Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Αξιολόγηση των Καθηγητών των ΤΕΙ που εντάσσονται σε Πανεπιστήμια ζητά η ΠΟΣΔΕΠ

Δημοσίευση: 17/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το εκπαιδευτικό προσωπικό (Ε.Π.) των Τ.Ε.Ι. θα πρέπει να εντάσσεται σε βαθμίδες καθηγητών Πανεπιστημίου με ουσιαστική αξιολόγηση των προσόντων τους.

Αυτό ζητά η ΠΟΣΔΕΠ με το υπόμνημα που κατέθεσε στη σημερινή συνάντηση  με τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

«Η ένταξη σε θέσεις καθηγητών Παν/μίου θα πρέπει να γίνει για όλες τις βαθμίδες μετά από διαδικασία αξιολόγησης από επιτροπές κρίσης με τη διαδικασία αλλά και με τα κριτήρια που κρίνονται οι Καθηγητές Παν/μίου» τονίζει στο υπόμνημά της η ΠΟΣΔΕΠ, ενώ για τις επικείμενες συγχωνεύσεις των ΤΕΙ με Πανεπιστήμια σημειώνει:

Α. Η ΠΟΣΔΕΠ ζητά αναλυτική ενημέρωση από τον υπουργό για το σημαντικότατο αυτό θέμα για την Ανώτατη Εκπαίδευση.

Β. Άγνωστα παραμένουν το στρατηγικό σχέδιο, ο ουσιαστικός στόχος και η αναγκαιότητα των συμπράξεων πανεπιστημίων και ΤΕΙ αλλά και τα σχέδια της κυβέρνησης για το ρόλο και την τύχη του τεχνολογικού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα.  

Γ. Η ουσιαστική κατάργηση των ΤΕΙ και η συνακόλουθη ίδρυση νέων Τμημάτων στα πανεπιστήμια απαιτεί δέσμευση για άμεση αύξηση της χρηματοδότησης και άμεση προκήρυξη νέων θέσεων.

Δ. Επιπλέον, οι συγχωνεύσεις αυτές απαιτούν και την πρόσληψη νέου διοικητικού και βοηθητικού προσωπικού για την ικανοποιητική στελέχωσή τους ώστε να εξασφαλίζεται ένα υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο.

Ε. Εύλογες, λοιπόν είναι οι ανησυχίες για περαιτέρω υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση των ιδρυμάτων και των τμημάτων που δεν συμμετέχουν στο εγχείρημα για να εξασφαλιστούν πόροι για τα ιδρύματα που προκύπτουν από τις συμπράξεις πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

 

Ετικέτες: 
ΠΟΣΔΕΠ

Σχόλια (28)

 
kerveros
17 Μάιος 2018 23:36

Κύριοι της ΠΟΣΔΕΠ για ποια αξιολόγηση μιλάτε; Υπάρχουν καθηγητές εφαρμογών που δεν έχουν καν διδακτορικό. Αυτοί όμως με νόμο είναι πλέον Λέκτορες. Τι ακριβώς θα αξιολογήσετε και τι θα κάνετε σε περίπτωση αρνητικής κρίσης; Για τους διδάκτορες ΕΔΙΠ που θα είναι υφιστάμενοι τέτοιων λεκτόρων έχετε να πείτε κάτι;

 
Κώστας Δελίδης
18 Μάιος 2018 08:18

Συχνά στα σχόλια εμφανίζονται απόψεις ΕΔΙΠ κατόχων διδακτορικού, ότι αδικούνται από τις τοποθετήσεις που γίνονται η/και θα γίνουν στις συγχωνεύσεις πανεπιστημίων και ΤΕΙ. Η κατοχή ενός διδακτορικού, έστω και άριστου-με όλη τη σημασία της λέξης- δεν σημαίνει ότι έγινες και παντογνώστης του συγκεκριμένου επιστημονικού χώρου! Είναι κάτι σημαντικό όχι όμως το άπαν. Σ’ όλους τους χώρους υπάρχουν αδικίες στο δένδρο της ιεραρχίας. Απόλυτα σεβαστή είναι η επιδίωξη- απαίτηση της προσωπικής ανέλιξης, αλλά ο τονισμός μόνο της κατοχής ενός διδακτορικού εγγίζει τα όρια της υπερβολής. Ας έχουμε υπόψη μας ότι σήμερα υπάρχει πληθώρα διδακτορικών στην αγορά εργασίας. Καλό θα ήταν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι να επιδιώξουν την ανέλιξη τους μέσω των συγκεκριμένων διαδικασιών εξελίξεων και κρίσεων. Με τον τρόπο αυτό θα διευκολύνουν και το υπουργείο στην υλοποίηση του συγκεκριμένου δύσκολου εγχειρήματος του οποίου και η επιτυχία δεν είναι ακόμη ορατή χωρίς πολλά ερωτηματικά και αστερίσκους.

 
Νίκος
18 Μάιος 2018 08:40

Υπάρχουν και πολλοί μεταδιδακτορες για πολλά χρόνια στα ΑΕΙ. Αυτοί τι θα γίνουν?
Αν ήταν στα ΤΕΙ, με τον καινούργιο νόμο θα γινόταν λέκτορες. Τώρα που είναι στα ΑΕΙ, τι θα γίνουν? Θα παραμείνουν να εργάζονται με το αθλιο εργασιακό καθεστώς της ομηρίας των συμβάσεων?

 
Να τα λέμε όλα..
18 Μάιος 2018 09:08

Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ των Καθηγητών Εφαρμογών των ΤΕΙ και των ΕΔΙΠ που δεν την αναφέρουμε γιατί δεν μας συμφέρει.

Οι μεν είναι ήδη μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ ενώ οι δε είναι ΕΔΙΠ (και όχι ΔΕΠ). Για όποιον δεν το καταλαβαίνει, καλό είναι να διαβάσει τους αντίστοιχους νόμους.

Εκτιμώ πολύ το έργο που προσφέρουν εδώ και πολλά χρόνια τα ΕΔΙΠ. Όμως συγκρινόμενα με νέους διδάκτορες (της Ελλάδας και του εξωτερικού) πολλά ΕΔΙΠ υστερούν. Με τα επιχειρήματα που διατυπώνουν εδώ κάποια ΕΔΙΠ, θα έπρεπε αυτοί οι νέοι επιστήμονες να γίνουν μέλη ΔΕΠ καθώς έχουν περισσότερα προσόντα. Άρα μην μιλάμε μόνο για προσόντα όταν μας συμφέρει.

Τέλος, ήδη έχουν γίνει μετατάξεις από Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια στα ΑΕΙ σε θέσεις ΕΔΙΠ κατόχων διδακτορικών (στις περισσότερες περιπτώσεις με μηδαμινό/λιγοστό ερευνητικό έργο). Τα ΑΕΙ προφανώς έκαναν δεκτές τις αιτήσεις γιατί χρειάζονται προσωπικό.
Όμως τώρα άνοιξε η όρεξη και τα ΕΔΙΠ θέλουν να γίνουν ΔΕΠ ακολουθώντας διαδικασίες που δεν προβλέπονται από κανένα νόμο. Νομίζω ότι το Υπουργείο πρέπει να το σταματήσει αυτό γιατί δημιουργείται μια στρεβλή κατάσταση και πολύ μεγάλη αδικία σε όσα μέλη ΔΕΠ εκλέχτηκαν με τον προβλεπόμενο τρόπο.

 
Edip
18 Μάιος 2018 09:12

@Δελίδης
Ορθότατα αυτά που λέτε κύριε. Αυτό ζητούμε κι εμείς. Τις διαδικασίες κρίσης. Δε γίνεται άνθρωποι χωρίς καν βασικό πτυχίο να βαφτίζονται λέκτορες και κάποιοι άλλοι με 3 εργασίες να είναι πρωτοβάθμιοι καθηγητές. Λυπάμαι που σας το λέω αλλά το πρόβλημα δεν είναι οι ΕΔΙΠ σ αυτή τη διαδικασία συγχώνευσης. Όσο κι αν προσπαθείτε να πάτε αλλού τη συζήτηση το θέμα είναι συγκεκριμένο.

 
KL
18 Μάιος 2018 09:13

Αν το διδακτορικό δεν σε κάνει παντογνώστη, αυτό ισχύει για όλους όσους έχουν διδακτορικό!! Δεν σημαίνει ότι η 'ταμπέλα' πλέον του διδακτορικού κάποιους τους κάνει παντογνώστες και κάποιους άλλους όχι.
Επίσης, δεν είδα τη γνώμη σας γι αυτούς που γίνονται λέκτορες χωρίς διδακτορικό.
Τέλος, αυτό που έχει γίνει υπερβολικό και γραφικό είναι η άρνηση της θέσπισης κριτηρίων και της εξέτασης των βιογραφικών των ΕΔΙΠ που θα μπορούσαν να εξελιχθούν.
Λες και αυτό είναι το πρόβλημα του Ελληνικού Εκπαιδευτικού συστήματος ( η εξέλιξη των ΕΔΙΠ-ΕΕΠ).

 
Δρ. ΕΔΙΠ
18 Μάιος 2018 09:14

Αγαπητέ Κώστα,
Η κατοχή του διδακτορικού αναφέρεται ως κατοχή τυπικού προσόντος για να δοθεί η δυνατότητα ένταξης μετά από κρίση, κρίση που θα κάνουν τα εκλεκτορικά των ΔΕΠ αντίστοιχη της κρίσης που ζητούν να κάνουν για να εντάξουν τους Καθηγητές Εφαρμογών ΧΩΡΙΣ διδακτορικό. Επίσης ζητάμε να μας δώσουν τη δυνατότητα να προκηρύξουμε την θέση ΜΑΣ (πίστωση μας και γνωστικό μας αντικείμενο) με ανοικτή προκήρυξη δεδομένου ότι τώρα είμαστε εγκλωβισμένοι. Προσωπικά έχω ακόμα 25 χρόνια καριέρας μέχρι τη συνταξιοδότηση είμαι στη βαθμίδα Α, παρέχω αποκλειστικά αυτοδύναμο έργο, επίβλεψη πτυχιακών, μεταπτυχιακών, ερευνητικά προγράμματα και δεδομένου ότι το Τμήμα μου παίρνει μια πίστωση κάθε 2 χρόνια για νέα θέση ΔΕΠ, δεν πρόκειται να βγάλει στο γνωστικό μου (μου το έχουν πει) γιατί καλύπτω πλήρως το γνωστικό εντός του Τμήματος. Προκηρύσσουν γνωστικά που δεν καλύπτονται είτε από ΔΕΠ είτε από ΕΔΙΠ. Πραγματικά έχω απογοητευτεί και από τη νέα χρονιά δεν στο κρύβω ότι θα γίνει ένας στυγνός Δημ. Υπάλληλος παρέχοντας αποκλειστικά μόνο τις 6 ώρες μάθημα δεν θα συμφωνήσω για άλλες ώρες επιπλέον, θα κάθομαι και ακόμα 16 ώρες στο γραφείο και μετά άντε γεια. Δεν με ενδιαφέρει τίποτα δεν προσφέρω καμία συνεργασία, τελειώσαν για εμένα. Θα κοιτάξω τα παιδιά μου και το ψάρεμα. Αφού δεν υπάρχει καμία δυνατότητα εξέλιξης, ΔΕ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ.

 
@Δελίδης
18 Μάιος 2018 09:18

Γιατί διαστρέφετε την πραγματικότητα; Μόνο το διδακτορικό είναι; Δηλαδή η αυτόνομη διδασκαλία μετά από ανάθεση, η επίβλεψη πτυχιακών/διπλωματικών, η δυνατότητα ανάληψης ερευνητικού έργου ως επιστημονικός υπεύθυνος είναι η υπερβολή που αναφέρετε; Αλήθεια, μπορείτε να μας πείτε σε τι ακριβώς διαφέρει ένας λέκτορας από έναν ΕΔΙΠ;

 
kerveros
18 Μάιος 2018 09:32

Είναι ενδιαφέρουσα η άποψη του κ. Κώστα. Δεν τον ενδιαφέρει που εξελίσσονται χωρίς κανένα κριτήριο τα "ΔΕΠ" των ΤΕΙ (ακόμα και αν δεν έχουν διδακτορικό). Τον ενδιαφέρει να μείνουν στάσιμοι οι ΕΔΙΠ. Το διδακτορικό των ΕΔΙΠ δεν τους κάνει παντογνώστες ενώ το δικό του διδακτορικό τον κάνει κριτή των πάντων και κάτοχο της απόλυτης γνώσης. Τι ακαδημαϊκό μεγαλείο....

 
Ribopaido
18 Μάιος 2018 09:48

@νικος
Συγκεντρωσου

Αει =πανεπιστημια και τει απο το. 2001

 
Πολλά και ωραία...
18 Μάιος 2018 10:50

@kerveros
Να προσέχουμε τη φρασεολογία. Δεν υπάρχει εξέλιξη των μελών ΔΕΠ των ΤΕΙ (γιατί βάζετε εισαγωγικά;) γιατί αποτελούν ήδη μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα. Προφανώς πρέπει να προβλέπεται ένταξη τους στο νέο Πανεπιστήμιο και αυτό γίνεται.
Η κρίση τους για την βαθμίδα του μέλους ΔΕΠ έχει ήδη γίνει και δεν υπάρχει λόγος να ξαναγίνει αξιολόγηση τους. Εκτός αν προτείνετε να γίνει αξιολόγηση όλων των μελών ΔΕΠ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ) που με βρίσκει ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνο. Εκεί θα βρούμε πολλά και ωραία.

@νίκος
Εκτός ότι έχετε μείνει προ του 2001 και αναφέρεστε σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, έχω μια ερώτηση:
Από που προκύπτει ότι "οι μεταδιδάκτορες με τον καινούργιο νόμο θα γινόταν λέκτορες στα ΤΕΙ";. Πείτε μας μήπως και γίνουμε και εμείς Λέκτορες.

 
T.Σ.
18 Μάιος 2018 11:30

Φυσικά και να αξιολογηθούν. Όσοι πρέπει να αναβαθμισθούν και πληρούν τα κριτήρια, έχοντας τα απαραίτητα προσόντα, να αναβαθμισθούν, αν όχι ας παραμείνουν ως έχουν, αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα έχουν τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια που έχουν τεθεί και θα είναι άδικο για τους υπόλοιπους.

 
Πάλι ξεχνάμε ή δεν το ξέρουμε
18 Μάιος 2018 11:53

@Τ.Σ. Τα μέλη ΔΕΠ των ΤΕΙ έχουν ήδη αξιολογηθεί για την κατάληψη της θέσης που κατέχουν.

Μάλιστα στα κριτήρια αξιολόγησης για τις θέσεις ΔΕΠ στα ΤΕΙ τα προσόντα είναι ίδια με τις αντίστοιχες βαθμίδες των μελών ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια (αν όχι και περισσότερα καθώς στο παρελθόν έπρεπε να έχεις και αρκετά χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας που δεν μπορούσες να αντικαταστήσεις από διδακτική).

Η μόνη εξαίρεση οι Καθηγητές Πρώτης Βαθμίδας των ΤΕΙ (κυρίως μεγάλης ηλικίας) και για αυτό πολύ σωστά προβλέπεται διαφορετική διαδικασία/αντιμετώπιση.

 
@παλι λεμε ότι θέλουμε
18 Μάιος 2018 12:38

Τα μέλη "ΔΕΠ" αξιολογήθηκαν για τη θέση που κατέχουν σε ΤΕΙ...όχι σε Πανεπιστήμιο...

 
kaldis
18 Μάιος 2018 13:27

Τα μέλη ΔΕΠ των ΤΕΙ έχουν αξιολογηθεί για το σκοπό αυτό ακριβώς: για μέλη ΔΕΠ ΤΕΙ. Τα πανεπιστήμια ΔΕΝ είναι ΤΕΙ (είναι ισοδύναμα αλλά όχι ίδια) και κατά μια ερμηνεία χρειάζεται εκ νέου αξιολόγηση. Το πρόβλημα είναι σύνθετο και είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξει στην κρίση της δικαιοσύνης, την οποία προφανώς σεβόμαστε και εμπιστευόμαστε.

 
@ Πάλι ξεχνάμε ή δεν το ξέρουμε
18 Μάιος 2018 14:02

Άλλο τα ΤΕΙ άλλο τα Πανεπιστήμια κύριε...δεν το έχετε ακούσει; Μεταφορά από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο επιτρέπεται...και έχουν γίνει πάρα πολλές...για πείτε μας πόσες μετακινήσεις έχουν γίνει από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο...με μεταφορά πίστωσης...αφού είναι το ίδιο...μη λέτε ό,τι θέλετε...

 
Ναι το έχω ακούσει
18 Μάιος 2018 17:39

Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ (είτε μας αρέσει είτε όχι). Αν επιχειρηματολογείτε ότι είναι διαφορετικά επειδή δεν υπάρχουν μετακινήσεις από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο τότε καλύτερα να διαβάσετε το παρακάτω για να μην εκτεθείτε:

https://www.esos.gr/arthra/56370/metakinisi-kathigiton-apo-tei-tis-perif...

 
Περί αξιολόγησης
18 Μάιος 2018 17:43

@kaldis
Με τη λογική σας και το μέλος ΔΕΠ ή ο φοιτητής που μετακινούνται μεταξύ Πανεπιστημίων πρέπει να αξιολογούνται ξανά ή να μη γίνεται δεκτή η μετακίνηση τους. Ο λόγος απλός: Αξιολογήθηκαν για συγκεκριμένο Τμήμα και Πανεπιστήμιο. Συμφωνείτε;

Γιατί δεν απαντάτε καλύτερα στο ερώτημα: "Διαβάσατε τους νόμους που καθορίζουν τα προσόντα διορισμού/εξέλιξης των ΔΕΠ Πανεπιστημίων και ΤΕΙ;"

 
Οτι θυμασαι χαιρεσαι....
18 Μάιος 2018 19:52

Φυσικα οτι οι μετακινησεις που αναφερει ο συναγωνιστης ειναι απο ΤΕΙ σε ΤΕΙ (ΠΑΔΑ)....οτι θελουμε λεμε....

 
Περι αξιολογησης
18 Μάιος 2018 19:55

Σε Πανεπιστημιο δεν υπαρχει ΔΕΠ χωρις διδακτορικο. Σε ΤΕΙ υπαρχει; Απλη ερωτηση.

 
Τι εχεις ακουσει ειπαμε;
18 Μάιος 2018 20:01

Μπραβο μας πεισατε οτι καποιοι απο ΤΕΙ πηγαν σε πρωην ΤΕΙ!!! Φοβερο επιχειρημα!!!

 
kaldis
19 Μάιος 2018 07:14

@Περί αξιολόγησης

Δεν γνωρίζετε ότι η μετακίνηση των μελών ΔΕΠ γίνεται με εκλεκτορικό στο τμήμα υποδοχής; Προφανώς και αξιολογούνται ξανά.

 
Τι εχεις ακουσει ειπαμε;
19 Μάιος 2018 09:53

Το link που παραθετετε αφορα μετακινηση απο ΤΕΙ σε πρωην ΤΕΙ...αυτο ειναι το επιχειρημα σας ;

 
Πρέπει να διαβάζουμε που και που
19 Μάιος 2018 15:05

@ 19 Μάιος 2018 09:53
Δεν υπάρχει σε κανένα νόμο "πρώην ΤΕΙ". Με τον τρόπο που επιχειρηματολογείτε, ελπίζω να μην έχετε σχέση με τα ΑΕΙ. Το ΠΔΑ είναι Πανεπιστήμιο όπως τα υπόλοιπα (διέπεται από τους ίδιους νόμους) και άρα έχει τελειώσει το κώλυμα που υπήρχε παλιότερα για μετακίνηση από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο.

@kaldis
Καλό θα είναι να διαβάζουμε τους νόμους πριν απαντήσουμε....

Προς ενημέρωση σας, διαβάστε τους Ν.4452/2017 και Ν.4485/2017. Βρείτε σας παρακαλώ και πείτε μας το σημείο που υπάρχει το "γίνεται με εκλεκτορικό στο τμήμα υποδοχής". Μάλιστα λέτε και "Προφανώς και αξιολογούνται ξανά". Περιμένουμε με αγωνία.

Ξαναρωτώ και τους δυο: "Διαβάσατε τους νόμους που καθορίζουν τα προσόντα διορισμού/εξέλιξης των ΔΕΠ Πανεπιστημίων και ΤΕΙ;"
Αν δεν μπορείτε να τους βρείτε, πείτε μου να βοηθήσω.

 
kaldis
20 Μάιος 2018 13:38

@Πρέπει να διαβάζουμε που και που

Η παρ. 5 του άρθρου 16 του ν. 4009/2011 (Α΄ 195), όπως αντικαθίσταται από το N. 4415/16 Άρθρο 55, στο εδάφιο δ' λέει τα εξής:
"δ. Μετά την έκδοση της απόφασης του Υπουργού
Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συνεχίζει στο
Τμήμα υποδοχής η διαδικασία λήψης απόφασης περί
μετακίνησης, ως προς την οποία εφαρμόζεται αναλόγως
η διαδικασία για την εκλογή καθηγητών κατά τις κείμενες
διατάξεις."
Ο Ν. 4452/17 δεν αλλάζει κάτι σε αυτό και μιλάει στο άρθρο 35 για τα χρονικά όρια των μετακινήσεων.
Ο Ν. 4485/17 ομοίως δεν αλλάζει κάτι αλλά διευθετεί άλλα ζητήματα της διαδικασίας στο άρθρο 76 παρ. 1.

Συνεπώς οι Ν. 4452/17 και 4485/17 όντως δεν λένε κάτι για τη διαδικασία κρίσης ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΟ Ν. 4415/16. Και για να το εμπεδώσουμε "συνεχίζει στο Τμήμα υποδοχής η διαδικασία λήψης απόφασης περί μετακίνησης, ως προς την οποία εφαρμόζεται αναλόγως η διαδικασία για την εκλογή καθηγητών κατά τις κείμενες διατάξεις" ήτοι ΕΚΛΕΚΤΟΡΙΚΟ.

Αυτή είναι η νομοθεσία που ισχύει ΤΩΡΑ.

Βλέποντας το μέλλον, στο άρθρο 100 του σχεδίου νόμου για τις δομές της εκπαιδευσης το εκλεκτορικό καταργείται (σωστά κατά τη γνώμη μου) και η κρίση γίνεται από τη Σύγκλητο με γνώμη του Τμήματος υποδοχής. Και πάλι όμως αυτό δεν έχει ψηφιστεί και μπορεί να αλλάξει.

 
@Πρεπει να διαβαζουμε αντι να λεμε οτι θελουμε
21 Μάιος 2018 07:33

Παραδέχεστε βλέπω ότι υπήρχε κώλυμα που για μετακίνηση από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο. Παραδέχεστε επομένως ότι ΤΕΙ και Πανεπιστήμια δεν είναι το ίδιο. Το ΠΔΑ θα εκδίδει πιστοποιητικά για τους απόφοιτους ΤΕΙ. Αυτό και μόνο λέει πολλά.

 
kaldis
22 Μάιος 2018 09:09

@Ναι το έχω ακούσει
@@Πρεπει να διαβαζουμε αντι να λεμε οτι θελουμε

Η συνέχιση της διαδικασίας μετακίνησης βασίζεται στο Ν. 4521/18 άρθρο 4 παρ. 2 εδάφιο ζ'. Αυτό βέβαια είναι προβληματικό καθώς πλέον το ΠΔΑ είναι πανεπιστήμιο και μετακίνηση από ΤΕΙ σε πανεπιστήμιο δεν προβλέπεται. Από τη στιγμή που ο Ν. 4521/18 δεν επιτρέπει ρητά την κατ' εξαίρεση μετακίνηση από ΤΕΙ στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Δυτικής Αττικής δεν βλέπω πώς αυτή η μετακίνηση θα σταθεί αν υπάρξει κάποια προσφυγή.

 
Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος
22 Μάιος 2018 16:22

"με άλλα λόγια"

Δεν αντιλαμβάνομαι που αποσκοπεί η τοποθέτηση αυτή της ΠΟΣΔΕΠ. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι το θεσμικό ρόλο που διεκδικεί η συνδικαλιστική οργάνωση των πανεπιστημίων και το τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τα θέματα.
Όπως είναι γνωστό από το 2003 τα ΤΕΙ έχουν ενταχθεί πλήρως στην Ανώτατη βαθμίδα και ο τρόπος αξιολόγησης είναι ίδιος ή και μερικές φορές υψηλοτέρων απαιτήσεων από αυτό των πανεπιστημίων. Συγκεκριμένα, εάν αφαιρεθεί ο όρος διδασκαλίας σε μεταπτυχιακά και παρακολούθησης διδακτορικών διατριβών για τους πρωτοβάθμιους καθηγητές η υποχρεωτική πενταετής προϋπηρεσία για την διεκδίκηση θέσης εκπαιδευτικού προσωπικού (σήμερα ΔΕΠ) ΤΕΙ δεν υφίσταται για τα μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημίων.
Συνεπώς, χωρίς κανείς να αρνείται την αξιολόγηση, η τοποθέτηση στο θέμα αυτό απαιτεί κατά την άποψή μου περισσότερη σεμνότητα και ιδιαίτερα περισσότερη συναδελφικότητα, κάτι που δεν διακρίνεται στην τοποθέτηση των συναδέλφων της ΠΟΣΔΕΠ.
Θα υπενθυμίσω βεβαίως ότι επί χρόνια υπήρχε (και ακόμα υπάρχει) μία στάση των πανεπιστημίων και ιδιαίτερα των πολυτεχνείων, να μην ορίζονται επισήμως μέλη ΕΠ ή ΔΕΠ των ΤΕΙ ως διδάσκοντες ή ως παρακολουθούντες μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα αντιστοίχως.
Ο υποφαινόμενος δηλώνει ότι από το 1997 διδάσκει αποκλειστικά το τμήμα μαθήματος με τίτλο "Γεωθερμία" στο μάθημα "Ηλιακή ενέργεια και Γεωθερμία" που αντιστοιχεί σε τρία τρίωρα (τα πρώτα έτη και δύο τα τελευταία) από τα 12 τρίωρα μαθήματα της διδασκαλίας στο διατμηματικό μεταπτυχιακό του ΕΜΠ με διάθεση σημειώσεων μελέτης και βιβλίου (ηλεκτρονικού μέσω του κάλλιππος) αλλά στη σχετική βεβαίως αναγράφεται "επικουρικό διδακτικό έργο". Δεν ξέρω εάν με το τρόπο αυτό περιγράφεται η διδασκαλία των άλλων συναδέλφων που προέρχονται από πανεπιστήμια στο ίδιο πρόγραμμα. Αντίστοιχα η παρακολούθηση και υποστήριξη διδακτορικών διατριβών από μέλη των ΤΕΙ είτε δεν καταγράφονται είτε απλά είναι στις ευχαριστίες.
Αγαπητοί συνάδελφοι παρακαλώ λίγο περισσότερο σεβασμό και σεμνότητα
με εκτίμηση
Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ