Ολόκληρη η πρόταση για την απορρόφηση του ΤΕΙ Χαλκίδας από το ΕΚΠΑ: Δημιουργείται η "Τεχνόπολη Ευρίπου"

Ποια τμήματα δημιουργούνται- Τι θα γίνει με το προσωπικό

27/04/2018

Ενημερώθηκε: 26/06/2018, 12:47

Άκουσε το άρθρο

Το esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα ολόκληρη την πρόταση που κατέθεσε το ΕΚΠΑ στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου για την απορρόφηση των τμημάτων του πρώην ΤΕΙ Χαλκίδας το οποίο σήμερα ανήκει στο ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας

Ειδικότερα το   ΕΚΠΑ προτείνει τη  μετεξέλιξη του ΤΕΙ στη Χαλκίδα και στη Θήβα σε "Συγκρότημα Ευρίπου" του EKΠA στην περιοχή Εύβοιας και Βοιωτίας!

Α. Στη θέση της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ να ιδρυθεί Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών και Διαχείρισης Λιμένων, το οποίο θα ανήκει  στη Σχολή Οικονομικών  και Πολιτικών Επιστημών του ΕΚΠΑ και θα έχει έδρα τα Ψαχνά.

Β. Στη θέση της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών  του ΤΕΙ, να ιδρυθεί Τμήμα Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας, το οποίο με έδρα τα Ψαχνά θα ανήκει στη Σχολής Θετικών Επιστημών  του ΕΚΠΑ που μετονομάζεται σε Σχολή  Θετικών Επιστημών  και Τεχνολογίας.

Γ. Την ίδρυση με έδρα τα Ψαχνά Τμήματος Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου, το οποίο θα ενταχθεί στη Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών .

Δ. Την ίδρυση στη Χαλκίδα ή τα Ψαχνά, μιας νέας Σχολής Αγροτικής Ανάπτυξης, Διατροφής και Αειφορίας με δύο Τμήματα, το τμήμα Ολοκληρωμένης Αγροτικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και το Τμήμα Διατροφολογίας και Διαιτολογίας.

Συμπληρωματικά , στο πλαίσιο ίδρυσης των νέων Τμημάτων και της νέας Σχολής, το ΕΚΠΑ προτείνει να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν διεπιστημονικά Προγράμματα Σπουδών  σε συνεργασία με άλλα Τμήματα του Πανεπιστημίου και συγκεκριμένα τα Προγράμματα Σπουδών΅Τεχνολογία Τροφίμων και Αγροτικών Προϊόντων, Τεχνολογίας Διαχείρισης Ενέργειας, Αποβλήτων, και Κλιματικής Αλλαγής και  Αξιοποίηση Πολιτιστικής και Φυσικής Κληρονομιάς.

Η διδασκαλία θα μπορεί να γίνεται στις εγκαταστάσεις στην περιοχή της Χαλκίδας  ή της Αθήνας.

Στο πλαίσιο ανάπτυξης  του Συγκροτήματος Ευρίπου του ΕΚΠΑ, θα δημιουργηθεί και η Τεχνόπολη Ευρίπου στην περιοχή  Βοιωτίας-Ευβοίας και θα δρομολογηθεί η σταδιακή εγκατάσταση σε αυτή πανεπιστημιακών και γενικότερα Ερευνητικών Μονάδων Καινοτομίας και Πολιτισμού.

Επίσης θα μελετηθεί η σκοπιμότητα και βιωσιμότητα λειτουργίας στη Θήβα των διετών Προγραμμάτων Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης:

α/ Στελεχών  στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Εμπόριο,

β/ Τεχνικών Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών

γ/ Τεχνικών Φαρμακευτικών Προιόντων

δ/ Βοηθών Λογιστών, και,

ε/  Στελεχών Διεθνούς Μάρκετινγκ.

 

Σχόλια (39)

ΤΕΙ Λογιστικής Χαλκίδας
|

Όλη η φασαρία για ένα τμήμα ΤΕΙ στην Χαλκίδα... Και δεν είναι το μόνο, σε κάθε αλλαγή, μικρή ή μεγάλη, η ίδια ιστορία αντίδρασης από τους πάντες. Έλεος πια.

Δεν μπορεί να θεωρείται το ΤΕΙ Χαλκίδας - και οποιοδήποτε μεμονωμένο πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ, για να μην παρεξηγούμαστε- ο ακρογωνιαίος λίθος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Ποια ιδρύματα θα είχαν προτείνει με δική τους πρωτοβουλία συγχώνευση των τμημάτων τους για την καλύτερη οργάνωση των σπουδών και της έρευνας στην Ελλάδα; Μόνο επεκτάσεις και νέα προγράμματα ζητούσαν όλα, μικρά και μεγάλα, παλιά και νέα!

Μεγάλες φυσικά οι ευθύνες και των πολιτικών, που τόσα χρόνια ενθάρρυναν τις παράλογες απαιτήσεις των ακαδημαϊκών και τώρα οι επιπτώσεις πέφτουν στους αποφοίτους και τους φοιτητές.

Τα δημόσια ΑΕΙ όμως πρέπει να υπηρετούν τις ανάγκες της Δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όχι το αντίστροφο.

Ξανθή Μπουρμπούλη
|

Με ποια λογική θα παρέχεται η δυνατότητα να απονέμεται ειδικός τίλος πτυχίου για τους αποφοίτους μετά το 2021 ( αφού παρακολουθήσουν κύκλο μαθημάτων εξομοίωσης) καθόσον το πρόγραμμα σπουδών των ΤΕΙ θα διδάσκεται μέχρι το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024? Δηλαδή , οι απόφοιτοι των προηγούμενων ετών, παρά το γεγονός ότι θα έχουν παρακολουθήσει το ίδιο πρόγραμμα σπουδών, δεν θα τους δίνεται παρόμοια ευκαιρία ?? Εαν όχι,που ακριβώς βασίζονται?

Michail Vrachopoulos
|

Τελικά ο χρόνος περνά και το υπουργείο σιωπά?
Περιμένω μετά την αρχική εισήγηση να ξεκινήσει η συζήτηση και παράλληλα θα πρέπει άμεσα να διαμορφωθει από το υπουργείο η σχετική κοινή επιτροπή η οποία θα διαμορφώσει την τελική κοινή πρόταση.
αξιότιμε κε Υπουργέ αναμένουμε τις κινήσεις σας
με εκτίμηση
Μιχ Γρ Βραχόπουλος

Βασίλης Μάρκος
|

Είμαι φοιτητής του τμήματος λογιστικής στο ΤΕΙ Χαλκίδας και γνωρίζοντας την πρόοδο που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια απορώ διαβάζοντας την πρόταση για απορρόφηση του τμήματος από το ΕΚΠΑ. Κατά τη γνώμη μου είναι επιπόλαιη αυτή η κίνηση και καλό είναι να συζητηθεί περαιτέρω το εν λόγω θέμα ώστε να μην παρθούν βιαστικές αποφάσεις που θα υποβαθμίζουν και θα διαγραφουν κόπους ετών.

Μαρια Καραγιαννη Φοιτητρια του Τμηματος Λογιστικης Χαλκιδα
|

Θα ηθελα να εκφρασω και εγω με τη σειρα μου την εναντιωση μου στην συγκεκριμενη προταση... Ολα δειχνουν πως οι λογιστες εχουν μελλον... Δωστε μας την δυνατοτητα να αναβαθμιστουμε και οχι να υποβαθμιστουμε και να παψουμε να υπαρχουμε.. Αν δεν επικροτειτε εμπρακτα τη προσπαθεια της διοικησης για ποιο λογο τοτε να προσπαθει οποιαδηποτε διοικηση.? Εγω απο μερια μου ως φοιτητρια θα ηθελα να μην αποφασιζουν για μενα χωρις εμενα... Σιγουρα δεν θα πουμε εμεις τι ειναι σωστο και τι οχι... Αλλα η πλειοψηφια μας ζητα αναβαθμιση... Εγινε και στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ... Γιατι οχι και σε εμας ?

Ελένη χειμώνα
|

Χαίρομαι ιδιαίτερα που αντικρίζω τέτοια σχόλια . Πραγματικά νιώθω ικανοποίηση που οι συνάδελφοι μου προσπαθούν να δείξουν στους υπεύθυνους την αληθινή πλευρά του τμήματος . Ειναι δίκαιο να γίνουμε ΑΕΙ λογιστικής . Πρέπει να γίνουμε ΑΕΙ λογιστικής . Έχουμε τα εφόδια έχουμε τους καθηγητές είμαστε πλήρης σε ολα τα επίπεδα . Μην αγνοείτε τη προσπάθεια του προέδρου του τμήματος σε συνδυασμό με την πλειοψηφία των καθηγητών . Πρέπει το υπουργείο να κάνει ότι έκανε με το ΤΕΙ Αθήνας δεν είμαστε λιγότεροι δεν μας λείπει τιποτα . Επιβραβεύστε έμπρακτα την προσπάθεια αυτή .

Μπόμπος Στυλιανός
|

Όντας τριτοετής φοιτητής του τμήματος Λογιστικής και έχοντας ζήσει την καθημερινότητα του, μπορώ να πω πως οι προσπάθειες της διοίκησης για την συνεχή αναβάθμιση του είναι τρομερές. Το τμήμα την τελευταία τριετία που φοιτώ έχει δεχθεί μεγάλες αλλαγές, από την τροποποίηση του προγράμματος σπουδών του μέχρι την πλήρη κάλυψη των μαθημάτων που διδάσκονται από μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια. Αν ανατρέξει κάποιος στο παρελθόν του βέβαια, που γνωρίζω αμυδρά, θα δει την διαφορά! Αυτή τη στιγμή ίσως είναι ένα από τα καλύτερα και ποιο παραγωγικά τμήματα του Ιδρύματος Στερεάς Ελλάδας και οι απόφοιτοι του μπορούν εύκολα να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας. Όπως έχουν προαναφέρει συνάδελφοι μου, αυτή η πρόταση είναι μία πρόταση αυτοκτονίας! Σίγουρα υπάρχει και άλλος τρόπος απορρόφησης από το ΕΚΠΑ, όπως να ενταχθούν τα ναυτιλιακά μέσα στη Λογιστική. Θεωρώ πως το θέμα πρέπει να συζητηθεί περαιτέρω για να μην παρθούν βιαστικές αποφάσεις.

ΜΑΡΙΑ ΒΑΪΤΣΗ (ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ )
|

ΑΡΧΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΛΕΠΩ ΓΝΩΣΤΩΝ ΜΟΥ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΦΟΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΞΕΡΩ ΠΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ , ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΝΕ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ... ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ .. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΕΙ Η ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ...

Ειρηνη Σιγαλα (Φοιτητρια του τμηματος λογιστικης χαλκιδας )
|

Ως φοιτήτρια του τμήματος λογιστικής και εγώ από την μεριά μου θέλω να βεβαιώσω την καλή και ομαλή λειτουργία του τμήματος , όπως επίσης και την ενδιαφέρουσα διεξαγωγή των μαθημάτων τόσο των θεωριών όσο και των εργαστηρίων πράγμα που είναι αποτέλεσμα ενός πλήρη καταρτισμένου διδακτικού προσωπικού . Ειλικρινά οποίος θέλει μπορεί να μάθει ότι πριν από 4-5 χρόνια ξεκινούσε το εξάμηνο χωρίς πλήρες διδακτικό προσωπικό και πλέον με την συνεισφορά μιας πραγματικής άξιας και αδιάβλητης διοίκησης είμαστε πλήρης και σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε διδακτικό εξοπλισμό με σκοπό να θέλουμε να ερχόμαστε να παρακολουθήσουμε μαθήματα στο ΤΕΙ και όχι να καθόμαστε σπίτι μας να διαβάζουμε μερικές σημειώσεις και να πηγαίνουμε να δίνουμε άπλα ένα μάθημα. Καλό θα ήταν οι υπεύθυνοι που παίρνουν αποφάσεις να μας δώσουν κι άλλους λογούς ώστε να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον η φοίτηση μας . Ένας τέτοιος λόγος είναι η αναβάθμιση του ΤΕΙ σε ΑΕΙ με ίδιο γνωστικό αντικείμενο και όχι το κλείσιμο του τμήματος

Δημητρης Μηλιωτης ( Φοιτητης του τμηματος Λογιστικης χαλκιδα
|

Διαβαζοντας με απορια και εγω με τη σειρα μου το σχετικο αρθρο-προταση θελω να εκφρασω την απορια μου στο γεγονος πως γινεται ενα πλεον υγιης τει να το κλεινεις- συνγχωνευεις και οχι να το αναβαθμιζεις οπως εγινε με αλλα τει που ισως ηταν σε χειροτερη θεση απο το δικο μας τει . Το τει της χαλκιδας ειναι γνωστο πως παραγει επαγγελματιες που απορροφωνται στην αγορα .. Το λενε αρκετοι συμφοιτητες μου στα παραπανω σχολια. Θεωρω πως δεν ειμαστε 1-2-3 που εχουμε αυτην την αποψη αλλα η πλειοψηφια των φοιτητων ... Θα παρακαλουσα να οι υπευθυνοι που παιρνουν αποφασεις για τις ζωες μας να μας ακουσουν και να δουν πως εχει η κατασταση πριν παρουν οποιαδηποτε αποφαση για ενα τει που εχει αναβαθμιστει σε μεγαλο βαθμο την τελευταια 5 ετια...

Αντρεας Θοδης
|

Ώς φοιτητής του Τει Χαλκίδας στο τμήμα της λογιστικής μπορώ να πω και εγώ πως είναι άδικη μία τέτοια απόφαση, καθώς ένα τμήμα που διαθέτει καταξιωμένο διδακτικό προσωπικό, ερευνητικό εργαστήριο και δημιουργεί επαγγελματίες θα έπρεπε να προάγεται και να είναι παράδειγμα προς μίμηση και όχι να υποβαθμίζεται και να κλείνει. Μπορώ να επιβεβαιώσω από την εμπειρία φοίτησής μου , ότι οι καθηγητές διαθέτουν γνώση και εμπειρία πάνω στο αντικείμενο και ενδιαφέρονται ώστε να διεξάγονται ομαλά τα μαθήματα και να μεταδίδουν τη γνώση τους υποκινώντας το ενδιαφέρον των φοιτητών.Επίσης , η καλή αυτή δουλειά αναγνωρίζεται,καθώς τα περισσότερα λογιστικά γραφεία που απασχολούν φοιτητές της λογιστικής του Τει Χαλκίδας για πρακτική άσκηση διατηρούν τους ασκούμενους και μετέπειτα της λήξης της σύμβασης πρακτικής άσκησης,δημιουργώντας ευκαιρίες εξέλιξης την αμέσως επόμενη μέρα του πτυχίου. Όλα αυτά λοιπόν μόνο τυχαία δεν είναι και δείχνουν περίτρανα πώς η απόφαση του λουκέτου είναι καταστροφική.

Γιώργος Μπάιμπας(Φοιτητής Λογιστικής ΤΕΙ Στερεάς)
|

Έχοντας δει τα προηγούμενα σχόλια θα πολυλογώ. Θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου για όσα ακούγονται περί αμφισβήτησης του τμήματος της λογιστικής. Το Τμήμα είναι άρτια εξοπλισμένο στα εργαστήρια του. Έχει διδακτικό προσωπικό που προσπαθεί να αναβαθμίσει το ΤΕΙ. Οι καθηγητές εφοδιάζουν τους φοιτητές με τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές συνθήκες εργασίας της εποχής, με τους οποίους έχουν κοντινές σχέσεις ώστε να Μην υπάρχει το χάσμα φοιτητή- καθηγητή .

Γρηγόρης Παπαγρηγορίου(Φοιτητής Λογιστικής Χαλκίδας
|

Σαν φοιτητής και εγώ του Τμήματος Λογιστικής Χαλκίδας θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου πως ένα τμήμα το οποίο είναι άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένο,με υψηλού επιπέδου επιμορφωτικού προσωπικού καθώς και τους εκάστοτε διοικητικούς παράγοντες που προσπαθούν να εξελίξουν και να αναβαθμίσουν το κύρος και το επίπεδο του τμήματος πέρα τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει το Τει πως γίνεται να τίθεται αυτό το τμήμα υπό αμφισβήτηση ?Πως αντί να ανταμείβεται αυτή η προσπάθεια η οποία φέρει αποτελέσματα και αναγνώριση στον ιδιωτικό τομέα συγχωνεύεται/υποβιβάζεται?

Γιώργος Ν.
|

Έχοντας δει τα προηγούμενα σχόλια, για να μην πολυλογώ έχω να πω πως το ίδρυμα αν δεν κάνω λάθος έχει το μοναδικό τμήμα Τεχνικών Αεροσκαφών στην Ελλάδα και ένα πολύ δυνατό τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής. Ένα ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών που δίνει μεγάλη βάση στα μαθήματα βαρύτητας αλλά επίσης προσφέρει πολύπλευρες γνώσεις στους φοιτητές του. Από αυτό το τμήμα βγαίνουν στην αγορά εργασίας άτομα που έχουν πολλά παραπάνω προσόντα από έναν απλό λογιστή!

Νικολας Γιαννοπαπας Φοιτητης λογιστικης Χαλκιδας
|

Είναι γεγονός πως το τμήμα έχει κάνει τρομερές προόδους. Μπορώ να βεβαιώσω πως είναι πλήρες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ώστε να διεξάγονται με ενδιαφέρον τα εργαστήρια του τμήματος... Επίσης το διδακτικό προσωπικό έχει αληθινές σχέσεις <φοιτητή-καθηγητή> ώστε να μην υπάρχει το χάσμα που μαθαίνουμε από φίλους μας σε άλλα ΤΕΙ και ΑΕΙ . Δεν είμαι σε θέση να ξέρω πόσο κοστίζει στο κράτος , όμως είμαι σε θέση να ξέρω πως και να κοστίζει αξίζει την εν λόγο δαπάνη και σαν τμήμα και σαν αντικείμενο . Τα πράγματα είναι άπλα , ρωτήστε τους αποφοίτους μας να επιβεβαιώσουν το πόσο εύκολα σε σχέση με άλλους κλάδους βρίσκουν δουλειά ... Καλό είναι να σεβόμαστε όλοι (φοιτητές , καθηγητές , παράγοντες του υπουργείου , ) την δουλεία που γίνεται ειδικά τα τελευταία χρόνια και να την ανταμοίβουμε και όχι να την συγχωνεύουμε.. Απόδειξη για όσα γράφω είναι ξεκάθαρα οι απόφοιτοι μας .

Κώστας Χ. (Φοιτητής Τμήματος Λογιστικής Τει Χαλκίδας)
|

Έχοντας την εμπειρία της φοίτησης σε αυτό το τμήμα θα ήθελα να επισημάνω και εγώ πώς η λογιστική πέραν του νέου ανανεωμένου προγράμματος σπουδών που εφαρμόστηκε το 2015 και βελτίωσε σημαντικά τον κύκλο σπουδών, οι διδάσκοντες έχουν γνώση του αντικειμένου και εφοδιάζουν τους φοιτητές με ουσιαστικές γνώσεις που βοηθούν τους φοιτητές να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς , έχοντας δημιουργήσει ταυτόχρονα και καλή φήμη στην αγορά εργασίας . Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι φοιτητές του τμήματός μας έχουν άμεση επαγγελματική αποκατάσταση,καθώς και μεγάλο ποσοστό αυτών έχουν αναβαθμιστεί σε υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών.Θα ήταν λοιπόν καταστροφή να εφαρμοστεί μία απόφαση η οποία κλείνει ένα άκρως επιτυχημένο τμήμα που δημιουργεί επαγγελματίες.

Γιώργος Κ(ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ)
|

Ως φοιτητής και εγώ του τμήματος λογιστικής Χαλκίδας θα ήθελα να πω πως θα ήταν μεγάλο λάθος να σταματήσει να λειτουργεί το τμήμα της λογιστικής.Είναι ένα πολύ δυνατό τμήμα όχι μόνο στην Χαλκίδα αλλά ευρύτερα στην Ελλάδα το οποίο 'παράγει' σωστούς επαγγελματίες των οποίων οι γνώσεις τους συμβαδίζουν με την αγορά και οι ίδιοι είναι έτοιμοι να απορροφηθούν από αυτήν.Γιατί λοιπόν ένα τέτοιο τμήμα που μόνο να κερδίσεις έχεις από αυτό να το υποβιβάζεις έτσι .

Μακρή Αναστασία
|

Για το τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Χαλκίδας
Έχοντας ήδη πτυχίο πανεπιστημιακής σχολής (μαθηματικών), μεταπτυχιακές σπουδές, επιμορφώσεις, σεμινάρια κ.α. στον τομέα κυρίως της εκπαίδευσης και έχοντας εδώ και μια δεκαετία εργαστεί σε αυτόν το χώρο (φροντιστήρια, ιδιαίτερα, ωρομισθίες, πρόσθετες διδασκαλίες κλπ) νιώθω ότι έχω βιώσει στο πετσί μου όλες τις εκφάνσεις του εργασιακού μεσαίωνα στον οποίο είναι καταδικασμένος αυτός ο κλάδος. Πριν λίγο καιρό αποφάσισα να σπουδάσω στο τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΤΕΙ Χαλκίδας. Μπορώ να πω με βεβαιότητα πως είναι ένα τμήμα που λειτουργεί ΑΨΟΓΑ με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα, ένα τμήμα του οποίου οι καθηγητές του πέραν του τυπικού μαθήματος αφουγκράζονται την κοινωνία και τις ανάγκες της αγοράς, ένα τμήμα που βγάζει ολοκληρωμένους επαγγελματίες. Θεωρώ λοιπόν πως είναι ΚΡΙΜΑ μια τέτοια σχολή, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή που η ανεργία βρίσκεται στα ύψη, να κλείσει και να μην αποτελέσει τμήμα του νέου εγχειρήματος το οποίο κατά τα άλλα επικροτώ και περιμένω με ανυπομονησία να το δω να υλοποιείται.

Θανάσης Πασσάς, Απόφοιτος Λογιστής
|

Είναι λάθος να κλείνουν το Τμήμα λογιστικής, ένα από τα καλύτερα τμήματα του ΤΕΙ. Το Τμήμα κοστίζει ελάχιστα και βγάζει επαγγελματίες από την επόμενη ημέρα. Εγώ δούλευα σε λογιστήριο σας φοιτητής ακόμα. Θα πρέπει να το ξανασκεφτούν.

Πλαζαμαν (Φοιτητης Τει χαλκιδας Λογιστικης )
|

Με την ιδιότητα του φοιτητή ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ και διαβαζοντας την συγκεκριμενη προταση θέλω να αναφερω μερικα πραγματα για το τμημα το συγκεκριμενο που βρισκομαι. Αρχικα ειναι γεγονος πως αποφοιτοι απο το τμημα βρισκουν δουλεια σχετικα ευκολοτερα απο αλλους κλαδους (ειτε τους κρατανε στην πρακτικη τους , ειτε εχουν αλλες προτασεις ) το οποιο ξεκαθαρα ειναι αποτελεσμα της καλης λειτουργιας του τμηματος. Επισης ειναι γνωστο πως με την δουλεια που κανουν οι καθηγητες στο τει δινουν ενα πτυχειο με νοημα και οχι απλα ενα χαρτι και αυτο επαληθευεται απο την αγορα εργασιας. Εν συνεχεια ας κοιταξουμε λιγο τα τελευταια χρονια την εξελιξη που εχει το τμημα , μιλαμε εν ετη 2018 οπου αυτη τη στιγμη το τμημα ειναι πληρες σε τεχνολογικο εξοπλισμο ο οποιος κανει την διεξαγωγη των εργαστηριων πιο ενδιαφερουσα και ομαλη και σε διδακτικο προσωπικο διαθετει 10 καθηγητες οι οποιοι εχουν διδακτορικα , (απ το οποιο διαφαινεται το επιπεδο της σχολης ) Τελος θεωρω πως οι κοποι που εχουν γινει για να ειναι μεσα σε μια 6 ετια το τμημα πληρες και σε εξοπλισμο και σε προσωπικο πρεπει να ανταμειβονται και οχι να συγχωνευονται για μια υπουργικη αποφαση . Για να κρατηθει ανοιχτο το συγκεκριμενο τμημα παλεψαν καποιοι ανθρωποι και αυτο πρεπει να ειναι γνωστο σε οσους παιρνουν αποφασεις... Το μονο σιγουρο και κλεινω με αυτο ειναι πως οταν οι φοιτητες ειναι ευχαριστημενοι απ την ποιοτητα ενος τμηματος σιγουρα δεν το κλεινεις και δεν το συγχωνευεις αλλαζοντας το ριζικα...

Γιάννης Τ
|

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ.... και βέβαια με τις ευλογίες του κ. Γαυρόγλου... Άλλωστε έχουμε αριστερή κυβέρνηση και οι δημοκρατικές διαδικασίες είναι το ευαγγέλιο.
Ένα μεγάλο κρίμα κ. Γαυρόγλου γιατί άλλα λέγατε και άλλα πράττετε.

Ονειρεύεστε
|

Αφήστε τα πράγματα ως έχουν και μη κάνετε δύσκολη τη ζωή της επόμενης κυβέρνησης. Εδώ ο υπουργός δεν κατάφερε να μετονομάσει το "Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων" σε "Μηχανικών Περιβάλλοντος", γιατί του βάζετε δύκολα;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΑΡΙΏΔΗ ΛΑΘΗ
|

@bob mastoras
Δεν έχω παρακολουθήσει τις μομφές (και δεν με ενδιαφέρουν), αλλά εκεί αφορά μια διοικητική θέση ενώ εδώ το σχεδιασμό ενός ακαδημαϊκού τμήματος. Ο σχεδιασμός πρέπει να συνάδει με τους στόχους, που είναι η βιομηχανική ανάπτυξη στο τομέα στην Ελλάδα. Το θέμα είναι εφόσον ξεκινά από το μηδέν να γίνει ακαδημαϊκώς σωστά και όχι βολικά... Τα προβλήματα στην ουσία της πρότασης κατά τη γνώμη μου οφείλονται στο ότι την έχουν σχεδιάσει φυσικοί επιστήμονες (και αυτό δεν είναι κατηγορία, γιατί ο καθένας κάνει αυτό που ξέρει...)

Το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους φοιτητές πρέπει να καθοριστεί πριν ξεκινήσει, αν τους σεβόμαστε στοιχειωδώς (αυτά θυμίζουν παλιές κακές εποχές). Συνεπώς, ενώ σε όλο τον αναπτυγμένο κόσμο οι απόφοιτοι είναι μηχανικοί, εμείς προτείνουμε να είναι φυσικοί επιστήμονες. Ο διακριτός ρόλος των φυσικών επιστημόνων σε σχέση με τους μηχανικούς έχει λυθεί στον αναπτυγμένο κόσμο. Διαφορετικά δεν θα υπήρχαν μηχανικοί! Σκεφτείτε αν τελειώσει κάποιος στο εξωτερικό Aerospace Engineering και ζητήσει ισοδυναμία και επαγγελματικά δικαιώματα. Σκεφτείτε επίσης τον απόφοιτο που θα τελειώσει εδώ και θα ζητήσει αντιστοιχία στο εξωτερικό κτλ. Σκεφτείτε τον απόφοιτο που θέλει επαγγελματικά δικαιώματα και ξεκάθαρο ρόλο.

bob mastoras
|

@ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΑΡΙΏΔΗ ΛΑΘΗ
Το σκεπτικό σας μου θυμίζει την πρόσφατη μομφή του κ. Χριστόδουλου Πρωτοπαππά εναντίον του κ. Κριεζή μόλις τον διαδέχτηκε στον νεοσύστατο Ελληνικό Διαστημικό Οργανισμό. Κατά τον κ. Χ. Π. ένα μειονέκτημα του κ. Κριεζή είναι ότι δεν είναι μηχανικός.

Στην ουσία μπορεί να έχετε δίκιο. Όμως ακόμα και ένα τμήμα με τον χαρακτηρισμό «μηχανικών» στον τίτλο του, και 5ετές αν θέλετε θα συναντήσει αντιδράσεις. Αντιδράσεις γραφειοκρατικού τύπου (π.χ ότι δεν είναι ενταγμένο σε πολυτεχνική σχολή) Αμφισβητήσεις και πόλεμο χαρακωμάτων. Τέλος θα τεθούν θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων. Νομίζω ότι όλοι μας τα ξέρουμε αυτά.

Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος
|

τέλος ...

προτείνω

Το «Κάθαρση Τώρα!», σημαίνει πολιτική κάθαρση, δηλαδή να υπάρχει πραγματική διαφάνεια και να μην είναι όλα υποκινούμενα.

Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος
|

Η πρότασης του ΕΚΠΑ, αν και παρουσιάζεται ως απόλυτα δημιουργική, δεν λαμβάνει υπόψη της την απαραίτητη απάντηση που πρέπει να δίνει η εκπαίδευση και η έρευνα στην εξέλιξη της κοινωνίας. έτσι δημιουργούνται διάφορα ζητήματα που σχετίζονται και ως προς την λειτουργία της δημοκρατίας και του πολιτεύματος.

Το πρώτο είναι ότι συζητείται μια σχετικά αναλυτική πρόταση για δημιουργία τμημάτων και δράσεων χωρίς όμως αυτό να έχει προκύψει από την ελάχιστη συζήτηση μεταξύ των ιδρυμάτων. Βεβαίως και μπορεί η πολιτεία με ένα νόμο να καταργήσει ένα ίδρυμα όπως έκαμε και με το Αθηνά όπου απόλυτα!!! και χωρίς καμιά μελέτη έκλεισε, ενοποίησε και διέλυσε (αρχικά) κάθε λογική για πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών ή κάθε κατεύθυνση αυτού του τύπου.
Σήμερα όμως έχουν δημιουργηθεί εκ νέου και με προτροπή της διοίκησης του ΥΠΑΙΘ συνθήκες για απόλυτη ισοπέδωση της ισότητας. Αφενός αναφέρονται σε ενιαία τριτοβάθμια εκπαίδευσή και από την άλλη αποφασίζομε και διατάσσομε χωρίς καμιά συζήτηση χωρίς μελέτη και πάνω από όλα χωρίς όραμα.
Δε διαφωνώ με ότι πρόκειται να δημιουργηθεί αλλά πρέπει να συζητηθεί το τι θα καταργηθεί.
Είμαστε υποχρεωμένοι να αντισταθούμε στην ισοπέδωσή μας και να απαιτήσουμε ως ΔΕΠ και ως ιδρύματα την ισότιμη συμμετοχή στην συζήτηση σε όλα τα επίπεδα!!!
Σε ότι αφορά στο πρώην ΤΕΙ Χαλκίδας για όσους δε γνωρίζουν έχει την μέγιστη απορροφητικότητα στην αγορά εργασίας και με σωστή διαχείριση (για την οποία ευθύνεται απόλυτα η πολιτεία και οι θεσμοί της) θα μπορούσε να είναι πρωτοπόρο και σε πολλά άλλα. Εξάλλου σε ότι αφορά στην έρευνα δεν υστερεί !!!
Απορώ όμως πως είναι δυνατό να δημιουργούνται επιτροπές για συζήτηση και εισήγηση και ταυτόχρονα να εισάγονται προτάσεις χωρίς καμιά συζήτηση?

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΑΡΙΏΔΗ ΛΑΘΗ
|

ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΟΒΕΖΙΚΑ ΤΗΝ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) ΑΛΛΑ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (Ο ΣΩΣΤΟΣ ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ AEROSPACE ENGINEERING). ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ, ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΘΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ).ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΛΑΘΟΣ. ΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ.

ΤΕΛΟΣ, ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Η ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ AEROSPACE ENGINEERING ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.

ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΛΑΘΗ
Π.Χ.
ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΟΝΗΣΕΙΣ(VIBRATIONS) ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ

ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ(STABILITY) ΠΤΗΣΕΩΝ = ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΠΤΗΣΗΣ

ΤΕΙ Χαλκίδας
|

Τμήμα αεροδιαστημικής τεχνολογίας μοναδικό στην Ελλάδα. Τμήμα ναυτιλιακών σπουδών και διαχείρισης λειμένων μοναδικό στην Ελλάδα. Τμήμα τεχνολογίας αεροσκαφών μοναδικό στην Ελλάδα(ήδη υπάρχει). "Διεύρυνση ως προς την δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης του προαστιακού μέχρι τα Ψαχνά, σε συνδιασμό με το έργο παράκαμψης της Χαλκίδας..." "Θα διερευνηθεί άμεσα η χωροθέτηση.. εγκατάσταση σε αυτήν πανεπιστημιακων και γενικότερα ερευνητικών μονάδων..." "Η εκ βάθρων δημιουργία νέων σύγχρονων τμημάτων.." "Τυχόν οφειλές ή χρέη των μονάδων Χαλκιδα-Θηβα δε θα βαρύνουν το ΕΚΠΑ". Μήπως το παράκαναν.. Αυτοί θα σχίσουν και τα μνημόνια σε λίγο...

Ο καθένας στο χώρο του
|

@ Μηχανολόγος Φοιτητής

Ιδρύω και όχι "υδρύω". Ούτε υπάρχουν "Αεροδιαστιμάνθρωποι"...

Ο καθένας στο χώρο του και να αφήσει τους ειδικούς να κάνουν αυτό που ξέρουν.

ΔΕΠ του ΤΕΙ Χαλκίδας
|

Ο σχεδιασμός για τα μέλη ΔΕΠ του ΤΕΙ όχι μόνον αντιβαίνει στην κείμενη νομοθεσία, αλλά επιπρόσθετα είναι απολύτως προσβλητικός και υποτιμητικός για αυτά. Είναι λοιπόν απολύτως βέβαιο ότι θα προσβληθεί στα αρμόδια Δικαστήρια και θα ακυρωθεί. Βεβαίως θα επιβαρυνθούν με υποθέσεις τα Ελληνικά δικαστήρια και θα καταναλωθεί χρόνος και χρήμα από τους διάδικους.
Κατόπιν τούτων μήπως είναι φρόνιμο οι κκ καθηγητές του ΕΚΠΑ να παρακάμψουν τα όποια «μικροσυμφέροντα και σκοπιμότητες» (όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στο τέλος του κειμένου τους) για να μπορέσει να συγκροτηθεί μια σύννομη πρόταση αποδεκτή από το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΤΕΙ, στην συνεργασία της οποίας προσβλέπουν;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ