Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Νέο βιβλίο Μαθηματικών στην Ε Δημοτικού

Δημοσίευση: 20/08/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από το νέο σχολικό έτος  2018-19, οι μαθητές της Ε τάξης του Δημοτικού θα έχουν ένα νέο βιβλίο Μαθηματικών  που φιλοδοξεί να τους διευκολύνει, ώστε να βιώσουν μία πλούσια, ουσιαστική και ενδιαφέρουσα μαθηματική εμπειρία.

Η επιλογή της συγγραφικής ομάδας, που δούλεψε σε εθελοντική βάση, έγινε   μετά από πρόσκληση και με κριτήριο την αξιολόγηση του «δείγματος γραφής»,  το οποίο κατέθεσαν στο ΙΕΠ οι υποψήφιες συγγραφικές ομάδες.

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους σχεδιάζεται επιμόρφωση επί της διδακτικής διαχείρισης του νέου σχολικού εγχειριδίου, ώστε να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η ενσωμάτωσή του στην καθημερινότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.  

Ήδη το νέο βιβλίο έχει αναρτηθεί στην πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου (εδώ)

Σχόλια (7)

 
Γιάννης
08 Ιουλ 2018 12:10

"Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους σχεδιάζεται επιμόρφωση επί της διδακτικής διαχείρισης του νέου σχολικού εγχειριδίου, ώστε να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η ενσωμάτωσή του στην καθημερινότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας".
Ενδιαφέρον!
Και... ποιοι θα κάνουν την επιμόρφωση; Οι καινούριοι ΣΕΕ; Από τα γραφεία στις έδρες τους; Μέσω Skype;

 
Γιάννης
08 Ιουλ 2018 12:12

(Συνέχεια)
Βιβλίο για τον δάσκαλο; Προς το παρόν ούτε έντυπο ούτε ψηφιακό.

 
Δασκάλα
08 Ιουλ 2018 15:18

Τουλάχιστον έχουμε Μαθηματικά με ξεκάθαρες ενότητες και όχι "αχταρμάς". Αν μας επιμορφώσουν οι καινούριοι ΣΕΕ θα πούμε και ευχαριστώ. Η προηγούμενη επιμόρφωση για τα νέα βιβλία είχε γίνει από τους υπαλλήλους της Πρωτοβάθμιας, στη Διεύθυνση που υπηρετούσα τότε.

 
Ιωαννα
20 Αυγ 2018 18:07

Ακόμη θυμόμαστε τις προηγούμενες ενημέρωσεις , που όταν αναφέραμε τις ενστάσεις μας μας χαρακτήριζαν λίγο ως πολύ κολλημένους κ τεμπέληδες που δεν μπορούμε να διαχειριστούμε τη νέα σοφία των υπερτατων βιβλίων .. πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα για πολλαπλά βιβλία όπου το κάθε σχολείο θα τα επιλέγει . Βιβλίο μοναδικό θεόπνευστο τέλος .

 
Νέα βιβλία και ύλη Δημοτικού
21 Αυγ 2018 20:56

Mήπως είναι καιρός τα νέα βιβλία Μαθηματικών και Φυσικής να εισάγονται ως ενιαίο διδακτικό πακέτο;

Ας σκεφτούν στο υπουργείο Παιδείας να επεκτείνουν το Γυμνάσιο ώστε να περιλαμβάνει και την Ε' και ΣΤ' Δημοτικού.

Τα παιδιά αυτής της ηλικίας πρέπει να διδάσκονται το κάθε μάθημα από εξειδικευμένους καθηγητές (Μαθηματικούς, Φιλολόγους, Φυσικούς, Ιστορικούς, Κοινωνιολόγους, Χημικούς), δεν αρκούν οι γενικές γνώσεις των δασκάλων της πρωτοβάθμιας.

Με αυτήν την ενσωμάτωση θα λυθούν πολλά προβλήματα που εμφανίζονται στο Γυμνάσιο και το Λύκειο και έχουν τη ρίζα τους στην παρουσίαση της ύλης στο Δημοτικό.

 
Παιδαγωγός
22 Αυγ 2018 12:44

Εδώ το Γυμνάσιο και το Λύκειο πάνε για ολική αναδόμηση λόγω της ανεπάρκειας και των παθογενειών τους, και διαβάζω παραπάνω επέκτασή τους στην Ε και Στ!

 
@ Παιδαγωγός
22 Αυγ 2018 15:12

Τα παιδιά 11 και 12 ετών έχουν τις ίδιες μαθησιακές δυνατότητες με παιδιά 6 ή 7 ετών;

Με ποια επιστημονικά κριτήρια εντάσσονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όπου ένας μοναδικός δάσκαλος/-α διδάσκει όλα τα γνωστικά αντικείμενα;

Στη Γερμανία, για παράδειγμα, το Δημοτικό διαρκεί μόνο 4 χρόνια (τάξεις: 1 έως 4) και το Γυμνάσιο-Λύκειο είναι ενιαίο (τάξεις: 5-12).

Παθογένειες υπάρχουν σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης: μία σημαντική επισήμανση είναι ότι η "καμπύλη μάθησης" αυξάνεται απότομα από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, καθώς τα παιδιά δεν έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα για την πιο αυστηρή προσέγγιση της ύλης των μαθημάτων.

Αναμενόμενο στο Λύκειο να εμφανίζονται υψηλά ποσοστά σχολικής αποτυχίας και εγκατάλειψης, τα οποία σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στο γεγονός ότι οι μαθητές φτάνουν εκεί χωρίς να έχουν "εκπαιδευτεί να μαθαίνουν" στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό.

Η αποσπασματική εισαγωγή ενός καινούριου βιβλίου ή επιμέρους αλλαγές στα μαθήματα ελάχιστο όφελος έχουν. Μόνο με την συνολική αναμόρφωση της ύλης και την αναδιάταξη των διαχωρισμών στις βαθμίδες εκπαίδευσης, ώστε να δημιουργείται "ενιαία γραμμή μάθησης", θα αλλάξει αυτή η άσχημη εικόνα.

Δεν υποστηρίζω πως όλοι οι μαθητές ξαφνικά είναι εν δυναμει "αριστούχοι" · όμως ας μην αποδεχτούμε μοιρολατρικά ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπου το ποσοστό αποτυχίας αγγίζει το 50% και η μόνη μεταρρυθμιστική επωδός είναι "περικοπή μαθημάτων & απλούστευση ύλης".

Εξυπακούεται πως η υποχρεωτική εκπαίδευση οφείλει να γίνει 12χρονη και ενιαία. Με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής ένα απολυτήριο Γυμνασίου δεν είναι αρκετό.

Οι μαθητές έχουν ανάγκη σωστά δομημένα σχολικά προγράμματα, ούτε "υστερικά" παραφορτωμένα ούτε "χαριστικά" ελλιπή.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ