Πρόβλημα στις εξετάσεις για το Πρότυπο Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής

Η Διοικούσα Επιτροπή των ΔΕΠΠΣ ανακοίνωσε ότι θα μεριμνήσει ώστε οι εν λόγω μαθητές και μαθήτριες να αξιολογηθούν με τον πιο δίκαιο, παιδαγωγικά σωστό και αντικειμενικό τρόπο.

21/06/2018

Ενημερώθηκε: 22/06/2018, 11:16

Άκουσε το άρθρο

Κατά τη διάρκεια των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πρότυπα Γυμνάσια, στο Πρότυπο Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής, εκ παραδρομής και λόγω τεχνικού προβλήματος του φωτοτυπικού μηχανήματος, παραδόθηκαν στους υποψηφίους και τις υποψήφιες ενός τμήματος φωτοτυπίες των θεμάτων κατά μία σελίδα λιγότερες.

Η Διοικούσα Επιτροπή των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ) ανακοίνωσε ότι θα μεριμνήσει ώστε οι εν λόγω μαθητές και μαθήτριες να αξιολογηθούν με τον πιο δίκαιο, παιδαγωγικά σωστό και αντικειμενικό τρόπο.

Σημειώνεται ότι η μία από τις τρεις σελίδες που δεν δόθηκε στους υποψηφίους μαθητές αντιστοιχεί σε 30 μόρια σε σύνολο 100.  Το πρόβλημα υπήρχε στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Σχόλια (12)

Θέματα
|

Για τα θέματα πολλαπλών επιλογών και πολλαπλών ισοδύναμων απαντήσεων αλλά μόνο μία να εκλαμβάνεται ως σωστή, δεν ομιλεί κανείς!

Πρότυπος
|

Αυτό που συνέβη είναι αποτέλεσμα της απαξίωσης της διαδικασίας των εξετάσεων από την παρούσα κυβέρνηση. Έκοψαν τα κονδύλια με τα οποία πληρώνονταν οι βαθμολογητές και οι επιτηρητές. Επειδή μόνιμοι επιτηρητές δεν έρχονται φέρνουν αναπληρωτές . Ένα σχολείο δεν μπορεί εύκολα να οργανώσει εξετάσεις για 600 παιδιά. Το λάθος ήταν θέμα χρόνου. Θέλουν να απαξιώσουν τα πρότυπα και τις εξετάσεις και τους έχουν υποχρεώσει όλους να δουλεύουν εθελοντικά. Μόνο μια λύση υπάρχει. Να κάνει και άλλα πρότυπα σχολεία με αξιολογημένους εκπαιδευτικούς. Οι γονείς δεν θέλουν πρότυπα θέλουν καλά σχολεία που να γίνεται αξιοπρεπής δουλειά.

Αναζητείται αξιοπιστία
|

Πραγματικά, οι μαθητές δεν πρέπει να ξαναζήσουν τέτοια ψυχοφθόρα διαδικασία. Αλλά μήπως δεν ζούν ψυχοφθόρες εμπειρίες από την Α' Δημοτικού έως και την τριτοβάθμια; Ποιά η διαφορά με την επανάληψη των εξετάσεων; Ήδη υπάρχουν 12χρονα που λένε, εμείς γράψαμε άλλα θέματα από εμάς.

P.
|

Δεν υπάρχει απολύτως καμία δικαιολογία γι' αυτό που συνέβη στο συγκεκριμένο σχολείο. Ακόμα χειρότερη είναι η ανακοίνωση περί επιεικούς αντιμετώπισης των συγκεκριμένων μαθητών. Άμεση παραίτηση της διεύθυνσης του σχολείου για λόγους ευθιξίας. Απαράδεκτα τα σχόλια περί επανάληψης των εξετάσεων. Δεν είναι δυνατόν μικροί μαθητές 12 ετών να ξαναζήσουν τέτοια ψυχοφθόρα εμπειρία. Και ένα τελευταίο σχόλιο ως εκπαιδευτικός. Απαράδεκτο και παραπλανητικό μέρος των θεμάτων και στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά. Ο λαλίστατος υπουργός Παιδείας να πάρει θέση.

Οργάνωση
|

Η αξιοπιστία των εξετάσεων καταρρακώθηκε όταν ένας μικρός εξεταζόμενος, βγαίνοντας από το εξεταστικό του κέντρο, αντικρύζοντας το χάος της παράδοσης των εξεταζομένων στους γονείς/κηδεμόνες είπε: "Μπαμπα, πώς είναι δυνατόν το σχολείο αυτό να είναι πρότυπο και να επικρατεί αυτό το χάος; Δεν είναι οργανωμένοι καθόλου"!!!

Αξιοπιστία
|

Οι εξετάσεις θα πρέπει να επαναληφθούν καθώς παραβιάστηκε η αρχή πως όλοι οι εξεταζόμενοι εξετάζονται στα ίδια θέματα. Εάν η ισχύσουσα διαδικασία παραβιάζεται κατά τον έναν τρόπο - π.χ. λείπει η 1 σελίδα σε κάποια αίθουσα - ή τον άλλον, τότε υπάρχει/υπήρχε τρύπα. Αυτό επηρεάζει την αξιοπιστία των εξετάσεων.

άριστος
|

Από τη μια πλευρά απαράδεκτο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το μόνο δίκαιο είναι να επαναληφθούν οι εξετάσεις. Από την άλλη βλέπω πολύ χολή εδώ μέσα για τα "πρότυπα" των "αρίστων". Γιατί ? Δεν υποχρεώνουν κανέναν να πάει εκεί. Επίσης οι καθηγητές εκεί είναι με 5ετία και όχι βολεμένοι σε οργανική.
Τώρα για να θέλουν να δώσουν εξετάσεις τόσες εκατοντάδες μήπως θα πρέπει να ψάξουν αυτοί που βγάζουν τη χολή, γιατί τα παιδιά φεύγουν από τα σχολείο της γειτονιάς τους να πάνε σε πρότυπο ή πειραματικό? Δεν μπορεί κάτι καλό θα έχουν δει εκεί.

Αυτοί είναι...
|

αξιολογημένοι. Το φωτοτυπικό ήταν αξιολογημένο (συντηρημένο) ;

Και κοτσίδα και τιράντα
|

Πας καλά φίλε; Τα ΦΕΚ που ανακοινοποιούνται κάθε μέρα από το υπουργείο δεν τα έλεγξαν οι εκλεκτοί που μας διοικούν; Τα απολυτήρια που μας λένε να σκίσουμε γιατί ήταν λάθος; Οι εγκύκλιοι που νομοθετούν πριν τους νόμους και γράφουν ... έπεται νομοθετική ρύθμιση; Τα ωρολόγια των εσπερινών που είναι για τετραετή διάρκεια ενώ έχει ήδη ψηφιστεί ο νόμος για τριετή; Οι υπολογισμοί βαθμολογίας στα μουσικά που λένε στους μαθητές οτι πέρασαν την τάξη ενώ τελικά δεν την πέρασαν;
Θες να πω και άλλα για τους δικούς σου άριστους;

K. G.
|

Δάκτυλος της Κυβέρνησης, να εκθέσει την "αριστεία".

Χαρά
|

Να σημειωθεί επίσης ότι αν πρόκειται για τα μαθηματικά τα τελευταία προβλήματα είναι και τα δυσκολότερα, οπότε θα είναι άδικο να γίνει αναγωγή στα 100 χωρίς αυτά.

"Αριστείας" το ανάγνωσμα
|

Μα, δεν το έλεγξαν οι "άριστοι"; Αξολογημένοι δεν είναι;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ