Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Επιστολή ΕΠΕ για τα Κέντρα Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.)

Δημοσίευση: 09/04/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμε κ. κ. Υπουργέ.

Πρόσφατα ανακοινώθηκε και τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση (η οποία έχει πια λήξει), σχέδιο νόμου με θέμα: “Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις” 1, στο άρθρο 14 του οποίου αναφέρεται πως -ούτε λίγο ούτε πολύ- καταργούνται ουσιαστικά τα Κέντρα Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) που βρισκόταν έως τώρα στις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Και μάλιστα αυτό, λίγο καιρό αφότου όλοι οι υπηρετούντες στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ της Ελλάδας σας είχαν επισημάνει με υπόμνημα που υπογράφεται από 105 επιστήμονες τη χρησιμότητα και τις ανάγκες που καλύπτουν τα εν λόγω Κέντρα2. Λίγο χρόνο μετά που η Κυβέρνησή σας κατάργησε την λεγόμενη τρίωρη εργαστηριακή απασχόληση των υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής (Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ).

Δυστυχώς φαίνεται να μην σας ενδιαφέρει καθόλου η άποψη των Ελλήνων Πληροφορικών για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μονάδων και δομών, ενώ πάλι αποδεικνύεται εμπράκτως μια πρακτική εκδίωξης θα λέγαμε των Πληροφορικών από τον χώρο της Εκπαίδευσης.

κ. Υπουργέ.

Οι Πληροφορικοί της χώρας έχουμε κουραστεί πια να διεκδικούμε τα αυτονόητα· όχι για εμάς, αλλά για τους Έλληνες μαθητές. Θα αρκεστούμε να σας υπενθυμίσουμε το υπόμνημα που αναφέραμε αρχικά3 με την παρατήρηση πως παραμένει επίκαιρο και η Ένωσή μας το προσυπογράφει και υιοθετεί στο ακέραιο. Φοβούμαστε όμως πως απευθυνόμαστε σε “ώτα μη ακουόντων”. Κλείνουμε, με την ελπίδα να κάνουμε λάθος στο τελευταίο, πράγμα που θα φανεί από την ανταπόκρισή σας όχι σ’ εμάς, αλλά στους πάνω από 1080 πολίτες (εκπαιδευτικούς ως επί το πλείστον) που σχολίασαν αρνητικά το άρθρο 14 του παραπάνω σχεδίου νόμου. Αυτοί τουλάχιστον έχουν καταλάβει την αξία ύπαρξης των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όπως ήταν ως τώρα.

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ)

Σχόλια (2)

 
PE19
10 Απρ 2018 11:21

Κάθε σχολείο (πλέον το κάθε είναι κυριολεξία) έχει εργαστήριο πληροφορικής, σύνδεση στο διαδίκτυο καθώς και 2-3 τουλάχιστον υπολογιστές για την γραμματειακή υποστήριξη αλλά και 1-2 ακόμα ως εποπτικό μέσο για υποστήριξη των άλλων μαθημάτων. Το υπουργείο θεωρεί ότι η υποδομή αυτή δεν θέλει καθόλου υποστήριξη ? Κόβει το 3ωρο ΣΕΠΕΗΥ, άντε ο καθηγητής ΠΕ19 (sorry 86) είναι δάσκαλος και όχι μάστορας να φτιάχνει ότι χαλά στο σχολείο, το ΚΕΠΛΗΝΕΤ το καταργεί και σε αντικατάσταση στέλνει ΕΝΑ (1) άτομο ανά διεύθυνση σαν τεχνικό υπεύθυνο. Τι θα κάνει ο άνθρωπος αυτός πέρα από το να λέει στον Χ-διευθυντή κάλεσε τεχνικό από κάποια εταιρία ? ακόμα και να απαντάει στα τηλέφωνα δε θα προλαβαίνει. Τι να πεις να ετοιμάζονται οι σχολικές επιτροπές για ένα έξτρα έξοδο για συντήρηση Η/Υ.
Είδατε τελικά που γκρινιάζατε διάφοροι δεξιούληδες, να που η Κυβέρνηση δίνει δουλείες στην ελεύθερη οικονομία !!!!!!!!!

 
ΠΕ-86
12 Απρ 2018 13:09

Ειναι αλήθεια πως ΟΛΑ πλέον τα σχολεία έχουν τουλάχιστον 1 εργαστήριο πληροφορικής (με 13 Η/Υ), υπολογιστές στη Διοίκηση για τους καθηγητές (στο δικό μου 7), προβολείς, διαδραστικούς και laptop για την υποστήριξη των μαθημάτων στην αίθουσα (στο δικό μου 6). Ειναι επίσης γεγονός πως ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι ανεξαρτήτου ειδικότητας έχουν επιμορφωθεί στην χρήση των ΤΠΕ (επίπεδο Α') και ενα πολύ μεγάλο ποσοστό και στο επίπεδο Β'. Μπορεί ενας ΠΛΗΝΕΤ και δύο τεχνικοί να υποστηρίξουν τεχνικά όλα τα σχολεία Δευτεροβάθμιας & Πρωτοβάθμιας ; Η λογική απάντηση είναι ΟΧΙ. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ηταν να καταργηθούν πριν 9 χρόνια και πήραν παράταση μέχρι να ολοκληρωθεί ο ψηφιακός γραμματισμός των καθηγητών στις ΤΠΕ. Οσο περίεργο και να φαίνεται παρείχαν και υποστήριξη στη χρήση του λογισμικού (e-school, myschool, email !) όπως και κάθε συνάδελφος ΠΕ-19/20 τότε στα σχολεία λόγω της έλλειψης επιμόρφωσης των συναδέλφων. Σήμερα η ύπαρξη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε τι ακριβώς εξυπηρετεί ; Το τρίωρο ΣΕΠΕΗΥ κακώς καταργήθηκε αλλά το Υπουργείο είχε να καλύψει ανάγκες σε ΠΕ-03 Μαθηματικούς και ... βρήκε την εύκολη λύση. Με την κατάργησή του, βρέθηκαν εκατοντάδες ΠΕ-19/20 για να διδάξουν μαθηματικά ! Τώρα που εξομαλύνθηκε η κατάσταση το Υπουργείο λογικά έχει το δίλημμα ''τι να κάνω με τους υπεράριθμους ΠΕ-19/20 ;" Να φτιάξω ένα τεχνικό τμήμα (εμπλουτίζοντας τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ) μέσα στην εκπαίδευση και να έχω δωρεάν παροχή service; Η απάντηση είναι ΟΧΙ για λόγους οικονομικούς εκτός εκπαίδευσης. Επομένως τι κάνω; Καταργώ τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ (κρατάω για backup εναν πληροφορικάριο για όλες τις δουλειές σε κάθε Διεύθυνση) και ίσως ;;; επαναφέρω το μονόωρο-δίωρο πλέον ΣΕΠΕΗΥ για να καλύψω τις σχολικές μονάδες, ανάλογα με τα κενά....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean