Α. Διαμαντοπούλου:Να μη δίνεται απολυτήριο Λυκείου εάν ο μαθητής δεν γνωρίζει Αγγλικά

Την πρότασή της να μη δίνεται απολυτήριο Λυκείου στους μαθητές που δεν γνωρίζουν πλήρως της Αγγλική Γλώσσα επανέφερε η πρώην υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, μιλώντας στο συνέδριο για το ρόλο της πολιτείας στην εκπαίδευση των χαρισματικών ατόμων.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Ειδικότερα η κ. Διαμαντοπούλου, είπε τα εξής:
- Οταν ήμουν Επίτροπος στην Ευρώπη είχα πει η Αγγλική Γλώσσα να μπει στα σχολεία και να μην μπορεί κανείς να πάρει απολυτήριο Λυκείου εάν δεν έχει πλήρη γνώση , διαγνωσμένη, της ξένης γλώσσας, ο τότε πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Σαρτζετάκης είχε πει να μου πάρουν την υπηκοότητα, να μην είμαι Ελληνίδα.
- Είχα πάρει 2.500 μηνύματα από απόστρατους αξιωματικούς οι οποίοι μου έλεγαν να κόψω το κεφάλι μου.
- Η λογική είναι ότι αν δεν έχεις τη γλώσσα της εποχής κι έχεις μια λίγο ομιλούμενη γλώσσα δεν μπορείς να ενσωματωθείς στο παγκόσμιο περιβάλλον το οποίο είναι απολύτως ανταγωνιστικό.
- Τα Αγγλικά στην Α Δημοτικού είχαν ένα απεριεχόμενο.
- Αυτά όλα κόπηκαν και κόπηκαν με ιδεολογικούς και δογματικούς όρους.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ρεσιτάλ υποκρισίας Μητσοτάκη με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την κατάργηση της «Θεματικής Εβδομάδας»
- Συστάθηκαν δύο Επιτροπές για τα Πρότυπα ΕΠΑΛ
- ΦΕΚ: Ρυθμίσεις για την εκπαιδευτική διαδικασία κατά το εαρινό εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021
- Πανελλαδικές: Σε εξέλιξη η δοκιμαστική λειτουργία του νέου Συστήματος Ασφαλούς Μετάδοσης των θεμάτων
- Έγγραφο: Διαπίστωση λαθών και παραλείψεων στην καταχώρηση της διδακτέας ύλης των μαθημάτων που θα εξεταστούν στις Πανελ...
- ΑΣΕΠ: Οι απορριφθέντες εκπαιδευτικοί, λόγω παραβόλου, μπορούν να προσφύγουν στα διοικητικά δικαστήρια
- Ο υπ. Δικαιοσύνης για τις καταγγελίες στην Εισαγγελία Πειραιά κατά γονέων
- Υφ. Εξωτερικών: Σημαντική μείωση το αριθμού των Ελλήνων μαθητών στην Κωνσταντινούπολη
- Υφ. Εθν. Άμυνας:Τα πτυχία των ΑΣΣΥ δεν είναι ισότιμα με τα πτυχία των ΤΕΙ
- Το υπ. Άμυνας για τον αποκλεισμό των υποψηφίων με δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμισία κ.α από τις Στρατιωτικές Σχολές
Σχόλια (29)
Δεν διαπίστωσα να έγινε κανένα σχόλιο αντίδρασης από την κ. Διαμαντοπούλου σχετικά με την απουσία διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής που άλλωστε , είναι η γιαγιά των αγγλικών και μιας πλειάδας ξένων γλωσσών....
Η μανία των αγγλικών που μας κατατρύχει...Ναι να μαθαίνουμε αγγλικά αλλά όχι και να αποτελούν προϋπόθεση για την επιτυχία στον επαγγελματικό στίβο.
Τι να πει κανείς για αυτή την κυρία που αρέσκεται στο να προκαλεί με τις κατά καιρούς "μοντέρνες" ιδέες της. Αποτυχημένη πολιτικός, καλύτερα να μην πατάει στα χωράφια ανθρώπων πιο ειδικών σε αυτά τα θέματα γιατί γελοιοποιείται!!!!
Οι διδάσκοντες έχουν ευθύνη αλλά είναι τέτοιο το πλαίσιο οπου εργάζονται ώστε και όσοι θέλουν να δουλέψουν (λίγοι) δεν μπορούν (και βολεύονται όλοι με το να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να κάνουν ουσιαστική δουλειά, αφού δε γίνεται και δεν έχουν άγχος και ασχολούνται με προγράμματα κ.α). Δεν είναι δυνατόν να μάθει κανείς ξένη γλωσσα στο σχολείο , αυτό είναι παγκοίνως γνωστό ! (όπως ούτε ελληνομάθεια που επιβάλλουν διάφοροι ! ούτε τα ελληνικά ως ξένη μαθαίνονται στη δευτεροβάθμια, πότε θα το καταλάβουν;;;;). Άμεσα να περάσουν σε απογευματινή ζώνη εντατικά, με πολλά επίπεδα (και όχι αυτό το χάλι που μας κοροϊδεύουν και οι μαθητές). Και τότε να μιλήσουμε και για ευθύνες και για χαρτιά / πιστοποιήσεις και για όλα. Και ελληνικά , ε; 6 χρόνια δημοτικό και αναλφάβητοι είναι ΑΙΣΧΟΣ !
Οταν ο μαθητής δεν μαθαίνει Αγγλικά, σίγουρα ευθύνεται και ο διδάσκων ή η διδάσκουσα, και κατά συνέπεια θα πρέπει να υπάρχουν επιπτώσεις και σε αυτούς.
Μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου όλοι έχουμε δικαίωμα να εκφράζουμε τις απόψεις μας!
Για άλλη μια φορά η Διαμαντοπούλου (βγάζω το κυρία) μας εξέπληξε ευχάριστα με την πρωτοτυπία των απόψεών της και την εκτός τόπου τοποθέτηση της.
Λέω καλύτερα να ξεκινήσει, από σήμερα μάλιστα, την υποστήριξη ενός αιτήματος της γνώσης της ελληνικής γλώσσας ακόμη και σε σχολεία που οι μαθητές διδάσκονται αντικείμενα σε άλλες γλώσσες! Δεν θα την χαρακτηρίσω διότι ο καθένας απο εμάς κάτι έχει κατά νου.
θα πρέπει να μην παίρνουν απολυτήριο αν δεν ξέρουν κινεζικά ρωσικά ιταλικά και γαλλικά.
@ Πάνος: Temper, temper, αγαπητέ Πάνο, μη συγχύζεστε! Είστε πολύ εύθικτος και εύκολος στο να απευθύνετε χαρακτηρισμούς στους άλλους ή να αποδίδετε στους άλλους χαρακτηρισμούς που δήθεν έκαναν προς το πρόσωπό σας! Πρέπει να το κοιτάξετε! Δε σας είπα αιθεροβάμονα ούτε ότι ζείτε στον Άρη! Απλά, έχετε, κατά τη γνώμη μου, μια παρωχημένη και περιορισμένη οπτική των πραγμάτων! Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος! Θα δείξει το μέλλον! Το οποίο μέλλον, αγαπητέ, δεν το ονειρεύομαι, αλλά προσπαθώ να το προβλέψω και να το αντιμετωπίσω με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Ελπίζω και εσείς! Κρίμα πάντως, γιατί αποφεύγετε να απαντήσετε στην ουσία και καταφεύγετε σε ευφυολογήματα! Δεν απαντάτε στα επιχειρήματά μου αλλά επί προσωπικού. Όσο για τα Αγγλικά σας, μάλλον δεν το έχετε (άραγε για αυτό βγάζετε τόση χολή για αυτά;). Καληνύχτα και καλή τύχη!
Υ.Γ. Δεν θα απαντήσω σε ενδεχόμενο επόμενο μήνυμά σας. You may have the last word but I will certainly have the last laugh! Cheers!
Αν είναι δυνατόν...
Αυτά τα δήθεν "προωθημένα" που εξαπολύει κατά καιρούς η κα Διαμαντοπούλου αποσκοπούν στο να την κρατούν στην επικαιρότητα. Από τη θητεία της στο υπουργείο Παιδείας όλοι καταλάβαμε ότι "καρφί δεν της καιγόταν" για την ουσία και όλα τα έκανε για προσωπική προβολή.
@Ian: So, wake up to reality! λοιπόν. Κατά τη γνώμη σας, ζω στον Άρη! Δεν έχω δει ακόμη το φως το αληθινό, όπως εσείς. Με την ίδια ευγενική άνεση με αυτήν που με χαρακτηρίζετε ως αιθεροβάμονα, σας κι εγώ απαντώ στοιχειωδώς αγγλιστί: So, keep yourself away than future virtual reality or virtuality you believe as the best way of living! Εναλλακτικά, σας εύχομαι να απολαύσετε το μέλλον που ονειρεύεστε. Καλή τύχη και καλά στερνά.
@ Πάνος: Δυστυχώς, αγαπητέ Πάνο, δεν αντιληφθήκατε ούτε το γράμμα ούτε το πνεύμα των όσων έγραψα, παρόλο που δεν χρησιμοποίησα την Αγγλική! Λυπάμαι επίσης επειδή διαστρεβλώνετε το νόημα αυτών που προσπάθησα να εξηγήσω, τα οποία πιστεύω ότι σε κάθε καλοπροαίρετο και λογικό άνθρωπο θα φαίνονται προφανή και αυτονόητα. Αλήθεια, πως καταλάβατε ότι υποτιμώ ή υποβαθμίζω την ελληνική γλώσσα, ότι προτείνω την αντικατάστασή της από την Αγγλική; Πραγματικά, έλεος! Επιπλέον αναρωτιέμαι… που (και πότε) ζείτε; Σύμφωνα με όσα γράφετε, θεωρείτε ότι εγώ ονειρεύομαι ότι το μέλλον μας θα είναι παγκοσμιοποιημένο, ότι η αγγλική θα γίνει μελλοντικά η παγκόσμια γλώσσα, ότι οι νέοι μας, ειδικά οι επιστήμονες, θα παίρνουν «των οματιών τους» αναζητώντας την τύχη τους κάπου στον πλανήτη! Λοιπόν, έχω νέα για σας! Όλα αυτά δεν είναι όνειρο, ήδη συμβαίνουν στην πραγματικότητα! So, wake up to reality! (συγγνώμη, δεν μπόρεσα να αποφύγω το «αγγλικό»!). Επίσης, αν μου το επιτρέπετε, σας συμβουλεύω, όπως και πολλούς άλλους σχολιαστές του παρόντος άρθρου, να διαχωρίζετε το πρόσωπο από τα λόγια του, τις ιδέες του και τις πράξεις του! Επειδή δεν συμπαθούμε κάποιον δεν σημαίνει ότι πρέπει να διαφωνούμε με κάθε ιδέα και πρόταση που κάνει και το αντίθετο φυσικά! Σας πληροφορώ λοιπόν ότι όταν πριν μερικά χρόνια η κα Διαμαντοπούλου πρότεινε να γίνει η αγγλική γλώσσα δεύτερη επίσημη γλώσσα της Ελλάδας διαφώνησα πλήρως! Αυτό πιστεύω εξηγεί πολλά και δείχνει τη διαφορά μεταξύ των όσων άδικα με κατηγορείτε και των όσων πράγματι υποστήριξα! Εν κατακλείδι, θεωρώ ότι στη σύγχρονη εποχή, κάθε Έλληνας νέος που ονειρεύεται και στοχεύει σε ένα καλύτερο μέλλον τόσο για τον εαυτό του όσο για την πατρίδα μας την Ελλάδα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος με όσο το δυνατόν περισσότερα εφόδια και προσόντα έτσι ώστε να επιτύχει τους στόχους αυτούς. Ένα από τα σημαντικότερα εφόδια και προσόντα που θα τον βοηθήσουν να πετύχει τους στόχους του είναι η πολύ καλή ή άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας η οποία θα πρέπει να παρέχεται από την ελληνική πολιτεία μέσα από το ελληνικό δημόσιο σχολείο καθώς και η πιστοποίηση της γνώσης αυτής μέσα από το ελληνικό, δημόσιο Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας που έχει ήδη θεσμοθετηθεί δια νόμου και προβλέπεται να γίνεται μέσα στο δημόσιο σχολείο! Ουφ! Πως σας φαίνεται αυτό από έναν υπέρμαχο τάχα του «διεθνικιστικού νεοφιλευθερισμού» (sic);
@ Πως θα το λέμε???, "Όταν κάποιος σου δείχνει το φεγγάρι, μην κοιτάς το δάχτυλο."
Ούτε απολυτήριο Δημοτικού αν δεν έχουν Γ2 σε 3τουλάχιστον Γλώσσες.Στο Γυμνάσιαο τουλάχιστον 5 Ευρωπαϊκές Γλώσσες και για το Λύκειο 7 Γ2 και 2 Β2 τουλάχιστες εκ΄των οπόιων η μία Ασιατική.
Εγώ θα έλεγα να μην παίρνουν απολυτήριο όσοι δεν κατέχουν πλήρως την Κινεζική γλώσσα. Στο κάτω κάτω αυτήν την μιλάνε 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι.
Λαμπρά! Έτσι δεν ήταν επί αποικιοκρατίας στην Κύπρο μας; Αυτό δεν ισχύει και σε πρώην αποικίες όπως η Κένυα και η Ουγκάντα; Αυτά είναι τα πρότυπα της Διαμαντοπούλου. Για να μην θυμηθώ και τον νεολογισμό της... ευελφάλειας*!
* Δική της εξυπνάδα κακομεταφρασμένη εξυπνάδα του flexicurity κι αυτή, αλλά για τους άλλους, όχι για τον εαυτό της. Οι άλλοι ν' αλλάζουν 10 δουλειές και να μεταναστεύουν σε άλλα κράτη σαν σύγχρονοι τσιγγάνοι-νομάδες, αυτή εκεί, ακούνητη και πάντα κρατικοδίαιτη!
Αυτή τώρα ως τι και γιατί μιλάει;
Ωραία! Δεν μας αρέσει η Διαμαντοπούλου. Ας απολαύσουμε τον Γαβρογλου τότε. Κάποτε πρέπει να αφήνουμε στη άκρη την προσωπική μας πικρία, γιατί δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε σωστά τη συνεισφορά κάποιου. Για πρώτη φορά πέρασε νομοσχέδιο για την παιδεία με 255 ψήφους. Ε! κάτι σημαίνει αυτό, έστω κι αν έπρεπε να γίνουν βελτιώσεις. Πάντα υπάρχει χώρος για βελτιώσεις και πάντα γίνονται αδικίες μέχρι να γίνουν. Τη δομή, τη φιλοσοφία, την προοπτική και το μέλλον που διαμορφώνεται μέσα από ένα νομοσχέδιο βλέπουμε. Τώρα μας αρέσει καλύτερα που πήγαμε πισω.?
Παρόλα αυτά, καλή μου Άννα, τα Ελληνάκια αποδεδειγμένα γνωρίζουν καλύτερα αγγλικά από τον μέσο Ευρωπαίο συνομήλικό τους, ειδικά των μεγάλων χωρών, όπως η Γαλλία ή η Γερμανία. Επίτρεψέ μου λοιπόν να χαρακτηρίσω προσχηματικά τα επιχειρήματά σου δεδομένης κιόλας της συζητήσιμης πολιτείας σου στο υπουργείο παιδείας κατά το παρελθόν!
@Ian, Το Άρες Μάρες Κουκουνάρες θα το λέμε μεταφρασμένο στα Αγγλικά ή θα προστεθεί ως ιδιοματισμός της γλώσσας στην οποία εκφράζεται η διεθνής κοινότητα σε κάθε τομέα αμετάφραστος ????
@ Ιαν: Άπταιστα τα ελληνικά σας, αγαπητέ Ίαν, παρόλο που θα περίμενα να μου απαντούσατε στα αγγλικά, επειδή από ό,τι αντιλαμβάνομαι η ελληνική γλώσσα είναι μάλλον περιττή για εσάς και εντελώς άχρηστη και το μέλλον των Ελλήνων. Είστε πράγματι πολύ ενημερωμένος για όσα μας περιμένουν στο επικείμενο, παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που ονειρεύεστε, με διορατικό τρόπο θα έλεγα. Εμείς, οι υπόλοιποι αδαείς, που να καταλάβουμε ότι τα αγγλικά τείνουν να γίνουν μελλοντικά η παγκόσμια γλώσσα; Γι' αυτό κατά τη γνώμη σας, ας βοηθήσουμε κι εμείς σε αυτό, εξαλείφοντας από τώρα την ελληνική γλώσσα ή, εναλλακτικά, ενισχύοντας την "επέλαση" της αγγλικής! Να μην ταλαιπωρούμε και τα παιδιά μας ασκόπως, με την εκμάθηση της Ελληνικής! Αφού αυτό πιστεύετε με όσα μου λέτε, να το πείτε ξεκάθαρα, αν τολμάτε! Τα υπόλοιπα περί παγκόσμιας επικοινωνίας, σπουδών, εργασίας κ.λπ. είναι περιστροφές του διεθνικιστικού νεοφιλευθερισμού που σπεύδει να κάνει το μέλλον που ονειρεύεται το δικό μας παρόν και το παρόν της ελληνικής νεολαίας. Που σπεύδει να μετατρέψει τις ιδεοληψίες και τα ιδεολογήματά του σε φυσιολογική πραγματικότητα. Δεν θα μπορούσαν τα αγγλικά να ανθίσουν δίπλα στα ελληνικά; Δεν θα μπορούσαν οι Έλληνες να ζήσουν στην Ελλάδα χωρίς αγγλικά; Δεν θα μπορούσαν τα παιδιά στην Ελλάδα να παίρνουν απολυτήριο Λυκείου χωρίς άπταιστα αγγλικά;!!! Ή μήπως όλοι οι Έλληνες θα πρέπει μελλοντικά να υποχρεωθούν σε bysiness προκειμένου να επιβιώσουν; Ή μήπως θα πρέπει να πάρουν όλοι "των οματιών τους", αναζητώντας την τύχη τους κάπου στον πλανήτη ή κάπου στους δρόμους του διαδικτύου, των δικτύων και των δικτυώσεων, δηλαδή κάνοντας το φυσιολογικό, κατά τη γνώμη σας, αντί να βιοπορίζονται εργαζόμενοι στην πατρίδα τους. Μην δικαιολογείτε την κ. Διαμαντοπούλου. Δεν ήταν υπερβολική σε αυτό το εκβιαστικό που είπε. Όλη της η πολιτική ήταν απολύτως στοχευμένη. Ελπίζω όχι και εσείς!
Η Διαμαντοπούλου ακόμη να συνειδητοποιήσει ότι οι πολίτες την έστειλαν σπίτι της. Όσο να πεις, είναι γλυκιά η εξουσία...
Τι τα θέλουμε τα αγγλικά τότε αφού έχουμε τα αρχαία ελληνικά για διεθνή συνεννόηση; Άστο, Αννούλα, δεν μας πείθεις...
Ας φροντίσουμε να ξέρουν ελληνικά, και μετά συζητάμε και για τα αγγλικά.
Τι να πει κανείς γι' αυτήν τη γυναίκα που στο παρελθόν ζήτησε να γίνει δεύτερη επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους τα αγγλικά, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ίδια τη χώρα μας ... Αν θέλει, μπορεί να φύγει να μείνει μόνιμα στη Βρετανία. Δεν θα μας λείψει...
Πρωτότυπες οι ιδέες της κας Διαμαντοπούλου! Όπως αυτή του 2010 που απαγόρευε σε όσους είχαν κάνει αίτηση για Διευθυντές σχολείων να κάνουν αίτηση για θέσεις Σχολικών Συμβούλων (!!!! ). Παγκόσμια πρωτοτυπία: να απαγορεύει σε πολίτες τη διεκδίκηση θέσης, ενώ έχουν τα τυπικά προσόντα. Ευτυχώς που πλέον δεν έχει κανένα θεσμικό ρόλο στην παιδεία. ΕΥΤΥΧΩΣ!
Εγώ θα έλεγα να μην γίνετε κανένας Διευθυντής Σχολείου αν δεν ξέρει έστω μια ξένη γλώσσα. Γιατί δηλαδή να ισχύει για τους μαθητές και όχι για τους Διευθυντές σχολείων και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης.
@ Πάνος: Έλεος πια με τις ταμπέλες, τα φτηνά ιδεολογήματα και την εντυπωσιοθηρία! Την ουσία θα την δούμε ποτέ; Είναι ή όχι τα Αγγλικά η παγκόσμια γλώσσα επικοινωνίας; Είναι ή όχι τα Αγγλικά η γλώσσα στην οποία εκφράζεται η συντριπτική πλειοψηφία της ανθρώπινης δραστηριότητας διεθνώς; Είναι ή όχι τα Αγγλικά η γλώσσα του Ίντερνετ; Είναι ή όχι τα Αγγλικά απολύτως απαραίτητα για τις σπουδές, την κατάρτιση και την επαγγελματική αποκατάσταση σε Ελλάδα και εξωτερικό; Μήπως θέλουμε να κλειστούμε στο καβούκι μας και να εθελοτυφλούμε; Η παγκοσμιοποίηση ή διεθνοποίηση ή όπως αλλιώς θέλετε, δεν είναι ιδεολογία, είναι πραγματικότητα, είναι το μέλλον, θέλουμε δεν θέλουμε! Ζούμε σε ανοικτές, πολυπολιτισμικές και πολυγλωσσικές κοινωνίες, σε ένα κόσμο όπου η επικοινωνία, η όσμωση ιδεών και πολιτισμών, η συνεργασία και αλληλεπίδραση οδηγούν την ανθρωπότητα μπροστά, τις κοινωνίες στην ανάπτυξη και τους ανθρώπους στην ευημερία. Βασικό συστατικό αυτής της πορείας, και για αυτό απαραίτητο προσόν και εφόδιο για τους μελλοντικούς πολίτες, είναι η επικοινωνία και η διάδραση. Ευτυχώς η δυστυχώς, η Αγγλική γλώσσα, αυτή τη στιγμή, είναι η παγκόσμια γλώσσα επικοινωνίας και εργασίας και η γλώσσα στην οποία εκφράζεται η διεθνής κοινότητα σε κάθε τομέα.
Ίσως η κα Διαμαντοπούλου να ήταν λίγο υπερβολική στην έκφρασή της, αλλά θεωρώ ότι μάλλον ήθελε να τονίσει το γεγονός ότι δεν νοείται στις μέρες μας να τελειώνει κάποιος το Λύκειο χωρίς να γνωρίζει πολύ καλά ή άριστα Αγγλικά και το κυριότερο χωρίς να αναγράφεται στο απολυτήριό του το μάθημα των Αγγλικών, δηλ. ότι έχει διδαχθεί, έχει κατακτήσει και ενδεχομένως έχει πιστοποιηθεί στα Αγγλικά σε πολύ υψηλό επίπεδο! Πόσο μάλλον, όταν διαφαίνεται ότι στο άμεσο μέλλον το απολυτήριο Λυκείου θα αποτελεί το βασικό ή το μοναδικό εφόδιο και κριτήριο με το οποίο κάθε μαθητής και μελλοντικός πολίτης θα διεκδικεί την είσοδό του σε πανεπιστήμια ή άλλου είδους ιδρύματα εκπαίδευσης και κατάρτισης αλλά και στην αγορά εργασίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό!
με τις συνεχείς δηλώσεις σας.Το ότι τελειώνουν το Λύκειο και κάνουν δεκάδες ορθογραφικά λάθη δεν σας απασχολεί. Απαντήστε όμως για τον αποκλεισμό των μισών και πάνω υποψηφίων σχολικών συμβούλων που κάνατε το 2011.Ήταν νόμιμο ,δίκαιο ,ηθικό και αξιοκρατικό; Γιατί μιλάτε συνεχώς για αξιοκρατία και αναρωτιέμαι πόσο αξιοκρατικό είναι να αποκλείετε τους περισσότερους υποψήφιους από μια διαδικασία επιλογών και να επιλέγονται για σχολικοί σύμβουλοι αυτοί που απέμειναν μετά τον αποκλεισμό.Πόση λοιπόν βαρύτητα έχουν τα λεγόμενά σας;
Πότε αλήθεια θα σταματήσουν οι συμβουλές της κας Διαμαντοπούλου.Ότι είχει να κάνει το έκανε ότι είχε να μας πει μας το είπε!
Έλεος πια με το διεθνικισμό της κ. Διαμαντοπούλου! Έλεος!
οκ, το εμπεδώσαμε! Είναι διεθνικίστρια, το διαμετρικά αντίθετο της εθνικίστριας. Εξίσου επικίνδυνα μαι τα δυο! Συγχαρητήρια.
Ας περιοριστεί στους ομοϊδεατικούς της κύκλους.
Προσπαθεί να επιβάλει την αγγλική γλώσσα στους ελληνόπαιδες!
Άκου εκβιασμός: όχι απολυτήριο ελληνικού Λυκείου χωρίς πλήρη γνώση αγγλικών. Λες και τα πλήρη αγγλικά, δηλαδή τα άπταιστα αγγλικά που λένε ορισμένοι, μαθαίνονται στα ελληνικά σχολεία, παρά το γεγονός ότι έχουν και τη συνδρομή και των φροντιστηρίων αγγλικής... Γνωρίζει άπταιστα αγγλικά ένα παιδί με proficiency; Αέρα κοπανιστό! Ας επιστρέψει επιτέλους στην ελληνική πραγματικότητα η κυρία Διαμαντοπούλου. Διετέλεσε και υπουργός παιδείας... Ποια άλλη πολιτική κακοποίηση θα υποστούμε ακόμη οι Έλληνες; Έλεος πια!