Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Η μορφή των πιστοποιητικών αποφοίτησης και βεβαιώσεων στους φοιτητές του Παν. Δυτ. Αττικής

Το Πρωτόκολλο Καθομολόγησης
Δημοσίευση: 18/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα πιστοποιητικά και οι βεβαιώσεις που θα χορηγεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στους αποφοίτους του ΤΕΙ Αθήνας και ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ θα έχουν την ακόλουθη μορφή, σύμφωνα με απόφαση της ΔΕ του Ιδρύματος:

Σχόλια (28)

 
Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
19 Μάιος 2018 02:24

Διαδικασίες ισότιμησης;

 
Giannis
19 Μάιος 2018 02:29

Ούτως ή άλλως, η σχολή μηχανικών του ΠΔΑ, ΤΕΙ παραμένει. Όλοι οι μηχανικοί στην Ελλάδα με δικαιώματα κάνουν 5 χρόνια σπουδές. Αν μάλιστα συγχωνευθούν όλα τα ΤΕΙ με Πανεπιστήμια, το ΠΔΑ θα παραμείνει το μόνο ίδρυμα που θα συνεχίζει να παράγει
μηχανικούς 4 χρόνων = μηχανικούς ΤΕΙ!

 
Μεταπτυχιακός φοιτητής
19 Μάιος 2018 09:34

παρακαλώ παρουσιάστε μας και το αντίστοιχο πιστοποιητικό που αφορά εμάς τους μεταπτυχιακούς Φοιτητές του Π.Δ.Α. μαζί τα ενέκρινε η Διοικούσα Επιτροπή.

 
Μιχάλης
19 Μάιος 2018 16:31

Πάλι καλά που τα πιστοποιητικά αποφοίτησης των Τ.Ε.Ι. θα εκδίδονται από το ΠΑ.Δ.Α και δε μας στέλνουν εκτός Αθηνών να τα πάρουμε μόνοι μας από άλλο Τ.Ε.Ι...

 
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
19 Μάιος 2018 17:28

@ Giannis
Συμφωνώ. Η κυβέρνηση για μια ακόμα φορά κοροϊδεύει τα ΤΕΙ!

 
Μιχάλης
20 Μάιος 2018 02:12

Πάλι καλά που οι πιστοποιήσεις των Τ.Ε.Ι θα εκδίδονται από το ΠΑ.Δ.Α. και δε μας στέλνουν εκτός Αθηνών να τις παραλάβουμε σε άλλο Τ.Ε.Ι...

 
φοιτητης ανω των ν+2....στο παδα...τειαθ ουτε 'γω δε ξερω
20 Μάιος 2018 05:36

Ντροπη αφου ειναι ισοτιμα τα πτυχια οπως λετε αυτο με τα διαφορετικα προγραμματα σπουδων δεν πιανει,αφου και στα τει αλλαζε συχνα το προγραμμα σπουδων αλλα οι αποφοιτοι δεν ειχαν διαφορα με τους υπολοιπους και ονοματα αλλαζαν οι σχολες παλι καμια διαφορα
Το να παρακολουθει τωρα καποιος μεσα μαθηματα αλλου ιδρυματος και να παιρνει πτυχιο αλλου που εχει καταργηθει κιολας και ολο αυτο χωρις να υπαρξει περιοδος χαριτος η εστω μια επιλογη μου χει κανει το μυαλο κουραμπιε
Οσο για το Π.Ε,Τ.Ε ολες τις σχολες τις καταργησανε σε μια μερα αφου οι αντιστοιχες δεν υπαρχουνε Τ.Ε τωρα
Μπορει να μην τα καταφερανε σε μια μερα να σκισουνε τα μνημονια αλλα τα μεγαλυτερα τει της Ελλαδας τα κανανε φυλλο και φτερο,ετσι ειναι οτι μπορει κανει ο καθενας
ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΙΣΟΤΙΜΑ ΤΩΡΑ Ή ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠαΔΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ

 
Nick
20 Μάιος 2018 18:33

@φοιτητης ανω των ν+2....στο παδα...τειαθ ουτε 'γω δε ξερω

Τα συγκεκριμένα έγγραφα καθώς και το άρθρο του νομοσχεδίου που αναφέρεται έρχονται σε άμεση σύγκρουση με το σύνταγμα, το αστικό και το ποινικό δίκαιο. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα ΤΕΙ που συγχωνεύονται. Οπότε μην ασχολείσαι ιδιαίτερα.

 
Κωνσταντίνος φοιτητής
20 Μάιος 2018 22:11

Το ΤΕΙ Αθήνας είχε το καλύτερο όνομα σε ΤΕΙ το ΤΕΙ πειραιά μια απο τα ίδια
Το πανεπιστήμιο δυτικής Αττικής μια ζωή θα έχει στοιχειωμένο όνομα απο τις τόσες αδικίες και τους τόσους χιλιάδες αδικημένους που θα κουβαλάει για πάντα στις πλάτες του..Δε θα προκόψει ποτέ γιατί έχει φτιαχτεί πάνω σε πλάτες θηρίων ΤΕΙ που καταργήθηκαν και πρώτη φορά στα χρονικα δεν υπαρχει ισοτίμηση του νεου με το παλιό επειδή έτσι αποφασίσανε και διατάξανε κάποιοι στη χώρα που γέννησε τη δημο(ς)κρατ(ος)εία...πάει την καταργήσανε κι αυτή

Σχολιάστε όλοι μην τα προσπερνάτε

 
Μηχανικός ΤΕΙ
20 Μάιος 2018 22:35

Οι φοιτητές που ξεπεράσανε τα χρόνια στο τει πρέπει να περάσουνε τα μαθήματα του Πανεπιστημίου για να πάρουνε πτυχίο τει,κατα τα άλλα επειδή έχει αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών δε μπορεί να υπάρξει ισοτίμηση σχολών.
Ποιος το σκέφτηκε πάλι αυτό?

 
Observator
20 Μάιος 2018 23:05

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε με τη διαδικασία ισοτίμισης.
4 χρόνια σπουδές στο ΤΕΙ, 4 χρόνια και στο ΠΑΔΑ.

 
φοιτητής
21 Μάιος 2018 04:39

Ο υπ παιδείας είχε πει οτι στο εξωτερικό τα αντίστοιχα με τα ΤΕΙ ιδρύματα δεν δίνουν κανονικά πτυχία μόνο επαγγελματικά πιστοποιητικά.Αυτά είναι;

 
Απόφοιτη ΣΔΟ, Οικονομολόγος MBA (ΟΠΑ)
22 Μάιος 2018 21:42

Αυτό που συμβαίνει με τα πτυχία ΤΕΙ των παλαιών αποφοίτων είναι πρωτοφανές, παράνομο, απαράδεκτο και αντισυνταγματικό. Δεν έχει προβλεφθεί καμία διαδικασία ισοτίμησης των πτυχίων των παλιών πτυχιούχων εν αντιθέσει με ότι συνέβη π.χ. στο Χαροκόπειο κτλ.
Δεν έχει προβλεφθεί επίσης ούτε διαδικασία κατατακτηρίων (αν και αυτή θα ήταν μια πρωτοτυπία επίσης) αλλά τουλάχιστον θα έδινε τη δυνατότητα ισοτίμησης έπειτα από εξετάσεις σε 2-3 πρόσθετα μαθήματα, τα οποία φυσικά θα έπρεπε να παρακολουθήσουμε ξανά. Πολλοί από εμάς έχουμε ήδη μεταπτυχιακούς τίτλους από ΑΕΙ και ΤΕΙ και παρ' όλα αυτά μας στερούν τη δυνατότητα αναβάθμισης του πτυχίου μας. Δεν πειράζει. Θα αποφασίσει εντέλει το Συμβούλιο της Επικρατείας όπου θα στραφούμε μαζικά οι απόφοιτοι και των 2 ΤΕΙ. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, εδώ και χρόνια, όλα τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ, εφόσον η διάρκεια σπουδών τους ξεπερνά τα 3 έτη, θεωρείται ότι παράσχουν ισότιμα πτυχία με τα αντίστοιχα Bachelor του εξωτερικού. Κατανοούμε λοιπόν ότι η διάκριση αυτή στοχεύει αποκλειστικά στη διατήρηση παράλογων μισθολογικών διαφορών στο Δημόσιο (ΑΕΙ, ΤΕΙ) και στον αποκλεισμό των πτυχιούχων ΤΕΙ από σημαντικές διοικητικές θέσεις για τις οποίες έχουν φυσικά τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα! Πως είναι δυνατόν, τα 2 ΤΕΙ να αξιολογούνται ως άριστα με βάση το παρελθοντικό ακαδημαϊκό τους έργο και να μετατρέπονται σε ΑΕΙ αλλά να μην αναγνωρίζεται το έργο και η ποιότητα των σπουδαστών τους; ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗΣ Ή ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ! Η θα το κάνουν μόνοι τους ή θα τους αναγκάσουν οι πολυάριθμες προσφυγές στα δικαστήρια!

 
Observator
23 Μάιος 2018 02:11

Τα ΤΕΙ στην Ελλάδα δίνουν πτυχίο.

 
Σοφία
23 Μάιος 2018 07:45

@ Απόφοιτη ΣΔΟ, Οικονομολόγος MBA (ΟΠΑ)
Έχω μια απορία..
ενώ όλα τα παραπάνω που αναφέρετε είναι σωστά , συνεχίζετε μονη σας και υποτιμάτε τις σπουδές, και το κύρος του πτυχίου σας. Όταν έχετε γράψει 5_6 φορές ΑΕΙ ΤΕΙ , αυτό υποδηλώνει ότι εν έτει 2018 , και εσείς ακόμα δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι τα ΤΕΙ είναι ΑΕΙ . ήδη απ'το 2001. Μετά γιατι παραπονιέστε ακριβώς? κάποιοι απόφοιτοι από ΤΕΙ οι ίδιοι έχουν υποβαθμίσει τα πτυχία τους οταν τα θεωρούν μη ανώτατα. Και είναι κρίμα, γιατί οι περισσότεροι απόφοιτοι Τεχνολογικών ιδρυμάτων θεωρούν τα πτυχία τους κατώτερα.

 
Apofoitos TEI
23 Μάιος 2018 08:35

Μέχρι τώρα δεν έχω μάθει αν κινήθηκε κάποιος νομικά εναντίον αυτού του νόμου. Τι γίνεται? Απλά το γράφουμε εδώ στο esos και περιμένουμε κάποιος άλλος να το κάνει? Ή μήπως θα γίνει μόνο του?

 
Απόφοιτος Πανεπιστημίου
23 Μάιος 2018 09:19

Καλά τόσα χρόνια δεν λέγατε ότι τα ΤΕΙ είναι ισότιμα με τα ΑΕΙ και ότι δίνουν 4ετή πτυχία που αναγνωρίζονται το ίδιο σε όλη την Ευρώπη? Τώρα γιατί θέλετε να τα ισοτιμήσετε με αυτά του νέου Πανεπιστημίου, αφού έτσι και αλλιώς είναι ισότιμα κατα τα λεγομενά σας. Πρέπει το χαρτί να γράφει ντε και καλά "Πανεπιστήμιο"? Αυτό είναι το πρόβλημα? Όταν δώσαμε εξετάσεις ξέρατε καλά τι είναι το ΤΕΙ και αποφασίσατε να το ακολουθήσετε και να το τελειώσετε. Εγώ την πρώτη φορά πέρασα στο ΤΕΙ και ξανάδωσα εξετάσεις και πέρασα στο Πανεπιστήμιο.
Τελοσπάντων αποφασίστε τι ισχύει με τα ΤΕΙ . Αν τα ΤΕΙ είναι ισότιμα με τα Πανεπιστήμια δεν υπάρχει λόγος για διαδικασία "ισοτίμησης", αν δεν είναι ισότιμα τότε πάλι δεν μπορεί να γίνει "ισοτίμηση".

 
Δημήτρης
23 Μάιος 2018 10:45

ΑΕΙ χωρίς ΠΛΗΡΗ επαγγελματικά δικαιώματα είναι καρικατούρα πανεπιστημίου και υποβαθμίζει την ίδια την έννοια των Ανώτατων σπουδών. Οσες ταμπέλες κι αν αλλάξουν αν πρώτα δεν λυθεί το ΜΕΙΖΟΝ θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων, οι απόφοιτοι θα είναι στον αέρα. Αλλά μάλλον τελικά εκεί αποσκοπούν :να τους δώσουν τώρα τους τίτλους και τις ταμπέλες και μετά να τους τάξουν τακτοποίηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων τους για προφανείς λόγους ψηφοθηρίας...

 
Απόφοιτος
23 Μάιος 2018 10:59

@Απόφοιτος Πανεπιστημίου

Καταρχήν για να έχεις μια σαφή εικόνα πρέπει να θεωρήσεις την προκείμενη απ την οποία ξεκινάς ως αβάσιμη.Δηλαδή τα ΤΕΙ δεν είναι ανάξια των Πανεπιστημίων αλλά ισάξια διότι σύμφωνα με τον νόμο
τα ΑΤΕΙ και τα Πανεπιστήμια είναι ΑΕΙ ! Προγράμματα σπουδών 240 ECTS και στις δύο κατηγορίες των ανώτατων αυτών ιδτυμάτων. Εντάξει μ αυτό;
Τώρα, αν και ο νόμος είναι σαφέστατος το κράτος εξαιτίας συντεχνιακών παρεμβάσεων συμπεριφέρεται στους αποφοίτους των ΑΤΕΙ σαν να είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας.Εντάξει και μ αυτό;
Το δημόσιο παρανομεί επίσης.Δηλαδή διαχωρίζει τους αποφοίτους σε ΠΕ και ΤΕ και όχι με το Ευρωπαικό Πλαίσιο προσόντων επιπέδου 6 στο οποίο ανήκουν και οι δύο κατηγορίες με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αυθαίρετες ανισότητες!!!Εντάξει και μ αυτό;
Με βάση τώρα τα παραπάνω ελπίζω ότι θα βγάλεις καινούργια και ασφαλή συμπεράσματα αυτή τη φορά.

 
Thomas Paschalis
23 Μάιος 2018 15:54

@ Απόφοιτη ΣΔΟ, Οικονομολόγος MBA (ΟΠΑ)
Και εγώ οικονομολόγος είμαι με ΜΒΑ από μεγάλη Βρετανία. Έχει όμως δίκιο η Σοφία που σχολιάζει πως υποτιμάς τις σπουδές σου. ΑΕΙ=Πανεπιστήμια + ΤΕΙ. Το ότι υποτιμάς τις σπουδές σου φαίνεται και από την παρακάτω φράση σου:
«μας στερούν τη δυνατότητα αναβάθμισης του πτυχίου μας…»
Μάθε πως δεν πρόκειται για αναβάθμιση αλλά για αντιστοίχηση των παλαιών με τα νέα πτυχία. Τόσο τα Πανεπιστήμια όσο και τα ΤΕΙ χορηγούν πτυχία Bachelor που σημαίνει τυπικό πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης.

 
Απόφοιτος Πανεπιστημίου
23 Μάιος 2018 16:37

@Απόφοιτος
Άρα λέμε τα ίδια πράγματα! Το πρόβλημα δεν είναι ο τίτλος στο πτυχίο αλλά τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτόν. Όλη η συζήτηση για ισοτιμία με το ΠΔΑ είναι λοιπόν άχρηστη. Θα πρεπε να πιεστεί η πολιτεία να αναγνωρίσει ουσιαστικά και οχι τυπικά (όπως έγινε το 2001) όλα τα ΤΕΙ ως ισότιμα των Πανεπιστημίων και να καταργηθεί ο διαχωρισμός ΠΕ και ΤΕ.
Όπως γίνεται στην Κύπρο όπου τα ΤΕΙ αναγνωρίζονται ως ισότιμα των Πανεπιστημίων αλλά όχι ως αντίστοιχα.

 
Observator
23 Μάιος 2018 18:04

Και ομως τα πτυχια ΤΕΙ ανηκουν στο επιπεδο 6. Ειναι σαφές.

 
Φοιτητης ΑΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
23 Μάιος 2018 19:41

Εγώ δε συμφωνώ ούτε με τις κατατακτήριες γιατί αφού είναι ισότιμα όπως λέτε έχουμε τις γνώσεις επιπέδου 6 οπότε αφού θέλανε να ''αναβαθμίσουν'' τα τει Αθήνας και Πειραιά κι όχι να τα καταργήσουν απλός τα πτυχία μας αυτόματα πρέπει να εξισώνονται με τα ''αναβαθμισμένα'' αλλιώς να μην τα ''αναβάθμιζαν''.Αν αναβάθμιση είναι το οτι αλλάζει το πρόγραμμα σπουδών όπως λέει ο υπουργός αφού υποτίθεται οτι είναι ισότιμο το πτυχίο του παδα με του ΤΕΙ να τον πληροφορήσουμε οτι τα προγράμματα σπουδών πάντα αναβαθμιζόταν όταν ήμασταν ΤΕΙ πριν μας καταργήσει δεν τον χρειαζόμασταν
ESOS αν αλλάξει όποιος ή οτι είναι αυτό που μας κατέστρεψε υπάρξει κάποιος που θα προνοήσει για μας και θα μας στηρίξει
Τελικά ως προς ΤΙ είναι ισότιμα?Ίδια ΕΔ?οχι.Ιδιος τιτλος?οχι. Επειδή είναι 6 και στην ευρώπη και τι να το κάνω εγώ αυτό εγώ στην Ελλάδα θέλω να μείνω θα μας διώξετε κι εμάς?Εγώ σπουδάζω τόσα χρόνια και νιώθω σαν ιεκ(δεν υποτιμώ τα ιεκ) που θεωρώ οτι με τα διετή θα είμαστε ουσιαστικά ισότιμοι σε όλα δεν αισθάνομαι οτι υπάρχει κάποιος που μας υπολογίζει σαν τριτοβάθμια κι ας προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουνε οτι μόνοι μας υποτιμάμε τα τει
Στη τελική δικά μας ήτανε τα ΑΤΕΙ γιατί τα καταργήσανε χωρίς να μας ρωτήσουνε?αμα θελανε πανεπιστήμια να τα φτιάχνανε αλλού όχι να μας πάρουνε τις εγκαταστάσεις να μας καταργήσουνε τα ΤΕ πτυχία μας για να κάνουνε το κέφι τους,οι Γονείς μας τα χτίζανε τόσα χρόνια με τους φόρους Απο που κι ως που?

Τι φασισμός είναι αυτός?

Το να εξομοιώσουν καθόλα τα πτυχία είναι μια χάρη που τους κάνουμε εμείς για να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι και όχι αυτοί

Το να έχουν τόσους ανθρώπους (εμάς) να παλεύουμε γι αυτά που δικαιούμαστε δεν τους τιμά καθόλου ούτε σαν ανθρώπους ούτε σαν αντιπροσώπους μας πουθενά εμείς δεν είμαστε τέτοιοι άνθρωποι

Γι αυτό θα μιλάμε όλοι εδώ και θα ακούγονται όλα σε αυτή τη δημοσίευση γιατί είμαστε πολλοί και ΚΑΛΟΙ

 
Απόφοιτος Τει Πειραια
23 Μάιος 2018 21:52

Αν εξισωθουν τα πτυχία το κρατος θα αναγκαστει να αυξησει καποιους μισθους. Αυτο σημαινει χασουρα για αυτους καποιων εκατομμυρίων οπότε ΞΕΧΑΣΤΕ ΙΣΟΤΙΜΙΣΗ. Δυστυχώς...Μακάρι να γίνει κατι γιατι κριμα ειμαστε τοσοι αποφοιτοι.. Κατι ακούστηκε για διορθωτικες

 
Κωνσταντίνος
24 Μάιος 2018 21:52

Δηλαδή όποιος είναι μέσα και σπουδάζει ν+2 θα πάρει πιστοποιητικό απο πανεπιστήμιο οτι σπούδαζε σε ένα ΤΕΙ που καταργήθηκε με τον πιο βίαιο τρόπο?

Άδικο το Παδα απο πριν ανοίξει και οι ν+2 πως θα υποδεχθούν τους καινούριους άραγε?

Δεν πιστεύω να ξεκινήσει να λειτουργεί πρώτη χρονιά αυτό το ίδρυμα και να ανοίξει μετά απο 5 χρόνια απο τις καταλήψεις?
Κουβαλάει τόσο κρίμα,πόνο ανθρώπων και άδικο αυτό το ίδρυμα που δεν το βλέπω να προκόβει ούτε αυτό ούτε όποιος μπει σ αυτό,μακάρι να διαψευσθώ

Αναβάθμιση ΤΕΙ Αθηνας και Πειραια σημαίνει καταλάβαμε οτι αξίζει να γίνουν όλα τα πτυχία του ΤΕΙ Αθηνας και Πειραια πτυχία παδα αφου τα απορρόφησε

Κατάργηση ΤΕΙ Αθηνας και Πειραια σημαίνει,οτι καποιος ειπε οτι ειναι αχρηστα τα πτυχια Τει Αθηνας και Πειραια τα καταργω τα πεταω στα σκουπιδια και τα πτυχια και αυτους που παλευανε σαν κοροιδα τοσα χρονια παιρνω τα ιδρυματα και δινω καινουρια πτυχια ασχετα με τα αλλα πιο καλα οχι σαν τα αλλα

 
Γιατι?
27 Μάιος 2018 01:10

συγνωμη εγω που θελω να παρω ΠΤΥΧΙΟ δεν γινετε πρεπει να παρω πιστοποιηση οτι σπουδαζα στο τει αθηνας απο το πανεπιστημιο?

Εμενα η γονεις μου πληρωνουν τοσα χρονια για να παρω πτυχιο οχι πιστοποιηση

Το χαρτι μου θελω να γραφει ΠΤΥΧΙΟ η τει αθηνας η παδα αφου εγινε παδα πρεπει να παρω παδα γιατι οχι?δεν εχω επιλογη?ασχημο αυτο.

 
Κωνσταντίνος
27 Μάιος 2018 12:31

Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά γιά την ημέρα.
Πρέπει να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.Έχω ξαναπεί ότι ο λαϊκισμός έχει εμφυτευτεί στο μυαλό του νεοέλληνα και δυστυχώς δεν μπορεί να σκεφτεί και ν'αποφασίσει ελεύθερα και παρασύρεται από δημαγωγούς που αναπαράγουν το λαϊκισμό.Η γενιά μου είναι πολλαπλά υπεύθυνη και αρχίζει να πληρώνει γιά όλα αυτά. Το πρώτο θύμα είναι οι συντάξεις.
Γιά κοιτάξτε λοιπόν λίγο στις υπόλοιπες συγχωνεύσεις που γίνονται στα περιφερειακά ιδρύματα. Όπου ενώνονται ΑΕΙ με ΤΕΙ και υπάρχει Πανεπιστημιακή Πολυτεχνική Σχολή, τα αντίστοιχα τμήματα Μηχανικών του ΤΕΙ περιορίζονται μέχρι οριστικής εξαφάνισης. Βέβαια οι αρμόδιοι προσπαθούν μάταια να αλλάξουν τις ονομασίες σ'αυτά τα τμήματα και να τα σώσουν,αλλά το πρόβλημα μένει.Τα ομώνυμα πανεπιστημιακά τμήματα δε θέλουν ανταγωνιστές.(Παν.Θεσσαλίας)
Είναι λοιπόν μοναδικό το γεγονός ότι θα σωθούν κάποιες τετραετείς σχολές σε ειδικότητες μηχανικών κι αυτές θα είναι στο ΠΑΔΑ. Προσωπικά λοιπόν βλέπω να μη βιάζονται και να μην ανησυχούν οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές και πτυχιούχοι των τελευταίων ετών, αλλά να αγωνιστούν να προσελκύσουν σε δεύτερη συγχώνευση την ΑΣΠΑΙΤΕ και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, (είναι πενταετείς και οι δύο)έτσι ώστε να διεκδικήσουν με μεγαλύτερες αξιώσεις,αυτό που έρχεται.Να γίνουν δηλαδή πενταετείς σχολές σε βάθος εξαετίας το πολύ.
Οπότε, η εξομοίωση πρέπει να αφορά πτυχιούχους από το 2008 μέχρι το 2018 υπό προϋποθέσεις, κι όσοι περάσουν από το 2018 και μετά στις συγκεκριμένες σχολές του ΠΑΔΑ,πάνε ολοταχώς γιά απόφοιτοι του δεύτερου Πολυτεχνείου στην Αττική.
Γιά τις υπόλοιπες σχολές, μόνο με τη συνένωση με το Γεωπονικό θα προκύψει κάτι ανάλογο με τα αντίστοιχα τμήματα. Αλλά αυτό πρέπει να προετοιμαστεί με σχέδιο κι όχι με αλαλαγμούς και διαμαρτυρίες.
Παιδιά, όταν διαμαρτυρόμαστε,πρέπει να προτείνουμε κιόλας κι όχι απλώς να λέμε όχι.Το όχι είναι εύκολο.Όταν όμως προτείνεις κάτι, τότε γίνεσαι σοβαρός και διαπραγματεύεσαι και σ'ακούνε.

 
Φοιτητής ΤΕΙ-ΑΘ.
27 Μάιος 2018 15:51

@ Γιατί?

Πτυχίο θα πάρεις. Το πιστοποιητικό αναφέρεται σε ήδη πτυχιούχους αποφοίτους που το θέλουν για κάθε νόμιμη χρήση. Για να πάρεις πτυχίο πανεπιστημίου θα πρέπει να είσαι στο ν+2 και να θέλεις να συνεχίσεις με άλλα 14 μαθήματα αλλιώς ΤΕΙ.
Γιατί γράφεις εδώ και δεν ρωτάς στην γραμματεία σου?

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean