Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Μια αόρατη παρενέργεια με το όριο των 114 απουσιών

Το Υπουργείο, για να κάνει αυτή την ρύθμιση, φυσικά είχε υπ΄όψιν του και τους «Λαζάρους» και τους «Αναστημένους» και τους …«τεθνεώτες» μαθητές.
Δημοσίευση: 30/03/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π. Πλατάρου - Μαθηματικού

1. Ως γνωστόν, από την νέα σχολική χρονιά, το 2018-19, τρέχει αποκλειστικά το όριο των 114 απουσιών για τα πάντα:

Α) Δεν υπάρχει πλέον το 164 για τους έχοντες «Μ.Ο. πλήρες  15»

Β) Δεν υπάρχει ολική κατά Σεπτέμβριο εξέταση για κάποια άλλα -καταργημένα πλέον - όρια απουσιών.

2. Από του νυν, έχει θεσμοθετηθεί και για Γυμνάσια και για ΓΕΛ (μετά την πιλοτική εφαρμογή στα ΕΠΑΛ)  η εγγραφή  με κωδικούς συστήματος taxis.net για την  οποία έγινε τόσος θόρυβος, πλην όλοι πλέον την απεδέχθησαν.

3. Από την παρούσα σχολική χρονιά, έχει θεσμοθετηθεί πλέον και η υποχρέωση των γονέων να ενημερώνουν το Σχολείο για τους λόγους απουσίας του παιδιού τους. Αυτή η υποχρέωση μοιάζει λίγο αψυχολόγητη. Με καλή πίστη αν προσεγγίσεις το θέμα, φαντάζει απλώς αυτονόητα δεοντολογικό. «Να ξέρει το Σχολείο, γιατί λείπει το παιδί!» Μάλιστα αν το παιδί λείπει για τρεις ημέρες συνεχόμενες, έχει υποχρέωση το Σχολείο να ζητήσει να πληροφορηθεί τους λόγους απουσίας.

Από τα 1,2,3 το όριο 114 είναι μοναδικό και απόλυτο. Κάποιος όμως  μπορεί να αντιλέξει ότι το 114 μπορεί να επεκταθεί   κατά απουσίες  ακόμα 20 ακόμα ημερών  ή και 24ων ημερών, με δικαιολογητικά από Νοσοκομεία, αλλά αυτό απαιτεί υποχρεωτικά πάντα και εκ του νόμου,  ενημέρωση των γονέων προς το Σχολείο.

Συνεπώς (Φθάνουμε στο συμπέρασμα του παρόντος σημειώματος)

Αν ένας μαθητής δεν εμφανισθεί από την έναρξη του Σχολικού έτους στην τάξη,  παρ΄ότι είναι εγγεγραμμένος, τότε,  κοντά στην 1η Οκτωβρίου, πριν παγιωθεί το πρόγραμμα, πριν συμπληρωθούν οι διαθέσεις, πριν την πρόσληψη αναπληρωτών, πριν την πρόσληψη ωρομισθίων, θα έλθει «μια ωραία εγκύκλιος» (απλή εγκύκλιος) που θα υπενθυμίζει ότι «….όσοι μαθητές  δεν έχουν παρουσιαστεί από την έναρξη του Σχ. Έτους και εφ΄όσον έχουν υπερβεί το όριο 114 και εφ΄όσον έχουν  ειδοποιηθεί οι γονείς και εφ΄όσον οι τελευταίοι δεν έχουν  ειδοποίησει το Σχολείο για ενδεχόμενους σοβαρούς λόγους απουσίας ,…..τότε  να συμπτύξετε τα τμήματα, όπου η δυναμικότητα των τμημάτων δεν το δικαιολογεί, όπως ορίζει ο νόμος …»

Αν -παρ΄ελπίδα- εμφανιστεί κάποιος που νοσούσε και δεν ειδοποίησαν οι γονείς του (σπανιότατο δυνητικό συμβάν)  ο ΔΔΕ θα τον στέλνει σε όποιο Σχολείο μπορεί να δεχθεί μαθητή, χωρίς δημιουργία νέου τμήματος. (Η υπαιτιότητα σαφώς είναι των γονέων, δεν μπορούν να κάνουν επίκληση δικαιώματος)

Το Υπουργείο, για να κάνει αυτή την ρύθμιση, φυσικά  είχε υπ΄όψιν του και τους «Λαζάρους» και τους «Αναστημένους»  και τους …«τεθνεώτες»  μαθητές.

Συνεπώς, από την νέα σχολικοί χρονιά, τα Σχολεία θα λειτουργούν με απολύτως πραγματική  και ενεργό μαθητική δύναμη. Οι απουσίες που πλέον καταχωρίζονται ηλεκτρονικά, θα φαίνονται στο MySchool . Άρα η αναγκαιότητα σύμπτυξης των τμημάτων διαπιστώνεται από το λογισμικό του Συστήματος, αυτόματα. Αναμένεται λοιπόν να γίνεται η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των ανθρωπίνων πόρων και η μέγιστη δυνατή οικονομία.

Σημειολογικά λοιπόν, με το «πρόσφατο Σάββατο του Λαζάρου» τελειώνουν και οι «Λάζαροι» των Σχολείων δια παντός…

 

Σχόλια (18)

 
PE19
30 Μαρ 2018 12:55

Αυτό θα πει αριστερά !!!
Στο συγκεκριμένο θέμα 1000 μπράβο. Να ξέρουμε πόσους μαθητές έχουμε. Απλά και ωραία. Αλλά για να είναι σωστό το υπουργείο να κατεβάσει το όριο μαθητών ανά τμήμα στο 25. Με αυτό το σύστημα θα υπάρχουν πραγματικά όρια μαθητών ανά τμήμα. Σε πολλά σχολεία που ο Διευθυντής ήταν νομοταγής (ψαρωμένος) στο Myschool δήλωνε τον ακριβή αριθμό μαθητών. Σε άλλα που, είτε ο Διευθυντής ήταν άνετος, είτε είχε πλάτες, είτε υπέκυπτε στην πίεση των συναδέλφων, δήλωνε μαθητές .... φαντάσματα , μαθητές που έχουν αφήσει το σχολείο εδώ και μια 10ετία, μαθητές που είχαν φύγει στην Αμερική ή την Αυστραλία , την Αλβανία, τη Βουλγαρία (σε ξένα σχολεία του εξωτερικού), οι μαθητές αυτοί λειτουργούσαν ως ευεργέτες του σχολείου !!!!
Φυσικά όταν πρωτοεφαρμόστηκε το Myschool,οι ηγέτες της αντίδρασης κατά αυτού του ήταν οι σύμβουλοι του υπουργού που πρότειναν τις ρυθμήσεις αυτές !!!

 
ΠΕ20
30 Μαρ 2018 15:56

Όταν έχεις δει να αρνούνται να σπάσει τμήμα κατεύθυνσης ΑΕΠΠ με 12+10 μαθητές (Οικονομίας-Πληροφορικής και Θετικής αντίστοιχα) ενώ την προηγούμενη χρονιά σε έστελναν, εν γνώση τους, για συμπλήρωση σε ολιγομελές τμήμα-φάντασμα με 2 επαναπατρισμένους μετανάστες μαθητές που δεν πάτησαν ούτε καν στις 11 Σεπτέμβρη... το παραπάνω θεωρείται βελτίωση!

 
Λευτέρης
30 Μαρ 2018 16:20

Σωστό, αλλά έτσι πρέπει να είναι.

 
Αφροδίτη
30 Μαρ 2018 21:45

8. Ειδικά για το σχολικό έτος 2017-18 μπορεί να χαρακτηριστεί ως επαρκής και η φοίτηση μαθητή που πραγματοποίησε έως 164 απουσίες εφόσον συντρέχουν σωρευτικά τα εξής: α) για τις παραπάνω από τις 114 έχει προσκομίσει δικαιολογητικά από γιατρό που βεβαιώ- νουν την ασθένεια, β) ο Γενικός Μέσος Όρος της προφορικής βαθμολογίας, που προκύπτει από το άθροισμα των μέσων όρων των δύο τετραμηνιαίων βαθμών διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι δεκαπέντε πλήρες και γ) δεν έχει κάνει χρήση της μη προσμέτρησης απουσιών του άρθρου 24 παρ. 2 και 3.

https://www.esos.gr/arthra/55152/ti-ishyei-apo-fetos-gia-tis-apoysies-to...

 
Εκπαιδευτικός
31 Μαρ 2018 18:18

Οι νέες ρυθμίσεις για το απαράδεκτο καθεστώς των απουσιών σαφέστατα και αποτελούν βελτίωση στη λειτουργία του σχολείου και βλέπω πως οι γονείς ήδη ανταποκρίνονται θετικά. Θα το δούμε καλύτερα βέβαια την επόμενη χρονιά στην πλήρη του εφαρμογή και ειδικά με την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής ενημέρωσης των γονέων, πράγμα ασφαλώς πρωτοποριακό και - νομίζω - εξαιρετικά χρήσιμο και αποτελεσματικό. Όλες οι άλλες επιφυλάξεις έχουν δευτερεύουσα σημασία, εφόσον διασφαλίζεται το μείζον!

 
ΠΕ 800
31 Μαρ 2018 18:37

Πάντα σας διαβάζω με προσοχή κε Πλατάρο και θέλω να σας συγχαρώ για το ήθος τις γνώσεις σας, αλλά και την διορατικότητά σας και σε αυτό το θέμα που θίγετε. Είστε η αφορμή που για πρώτη φορά σχολιάζω άρθρο σε οποιοδήποτε site, αν αυτό σας λέει κάτι, και θέλω να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου μετά από 30 χρόνια στην Επαγγελματική εκπαίδευση, το 1/3 των οποίων σε θέσεις ευθύνης.
Τους "Λαζάρους" τους βιώνουμε καθημερινά στα σχολεία και ειδικά στα ΕΠΑΛ τόσο της Αθήνας όσο και της επαρχίας, χρόνια τώρα. Έφτασαν ακόμα και φέτος να εγγράφουν στα ΕΠΑΛ "Λαζάρους" τον Σεπτέμβρη του 2017, να δημιουργούν νέα τμήματα φαντάσματα, αγνοώντας πέρα από τις εγκυκλίους του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κάθε ηθική και λογική, να δημιουργούν ανύπαρκτες θέσεις ευθύνης (Υποδιευθυντές και Τομεάρχες) αυτές τις εποχές, να δίνουν πλασματικά ωράρια σε εκπαιδευτικούς κλπ. Απόδειξη αυτών, η μερική έστω εφαρμογή της ΥΑ σχετικά με τους φοιτούντες μαθητές στο τέλος του Α τετραμήνου, μετά κόπων και βασάνων, πόσους Υποδιευθυντές κατάργησε. Όποιος τόλμησε να ακουμπήσει αυτά τα θέματα, είτε εκπαιδευτικός είτε διοικητικός είτε διευθυντής αυτόματα ανακηρύχθηκε από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και συνδικαλιστών, ως ο μέγας εχθρός της εκπαίδευσης που θέλει να βλάψει τα σχολεία, και βρέθηκε υπό διωγμό απέναντι σε αυτούς τους "σωτήρες". Ταυτόχρονα οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, αυτόπτες μάρτυρες και γνώστες των καταστάσεων, αρκούνται στην προσφιλή θέση κερκίδας, αγνοώντας την ρήση του Albert Einstein ότι "τον κόσμο δεν θα τον καταστρέψουν οι κακοί αλλά αυτοί που τους παρακολουθούν χωρίς να κάνουν τίποτα".
Το χειρότερο από όλα είναι το εκπεμπόμενο μήνυμα όλα αυτά τα χρόνια που συνοψίζεται στο "δεν χρειάζεται να κάνεις καλά τη δουλειά σου ως εκπαιδευτικός (ειδικά στα ΕΠΑΛ), για να σταματήσει να απαξιώνει η κοινωνία και οι μαθητές την Επαγγελματική Εκπαίδευση. Δεν χρειάζεται καν να κάνεις την δουλειά σου. Αρκεί κάθε χρόνο να φροντίζεις για την εγγραφή αρκετών "Λαζάρων". Θα εξασφαλίζεις έτσι και το ωράριο σου αλλά ακόμα και τη θέση ευθύνης σου. Και αν κάποιος διοικητικός, εκπαιδευτικός ή διευθυντής διαμαρτυρηθεί γι αυτό, εσύ ξέρεις τότε να σηκώνεις τα λάβαρα της επανάστασης, εσύ είσαι ο μαχητής - σωτήρας - καθηγητοπατέρας και μαθητοπατέρας, επικαλείσαι με περισσή αγωνιστικότητα την νομοθεσία που λέει ότι "ο χαρακτηρισμός φοίτησης γίνεται τον Μάιο αγαπητέ συνάδελφε και τώρα έχουμε Ιανουάριο", βγάζεις τρελούς αυτούς που λένε ότι "δεν υπάρχουν αυτοί οι μαθητές στην τάξη, δεν τους έχουμε δει ποτέ" κλπ κλπ.
Δεν ξέρω αν κάποτε κάποιος, αποκτήσει το θάρρος να διακρίνει πραγματικά ποιος τελικά από όλους είναι ο "κακός" και επιζήμιος για την εκπαίδευση.
Μετά από σχεδόν 30 χρόνια στην Επαγγελματική εκπαίδευση , παρά την ύπαρξη της νομοθεσίας και των εργαλείων τύπου MySchool, μετά από αυτά που έχω βιώσει, είμαι ακόμα επιφυλακτικός για το αποτέλεσμα.
Ίδωμεν...

 
ΓΙΑΤΙ
31 Μαρ 2018 18:43

Μηπως ξερει κανεις ποιος παιδαγωγικος λογος ευνοει την ελλειψη διακρισης μεταξυ δικαιολογημενων και αδικαιολογητων απουσιων; Συγχωρεστε μου αν ρωταω κατι απλο, αλλα δεν εχω καταλαβει γιατι καταργηθηκε αυτη η διακριση ! Το ιδιο ειναι το παιδι να λειπει απο το σχολειο γιατι ειναι αρρωστο, το ιδιο ειναι να βαρεθηκε να ελθει και να πηγε με την παλιοπαρεα σε ενα internet καφε για να παιξουν; Ρωταω ! Και οταν γινει ενηλικας το παιδι θα μπορει να λειπει απο τη δουλεια του αδικαιολογητα ; Τι θα πει το σχολειο θα ενημερωσει τους γονεις του ; Το ιδιο το σχολειο δεν πρεπει να διδασκει υπευθυνοτητα ; Ο γονεας μπορει να πει δε βαριεσαι, μπορει να προσπαθησει αλλα το παιδι να τον αγνοησει τελειως γιατι τον σκαει ουτως η αλλως, ο γονεας τελος μπορει απλα να ειναι ναρκομανης, αλκοολικος, εργαζομενος 18 ωρες το εικοσιτετραωρο, στο νοσοκομειο, να εχει γενικα σοβαρα προβληματα να ασχοληθει η να ειναι απλα αδιαφορος. Εδω υπαρχουν παιδια που ο γονεας δεν ερχεται ουτε για τους βαθμους, θα συγκινηθει απο την περιεργη απουσια που θα του ελθει στο ... email box ; Το σχολειο δεν επρεπε το ιδιο να διδασκει οτι τα παιδια εχουν μια υποχρεωση και πρεπει να ειναι υπευθυνα; Γιατι παταμε το μπαλακι τελειως στο γονεα ; Αν πει ο γονεας παιδι μου κανε οσες απουσιες θες αφου δε χρειαζεται ουτε καν να τρεχω να δικαιολογησω ουτε και να ψαχνουμε γιατρο να υποχρεωθουμε, εμεις ειμαστε ενταξει δηλαδη; Αμα ειναι να αφησουμε το γονεα να κανει και κανενα μαθημα, πχ αν ειναι φιλολογος να εξαιρειται το παιδι απο τα φιλολογικα μαθηματα και να μας στελνει το βαθμο ο γονεας ! Τελος με τη δικαιολογηση απουσιων οι γονεις επρεπε να ελθουν σχολειο περισσοτερες φορες και αναγκαστικα ενημερωνοντουσαν περισσοτερο για την προοδο του παιδιου τους, οποτε εντοπιζονταν προβληματα ! Τωρα η επικοινωνια σχολειου - γονεων ειναι λιγοτερη και λιγοτερο αμεση.

 
κοστας παπαδοποθλος
01 Απρ 2018 03:59

Για να φτασει ενας μαθητης τις 114 απουσιες την 1η Οκτωβριου πρεπει να γινουν 114 ωρες μαθημα. Μια και εισαστε μαθηματικος καντε μια διαιρεση με το 7 για να δειτε ποσες μερες πληρους μαθηματος χρειαζονται και αν αυτες οι εργασιμες ημερες υπαρχουν απο τις 12 Σεπτεμβριου εως την 1η Οκτωβριου. Ολα οσα περιγραφετε ειναι μαθηματικα αδυνατα (πολυ περισσοτερο στα Εσπερινα που εχουν 130 απουσιες με 5ωρα προγραμματα). Χωρια που η διαγραφη μαθητη χωρις την εγγραφη αιτηση του ειναι παρανομη. Αν ειναι ετσι να παω να γραφτω σε ενα ΕΠΑΛ και μολις με διαγραψουν να αρχισω τις δικες για αποζημιωσεις. Υπαρχουν και νομοι που πρεπει να τηρουνται και οχι να λεει ο καθενας τις ονειροφαντασιες του (και δυστυχως τα παραθυρα στην νομοθεσια μας ειναι περισσοτερα απο τις πορτες, εσκεμμενα νομιζω για να μπορουν στις ιδιες καταστασεις να χρησιμοποιουν διαφορετικα μετρα και σταθμα).

 
Πλατάρος Γιάννης
01 Απρ 2018 23:28

@κοστας παπαδοποθολς
Είναι ευχής έργο να γράφουν και οι της άλλης πλευράς τρολλάροντες.
Λοιπόν:
Αλλάξετε το γνωστικό σας σχήμα που αποκομίσατε από το σημείωμα:
***«Γύρω στην 1η Οκτωβρίου» και όχι «την 1η Οκτωβρίου» θα έλθει η εγκύκλιος. Για να προλάβει η Σχολική Μονάδα και να αλλάξει το αίτημα στο ΠΥΣΔΕ, να μην της στείλει επί πλέον καθηγητές για το παραπάνω τμήμα που έχουν φτιάξει με «Λάζαρο»
*** Δεν ξεγράφεται ο μαθητής, πάντα εξακολουθεί να είναι εγγεγραμμένος, απλώς μόλις «αναστηθεί» (σπάνιο γεγονός που έγινε μόνο στον Λάζαρο και στην κόρη του Ιάειρου) θα πάρει αναγκαστική στο διπλανό Σχολείο, που δεν δημιουργεί τμήμα με την έλευσή του. Δεν ειδοποίησε ότι είναι σε νοσοκομείο. Αυτός είναι ο μόνος σοβαρός λόγος απουσίας 3+ εβδομάδων. Τα Σχολεία κάνουν προγραμματισμό και για λόγους Δημοσίου συμφέροντος πάει στο δίπλα Σχολείο που δεν επηρεάζει την κατανομή των τμημάτων.
*** Ένα τμήμα παραπάνω στοιχίζει μισθολογικά 1,5 καθηγητή. Αυτός είναι ο λόγος του Δημοσίου Συμφέροντος.
*** Έχω δει ντήλερ χασισιού 35-άρη που τον έγραφαν κάθε χρόνο, και έμενε με 600 απουσίες, μένοντας στο ίδιο Σχολείο πολλά χρόνια μαυλίζοντας ανηλίκους. Ευτυχώς υπάρχουν και Εισαγγελείς.
Οι «συνάδελφοι» όμως ήταν ηθικοί αυτουργοί για να μην δημιουργηθεί υπεραριθμία.
Ναι, στα ΕΠΑΛ είναι οξυμένο το πρόβλημα. Παντού συναντάται, αλλά στα ΕΠΑΛ ιδίως. Επίσης ξέρω πολύ καλά ότι παρά τις προειδοποιήσεις, δνε συμμορφώνεται κανείς.
Σας υπέδειξα όμως το σύστημα που θα εντοπίζει την κοροϊδία:
α) Θα τον γράφει ο πατέρας του μέσω taxis.net
β) Τρεις μέρες μετά την έναρξη που δεν θα έχει έλθει στο Σχολείο θα αναζητείται ο πατέρας. Θα ειδοποιείται.
Τα παραπάνω τα προβλέπει η νέα ΥΑ
Θα βγουν πάλι οι ΕΛΤΕΕ και η ΟΛΤΕΕ να διαμαρτύρονται ;
Θα το εμπεδώσουν όλοι από του χρόνου. Οι «αγνοούμενοι» μαθητές, δεν μπορούν να δημιουργούν πλασματικές θέσεις καθηγητών.

 
Πλατάρος Γιάννης
02 Απρ 2018 10:04

@ΓΙΑΤΙ
Οι προβληματισμοί σας είναι εύλογοι και απολύτως δόκιμοι. Όμως ισχύουν τα εξής:
1. Αμαρτίες γονέων παιδεύουσιν τα σεαυτων τέκνα.
2. Για πράξεις και παραλήψεις ανηλίκων, την ευθύνη την φέρει ο έχων εκ του νόμου την επιτροπεία ανηλίκου.
3. Το Σχολείο έχει υποχρέωση ενημέρωσης εκ του νόμου για τις απουσίες γενικώς , αυτό γίνεται ετεροβαρές με την νέα ΥΑ , δεν το έχουν αντιληφθεί όλοι, δημιουργεί δυνητικές σοβαρές νομικές επιπλοκές λόγω μη αποτελεσματικής διόδου επικοινωνίας (e-mail αντί SMS)
3. Θα μπορούσε το Υπουργείο να υιοθετήσει Δρακόντειο μέτρο, όπως ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ. Μας το υπενθύμισε σχολιαστής του esos.gr Δηλ. να μπαίνει στο σύστημα με κωδικούς taxis.net και να βλέπει τις απουσίες του παιδιού του. Εκ πρώτης όψεως φαντάζει υπερβολικό, όμως είναι πλέον υποχρεωτικό για ΟΛΟΥΣ του φορολογούμενους και όταν δεν ξέρουν να ανοίξουν Η/Υ, ξέρουν οι λογιστές τους τους οποίους πληρώνουν. Με το Σχολείο, τα πράγματα ΔΕΝ είναι τόσο περίπλοκα. α) Θα μπορούσαν με κωδικούς taxis.net να μπαίνουν και να βλέπουν μόνο τα παιδιά τους. Αυτό θέλει εικονίδιο στο smartphone αποθηκευμένους κωδικούς για ελάχιστη δυνατή όχληση και μέγιστη φιλικότητα. β) e-mail για ενημέρωση, αλλά επειδή οι περισσότεροι δεν έχουν να τους το φτιάξει το Σχολείο. Έναν λογαριασμό gmail γ) Ένα SMS που θα έλυνε όλα τα προβλήματα άγνοιας και φιλικότητας, αφού ναι μεν το SMS είναι μια παρωχημένη τεχνολογία όπως και το τηλεομοιότυπο, όλοι όμως την χρησιμοποιούν και την γνωρίζουν. Το κόστος του SMS είναι στην πραγματικότητα ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ e-mail (=μικρότερο κόστος από το μηδενικό, είναι το μηδενικό, δεν πάει πιο κάτω!) αλλά πρέπει ντε σώνει και καλά να πληρώνουμε για μια υπηρεσία η οποία μέσω του διαδικτύου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΘΕΙ ΔΩΡΕΑΝ! Ο Υπουργός, οφείλει να πληροφορηθεί την ΑΛΗΘΕΙΑ και να πράξει ΑΝΑΛΟΓΩΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ, ότι δύναται αυτομάτως να κατασκευαστεί ως προσάρτημα -αναβάθμιση του συστήματος MySchool σύστημα αποστολής SMS και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙ ΑΥΤΟ. Αντιθέτως δόθηκε εντολή και υλοποιήθηκε για κατασκευή e-mail που ήδη λειτουργεί ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΛΑΣΜΑ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ e-mail. Οι εκπαιδευτικοί, είναι ΠΛΗΡΩΣ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ από νομικές ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ.
Όσοι έχουν κάνει Διευθυντές και είναι έμπειροι καταλαβαίνουν 100% τα όσα λέω, οι υπόλοιποι -ίσως- νομίζουν ότι υπερβάλλω.
Πάω τώρα σε ένα σχόλιο του κ. «ΓΙΑΤΙ»
Αν πρέπει το Σχολείο να διδάσκει υπευθυνότητα.
Η απάντηση είναι ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΜΕΝ, αλλά σε δεύτερη θεώρηση ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΦΑΝΗΣ.
Το Σχολείο είναι κομμάτι της Κοινωνίας. Τα παιδιά, οι γονείς οι καθηγητές διαπνέονται και εμφορούνται πλήρως από αξίες και παξίες και κουλτούρα ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Για να μην τα λέω θεωρητικά, σας υπενθυμίζω παραδείγματα για να τα επαληθεύσετε στον χώρο σας:
1. Όταν καίνε και βρομίζουν τον χώρο των Σχολείων μετά από κατάληψη υπάρχει πειθαρχική τιμωρία των καταληψιών; Ποτέ από κανένα Σχολείο. Όμως το παράπτωμα ΔΕΝ είναι μόνο πειθαρχικό, αλλά ΠΟΙΝΙΚΟ (Άρθρο 334 παρ. 3 Π.Κ.)
2. Όταν ο νόμος λέει «αποβολή από τα μαθήματα» (ο παλιός) πολλοί το ερμήνευαν ότι «έρχεται στο Σχολείο, μπαίνει στην τάξη, παρακολουθεί και απλώς παίρνει απουσίες!» Αυτό παλιά. Τώρα που προβλέπεται να έρχεται στο Σχολείο ο «αποβεβλημένος» λέτε να απασχολείται εκτός τάξης όπως προβλέπει η νέα ΥΑ ή να μπαίνει στην τάξη του λαμβάνοντας απουσίες;
Θέλετε να το συνεχίσω; Υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ με το νόμιμο και το ισχύον.
Δείτε εδώ στο esos.gr , ένα σημείωμά μου με αυτό το θέμα αν έχετε όρεξη: https://www.esos.gr/arthra/47070/oi-arnitikes-ptyhes-toy-paraprogrammato...

Από τα παραπάνω συνάγεται, ότι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΟΝ ΣΠΛΑΧΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ, ΜΕ ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΑΝΟΜΙΑΣ.
Τελειώνοντας, να διαπιστώσω και γω, ότι εδώ και πολλές δεκαετίες, το Ελληνικό Σχολείο, δεν έχει την αποκλειστική παιδευτική δύναμη που είχε παλιά, για πάρα πολλούς λόγους απολύτως γνωστούς (επέλαση τηλεόρασης και τώρα διαδικτύου)
Καλώς καταργήθηκαν οι δικαιολογημένες οι οποίες ήταν από μόνες τους ένα σχολείο διαφθοράς, αφού οι μαθητές εξ απαλών ονύχων, θήτευαν σε πρακτικές πλαστογράφησης της αλήθειας με γνήσια μεν δικαιολογητικά ψευδή δε. Χειρότερος μαυλισμός της νεολαίας, δεν νομίζω να υπήρχε μαζί με την ισχύουσα αντιδημοκρατική, αντιθεσμική, ασυδοσία με τις καταλήψεις που αποδέχεται άπασα η Κοινωνία ως «μέσο αγώνα»
Τελευταίο παράδειγμα: Οι Ενώσεις και οι Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών, γι αυτά τα θέματα, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ δεν έχουν βγάλει την παραμικρή ανακοίνωση καταγγελίας. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει κάτι τέτοιο, αφού η ανομία, είναι η ΖΩΣΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που βιώνουμε ΔΙΑ ΒΙΟΥ, όπως αυτή του ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ (=εξαίρεση προσωπική από τον κανόνα, από τον νόμο, από το σωστό, από το δίκαιο, από την αλήθεια, από το πρέπον, από το δεοντολογικό)

 
ΓΙΑΤΙ
02 Απρ 2018 11:24

@Πλαταρος Γιαννης

Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας και για το χρονο που διαθεσατε γι' αυτην.
Ο χρονος θα δειξει αν αυτο το μετρο θα λειτουργησει καλα. Οψομεθα ! Εμενα παντως αυτο που ηδη μου συμβαινει ειναι οτι ενημερωνω πια λιγοτερους γονεις. Ειχαμε συνεχη ροη γονεων για δικαιολογηση απουσιων που αμεσως μετα ενημερωνοντουσαν απο τους καθηγητες που βρισκανε εκεινη την ωρα στο σχολειο ! Απειρες φορες σε αυτες τις ενημερωσεις προεκυψε κατι χρησιμο και τωρα αυτη η ροη εχει σταματησει !

 
kostas papadopoulos
02 Απρ 2018 19:33

Μολις στο myschool δηλωσεις τον μαθητη μη παρακολουθουντα, βαλεις ημερομηνια και πατησεις αποθηκευση αμεσως ο μαθητης εξαφανιζεται απο την σχολικη χρονια και ο μονος τροπος να τον ενεργοποιησεις ειναι να τον κανεις εγγραφη απο την αρχη. Η δηλωση ενος μαθητη σαν μη παρακολουθουντα σημαινει διαγραφη του απο την τρεχουσα χρονια. Εφοσον περασε η 21η Σεπτεμβριου (10 ημερες μετα τον αγιασμο) δεν εχεις δικαιωμα να γραψεις μαθητη παρα μονο με αδεια του ΥΠΠΕΘ. Αν το υπουργειο δεν σου δωσει αδεια να τον γραψεις θα εχει ο Διευθυντης νομικα τρεξιματα με το που τον διεγραψε ή οχι; Ποιος τον καλυπτει; Μηπως κανεις; Μονο ο Συλλογος στο τελος της χρονιας μπορει να χαρακτηρισει φοιτηση. Πιο πριν δεν υπαρχει προθεσμια υποβολης χαρτιων και δικαιολογητικων για τις 24+20 ημερες που δικαιουνται με βαση τον νομο. Μεσα στον νομο λεει και ποια χαρτια εχουμε δικαιωμα να ζητησουμε απο ολους τους μαθητες (ταυτοτητα, κλπ). Λεει πουθενα οτι μπορουμε να ζητησουμε προκαταβολικα χαρτια για αρρωστεια; (πχ ζαχαρο). Μονο στο τελος Μαιου εχουμε δικαιωμα να πουμε "αν δεν φερεις αυτα τα χαρτια εμεινες απο απουσιες".
Ακομα και γυρω στις 1 Οκτωβριου να το κανεις συμπληρωνονται οι 114 ωρες μαθηματος; Τα Εσπερινα γιατι τα ξεχασες; (130 απουσιες με 5ωρο ημερησιο προγραμμα) Τελη Οκτωβριου αρχες Νοεμβριου μπορεις να το πεις αυτο. Μπορεις τοτε να κανεις συμπτηξεις τμηματων; Και αν ξαναερθουν αναπτυξεις; Καθολου μαθημα κανετε σε αυτο το σχολειο ή μονο συμπτυξεις, αναπτυξεις, αλλαγες μαθηματων και προγραμματος και μετακινησεις καθηγητων; Καλη η γυμναστικη αλλα καντε και κατι αλλο. Ιστορια πχ ή μαθηματικα.
Το υπουργειο εχει μεσω του myschool διαθεσιμες τις απουσιες. Τις γνωριζει. Γιατι δεν κανει τις διαγραφες αυτοματα και για ολη την Ελλαδα το υπουργειο και πεταει το μπαλακι στον καθε Διευθυντη; Μηπως φοβαται τις ευθυνες; Για να γινει μια ενεργεια σε μια δημοσια υπηρεσια χρειαζεται αποφαση υπογεγραμμενη και με την στρογγυλη σφραγιδα επανω. Γιατι δεν την παιρνει ο υπουργος; Μηπως γιατι νομικα δεν εχει δικαιωμα να τον διαγραψει χωρις την θεληση του; Τοτε προς τι ολη η συζητηση; Ναχαμε να λεγαμε;
Οσο για τον 35αρη τοξικομανη που λες δεν ισχυει πια το οριο των 24 ετων για πρωινο σχολειο; Ερωτηση κανω, δεν ξερω αν καταργηθηκε. Αν ισχυει πως τον γραφανε; Δεν εχουν ευθυνες οι καθηγητες που δεχονταν την εγγραφη;
Και τελος ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ σημαινει οτι δεν χρειαζεται να τις δικαιολογησει. Τις εκανε γιατι ετσι του αρεσει. Η ενημερωση απο το σχολειο προς τον κηδεμονα ειναι αλλο πραγμα και γινεται στο πρωτο 5νθημερο καθε μηνα. Απο εκει και περα δεν μπορουμε να πουμε τιποτα.
Και δεν τρολλαρω κανεναν. Απλα η γνωμη ειναι οτι αυτο που λες στο συγκεκριμενο αρθρο δεν ισχυει. Πρεπει να αλλαξουν ποσοι νομοι για να ισχυσει (και αν θες την γνωμη μου να ισχυσει αλλα απο την στιγμη που ειναι δημοσιο το σχολειο απλα χρειαζεται προσοχη για να μην στερησεις την προσβαση καποιου μαθητη σε σχολειο).

 
Μάχιμος
02 Απρ 2018 19:51

@ΓΙΑΤΙ
Ακριβώς το αντίθετο διαπιστώνω εγώ ως διευθυντής λυκείου! Εννοείται ότι οι γονείς ήδη ενημερώθηκαν ότι η λογική του νέου συστήματος είναι η άμεση και συνεχής γνώση του γονέα και του σχολείου για κάθε απουσία μαθητή εν τη γενέσει της. Σας βεβαιώνω λοιπόν ότι οι γονείς καθημερινά πλέον μας ειδοποιουν για καθε τυχόν απουσία του παιδιού τους, πράγμα που φυσικά δεν γινόταν πριν. Νομίζω πως τα πράγματα πάνε προς το καλύτερο σ' αυτό το ζήτημα και δεν συμμερίζομαι καθόλου τις ατέρμονες ιερεμιάδες του κ. Πλατάρου. Οι τεχνικές λεπτομέρειες είναι πανεύκολο να τακτοποιηθούν. Όποιος ωστόσο δεν εμπιστεύεται την τεχνολογία, μπορεί να συνεχίσει να ενημερώνει γραπτώς. Δεν απαγορεύεται δα κάτι τέτοιο! Ελπίζω σύντομα οι εκπαιδευτικοί να εφοδιαστούν και με ένα teblet άμεσα συνδεδεμένο με το MySchool, μέσω του οποίου την ώρα του μαθήματος θα καταγράφουν τις απουσίες, τη διδασκόμενη ύλη, την εξέταση των μαθητών, τα πειθαρχικά μέτρα που λαμβάνουν και ό,τι άλλο χρειάζεται, καταργώντας άμεσα τα αναχρονιστικά απουσιολόγια και τα βιβλία ύλης. Οικονομία, κερδισμένος χρόνος, ασφαλής καταγραφή, πανεύκολη και λειτουργική αποτύπωση της συνολικής εικόνας του μαθητή ανά πάσα στιγμή κι επομένως πολύ πιο ευχερής και αντικειμενική η αξιολόγησή του, αλλά και ο έλεγχος της αξιολόγησης από κάθε νόμιμα εμπλεκόμενο παράγοντα (γονέα, διευθυντή, σχολικό σύμβουλο...) !

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
02 Απρ 2018 22:27

Μήπως το υπουργείο δεν θέλει να ξεκαθαρίσει το θέμα με τις απουσίες. Ενεργοποιεί το my school και κλειδώνει τα κελιά με επτά απουσίες την ημέρα. Οι απουσίες μπαίνουν ηλεκτρονικά τα πρώτα λεπτά της ώρας, κλειδώνουν και δεν υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής π.χ.προσήλθε!!! Τότε θα μπορούσαν όλοι να έχουν την πλήρη εικόνα του σχολείου με ένα κλικ. Το 50% μπορεί και παραπάνω των μαθητών θα έμενε στην ίδια τάξη. Αυτό θέλουμε;

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
02 Απρ 2018 22:27

Μήπως το υπουργείο δεν θέλει να ξεκαθαρίσει το θέμα με τις απουσίες. Ενεργοποιεί το my school και κλειδώνει τα κελιά με επτά απουσίες την ημέρα. Οι απουσίες μπαίνουν ηλεκτρονικά τα πρώτα λεπτά της ώρας, κλειδώνουν και δεν υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής π.χ.προσήλθε!!! Τότε θα μπορούσαν όλοι να έχουν την πλήρη εικόνα του σχολείου με ένα κλικ. Το 50% μπορεί και παραπάνω των μαθητών θα έμενε στην ίδια τάξη. Αυτό θέλουμε;

 
Πλατάρος Γιάννης
03 Απρ 2018 11:07

@papadopoulos kostas
κ. Παπαδόπουλε, όλα θα γίνουν -αν γίνουν διότι παίζει και αυτό- με εγκύκλιο του Υπουργείου.
Έχετε λάβει το μέρος υποστήριξης της άλλης πλευράς και αυτό είναι καλό για να αναπτυχθεί σωστή επιχειρηματολογία και να μην γίνουν νομικά σφάλματα.
Σε πρώτη φάση δεν μας νοιάζει τι επιδέχεται το MySchool , αφού αυτοί που το σχεδιάζουν δεν είναι νομικοί, πληροφορικοί είναι και διέπονται από την νοοτροπία, «για όποιο λάθος κάνουμε, με ένα «απντέιτ» διορθώνεται» Το σβήσε -γράψε κώδικα είναι διάφορο από το τι πραγματικά ισχύει, συμφωνούμε.
Αν προσέξατε, ΤΕΣΣΕΡΑ είναι τα πραγματικά ΝΕΑ δεδομένα:
1. Εγγραφή από κηδεμόνα με κωδικούς taxis.net όχι «αυτόματη εγγραφή και επανενγραφή» μέχρι να μην έχει συμπληρωμένα πλήρως τα 16
2. Θέσπιση ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ενημέρωσης γονέων για απουσίες τέκνων.
3.« .......Το Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο), το Ευρετήριο καθώς και το Ατομικό Δελτίο Μαθητή/τριας, και τα Δελτία Κίνησης Προσωπικού τηρούνται στο πληροφοριακό σύστημα MySchool από το σχολικό έτος 2017-2018.»
4. «....Εκπρόθεσμη εγγραφή πραγματοποιείται μετά από έγκριση του/της οικείου/ας Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έως δέκα (10) ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων. Οι απουσίες των μαθητών/τριών για το χρονικό διάστημα από την έναρξη των μαθημάτων μέχρι την εκπρόθεσμη εγγραφή λογίζονται στο ακέραιο.»
5. «....Σε κάθε περίπτωση εκπρόθεσμων εγγραφών οι μαθήτριες/τές εντάσσονται σε τμήματα που ήδη λειτουργούν. Αν αυτό δεν είναι εφικτό στη σχολική μονάδα στην οποία εντάσσεται ο/η μαθητής/τρια, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο παρόν άρθρο, εγγράφεται σε τμήμα που ήδη λειτουργεί σε όμορο σχολείο, με απόφαση του/ της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»
(=Δεν δημιουργείται νέο τμήμα με νέα εγγραφή)
6. «Κάθε κηδεμόνας μαθητή/τριας εγγεγραμμένου/ης στο Γυμνάσιο, στο Γενικό Λύκειο ή στο Επαγγελματικό Λύκειο πρέπει να προσέλθει στη Διεύθυνση του σχολείου μέχρι την παραμονή της έναρξης των μαθημάτων του σχολικού έτους και να δηλώσει ενυπογράφως ότι είναι νόμιμος κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας.
(= πριν αρχίσουν τα Σχολεία, πριν μοιράσουμε βιβλία , πριν τον Αγιασμό, πρέπει να έλθουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟ. Όχι μόνο της Α΄τάξης!)
7. Για τα Λύκεια έχουμε εγγραφή μέσω taxis.net
(=Δεν είναι δυνατόν να ελέγχεις αν κέρδισες τα 1.000€ και να μην μπορείς να κάνεις μια εγγραφή, που θα σε βοηθήσει και ο Διευθυντής του Λυκείου και η οποία ενέχει ευθύνη του Ν.1599/86)
8. Για εγγραφή σε Γυμνάσιο θέλουμε έως 3 δικαιολογητικά, για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έως 6 δικαιολογητικα.
(=Πάει το 1 ή 2 αντιστοίχως όπως παλιά, που ήταν το απολυτήριο και η δήλωση προαιρετικών μαθημάτων)
9. «....Δεν επιτρέπεται η ταυτόχρονη φοίτηση σε Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σε σχολική μονάδα Ε.Α.Ε. και σε άλλο σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας, ή σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού. Για τον λόγο αυτό απαιτείται η υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α'75) ανά έτος φοίτησης.
(= κάθε έτος για τους μαθητές Λυκείων, θα υποβάλλεται Υπ. Δήλωση, από γονέα, ότι δεν υπάρχει διπλοφοίτηση. Όποιος Διευθυντής θέλει ας αναλάβει να γράψει λ.χ. εγγεγραμμένους στις Σχολές ΟΑΕΔ που είναι εκτός συστήματος MySchool)
10. «.....Εάν ο, κατά την προηγούμενη παράγραφο, κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας δεν κατοικεί στην έδρα του σχολείου, αντιπροσωπεύεται από ενήλικο πρόσωπο το οποίο έχει εξουσιοδοτήσει εγγράφως και το οποίο κατοικεί στην έδρα του σχολείου.
(= Εκτός από το «έλα να με πάρεις μπαμπά είμαι αδιάθετος/η» υπάρχει και δεύτερο πρόσωπο στην έδρα του Σχολείου, όπου μπορούμε να βρούμε ΕΥΚΟΛΑ με διεύθυνση και τηλέφωνο και μπορεί να μας ενημερώσει για το παιδί γιατί δεν φοιτά κτλ χωρίς την υπέρτατη δικαιολογία ανυπαιτίου κωλύματος «...και σε ποιόν θα αφήσω τα πρόβατα;»

Από τα παραπάνω, φαίνεται ότι κάτι έχει ήδη αλλάξει απτά, σε σχέση με τα πολυπληθή «παράθυρα» για «Λαζάρους»
Να σας το πώ και ΑΝΑΠΟΔΑ:
Όποιος Διευθυντής επιθυμεί , εγγράφει όσους «Λαζάρους» θέλει, ΑΡΚΕΙ:
α) Να έχει στα χέρια του Υπεύθυνη δήλωση τρέχοντος έτους του νόμιμου κηδεμόνα του ή ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ εφ΄όσον είναι ενήλικος, η οποία θα γράφει ανανεωμένα μεηλ, τηλέφωνα, δήλωση ότι εξακολουθεί να έχει την κηδεμονία, δήλωση ότι δεν διπλοφοιτά.
β) Να έχει ειδοποιήσει από την τρίτη μέρα απουσίας από την έναρξη τον κηδεμόνα γιατί δεν έρχεται ο μαθητής.
γ) Να έχει ειδοποιήσει ο ίδιος ο κηδεμόνας γιατί λείπει ο μαθητής.
δ) Να ειδοποιήσει στις 30 απουσίες (την δεύτερη εβδομάδα) τον κηδεμόνα για τις απουσίες του μαθητή.
Μετά θα πάει ο ΔΔΕ (μετά από καταγγελία συναδέλφων ή εντολής από Υπουργείο, πάλι λόγω καταγγελίας ανώνυμης) και θα ζητήσει την Υπεύθυνη δήλωση για να τηλεφωνήσει στον κηδεμόνα. Θα του στείλει και μια κλήση για ανωμοτί κατάθεση σε προκαταρκτική εξέταση όπου αναλόγως των έγγραφων απαντήσεων του γονέα θα προχωρήσει σε δεύτερο στάδιο που είναι η ΕΔΕ ή όχι (Για την περίπτωση όπου η Υπεύθυνη δήλωση είναι πλαστή)
Γίνεται λοιπόν, αρκεί ο Διευθυντής να κάνει την παραπάνω ανάληψη ευθύνης.
(Μπορεί και να μην πάρει σύνταξη αν κατηγορηθεί για ζημία του Δημοσίου )

Τέλος για τα όρια ηλικίας εγγραφής και πώς κάτι αποτελεσματικό και επιλυτικό προβλήματος, δεν είναι και Συνταγματικό:

Με την Υ.Α 2470/2014 ΔΕΝ υπάρχει όριο ηλικίας εγγραφής στα ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ. Πήγε να ισχύσει το όριο 20 έτη μη συμπληρωμένα για πρώτη εγγραφή για το 2013-14 και καταργήθηκε ΑΜΕΣΩΣ! . Η νέα απόφαση προβλέπει φοίτηση μαθητών-παππούδων με τίτλο «εξαταξίου Γυμνασίου» Δεν έχετε δει σε ρεπορτάζ την μαμά και την κόρη που φοιτούν μαζί στο Λύκειο στην ακριτική νήσο τάδε; Που δεν υπάρχει πρόσβαση σε Εσπερινά, Δεύτερης ευκαιρίας κτλ κτλ Είναι οι γνωστές αντισυνταγματικές διατάξεις που είναι γοητευτικές διότι λύνουν κάποια προβλήματα, αλλά δημιουργούν άλλα όπως η ελεύθερη πρόσβαση του πολίτη στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση ή απλώς στην Εκπαίδευση. Ειρήσθω εν παρόδω, ότι και η ψηφοφορία των εκπαιδευτικών ήταν ένα άκρως αποτελεσματικό μέτρο, καθώς έστειλε στα σπίτια τους εξαιρετικά μη ικανούς Διευθυντές Σχολείων, τους οποίους δεν τολμούσε κανένα Συμβούλιο Επιλογής να μην τους από-Διευθυντοποιήσει, λόγω αυξημένων τυπικών προσόντων. Με την μυστική ψηφοφορία όμως, πήγαν σπίτι τους. Όμως αυτή η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ διαδικασία έστειλε σπίτι τους και πλήθος ΠΑΝΑΞΙΩΝ υποψηφίων, χωρίς λογοδοσία του αποφασίζοντος οργάνου που προβλέπει το σύνταγμα, αφού ήταν με «διαδικασίες κουκούλας»(= έτσι μας αρέσει και λογαριασμό δεν δίνουμε και δεν ξέρετε καν ποίοι είμαστε)
Άλλο το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ, και ΑΛΛΟ ΤΟ «ΟΝΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟ» (ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ) που κρίνει το Σ.τ.Ε.
Οι μάγοι της εξουσίας, έχουν πλήρη νομοθετική πρωτοβουλία, την οποία έχουν εθιμικά με την «δεδηλωμένη» να ψηφίζουν «ό,τι θέλουν» αλλά υπάρχει και το Σ.τ.Ε. Αλλιώς θα είχαμε δικτατορία την οποία πολλοί αναπολούν ας καμώνονται «δημοκράτες» ομνύοντας και σε «προχωρημένες» ,αμεσο-δημοκρατίες»

 
ΓΙΑΤΙ
03 Απρ 2018 14:46

@MAXIMOS
Ευχαριστω για την απαντηση σας. Αυτο ειναι πολυ καλο οτι αυξηθηκε η επικονωνια με τους γονεις στο σχολειο σας.

 
kostas papadopoulos
03 Απρ 2018 20:57

Πω πω απαντηση! Ευχαριστω που ασχοληθηκες τοσο.
Εννοειται οτι ΟΛΑ τα εγγραφα της εγγραφης ειναι συμπληρωμενα σωστα. Δεν μιλαμε για εγγραφες που δεν τις γνωριζουν οι εγγραφεντες. Δεν μας φταιει σε τιποτα ο Διευθυντης να τον στειλουμε μεσα. Ολα αυτα στις εγγραφες γινονται σωστα και υπαρχουν ολα τα απαραιτητα εγγραφα και στοιχεια (για το ΕΠΑΛ στο οποιο υπηρετω μιλαω). Και ναι δεν γραφουμε φοιτητες ή σπουδαστες ή αλλους με κωλυμα εγγραφης. Ολα γινονται απολυτα νομιμα (ή νομοτυπα αν προτιματε). Δεν διαφωνω σε κανενα απο τους νομους και επιχειρηματα που διατυπωσατε. (ευχαριστω και για την πληροφορηση για το οριο ηλικιας). Εκει που διαφωνω ειναι οτι εχει καποιος δικαιωμα να διαγραψει μαθητη απο το σχολειο (οποιος και να ειναι αυτος, ειτε ο Διευθυντης ειτε ο Συλλογος ειτε το υπουργειο) χωρις την ενυπογραφη αιτηση-υπευθυνη δηλωση του ιδιου του (ενηλικου) μαθητη ή κηδεμονα του ανεξαρτητα απο τις απουσιες που εχει κανει. Το 114 ΔΕΝ ειναι το μοναδικο οριο των απουσιων. Οι 24+20 ημερες απουσιων που δινει ο νομος (υπο προυποθεσεις που αναφερει) απαγορευει σε οποιονδηποτε να διαγραψει μαθητη πριν τον Συλλογο που χαρακτηριζει την φοιτηση στα μεσα-τελη Μαιου. Ξερετε ποσοι μαθητες Εσπερινων εχουν ζαχαρο; Αυτοι δικαιουνται απευθειας τις 24 ημερες. Μπορει το σχολειο ή ο οποιοσδηποτε να ζητησει υπευθυνη δηλωση αν εχει καποιος ινσουλινοεξαρτωμενο διαβητη στην αρχη ή στο μεσο της χρονιας; Εχει κανεις τετοιο δικαιωμα σε ιατρικα δεδομενα άλλου; Στο τελος μπορεις να του πεις "φερνοντας αυτα τα εγγραφα που προβλεπει ο νομος η φοιτηση σου γινεται επαρκης". Και αν τα φερει περναει. Αν τον εχεις διαγραψει; Εχεις ή δεν εχεις προβλημα; (τουλαχιστον συνειδησιακο αν οχι νομικο). Και προσεξτε δεν λεει εως 24χ7=168 απουσιες αλλα εως 24 ημερες. Μπορει να ειναι 168 αλλα μπορει να ειναι και οποιοδηποτε νουμερο μεγαλυτερο απο το 24 (24 μονοημερες απουσιες). Πως θα πεις απο αυτο το νουμερο και πανω διαγραφω; Και χωρις τις αλλες 20 ημερες απο ατυχημα κλπ. Βρες μου αυτο το νουμερο που λες. Το υπουργειο μπορει να ελεγξει αν εγιναν σωστα οι εγγραφες. Απο την στιγμη που οι εγγραφες γινανε σωστα και νομιμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να διαγραψουμε μαθητη χωρις αιτηση του. Το υπουργειο ΑΝ βγαλει τετοια εγκυκλιο μεταθετει την ευθυνη της διαγραφης στους Διευθυντες (αντι να την κανει το ιδιο). Και δεν την κανει το ιδιο γιατι οποιος την κανει θα εχει τρεξιματα (τουλαχιστον). Οποιος διευθυντης διαγραψει μαθητη χωρις αιτηση του (ή θανατο του μαθητη) αυτος ειναι που παρανομει. Και καραμπινατη παρανομια. Οποιος θελει ας το κανει.Τοσο μυαλο νομιζω εχουν οι διευθυντες (αλλιως κακως γινανε).
Και μας νοιαζει τι δεχεται και τι δεν δεχεται το myschool γιατι δεν μπορει να δεχεται παρανομιες. Αν δεχεται πρεπει να διορθωθει.
Και η υποχρεωση της ενημερωσης δεν σου δινει το δικαιωμα της διαγραφης. Η μηνιαια ενημερωση μπορει να μην παρθει (γιατι το γραμμα το πηρε ο γειτονας, η βροχη, ο αερας, να μην κοιταξε τα μυνηματα ή τα email ή οτιδηποτε). Δεν σημαινει αυτο οτι μπορεις να διαγραψεις. Στο τελος της χρονιας μετα απο 4,5,6,7 ειδοποιησεις ναι, τον αφηνεις στην ιδια ταξη. Εχεις την υποχρεωση να τον αφησεις, οχι μονο το δικαιωμα. Αλλα τελη Μαιου. Και σε αυτο, παρα το μακροσκελες της απαντησης σου δεν ειπες τιποτε που να το αναιρει (με ολο το συμπαθειο).
Και ελεγχος απο τα κεντρικα υπαρχει. Μας ηρθε ειδοποιηση που μας ελεγε γιατι εγιναν οι ταδε εγγραφες με τους ιδιους κωδικους taxisnet σε ταξη διαφορετικη της Α. Και η απαντηση ηταν εξαιρετικα απλη. Γιατι ειναι αδερφια και μανα με γιο (σε διαφορετικο επωνυμο). Αυτα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ