Η απόφαση για την πρόσβαση των μαθητών ΕΠΑΛ στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση που προβλέπει τις διαδικασίες πρόσβασης των αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Τ.Ε.Ι., ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπ/σης (ΑΣΤΕ), των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Σχολής Αστυφυλάκων, της Σχολής Πυροσβεστών, των Σχολών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), και για ποσοστό θέσεων 5% του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Τμήματα Σχολών των Πανεπιστημίων καθώς και προσαύξηση του ποσοστού αυτού κατά 5% για εισαγωγή σε τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, κατ’ εξαίρεση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Η απόφαση αποτελείται από τα εξής 20 άρθρα
Άρθρο 1 – Καθορισμός των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων, των οποίων τα γνωστικά αντικείμενα είναι αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς των ΕΠΑΛ για πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑΛ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4386/2016 (ΦΕΚ 83 Α΄), του ν. 4186/2013 και του ν. 4473/2017 (ΦΕΚ 78 Α΄) όπως ισχύει.
Άρθρο 2 – Εξεταζόμενα μαθήματα – Ειδικά μαθήματα
Άρθρο 3 – Αίτηση – Δήλωση για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Άρθρο 4 – Δικαιούχοι συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Άρθρο 5 – Μηχανογραφικό Δελτίο-Υποβολή-Διαδικασία
Άρθρο 6 – Τρόπος εξέτασης πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων
Άρθρο 7 – Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων – Εξεταστέα ύλη
Άρθρο 8 – Διαδικασία επιλογής, διατύπωσης και διαβίβασης θεμάτων
Άρθρο 9 – Εξεταστικά κέντρα
Άρθρο 10 – Ορισμός και υποχρεώσεις επιτηρητών
Άρθρο 11 – Υποχρεώσεις των υποψηφίων κατά τη διάρκεια της εξέτασης
Άρθρο 12 – Βαθμολογικά Κέντρα – Βαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων
Άρθρο 13 – Αναβαθμολόγηση − Τελικός βαθμός − Συγκέντρωση και γνωστοποίηση βαθμολογίας
Άρθρο 14 – Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Άρθρο 15 – Συντελεστές βαρύτητας − Τρόπος υπολογισμού μορίων
Άρθρο 16 – Επεξεργασία προτιμήσεων και βαθμολογικών στοιχείων − Επιλογή
Άρθρο 17 – Έκδοση αποτελεσμάτων-Εγγραφές- Επιτροπή Έκδοσης
Άρθρο 18 – Βεβαίωση Συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Άρθρο 19 – Ατομικά και συλλογικά όργανα
Άρθρο 20 – Καθορισμός αντιστοιχιών των Τομέων των ΕΠΑΛ του ν. 4386/2016 (Α΄83) με τους Τομείς των ΕΠΑΛ του ν. 4186/2013 (Α΄193) καθώς και με τους Τομείς/Κλάδους της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που προβλέπεται σε άλλες σχετικές νομοθετικές διατάξεις παρελθόντων ετών, για τις ανάγκες των διαδικασιών πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των αποφοίτων των ΕΠΑΛ.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Διευκρινίσεις: Τι αλλάζει στις ημερομηνίες λήξης μαθημάτων
- Διευθυντές Σχολείων: Όχι ο 2ος αλλά ο τελευταίος
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωση της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ (ΕΔ ΕΣΠΑ) του υπ.Παιδείας
- Προκαταρκτική για το ατύχημα του 15χρονου μαθητή στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωαννίνων
- Η παράδοση 177.000 σετ ρομποτικής ξεκίνησε στα σχολεία
- Διαμόρφωση κτιρίου του πρώην Οργανισμού Κωπαΐδας για τη στέγαση Τμημάτων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
- Τροπολογίες για Πειραματικά-Πρότυπα και μέλη ΕΕΠ-ΕΔΠ των ΑΕΙ
- Τιμητική Εκδήλωση για 41 Ομότιμους Καθηγητές του ΑΠΘ
- Διευθυντές Σχολείων: Το χρονοδιάγραμμα το οποίο ανακοίνωσε ο Αλ. Κόπτσης στους Διευθυντές Εκπαίδευσης
- Αστυνομικές δυνάμεις "τερμάτισαν" την 18ήμερη κατάληψη της Πρυτανείας του ΕΚΠΑ
Σχόλια (2)
Να ρωτήσω οι συντελεστές βαρύτητας γιατί άλλαξεν στην κοινή ομάδα σχολών? και αυτό ισχύει από φέτος?
Στο άρθρο 15 έχει μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΑΛΛΑΓΗ που έχει περάσει "νύχτα"...
Στην κοινη ομάδα σχολών (Αστυνομία, Στρατός κλπ) οι συντελεστές βαρύτητας είναι αντίστροφα από ότι στις σχολές της ειδικότητας