Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πρόταση για τη βαθμολογική διαχείριση απαντήσεων του μαθήματος Βιολογίας Προσανατολισμού

Δημοσίευση: 22/06/2018
Εξετάσεις
Alt Text: 
Εξετάσεις
Title Text: 
Εξετάσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα θέματα του μαθήματος Βιολογίας Ομάδας Προσανατολισμού των Πανελληνίων Εξετάσεων 2018 προκάλεσαν έντονη ανησυχία σε υποψηφίους και γονείς και προβληματισμό σε συναδέλφους σχετικά με τη βαθμολόγηση δυο θεμάτων. Σεβόμενη τις ανησυχίες και τον προβληματισμό όλων, και δεδομένων των απαντήσεών μου στην ιστοσελίδα του Ομίλου των Φροντιστηρίων Πουκαμισάς αποσαφηνίζω ότι:

Α. οι απαντήσεις που οφείλουμε να ζητήσουμε από τους υποψηφίους πρέπει να απορρέουν από την ύλη του σχολικού βιβλίου και να μην στηρίζονται σε ευρύτερες γνώσεις από πανεπιστημιακά ή άλλα συγγράμματα.

Β. κάθε επιστημονικώς τεκμηριωμένη απάντηση πρέπει  να αξιολογείται ως ορθή.

Οι απαντήσεις που δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα μας είναι ακριβώς αυτές που προκύπτουν από την εξεταστέα ύλη. Ωστόσο δύο σημεία του διαγωνίσματος (το θέμα Α4 και το θέμα Γ2) επιδέχονται και άλλης απάντησης, ανεξάρτητης τόσο της θεωρίας του σχολικού βιβλίου της Γ΄ Λυκείου όσο και των γνώσεων που έχει αποκτήσει ο υποψήφιος από το μάθημα της Βιολογίας προηγούμενων τάξεων.

Δεν είναι όμως λογικό να τιμωρούμε βαθμολογικά τον υποψήφιο που γνωρίζει περισσότερα από όσα απαιτούνται ή να τιμωρούμε εκείνον που δεν γνωρίζει ύλη εκτός της εξεταστέας!

Για τον λόγο αυτό, κρίνω ότι στα επίμαχα θέματα πρέπει να εκληφθούν ως ορθές δύο απαντήσεις.

Με τιμή
Νότα Λαζαράκη
Βιολόγος – Συγγραφέας
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Φροντιστηρίων Πουκαμισάς

 

Σχόλια (3)

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
22 Ιουν 2018 10:32

και για το Γ3 υπάρχει πρόβλημα..

 
ΜΑΡΙΑ Κ
22 Ιουν 2018 11:19

Και για τους υποψηφίους που μπορεί να παραπλανήθηκαν γιατί διέκριναν και τις δυο σωστές απαντήσεις (όπως απόφοιτοι ή και ήδη φοιτητές με πιο προχωρημένες γνώσεις βιολογίας) και εδωδαν σωστο το δ;
Η ερώτηση θα έπρεπε να ακυρωθεί και να μοιραστεί ο βαθμός στα υπόλοιπα τέσσερα ερωτήματα του Α ζητήματος

 
ΣΑΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ
27 Ιουν 2018 21:14

Απο ποιό σημείο της θεωρίας του σχολικού προκύπτει η απάντηση που στάλθηκε ως σωστή στο Γ3; Ακόμα και το βιβλίο του καθηγητή δίνει άλλη απάντηση ή πιο σωστά αποφεύγει να δώσει απάντηση. Μπράβο στους μαθητές που διέθεταν τόση φαντασία ώστε να παρουν αντίγραφο της καλλιέργειας και να χρησιμοποιήσει τετρακλίνη;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean