Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Υπουργός για κατάργηση Σχολικών Συμβούλων:Ο καθένας δεν ελέγχεται εκτός από ορισμένους δημοσιογράφους

Σήμερα ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει, δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν
Δημοσίευση: 04/06/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Εσείς κε υπουργέ πάτε να καταργήσετε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων”, ήταν η ερώτηση της δημοσιογράφου προς τον υπουργό  Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σήμερα το πρωί στο κρατικό ραδιόφωνο.

“Οχι. Πάμε να το ενισχύσουμε αυτό”, ήταν η απάντηση του υπουργού Παιδείας

"Γιατί μιλάνε για κατάργηση;".  ήταν η επόμενη ερώτηση της δημοσιογράφου

“ Ε, τώρα καταλάβατε. Ο καθένας δεν ελέγχεται. Εκτός από ελάχιστους δημοσιογράφους”, απάντησε ο Κώστας Γαβρόγλου, και συνέχισε:

  • Σήμερα, αν δείτε το σύστημα , περίπου ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει.
  • Δεν δίνει όχι μόνο λογαριασμό σε κανέναν αλλά δεν είναι και συντονισμένοι.
  • Το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με τους ψυχολόγους, το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με αυτούς που κάνουν περιβαλλοντική εκπαίδευση, το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με τους σχολικούς συμβούλους.
  • Ξεχωριστά όλα αυτά.
  • Εμείς αυτό που λέμε είναι ότι στην αρχή του κάθε σχολικού έτους η σχολική μονάδα θα κάνει έναν προγραμματισμό. Ο προγραμματισμός αυτός, θα σημειώνει και τα προβλήματα που -λόγω της εμπειρίας του σχολείου- γνωρίζουν οι καθηγητές στο σχολείο και οι δάσκαλοι.
  • Και θα τους στέλνει σε αυτές τις δομές όπου θα συνυπάρχουν οι σχολικοί σύμβουλοι, οι ψυχολόγοι, οι κοινωνικοί λειτουργοί, και θα γίνεται ένας προγραμματισμός παρεμβάσεων και αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων ώστε στο τέλος της χρονιάς να έρθουν οι καθηγητές του σχολείου και να πουν ότι αυτό το πρόβλημα όντως αντιμετωπίστηκε καλά, το άλλο δεν αντιμετωπίστηκε καλά.
  • Άρα, να υπάρχει κι ένας έλεγχος από τους κάτω προς τους επάνω για το αν λειτούργησαν καλά ή όχι.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δημοσιογράφος: Διάβασα τη δήλωση της κ. Νίκης Κεραμέως που σας κατηγορεί ότι ευτελίζετε την εκπαιδευτική διαδικασία στο σύνολό της. Τι επιχειρείτε να αλλάξετε με αυτό το νομοσχέδιο;

Υπουργός: Να σας θυμίσω ότι πέρυσι τον Αύγουστο ψηφίσαμε ένα νομοσχέδιο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τον νόμο πλαίσιο. Ακριβώς τα ίδια λέγανε και τότε. Ακριβώς! Μπορώ να σας αλλάξω κάποιες λέξεις, αλλά η ουσία ήταν ακριβώς η ίδια. Μετά περάσαμε την υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση. Ακριβώς ίδια πράγματα. Να αποσυρθεί, καταστρέφει την εκπαίδευση κτλ. Τι να σας πω; Μου κάνει και μένα φοβερή εντύπωση. Ας πάμε όμως τώρα στο συγκεκριμένο

Δημοσιογράφος: Τι επιχειρείτε να κάνετε επί της ουσίας; Πάτε να αλλάξετε τις διοικητικές δομές εξ όσων αντιλαμβάνομαι.

Υπουργός: Ακριβώς. Σήμερα υπάρχει ένα σύστημα υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης. Το πιο γνωστό κομμάτι αυτών των υποστηρικτικών δομών είναι οι σχολικοί σύμβουλοι. Δηλαδή, η βοήθεια που παίρνει η σχολική μονάδα για να μπορέσει να βελτιώσει εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα και να αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα. Αυτό, πάμε να το ενισχύσουμε.

Δημοσιογράφος: Μα μιλάνε για κατάργηση…

Υπουργός: Κοιτάξτε, σήμερα, αν δείτε το σύστημα αυτό, περίπου ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Δεν δίνει όχι μόνο λογαριασμό σε κανέναν αλλά δεν είναι και συντονισμένοι. Το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με τους ψυχολόγους, το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με αυτούς που κάνουν περιβαλλοντική εκπαίδευση, το σχολείο πρέπει να επικοινωνήσει με τους σχολικούς συμβούλους. Ξεχωριστά όλα αυτά. Εμείς αυτό που λέμε είναι ότι στην αρχή του κάθε σχολικού έτους η σχολική μονάδα θα κάνει έναν προγραμματισμό. Ο προγραμματισμός αυτός, θα σημειώνει και τα προβλήματα που -λόγω της εμπειρίας του σχολείου- γνωρίζουν οι καθηγητές στο σχολείο και οι δάσκαλοι. Και θα τα στέλνει σε αυτές τις δομές όπου θα συνυπάρχουν οι σχολικοί σύμβουλοι, οι ψυχολόγοι, οι κοινωνικοί λειτουργοί, και θα γίνεται ένας προγραμματισμός παρεμβάσεων και αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων ώστε στο τέλος της χρονιάς να έρθουν οι καθηγητές του σχολείου και να πουν ότι αυτό το πρόβλημα όντως αντιμετωπίστηκε καλά, το άλλο δεν αντιμετωπίστηκε καλά. Άρα, να υπάρχει κι ένας έλεγχος από τους κάτω προς τους επάνω για το αν λειτούργησαν καλά ή όχι.

Δημοσιογράφος: Είναι θέμα συμμετοχικό, δηλαδή, των εκπαιδευτικών; Αυτό  λέτε;

Υπουργός: Βεβαίως είναι ένα θέμα οι σύλλογοι να κωδικοποιούν αυτά τα προβλήματα και μετά, τα άτομα με διαφορετικές ειδικότητες -όπως είναι οι σχολικοί σύμβουλοι, οι ψυχολόγοι, οι κοινωνικοί λειτουργοί κτλ.- με έναν διεπιστημονικό τρόπο να κάθονται μαζί και να συζητάνε αυτά τα προβλήματα. Πρέπει να καταλάβουμε ότι έχει αλλάξει η κοινωνία μας και υπάρχουν νέου είδους προβλήματα. Παραδείγματος χάρη, το ξέρετε και σεις, έχει αλλάξει η έννοια του χρόνου. Η εντατικοποίηση έχει φέρει πολύ σοβαρές αλλαγές. Η οικογενειακή κουλτούρα έχει αλλάξει, το 25% είναι μονογονεϊκές οικογένειες. Έχουν αλλάξει δραματικά οι διαδικασίες πρόσβασης της γνώσης. Αυτά, έχουν γίνει τα τελευταία 20-25 χρόνια, όχι τα τελευταία 50 χρόνια. Άρα, πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά την κοινωνική διάσταση των προβλημάτων που έχουν τα σχολεία μας. Αυτό είναι πέρα του καλού και του κακού. Όταν λέω ότι έχει αλλάξει ο τρόπος πρόσβασης στη γνώση, δεν σημαίνει ότι παλιά ήταν καλύτερα ή χειρότερα αλλά τώρα είναι εντελώς διαφορετικά. Άρα, τα σχολεία μας σήμερα αντιμετωπίζουν νέου τύπου προβλήματα.

Δημοσιογράφος: Σε αυτά τα νέου τύπου προβλήματα υπάρχει συμμετοχή της άλλης πλευράς, που η άλλη πλευρά είναι αυτή που αναφέρατε πριν από λίγο. Δηλαδή η κοινωνία, οι οικογένειες, οι γονείς. Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων έχουν συμμετοχή σε αυτά; Υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής προβλημάτων, εμπειριών, προτάσεων;

Υπουργός: Είναι μια εξαιρετικά σοβαρή παράμετρος αυτή. Εμείς λέμε ότι πυρήνας όλης αυτής της αλλαγής θα είναι οι σύλλογοι των εκπαιδευτικών γιατί αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο και την εμπειρία. Εκεί τώρα, έχουμε πολλές συζητήσεις με εκπαιδευτικούς που λένε ότι έρχονται γονείς για να αντιμετωπίσουν δικά τους, πια, προβλήματα γιατί θεωρούν τους εκπαιδευτικούς ανθρώπους που τους ακούνε, που έχουν μία εμπειρία. Εδώ λοιπόν, με τα χαρακτηριστικά που σας είπα πριν λίγο, έχει αλλάξει όλο αυτό το πλέγμα. Όλοι λοιπόν χρειαζόμαστε έναν νέο τρόπο συζήτησης και συνεννόησης. Γιατί, προφανώς, αυτές οι δομές αυτό είναι. Δεν είναι διοικητικές δομές. Είναι πώς το συζητάμε. Να σας πω κάτι που θα το γνωρίζετε και εσείς από το άμεσό σας περιβάλλον. Έχει αλλάξει η έννοια της φιλίας. Αυτό, καταλαβαίνετε τι επιπτώσεις έχει. Ή τα αυξημένα ποσοστά ενδοοικογενειακής βίας. Έχουμε πολλά προβλήματα παιδιών που δεν θέλουν να πάνε πίσω στο σπίτι το απόγευμα. Τι κάνουμε; Πώς τα αντιμετωπίζουμε αυτά; Μέχρι τώρα ήταν εντελώς αποσπασματικά. Εμείς λοιπόν λέμε να ορθολογικοποιήσουμε το υπάρχον σύστημα. Θα γίνουν πολλές προσλήψεις, όπως σας είπα, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κτλ. Οι άνθρωποι αυτοί, μαζί με τους σχολικούς συμβούλους -δεν τους καταργούμε τους σχολικούς συμβούλους- θα είναι σε έναν ενιαίο χώρο που θα συζητάνε τα προβλήματα του κάθε σχολείου και, το σημαντικότερο, θα προγραμματίζουν παρεμβάσεις.

Δημοσιογράφος: Εννοείτε σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα, αυτό εννοείτε;

Υπουργός: Σε κάθε περιφέρεια.

Δημοσιογράφος: Διάβαζα ότι, μεταξύ αυτών για τα οποία η ΝΔ σας κατηγορεί, λέει ότι δημιουργούνται και υδροκέφαλες δομές απομακρυσμένες από τη σχολική μονάδα. Τι σημαίνει αυτό; Κι αν το βάλει κανείς στο μυαλό του, εδώ στον νομό Αττικής, τι μπορεί να συμβαίνει περιφερειακά;

Υπουργός: Κοιτάξτε, στον νομό Αττικής δεν θα έχουμε μόνο ένα τέτοιο συμβούλιο. Θα έχουμε περισσότερα. Αλλά το βασικό είναι το εξής: Θέλουμε να έχουμε έναν συντονισμό των διαφορετικών ειδικοτήτων; Αυτό είναι το μεγάλο θέμα. Θέλουμε όλοι αυτοί να κάθονται στο ίδιο τραπέζι και να συζητάνε τα προβλήματα του κάθε σχολείου και μετά να κάνουν ένα χρονοδιάγραμμα για τις παρεμβάσεις τους; Τώρα, όλα αυτά ήταν στην καλή θέληση όσων εργάζονταν σε δομές που δεν είχε η μία καμία σχέση με τη διπλανή της.

Δημοσιογράφος: Κατά συνέπεια, αν σας ζητούσα να μας δώσετε τον τίτλο, τι στόχο έχετε με αυτό το νομοσχέδιο;

Υπουργός: Έχουμε στόχο να αναβαθμίσουμε τις διαδικασίες υποστήριξης των σχολείων μας. Και η υποστήριξη των σχολείων δεν είναι μόνο σε γνωσιακά ζητήματα, αλλά είναι και σε ένα σύνολο άλλων θεμάτων που σε πολλές περιπτώσεις έχουν απόλυτη σχέση με την κοινωνία και τα προβλήματα που έχει η κοινωνία.

Δημοσιογράφος: Άρα επιχειρείτε να συνδεθεί το σχολείο πιο άμεσα, ευθέως με την κοινωνία, και να έχει κι έναν ρόλο θετικό με την έννοια της συμβολής σε επίλυση θεμάτων αυτό λέτε;

Υπουργός: Αυτό και το αντίστροφο του. Δηλαδή, η κοινωνία δεν πρέπει να λέει ότι τα προβλήματα και οι αλλαγές της κοινωνίας δεν αντανακλώνται στο σχολείο. Γιατί αυτά που σας είπα δεν είναι μόνο προβλήματα. Είναι και αλλαγές. Γιατί πάρα πολλές φορές εμείς λέμε ‘ωραία να κάνουμε πολύ καλά μαθηματικά και καλή γλώσσα’ αλλά το τι γίνεται έξω ξεχειλίζει μέσα στο σχολείο. Αυτό δεν το βλέπουμε. Ένα από τα τεράστια προβλήματα είναι γονείς απελπισμένοι που έρχονται και μας γράφουν για τον εθισμό που έχουν τα νέα παιδιά με τα κινητά. Δεν μπορεί η πολιτεία να λέει ‘ωραία, οι γονείς με τα παιδιά να το λύσουν αυτό το πρόβλημα, εμένα με ενδιαφέρει πώς θα μάθουν καλύτερα Μαθηματικά’. Όχι! Εμένα με ενδιαφέρει πώς θα μάθουν καλύτερα Μαθηματικά και πώς ταυτοχρόνως θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε και τέτοια προβλήματα. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε με το νομοσχέδιο.

Δημοσιογράφος: Τι να περιμένουμε με τις εξετάσεις και τις αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής;

Υπουργός: Θα περιμένουμε να τελειώσουν τα παιδιά με τις Πανελλήνιες που ξεκινάνε αυτή τη βδομάδα και να ευχηθούμε καλή επιτυχία και κυρίως ψυχραιμία. Και κυρίως ψυχραιμία στους γονείς να μην μεταδίδουν το άγχος τους στα παιδιά.

 

Σχόλια (11)

 
ελενη
04 Ιουν 2018 14:24

δηλ σημερα τα σχολεια δεν καλουν τους σχολικους συμβουλους και περιμενουν τον κ. υπουργο να ψηφισει την καταργηση τους για να τους καλεσουν?

ποση ψευτικη προπαγανδα πια?

η ΠΕΣΣ δεν αντιδρα σε αυτα τα τερατωδη ψεμετα?

 
TASOS
04 Ιουν 2018 14:31

Σωστά τα λέει. Οι σύμβουλοι κάνουν ότι θέλουν και δεν ελεγχονται απο κανέναν.

 
ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ
04 Ιουν 2018 14:44

Άρθρο 17
Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων
1. Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου, ο οποίος εισήχθη με την παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1304/1982, καταργείται.

 
Απόφοιτος ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
04 Ιουν 2018 15:24

Υπουργέ, φαντάζομαι όταν λες οτι σήμερα ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει και δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν , αναφέρεσαι στον εαυτό σου.

 
Έφη
04 Ιουν 2018 19:14

Δηλαδή υπήρχε κάποιο σύστημα ελέγχου και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αρνήθηκαν να ενταχθούν σε αυτό; Εξ όσων γνωρίζω ήταν υποχρεωμένοι να στέλνουν ετήσιο και τριμηνιαίους προγραμματισμούς και απολογιστική έκθεση στο τέλος. Ενδιαφέρθηκε κάποιος από το ΥΠΠΕΘ να μάθει τι κάνουν και να ελέγξει αν το κάνουν και εκείνοι αρνήθηκαν; Έγραφαν ψέματα; Με όλον τον σεβασμό όλο αυτό θυμίζει λίγο Γκαίμπελς... καλό θα ήταν να είχαμε αποδείξεις!

 
Μιλτιάδης
04 Ιουν 2018 20:11

Πόσα ψέματα και πόση λάσπη για να δικαιολογήσει το ξεχαρβάλωμα που πάει να περάσει...
Όταν π.χ. ένας Συντονιστής Εκπ/κού Έργου Α/βάθμιας Εκπαίδευσης θα έχει ευθύνη στα σχολεία ΔΥΟ νομών (εκεί που σήμερα αθροιστικά υπηρετούν 4-8 Σχολικοί Σύμβουλοι και δεν προλαβαίνουν να αντιμετωπίζουν κ α θ η μ ε ρ ι ν ά προβλήματα), ο ...αναβαθμισμένος ΣΕΕ θα προγραμματίζει στην αρχή της χρονιάς ..."παρεμβάσεις".
Πιάσ' το αβγό και κούρευ' το...

 
Νίκος
04 Ιουν 2018 21:14

<<Κατηγορούσαν την ΝΔ για το μαύρο στην ΕΡΤ και τώρα οι ίδιοι ρίχνουν κομματικό μαύρο στην Παιδεία ! << Πρώτη φορά Αριστερά σαράντα χρόνια πίσω τα Σχολειά >>
Αντίο δημόσια παιδεία !!
Αν δεις δε το τραγικό << στον Καιάδα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες >>!!
Καθιερώνεται δε και Ο έμφια στην παιδεία !!
Παραμυθιάζουν τους εκπαιδευτικούς ότι δεν θα υπάρξει αξιολόγηση ενώ το έχουν υπογράψει!! Εκλογές έρχονται... και πουλάνε για άλλη μια φορά <<παραθαλάσσια οικόπεδα σε χαράδρες>>
160.ΟΟ0 <<Ψηφαλάκια>> είναι αυτά!!

 
Μανώλης Κουμπιάς
04 Ιουν 2018 21:16

Καλησπέρα,

Απάντηση Υπουργού Παιδείας και Πανεπιστημιακού δασκάλου:

"Κοιτάξτε, σήμερα, αν δείτε το σύστημα αυτό, περίπου ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Δεν δίνει όχι μόνο λογαριασμό σε κανέναν αλλά δεν είναι και συντονισμένοι".

Προφανώς τα όσα λέει απευθύνονται στον εαυτό του και μόνο......

Βρίσκεται σε σύγχυση ιδεοληπτική και πελατειακή και δείχνει ότι ούτε καν στον κόπο δεν έχει μπει να δει πως λειτουργούν τα σχολεία μας όλα αυτά τα χρόνια. Και λογικό είναι αφού έχει δίπλα του τους εμπνευστές του Νομοσχεδίου ..... Οπότε γιατί να μπει στον κόπο ??

Τον ενόχλησε που η ΕΡΤ μετέδωσε όλα αυτά το Σάββατο......... Οι δημοσιογράφοι κάνουν ότι θέλουν, οι Σχολικοί Σύμβουλοι κάνουν ότι θέλουν, χωρίς κανένα συντονισμό, χωρίς κανένα έλεγχο.

Επομένως σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπουργού όλα αυτά τα χρόνια τα Σχολεία λειτουργούν με αυτόματο πιλότο. Ο Σχολικός Σύμβουλος κάνει διακοπές στα Μπόρα-Μπόρα και δεν υλοποιεί την εκπαιδευτική πολιτική, δεν συντονίζει, δεν οργώνει τα σχολεία, δεν συντάσσει απολογιστικές εκθέσεις και όλες οι υποστηρικτικές Δομές (ΚΕΔΔΥ, Σχολικές Δραστηριότητες, κ.λπ.) με μαγικό τρόπο συνεργάζονται μόνες τους με τις Σχολικές Μονάδες.

Ή εγώ είμαι Σχολικός Σύμβουλος σε άλλη χώρα ή ο Υπουργός μιλάει για κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα άλλης χώρας (Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων) - της χώρας της λογικής των δήθεν "αριστερών" και προοδευτικών που φυσικά ενοχλείται όταν βλέπει δημοσιογράφοι, πανεπιστημιακοί, επιστημονικές ενώσεις, η ΠΕΣΣ, εκπαιδευτικοί να έχουν λόγο. Γιατί στη χώρα των "Σοβιέτ" του 2018 κάθε φωνή αντίθετη με το κόμμα εκλαμβάνεται ως "ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Δεν δίνει όχι μόνο λογαριασμό σε κανέναν αλλά δεν είναι και συντονισμένοι (με το κόμμα)".

Ευτυχώς κ. Υπουργέ σε αυτή τη χώρα υπάρχει σύνταγμα και ανθρώπινα δικαιώματα και ακόμα λειτουργούν οι νόμοι και το κράτος δικαίου. Θα μπορέσετε άραγε να αντιμετωπίσετε το νομοθέτη με το επιχείρημα: "ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Δεν δίνει όχι μόνο λογαριασμό σε κανέναν αλλά δεν είναι και συντονισμένοι".

 
ΝικΔηΓρυκ
04 Ιουν 2018 22:40

Αυτό για τους Σχολικούς Συμβούλους που δεν ελέγχονται, ισχύει μόνο γι αυτούς; Μήπως ισχύει για τους διευθυντές, για τους εκπαιδευτικούς, για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης κτλ. Ποιος ελέγχεται σ' αυτό το (άριστα οργανωμένο) κράτος;
Σωστά τα λέτε, δεν ελέγχονται οι Σχολικοί Σύμβουλοι, δηλαδή εσείς που είστε τρία χρόνια εδώ, δεν τους ελέγξατε και επειδή δεν το κάνατε τους τιμωρείτε. Ωραία ως εδώ.
Τους διευθυντές σχολείων τους ελέγξατε; φυσικά, με την μυστική ψηφοφορία. Ωραία πάλι. Τους εκπαιδευτικούς της τάξης, υπάρχει κανείς που τους ελέγχει; Στατιστική, έστω στοιχειώδη, ως εκ των σπουδών σας γνωρίζετε. Οι εκπαιδευτικοί που με βάση τη στατιστική δεν μπορούν να επιτελέσουν το καθήκον τους ελέγχονται; Οι μαθητές που δεν μαθαίνουν εξαιτίας αυτών των εκπαιδευτικών ρωτήθηκαν;
Γιατί αυτό το μίσος για τους Σχολικούς Συμβούλους; Επειδή (κάποιοι από αυτούς) συμμετείχαν στις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, κάτι που εσείς το επαναφέρετε και μάλιστα ΟΧΙ ΠΙΛΟΤΙΚΑ, αλλά πλήρως, για όλα τα σχολεία;
Και πάλι ωραία. Γιατί καταργείτε τη μαγνητοφώνηση ή την βιντεοσκόπηση των συνεντεύξεων; Μήπως παραβιάζονται ....προσωπικά δεδομένα;.
Με τη μοριοδότησή σας, έτσι όπως την στήσατε, θα στριμωχτούν πάρα πολλοί υποψήφιοι πολύ κοντά ο ένας στον άλλον. Αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσετε τη συνέντευξη για να πάρετε αυτούς που θέλετε. Καταργώντας λοιπόν την καταγραφή της συνέντευξης, θα προστατεύσετε αυτούς που θα υλοποιήσουν τις αποφάσεις σας, από εκείνους που θα θέλουν να υπερασπιστούν την αξιοπρέπειά τους. Κάναμε υπομονή με τους προηγούμενους που κατέστρεψαν τη χώρα. Κάνουμε τώρα υπομονή, λίγο ακόμη και με σας. Να πάτε στο καλό και να μη μας γράφετε.

 
Ευάγγελος Στ. Πονηρός
05 Ιουν 2018 09:27

Συγγνώμη, αλλά το φτωχό μου μυαλό δεν με βοηθά να κατανοήσω την εξής δήλωση του αξιότιμου κου υπουργού:
"στην αρχή του κάθε σχολικού έτους η σχολική μονάδα θα κάνει έναν προγραμματισμό. Ο προγραμματισμός αυτός, θα σημειώνει και τα προβλήματα που -λόγω της εμπειρίας του σχολείου- γνωρίζουν οι καθηγητές στο σχολείο και οι δάσκαλοι"
Απ΄ ό,τι γνωρίζω, από τις 28 σχολικές χρονιές τής υπηρεσίας μου στην παιδεία, είναι παντελώς αδύνατον να γνωρίζει ένας σύλλογος διδασκόντων από την αρχή τής σχολικής χρονιάς ποιά ακριβώς προβλήματα πρόκειται να προκύψουν. Το μόνο που υποπτεύεται, είναι ότι θα προκύψουν προβλήματα κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και δε γνωρίζει ποιά ακριβώς πρόκειται να είναι! Αν κάποιος έχει διαφορετικές εμπειρίες, ας με διαψεύσει.

 
Δημήτρης
05 Ιουν 2018 16:01

εγώ ένα ξέρω , "χαμός" γίνονταν για να γίνει κάποιος σχολικός σύμβουλος, Πολύ καλή αμοιβή, ωράριο ...... και υποχρεώσεις.......................... Από την άλλη την πολιτική εξουσία τη βόλευε η κατάσταση.................

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean