Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου

Δείτε το ΦΕΚ
Δημοσίευση: 04/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η υπουργική απόφαση που καθορίζει τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, που θα ισχύσουν από το επόμενο σχολικό έτος 2018-19.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

1. Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία» διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό και ανατίθεται, αφού ανατεθούν στους εκπαιδευτικούς τα διδασκόμενα μαθήματα της ειδικότητάς τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 μπορούν να αναλάβουν την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο, εφόσον

α. απαιτείται για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου και

β. δεν απαιτείται η μετακίνησή τους σε άλλη σχολική μονάδα για κάλυψη ωρών της ειδικότητάς τους, σύμφωνα με τις ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα παραπάνω ανώτατα όρια των Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας που μπορεί να αναλάβει κάθε εκπαιδευτικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.

ΟΔΗΓΙΕΣ:

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α ́) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β ́) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α ́ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β ́ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β ́ ανάθεση.

Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α ́ και β ́ ανάθεση)

Ε. Η Τρίτη (Γ ́) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.
 

Σχόλια (52)

 
ΤΑΣΟΣ
04 Μάιος 2018 17:46

Πάνε τα μαθηματικά του γυμνασίου για τους πληροφορικούς;;; Χωρίς προειδοποίηση;

 
ΑΛΕΞΗΣ
04 Μάιος 2018 19:59

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!! ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΠΟΥΘΕΝΑ;;;;;; Γ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ;;;; ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ!!!

 
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΑΩΑΝΝΗΣ
04 Μάιος 2018 21:06

Υπάρχει Γ΄ανάθεση για τους ΠΕ86 (είναι η ενοποιημένη ειδικότητα της πληροφορικής)

 
Αλλεργικός στο σανό
04 Μάιος 2018 23:18

Αμεση απολυση σε οσους εκπαιδευτικους δεν γνωριζουν τον κωδικο της ειδικοτητας τους

 
Κώστας
04 Μάιος 2018 23:40

Αυτά έχει η συγχώνευση των ΠΕ19 - ΠΕ20 σε ΠΕ86. Όταν εξισώνεις τον απόφοιτο του τμήματος Ηλ. Μηχ/κών και Μηχ. ΗΥ ή Μηχανικών Πληροφορικής Πάτρας με τον απόφοιτο του ΤΕΙ Αυτοματισμού, αναγκαστικά πιέζεσαι προς τα κάτω.
Υπάρχουν εκπαιδευτικοί πληροφορικής που αρνούνται να αναλάβουν ώρες Μαθηματικών (ακόμα και Α Γυμνασίου).

 
Γιώργος Μπουγιούκας
04 Μάιος 2018 23:45

Οι κύριοι που αποφασίζουν τις αναθέσεις γνωρίζουν την ποσότητα και την ποιότητα των μαθηματικών αντικειμένων που διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών, πολλά από αυτά μάλιστα κατά αποκλειστικότητα (!), στις σχολές Πληροφορικής; Γνωρίζουν τι είναι ο Προτασιακός Λογισμός, ο Κατηγορηματικός Λογισμός, η Γραμμική Άλγεβρα, η Θεωρία Πιθανοτήτων, η Θεωρία των Γράφων, η Θεωρία Υπολογισιμότητας, η Θεωρία Πολυπλοκότητας, η Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών, η Θεωρία Πληροφορίας, η Αριθμητική Peano, η Άλγεβρα Μπουλ; Ή νομίζουν ότι Μαθηματικά είναι μόνο η Ανάλυση (η οποία επίσης διδάσκεται στα τμήματα Πληροφορικής υπέρ του δέοντος); Πόσα από αυτά τα αντικείμενα διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων Φυσικής; Και πόσα μαθηματικά αντικείμενα γενικά διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος Φυσικής; Επιπλέον, σε ποια τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα ο Προτασιακός και ο Κατηγορηματικός Λογισμός;

 
Salonikios
04 Μάιος 2018 23:48

Τι ωραία λογική.... Να διδάσκει με β΄ ανάθεση Βυζαντινή (Μεσαιωνική) Ιστορία στη Β΄ Γυμνασίου ο ξενόγλωσσος (ΠΕ05, 06, 07, που δεν την έχει διδαχθεί ποτέ!!!) και με γ΄ ανάθεση ο θεολόγος (ΠΕ01) για τον οποίο η Βυζαντινή Ιστορία αποτελεί στοιχείο του κορμού των πανεπιστημιακών του σπουδών! (Τι ψάχνεις ρε φίλε, γωνία στο τάληρο;...)

Salonikios

 
ΑΛΕΞΗΣ
05 Μάιος 2018 00:18

Ξέρουμε ότι ΠΕ86 είναι η ενοποιημένη ειδικότητα της πληροφορικής κ. Καραγιάννη Ιωάννη αλλά γιατί Γ ανάθεση τα μαθηματικά Γυμνασίου στους ΠΕ86 όταν έχουν τελειώσει σχολές έχοντας διδαχθεί μαθηματικά πολύ ανώτερα από αυτά που κάνουν στο Γυμνάσιο; Μήπως βολεύει κάποιες ειδικότητες αυτό;;; Στην επιλογή στελεχών για παράδειγμα αν δεν είσαι φιλόλογος, μαθηματικός φυσικός μπορείς να συμπληρώσεις το υποχρεωτικό ωράριο σ' ένα περιφερειακό σχολείο με ένα τμήμα ανά τάξη; Στην συμπλήρωση ωραρίου οι ΠΕ86 θα παίρνουν (μαθηματικά) ότι έχει περισσέψει και δεν το θέλουν οι ΠΕ4;;;

 
Νεφελη
05 Μάιος 2018 08:32

Ποια η λογικη του να εχει Β αναθεση τα Μαθηματικα ο φυσικος ενω Γ αναθεση πληροφορικος και ειδικα με πτυχιο μαθηματικου; Μονο η λογικη του παραλογου....

 
Αγγελική
05 Μάιος 2018 08:45

Και οι χημικοί μηχανικοί ούτε πρώτη ούτε δεύτερη ανάθεση τη χημεία. Σκέτη απογοήτευση

 
Ιωάννης Τάτσης
05 Μάιος 2018 09:36

Σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων στον κλάδο των Θεολόγων (ΠΕ01):

1. Ακατανόητη η επιμονή του Υπουργείου στην αφαίρεση της β΄ ανάθεσης από τους Θεολόγους του μαθήματος της Ιστορίας Γυμνασίου και Α΄και Β΄ Λυκείου. Η ΠΕΘ με έγγραφό της προς το ΥΠΠΕΘ και το ΙΕΠ είχε αναδείξει το γεγονός ότι στα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων των Θεολογικών Σχολών υπάρχουν πολλά μαθήματα Ιστορίας και ζητούσε την ανάθεση β΄ της Ιστορίας στους Θεολόγους. Η ανάθεση β΄ της Ιστορίας ίσχυε για χρόνια για τους Θεολόγους και πολλοί έχουμε διδάξει την Ιστορία όλων των τάξεων του Γυμνασίου.
Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση με τους άλλους κλάδους αλλά μία απλή σύγκριση των προγραμμάτων σπουδών των Θεολογικών Σχολών και αυτών των Ξενόγλωσσων Τμημάτων είναι αρκετή για να δείξει ότι είναι επιστημονικά ατεκμηρίωτη η ανάθεση β΄ της Ιστορίας στους καθηγητές Ξένων Γλωσσών (πολλοί ομολογούν ότι δεν έχουν ποτέ διδαχθεί Ιστορία στα πανεπιστημιακά τους χρόνια) και απλώς ανάθεση γ΄ στους Θεολόγους.

2. Η ανάθεση γ΄ των Θρησκευτικών στους Φιλολόγους είναι και για τους ίδιους μάλλον ανεπιθύμητη. Κανένας φιλόλογος ή εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας δεν έχει διδαχθεί θεολογικά μαθήματα στη διάρκεια των σπουδών του. Η ανάθεση προφανώς εξυπηρετεί μόνο υπηρεσιακές ανάγκες, οδηγεί όμως σε λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών Θεολόγων σε μικρά ακριτικά σχολεία.

3. Ορθή η διατήρηση της β΄ ανάθεσης στους Θεολόγους της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής Γ΄ Γυμνασίου και της Φιλοσοφίας Β΄ Λυκείου καθώς οι ίδιοι έχουν διδαχθεί πολλά μαθήματα Φιλοσοφίας και Κοινωνιολογίας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

4. Γενική επισήμανση, ότι οι διαρκείς εναλλαγές των αναθέσεων μαθημάτων προφανώς γίνονται στο πλαίσιο κάλυψης των υπηρεσιακών αναγκών και όχι τόσο βάσει επιστημονικών κριτηρίων. Θα είχε ενδιαφέρον η δημοσίευση των σχετικών προτάσεων του ΙΕΠ βάσει των οποίων το ΥΠΠΕΘ προχωρά στις αναθέσεις μαθημάτων.

Σε κάθε περίπτωση η ανάθεση β΄ της Ιστορίας Γυμνασίου και Α΄ και Β΄ Λυκείου στους Θεολόγους και επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι και θα εξυπηρετήσει προφανέστατα τις υπηρεσιακές ανάγκες, ιδιαίτερα σε μικρά σχολεία της χώρας.

 
Αντώνης
05 Μάιος 2018 09:36

Πρόκειται για έναν ξεκάθαρο ΔΙΩΓΜΟ των Χημικών Μηχανικών από την Εκπαίδευση. Μια αδικαιολόγητη, άδικη και ατεκμηρίωτη απόφαση που αφαιρεί τη διδασκαλία Χημείας από ... τους Χημικούς Μηχανικούς, ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ; Γιατί μια τέτοια κατάφορη αδικία; Ποιός ωφελείται;

 
Στράτος
05 Μάιος 2018 09:41

Αφαιρέθηκε η ανάθεση Β΄ του μαθήματος της Μουσικής από τον κλάδο ΤΕ16 (Μουσικοί ωδείων). Η Μουσική δεν δίνεται ούτε ως ανάθεση Γ΄ στους ΤΕ16.
Πολλά Γυμνάσια θα μείνουν χωρίς Μουσική. Σε αυτά μέχρι σήμερα δίδασκαν Μουσική κυρίως καθηγητές άλλων ειδικοτήτων που είχαν δεύτερη ειδικότητα ΤΕ16, την οποία είχαν αποκτήσει μέσω πτυχίων από ωδεία που ήταν αναγνωρισμένα από το κράτος.

 
Στράτος
05 Μάιος 2018 09:56

Η ενοποίηση ειδικοτήτων προφανώς έγινε με τρόπο βιαστικό και ανορθολογικό. Έτσι τώρα βλέπουμε οι αναθέσεις μαθημάτων να γίνονται με βάση τις νέες ενοποιημένες ειδικότητες αλλά ταυτόχρονα να υπάρχουν παραπομπές στις πρώην ειδικότητες.
Π.χ. η Οικιακή Οικονομία δίνεται στην ενιαία ειδικότητα ΠΕ80 αλλά κατά προτεραιότητα στην πρώην ΠΕ15. Αντίθετα, οι ΑΟΘ δίνονται επίσης στην ειδικότητα ΠΕ80 αλλά κατά προτεραιότητα στην πρώην ΠΕ09.

Επομένως οι εκπαιδευτικοί έχουν πλέον την νέα τους ειδικότητα αλλά δεν πρέπει να ξεχνούν και την πρώην...

Προφανώς ένας Οικονομολόγος δεν είναι αρμόδιος για Οικιακή Οικονομία και πολύ περισσότερο ένας Οικιακής Οικονομίας δεν μπορεί να διδάξει Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ). Αλλά αυτά δεν τα σκέφτηκαν όσοι ενοποίησαν την ειδικότητα; Δεν θέλω να σκεφτώ ότι μοναδικό "επιστημονικό" κριτήριο για την ενοποίηση ήταν η λέξη "Οικονομία" που υπάρχει και στα δύο μαθήματα και στις δύο πρώην ειδικότητες...

 
Κώστας
05 Μάιος 2018 10:01

Θα το ξαναπώ για να κάνει αυτοκριτική όλος ο κλάδος ΠΕ86. Πολύ ορθά όσα λέτε για τα μαθηματικά που διδάσκονται στις Πανεπιστημιακές σχολές και ειδικά στις Πολυτεχνικές Σχολές (Γραμμική Άλγεβρα, Λογισμός, Διακριτά Μαθηματικά, Διαφορικές εξισώσεις κτλ κτλ) αλλά σε σχολές των πάλαι ποτέ ΤΕΙ και νυν ΑΤΕΙ τα προγράμματα σπουδών περιλαμβάνουν αρκετά μαθήματα Μαθηματικών;
Μια τεκμηριωμένη απάντηση θα ήταν η επισύναψη προγραμμάτων σπουδών τμημάτων ΑΤΕΙ μήπως και σε επόμενη ανακοίνωση διορθωθεί η Γ ανάθεση σε Β.
Στην πράξη η αλλαγή αυτή θα οδηγήσει σε ακόμα περισσότερες λειτουργικές υπεραριθμίες ΠΕ86 το Σεπτέμβριο.
Δυστυχώς, αντιλαμβανόμαστε όλοι πως η εξίσωση που ήθελαν τόσα χρόνια οι συνάδελφοι ΠΕ20, δεν οδήγησε σε αναβάθμισή των, αλλά σε υποβάθμιση όλου του κλάδου ΠΕ86.
Να διευκρινίσω όμως ότι η ενοποίηση στην παρούσα φάση με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης ήταν αναπόφευκτη

 
Protasi
05 Μάιος 2018 11:07

Μηπως του χρονου να αποφασισουμε ως ειδικοτητα οι πληροφορικαριοι να μην αναλαβουμε καμια ωρα μαθηματικων.... Ισως τοτε το ξανασκεφτουν... Ψαχνοντας ποσα κενα θα εχουν στα μαθηματικα. Ισως αλλαξουν την αναθεση... Γιατι μια χαρα τους βολευουμε 4 χρονια... Που διδασκουμε μαθηματικα..

 
Ν.Γ.
05 Μάιος 2018 11:08

@Κώστας.
Αν ήθελαν να δώσουν τα Μαθηματικά στους ΠΕ86 θα μπορούσαν να τα δώσουν σε Β΄ ανάθεση με την παρατήρηση … με προτεραιότητα στους πρώην ΠΕ19, όπως συμβαίνει με άλλα μαθήματα στην παρούσα απόφαση (Γεωλογία, Οικιακή Οικονομία, Κοινωνική Πολιτική αγωγή). Προφανώς δεν ήθελαν για άλλους λόγους που όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε. Εδώ με την παρούσα απόφαση οι ΠΕ04.01 προηγούνται στη Β΄ ανάθεση Μαθηματικών από τους Πληροφορικούς με βασικό πτυχίο μαθηματικών και Β΄ ειδικότητα ΠΕ03. Μόνο από αυτό καταλαβαίνουμε το παρασκήνιο που υπήρξε.

 
Νίκος
05 Μάιος 2018 11:33

Το διαίρει και βασίλευε το θέλουν πολύ και εδώ μέσα.Ο πληροφορικός κάνει μαθήματα ακριβώς ίδια είτε είναι ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ.Στα Επαλ τόσα χρόνια πως δεν προέκυπτε κάποιο πρόβλημα με το αν οι καθηγητές ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ είναι το ίδιο αποδοτικοί ή όχι.Τα μαθηματικά του γυμνασίου είναι εύκολο να τα διδάξει κάποιος είτε ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ πληροφορικής με την κατάλληλη προετοιμασία όπως και σε όλα τα μαθήματα ισχύει αυτό απο μια συγγενική ειδικότητα.Οι σύλλογοι μαθηματικών και φυσικών είναι ποιο ισχυροί στο υπουργείο και κατάφεραν αυτή την αλλαγή.Ας πάψουμε τις μοιρολατρικές κορώνες.Εδώ έχουν μπει από παλιά άλλες ειδικότητες και το διδάσκουν και μας ενοχλεί η ενοποίηση;;;

 
ΜΗΧΜΗΧ
05 Μάιος 2018 11:51

Πολυτεχνείο δεν έχουν τελειώσει μόνο οι πληροφορικοί. Υπάρχουν και οι Αρχιτέκτονες, οι Πολ. Μηχανικοί, οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί κλπ. Όλοι αυτοί μπορούν να διδάξουν Μαθηματικά και Φυσική. Δηλαδή έχεις διάθεσή σου Μηχανικούς του Πολυτεχνείου για να διδάξουν Φυσική ή Μαθηματικά που γνωρίζουν την εφαρμογή τους πολύ καλύτερα από τους φυσικούς και τους μαθηματικούς και δεν τους χρησιμοποιείς;
Ελληνική παράνοια...

 
Πρώην ΠΕ12.01
05 Μάιος 2018 12:04

Από ότι έχω καταλάβει, κανείς από την ενοποιημένη πλέον ειδικότητα ΠΕ81 και τις συναφείς με αυτήν, δεν έχει αντιληφθεί ακόμα ότι οι διδακτικές ώρες στα λύκεια έχουν σχεδόν χαθεί ... Το μάθημα της Διαχείρισης Φυσικών Πόρων ούτε σαν Γ΄ανάθεση πλέον, αντί της Α΄ανάθεσης που είχαμε μέχρι σήμερα!!! Για τις ερευνητικές εργασίες , μέχρι δύο και εμείς!!! Να δω τι θα μας κάνουν όλους εμάς που είχαμε οργανικές στα Λύκεια...

 
KONSTADINOS
05 Μάιος 2018 16:40

"Να δω τι θα μας κάνουν όλους εμάς που είχαμε οργανικές στα Λύκεια..."
Τίποτα για ένα-δύο χρόνια. Μετά θα έρθει κάποιος άλλος και από κάπου θα πρέπει να αρχίσει τις απολύσεις.

 
Σπάρτακος
05 Μάιος 2018 17:10

Πρώην ΠΕ12.01@ Καλύτερα ρε συ! Θα καθόμαστε και θα πληρωνόμαστε! Δε φταίμε μεις για το ανύπαρκτο ωράριό μας:-)

 
Κώστας
05 Μάιος 2018 18:28

Πολλά από τα ευτράπελα που θα δημιουργηθούν με αυτά τα κατά προτεραιότητα κτλ., μπορούσαν εύκολα να έχουν αποφευχθεί, εφόσον εντός όλων των νέων κλάδων υπήρχαν ειδικότητες (όπως π.χ. έχει γίνει στον ΠΕ87 όπου είναι μόνος του ο ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ κτλ.).
Θα μπορούσε να υπάρχει ΠΕ80.01, ΠΕ80.02 κ.ο.κ.
Το "έλα να δεις", όμως, έχει να γίνει με τους Αναπληρωτές σε αυτούς τους κλάδους (θέμα που υπήρχε και τώρα στους ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, ΠΕ18, αλλά φαίνεται αγνοούν αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις). Θα θέλεις έναν Οικονομολόγο (ΠΕ09) για ΑΟΘ, θα δίνει κενό η Διεύθυνση ΠΕ80 και ο επόμενος στον πίνακα Αναπληρωτών θα είναι Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ15). Και το ανάποδο...

 
ΘΟΔΩΡΟΣ
05 Μάιος 2018 18:43

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ!!!

ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΜΕ 5ΕΤΕΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΧΗΜΕΙΑ.
ΔΥΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ;;;;;;;;

 
Δημήτρης
05 Μάιος 2018 19:14

Ας λύσει κάποιος το εξής πρόβλημα επιλέγοντας μεταξύ των α), β), γ) και δ):

Χημικός Μηχανικός , διοριστέος από ΑΣΕΠ μετά από εξέταση στη Χημεία και τη Χημική Τεχνολογία, με τις απαραίτητες βέβαια πιστοποιήσεις παιδαγωγικών από την ΑΣΠΑΙΤΕ /ΣΕΛΕΤΕ, μετά από σχεδόν εικοσαετή υπηρεσία σαν καθηγητής Χημείας σε Γενικό Λύκειο, βαθμολογητής πολλά χρόνια στις πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Χημείας, δεν θεωρείται ξαφνικά ικανός για τη διδασκαλία της Χημείας στο Γενικό Λύκειο ούτε στο Γυμνάσιο. Το παραπάνω οφείλεται :
α) σε λανθασμένη αντίληψη του Υπουργού για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του Χημικού Μηχανικού.
β) σε λανθασμένη αντίληψη των συμβούλων του Υπουργού για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του Χημικού Μηχανικού
γ) σε συνδικαλιστικές παρεμβάσεις άλλων ειδικοτήτων
δ) στην ελλειπή γνώση Χημείας των Χημικών Μηχανικών

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ε.Ε.
05 Μάιος 2018 20:15

Θεωρώ ότι υπήρξε στρατηγικός σχεδιασμός εξοβελισμού των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που εμπλέκονται με την επαγγελματική εκπαίδευση, όπως ιατρών, γεωπόνων, μηχανικών κ.λ.π. Οι ειδικότητες αυτές προέρχονται από πανεπιστημιακά ιδρύματα, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ότι στην πλειοψηφία τους κατέχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
Μου είναι αδιανόητο πως κάποιος μέχρι τώρα είχε α΄ανάθεση κάποιο μάθημα βρέθηκε τώρα να το έχει γ΄ανάθεση και κάποια μαθήματα β΄ανάθεσης να μην τα έχει πλέον καμιά ανάθεση.
Εξετάστηκε η επιστημονική του επάρκεια και βρέθηκε ελλιπής;
Δεν θα έπρεπε κάποιος να μας απαντήσει επίσημα για τον τρόπο, με τον οποίο αποφασίζονται οι αναθέσεις;
Συμφωνώ με τον συνάδελφο που διατύπωσε τη άποψη ότι με τον ισχύοντα νόμο περί επιλογής στελεχών, όλες οι παραπάνω ειδικότητες αποκλείονται από τις υποψηφιότητες διοίκησης μικρών γυμνασίων. Για τα λύκεια δε ούτε κατά διάνοια, αφού δεν υπάρχει α΄και β΄ανάθεση σε αυτές τις ειδικότητες.
Με εντυπωσιάζει επίσης, ότι ενώ υπάρχει στόχος ανάπτυξης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν τα Γυμνάσια στερηθούν τους εκπαιδευτικούς των παραπάνω ειδικοτήτων που γνωρίζουν την Ε.Ε., γιατί από αυτή προέρχονται, ποιος θα παρουσιάσει στα παιδιά τα πλεονεκτήματά της, καθώς το μάθημα του ΣΕΠ καταργήθηκε;
Οι μη γνώστες αυτής, συνάδελφοι Γενικής Παιδείας;
Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα;
Αναμένουμε !

 
Aaa
05 Μάιος 2018 20:19

Παράδοξα-Παράλογα:

α) Οι ΠΕ 81, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι ικανοί να διδάξουν Μαθηματικά στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά όχι στην Α' Γυμνασίου...
β) Οι ΠΕ 81 έχουν πρώτη ανάθεση τη Γεωπληροφορική και την Ψηφιακή Χαρτογραφία στα ΕΠΑΛ, αλλά τους αφαιρέθηκε η Γεωγραφία, που ασχολείται ΚΑΙ με χάρτες, από το Γυμνάσιο...
γ) Από τους ΠΕ 81 αφαιρέθηκε η ανάθεση του μαθήματος επιλογής "Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων" από την Α' ΓΕΛ αναίτια...

Ζητώ συγνώμη από τις υπόλοιπες ειδικότητες που αναφέρομαι μόνο στη δική μου, αλλά κάποια πράγματα είναι για γέλια (και για κλάματα)...

 
Δασολόγος
05 Μάιος 2018 21:46

Ο πτυχιούχος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος να μην έχει ανάθεση τη Διαχείριση Φυσικών Πόρων;

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
05 Μάιος 2018 22:15

Απευθύνομαι στους συναδέλφους γενικής παιδείας, που ίσως τώρα αισθάνονται την θέση τους να εδραιώνεται περισσότερο στα σχολεία τους, λόγω των νέων αναθέσεων, καθώς και στους συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων που μέχρι τώρα δίδασκαν στην γενική εκπαίδευση. Απευθύνομαι επίσης και στους συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων που διδάσκουν στα ΕΠΑ.Λ. και οι νέες αναθέσεις στην γενική εκπαίδευση δεν τους θίγουν άμεσα.
Χρειάζεται να δηλωθεί η αντίθεσή μας με αυτές τις αναθέσεις, οι οποίες βγάζουν από τα σχολεία τους ένα μεγάλο αριθμό συναδέλφων και θίγουν το επιστημονικό κύρος όλων μας. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να έχει α΄ανάθεση ένα μάθημα και μέσα σε μια νύχτα το μάθημα αυτό να το διδάσκει σε γ΄ανάθεση ή από β΄ανάθεση να μην το διδάσκει πια.
Σας αναφέρω τα λόγια του Πάστορα Μάρτιν Νίμελερ (1892-1984):
" Όταν οι Ναζί πήραν τους κομμουνιστές, εσιώπησα, δεν ήμουν δα κομμουνιστής.
Όταν έκλεισαν μέσα τους σοσιαλδημοκράτες, εσιώπησα, δεν ήμουν δα σοσιαλδημοκράτης.
Όταν πήραν τους συνδικαλιστές, εσιώπησα, δεν ήμουν δα συνδικαλιστής.
Όταν πήραν εμένα, δεν υπήρχε κανείς πλέον, που θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί"

 
Αλλεργικός στο σανό
05 Μάιος 2018 22:16

Δηλαδη θα εχουμε αποφοιτους τει να διδασκουν μαθημα που εξεταζεται στις πανελληνιες στα γενικα λυκεια; υπο την επηρεια ποιας ουσιας συντασσονται οι πινακες; τι θα πει "κατα προτεραιοτητα" οταν αποδιδονται οργανικες;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean