Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Πρόβλημα ισότιμης αντιμετώπισης όλων των υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στον κλάδο της ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ με τη μοριοδότηση του ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ των υποψηφίων της Α/θμιας

Δημοσίευση: 12/07/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με το νόμο 4547/2018 (ΦΕΚ 102, τ. Α΄/ 12-06-2018), για το συγκεκριμένο κλάδο μπορούν να είναι υποψήφιοι όλοι οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανεξάρτητα από ειδικότητα.

Επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο νόμο, (Άρθρο 24, Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής, Παράγραφος 2, υποπερίπτωση γγ), ο τίτλος διδασκαλείου εκπαίδευσης μοριοδοτείται με 3 μονάδες.

Το Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, όπως είναι γνωστό, έχει ως μοναδική αποστολή τη μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ο θεσμός της συγκεκριμένης μετεκπαίδευσης με διετή φοίτηση, αφορά μόνο σε δάσκαλους και νηπιαγωγούς των πρώην Παιδαγωγικών Ακαδημιών και των Σχολών Νηπιαγωγών καθώς και πτυχιούχους των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών.

Αντίστοιχος θεσμός της συγκεκριμένης μετεκπαίδευσης ΔΕΝ ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ για τους εκπαιδευτικούς της ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.

Στις παρούσες κρίσεις, ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία επιλέγονται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων (Άρθρο 22, Προϋποθέσεις επιλογής) της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης και ανεξάρτητα από ειδικότητα και με βάση τα προαναφερθέντα δημιουργείται πρόβλημα ισότιμης αντιμετώπισης όλων των υποψηφίων. Με βάση λοιπόν το νόμο, οι υποψήφιοι της πρωτοβάθμιας έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα κατά 3 μονάδες το οποίο είναι ανυπέρβλητο και αντιβαίνει στην ισότιμη αντιμετώπιση. Το υπουργείο οφείλει να εξετάσει το ζήτημα και να δώσει δίκαιη λύση.

Σχόλια (23)

 
δευτεροβάθμια
12 Ιουλ 2018 11:10

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στους συντονιστές Ειδικής Αγωγής!!!!!

 
Θ.Μ.
12 Ιουλ 2018 15:20

Πρόκειται για σημαντική αβλεψία του Υπουργείου. Για λόγους ισότιμης αντιμετώπισης όλων των υποψηφίων, θα πρέπει να γίνει άμεσα τροποποίηση της νομοθεσίας και στις επιλογές συντονιστών εκπαιδευτικού έργου για την Αειφορία και την Ειδική Αγωγή να μην προσμετρώνται μόρια για Διδασκαλείο στους δασκάλους (ΠΕ 70) και στους νηπιαγωγούς (ΠΕ 60).

 
Και κοτσίδα και τιράντα
12 Ιουλ 2018 17:45

Αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν τα πράγματα γίνονται στο πόδι. Αυτή η αειφορία, απ ότι καταλαβαίνω, δεν προδιαγράφει τίποτα απολύτως, δεν ζητάει σπουδές σε οτιδήποτε σχετικό με αειφορία, ούτε καν σχετική εμπειρία, είναι ένας κουβάς που όσοι μπουν θα κάνει ενστάσεις ο ένας στον άλλο και μετά δεν θα ξέρουν τι θα πρέπει να κάνουν

 
Κατερίνα
14 Ιουλ 2018 02:15

Εννοείται ότι το Διδασκαλείο δεν πρέπει να μετράει. Όπως δεν πρέπει να μετράει και το β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε αφού δεν είχαν όλες οι ειδικότητες πρόσβαση παλιότερα. Κάποιες ειδικότητες (π.χ ξενόγλωσσοι) τώρα τελείωσαν την παρακολούθηση και δεν έχουν πιστοποιηθεί ακόμη. Όταν μια προκήρυξη απευθύνεται και στις δύο βαθμίδες, τότε οφείλει να μην μεροληπτεί υπέρ της μιας. Αυτά είναι βασικά και αυτονόητα. Το υπουργείο πρέπει να πάρει άμεσα πίσω τη μοριοδότηση για β' επίπεδο και Διδασκαλείο.

 
Eva
14 Ιουλ 2018 19:58

Επίσης το Διδασκαλείο έχει σταματήσει τη λειτουργία του εδώ και αρκετά χρόνια γεγονός που αδικεί νεότερους υποψηφίους που δεν έχουν πια τη δυνατότητα φοίτησης σε αυτό και συνεπώς της μοριοδότησής τους.

 
iremias
14 Ιουλ 2018 21:53

Όλα αυτά αναμένεται να ακυρωθούν στο ΣΤΕ.Όμως πρώτα θα ταλαιπωρηθεί κόσμος και κόσμος από τη νομοθεσία των ασχέτων .Στο ποδάρι κυριολεκτικά!

 
Ότι σας συμφέρει.
14 Ιουλ 2018 22:24

Επειδή το Διδασκαλείο έκλεισε να μην μετράει.Επειδή η μονοετής ΣΕΛΕΤΕ έκλεισε να μην μετράει.Επειδή έκλεισε η τάδε σχολή να μην μετράει.Σε ποια χώρα του κόσμου υπόψήφιοι με επίπεδο θα το σκέφτονταν αυτό;Ότι δεν έχετε εσείς να μην μετράει σε αυτούς που το έχουν.Όταν διοριστήκατε στην Α/θμια αυτά τα ξέρατε.Αν δεν σας άρεσαν να μην διοριζόσασταν.Το διδασκαλείο για την Α/θμια είναι όπως η ΣΕΛΕΤΕ για την Β/θμια.Και επειδή ΣΕΛΕΤΕ δεν μπορούσαν να πάνε οι δάσκαλοι να μην μετράει και αυτή.Θέλετε να συνεχίσουμε στα άλλα;Που παγκόσμια αν κλείνει μια σχολή δεν λαμβάνεται υπόψη πουθενά για τον κάτοχο της;Πέστε μου μια και θα συμφωνήσω μαζί σας.Με τέτοια νοοτροπία χίλια μνημόνια και λίγα είναι.Ευτυχώς και ποτέ δεν θα εισακουσθείτε από καμία κυβέρνηση γιατί αυτό δεν γίνεται ούτε στα παραμύθια.Μπορείτε να πάρετε ένα 2ο πτυχίο ή μεταπτυχιακό και να το ισοφαρίσετε.

 
@iremias
14 Ιουλ 2018 23:29

Που ξέρετε ότι θα ακυρωθούν από το ΣτΕ;Στο μυαλό των δικαστών είστε;Ποτέ μα ποτέ δεν θα ακυρωθεί η μοριοδότηση για το Διδασκαλείο και για οποιαδήποτε άλλη σχολή.Έδωσαν εξετάσεις για να μπούνε και αυτό δεν ακυρώνεται με τίποτα.Ούτε και ο νόμος θα ακυρωθεί.Ψηφίστηκε από την Βουλή.Τέλος.

 
Διορθώσεις
14 Ιουλ 2018 23:50

@Ότι σας συμφέρει
Παρακαλώ θερμά τους συναδέλφους να γράφουν σωστά τα ελληνικά. Δεν είναι δυνατόν να μπερδεύουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι μάλιστα γράφουν δημόσια, το "ό,τι" με το "ότι" και το "πώς" με το "πως". Πώς μετά να πάρει κανείς σοβαρά τις απόψεις τους και το μορφωτικό τους επίπεδο; Και μην αρχίσουμε να λέμε ότι έγινε "εκ παραδρομής". Αν κάποιος δεν μπορεί να γράφει σωστά, δεν είναι κακό. Κακό είναι να μην το ξέρει. Ας δίνουν τα σχόλιά τους σε έναν φίλο να τα δει.
Τα σωστά:
"Ό,τι σας συμφέρει", "'Ο,τι δεν έχετε εσείς", "Πού παγκόσμια".

 
ΗΡΑ*
15 Ιουλ 2018 08:11

@ Ότι σας συμφέρει

1) Αυτοί ό,τι τούς συμφέρει, μα κι εσύ ό,τι θέλεις γράφεις ( το "ό,τι" εδώ αντωνυμία)

2) ... με την ελπίδα πάντα ότι δεν είσαι δάσκαλος και κάνεις τέτοια λάθη ! (το " ότι" εδώ ειδικός σύνδεσμος).

 
Ό,τι(το διόρθωσα) σας συμφέρει.
15 Ιουλ 2018 14:58

Αγαπητοί @Διορθώσεις και @ΗΡΑ στα λάθη κολλήσατε και όχι στην ουσία;Οι σχολιαστές αυτού του άρθρου ζητούν κάτι που δεν έχουν αυτοί και το έχουν άλλοι να μην μοριοδοτείται ,με έωλα επιχειρήματα.Αντί να ασχοληθείτε με το
γεγονός ότι υποψήφιοι με προσόντα και μορφωτικό επίπεδο υποθέτω ,ζητάνε κάτι που δεν θα το ζητούσαν υποψήφιοι σε άλλα κράτη,ασχολείστε με την ορθρογραφία.Και εγώ μπορώ να ισχυρισθώ το εξής:Αν ανατρέξετε στο πρόγραμμα σπουδών των διδασκαλείων θα διαπιστώσετε ότι υπήρχαν ενότητες μαθημάτων και μαθήματα που είχαν σχέση με την αειφορία και συνεπώς οι απόφοιτοι του τα διδάχτηκαν.Οι υπόλοιποι που δεν τελείωσαν διδασκαλείο δεν τα διδάχτηκαν.Να ζητήσω λοιπόν μεγαλύτερη μοριοδότηση του διδασκαλείου που τα δίδαξε έναντι των υπολοίπων που δεν τα διδάχτηκαν ή τον αποκλεισμό τους επειδή δεν τα διδάχτηκαν;Υπενθυμίζω ότι στο διδασκαλείο έμπαινες με εξετάσεις.Άλλοι ζητάν κατάργηση της ξένης γλώσσας που δεν έχουν,άλλοι ζητάν κατάργηση του ΤΠΕ2 που δεν έχουν,άλλοι κατάργηση του διδασκαλείου που δεν έχουν.Ο καθένας ζητά κατάργηση αυτού που δεν έχει ,αλλά το έχουν οι άλλοι.

 
sim
15 Ιουλ 2018 18:44

θα πρέπει να δοθεί διευκρινιστική εγκύκλιος από το Υπουργείο και στις επιλογές συντονιστών εκπαιδευτικού έργου για την Αειφορία και την Ειδική Αγωγή να μην προσμετρώνται μόρια για Διδασκαλείο στους δασκάλους (ΠΕ 70) και στους νηπιαγωγούς (ΠΕ 60).

 
Θ.Μ.
15 Ιουλ 2018 19:40

Στις κρίσεις διευθυντών σχολείων 2017, το Υπουργείο Παιδείας έπραξε το σωστό και δεν προσμετρήθηκαν μόρια διδασκαλείου στους δασκάλους που ήταν υποψήφιοι διευθυντές για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιβάλλεται λοιπόν και τώρα, για λόγους ισότητας όλων των υποψηφίων να μην προσμετρηθούν μόρια διδασκαλείου σε δασκάλους ΠΕ 70 και νηπιαγωγούς ΠΕ 60 που είναι υποψήφιοι για τις θέσεις συντονιστών εκπαιδευτικού έργου κλάδου ειδικής αγωγής αλλά και κλάδου αειφορίας...

 
ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ
15 Ιουλ 2018 20:46

Σε ειδικότητες συντονιστών που είναι κοινές για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΜΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ.-

 
ΗΡΑ*
15 Ιουλ 2018 22:21

@ Ό,τι (το διόρθωσα) σας συμφέρει

... ΚΑΙ στα λάθη... Θα ξέρεις, φραντάζομαι, το του Αλκαίου : Εξ όνυχος τον λέοντα... Και κάτι ακόμα : Το θέμα δεν είναι να το διορθώσεις, αλλά να μάθεις μια για πάντα πότε γράφεται με (,) και πότε όχι. Και μην μας εγκαλείς κι από πάνω πως τάχα κολλήσαμε στην ορθογραφία ...είσαι (;) και υποψήφιος !!!

 
@Αμερόληπτος, ΘΜ και λοιποί.
15 Ιουλ 2018 22:41

Πριν λίγες ημέρες σχολιαστής ανέφερε τον νόμο του 1964 που προέβλεπε Διδασκαλεία σε Α/Θμια και Β/θμια εκπαίδευση.Μάλιστα το Διδασκαλείο της Β/θμιας λειτούργησε για λίγο καιρό στο κέντρο της Αθήνας.Οι δάσκαλοι όμως μαζί με την ΔΟΕ αγωνίζονταν συνεχώς για την βελτίωση του και έτσι από ένα Διδασκαλείο (Μαράσλειο)που υπήρχε και φοιτούσαν δάσκαλοι από ΟΛΗ την χώρα για δυο χρόνια με δικά τους έξοδα και δίνοντας εξετάσεις ,στην 10ετία του 1990 ,έγινε 2ο διδασκαλείο στην Θεσσαλονίκη και με απαίτηση της ΔΟΕ και των δασκάλων και νηπιαγωγών έγιναν σε όλη την Ελλάδα όπου έμπαιναν με εξετάσεις .Αντίθετα οι καθηγητές και η ΟΛΜΕ απαξίωσαν το διδασκαλείο της β/θμιας το οποίο έκλεισε λόγω έλλειψης φοιτούντων..Επομένως δεν φταίνε οι δάσκαλοι που δεν έχει διδασκαλείο η β/θμια με αποκλειστική της ευθύνη και καλώς μοριοδοτούνται και θα μοριοδοτούνται για πάντα.Μοριοδοτείται ταυτόχρονα και η ΣΕΛΕΤΕ που δεν ζητάτε την μη μοριοδότηση της και αφορά αποκλειστικά την β/θμια.Και στην ειδική αγωγή υπήρχαν ξεχωριστά διετή τμήματα διδασκαλείων.Επομένως οι μετακπαιδευμένοι επί μια διετία στην ειδική αγωγή στο διδασκαλείο δεν μπορεί να μην μοριοδοτούνται για αυτό επειδή το θέλουν αυτοί που δεν το διδάχτηκαν ποτέ και αγνοούν πλήρως το αντικείμενο.Όσο δε για την αειφορία και τα σχετικά της στα διδασκαλεία υπήρχαν και μαθήματα σχετικά ,και εργασίες και δημοσιεύσεις.Επομένως και αυτό το διδάχτηκαν και δεν μπορεί αυτοί που δεν το διδάχτηκαν ποτέ και πουθενά να ζητάν να μην μοριοδοτείται σε αυτούς που το διδάχτηκαν και έκαναν και σχετικές διπλωματικές.Ευτυχώς που το Υπουργείο τα γνωρίζει πολύ καλά και ούτε κάν ασχολούνται με τέτοιες απαιτήσεις.Πάντως μόνο σε αυτήν την χώρα θα άκουγα την απαίτηση να μην μοριοδοτούνται οι απόφοιτοι της ειδικής αγωγής διετούς φοίτησης των διδασκαλείων επειδή δεν την έχουν οι β/θμιοι υποψήφιοι που δεν την διδάχτηκαν ποτέ και να μην μοριοδοτούνται και απόφοιτοι των διδασκαλείων που έκαναν εισηγήσεις ,εργασίες και διπλωματικές πάνω στην αειφορία και τα σχετικά της επειδή δεν τα σπούδασαν και διδάχτηκαν ποτέ οι της β/θμιας.

 
sim
16 Ιουλ 2018 11:42

Στις κρίσεις διευθυντών σχολείων 2017, το Υπουργείο Παιδείας έπραξε το σωστό και δεν προσμετρήθηκαν μόρια διδασκαλείου στους δασκάλους που ήταν υποψήφιοι διευθυντές για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Υπάρχουν περιπτώσεις υποψηφίων συντονιστών ειδικής αγωγής και αειφορίας με διδακτορικό 6 μόρια και Διδασκαλείο 3 μόρια. Σύνολο 9 μόρια. Οι υποψήφιοι της Δευτεροβάθμιας αλλά και του ΕΕΠ μένουν πίσω γιατί δεν έχουν Διδασκαλείο. Το υπουργείο οφείλει να εξετάσει το ζήτημα και να δώσει δίκαιη λύση.

 
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
16 Ιουλ 2018 11:56

Υποψήφιοι που ανήκουν στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό δηλ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ. μπορούν και αυτοί να διεκδικήσουν θέσεις συντονιστών εκπαιδευτικού έργου και για την Ειδική Αγωγή αλλά φυσικά ούτε αυτοί έχουν Διδασκαλείο. Το υπουργείο οφείλει να εξετάσει το ζήτημα και να δώσει δίκαιη λύση.

 
@Aμεpόληπτος ΘΜ και λοιποί.
16 Ιουλ 2018 16:25

Κατόπιν ώριμης σκέψης, αναιρώ την προηγούμενη άποψη διότι όλοι έχουν κουραστεί με εργασίες, εισηγήσεις και διπλωματικές και υποστηρίζω να μην μοριοδοτείται το Διδασκαλείο για λόγους ισότιμης αντιμετώπισης όλων των υποψηφίων...

 
@sim και Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό.
16 Ιουλ 2018 22:22

Απαντηθήκατε από τον@ Αμερόληπτος, ΘΜ και λοιποί .Οι Κοινωνικοί λειτουργοί ,οι ψυχολόγοι κλπ δεν δίδαξαν ποτέ για να γνωρίζουν τα στοιχειώδη μιας διδασκαλίας.Τί θα πουν σε αυτούς που διδάσκουν 10 και 20 χρόνια σε τάξεις ειδικής αγωγής;Ή σε αυτούς που αποφοίτησαν από τα διετή τμήματα ειδικής αγωγής των διδασκαλείων;Πόσο ...δίκαιη θα είναι μια λύση που ο απόφοιτος της διετούς σχολής ειδικής αγωγής δεν θα μοριοδοτείται για την ειδική αγωγή που την σπούδασε επειδή δεν την έχουν οι κοινωνικοί λειτουργοί κλπ.Φυσικά θα καταρεύσει ενώπιον πάσης δικαστικής αρχής.Μπορούν όμως οι ψυχολόγοι,κοινωνικοί λειτουργοί κλπ να δώσουν κατατακτήριες για τα τμήματα ειδικής αγωγής των Παιδαγωγικών σχολών και με αυτό το πτυχίο να διεκδικήσουν την θέση.Να θυμίσω ότι ο εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής έχει 4 έτη σπουδών στο Πανεπιστήμιο και άλλα δυο χρόνια σπουδών στο διδασκαλείο και συνολικά έξι ,ενώ οι κοινωνικοί λειτουργοί,ψυχολόγοι κλπ έχουν τέσσερα.Επομένως και τα τρία μόρια είναι λίγα.Δεκατρία έπρεπε να ήταν.Και αλήθεια ένας ψυχολόγος Συντονιστής τί θα έχει να πεί σε ένα δάσκαλο 20ετίας σε τάξεις ειδικής αγωγής για την διδασκαλία που αγνοεί πλήρως το αντικείμενό της;Νομίζω ότι ούτε κάν θα τον πλησιάζει .Για αυτό μην αγχώνεστε.Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε γιατί είναι νόμος ψηφισμένος από την Βουλή και αλλάζει μόνο με νέο νόμο που θα ψηφιστεί και αυτός από την Βουλή και μόνο.Δεν γίνεται με Υπουργική Απόφαση.Αυτό τουλάχιστον έπρεπε να το ξέρετε γιατί αφού επιθυμείτε να γίνετε Συντονιστές μια στοιχειώδης γνώση της νομοθεσίας δεν βλάπτει.Αύριο θα σας ρωτήσουν κάτι και δεν θα ξέρετε να απαντήσετε.

 
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
17 Ιουλ 2018 18:51

@sim και Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό
1. Στις κρίσεις διευθυντών σχολείων 2017, το Υπουργείο Παιδείας έπραξε το σωστό και δεν προσμετρήθηκαν μόρια διδασκαλείου στους δασκάλους που ήταν υποψήφιοι διευθυντές για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
2. Διάβασε καλά τον ν.4547/2018. Υποψήφιοι μπορεί να είναι από το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Κοίτα τους πίνακες υποψηφίων στην Ειδική Αγωγή.
3. Υπάρχουν περιπτώσεις υποψηφίων συντονιστών ειδικής αγωγής και αειφορίας με διδακτορικό 6 μόρια και Διδασκαλείο 3 μόρια. Σύνολο 9 μόρια.
4. Άμεση παρέμβαση των αιρετών των ΠΥΣΕΕΠ που είναι και μέλη των Συμβουλίων Επιλογής.
5. Ίση μεταχείριση σε όλους τους υποψηφίους.Το Υπουργείο οφείλει να εξετάσει το ζήτημα και να δώσει δίκαιη λύση.

 
Δευτεροβάθμια
17 Ιουλ 2018 20:58

Με αυτά που γράφετε εσείς που απαντάτε με @ και το όνομα του γράφοντα, υποβαθμίζετε όλο το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό: "Οι Κοινωνικοί λειτουργοί ,οι ψυχολόγοι κλπ δεν δίδαξαν ποτέ για να γνωρίζουν τα στοιχειώδη μιας διδασκαλίας" (!!!!????@@??). Είναι δυνατόν να γράφετε τέτοιου είδους υποτιμητικά σχόλια;;;; Αυτή η δήλωση δείχνει πλήρη άγνοια για την τεράστια προσφορά αυτών των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, και λυπάμαι πολύ για τις απόψεις σας. Και θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι ένας ψυχολόγος έχει σπουδάσει τη συμβουλευτική και άρα έχει να πει πάρα πολλά στους αγαπητούς συναδέλφους με 20+ χρόνια υπηρεσίας, αρκεί να του δοθούν οι ίδιες ευκαιρίες με τους άλλους κλάδους ώστε να διεκδικήσει τη θέση του Συντονιστή με ίσους όρους. Επίσης, εσείς είστε αυτός/αυτή που δεν θα ξέρετε να απαντήσετε εάν σας ρωτήσουν, διότι λεπτομέρειες σε ζητήματα μοριοδότησης δύνανται να ρυθμίζονται και με διευκρινιστικές εγκυκλίους όπως έγινε το 2017 στις κρίσεις δ/ντών ΕΕΕΕΚ, όπου το Υπουργείο με διευκρινιστική εγκύκλιο και για λόγους ίσης αντιμετώπισης όλων των υποψηφίων, δεν προσμέτρησε μόρια για διδασκαλείο στους δασκάλους ΠΕ 70.

 
@Δευτεροβάθμια.
18 Ιουλ 2018 22:02

Άλλο η προσφορά στην εκπαίδευση χωρίς διδασκαλία στην τάξη και άλλο διδασκαλία στην τάξη επί σειρά ετών.Δεν έχετε εμπειρία διδασκαλίας σε τάξη και αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα αν προκύψουν προβλήματα διδασκαλίας και κληθείτε να τα αντιμετωπίσετε.Μπορείτε να κάνετε έστω και μια υπόδειξη ή να συμβουλεύσετε έστω σε θέματα διδασκαλίας έναν εκπαιδευτικό 20ετούς διδασκαλίας στις τάξεις της ειδικής αγωγής;Ξέρετε ότι δεν μπορείτε και απορώ πως θα ασκείσετε το έργο σας.Μπορεί στο αντικείμενο σας να είστε η άριστη των αρίστων αλλά άλλο αυτό και άλλο τα προβλήματα διδασκαλίας που θα σας απασχολούν καθημερινά και μάλιστα με εκπαιδευτικούς πολυετούς πείρας που θα ξέρουν ότι δεν ξέρετε τα της διδακτικής,Και αυτό θα είναι και το τεράστιο πρόβλημα που ουσιαστικά θα υποβαθμίσει τον νέο θεσμό και τα πρόσωπα του.Τα σχολεία και οι τάξεις ειδικής αγωγής χρειάζονται τις ειδικότητες αλλά τα καθημερινά προβλήματα είναι η μάθηση και η διδασκαλία .Αν δεν τα κατέχετε από εμπειρία τότε δεν μπορείτε να εκφράσετε άποψη και συνεπώς δεν μπορείτε να ασκήσετε ουσιαστικό έργο για το οποίο επιλεγήκατε.όσο για το θέμα των μοριοδοτήσεων τα είπαμε.νόμοι του κράτους ψηφισμένοι από την Βουλή αλλάζουν ή καταργούνται από νέο νόμο ή τροπολογία ψηφισμένο επίσης από την Βουλή και μόνο.Άρα διευκρινιστικές εγκύκλιοι δεν μπορούν να υπάρξουν.Και πρέπει να μάθετε να ξεχωρίζετε τις διοικητικές αρμοδιότητες ενός Διευθυντή ΕΕΕΕΚ που δεν χρειάζονται πτυχίο Διδασκαλείου Ειδικής Αγωγής από τις αρμοδιότητες Συντονιστού που χρειάζονται τις γνώσεις ειδικών σπουδών στην Ειδική Αγωγή.Άλλο το διοικητικό έργο και άλλο το συντονιστικό -παιδαγωγικό .Πρέπει πριν τα γράφετε να μάθετε τα ξεχωρίζετε.Και επαναλαμβάνω ότι στις συντεταγμένες κοινωνίες η ισότητα είναι πάντα [πος τα πάνω και ποτέ προς τα κάτω που εσείς ζητάτε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ