Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΠΔΕ Αττικής: Οι Προσωρινοί Ενιαίοι Αξιολογικοί πίνακες ανά κλάδο Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Δημοσίευση: 31/07/2018
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοινώθηκαν σήμερα  από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής οι Προσωρινοί Ενιαίοι Αξιολογικοί πίνακες ανά κλάδο Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, με βάση τα αντικειμενικά μόρια κατά φθίνουσα σειρά, σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παρ.1 του άρθρου 23 του ν. 4547/2018, οι οποίοι καταρτίστηκαν με την υπ’ αριθμ.4/30,31-07-2018 Πράξη του Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής,

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

                                                                                        ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ

Οι υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, μπορούν εφόσον επιθυμούν να υποβάλουν ενυπόγραφη έγγραφη ένσταση κατά των πινάκων μέσα σε τρείς (3) εργάσιμες ημέρες από την ανάρτησή τους, δηλ. από 01/08/2018 έως και 03/08/2018.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται ιδιοχείρως ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο mailτης Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής: mail@attik.pde.sch.grή στα fax 210-6450609 - 210-6450298.

Σχόλια (25)

 
Γιάννης
31 Ιουλ 2018 18:14

Ιδού το μέγεθος της αναξιοκρατίας. Συνάδελφοι με 29 αντικειμενικά μόρια αποκλείστηκαν από συντονιστές και είναι υποψήφιοι άλλοι με 9!!!

 
Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ
31 Ιουλ 2018 18:49

Αυτό που έγινε στην ΠΔΕ Αττικής ειλικρινά με ξεπερνά!!!! Τίτλοι σπουδών (Διδακτορικά και μεταπτυχιακά, και άλλα) που είχαν μοριοδοτηθεί στις επιλογές του 2011 έκαναν «φτερά». Τι γίνεται άραγε; Μπορεί κάποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ να μας εξηγήσει;

 
ΕΠΕΣΕ!!!
31 Ιουλ 2018 18:58

Η σελίδα της ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ έπεσε το απόγευμα της Τρίτης... ο περιφερειακός Δντής το γνωρίζει??

 
ΙRIS
01 Αυγ 2018 02:37

@ Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ

Έχεις απόλυτο δίκιο, συνάδελφε, τίτλοι σπουδών που σύμφωνα με το ν.4547/18 μοριοδοτούνται, ΔΕΝ τα μοριοδότησαν, τα εξαφάνισαν. Ποιος θα δώσει εξηγήσεις ? Μάλλον κανένας και ο νοών νοήτω....

 
ΑΤΤΙΚΟΣ
01 Αυγ 2018 04:54

Προς Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ 31 Ιουλ 2018 18:49
Αν προερχόταν από το εξωτερικό ίσως να μην είχαν επισυνάψει την μετάφραση, ίσως την απόφαση του ΔΟΑΤΑΠ, ίσως να ήταν στο ίδιο αντικείμενο το διδακτορικό με το μεταπτυχιακό, ίσως να ήταν σε εντελώς άσχετο αντικείμενο, ίσως να παρέλειψαν να το συμπεριλάβουν καν, πολλά ίσως …. Ο αναμορφωμένος τελικός πίνακας θα τα επιβεβαιώσει όλα. Υπομονή!

 
Απορία
01 Αυγ 2018 11:09

Αγαπητέ @Γιάννη
δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να έχει κάποιος 29 μόρια στα αντικειμενικά χωρίς ξένη γλώσσα ή ΤΠΕ. Μήπως υπερβάλεις λίγο...

 
Μανώλης
01 Αυγ 2018 14:11

Για τα μόρια δεν ξέρω, οφείλω όμως να πω ότι η επιμέλεια και εμφάνιση των πινάκων της Αττικής είναι εξαιρετικές. Στις άλλες ΠΔΕ, κάποιοι δίνουν 6-7 πίνακες σε excel, αλλού κάτι μικροσκοπικούς σε pdf, αλλού έχουν τα μόρια δεξια που για να τα δεις χάνεις τα ομόματα αριστερά, αλλού κάτι άσχετα χρώματα στις στήλες, που δεν ξέρεις τι μετράει και τι όχι, οι πίνακες της Αττικής είναι ενοποιημένοι και άψογοι

 
ίρις
01 Αυγ 2018 19:19

@ ΑΤΤΙΚΟΣ

Η πράξη αντιτείνει ορισμένα από τα επιχειρήματα που αναφέρεις, συνάδελφε, δηλ. υπάρχουν περιφέρειες που μοριοδότησαν μεταπτυχιακούς τίτλους αμετάφραστους εφόσον είχαν αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, σε αυτές τις κρίσεις δε ουδόλως εξετάζουν για τη μοριοδότηση συνάφεια μεταπτυχιακών και ειδικότητας, πχ ένας διορισμένος ως μαθηματικός ή οικονομολόγος αν έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη θεολογία παίρνει τα μόρια του μεταπτυχιακού ή του διδακτορικού.
Ο αναμορφωμένος πίνακας θα επιβεβαιώσει ή διαψεύσει ορισμένες σκέψεις.

 
@Η σφαγή των Αρμενίων
01 Αυγ 2018 19:49

Με ποιό σκεπτικό κύριε/α συνάδελφε εξομοιώνεις την σφαγή 1.500.000 ανθρώπων με τις επιλογές συντονιστών;Είναι ίσα και όμοια μεγέθη αυτά που συγκρίνεις; Μόνο στην έρημο της Ντερ Ζορ που τότε ανήκε στην οθωμανική επικράτεια και τώρα στην Συρία, 500 ως 700.000 ψυχές αφέθηκαν στη μέση της ερήμου με θερμοκρασία 50-60 βαθμών την ημέρα και - 20 βαθμών το βράδυ και πέθαναν όλοι σε τρεις μέρες.Με ποιο δικαίωμα κύριε και μορφωμένε εκπαιδευτικέ συγκρίνεις αυτήν την γενοκτονία με τις επιλογές ΣΕΕ της Αττικής;Με ποιο δικαίωμα υποτιμάς και προσβάλεις την παρά λίγο εξαφάνιση ενός λαού;

 
Αγ.
01 Αυγ 2018 20:56

Έχουν εκ παραδρομής,πιστεύω,αφαιρέσει σε αρκετούς μόρια από πτυχία και από διδακτικά έτη. Ο χρόνος ήταν σύντομος. Ας περιμένουμε τις ενστάσεις.

 
Ξένη γλώσσα
02 Αυγ 2018 01:09

Η υπ αρ. Φ. 351./7/114481/Ε3/6-7-2018 «Διευκρινήσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού» παρ.5, καταστρατηγεί και ακυρώνει τον ν. 4547/2018 σχετικά με την μοριοδότηση των ξένων γλωσσών αφού εισάγει νέο τρόπο μοριοδότησης: "Σε περίπτωση που υποψήφιος κατέχει τίτλο ξένης γλώσσας επιπέδου ανώτερου του Β2 και τίτλο δεύτερης ξένης γλώσσας, τότε εκπληρώνεται η προϋπόθεση ένταξης στη διαδικασία επιλογής με τον τίτλο ανώτερου επιπέδου και ταυτόχρονα μοριοδοτείται όπως προβλέπεται τόσο αυτός όσο και ο τίτλος της δεύτερης ξένης γλώσσας».
Έτσι
-Υποψήφιος που διαθέτει μια γλώσσα επιπέδου Β2 και μια γλώσσα επιπέδου Γ, γίνεται δεκτός στη διαδικασία επιλογής και μοριοδοτείται και για τους δυο τίτλους με το μέγιστο (0,80 +1 =1,50)
Ενώ
-Υποψήφιος που διαθέτει μια γλώσσα επιπέδου Β2 (δηλ. ίδιο τίτλο με τον προηγούμενο υποψήφιο) γίνεται δεκτός στη διαδικασία επιλογής, αλλά χωρίς καθόλου μοριοδότηση του Β2.
Καταργείται έτσι η ισότιμη αντιμετώπιση μεταξύ δυο υποψηφίων, που διαθέτουν και οι δυο τίτλο Β2 επιπέδου και αυτό συνιστά κατάφωρη αδικία στην αποτίμηση ίδιων προσόντων και ίδιου τίτλου
Επίσης, σύμφωνα με την υποπερίπτωση ββ) του γ) του 4547, στους υποψήφιους συντονιστές ΕΕ, δίνονται 0,80μ, στην 2η ξένη γλώσσα επιπέδου Β2, σε αντίθεση με τα άλλα στελέχη εκπαίδευσης που δίνονται 0,40μ.
Αντίθετα εδώ, εκτός των άλλων, μοριοδοτείται με 0,80 μόρια γλώσσα Β2, που όχι μόνο δεν είναι δεύτερη, αλλά θα έπρεπε κανονικά να υπολογισθεί ως προϋπόθεση συμμετοχής .
Ίσως οι ενστάσεις βάλουν τα πράγματα στη θέση τους!

 
Μόρια Ξένης Γλώσσας
02 Αυγ 2018 17:18

Είμαι υποψήφια συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας και με δεύτερο πτυχίο Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας ΑΠΘ. Η προαπαιτούμενη γλώσσα Β2 τεκμαίρεται από τον βασικό τίτλο της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ΑΠΘ. Η Γερμανική γλώσσα που αποδεικνύεται από το 2ο πτυχίο μου και αντιστοιχεί στ θεωρείται 1η ή 2η ξένη γλώσσα και με πόσο μοριοδοτείται ;

 
Αλλά αφού
02 Αυγ 2018 19:03

Τα σχολικά βοηθήματα (companion) και έντυπα φροντιστηριακού περιεχομένου μοριοδοτούνται;

 
Αξιοκρατικός τρόπος επιλογής στελεχών
03 Αυγ 2018 00:32

Α) Ελάχιστα ακαδημαϊκά, διδακτικά και άλλα προσόντα ως προϋπόθεση για δικαίωμα υποψηφιότητας και Β) Γραπτές εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ για την τελική επιλογή.

 
@@@@
03 Αυγ 2018 01:34

@Η σφαγή των Αρμενίων 01 Αυγ 2018 19:49
Άλλο θα πει Χαλκιδική, κι άλλο θα πει Χαλκίδα
Αλλού μου έλεγες πως πας, μα εγώ αλλού σε είδα
Πάρε και ένα λεμόνι απ΄την πορτοκαλιά να σου περάσει ο θυμός.
Μην θυμώνεις πολύ και επανέλθουν οι εργοστασιακές σου ρυθμίσεις .

 
ΣΕΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΡΙΟ!
03 Αυγ 2018 08:53

Καλημέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους. Ήμουν υποψήφια αλλά δεν προσκόμισα μετάφραση του proficiency και έτσι έγινα μη δεκτή. Δικό μου το σφάλμα, έκανα ένσταση προσκομιζοντας την και απορρίφθηκε, αν και έμαθα ότι σε άλλες ΠΔΕ έγιναν δεκτά εκ των υστέρων δικαιολογητικα. Έπρεπε να ήμουν πιο προσεκτική. Αυτό όμως που παρατήρησα από την ανάρτηση των μορίων, είναι πως σε ορισμένες ΠΔΕ θα γίνουν τελικά ΣΕΕ συνάδερφοι με πολύ λίγα μόρια. Θυμίζω πως το ανώτατο όριο μορίων (στη δευτεροβαθμια) είναι 17+14=31 μόρια. Σε ΠΔΕ της επαρχίας, θα γίνουν ΣΕΕ με 12-13 μόρια!! Επίσης, σε ορισμένες ΠΔΕ προέκυψαν κενές θέσεις σε ορισμένους κλάδους. Αυτό σημαίνει πως (θεωρητικά αλλά και πρακτικά) αν κάποιος υποψήφιος για τη θέση αυτή είχε ΤΠΕ Α Επίπεδου, ξένη γλώσσα επιπέδου Β2, 11 χρόνια διδακτική υπηρεσία, και τίποτε άλλο. δηλαδή συνολικά 1 ΜΟΡΙΟ, έπαιρνε τη θέση!!! Μήπως υπάρχει εδώ κάποια αστοχία στο σχεδιασμό? Αυτό επεδίωκε το ΥΠΕΠΘ? Μήπως θα έπρεπε για θέμα κύρους, να υπάρχει ένα ελάχιστο πλαφόν μορίων? Άλλοι υποψήφιοι ΣΕΕ του ίδιου κλαδου θα έχουν 25 μόρια και άλλοι 13 σε άλλες ΠΔΕ? Τα συμπεράσματα δικά σας.

 
PE19
03 Αυγ 2018 11:49

@Αξιοκρατικός τρόπος επιλογής στελεχών
Ποιο ηλίθια πρόταση δεν έχω ακούσει ΑΣΕΠ για στελέχη !!! Γραπτό διαγωνισμό σε ανθρώπους 45 με 50 ετών ???
Τι θες από ένα στέλεχος ?
Φυσικά θες γνώση του νόμου (αυτό το ελέγχεις με τον ΑΣΕΠ) όμως είναι η κύρια δεξιότητα που θες από ένα στέλεχος ? Φυσικά και όχι
Θες να είναι εργατικό (τα πολλά πτυχία και οι εργασίες του το αποδεικνύουν)
Θες να είναι οργανωτικό (η μετά από αξιολόγηση του εμπειρία σε θέσεις ευθύνης ή σαν project manager το αποδεικνύει)
Θες να είναι έμπειρο (αποδεικνύεται από τα χρόνια υπηρεσίας του και όχι μόνο από τα διδακτικά φυσικά μετά απο αξιολόγηση).
Θες να είναι συνεργάσιμο (αποδεικνύεται από αξιολόγηση)
Βάλτε ότι άλλο θέλετε και πως την δεξιότητα αυτή μπορούμε να την ανιχνεύσουμε από μια εξέταση τύπου ΑΣΕΠ. Σε μια μελέτη περίπτωσης, ειδικά με τα διάφορα φροντιστήρια που θα ξεφυτρώσουν δεξιά αριστερά (στην Ελλάδα είμαστε), ο καθένας σου γράφει ότι πρέπει να διαβάσεις θα το κάνει όμως στην πραγματικότητα ?
Αν δεν ξέρεις το νόμο σε 2 λεπτά τον μαθαίνεις αν δεν έχεις τα αλλά χαρακτηριστικά που περιγράφω παραπάνω 1000 χρόνια να περάσουν δεν τα αποκτάς.
Συνάδελφοι η μόνη Αξιοκρατική επιλογή στελεχών γίνεται μετά από πραγματική αξιολόγηση της δουλειάς των εκπαιδευτικών λαμβάνοντας υπόψη και το γενικότερο βιογραφικό τους.
Αρα λοπόν αν θέλουμε να κάνουμε αξιοκρατικές κρίσεις πρέπει να φτίαξουμε αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης και όχι να λέμε όχι σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής Αξιολόγησης.
Υ.Γ
Φυσικά όταν λες κανένα σταθερό προσόν υποψιάζομαι ότι έχεις ελάχιστα, όπως φυσικά εγώ που λέω ότι να μετράνε έχω αρκετά !

 
kmap
03 Αυγ 2018 16:00

@Μόρια Ξένης Γλώσσας
Το Σωστό είναι ότι η γλώσσα της ειδικότητάς σας δεν λαμβάνεται υπόψη.Επομένως 1η γλώσσα.Άλλα Συμβούλια την έβαλαν 1η και άλλα 2η! Τι περιμένεις ΑΛΑΛΟΥΜ!

 
@kmap
03 Αυγ 2018 17:02

@kmap, Πουθενά στον νόμο δεν λέει πως η γλώσσα ειδικότητας δεν λαμβάνετε υπόψη. Όσα δεν τη μέτρησαν θα έχουν πρόβλημα.

 
@PE19
03 Αυγ 2018 17:50

Αγαπητέ, κατ' αρχήν πιστεύω ότι έχεις πρόβλημα κατανόησης αυτών που διαβάζεις. Ο τρόπος που προτείνω, είναι αυτονόητο, συνεπάγεται ότι θα πρέπει κάποιος να έχει πολλά προσόντα για να μπορεί να είναι απλώς υποψήφιος και κατόπιν, επειδή οι πηγές που απέκτησε αυτά τα προσόντα, θα μπορούσαν εύκολα να αμφισβητηθούν, μία αντικειμενική γραπτή εξέταση θα ξεκαθάριζε το τοπίο. Μάθε λοιπόν ότι ο ηλίθιος τρόπος που προτείνω εγώ εφαρμόζεται σε όλες τις προσλήψεις στελεχών στην ευρωπαϊκή ένωση, ενώ ο έξυπνος τρόπος που προτείνεις εσύ εφαρμόζεται ποικιλοτρόπως στην Ελλάδα για αυτό πάμε από το κακό στο χειρότερο ( τελικά αφού ο δικός μου είναι ηλίθιος, αλλά όπου εφαρμόζεται έχει επιτυχία, μήπως ο δικός σου τρόπος είναι πανηλίθιος; )
Τέλος για τα προσόντα σου λέω τούτο, θα είσαι πολύ τυχερός να έχεις το 1/10 των προσόντων μου. Απλώς βαρέθηκα να συναντάω μη ικανά στελέχη με πολλά προσόντα.

 
kmap
04 Αυγ 2018 11:15

Άρθρο 24 παρ. 2 " Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται".

 
Pe19
06 Αυγ 2018 16:21

@Αξιοκρατικός τρόπος επιλογής στελεχών
Αγαπητέ μου μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι έγραψα.
Πανελλαδικές δίνουν 100000 μαθητές για να μπουν 80000 σε 1000 τμήματα
ΑΣΕΠ δίνουν 100000 εκπαιδευτικοί για να προσληφθούν οι 1000
Οι πανελλαδικές είναι το ποιο δίκαιο σύστημα για να μπουν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο αλλά όχι και το ποιο σωστό. Είναι το ποιο δίκαιο σύστημα γιατί στην Ελλάδα οι εκπαιδευτικοί ουδέποτε αξιολογήθηκαν και ο βαθμός που βάζουν δεν έχει καμία αξία.
ΑΣΕΠ κάνεις αν δεν εμπιστεύεσαι τους βαθμούς στα Παν/μια σου. (Αν και πολλές προκηρύξεις είναι χωρίς γραπτό διαγωνισμό και μόνο με προσόντα).
Αν απαξιώνεις τις δομές σου φυσικά ένας Διαγωνισμός είναι το ποιο δίκαιο σύστημα αλλά όπως είπα δεν είναι αυτό που βρίσκει αυτά που ζητάς από ένα στέλεχος. Δίκαιο είναι να εξετάζονται όλοι μόνο στα Μαθηματικά ενώ θέλουν να σπουδάσουν Φιλόλογοι. (αυτό είναι ποιο λογικό από τον ΑΣΕΠ για στελέχη).
Η απάντηση σε όλα είναι μια. Eίναι αυτό που γίνεται σε όλα τα πολιτισμένα κράτη ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ !!!!! Εκπαιδευτικοί που έχουν αξιολογηθεί δεν χρειάζεται να κριθούν σε μία εξέταση 2-3 ωρών αφού θα έχουν κριθεί για 10 και πλέον χρόνια πάνω στην εργασία τους.
Έχεις δίκιο άνθρωποι με πολλά προσόντα δεν (πρέπει να) φοβούνται οποιαδήποτε κρίση αλλά είναι διαφορετικό να κρίνονται σε 3 ώρες και διαφορετικό σε όλη τους την καριέρα το οποίο είναι και το ποιο δίκαιο.
Αγαπητέ μου συγχαρητήρια αφού έχεις 10 διδακτορικά 20 μάστερ 10 πτυχία 200 δημοσιεύσεις σε περιοδικά με impact factor πάνω του 50, πάνω από 200 δημοσιεύσεις με h-index πάνω από 70, 200 χρόνια υπηρεσία και 40 στη διοίκηση (μάλλον κάτι ξεχνάω αλλά δεν πειράζει).

 
@Pe19
07 Αυγ 2018 01:17

Αγαπητέ, όπως λες κι εσύ, ένας που έχει πολλά και ουσιαστικά προσόντα θα πρέπει να επιδιώκει ( όχι να φοβάται ) έναν αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης για να μπορεί να διακριθεί από κάποιον, ο οποίος ναι μεν φαίνεται να έχει πολλά τυπικά προσόντα, αλλά ουσιαστικά ελάχιστα. Άλλωστε γνωρίζεις ότι κάθε θέση που καταλαμβάνεται από μη διαθέτοντα την ανάλογη ικανότητα, είναι σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Αν ενδιαφερθείς λίγο θα διαπιστώσεις ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν προσλαμβάνουν στελέχη στις διάφορες Ευρωπαϊκές δομές, τα υποβάλλουν, εκτός από τα τυπικά προσόντα που πρέπει να διαθέτουν, σε ειδικές γραπτές εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθούν οι δεξιότητές τους στην κριτική σκέψη, στην λεκτική τους ικανότητα, στην ικανότητα της λογικής ανάλυσης και σύνθεσης κ.τ.λ.. Μάλιστα, επειδή μάλλον φαίνεται να είσαι της πληροφορικής, οι εξετάσεις είναι αντικειμενικότατες και γίνονται διαδικτυακά μέσω Η/Υ ( βλέπε τύπου GMAT κ.τ.λ.).
Συνεπώς, ο τρόπος τον οποίο προτείνω για την επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση (αλλά πιστεύω και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα) είναι ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος, που αν εφαρμοστεί, θα δούμε μία άλλη Ελλάδα.
Τέλος για τα τυπικά μου προσόντα κάνεις πάλι λάθος. Στην αξιολόγηση των προσόντων δεν ισχύει η γραμμική σχέση. Για παράδειγμα, εάν ο scopus h-index της ερευνητικής σου δραστηριότητας είναι 3, πόσος πρέπει να είναι ο δικός μου για να έχω την δεκαπλάσια ερευνητική δραστηριότητα 30 ή 10; Νομίζω ότι μπορείς να το καταλάβεις.

 
PE19
07 Αυγ 2018 12:51

@Αξιοκρατικός τρόπος επιλογής στελεχών
Αγαπητέ μου λέτε αρκετά και πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αλλά σε 2 αναρτήσεις σας επιμελώς αποφεύγετε να αναφέρετε την μαγική λέξη που πολλάκις αναφέρω στα δικά μου, την λέξη ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Χρήσιμο το τεστ προσωπικότητας, χρήσιμα τα GMAT τεστ αλλά, αυτό που μπορεί να κρίνει καλύτερα ένα υπάλληλο (και εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε υπάλληλοι) είναι μια σωστή αντικειμενική αξιολόγηση ειδικά αν υπάρχουν δεδομένα για 10 τουλάχιστον χρόνια.
Συμφωνώ μια κρίση με κριτήρια, τα προσόντα του κάθε υποψηφίου, ένα αντικειμενικό τεστ προσωπικότητας(GMAT, γραπτό, συνέντευξη κλπ), καθώς και μια αντικειμενική αξιολόγηση της μέχρι τώρα πορείας στην υπηρεσία του θα ήταν το ιδανικότερο. Τώρα για μόνο κριτήριο ένα τυχαίο γραπτό διαγωνισμό θα το θεωρούσα καταστροφή. Σε μια τέτοια περίπτωση άτομα με μηδενική πείρα, «διαβαζομηχανές», θα παπαγάλιζαν διάφορα σκονάκια και θα προσπερνούσαν πραγματικά άξια στελέχη. Για το λόγο αυτό λέω τον τρόπο αυτό ηλίθιο και αυτιστικό.
Φυσικά το h-index 70 και τα 200 χρόνια υπηρεσίας τα έγραψα για χάριν αστεϊσμού με το στοιχείο της υπερβολής, για να μην υποβαθμίζονται προσόντα που έχει ένα υποψήφιο στέλεχος το οποίο θα λάμβανε μεγάλο βαθμό στα αντικειμενικά κριτήρια του Ν. 4547/18.

 
STAV
17 Σεπ 2018 18:18

Η κατοχή πιστοποιητικού Β2 Ξένης Γλώσσας - π.χ. Lower στα Αγγλικά - θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική και για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων - όχι μόνο για τους υποψήφιους Συντονιστές. Δεν νοείται διευθυντής σχολείου εν έτει 2018 να μην διαθέτει ούτε το στοιχειώδες πια Lower...Πώς θα έρθει σε επαφή με ευρωπαικά προγράμματα ή με σχολεία ευρωπαικών χωρών - πώς θα συνεννοηθεί με γονείς μαθητών αλλά και μαθητές που μόλις έχουν έρθει από τρίτες χώρες ελέω πολέμου κλπ. - πώς θα διαβάσει διεθνή αλληλογραφία για την οργάνωση και τη διοίκηση σχολικών μονάδων ;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ