Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Πρόβλημα με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε πολλούς νομούς της χώρας

Δημοσίευση: 25/05/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νίκος Φασφαλής, Αιρετός στο ΚΥΣΠΕ

Επειδή έχει προκύψει μεγάλο πρόβλημα σε ότι αφορά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε πολλούς νομούς της χώρας, μετά την αποστολή e-mail από το Υπουργείο Παιδείας με το οποίο προτρέπει να ληφθούν υπόψη των οικείων Π.Υ.Σ.Π.Ε οι μεταβολές των Σχολικών μονάδων που έγιναν με μεγάλη καθυστέρηση, έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:

Η τακτική αυτή μας ταλαιπώρησε και την περασμένη χρονιά με αποτέλεσμα να καταδικαστεί και από την περσινή Γενική Συνέλευση του Κλάδου.

Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη για το θέμα αυτό και προβλέπει ρητά ότι:

Οι κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας υπολογίζουν και τις θέσεις που προκύπτουν από τις ιδρύσεις ή προαγωγές Σχολείων ή άλλη μεταβολή οργανικότητας των Σχολικών μονάδων για τη σύνταξη του τελικού πίνακα οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού κατά περιοχή μετάθεσης για να ξεκινήσουν οι μεταθέσεις και τοποθετήσεις τόσο εντός περιοχής όσο και από περιοχή σε περιοχή.

Η καθυστερημένη αποστολή λοιπόν των μεταβολών αυτών επιβάλλει, κατά τη γνώμη μου, για να τηρηθεί η ισονομία και το ενιαίο των μεταβολών της χώρας ή να γίνει η διαδικασία από την αρχή σε όλα τα Π.Υ.Σ.Π.Ε ακόμα και σε αυτά που ολοκληρώθηκε, γεγονός που θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα στην παρούσα φάση από όσα θα έλυνε ή, προτιμότερο, οι όποιες μεταβολές υπάρχουν να υπολογιστούν στην επόμενη χρονιά.

Σε κάθε περίπτωση μια τέτοια καθυστερημένη διαδικασία από πλευράς του Υπουργείου θεωρείται απαράδεκτη, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και δεν θα πρέπει να επαναληφθεί.

Ετικέτες: 
Νίκος Φασφαλής

Σχόλια (1)

 
Κώστας
25 Μάιος 2018 15:32

Δυστυχώς αυτά οφείλονται στο ότι τόσα χρόνια στο Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καθιερωθεί ένα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ Χρονοδιάγραμμα Υπηρεσιακών Μεταβολών που θα τηρείται από όλες τις Διευθύνσεις. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν Διευθύνσεις που έχουν τελειώσει τα πάντα (ρύθμιση υπεραριθμιών, βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις με εξαίρεση τις ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια εν αναμονή του ΦΕΚ Οργανικών Θέσεων), άλλες έχουν κάνει τη ρύθμιση των υπεραριθμιών και επίκεινται οι βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις και άλλες δεν έχουν ολοκληρώσει τίποτα.
Πάντως τη γραφειοκρατία στην Ελλάδα και ειδικά στο Υπουργείο Παιδείας τη γεννάνε και αυτοί/αυτές που ερμηνεύουν τη νομοθεσία και δεν διαθέτουν απλή κοινή λογική ούτε εμπειρία από τη λειτουργία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Από τη στιγμή που οι μεταθέσεις από άλλες Διευθύνσεις έγιναν χωρίς να ληφθούν υπόψη οι Σχολικές Μεταβολές (μιας και τώρα δημοσιεύθηκαν παρότι η σχετική εγκύκλιος βγήκε στις 18/9/2017, ΑΔΑ: 6ΩΩΒ4653ΠΣ-ΒΞΣ) όλη η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί χωρίς να ληφθούν υπόψη φέτος. Εξάλλου το ίδιο ζήτησε και το Υπουργείο με την 63971/Ε2/23-04-2018 για τα κενά από τις αιτήσεις παραίτησης ("στον υπολογισμό των οργανικών κενών, δεν θα ληφθούν υπόψη αυτά που προέρχονται από παραιτήσεις/συνταξιοδοτήσεις που προέκυψαν μεταγενέστερα των μεταθέσεων") παρότι έχουν ήδη οριστικοποιηθεί από 10 Μαΐου. Όμως οι αλλαγές από τις Σχολικές Μεταβολές που έγιναν μόλις χθες/προχθές ζητάει να ληφθούν υπόψη. Μύλος...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean