Υπ. Παιδείας: Οι Σχολικοί Σύμβουλοι προσπαθούν να μπλοκάρουν τη διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης

Η Αίτηση ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ προσδιορίστηκε να συζητηθεί στο ΣτΕ την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018-Απορρίφθηκε από το ΣτΕ η προσωρινή διαταγή αναστολής εκτέλεσης των διατάξεων για τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης συντονιστών εκπαιδευτικού έργου

13/07/2018

Ενημερώθηκε: 26/08/2018, 17:00

Άκουσε το άρθρο

Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ) επέλεξε να προσφύγει στη δικαιοσύνη με στόχο να μπλοκάρει τη διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης.

Αυτό τονίζει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του, με αφορμή  την αίτηση ακύρωσης που κατέθεσε η Π.Ε.Σ.Σ.  στο Συμβούλιο της Επικρατείας επί του νόμου για την επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου, η οποία προσδιορίστηκε να συζητηθεί στο ΣτΕ την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018 ,και  υπογραμμίζει τα εξής:

Α. Το αίτημα της Π.Ε.Σ.Σ να χορηγηθεί προσωρινή διαταγή αναστολής εκτέλεσης των διατάξεων για τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης συντονιστών εκπαιδευτικού έργου εξετάστηκε  ήδη και απερρίφθη από το δικαστήριο.

Β. Ελπίζουμε αντί η Π.Ε.Σ.Σ να αναλώνεται σε τέτοιου είδους κινήσεις, να συμβάλλει δημιουργικά στην επιτυχία του νέου θεσμού.  

Το υπουργείο Παιδείας υπογραμμίζει πως  ύστερα από εξαντλητικό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν διαφωνίες αλλά και πολλές συγκλίσεις, προχώρησε στη νομοθέτηση του πλαισίου για τις Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου.

Το υπουργείο, σημειώνεται στην ανακοίνωση,  άρχισε άμεσα τις διαδικασίες αξιοκρατικής επιλογής ώστε τον Σεπτέμβριο, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, οι νέοι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου να βρίσκονται στις θέσεις τους στηρίζοντας την προσπάθεια των εκπαιδευτικών στα σχολεία.

 Η απάντηση της ΠΕΣΣ

Η ΠΕΣΣ βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να απαντήσει στη σημερινή αδικαιολόγητα επιθετική ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις νομικές ενέργειες που έχουν ασκηθεί από την πλευρά  μας - υλοποιώντας την ΟΜΟΦΩΝΗ Απόφαση της Γενικής Συνέλευσης  (24ης Μαρτίου 2018) και τις επανειλημμένες ΟΜΟΦΩΝΕΣ Αποφάσεις του ΔΣ -  για την προάσπιση των έννομων συμφερόντων των μελών μας.

Για  αποκατάσταση της αλήθειας, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1) Η ΠΕΣΣ έχει ασκήσει,  από 29 Ιουνίου 2018, ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ): α) αίτηση ακυρώσεως και β) αίτηση αναστολής.

2) Η Αίτηση ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ προσδιορίστηκε να συζητηθεί στο ΣτΕ την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018.

3) Η Αίτηση ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ θα συζητηθεί εντός του Ιουλίου, για αυτό το λόγο δεν δόθηκε, προφανώς,  η προσωρινή Διαταγή.

Η ΠΕΣΣ χωρίς  «υποδείξεις»  λειτουργεί πάντα με υπευθυνότητα και αναλαμβάνει την ευθύνη να τοποθετείται στα εκπαιδευτικά ζητήματα με μόνο γνώμονα το συμφέρον της εκπαίδευσης. Παράλληλα θα προασπίζουμε τα δίκαια συμφέροντα  των μελών μας, με κάθε νόμιμο τρόπο.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ

Σχόλια (29)

Απορώ
|

Δεν απορώ βέβαια με την καρδιά μου που αντέχει να πονά :)
Απορώ που πχ μιλάμε για βιογραφικά συμβούλων ( φυσικά και δεν αναφέρομαι σε όλους) τα οποία αυξήθηκαν με τις επιμορφώσεις που έχουν πραγματοποιήσει ως σύμβουλοι. Εγώ που δεν υπήρξα σύμβουλος αυτόματα δεν θα μπορέσω ποτέ να φτιάξω ένα τέτοιο βιογραφικό.
Ας συζητήσουμε και τα μόρια που τους δόθηκαν και ως διδακτική προϋπηρεσία ( δεν σχολιάζω καλώς ή κακώς διότι θα ανοίξουμε μέγα θέμα και αναγκαστικά θα μπουν στο χορό και οι των ΚΕΔΔΥ !)
Ας δούμε και τα μόρια που αποκτούν ως στελέχη εκπαίδευσης! Εγώ με ποιο τρόπο θα τα αποκτήσω;

Αυτό που με προβλημάτισε ήταν στο όριο που μπήκε στη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών, διδακτορικών κλπ. κακώς κατά την γνώμη μου.
Ο αποκλεισμός λόγω γλώσσας μπορεί να μας φαίνεται κάπως αλλά από την άλλη πως είναι δυνατόν με την ανάγκη της διαβιου μάθησης να μην γνωρίζει κάποιος μια γλώσσα. Το μεταπτυχιακό που έχει πως κατάφερε να το ολοκληρώσει χωρίς να αναγκαστεί να διαβάσει κάτι από την ξένη βιβλιογραφία. Πιστεύω ότι όσοι αποκλείστηκαν για το λόγο αυτό απλά είναι πολύ μεγάλοι ηλικιακά. καλό θα ήταν να αφήσουν τις θέσεις σε νεώτερους. πρέπει να ξέρουμε πότε να αποχωρούμε από την σκηνή ώστε να αφήνουμε και τις καλύτερες εντυπώσεις (ας δούμε τι κάνουν οι καλλιτέχνες)
Τέλος με ενοχλεί αφάνταστα το μια φορά Διευθυντής για πάντα Διευθυντή...μια φορά σύμβουλος για πάντα σύμβουλος (συντονιστής πλέον)
Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται με την παράταση. Όπως μας βολεύει.

Μάνος Κ.
|

Η ισοπέδωση των προσόντων από την επιλογή των ΣΕΕ δείχνει το όραμα της κυβέρνησης για την παιδεία και τη χώρα. Οι άριστοι εκπαιδευτικοί που νοιάζονται έχουν τα ίδια μόρια με οποιονδήποτε ήταν απλά στην τάξη. Η μοριοδότηση αυτή θα οδηγήσει σε αποτελέσματα τέρατα που θα γελάει ο κάθε πικραμένος σε τοπικό επίπεδο που τα πράγματα της εκπαίδευσης είναι γνωστά. Και το παραμύθι της αξιοκρατίας διαλύεται μέσα σε εμμονές και ανικανότητα

Γιώργος Π.
|

@ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Το θέμα του Β2 είναι γνωστό εδώ και μήνες, είτε ως σκέψη, ως νομοσχέδιο ως νόμος. Γιατί δε φροντίσατε να πάρετε πιστοποίηση αφού ξέρετε Ξένη γλώσσα; Σήμερα υπάρχουν διάφοροι φορείς που δίνουν έγκυρη πιστοποίηση με εξετάσεις που μερικοί κάνουν κάθε μήνα

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

Ενδιαφέρον το σχόλιο του "Εκπαιδευτικός της τάξης"

Περικλής
|

Πραγματικά όμως αυτό που έκανε η κυβέρνηση είναι παράτυπο. Αξιολογήσατε κύριοι το έργο των σχολικών συμβούλων; Πότε, με ποια κριτήρια και τι αποτέλεσμα είχε η έρευνά σας; Κι αν το κάνατε, γιατί απλώς δεν απομακρύνατε τις συγκεκριμένες παθογένειες και γενικεύσατε την καταδίκη; Και γιατί υιοθετήσατε την τακτική "πονάει πόδι-κόβει πόδι"; Ό, τι παρουσιάζει κάποιες δυσλειτουργίες, το καταργούμε; Ας το βελτιώνατε απλώς. Άρα αυτός δεν ήταν ο λόγος. Υπήρχαν άλλα κίνητρα και άλλες σκοπιμότητες. Ό, τι και να κάνετε όμως, δεν υπάρχει μέλλον σ' αυτό το "ερείπιο" που αρχίσατε να οικοδομείτε...Στρέψατε τους εκπαιδευτικούς εναντίον των συμβούλων και εκείνοι με τα τόσα παράπονα που έχουν, θεώρησαν ότι αυτοί είναι η πηγή του κακού. Φέτος όμως όλοι θα αφυπνιστούμε. Γιατί θα φανεί ότι όλο αυτό έγινε εις βάρος μας. Γιατί μας αφαιρέθηκε η βασική υποστήριξη που είχαμε. Γιατί αποκέντρωση θέλετε, αλλά τα σχολεία μας είναι ζωντανοί οργανισμοί και έχουν ανάγκη από άμεση ανταπόκριση και όχι από "ψηφιακή-εξ αποστάσεως" επικοινωνία... Αίσχος.

Υ.Γ. Δεν είμαι σχολικός σύμβουλος, ούτε έχω συγγένεια με κάποιο στέλεχος.

petran
|

Μπράβο στον "Ένας εκπαιδευτικός" για το σχόλιό του

Dinos
|

@ekp/kos.Ούτε και οι Προιστάμενοι Προσωπικού και Τμηματάρχες του δικού μας Υπουργείου,ούτε οι πέντε πια Προιστάμενοι Διοικητικοί των Περιφερειών και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης υπάρχει περίπτωση να γίνουν ποτέ σκέτο διοικητικοί υπάλληλοι δηλ.να υποβαθμιστούν.Στο ίδιο Υπουργείο δυο αντίθετα πράγματα.Διευθυντές Εκπαίδευσης,Προιστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων, Περιφερειακοί και Σχολικοί Σύμβουλοι που απέρχονται ενώ η ιεραρχική δομή των υπηρεσιών που προίσταντο παραμένει αλώβητη και καλώς.Σκεφτείτε ότι οι περισσότεροι γραμματείς των συμβουλίων επιλογής είναι Προιστάμενοι Διοικητικού και δεν θα γίνουν ποτέ σκέτοι διοικητικοί και είναι γραμματείς συμβουλίων όπου σχολικοί σύμβουλοι ή διευθυντές εκπαίδευσης θα γίνουν σκέτοι εκπαιδευτικοί.Αυτή είναι η χώρα και η παιδεία.Ας πουν μια χώρα στον κόσμο,μια και όχι δυο,που ο διευθυντής σχολείου μπορεί να γίνει στις επιλογές δάσκαλος του σχολείου,ο διευθυντής
εκπαίδευσης που ήταν ιεραρχικά ανώτερος του διευθυντή σχολείου και του υποδιευθυντή να γυρίσει στην τάξη και να έχει ιεραρχικά ανώτερο τον υποδιευθυντή και τον διευθυντή που μέχρι χθες ήταν ανώτερος του ιεραρχικά και τον επέλεγε στις επιλογές διευθυντών σχολείων .Ο σχολικός σύμβουλος να γυρίζει στην τάξη και να παρακολουθεί τα ετήσια σεμινάρια που αυτός έκανε από τον νέο που ανέλαβε.Θλίψη και αηδία στην χώρα αποικία του αιώνιου χρέους και των ξένων προστατών της.

Marie
|

Μπράβο στον ekp/kos για το σχόλιό του.

Αλλεργικος στο σανο
|

Κυρια κατερινα οι βουλευτες ειχαν διαφορετικη αποψη.-

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

@ Αγαπητέ έχω μελετήσει πολύ προσεχτικά το Νόμο και γνωρίζω καλά το θέμα της μοριοδότησης. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι θα διαθέτω όλα:
Διδακτορικό
2 Μεταπτυχιακά
2ο Πτυχίο
Άριστη γνώση ΗΥ (2 ΕΠΙΠΕΔΩΝ)
Αξιόλογο συγγραφικό και ερευνητικό έργο
Συνέδρια κλπ
και για το λόγο αυτό έχω καταθέσει τη σκέψη μου την οποία δεν θεωρώ παράλογη, ότι δηλαδή η πιστοποιημένη γλώσσα είναι λίγο σκληρό να σταθεί εμπόδιο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου χρειάστηκε πολλές φορές η γνώση της γλώσσας και μπόρεσα να ανταποκριθώ επάξια σε μεταφράσεις κειμένων και βιβλιογραφίας.Απλά δεν την έχω πιστοποιήσει. Επιπλέον η συνέντευξη είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εμπειρία και για μένα προσωπικά πολύ χρήσιμη γιατί μέσα από τη διαδικασία
της μπορεί να φανεί η συγκρότηση της προσωπικότητας μας

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

@ Αγαπητέ έχω μελετήσει πολύ προσεχτικά το Νόμο και γνωρίζω καλά το θέμα της μοριοδότησης. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι θα διαθέτω όλα:
Διδακτορικό
2 Μεταπτυχιακά
2ο Πτυχίο
Άριστη γνώση ΗΥ (2 ΕΠΙΠΕΔΩΝ)
Αξιόλογο συγγραφικό και ερευνητικό έργο
Συνέδρια κλπ
και για το λόγο αυτό έχω καταθέσει τη σκέψη μου την οποία δεν θεωρώ παράλογη, ότι δηλαδή η πιστοποιημένη γλώσσα είναι λίγο σκληρό να σταθεί εμπόδιο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου χρειάστηκε πολλές φορές η γνώση της γλώσσας και μπόρεσα να ανταποκριθώ επάξια σε μεταφράσεις κειμένων και βιβλιογραφίας.Απλά δεν την έχω πιστοποιήσει. Επιπλέον η συνέντευξη είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εμπειρία και για μένα προσωπικά πολύ χρήσιμη γιατί μέσα από τη διαδικασία
της μπορεί να φανεί η συγκρότηση της προσωπικότητας μας

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

Δεν ζήτησα πιστεύω μέσα από τα γραφόμενα μου κάτι παράλογο. Απλά ήθελα να τονίσω ότι έπρεπε να υπολογιστεί ο κόπος και η προσπάθεια τόσων ετών και οι συνεχείς σπουδές, ενημερώσεις, επιμορφώσεις, προγράμματα και όλα όσα επί σειρά ετών είχαμε καταθέσει την ψυχή μας να ολοκληρώσουμε. Εσείς πιστεύετε ότι είναι λογικό να αποκλείεται κάποιος επειδή δεν έχει πιστοποιημένη γλώσσα; Επίσης δεν χρειάζεται οίκτος όλοι θα αγωνιστούμε και θα συνεχίσουμε με αξιοπρέπεια ένα δρόμο που ακολουθούμε σειρά ετών για το καλό των μαθητών της χώρας μας. Ευχαριστώ για την απάντηση!!!!

ΑΝΝΑ
|

Αγαπητέ Σχολιαστή θεωρώ ότι είναι άδικο να προδικάζεις κάτι το οποίο είναι αίτημα πολλών ανθρώπων που έχουν κοπιάσει στη ζωή τους και τώρα έχουν θέμα με τη γλώσσα. Μήπως όλοι όσοι έγιναν δεκτοί έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε διεθνή βιβλιογραφία!!!!

@κα.Κατερίνα.
|

Είναι λυπηρό κα.Κατερίνα να ζητάτε τώρα αλλαγή του νόμου αγνοώντας την διαδικασία της αλλαγής.Ψηφίστηκε ο νόμος από την Βουλή και μόνο αυτή μπορεί να κάνει τις τροποποιήσεις που ζητάτε.Κλείνει όμως σε λίγες μέρες και θα ανοίξει των Οκτώβριο.Τα δε θερινά τμήματα δεν ασχολούνται με τέτοια ,χώρια που χρειάζεται και καιρός.Όσο για τις σπουδές που γράφετε μήπως δεν μελετήσατε την μοριοδότηση;Υπάρχει οροφή στην μοριοδότηση των σπουδών και των υπολοίπων κριτηρίων.Άρα όταν βγουν οι μοριοδοτήσεις θα δείτε πως σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι κυμαίνονται πάνω -κάτω στα ίδια μόρια και επομένως η συνέντευξη με άριστα το 14 θα κρίνει αυτούς που θα γίνουν που ίσως ήδη να το γνωρίζουν.Μπορείτε όμως να κάνετε λίγη υπομονή.Θα έχουμε εκλογές σε λίγο καιρό,ίσως το αργότερο τον Μάιο και η ΝΔ δεσμεύτηκε σε κατάργηση του νόμου κατά προτεραιότητα και νέες επιλογές.Άρα του χρόνου τέτοια εποχή πάλι επιλογές θα έχουμε.Κουράγιο λοιπόν.Η... ελπίδα φεύγει,η Νέα Δημοκρατία έρχεται.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφει πολύ εύστοχα: Ένας εκπαιδευτικός της τάξης!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

Πολύ σκληρές οι τοποθετήσεις σας σχετικά με τους Σχολικούς Συμβούλους. Αν για κάποιο λόγο δεν έχουν την Πιστοποίηση της γλώσσας δεν μπορεί να μην τους δίνεται το δικαίωμα της συμμετοχής στις διαδικασίες και να μην τους υπολογίζει το υπόλοιπο αξιόλογο έργο που διαθέτουν στα βιογραφικά τους. Θεωρώ ότι πρέπει να το ξανασκεφτούν καλά γιατί υπάρχουν στελέχη με σημαντικές σπουδές που έχουν θέμα και άλλοι με πολύ λιγότερα προσόντα να συμμετέχουν. Ποτέ λοιπόν δεν είναι αργά για μια δεύτερη ανάγνωση και μια δεύτερη σκέψη. Επιτέλους πρέπει να ξέρετε ότι ο Σχολικός Σύμβουλος ήταν και είναι κοντά στον εκπαιδευτικό και το μαθητή!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
|

Πολύ σκληρές οι τοποθετήσεις σας σχετικά με τους Σχολικούς Συμβούλους. Αν για κάποιο λόγο δεν έχουν την Πιστοποίηση της γλώσσας δεν μπορεί να μην τους δίνεται το δικαίωμα της συμμετοχής στις διαδικασίες και να μην τους υπολογίζει το υπόλοιπο αξιόλογο έργο που διαθέτουν στα βιογραφικά τους. Θεωρώ ότι πρέπει να το ξανασκεφτούν καλά γιατί υπάρχουν στελέχη με σημαντικές σπουδές που έχουν θέμα και άλλοι με πολύ λιγότερα προσόντα να συμμετέχουν. Ποτέ λοιπόν δεν είναι αργά για μια δεύτερη ανάγνωση και μια δεύτερη σκέψη. Επιτέλους πρέπει να ξέρετε ότι ο Σχολικός Σύμβουλος ήταν και είναι κοντά στον εκπαιδευτικό και το μαθητή!!!!

Ένας εκπαιδευτικός
|

@Πλατάρος
Αχ, Πλατάρο, αχ Πλατάρο,
να 'ξερες πόσο γουστάρω
αντιδραστικές απόψεις!
Σ' ικετεύω, μην τις κόψεις!

γιωργοσ
|

ΗΡΑ (ανδρας ή γυναίκα)?
Εχω απορια.
Ο κ. Πλάταρος εχει και παλι δικαιο.
Δυστυχως ή ευτυχως ετσι ειναι.

Σχολιαστής
|

Ο ίδιος ο @Πλατάρος ,που αυτόκλητα χρίστηκε υπερασπιστής των ΣΣ, σχολίαζε παλαιότερα ότι οι αποφάσεις του ΣτΕ βγαίνουν ελάχιστο χρόνο πριν λήξει η θητεία αυτών που αφορούσε η προσφυγή.Η απόφαση του ΣτΕ για την αντισυνταγματική ψηφοφορία βγήκε ελάχιστο χρόνο πριν λήξει η θητεία.Το ίδιο και στην Λακωνία,την Κόρινθο κλπ.Το ίδιο θα γίνει και για την προσφυγή για τους Διευθυντές Σχολείων του 2017.Το αυτό θα γίνει και με αυτό.Όσο για τις αιτήσεις ακύρωσης και αναστολής δεν πρόκειται να ευωδοθούν γιατί κανένα δικαστήριο δεν θα αναλάβει το κόστος είτε να διακόψει εν εξελίξει διαδικασία ή να την ακυρώσει μετά τις συνεντεύξεις.Δεν έγινε και ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ. Και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έκαναν το 2016 την ίδια κίνηση και απορρίφτηκς από το ΣτΕ και συνεχίστηκε η διαδικασία κανονικά.Απορώ όμως με τους ΣΣ.Είναι από το 2011 με μια επιλογή.Δεν βαρέθηκαν εφτά χρόνια και θέλουν να είναι μέχρι τα 67 τους στην ίδια θέση;Εξ άλλου οι περισσότεροι από αυτούς είναι ήδη υποψήφιοι και φημολογείται προκαταβολικά ότι θα ξαναγίνουν.Ειδικά στην Αττική και Κ.Μακεδονία γίνεται το αδιαχώρητο από υποψηφίους.Η μόνη τους ελπίδα είναι να γίνουν εκλογές και να διεκδικήσουν τις θέσεις.Αν και πιστεύω ότι και η ΝΔ θα θέλει μια ανανέωση του θεσμού με δικά της πρόσωπα φυσικά.Αναρωτιάμαι όμως ότι αφού θα ξαναγίνουν οι περισσότεροι ΣΣ ποιους αφορά η προσφυγή;

ΗΡΑ*
|

@ Πλατάρος Γιάννης
"... Ας το χρησιμοποιούν οι «δάσκαλοι» όταν κονταροκτυπιούνται νοητικά με τους ιατρούς, κατά την γνωστή παροιμιακή έκφραση..."

Ο κ. Πλατάρος με τις επαναλαμβανόμενες κρυφοφασίζουσες αντιλήψεις του ασχημονεί και καλά θα κάνει να σταματήσει να ανοητολογεί με εξυπνακισμούς σαν και τον παραπάνω.

Δον Κιχώτης
|

Όσο Μπορείς
Κ.Π.Καβάφης

Εκπαιδευτικός της τάξης
|

@Στράτος Από πού και ως που κ. Στράτο θα έπρεπε να ενημερωθείτε ; Αν είσθε Σχολικός Σύμβουλος φαντάζομαι ότι θα είχατε ενημερωθεί από την ΠΕΣΣ. Αν είσθε σύμβουλος του υπουργού, που μάλλον φαίνεται ότι είσθε, πάλι θα έχετε ενημερωθεί. Σε κάθε περίπτωση η ουσία είναι ότι το υπουργείο κατά την προσφιλή του τακτική προσπάθησε να δημιουργήσει ψευδείς εντυπώσεις, ίσως γιατί δεν περίμενε δικαστικές προσφυγές. Γιατί όμως το υπουργείο έβγαλε ανακοίνωση για την προσφυγή της ΠΕΣΣ στο ΣΤΕ; Τόσο πολύ θορυβήθηκε; Πάντως μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα έχει ξεκαθαρίσει το θέμα. Μην άγχεσθε.

Πλατάρος Γιάννης
|

@ Στράτος
Αν θυμάμαι καλά έχεις χρησιμοποιήσει το ίδιο επιχείρημα και παλιά, σίγουρα όμως και πολλοί άλλοι!
Για ποίο επιχείρημα ομιλώ;
«Αφού ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ στις διαδικασίες επιλογής , ΠΩΣ ΕΝΙΣΤΑΣΘΕ;» Ή «αφού συμμετέχετε στο ποδοσφαιρικό μάτς, με ποιά λογική έχετε κάνει ένσταση στην ΦΙΦΑ για τον κανονισμό αθλοπαιδιάς ποδοσφαίρου; »
Η απάντηση είναι ΑΠΛΗ:
Αν δεν κάνεις ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στις παράνομες διαδικασίες (=αυτές που νομίζεις ως παράνομες) τότε , ΔΕΝ έχεις δικαίωμα προσφυγής στην δικαιοσύνη!
Πολλοί , ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, ενώ δεν είχαν το Β2 στην Γλωσσομάθεια, ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ, ΟΝΤΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ. Υπάρχει η έννοια της «ενδικοφανούς προσφυγής» που είναι οι ενστάσεις που κάνουμε στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που τηρούν το ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, και κατά κανόνα φοβούνται να τηρήσουν το ΠΝΕΥΜΑ (στην πραγματικότητα έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ να μην τηρήσουν το γράμμα του νόμου ή και το πνεύμα ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, αλλά με ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ με ό,τι επιπλοκές για τους ιδίους-ΕΔΕ- συνεπάγεται όμως αυτό)
Επειδή Στράτο είσαι έμπειρος στα της Εκπαίδευσης μην το ξαναχρησιμοποιήσεις αυτό το επιχείρημα.
Ας το χρησιμοποιούν οι «δάσκαλοι» όταν κονταροκτυπιούνται νοητικά με τους ιατρούς, κατά την γνωστή παροιμιακή έκφραση...

ekp/kos
|

ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ Δ/ΝΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑΜΙΕΣ ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΦΟΡΙΑ Κ.Λ.Π. ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ.
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΩΣ ΤΑ 60!

Δημήτρης
|

Ποια είναι ακριβώς τα "δίκαια" αιτήματα των μελών της ΠΕΣΣ ; Η μονιμότητα στη θέση αυτή ; η καθιέρωση ... ειδικότητας του συμβούλου με βασική αρχή την "μια φορά σύμβουλος, για πάντα σύμβουλος" ; Αν σε κάτι πρέπει να απαντήσει η ΠΕΣΣ είναι γιατί έκανε το κορόιδο στις πολλαπλές ανανεώσεις της θητείας των μελών της εις βάρος άλλων επίδοξων υποψηφίων συμβούλων τόσα χρόνια. Αλλά και αυτό προφανώς δίκαιο είναι, έτσι ;

νομική συμβουλή
|

> 4. Μετά τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων στο τέλος του καλοκαιριού και την ανάληψη καθηκόντων των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, θα συνεχίσει να υφίσταται ΠΕΣΣ; Ποια θα είναι τα μέλη της και ποια η ισχύς του Καταστατικού της αφού δεν θα υπάρχουν Σχολικοί Σύμβουλοι; Το ερώτημα αφορά κυρίως την υπόσταση της Ένωσης ως φορέα που θα συνεχίσει την δικαστική διαδικασία για την αίτηση ακύρωσης όταν ορισθεί η συζήτησή της από το ΣτΕ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αν η ΠΕΣΣ είναι σωματείο αναγνωρισμένο (με εγκεκριμένο καταστατικό) από το Πρωτοδικείο (ή Ειρηνοδικείο), ακόμα κι αν το σωματείο περιπέσει σε αδράνεια ή κι αν διαλυθεί αιφνιδίως για τον "υποστατικό λόγο" που αναφέρθηκε, το τελευταίο νόμιμο Δ.Σ. μπορεί να παρίσταται ως ΔΣ έναντι των αρχών (κι είναι και υπόλογο).

Επομένως, μπορεί νόμιμα να παρασταθεί σε κάθε αρχή, για θέματα που απασχολούσαν το σωματείο όσο ήταν εν ζωή!

Στράτος
|

Σύντομες επισημάνσεις:
1. Η προσωρινή διαταγή αναστολής απερρίφθη. Επομένως η διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπ. Έργου προχωρά κανονικά.

2. Για την προσφυγή και κυρίως για την τωρινή απόφαση απόρριψης της προσωρινής διαταγής αναστολής ουδεμία ενημέρωση δεν έχουμε από την Ένωση Σχολικών Συμβούλων. Γιατί έπρεπε να περιμένουμε ενημέρωση από το Υπ. Παιδείας και όχι από εκείνους;

3. Πολλοί από όσους ζητούν ακύρωση του νόμου και σίγουρα όλα σχεδόν τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΕΣΣ έχουν υποβάλει αιτήσεις για να γίνου Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου! Δηλ. κάνουν χρήση ενός νόμου του οποίου ζητούν ακύρωση!

4. Μετά τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων στο τέλος του καλοκαιριού και την ανάληψη καθηκόντων των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, θα συνεχίσει να υφίσταται ΠΕΣΣ; Ποια θα είναι τα μέλη της και ποια η ισχύς του Καταστατικού της αφού δεν θα υπάρχουν Σχολικοί Σύμβουλοι; Το ερώτημα αφορά κυρίως την υπόσταση της Ένωσης ως φορέα που θα συνεχίσει την δικαστική διαδικασία για την αίτηση ακύρωσης όταν ορισθεί η συζήτησή της από το ΣτΕ.

Γιάννης
|

Με "εξαντλητικό διάλογο"!
Χα!
Το άλλο με τον Τοτό...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ