Οι τίτλοι Σπουδών του Επαγγελματικού Λυκείου

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης

14/06/2018

Άκουσε το άρθρο

Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης   οι τίτλοι Σπουδών όλων των τάξεων  του Επαγγελματικού Λυκείου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (4)

Δον Κιχώτης DDs
|

@ Εκπαιδευτικός Λυκείου
Πέρα από τη βαθμολογική συμβολή του μαθήματος, γιατί δε λες κάτι και για τη συμβολή του μαθήματος στην υγεία των παιδιών. Έχουμε τα πιο παχύσαρκα παιδιά στην Ευρώπη. Πρέπει να κάνετε κάτι, ως ειδικότητα, συστηματικά και με επιμονή. Πριν από 2 μήνες, καθώς πήγαινα στο σχολείο που εργάζομαι, σταμάτησα για λίγο μπροστά στην αυλή του γειτονικού Λυκείου. Είδα τον γυμναστή να γυμνάζει ένα τμήμα, με ασκήσεις ίδιες με αυτές που μας έβαζε να κάνουμε τη δεκαετία του 70, ο γυμναστής που είχαμε στο εξατάξιο Γυμνάσιο. Συγκινήθηκα, του έκανα νόημα, με πλησίασε, του είπα ποιος είμαι και του έδωσα συγχαρητήρια. Γέλασε καλόκαρδα, είπαμε δυο κουβέντες και πήγε να συνεχίσει τη γυμναστική των παιδιών.
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής πρέπει να αναβαθμιστεί επειγόντως.

Εκπαιδευτικός Λυκείου
|

Το στέλνω πάλι. Ίσως κάποιος στο υπουργείο καταλάβει τα τραγικά λάθη.

Δυο παρατηρήσεις για τα νέου τύπου απολυτήρια.
Πρώτον, το θρήσκευμα (και η πίστη ειδικότερα) είναι εσωτερικό συνειδησιακό ζήτημα του κάθε πολίτη-ανθρώπου. Δεν υπάρχει κανένας νομικός, πολιτικός και ηθικός λόγος να σημειώνεται πάνω σε δημόσια έγγραφα που αποτυπώνουν απλά το επίπεδο γνώσης και εκπαίδευσης.
Δεύτερον, η υποσημείωση "Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής δεν υπολογίζεται κατά την εξαγωγή του Γ.Μ.Ο" είναι ένα επιεικώς ανόητο, και κυρίως ύποπτο, εφεύρημα κάποιου/ων στελεχών του υπουργείου Παιδείας. Η Φυσική Αγωγή έχει μπει στο στόχαστρο ορισμένων και συστηματικά υπονομεύεται ως μάθημα, καθιστώντας το ουσιαστικά αντικείμενο μη αναγκαίο για την εκπαίδευση των νέων μαθητών. Αν αφαιρέσουμε το βαθμολογικό κίνητρο από κάποιο γνωστικό αντικείμενο στη βαθμίδα του Λυκείου, που όλα στρέφονται γύρω από τον αστερισμό των βαθμών, παύει να υπάρχει οποιοδήποτε ενδιαφέρον για μάθηση. Κάντε ένα πείραμα με κάποιο μάθημα σε ένα ελληνικό σχολείο, στο τέλος του χρόνου θα εκπλαγείτε από το επίπεδο αδιαφορίας της τάξης. Όση προσπάθεια και φιλότιμο να διαθέτει ο εκπαιδευτικός. Προς επίρρωσιν όσων αναφέρθηκαν παραπάνω, θα αναφέρω δύο περιπτώσεις παραδείγματα:
Α. ένας μαθητής που αγαπά, ενδιαφέρεται και συμμετέχει ενεργά στη Φ. Α. για τρία χρόνια στο λύκειο δεν έχει κανένα βαθμολογικό όφελος ενώ έχει προσπαθήσει και κοπιάσει για να βελτιωθεί.
Β. ένας μαθητής που περνάει την ώρα του (συνήθως!) σε "νέου τύπου" μαθήματα (βλ. η ώρα του παιδιού), όπως Ζώνη δημιουργικών δραστηριοτήτων ή Ερευνητική εργασία, παίρνει 18-20 που ανεβάζουν το Μ.Ο. Δηλαδή, η μηδαμινή προσπάθεια αμείβεται, ενώ η πραγματική και συστηματική προσπάθεια πετάγεται στο καλάθι των αχρήστων. Και αναφέρομαι μόνο σε αυτά για να μην θίξω κάποιο κλάδο συναδέλφων που στην πλειοψηφία τους κάνουν ευσυνείδητα τη δουλειά τους.
Αν μη τι άλλο οι διάφοροι μυστικοσύμβουλοι- ένοικοι του Παιδείας, εκθέτουν ανεπανόρθωτα την πολιτική ηγεσία του υπουργείου (εκτός και αν ο υπουργός έχει πλήρη γνώση και συνείδηση σε ό,τι υπογράφει).

Chris
|

Παιδιά ακόμα εκδίδουμε απολυτήρια και πτυχία ΕΠΑ.Λ. του ν. 4186/2013....
Το ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016 το "έφαγε" το μακεδονικό;

K. G.
|

Υπάρχει ακόμη Νομός;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ