατορία του Στάλιν.

 
Άννα
17 Μαρ 2018 14:35

Η αναβάθμιση της Τεχνικής- Επαγγελματικής Εκπ/σης που πήγε; Τόσες δομές (υποτίθεται) φτιάχνονται, υπάρχει κάτι ή κάποιος που να είναι αρμόδιος για αυτή; Τρέχει το πρόγραμμα Μαθητείας ΕΠΑΛ που έχει φέρει ένα "δεύτερο" σχολείο μέσα στα ΕΠΑΛ (από πλευράς φόρτου εργασίας) βλέπει κανείς να γίνεται αναφορά...

 
Apostolos
17 Μαρ 2018 14:53

Οι άνθρωποι δεν παίζονται. Χειρουργική, κομπλεξικότητα, αυταρχισμός. Το καθεστώς ψυχωραγεί και γίνεται επικίνδυνο.

 
NIKOΣ ΑΛΕΒΙΖΟΣ
17 Μαρ 2018 15:04

Άψογα διατυπωμένα τα ερωτήματα.Μερικά από αυτά θεσπίστηκαν ως εκδίκηση σε κατηγορίες στελεχών(όπως η θητεία ,το προαπαιτούμενο της γλώσσας για τους συντονιστές)

 
npokias
17 Μαρ 2018 15:07

Είναι τόσο ερασιτεχνικά γραμμένα όλα τα κείμενα ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΊΟΥ(Εκτός ΑΠΌ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Copy-paste) που ούτε ένας μαθητης Λυκείου δεν τα γράφει.Τουλάχιστον να υπήρχε ισοτιμία και όμοια για όλες τις θέσεις.

 
Paulitos
17 Μαρ 2018 15:30

Προτείνω οι δύο θητείες να εφαρμοστούν:
1) για τους βουλευτές-υπουργούς- πρωθυπουργούς αρχίζοντας απο το Υπ.Παιδείας
2) όλοι οι διευθυντές και τα στελέχη του υπουργείου Παιδείας (συμπεριλαμβανομένων των γεν.γραμματέων -υφυπουργών και υπουργού) να ψηφίζονται από τους υπαλλήλους του υπουργείου και όλους τους εκπαιδευτικούς αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα τους
3) τα στελέχη και πολλοί περισσότερο βουλευτές και υπουργοί να είναι υψηλών ακαδημαικών προσόντων, να έχουν επαγγελματική προυπηρεσία τουλάχιστον δέκα ετών και κάτοχοι πτυχίων γλωσσομάθειας
4) Μετά τις δύο θητείες να επανέρχονται στην επαγγελματική πράξη
5) να γενικευθεί το μέτρο σε όλο το δημόσιο τομέα

 
Σωτηρία
17 Μαρ 2018 15:39

Απαντήσεις:
1. Θα συμβαίνει κατά κανόνα ό,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα, δηλαδή τα στελέχη θα πηγαίνουν σπανιότατα στα σχολεία.
2. Απολύτως σωστά τίθεται όριο στις θητείες στον ίδιο τύπο θέσης ευθύνης, ώστε οι ικανοί να εξελίσσονται από διαφορετικές θέσεις ευθύνης, χωρίς να δημιουργούν φατρίες.
3. Εντελώς αντισυνταγματικά αλλάζει η μοριοδότηση όσων κατέλαβαν θέσεις ευθύνης με διαφορετικά κριτήρια στο παρελθόν. Επίσης, εντελώς αντισυνταγματικά μοριοδοτούνται κριτήρια στα οποία δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης όλοι οι εκπαιδευτικοί, όπως το Β' επίπεδο ΤΠΕ και οι θέσεις υποδιευθυντών σχολικών μονάδων. Ως συνήθως όλα αυτά θα καταπέσουν στα δικαστήρια.
4. Γίνεται για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους.
5. Άλλο ένα μέτρο για τη συστηματική καταπολέμηση της αριστείας.
6. Επειδή πολλοί κομματικοί παράγοντες ΔΕΝ διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας.
7. Δεν είναι λογικό αλλά στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά.
8. Δεν είναι λογικό αλλά στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά.
9. Δεν είναι λογικό αλλά στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά.
10. Δεν είναι λογικό αλλά στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά.

 
Αηδιασμένος
17 Μαρ 2018 15:56

Οι απαντήσεις είναι προφανείς. Θα φέρει ψήφους από τους περισσότερους εκπαιδευτικούς. Η υπόλοιπη κοινωνία δεν τα καταλαβαίνει αυτά ούτε που ασχολείται αν και είναι αυτή που πληρώνει. Στο τελευταίο ερώτημα το aφήγημα είναι ότι τώρα η αυτοαξιολόγηση θα είναι καλή διότι καταργήθηκε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και έμεινε μόνο εκείνη των στελεχών. Αυτή η κυβέρνηση θα εφαρμόσει την αυτοαξιολόγηση και η επόμενη που ίσως αλλάξει το νόμο θα προσπαθήσει να εφαρμόσει και την αξιολόγηση αλλά θα ξαναπέσει από την ανένδοτο αγώνα της τότε αντιπολίτευσης κοκ.

 
Λευτέρης
17 Μαρ 2018 15:58

Συγχαρητήρια για το άρθρο σας.
Ελπίζουμε ότι μία κυβέρνηση καθαρά αστικών κομμάτων θα μεταμορφώσει το σημερινό άθλιο τοπίο στην εκπαίδευση και μάλιστα κατά προτεραιότητα !

 
Γιώργος
17 Μαρ 2018 16:51

Καλά όλα αυτά αλλά μόνο θεωρητικά. Αλήθεια κατά πόσο μοριοδοτήθηκαν (με κριτήρια αριθμητικά) οι 13 Περιφερειακοί; Στην Ελλάδα σε όλους τους τομείς πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει το ρουσφέτι!!

 
Εκπαιδευτικός
17 Μαρ 2018 17:56

Προαπαιτούμενο η γλώσσα και οι υπολογιστές πρέπει να είναι για όλα τα στελέχη και σε όλο το δημόσιο. Υπάρχουν στελέχη που έχουν διδακτορικό και δεν έχουν ούτε Β2 στη γλώσσα!!.
Κανονικά τα στελέχη ανα τέσσερα χρόνια θα πρέπει να επιστρέφουν στην τάξη. Οι περισσότεροι σύμβουλοι έχουν 15 χρόνια να μπούνε σε τάξη!!!!!!!! Δεν ξέρουν τι θα πει προσφυγικό, δεν ξέρουν τι σημαίνει κάνω μάθημα με παιδί με ΔΕΠΥ, αυτισμούς κ.τ.λ. Απο το γραφείο ξέρουμε να δίνουμε συμβουλές. Προαπαιτούμενο θα έπρεπε να είναι τα τελευταία 5 χρόνια στην τάξη.

 
Εχω καταπιει μια μπατανοβουρτσα
17 Μαρ 2018 18:20

Περιμενατε στα σοβαρα τιποτα καλυτερο απο αριστερους; σοβαρολογειτε τωρα που καθεστε και κανετε αναλυση;

 
ph
17 Μαρ 2018 18:53

Σχετικά με τις δύο θητείες, είναι σίγουρο ότι το Συμβ. Επ. θα το κρίνει αντισυνταγματικό (θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά δεν χρειάζονται πολλά χρήματα γιατί θα προσφύγουν αρκετοί συνάδελφοι).
Δεν νομίζω ότι υπάρχει εμπάθεια, ήταν απλά μία υπόσχεση του Υπουργείου σε κάποιες ομάδες συνδικαλιστών.

 
Πε19
17 Μαρ 2018 18:59

Σε ότι αφορά το 5, αφού για τους κ. Σύμβουλους η τελευταία θητεία ήταν 6.5 έτη ε νομίζω ότι είναι αρκετά δίκαιο να λαμβάνουν 1.5 μόριο για διοικητική προϋπηρεσία. Και για να κάνω τον προβοκάτορα, που ουδέποτε ασκούσαν διοικητικό έργο αφού το έργο τους ήταν καθοδηγητικό και όχι διοικητικό αρά πολύ καλά λαμβάνουν για διοικητικό έργο όσο και οι υποδιευθυντές. Το σωστό είναι γιατί δεν μοριοδοτήται το καθοδηγητικό έργο εκεί να τα πάρουν όλα τα μόρια αλλά σαν σύμβουλοι στα 7 και πλέων χρόνια της θητείας τους, διοικητικό έργο παρείχαν μόνο την περίοδο του 152 που αξιολογούσαν τους Δ/ντες (χωρίς να έχουν κάνει δ/ντες αυτοί που παραπονιούνται). Για να τα λέμε και όλα !!!!!

 
Πε19
17 Μαρ 2018 19:00

Σε ότι αφορά το 5, αφού για τους κ. Σύμβουλους η τελευταία θητεία ήταν 6.5 έτη ε νομίζω ότι είναι αρκετά δίκαιο να λαμβάνουν 1.5 μόριο για διοικητική προϋπηρεσία. Και για να κάνω τον προβοκάτορα, που ουδέποτε ασκούσαν διοικητικό έργο αφού το έργο τους ήταν καθοδηγητικό και όχι διοικητικό αρά πολύ καλά λαμβάνουν για διοικητικό έργο όσο και οι υποδιευθυντές. Το σωστό είναι γιατί δεν μοριοδοτήται το καθοδηγητικό έργο εκεί να τα πάρουν όλα τα μόρια αλλά σαν σύμβουλοι στα 7 και πλέων χρόνια της θητείας τους, διοικητικό έργο παρείχαν μόνο την περίοδο του 152 που αξιολογούσαν τους Δ/ντες (χωρίς να έχουν κάνει δ/ντες αυτοί που παραπονιούνται). Για να τα λέμε και όλα !!!!!

 
Εκπαιδευτικός
17 Μαρ 2018 19:02

6. Σε ποια άλλη θέση του δημοσίου, τίθεται ως προαπαιτούμενο προσόν η γλωσσομάθεια; Και πως δικαιολογείται, να τίθεται ως προαπαιτούμενο το προσόν αυτό μόνο για τη θέση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου...

Και σκέφτεται κανείς ...
1.Μήπως τους μπέρδεψαν με τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Εξωτερικού; Αυτοί βεβαίως και έχουν ως προαπαιτούμενη την ξένη γλώσσα εφόσον λειτουργούν σε ξένο γλωσσικό περιβάλλον.
2.Ή μήπως με τον τον Συντονιστή Μειονοτικής Εκπαίδευσης στη Θράκη;; Βέβαια στην περίπτωση αυτή προαπαιτούμενο θα έπρεπε να είναι η γνώση της "τουρκικής γλώσσας" ...

Συγχαρητήρια στον αρθρογράφο για τις ορθές και λογικές παρατηρήσεις του.

Στη διαβούλευση θα πρέπει να γίνουν οι θεραπείες που χρειάζεται το νομοσχέδιο και να αποκατασταθούν οι ανισότητες!

 
νικος
17 Μαρ 2018 19:12

η αντιγραφή από τον Διονύση:

Αυτά τα ερωτήματα είναι σωστά εαν κάποιος εγλωβιστεί στη λογική του νόμου.
Εγώ εκτιμώ ότι τα ερωτήματα είναι επουσιώδη μπροστά στο σημαντικότερο από όλα που είναι ότι : ο νόμος αυτός δεν έγινε με σκοπό να βελτιώσει την ποιότητα της παιδείας αλλά για να εκδιώξει κάποιους και να φέρει κάποιους άλλους σε ένα μίζερο, αναχρονιστικό, συγκεντρωτικό, γραφειοκρατικό σύστημα με κέντρο τη διοίκηση και ουδόλως την παιδαγωγική , τους μαθητές και τη σχολική μονάδα

 
ΠΕ19
17 Μαρ 2018 19:27

Τα κριτήρια αξιολόγησης (αν δεχτούμε την διδακτική υπηρεσία σαν κριτήριο ) είναι ότι καλύτερο μπορείς να περιμένεις από την κυβέρνηση αυτή.
Παραδείγματα :
17 (37%) μόρια επιστημονική κατάρτιση και απλωμένα σχεδόν ότι έχεις κάνει μετράει
Το 15 ή ίδια κυβέρνηση έδωσε 9 μόρια στα εκπαιδευτικά 25%
Στην διδακτική εμπειρία (εδώ υπάρχουν πολλά ερωτηματικά στο πώς ορίζεται ) δίνει 22% ενώ το 15 έδινε 32%
Βάζει την αξιολόγηση αλλά κατά το ήμισυ αφού υπάρχει μόνο από κάτω αξιολόγηση και όχι από πάνω (!!!!) ε να μην πουλήσουμε και λίγο λαϊκισμό !!!!! μήπως θα εφαρμοστεί και ποτέ !!!
Λύνει το πρόβλημα με την πληροφορική και την ξένη γλώσσα τα οποίο κάνει απαραίτητο προσόν και όχι μοριοδοτούμενο. Και φυσικά θα πρέπει ο Σύμβουλος να μπορεί να διαβάζει ένα απλό κείμενο στα αγγλικά, αν θυμάστε κατά το 2000 η γνώση καλής, αν όχι η άριστης ξένης γλώσσας ήταν απαραίτητο προσόν για το διορισμό ΠΕ υπαλλήλων στο δημόσιο. Άρα δεν κομίζουν γλαύκα εις τας Αθήνας. Το ίδιο με την πληροφορική που θεωρείται απαραίτητο προσόν για κάθε θέση ευθύνης η γνώση Η/Υ και βαθμολογείται το Β επίπεδο.(ανά ειδικότητα δεν υπάρχει θέμα ενώ μέχρι να ανταγωνίζονται οι ειδικότητες μεταξύ τους θα υπάρξει πιστοποίηση Β’ επιπέδου).
Για συριζαϊκή κυβέρνηση ότι καλύτερο !!!!!!!!
Προτάσεις ? αντικατάσταση της διδακτικής με εκπαιδευτική υπηρεσία ή μικτό μοντέλο και μοριοδότηση από τον πρώτο χρόνο δηλαδή 20 χρόνια διδακτική έστω υπηρεσίας 10 μόρια 10 χρόνια 5 μόρια άρα όλοι θα ξεκινούσαν από 5 μόρια και δεν θα άλλαζε τρομερά η κατάστασή τους για 2 χρόνια πάνω κάτω.
Σε σχέση με την βλακεία του 15 ο νόμος αυτό είναι ΣΟΥΠΕΡ !!!!

 
Διευθυντής
17 Μαρ 2018 19:41

Υποκρισία.
Οι κύριοι Σύμβουλοι γκρινιάζουν γιατί τους δίνει μόνο 2 μόρια ως χρόνια διδακτικής υπηρεσίας και 1.5 μόριο διοικητικής. Η υποκρισία στο μεγαλείο της !!!!
Πού ήταν οι κ. Σύμβουλοι το 15 όταν εισήχθη ο θεσμός της διδακτικής υπηρεσίας ? δεν μίλαγε κανένας. Φυσικά με τον ορισμό που δίνονταν τότε το έργο τους θεωρούνταν διδακτικό (παρόλο που δεν έμπαιναν στην τάξη παρά μόνο σε δειγματικές διδασκαλίες <20h το χρόνο). Τότε λέγανε αρκετοί από αυτούς ότι ήταν δίκαιο να κρίνεται ο διευθυντής (του οποίου η αποστολή είναι κατά βάση διοικητική) με το αν έκανε μάθημα ή όχι και δεν σκέπτονταν, ότι αν είναι 1 φορά απαραίτητο για τον διευθυντή να έχει κάνει μάθημα, για το σύμβουλο είναι 100 φορές περισσότερο χρήσιμο, να έχει πολλές ώρες διδασκαλίας στην πλάτη του και μάλιστα τα τελευταία χρόνια. Η χαλαρή έως καθόλου αντίδραση στην καθιέρωση ως μέτρου της υπηρεσιακής κατάστασης ενός υπαλλήλου, αυτής της διδακτικής του υπηρεσίας έφερε τα αποτελέσματα αυτά. Συγνώμη κ. Σύμβουλοι ας προσέχατε.
Φυσικά γκρινιάζουν αυτοί που έχουν <18 χρόνια σε σχολείο δηλαδή αν θεωρήσουμε ότι οι περισσότεροι σύμβουλοι έχουν 2 θητείες (δηλαδή >10 χρόνια) μιλάμε για υπαλλήλους με 30 χρόνια υπηρεσίας που παραπάνω από τα μισά ήταν προϊστάμενοι, μπράβο τους !!!!

 
Κ.Π
17 Μαρ 2018 19:55

Πάλι «ξεχάστηκε» το ΣΑΕΠ!!!!!!
Εδώ επιτρέπεται ο διορισμός με πτυχίο αναγνωρισμένο από το ΣΑΕΠ και δεν μοριοδοτείται το MSc στα αξιολογικά κριτήρια!!!! Με ποια λογική. Πάλι ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ... Έλεος...

 
Γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ..
17 Μαρ 2018 20:31

Η μόνη αξιοκρατική διαδικασία επιλογής στελεχών είναι η εξής:
α) καθορισμός ελάχιστων διδακτικών, ακαδημαϊκών, ή άλλων προσόντων για δικαίωμα υποψηφιότητας στελέχους. Τα προσόντα αυτά δεν μοριοδοτούνται, απλώς είναι απαραίτητα.
β) Γραπτές εξετάσεις μέσω ΑΣΕΠ, από την βαθμολογία των οποίων θα καθοριστεί και η επιλογή.

 
ΒΑΡΝΑΒΑΣ Γ
17 Μαρ 2018 20:34

Οι δύο θητείες θα ισχύσουν από τώρα ή υπάρχει αναδρομική ισχύ;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean