Ενσταση στη διαδικασία Επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου από αιρετό μέλος του Συμβουλίου Αττικής

Στη συνεδρίαση για την κατάρτιση των αρχικών πινάκων όσων υποψηφίων δύνανται να συμμετάσχουν στην επιλογή, κατέθεσα ένσταση σχετικά με την ορθότητα της διαδικασίας.

17/07/2018

Ενημερώθηκε: 18/07/2018, 08:11

Άκουσε το άρθρο

Σκανδάλη  Κατερίνα, Αιρετή  ΑΠΥΣΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ με τη ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε.

Ως αιρετή του ΑΠΥΣΔΕ Αττικής συμμετέχω στο Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Αττικής. Με δεδομένη την στήριξη των εκπαιδευτικών της Αττικής που με τιμούν με την ψήφο τους οφείλω να είμαι ουσία και πράξη αιρετή όλων των συναδέλφων.

Οι αιρετοί έχουμε ξεχωριστή ευθύνη κάθε φορά που κάποιος συνάδελφος εμπλέκεται σε διαδικασίες κρίσης και επιλογής όπως αυτή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κ,λ.π. Η αγωνία για την κρίση μας είναι πολύ μεγάλη. Οι συνάδελφοι θέλουν και απαιτούν να κριθούν καθαρά και δίκαια.

 Μελετώντας την υπουργική απόφαση Φ.351.1/5/102172/Ε3 σε όλες τις εκφάνσεις της, δεν μπορώ παρά να εκφράσω  διαπιστώσεις και προβληματισμούς οι οποίοι προέρχονται από τις ασάφειες και τα κενά που διαπιστώνονται κατά την εφαρμογή στην πράξη της ανωτέρω υπουργικής απόφασης

Διευκρινήσεις σε ερωτήματα, που προέκυψαν από αυτές τις ασάφειες και τα κενά, ετέθησαν προς την Γενική Διεύθυνση Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης  του Υ.Π.Π.Ε.Θ 

Κάποιες διευκρινήσεις εδόθησαν , πολλά όμως από τα ερωτήματα που ετέθησαν παρέμειναν αναπάντητα . Άμεσο αποτέλεσμα αυτού ήταν το κάθε Συμβούλιο Επιλογής ανά την Ελλάδα να αποφασίζει κατά βούληση, έτσι ώστε να μην υπάρχει ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης και επίλυσης των κατά περίπτωση εμφανιζόμενων προβλημάτων .

Επίσης ασάφεια προκύπτει  από την διατύπωση της υπουργικής απόφασης Φ.351.1/5/102172/Ε3, σχετικά με τον τρόπο που μπορεί να εμπλακούν οι αρμόδιοι διοικητικοί υπάλληλοι (τμήμα Γ ΄των Περιφερειακών Διευθύνσεων), στη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου. Πουθενά στα άρθρα 3, και 4  δεν  γίνεται λόγος για διοικητική  υποστήριξη στη διαδικασία επιλογής και κατά συνέπεια για τον έλεγχο των φακέλων και την μοριοδότηση των υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου.  Απεναντίας η υπουργική απόφαση καθιστά αποκλειστικό υπεύθυνο για όλες αυτές τις διαδικασίες το Συμβούλιο Επιλογής (άρθρα 3και 4).

Για τον λόγο αυτό, στη συνεδρίαση για την κατάρτιση των αρχικών πινάκων όσων υποψηφίων  δύνανται να συμμετάσχουν στην επιλογή,  κατέθεσα ένσταση σχετικά με την ορθότητα της διαδικασίας.

Μεγάλο πρόβλημα επίσης δημιουργείται από τις πολύ σφιχτές ημερομηνίες στο χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού έργου. Ειδικότερα για την Περιφέρεια της Αττικής, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που είχαν υποβάλει αίτηση  ανέρχονταν στους 590.  Στη διαδικασία έγιναν δεκτοί 467, με πιθανότητα να αυξηθεί κατά τι λόγω αποδοχής κάποιων ενστάσεων (ως συνήθως). Άρα οι προβλέψεις για ολοκλήρωση των διαδικασιών μέσα στον Αύγουστο, είναι εντελώς ανεδαφικές.

Με δεδομένο ότι, μια συνέντευξη δεν μπορεί να διαρκεί λιγότερο από μισή ώρα, γιατί διαφορετικά θα είναι παρωδία,, γίνεται σαφές πως σε καθημερινή βάση ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα περνούν συνέντευξη δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος των 15.

 Αυτό σημαίνει ότι θα απαιτηθούν 38 εργάσιμες ημέρες τουλάχιστον για την ολοκλήρωση των συνεντεύξεων, εν μέσω θέρους (ημέρα έναρξης 2 Αυγούστου). Είναι σαφές ότι εφόσον υπάρξουν ουσιαστικές διαδικασίες συνέντευξης, η ολοκλήρωση τους είναι αδύνατη πριν τον Σεπτέμβριο και την έναρξη των μαθημάτων.

Αυτονόητο είναι επίσης ότι μεγιστοποιείται ο κίνδυνος  να υπάρξουν σωρεία λαθών εξαιτίας της πίεσης που ασκείται, για την απαρέγκλιτη εφαρμογή του πέραν κάθε λογικής  χρονοδιαγράμματος. Η κόπωση και η βιασύνη είναι ανασταλτικοί παράγοντες για ουσιαστική εκτέλεση των εργασιών που απαιτούνται, ειδικά στις Περιφερειακές διευθύνσεις που καλούνται να ελέγξουν και να μοριοδοτήσουν τεράστιο αριθμό φακέλων υποψηφίων.

Τέλος πρέπει να τονιστεί πως ο χρόνος που δόθηκε στους υποψήφιους για την προετοιμασία των φακέλων ήταν ελάχιστος . Η χρονική περίοδος δε για την προετοιμασία των φακέλων συνέπιπτε με την  διεξαγωγή των Πανελληνίων Εξετάσεων , (πολλοί από τους υποψήφιους ήταν στα βαθμολογικά κέντρα ,είτε ως πρόεδροι , είτε ως βαθμολογητές). Κάτω από τέτοια πίεση και άγχος, αρκετοί ήταν αυτοί που δεν μπόρεσαν να προετοιμάσουν  με ηρεμία τον φάκελό τους  και οι φάκελοι τους εμφανίζουν τυπικές ελλείψεις. 

Η επιλογή των ικανότερων ως Συντονιστών εκπαιδευτικού έργου όπως και κάθε άλλη επιλογή Στελεχών της εκπαίδευσης αποτελεί κατά την άποψή μου  καθοριστικό γεγονός για μια επιτυχημένη υλοποίηση των στόχων του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Δυστυχώς,  κυβέρνηση και  πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται τη σημασία των διαδικασιών αυτών τόσο για την εκπαίδευση όσο και για τους ίδιους τους υποψηφίους.

Στο βαθμό ευθύνης που μου αναλογεί δηλώνω ότι θα προστατέψω τις διαδικασίες αυτές από οποιαδήποτε αυθαιρεσία της Διοίκησης  όσο και κάθε προσπάθεια για την κομματική τους λαφυραγώγηση. 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (28)

Ευρύκλεια Ευτερπιάδου
|

@ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Για το βιβλίο των συνταγών μαγειρικής σας δε ξέρω , αλλά για σχολικά βοηθήματα (λυσάρια , και companions ) έχουν ήδη μοριοδοτηθεί στις κρίσεις Σχολικών Συμβούλων το 2011 σίγουρα. Μπορείτε να κάνετε ένσταση αν έχετε έννομο συμφέρον μετά την ανακοίνωση των αντικειμενικών μορίων. Καλά αποτελέσματα .

Δάσκαλος
|

@Εκπαιδευτικός ΠΕ70.Και επί πλέον να συμπληρώσω ότι ενώ η φοίτηση στο Διδασκαλείο ήταν απόσπαση δεν παίρνει διδακτικά μόρια.Άρα μοριοδοτείται μεν αλλά δεν παίρνει τα διδακτικά που παίρνουν οι πάντες.Από συνδικαλιστικές άδειες έως και λοχείας.Πέραν αυτού όμως για να μπείς έδινες εξετάσεις ,κάτι που δεν υπάρχει στα μεταπτυχιακά,και σπούδαζες κανονικά για δυο χρόνια,όπως το μεταπτυχιακό,δίνοντας εξετάσεις σε μαθήματα ,κάνοντας εργασίες ,παρουσιάσεις κλπ.Αυτά δεν ακυρώνονται .Το κράτος πλήρωσε τις αποσπάσεις των φοιτούντων σε αυτά .

Καρκαμάνης Γεώργιος
|

Γιατί μοριοδοτειται μονο το δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ και όχι το δεύτερο πτυχίο ΤΕΙ;

Επίσης γιατί μοριοδοτειται η αυτόνομη διδασκαλία μόνο στα ΑΕΙ και όχι στα ΤΕΙ;

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
|

@kmap
Δηλαδή το βιβλίο μου με συνταγές μαγειρικής που έχει το ISBN θα μοριοδοτηθεί τελικά άσχετα με την ειδικότητά μου;

Εκπαιδευτικός ΠΕ 70
|

Είναι απορίας άξιο, κάθε φορά που υπάρχει μια διαδικασία ....αξιολόγησης, να αναδύονται χίλια μύρια όσα ζητήματα.
Αυτό φανερώνει πολλά, αλλά εστιάζω κυρίως στην τεκμηριωμένη επιστημονική κατάρτιση των συναδέλφων υποψηφίων σε κάθε θέση από αυτές που κατά καιρούς ανακοινώνονται.
Ενδεικτικά, με ποια λογική δεν τεκμηριώνεται η μοριοδότηση σε πλέον των δύο μεταπτυχιακών τίτλων από αναγνωρισμενα πανεπιστήμια;
Πώς μοριοδοτείται - σχεδόν - ως τίτλος μεταπτυχιακός το Διδασκαλείο αφου ΠΟΤΕ δεν ήταν μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών; Και πώς εξαιρούνται από κάθε μορφής μοριοδότηση οι διδάσκοντες στα Διδασκαλεία;
Είναι προδήλως φανερότο γεγονός ότι υπάρχει βιαστικός σχεδιασμός, ενδεχομένως σκόπιμος, σαφώς που αδικεί μεγάλη ομάδα συναδέλφων.
Από την στιγμή που θεωρείται το διδακτορικό απαραίτητος ....τίτλος για Διευθυντή Σχολικής μονάδας, αναρωτιέμαι τι θα ήταν το πλέον λογικό ως προσόν για μια θέση Συντονιστή Εκπ/κού Έργου;
Καλή δύναμη σε όσους/όσες έχουν εμπλακεί στη διαδικασία είτε ως υποψήφιοι είτε ως μέλη των επιτροπών αξιολόγησης.

Και κοτσίδα και τιράντα
|

Ότι του φανεί του λολοστεφανή βλέπω. Η αιρετός κάνει ένσταση για κάτι ασήμαντο, προφανώς οι υπάλληλοι θα μετρήσουν τους φακέλους σαν προεργασία, τελικά όμως το συμβούλιο θα τα ξαναδεί, αν δεν το κάνει, φταίει το συμβούλιο. Κατά τα άλλα τσιμπάνε διάφοροι, ένας της λέει μπράβο για την ένσταση γιατί τώρα μένουν έξω προσοντούχοι!!!, ο άλλος λέει να κάνει ένσταση η αιρετός και για τον ψηφισμένο νόμο, ο άλλος μας απειλεί ότι μόλις χάσει την κυβέρνηση ο σύριζα θα βγουν οι μισοί σε διαθεσιμότητα !!!!, ωραία περνάμε καλοκαιριάτικα

Αφού δεν το έχω εγώ δεν θα το έχετε και εσείς
|

@τα έχω χαμένα.Υπονοείτε ότι επειδή δεν έχετε ΤΠΕ β επιπέδου δεν πρέπει να μοριοδοτείται,μαζί με το Διδασκαλείο Ειδικής Αγωγής και ότι άλλο δεν έχετε.Να μοριοδοτηθούν μόνο αυτά που έχετε αποκλειστικά και μόνο εσείς.Όσο για το Ουγκαντέζοι έχετε απόλυτο δίκαιο.Λόγω αποικιοκρατίας έχουν επίσημη γλώσσα την αγγλική και το αγγλικό δίκαιο.Άρα αυτά που λέτε δεν θα τα έλεγαν ποτέ.Για την άγνοια της μητρικής γλώσσας που υπονοείτε την βλέπω πράγματι στο σχόλιο σας που μετά από τις τελείες ή τα θαυμαστικά ξεκινάτε με μικρό. Θα σας απογοητεύσω δε λέγοντας σας ότι είμαι υποψήφια και δεν απαιτώ το ΤΠΕ Β επειδή δεν το έχω να μην μοριοδοτείται.Θα προσπαθήσω να το πάρω για να το έχω όπως οι άλλοι που το έχουν και να τους φτάσω σε αυτό και δεν θα σχολιάζω να μην μοριοδοτείται όπως και κάθετι που δεν έχω.

Νίκος Νομικός
|

Στην περίπτωση που έχει γίνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από αναρμόδια πρόσωπα, όπως καταγγέλλει η αιρετός μέλος του συμβουλίου, καθίστανται υπόλογοι για ποινικό αδίκημα και ποινικές κυρώσεις με βαρύτατα πρόστιμα (νόμος 2472/97 περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων) τόσο το συμβούλιο επιλογής που μετάθεσε αποκλειστική του αρμοδιότητα σε μη εξουσιοδοτημένα από τον νόμο πρόσωπα όσο και τα ίδια τα πρόσωπα που δεν διαμαρτυρήθηκαν εγγράφως.

Λύσεις στη διαδικασία επιλογής
|

Αν είναι μεγάλος ο αριθμός των αιτήσεων, τότε ας περιμένουμε μέχρι να κυβερνήσουν ξανά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να βγάλουν τους μισούς σε διαθεσιμότητα όπως τέτοιες μέρες το καλοκαίρι του 2013 και το πρόβλημα πάει.

@EEP
|

Πόσες φορές θα γραφεί;Ο νόμος ψηφίστηκε από την Βουλή και τροποποιείται ή καταργείται με νέο νόμο επίσης ψηφισμένο από την Βουλή.Διευκρινιστική κλπ δεν μπορεί να γίνει γιατί αντίκειται στι Σύνταγμα.153 βουλευτές ψήφισαν την μοριοδότηση του Διδασκαλείου.Μόνο με νέα τροποποίηση ψηφισμένη από την Βουλή μπορεί να αλλάξει.Στοιχειώδης αρχή του Συντάγματος είναι και αν την αγνοείς απορώ πως είσαι υποψήφιος όταν δεν ξέρεις τις βασικές αρχές του Συντάγματος.Δεν πρόκειται να γίνει.Εμπέδωσε το.Ή νομίζεις αν τύχει και επιχειρηθεί να γίνει ,όταν ο ήλιος ανατείλει από την δύση,δεν θα υπάρξει άμεση αντίδραση.Ένας βουλευτής να πεί ότι αλλοιώθηκε η ψήφος του γιατί ψήφισε να μοριοδοτηθεί το Διδασκαλείο και χωρίς να ερωτηθεί γίνεται το αντίθετο καταπίπτει άμεσα.Εξ άλλου άλλο Διευθυντής ΕΕΕΕΚ και άλλο Συντονιστής.Ξεχώρισε πρώτα τις αρμοδιότητες τους που έχουν τεράστιες διαφορές και μετά ζήτα αυτό που ζητάς.Αν δεν ξέρεις αυτήν την διαφορά τι να πω;

ΕΕΠ
|

ΣΕΛΜΕ και ΣΕΛΔΕ μπορεί να αντικατασταθεί με πολλές άλλες επιμορφώσεις. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα μοριοδότησης. Μόνο το Διδασκαλείο είναι μοναδικό, δίνει 3 μόρια και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με κάτι άλλο. Να υπάρξει διευκρινιστική άμεσα από το Υπουργείο και να γίνει αυτό που έγινε στις κρίσεις δ/ντών ΕΕΕΕΚ 2017. Ίση μεταχείριση υποψηφίων.

Πέτρος Φαραντάκης
|

Το άρθρο της κυρίας Σκανδάλη, μας δείχνει και την εξής διάσταση του θέματος.
Λόγω των ασφυκτικών χρονικών περιθωρίων , πολλοί φάκελλοι υποψηφίων Συντονιστών, εξετάστηκαν βιαστικά ή πλημμελώς από τις Διευθύνσεις, με αποτέλεσμα η μη πληρότητά τους, να μην διαπιστωθεί.
Εκ των υστέρων, ασχολούμαστε με ενστάσεις! Φεύ!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

Συγχαρητήρια κα. Σκανδάλη.
Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Η διαδικασία επιλογής πρέπει να εξεταστεί εκ νέου, καθώς συνάδελφοι με προσόντα και ικανότητες μένουν εκτός των πινάκων!

Αντώνης Κ.
|

αυθαιρεσία της Διοίκησης; Νόμος με παρανομίες! Οι ικανότεροι και προσοντούχοι κοβονται σε 3 σημεία. Αυτό δεν είναι κρίση είναι η καλύβα του καραγκιόζη που μάλλον είναι η λογική αυτής της κυβέρνησης.
κρίμα!!

καλοκαιριάτικα που μπλέξαμε ...
|

Δυστυχώς ή ευτυχώς ... τα συμβούλια επιλογής δε μπορούν παρά κινηθούν στα πλαίσια του νόμου και ακολουθήσουν τη μοριοδότηση όπως αυτός ορίζει, έτσι για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 θα πρέπει να μετρήσει το Διδασκαλείο και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας οι ΣΕΛΜΕ και ΣΕΛΕΤΕ.
Για το συγγραφικό έργο εφόσον έχουμε σχολικά εγχειρίδια -ασφαλώς εννοούνται αυτά που έχουν εκδοθεί από τον αντίστοιχο φορέα του υπουργείου- δεν μπορεί να υπάρχει καμία αμφισβήτηση, αλλά και για αυτά που ανήκουν στα σχολικά βοηθήματα -φροντιστηριακά - εφόσον έχουν ISBN θα πρέπει να μετρήσουν, να υπενθυμίσουμε ότι σε παλαιότερους νόμους τα βοηθήματα εξαιρούνταν από τη βαθμολόγηση. Εκεί που θα πρέπει να αποφασίσουν τα συμβούλια, είναι τι θα γίνει με τα λογισμικά και τα βιβλία που έχουν προκύψει από έργα του Π.Ι., του ΙΕΠ και του υπουργείου και δεν τους έχει δοθεί ISBN με ευθύνη των φορέων ανάθεσης, ενώ έχουν αξιολογηθεί ως επίσημο εκπαιδευτικό υλικό.

Για την υποστήριξη των συμβουλίων εφόσον οι πρόεδροι των συμβουλίων θέλουν μπορούν να αναθέσουν στο προσωπικό των αντίστοιχων υπηρεσιών να κάνει έναν "προέλεγχο και καταγραφή των στοιχείων" και τα μέλη του συμβουλίου να "επιβεβαιώσουν" αυτά τα στοιχεία.
Αυτό άλλωστε δεν γίνεται σε όλες τις υπηρεσίες τα πιστοποιητικά υπηρεσιακών μεταβολών τα υπέγραψαν οι διευθυντές εκπαίδευσης όμως τα στοιχεία τα συγκέντρωσαν οι υπάλληλοι των διευθύνσεων.

ΕΕΠ
|

Έχουν δίκιο οι συνάδελφοι. Υπάρχουν περιπτώσεις υποψηφίων συντονιστών ειδικής αγωγής και αειφορίας με διδακτορικό 6 μόρια και Διδασκαλείο 3 μόρια. Σύνολο 9 μόρια.
Άμεση παρέμβαση και των αιρετών των ΠΥΣΕΕΠ που είναι και μέλη των Συμβουλίων Επιλογής.
Ίση μεταχείριση σε όλους τους υποψηφίους. Το Υπουργείο οφείλει να εξετάσει το ζήτημα και να δώσει δίκαιη λύση.

ΜΙΧΑΗΛ
|

Από τα διάφορα σχόλια που γίνονται με αφορμή την επιλογή συντονιστών εκπαιδευτικου έργου, παραθέτω τα παρακάτω:
1. υφίσταται ένσταση από την αιρετό, στο κατά πόσο τηρήθηκαν οι διαδικασίες και οι φάκελοι των υποψηφίων αξιολογηθηκαν σε πρώτη φάση μόνο από τα μέλη του συμβουλίου επιλογής όπως ο νόμος προβλέπει και όχι από διοικητικούς υπαλλήλους, πράγμα παράτυπο. Εαν αποδειχθεί ότι δεν τηρήθηκαν οι διαδικασίες θα πρέπει να επαναληφθούν?
2. πιθανόν δεν τηρήθηκε ίδια στάση από όλα τα συμβούλια επιλογής των 13 περιφερειών στα ξενόγλωσσα πιστοποιητικα και βεβαιώσεις. Ορισμένοι υποψήφιοι έδωσαν εξετάσεις και δεν πρόλαβαν να παραλάβουν το πρωτότυπο πιστοποιητικο και κατέθεσαν βεβαίωση πιστοποιησης μεταφρασμενη αλλά και μη (έτσι τουλάχιστον διαφαίνεται απο τους λόγους απόρριψης που διάβασα). Είναι στη διακριτική ευχέρεια του συμβουλίου να δεχθεί βεβαιώσεις και όχι τα πιστοποιητικα (certificates)? Επίσης, έγινε λόγος σε σχόλιο πως σε κρίσεις διευθυντών έγινε δεκτό πιστοποιητικο αποδεικτικό ξένης γλώσσας που τώρα απορρίφθηκε απο αυτό το συμβούλιο επιλογής. Εαν ισχύει, το θεωρώ πολύ σοβαρό. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΔ52/2001 ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ.
3. Στη περιφέρεια Ατικης θα πρέπει μέσα στις τρεις επόμενες ήμερες να εξεταστούν οι υποθέτω 120 ενστάσεις και να μοριοδοτηθουν οι 470 φάκελοι συν αυτοί των ενστάσεων που πιθανώς θα γίνουν δεκτές (αν γίνουν). Εαν ομως γίνουν κάποιες δεκτές και οφείλονταν σε λάθος του υπαλλήλου της διεύθυνσης, τι προβλέπεται? Σε τρεις ημέρες τα συμβούλια επιλογής θα προλάβουν να μοριοδοτησουν ορθά τόσους φακέλους?Να το δούμε.
4. Το αυστηρό χρονοδιαγραμμα που προβλέπεται για τη συνέντευξη είναι ανέφικτο να βγει εντός του Αυγούστου, ακόμα και με τη λογική της ξεπετας. 30 άτομα Αυγουστιατικα καθημερινά, από 10 λεπτά ο καθένας να αναπτύξει τις θέσεις και το όραμά του του και να τον βαθμολογησουμε. Είναι αυτή λογική συνέντευξης και κατανόηση συγκρότησης υποψηφίων? Γιατί τόση πρεμούρα?
5. Άντε και όλα τελειώνουν ομαλά (απίθανο) και τοποθετουνται οι ΣΕΕ. Που θα πάνε την επόμενη ημέρα? Σε ποια γραφεία?Με τι υποστήριξη? Πως θα συνεργαζονται με τους ΚΕΣΥ αφού ακόμα δεν έχει βγει γι αυτούς η προκήρυξη επιλογής?
6. Απ όσο διαφαίνεται κάποιες θέσεις θα μείνουν ακάλυπτες. Τι προβλέπεται γι αυτές? Θα μείνουν χωρίς ΣΕΕ κάποιες περιφέρειες?
Θα μπορούσα να αναπτύξω και πολλούς άλλους λόγους της αστοχίας επιλογής αλλά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Ας χαρούμε το υπόλοιπο του καλοκαιριού με κάνα μπανακι. Μήπως ακούει κανείς.

Μαρίνα
|

Επίσης να ξέρετε ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί δεν ενημερώθηκαν για την προκήρυξη καθώς τα sites των διευθύνσεων που ανήκουν δεν ανήρτησαν την συγκεκριμένη προκήρυξη. Μπορεί καποιος να μου πεί πως έμαθε για την προκήρυξη;

τα έχω χαμένα
|

@ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
και που μοριοδοτήθηκαν τα λυσάρια στις προηγούμενες κρίσεις σχολικών συμβούλων, ενώ δεν προβλεπόταν !! Εκεί να δείτε.

τα έχω χαμένα
|

@Αφού δεν το έχω εγώ,δεν θα το έχετε και εσείς. ποιο απλά - απο την αιρετό= δυο παραδείγματα μη κατέχοντος την μητρική του γλώσσα που προφανώς διδάσκει. Τι να πει κανείς!!!!!!!!!! επίσης εκείνο το ρατσιστικό "ουγκαντέζοι". Ελπίζω να μη διεκδικείτε και θέση στελέχους σεβαστέ/ή συνάδελφε-ισσα.

Θα ήθελα επίσης να προσθέσω οτι το επίπεδο Β ΤΠΕ το έχουν ορισμένοι ενώ για άλλους η επιμόρφωση δεν είχε ακόμη ξεκινήσει. First come first served που λέμε ή όποιος πρόλαβε....δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

kmap
|

Όλα τα βιβλία είναι δεκτά που έχουν ISBN (Δεν εξετάζεται καν η συνάφεια)

Blind Guardian
|

Συγχαρητήρια κ. Σκανδάλη. Κάνετε για αιρετό μέλος αλλά δεν κάνετε για μέλος συμβουλίου επιλογής.

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
|

Στο άρθρο 24 για την αποτίμηση κριτηρίων επιλογής στην παράγραφο ζ, αα) αναφέρει «συγγραφή σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων που έχουν εκδοθεί με ISBN: 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο και έως 1 κατ’ ανώτατο όριο μονάδα. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης». Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει εάν μοριοδοτούνται τα σχολικά βοηθήματα (τύπου λυσάρια, γλωσσάρια ) για τα μαθήματα του Δημοτικού, Γυμνασίου και ΓΕΛ καθώς και τα Companions για την Αγγλική γλώσσα που περιέχουν λεξιλόγιο, και απαντήσεις των ασκήσεων (βιβλίο μαθητή/τετραδίο εργασιών) που μάλιστα δεν αντιστοιχούν πια σε διδακτικά εγχειρίδια που διδάσκονται στο δημόσιο σχολείο λόγω αντικατάστασής τους . Ευχαριστώ!!

Υποψήφιοι Δευτεροβάθμιας
|

@Αιρετή ΠΥΣΔΕ Αττικής
Στις κρίσεις διευθυντών σχολείων 2017, το Υπουργείο Παιδείας έπραξε το σωστό και δεν προσμετρήθηκαν μόρια Διδασκαλείου στους δασκάλους που ήταν υποψήφιοι διευθυντές για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παρακαλώ να θέσετε και το ζήτημα της άνισης μοριοδότησης στις κοινές ειδικότητες συντονιστών, δηλαδή της ειδικής αγωγής και της αειφορίας, όπου οι δάσκαλοι ΠΕ70 και οι νηπιαγωγοί ΠΕ60 μοριοδοτούνται με 3 μόρια επιπλέον εξαιτίας του Διδασκαλείου. Με τη βοήθεια της δικής σας παρέμβασης θα πρέπει να υπάρξει διευκρινιστική από το Υπουργείο και να γίνει αυτό που έγινε στις κρίσεις δ/ντών ΕΕΕΕΚ 2017. Ίση μεταχείριση υποψηφίων.

Αφού δεν το έχω εγώ,δεν θα το έχετε και εσείς.
|

@Δευτεροβάθμια.Αυτό είναι το σκεπτικό σου.Να μου πεις ποια πτυχία έχεις και να ζητήσω να μην μοριοδοτηθούν επειδή δεν τα έχω εγώ.Και ενώ είσαι υποψήφια αγνοείς την απλή νομοθεσία του κράτους.Νόμος ψηφισμένος από την Βουλή καταργείται ή τροποποιείται με νεότερο νόμο επίσης ψηφισμένο από την Βουλή.Κάθε άλλη τροποποίηση είναι αντισυνταγματική.Ζητάς λοιπόν... να υπάρξει διευκρινιστική από το Υπουργείο αντίθετη σε ότι ψήφισαν οι βουλευτές.Κατά τα άλλα είσαι και υποψήφια ενώ αγνοείς τα ποιο απλά.Και εξ άλλου η ίση μεταχείριση δεν είναι να κόψουν τα μόρια των άλλων που δεν έχεις εσύ και να τα φέρουν στα δικά σου μέτρα και σταθμά.Ουγκαντέζοι δεν θα το ζητούσαν.Πάρε ένα επιπλέον μεταπτυχιακό ή ένα δεύτερο πτυχίο για να τους φτάσεις.Μπορείς να το κάνεις;Κάνε πράξη την ισοπέδωση προς τα πάνω έναντι της ισοπέδωσης προς τα κάτω που ζητάς από την αιρετό.

Εκπαιδευτικος
|

Τα πτυχία ξένης γλώσσας πώς ελέγχονται;

Δευτεροβάθμια
|

κ. Σκανδάλη, ως αιρετή εκπρόσωπος που είστε και υπηρετείτε τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας, έπρεπε να θέσετε και το ζήτημα της άνισης μεταχείρισης/μοριοδότησης στις κοινές ειδικότητες συντονιστών, δηλαδή της ειδικής αγωγής και της αειφορίας, όπου οι δάσκαλοι ΠΕ70 και οι νηπιαγωγοί ΠΕ60 μοριοδοτούνται με 3 μόρια επιπλέον εξαιτίας του διδασκαλείου, για το οποίο όλες οι άλλες ειδικότητες δεν μοριοδοτούνται. Με τη βοήθεια της δικής σας παρέμβασης θα πρέπει να υπάρξει διευκρινιστική από το Υπουργείο και να γίνει αυτό που έγινε στις κρίσεις δ/ντών ΕΕΕΕΚ 2017, όπου με διευκρινιστική εγκύκλιο για λόγους ίσης μεταχείρισης όλων των υποψηφίων, δεν προσμετρήθηκαν μόρια διδασκαλείου στους υποψήφιους δασκάλους ΠΕ70.

ΝΙΝΑ
|

Συγχαρητήρια κ. Σκανδάλη για τις επισημάνσεις σας. Είναι αδιανόητο να μην τηρούνται τα προβλεπόμενα από το νόμο ο οποίος λέει τα εξής:
Κάθε μέλος του συμβουλίου επιλογής,με εξαίρεση τον πρόεδρο,αναλαμβάνει τη μελέτη συγκεκριμένου αριθμού φακέλων υποψηφίων που του ανατίθενται από τον πρόεδρο, και προετοιμάζει σχετική τεκμηριωμένη εισήγηση για κάθε υποψήφιο. Η κατανομή των φακέλων των υποψηφίων στα μέλη του συμβουλίου γίνεται κατά τυχαίο τρόπο.Για ποιό λόγο ο έλεγχος των φακέλων έγινε από διοικητικούς υπαλλήλους και όχι από τα μέλη του συμβουλίου;Γιατί δεν τηρήθηκε η παραπάνω πρόβλεψη του νόμου και ποιοί έχουν την ευθύνη για αυτό;Και όλα αυτά γίνονται από αυτούς που υποτίθεται ότι είναι τόσο πολύ τυπικοί ώστε να αποκλείουν υποψηφίους επειδή ξέχασαν να βάλουν υπογραφή στην αίτησή τους!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ