Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Αριθμός μαθητών ΕΠΑ.Σ., Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας και ΙΕΚ που θα κάνει Μαθητεία-Πρακτική Άσκηση σε φορείς του Δημοσίου

Δημοσίευση: 29/08/2018
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο αριθμός  μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ., Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας αρμοδιότητας ΥΠ.Π.Ε.Θ. και ΙΕΚ) που θα πραγματοποιήσουν πρόγραμμα Μαθητείας στο χώρο εργασίας (Μαθητεία-Πρακτική Άσκηση) σε φορείς του Δημοσίου Τομέα κατά το σχολικό έτος 2018-2019 μετά από προτάσεις των οικείων φορέων οι οποίες έχουν κατατεθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του ΟΑΕΔ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (1)

 
Φρουτοσαλατα
29 Αυγ 2018 14:14

τα έχετε κάνει με τις εμμονές σας....Θέλετε η δε θέλετε τελικά δημόσια δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση (όχι κατάρτιση!). Κάποιοι από εσάς θέλουν, κάποιοι δε θέλουν, αλλοι μιλούν για υβρίδια πολυκλαδικότητας, άλλοι για αποκλειστικά εγκύκλια γνώση ...και ο καθένας ότι ....
Αντί να ενισχύετε την τεχνική εκπαίδευση (όχι κατάρτιση) όπως κάνουν όλες οι προηγμένες χώρες, ασχολείστε με ..επιδοτήσεις! Οχτώ στους δέκα που παρακολουθούν τη μαθητεία συμμετέχουν μόνο για τα 300 ευρώ και ελάχιστα εως καθόλου δεν τους απασχολεί η πιστοποίηση.
Σχεδόν τα μισά ΕΠΑΛ (τμήματα) είναι ολιγομελή και οι εγγραφές έχουν ανεπαίσθητη αύξηση.
ΤΑ ΕΚ στα μεγάλα αστικά κέντρα έχουν καταστήσει τα ΕΠΑΛ απρόσωπα και περισσότερο δυσχεραίνουν τη λειτουργία τωνΕΠΑΛ ως αυτόνομες σχολικές μονάδες αφού οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων δεν βρίσκονται στη σχολική μονάδα αλλά στα ΕΚ με οτι συνεπάγεται αυτό για τη λειτουργία του σχολείου. Λειτουργούν δηλαδή εν δυνάμει ως ΙΕΚ. Πρέπεινα αλλάξει δομικά η λειτουργία των ΕΚ και να μην θεωρούνται σχολικές μονάδες . Επίσης θα πρέπει να αναβαθμιστεί ουσιαστικά ο ρόλος των τομεαρχών όσοσν αφορά τις ειδικότητες για υλοποίηση project κ.τ.λ. Επιπρόσθετα χρειάζεται αύξηση των ωρών ειδικότητας τουλάχιστον στην Β΄τάξη.
Ασχοληθείτε με τα ουσιαστικά προβλήματα και αφήστε τις φιέστες για την επιτυχία των επιδομάτων. Εξάλλου με τη δημιουργία των διετών προγραμμάτων κατάρτισης στα Πανεπιστήμια, η μαθητεία δεν έχει λόγο ύπαρξης!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ