Placeholder

ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΗΜ/ΔΕΣ

Υπουργείο Παιδείας: Διεθνές συνέδριο GEAR

Δημοσίευση: 04/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Γενική Διεύθυνση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ. σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.), υλοποιεί την Πρόταση «Greece Exploring Advanced Recognition in Higher Education – GEAR /Ανίχνευση των διαδικασιών αναγνώρισης για την ενίσχυση της κινητικότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση – GEAR» -ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-EL–EPPKA3-BOLOGNA), περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων και θα ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να αποτιμήσει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα, τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στη βελτίωσή τους με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Τελική δράση του προγράμματος GEAR αποτελεί το διεθνές διήμερο συνέδριο, με θέμα: “Strategic internationalization in higher education: Promoting Cooperation, Respecting Diversity” (Στρατηγική διεθνοποίησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Προάγοντας τη συνεργασία με σεβασμό στη διαφορετικότητα), οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν χθες ,  στην αίθουσα «Ζακλίν ντε Ρομιγύ» του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων .
Σχετικός ηλεκτρονικός σύνδεσμος: https://gear.minedu.gov.gr

Απευθύνεται σε εκπροσώπους των ΑΕΙ, στελέχη διοίκησης, εκπροσώπους Οργανισμών, φοιτητές καθώς και εκπροσώπους  της ακαδημαϊκής κοινότητας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Κύριος στόχος του Συνεδρίου είναι να παρουσιαστούν:

- τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν ΑΕΙ και Τμήματα αυτών, αναφορικά με την κινητικότητα στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης, καθώς και τα πορίσματα των συνεντεύξεων οι οποίες πραγματοποιήθηκαν με υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και εκπροσώπους αρμόδιων  φορέων (ΙΚΥ, ΔΟΑΤΑΠ, ΑΔΙΠ).

- τα συμπεράσματα της δραστηριότητας εκμάθησης ομοτίμων “Peer Learning Activity on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools”, που διεξήχθη στην Αθήνα, στις 26 και 27 Απριλίου 2017, καθώς και των επτά(7) επιτόπιων εργαστηρίων τα οποία πραγματοποιήθηκαν στα ΑΕΙ της χώρας, από τον Μάιο  έως τον Οκτώβριο του 2017.

Τo σύνολο των ευρημάτων των παραπάνω δράσεων αξιοποιήθηκε για την εκπόνηση του Οδηγού του προγράμματος, στον οποίο παρουσιάζονται βέλτιστες πρακτικές και προτάσεις σχετικά με τα θέματα κινητικότητας , αναγνώρισης σπουδών και διεθνοποίησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Το Συνέδριο στοχεύει στην ανάπτυξη μιας γόνιμης συζήτησης σε θέματα κινητικότητας, αναγνώρισης σπουδών και διεθνοποίησης των ΑΕΙ, στην κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ