Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι αναμορφωμένοι πίνακες υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Συνεχής ενημέρωση
Δημοσίευση: 20/07/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ξεκίνησε σήμερα από τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου η δημοσίευση των  αναμορφωμένων πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής ύστερα και από την εξέταση των ενστάσεων καθώς και των αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά, για τους οποίους θα μπορούν να κατατίθενται ενστάσεις .

Πατήστε αντίστοιχα παρακάτω για να δείτε τους πίνακες (ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ):

ΑΤΤΙΚΗΣ

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΚΡΗΤΗΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ

 

Σχόλια (91)

 
Δημήτρης
20 Ιουλ 2018 18:08

Αξίζει διευκρίνισης το αν οι αξιολογικοί πίνακες (μόρια) θα αναρτηθούν σήμερα ή πιο μετα. Διότι η Στερεά Ελλάδα τους έβγαλε αλλά η Κεντρική ΝοτιοΜακεδονία καλεί τους υποψηφίους που είναι μη δεκτοί να ....... υποβάλουν ένσταση!

 
Ε.Μ.
20 Ιουλ 2018 18:46

Η Κεντρική Μακεδονία δέχεται (ξανά!) ενστάσεις για δεκτούς/μη δεκτούς;;

 
Γιάννης
20 Ιουλ 2018 19:00

Κοιτάτε τα χάλια μας. Υποψήφιοι με 1500 σελίδες συγγραφικό έργο, με διδακτορικά μεταπτυχιακά, δεύτερα πτυχία αποκλείστηκαν από συντονιστές ενώ θα γίνουν άλλοι με ελάχιστα προσόντα ειδικά στις επαρχίες. Με ποιό κύρος θα σταθούν μπροστά σε συναδέλφους να τους επιμορφώσουν; Το υπουργείο αντιλαμβάνεται που οδηγεί τον κλάδο;

 
Νίκος Κ.
20 Ιουλ 2018 19:04

Η χώρα του ό,τι νάναι.
Άλλες Περιφερειακές έτσι,. άλλες αλλιώς.
Τι να πει κανείς.
Απέραντη απογοήτευση από το Υπ. Παιδείας και τις Υπηρεσίες του

 
Αμερόληπτος
20 Ιουλ 2018 19:47

Για άλλη μια φορά ζούμε στην εκπαίδευση το απόλυτο μπάχαλο! Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση που πολεμά μανικά την αριστεία. Στην επαρχία όντως θα γίνουν συντονιστές ορισμένοι με χαμηλά προσόντα λόγω αποκλεισμού αιτήσεων τουλάχιστον σε δύο περιφερειακές δ/νσεις. Εξάλλου γνωρίζει το σύριζα από αποκλεισμούς: το ίδιο δεν έκανε και το 2015 με τον αντισυνταγματικό νόμο των Κουράκη Μπαλτά για τους δ/ντές σχολικών μονάδων; Και τότε δεν έγιναν δ/ντές αρκετοί (λόγω της μυστικής ψηφοφορίας) ; Αλλά οσονούπω αυτά θα τελειώσουν, αφού οι συριζανέλ θα γυρίσουν στα γνωστά τους ποσοστά!!!

 
Πρώην Σύμβουλος
20 Ιουλ 2018 20:04

Δυστυχώς 30 χρόνια πίσω μας πήγαν

 
@
20 Ιουλ 2018 20:14

Γιάννης,
εννοείς ότι αποκλείστηκαν λόγω της ξένης γλώσσας;
ή της ανάγκης για μετακόμιση σε άλλη πόλη;

 
Νικ
20 Ιουλ 2018 21:03

Η συνέπεια είναι χαρακτηριστικό του Υπουργείου Παιδείας. Σήμερα 20 Ιουλίου επρόκειτο να αναρτηθούν τα ονόματα όσων υποψηφίων ΣΕΕ έγιναν δεκτές οι ενστάσεις, εκείνων που απορρίφθηκαν και, το κυριότερο, η κατάταξη των υποψηφίων με βάση τα μετρήσιμα.
Σε πόσες Περιφέρειες εκπαίδευσης έγινε αυτό, σήμερα;

 
Ηλιάννα
20 Ιουλ 2018 22:02

Ωραία! Τα είδαμε! Κάποιοι βέβαια θα πρέπει να νοικιάσουν σπίτι στις έδρες των Περιφερειών! Διαφορετικά οι συντονιστές θα είναι "άφαντοι" . Θα πρέπει να υπάρξει ωράριο γραφείου . Οχτάωρο! Και τα οδοιπορικά για επισκέψεις σε σχολεία! Και να τηρείται αυστηρά!

 
ΠΠ
20 Ιουλ 2018 22:41

Από τους πίνακες παρατηρείται ότι η διδακτική υπηρεσία παίζει καθοριστικό ρόλο, θα έλεγα βασικό-υπολογίσιμο, με τα ακαδημαϊκά προσόντα των υποψηφίων.
Η διαλεκτική σχέση μεταξύ θεωρίας και πράξης θεωρώ πως με τη συγκεκριμένη μοριοδότηση γίνεται πράξη χωρίς η μία να εξακοντίζει την άλλη. Παρ' όλο που αυτό δε συμφέρει αρκετούς υποψήφιους θα πρέπει να αποδεχτούμε, ως εκπαιδευτικοί, ότι οι μέντορές μας είναι απαραίτητο να κατέχουν και τη θεωρία και την πράξη άλλο 20 και 30 χρόνια στην τάξη και στα σχολεία δ/ντές-υποδ/ντές κι άλλο 11 & 12 χρόνια σε διδακτικό έργο και μετά.... στα γραφεία...!
Όσο για την ξένη γλώσσα και τους αποκλεισμούς που αυτή επέφερε θα πρέπει να δούμε με κριτικό πνεύμα πώς ο/η διδάκτορας δεν κατόρθωσε να έχει μια πιστοποίηση ξένης γλώσσας β2 και πώς αυτό θέτει σε αμφιβολία την ακαδημαϊκή και επιστημονική του/της ποιότητα αφού χωρίς μια βασική γνώση ξένης γλώσσας, δεν είναι δυνατόν να παρακολουθείς τη διεθνή βιβλιογραφία και την εκπαιδευτική έρευνα.
Άρα το πάντρεμα της πρακτικής γνώσης με την ακαδημαϊκή φαντάζει αισιόδοξη προϋπόθεση στις νέες δομές. Ας δούμε, θα δουλέψει...; Θα είναι λειτουργικό;
Τώρα τα περί κύρους που γράφονται εδώ και εκεί σε σχόλια θα απαντούσα με την εξής γνώριμη ρήση:
Η θεωρία χωρίς την πράξη είναι ανίσχυρη ενώ η πράξη χωρίς τη θεωρία είναι τυφλή!

 
ΩΡΑΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
20 Ιουλ 2018 23:42

Όλες οι ανυπόγραφες αιτήσεις δικαιώθηκαν ! Δηλαδή οι μη-αιτήσεις δικαιώθηκαν, αλλά άλλες πολύ περισσότερες για τελείως ασήμαντους λόγους απορρίφθηκαν.
Ο αριθμός των ΜΗ ΔΕΚΤΩΝ σε κάποιες Περιφέρειες αυξήθηκε ! Τι συνέβη άραγε ??????
Και μάλιστα για τους νέους που προστέθηκαν δίνεται παράταση μέχρι 25/7/2018. Άρα τα μόρια θα ανακοινωθούν σε κάποιες περιφέρειες μετά και την εκδίκαση των ΝΕΩΝ ενστάσεων !
Είναι δυνατόν να κόβονται για τυπικούς και όχι ουσιαστικούς λόγους Εκπαιδευτικοί ΠΡΟΣΟΝΤΟΥΧΟΙ και ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Περιφέρειες:
Α) Με υποψήφιους σε ΒΑΣΙΚΕΣ ειδικότητες που έχουν το 1/3 των δυνάμει μορίων ;
Β) Με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ή 2 υποψήφιους μόνο !!!

 
Ρομπέν
20 Ιουλ 2018 23:57

Παραμένουν αμείλικτα νομικά ερωτήματα, τα οποία θα απασχολήσουν πολύ σύντομα το ακροατήριο :

1.Επεξεργάστηκαν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα υποψηφίων αναρμόδια πρόσωπα, όπως καταγγέλλει η αιρετός ;

2. Ποιος τα εξουσιοδότησε;

3.Υπάρχει τέτοιο πρακτικό υπογεγραμμένο από τα μέλη;

4. Αρνήθηκαν ως όφειλαν οι διοικητικοί υπάλληλοι με βάση το σύνταγμα και τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα;

4. Υπάρχουν πρακτικά συνεδριάσεων, με συγκεκριμένες ημερομηνίες, από όπου προκύπτει, ποιο μέλος του συμβουλίου, χρεώνεται ονομαστικά ποιους φακέλους υποψηφίων και σε πόσο χρόνο τους επεξεργάζεται; Αν δεν προκύπτει αντιστοιχία και διαφάνεια, ως προς το ποιος μοριοδότησε ποιον, η διαδικασία πάσχει νομικά και τα στοιχεία θα ζητηθούν από τους θιγόμενους.

6. Αληθεύουν φήμες για συνέντευξη 24 υποψηφίων τη ημέρα; Με βάση τον νόμο, όπου η προσωπικότητα (14 μόρια) κρίνεται κυρίως από το σχέδιο δράσης, η ανάπτυξή του δεν μπορεί μαζί με τις ερωτήσεις για τον φάκελο του υποψηφίου να διαρκεί κάτω από 40 λεπτά, διαφορετικά πάσχει εγκυρότητας.

 
Νεόφιλος
21 Ιουλ 2018 08:01

Ό,τι νά 'ναι. Δεν μου αναγνώρισαν μόρια για δεύτερο πτυχίο γιατί δεν είχα τσεκάρει το κουτάκι στην αίτηση!

 
Ερωτών
21 Ιουλ 2018 08:23

Μήπως το esos μπορεί να πληροφορηθεί και να μας ενημερώσει πότε θα δώσει πίνακες η Αθήνα;

 
ΖΩΖΩ
21 Ιουλ 2018 08:48

ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε
12/7/2018: Ανακοίνωση των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία. Στον πίνακα των μη δεκτών δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά ο αριθμός μητρώου του εκπαιδευτικού καθώς και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας του.
Από 13/7/2018 έως 17/7/2018: Κατάθεση ενστάσεων 18/7/2018 έως 20/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων
20/7/2018: Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής
20/7/2018: Ανακοίνωση αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά
Από 20/7/2018 έως 25/7/2018: Κατάθεση ενστάσεων 26/7/2018 έως 30/7/2018 Εκδίκαση ενστάσεων
30/7/2018: Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων αξιολογικών πινάκων υποψηφίων με βάση τα αντικειμενικά μόρα κατά φθίνουσα σειρά
30/7/2018: Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων 2/8/2018 Έναρξη διαδικασίας συνεντεύξεων υποψηφίων.

Είμαστε σε καλό δρόμο!!!

 
ΠΕΤΡΟΣ
21 Ιουλ 2018 09:40

Οι αιτίες του ότι στις επαρχίες δεν υπήρχε ενδιαφέρον για συντονιστές και άρα θα γίνουν με μειωμένα προσόντα είναι:
1. Οι πολλοί κόφτες.
2. Το ότι δεν δόθηκε η δυνατότητα να δηλωθούν δύο περιφέρειες όπως γινόταν πάντα
3. Γιατί η έδρα των συντονιστών θα είναι μόνο στην έδρα των περιφερειών και όχι σε όλες τις πρωτεύουσες των νομών, όπως μέχρι τώρα,οπότε ευνοούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί των πόλεων-εδρών περιφερειών που δεν θα έχουν έξοδα μετακίνησης.

 
ΥΠΟΨΗΦΙΑ
21 Ιουλ 2018 10:09

Λυπάμαι πολύ που η διαδικασία συνάντησε το πρώτο εμπόδιο, δηλαδή, το συμπληρωματικό πίνακα μη δεκτών υποψηφιοτήτων στην Αττική. Όσοι είμαστε υποψήφιοι στη μοναδική μας επιλογή, την Αττική, είμαστε υποχρεωμένοι να αναμένουμε με αγωνία για άλλη μια εβδομάδα να ενημερωθούμε για την κατάταξή μας στον πίνακα. Επιτρέψτε μου να εκφράσω την απορία: Πώς κατάφεραν οι 'ελεγκτές' των φακέλων υποψηφιότητας, όποιοι είναι αυτοί, να 'παραβλέψουν' την έλλειψη των συγκεκριμένων δικαιολογητικών, τα οποία στη συνέχεια δεν εντόπισαν, ώστε να κρίνουν ως 'μη δεκτές' τις υποψηφιότητες; Πώς μπορούμε να αναμένουμε ότι δεν έχουν συμβεί παρόμοιες 'παραβλέψεις' σε άλλα δικαιολογητικά ; Βεβαίως, το γεγονός ότι, τελικά, εντοπίστηκαν είναι καθησυχαστικό αλλά ταυτόχρονα και ενδεικτικό της μεγάλης προσοχής που απαιτείται για την 'βαθμολόγηση' του φακέλου υποψηφιότητας κάθε εκπαιδευτικού. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Βαθμολογούμαστε διαρκώς, σε κάθε βήμα μας, από τα πρώτα σχολικά χρόνια. Και για τους νεότερους αναφέρω ότι κάποιοι (αρκετοί) από εμάς δίνουμε εξετάσεις και βαθμολογούμαστε συνεχώς από την Ε' τάξη του Δημοτικού Σχολείου!!!! Έχουμε 'κριθεί' πολλαπλά, ως μαθητές, ως δάσκαλοι στην τάξη και ως 'στελέχη' στις υπηρεσίες και, βεβαίως, κανείς δε θα διαφωνούσε να κρινόμαστε όλοι, μηδενός εξαιρουμένου!!! Όλοι είμαστε εκπαιδευτικοί, σε όποια θέση και αν υπηρετούμε.

 
Γιώργος
21 Ιουλ 2018 10:38

Η κατάταξη που είναι;
Δουλευομαστε;

 
Αλλεργικός στο σανό
21 Ιουλ 2018 10:50

"Επεξεργάστηκαν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα υποψηφίων αναρμόδια πρόσωπα"...Δηλαδή είχαν οι αιτήσεις το θρήσκευμα, σεξουαλικό προσανατολισμό , κλπ; Σοβαρευτείτε...λέμε ΟΧΙ και στο μπλε σανό!

 
Β & Μ
21 Ιουλ 2018 12:06

Δυστυχως, και το λεω με μεγαλη μου θλιψη, η διαδικασια επιλογης συντονιστων εως τωρα εμφανιζει πολυ ουσιαστικα ζητηματα. Θα αναφερω πολυ λιγα χαρακτηριστικα παραδειγματα για να μην κουρασω καλοκαιριατικα. Η ΠΔΕ Αττικης ανακοινωσε συμληρωματικο πινανα μη δεκτων υποψηφιων 19 ατομων, εκ των οποιων οι 15! δεν διεθεταν το πιστοποιητικο Β2. Δηλαδη μετα απο την πρωτη φαση επεξεργασιας οπου εγιναν μη δεκτες 120 αιτησεις, απορριφθηκε ενα επιπλεον 10% λογω Β2! ΑΒΛΕΨΙΑ? Τα συμπερασματα δικα σας! Επισης, αιρετοι διαμαρτυρονται πως δεν ακολουθουν την ιδια πολιτικη ολες οι περιφερειες τουλαχιστον ως προς τη διαδικασια των ενστασεων.
Αλλη ουσιαστικη παρατηρηση ειναι πως τελικα θα υπαρχει τεραστιο χασμα μοριων σε υποψηφιους ιδιας ειδικοτητας μεταξυ Αθηνας, Θεσσαλονικης και αλλων πολεων ετσι οπως ειναι δομημενος ο ολος σχεδιασμος. Για παραδειγμα, υποψηφιος στον κλαδο μηχανολογων ΠΕ82 στη νεοσυστατη εδρα ΠΕΚΕΣ στη Στερεα Ελλαδα που ειναι ο μοναδικος υποψηφιος , συγκεντρωσε 12,5 μορια (στο σημειο αυτο να δωσουμε τα θερμα και ειλικρινη μας συγχαρητηρια στον συναδελφο και να ευχηθουμε καλη επιτυχια στο εργο του). Δηλαδη ο συναδελφος περαν των προαπαιτουμενων (τπε α επιπεδου και Β2 - απ οτι προκυπτει -δεκτο μετα απο ενσταση) κατεθεσε ουσιαστικα ενα πιστοποιητικο υπηρεσιακων μεταβολων με διδακτικη και διοικητικη προυπηρεσια και τον μεταπτυχιακο του τιτλο. Απ οτι προκυπτει απο τη Θεσσαλια που ανακοινωσε τα μορια, αλλα σιγουρα και απο Αθηνα και Θεσσαλονικη, οι υποψηφιοι της ειδικοτητας αυτης που θα επιλεγουν θα πρεπει να εχουν τουλαχιστον πανω απο 21 μορια! Δηλαδη εννια περιπου μορια διαφορά, με διδακτορικα, ετησιες επιμορφωσεις, συνεδρια, σεμιναρια, συγγραφικο, διδασκαλια σε Πανεπιστημια κλπ.! Το ιδιο αναμενεται να συμβει και στις αλλες τεχνικες ειδικοτητες, οπου σε καποιες περιφερειες εχουμε μια και μοναδικη υποψηφιοτητα! Μαλιστα, βαρια χαρτια των κλαδων τεχνικων ειδικοτητων οπως ηλεκτρολογοι, μηχανολογοι, αρχιτεκτονες-πολιτικοι, ηλεκτρονικοι, με σημαντικη προσφορα ως πρωην σχολικοι συμβουλοι με εδρα τις μεγαλες αστικες πολεις Αθηνα και Θεσσαλονικη, αποκλειστηκαν η δεν κατεθεσαν υποψηφιοτητα απλα και μονο λογω γλωσσας! Και μην ακουσω παλι το επιχειρημα πως εκαναν ερευνητικο εργο χωρις να ξερουν ξενη γλωσσα γιατι απο μονο του καταρριπτεται. Εννοειται φυσικα πως δεν συνεπαγεται πως συναδελφος που επιλεχθηκε η αυτοι που θα επιλεγουν με λιγα σχετικα μορια δεν θα ειναι καλοι στο εργο τους. Ισα ισα μπορει να ειναι και παρα παρα πολυ καλοι και να φερουν νεο πνευμα και οραμα στα σχολεια. Εδω ομως θιγουμε το κενο του εκπαιδευτικου σχεδιασμου και την αρνηση συναδελφων εν καιρω κρισης να μετακομισουν σε αλλη πολη για τρια χρονια χωρις καποιο ουσιαστικο κινητρο ,
Τριτο και τελευταιο σημειο, τα χρονοδιαγραμματα που ειναι πλεον ασφυκτικα και μαλλον αδυνατο να υλοποιηθουν (ηδη καποιες περιφερειες ειναι εκτος χρονοδιαγραμματος καθως δεν ανακοινωσαν τα μορια εχθες ενω προβλεποταν και περιοδος ενστασεων απο 20 εως 25 στην εγκυκλιο), αλλα και η ανυπαρκτη στελεχωση των ΠΕΚΕΣ οταν επιλεγουν οι συντονιστες οι οποιοι ακουγεται θα εχουν ωραριο. Να δουμε ποτε θα υλοποιουν σεμιναρια ,ποτε θα επισκεπτονται σχολεια και τοσα αλλα που προβλεπει ο ρολος τους. ΘΑ ΔΟΥΜΕ.

 
Δεν είμαι και ούτε θα γίνω σύμβουλος
21 Ιουλ 2018 13:10

Πρόκειται για μια ακόμα αθέμιτη και αλλοπρόσαλλη διαδικασία της παράδοξης αυτής αριστεράς.... ίσως το μόνο ελαφρυντικό ή έλλειψη εμπειρίας και η διάθεση να διαπραγματευθούν και να συνεργαστούν με την εκπαιδευτική βάση... Αλλά μάλλον δεν τους βγήκε. Και τώρα έχουν ξανά στις πλάτες τους, τους λιγότερο προσοντούχους από τους υπάρχοντες συμβούλους που είναι τόσα χρόνια και ίσως τους περισσότερο ανεπιθύμητους από διευθυντές και δασκάλους. Το γλέντι θα αρχίσει το Σεμπτέμβριο. Το γνωστό άσκοπο και κενό ερώτημα: θέλετε πραγματική συμβουλευτική υποστήριξη;
--Ναι θέλουμε...
---Δεν πειράζει δεν θα έχετε....

 
Στράτος
21 Ιουλ 2018 15:15

Μερικά σύντομα σχόλια επί της διαδικασίας:
1. Οι καθυστερήσεις στην ανακοίνωση των πινάκων της ΠΔΕ Αττικής είναι λογικές και κατανοητές. Είναι η μεγαλύτερη ΠΔΕ με τις περισσότερες αιτήσεις. Ασφαλώς θα υπάρξουν παρατάσεις και για τις συνεντεύξεις που είναι πολλές. Ωστόσο μεγάλες αποκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από το Υπουργείο μπορεί να δημιουργήσει το παράδοξο της ολοκλήρωσης της διαδικασίας σε όλη τη χώρα εκτός Αττικής. Παράδοξη, πλην αναγκαία, και η δημοσίευση συμπληρωματικού πίνακα μη δεκτών υποψηφίων που καθυστερεί τη διαδικασία. Απαραίτητη η μεγαλύτερη ενίσχυση της γραφειοκρατικής υποστήριξης του Συμβουλίου Επιλογής.

2. Ανεξήγητη είναι επισης η δημοσίευση των πινάκων, σήμερα Σάββατο-με μια ημέρα καθυστέρηση, από την ΠΔΕ Ηπείρου, μία από τις μικρότερες ΠΔΕ και λίγες αιτήσεις.

3. Επειδή υπάρχουν θέσεις ΣΕΕ για τις οποίες δεν έχουν γίνει αιτήσεις είναι απαραίτητη η κατά το δυνατόν τήρηση του χρονοδιαγράμματος ώστε και για τις θέσεις αυτές να ακολουθήσει η προβλεπόμενη διαδικασία (ενδιαφέρον εναπομεινάντων στους πίνακες υποψηφίων άλλων ΠΔΕ και αν δεν πληρωθούν οι θέσεις, επαναπροκήρυξη) και εγκαίρως να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιλογής ΣΕΕ σε όλη τη χώρα για όλες τις ειδικότητες.

 
kyr
21 Ιουλ 2018 15:44

Και βεβαίως από τη μοριοδότηση προκύπτει πλέον ευκρινώς ότι: α) Έχεις διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο - παίρνεις 9 μόρια. β) Έχεις διδακτορικό, μεταπτυχιακό τίτλο, δεύτερο πτυχίο και δεύτερο μεταπτυχιακό - ΠΑΛΙ 9 μόρια παίρνεις...... Ήτανε δίκαιο... έγινε πράξη. Πώς θα το ερμήνευε ένας κακόπιστος; Πάρε όσα χαρτιά θέλεις.... Για να εξελιχτείς υπηρεσιακά, πρέπει να το θέλω εγώ, η εκάστοτε εκπαιδευτική ηγεσία, που μοριοδοτώ τη συνέντευξη.... με 14 μόρια! Αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ!

 
tito
21 Ιουλ 2018 16:11

Το θέμα είναι ένα: θα γίνουν συντονιστές αυτοί που ήταν σύμβουλοι. Δηλ. καταργούμε τον θεσμό, διότι θεωρήθηκαν ανεπαρκείς ως σύμβουλοι ενώ τώρα ως συντονιστές θα κριθούν... επαρκείς! Πώς να φτάσει ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό, με ξένη γλώσσα, με 20 χρόνια προϋπηρεσία, με συγγραφικό έργο, με Β' επίπεδο και όλα τα χρόνια μέσα στην τάξη, έναν πρώην σύμβουλο που αθροίζει και διδασκαλείο (άλλη αμαρτία) και 35 χρόνια προϋπηρεσία και τα μόρια του συμβούλου...; Αν κρίνονται αυτοί ικανοί, ενώ δεν έχουν προσφέρει σε μερικές περιφέρειες ΤΙΠΟΤΕ απολύτως, τότε είμαστε άξιοι του αποτελέσματος. Καμιά αλλαγή προς το καλύτερο. Κρίμα!

 
Στράτος
21 Ιουλ 2018 16:16

Ενδιαφέρον στοιχείο στους πίνακες υποψηφίων η περιορισμένη μοριοδότηση διδακτικής υπηρεσίας. Μοριοδοτούνται τα περισσότερα των 10 ετών διδακτικής. Πολλοί υποψήφιοι έχουν στο κριτήριο αυτό 3-5 μόρια, δηλ. έχουν διδάξει σε σχολεία για 13-15 έτη. Τα υπόλοιπα ήταν στελέχη (Σχολικοί Σύμβουλοι, ΚΕΣΥΠ κ.α.) ή βρίσκονταν σε εκπαιδευτικές άδεις εκπόνησης διδακτορικών κ.α. Πρόκειται για έλλειμμα εμπειρίας στην καθημερινή διδακτική πράξη που γεννά χάσμα μεταξύ των θεωρητικών "συμβουλών" και "επιμορφωτικών δράσεων" που προέρχονται από τα στελέχη και απευθύνονται προς εκπαιδευτικούς με πολλά χρόνια στις τάξεις. Γι΄ αυτό πολλοί από τους αληθινά μάχιμους εκπαιδευτικούς των τάξεων απαξιώνουν πλήρως τον ρόλο των μέχρι χθες Σχ. Συμβούλων και από τώρα ΣΕΕ, αρνούμενοι ακόμη και τη συμμετοχή σε επιμορφωτικές συναντήσεις.

 
υποψηφια
21 Ιουλ 2018 16:23

Σε οτι αφορα την ξενη γλωσσα ποιος μπορει να μου απαντησει τι εννοει ο νομοθετης πανω στα εξης:
Ολες οι προκυρηξεις ανα την ελλαδα αναφερουν ως απαραιτητη προυποθεση την γνωση ξενης γλωσσας (β2) εφοσον αυτη αποτελει προσον ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. Και ερωτω:

α. τι γινεται με τις περιπτωσεις συναδελφων που εκαναν αιτηση και απορριφθηκαν λογω γλωσσας (αφου αποτελουσε προσον διορισμου) και οι οποιοι ειχαν προσληφθει στη δημοσια εκπαιδευση με ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ που αφορουσαν πριν την εκδοση του προσοντολογιου δηλ του ΠΔ50/2001 οπου για πρωτη φορα εκει αναφερεται η υποχρεωτικη γνωση της ξενης γλωσσας ως επιπροσθετο προσον;

γ. διαβαζοντας και κρινοντας απο τον τροπο που προβαλλεται το νομικο πλαισιο σε ολες τις προκυρηξεις τελικα θα γινει επιλογη ή εξ αρχης διορισμος στελεχων εκπαιδευσης; δηλαδη υπαρχει περιπτωση στο μελλον με μια αναλογη προκυρηξη στελεχη της εκπαιδευσης να γινουν και οι αναπληρωτες εφοσον ο νομος μιλα για ΔΙΟΡΙΣΜΟ;

(Αρθρο 27 παρ 2 ΠΔ 50/2001)
"Με την επιφύλαξη των διατάξεων των οργανισμών ή κανονισμών των οικείων φορέων, η γνώση ξένης γλώσσας καθώς και το επίπεδο αυτής ως ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ, μπορεί να καθορίζονται με τη σχετική προκήρυξη κατόπιν αποφάσεως του οικείου φορέα (παρ. 10, άρθρο 10, Ν. 3051/2002, ΦΕΚ 220 Α΄)."

 
προς τιτο
21 Ιουλ 2018 16:51

Πρόσεξε σε παρακαλώ αυτό που λες Τίτο,
...καταργούμε τον θεσμό (ποιοι τον καταργούμε;), διότι θεωρήθηκαν ανεπαρκείς ως σύμβουλοι (από ποιους θεωρήθηκαν ανεπαρκείς;) Ποτέ δεν έγινε οποιαδήποτε αξιολόγηση/αποτίμηση ή οτιδήποτε σχετικό, εκτός από αυτές που κανει το επιτελείο του υπουργού. Απεναντίας η επίσημη αξιολόγηση του ΠΔ152 έδειξε ότι σχεδόν όλοι οι ΣΣ ήταν εξαιρετικοί
Ο θεσμός άλλαξε όνομα προκειμένου να μειωθούν οι ΣΣ αριθμητικά (διάβασε το σχόλιο της ευρ.επιτροπής για 750 επιστρέφοντες στις τάξεις), προκειμένου να νομοθετηθεί η επόμενη αξιολόγηση, προκειμένου να αποκτήσει η τωρινή κυβέρνηση περισσότερα "δικά" της στελέχη και και προκειμένου να φανεί ότι η κυβέρνηση έχει σχέδια για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Το να βγουν οι ίδιοι, έχει να κάνει με το ότι οι υπόλοιποι απλά δεν έχουν περισσότερα προσόντα, όπως ακριβώς έγινε και με τους διευθυντές που βγήκαν οι ίδιοι.
Θα εκτιμούσα πολύ όμως, εσύ ή κάποιος με παρόμοιο σκεπτικό με εσένα, να κάνεις μία δική σου πρόταση σχετικά με το τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε να γίνει ώστε να εξασφαλιστεί ώστε να μη βγουν οι ίδιοι (καθώς ισχυρίζεσαι οτι αποδείχτηκε οτι απέτυχαν)

 
ΒΧ
21 Ιουλ 2018 23:30

Λεβεντόπαιδα του ΥΠΑΙΕΘ
ΡΩΤΑΩ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕΟ3
Εχω ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ στα καλαματιανά
Ειναι εντάξει ;;;;;
Όλα ωραία ;;;;
6 μόρια ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΣΗ Η ΟΧΙ;;;;

 
S&T&G&M&B-είμαστε πολλοί
21 Ιουλ 2018 23:46

Στο καφενείον Η ΕΛΛΑΣ ... περάστε κόσμε...

Και οι Σ.Σ. που ήταν αντίθετοι/ες με το θεσμό των Σ.Ε.Ε. (Τι συνέπεια!)

Και οι μοναδικοί/ες υποψήφιοι/ες σε μια Περιφέρεια (μετά από κρίσεις με τον εαυτό τους βέβαια-τι κύρος!)

Και οι άνευ διδακτορικού και χωρίς ένα επιστημονικό άρθρο ακόμα (για να αναλάβουν "με εγγυήσεις" την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των υπολοίπων συμπεριλαμβανομένων και αυτών με ανώτερες περγαμηνές και εμπειρία, την παιδαγωγική ευθύνη και καθοδήγηση-που είναι κάτι πολύ πολύ απλό και το ξεπετάς στα γρήγορα με μεγάλη αποτελεσματικότητα, αλλά και τους γονείς και τόσα άλλα...επίσης εύκολα!)

Και ο κάθε πικραμένος/η (για να μη μακρηγορούμε επειδή η λίστα είναι μεγάλη...)

Όσο για τη διαδικασία, "μια χαρά εξελίσσεται και θα ολοκληρωθεί" μπορεί και με καμιά τρομάρα... Αν και κάποτε διαρκούσε πολλούς μήνες για να εξασφαλίσει τουλάχιστον την αξιοπρέπεια ατόμων και θεσμών.

Εκείνο το "λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα..." να το παραφράσουμε, να το ξεχάσουμε ή μήπως να το αφήσουμε μπας και το κάνουν πράξη μερικοί ελεύθεροι;

 
iremias
22 Ιουλ 2018 09:42

Η γνώση της ξένης γλώσσας δεν μοριοδοτείται σωστά στους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς.Σύμφωνα με τον Νόμο η γνώση της γλώσσας της ειδικότητάς τους δεν λαμβάνεται υπόψη. Έτσι η 1η ξένη γλώσσα είναι η άλλη εκτός της ειδικότητάς τους που σε επίπεδο Β2 ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ